دکتر روژین نیک رای متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با شماره نظام پزشکی 132689 در شهر کرمانشاه فعالیت دارد. مطب ایشان در کرمانشاه، خیابان مؤید، ساختمان پارسیان، طبقه دوم، واحد 7 قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر روژین نیک رای متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با شماره نظام پزشکی 132689 از جمله پزشکان برجسته در حوزه طب فیزیکی در شهر کرمانشاه است. دکتر روژین نیک رای دارای تخصص طب فیزیکی و توانبخشی از دانشگاه شهید بهشتی تهران میباشد که این موضوع نشاندهنده سطح بالای دانش و مهارت علمی ایشان است. طب فیزیکی و توانبخشی به درمان غیرجراحی مشکلات اسکلتی عضلانی، دردهای مزمن مفصلی و بهبود کیفیت زندگی بیماران میپردازد و دکتر روژین نیک رای با تکیه بر این تخصص، خدمات متنوعی از جمله نوار عصب و عضله، ورزش درمانی و طب سوزنی ارائه میدهد.
مطب دکتر روژین نیک رای در شهر کرمانشاه، خیابان مؤید، ساختمان پارسیان، طبقه دوم، واحد 7 واقع شده است که دسترسی مناسبی برای بیماران این شهر فراهم میکند. ایشان با بهرهگیری از روشهای نوین مانند ازون تراپی و لیزر پرتوان، در درمان دردهای کمر، گردن، زانو، آرتروز، پوکی استخوان و همچنین سوزش و خواب رفتگی دستها و پاها خدمات تخصصی ارائه مینماید. بیماران بسیاری از تشخیص دقیق و رویکرد درمانی دکتر روژین نیک رای به ویژه در زمینه طب فیزیکی و توانبخشی در کرمانشاه ابراز رضایت نمودهاند.
با توجه به تخصص و تجربه دکتر روژین نیک رای در حوزه طب فیزیکی و توانبخشی، بیماران میتوانند برای مشکلات اسکلتی عضلانی، دردهای مفصلی و نیاز به توانبخشی پس از مصدومیت یا جراحی به ایشان مراجعه نمایند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری فراهم است. در نهایت، دکتر روژین نیک رای به عنوان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در کرمانشاه جایگاه ویژهای در بین بیماران این حوزه دارد.
دکتر روژین نیک رای متخصص طب فیزیکی و توانبخشی است.
مطب دکتر نیک رای در کرمانشاه، خیابان مؤید، ساختمان پارسیان، طبقه 2، واحد 7 قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
خدمات شامل درمان دردهای مفصلی، نوار عصب و عضله، ورزش درمانی، طب سوزنی، ازون تراپی و لیزر پرتوان است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کرمانشاه، خیابان مؤید، ساختمان پارسیان، طبقه ۲، واحد ۷
کمر درد
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دیسک گردن داشتم از طبابت ایشان راضی هستم بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۹مشکل دیسک گردن داشتم با کمک خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عالی خیلی خیلی خوش برخورد هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۴برای درمان آرنج تنیس بازان پیش خانم دکتر آمدم فعلا تحت درمان برخورد خوب و دلسوزانه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی و با شخصیت خیر خواه و دلسوزانه و با مهارت
۱۴۰۳/۱۱/۱۶پارکی مینیکی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸تشخیص و درمان بسیار عالی و خیلی با اخلاق و مهربان و با حوصله هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۱۷برای درد زانو رفتم با چند جلسه لیزر درمانی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بهترین دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۲۲پزشک خی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷سلام، دکتر خوب و با تجربه ای هستند و برای بیماران وقت کافی قرار میدهند. پانشه پای راستم سرد میشود و فعلا نتیجه ای نگرفته ام.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱سندروم دردمیوفاشیال
۱۴۰۱/۰۶/۰۶خوب است
۱۴۰۰/۱۲/۱۲کمر درد داشتم حل شد خداروشکر
۱۴۰۱/۱۱/۰۴بسیار. دکتر مهربان مسلط با حوصله خیلی برای مریض وقت میزاره و واقعا دلسوزه همیشه سلامت باشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۴کمر درد
۱۴۰۳/۰۴/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۰۵خیلی دکتر مهربون کاربلد و صبوری هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹سرکار خانوم دکتر نیک ری پزشک اخلاق مدار ، دلسوز ، دقیق و متعهد به دانش و حرفه خود با گذاشتن وقت کافی برای بیماران خود .... قطعا در آینده نه چندان دور در دنیای پزشکی و تخصص خود زبان زد صاحب نظران برجسته خواهد شد ... اردشیر عرفانی
۱۴۰۴/۰۱/۱۶مطب تمیز و عالی منشی ها پیگیر نوبت ی که گرفتی هستن و به هر دلیل که ساعت ویزیت تغییر کنه تماس میگیرن و هماهنگ میکنن و برخورد عالی دارن و دکتر وقت کافی برای بیمار میزاره شاید هر بیمار حداقل 20-25 دقیقه با دکتر صحبت میکنن در کل عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱سلام من برای دیسک گردن رفتم فعلا دارو بهم دادن ولی در کل دکتر خوبی هستن قشنگ توضیح میدن برای بیمار
۱۴۰۴/۰۲/۰۳کمردرد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱می خواهم بهاش حرف بزنم مشکله پا درد دارم
۱۴۰۲/۰۷/۱۰ارتروز گردن و کمر
۱۴۰۲/۰۷/۰۱ایشان بسیار باتجربه هستند و سعی و تلاش خود را برای تشخیص و درمان بیمار را انجام میدهند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴کمردرد وزانو درد داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۳خانم دکتر خیلی عالیه عزیز ومهربان
۱۴۰۴/۰۴/۱۴فعلا درمان تکمیل نشده
۱۴۰۲/۰۸/۰۸مشکل رگ ب رگ شدن و گرفتگی عضلات عالی عالی بهترین نتیجه رو گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۳برای زانو
۱۴۰۱/۰۸/۲۱درد کتف داشتم ، کاملا درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱درد در ناحیه کمر داشتم با رعایت نکاتی که گفته بودند و ورزشهایی که داده بودند خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸دیسک گردن داشتم خیلی دکترمحترم وعزیزی بودن واسه بیمار وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶راهنمایی درمورددیسک گردن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶سلام من هنوزتحت درمان هستم ولی بسیارصبورخوش بخوردهستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۴مشکل بیخوابی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲ایشون عشقه بی نظیره
۱۴۰۴/۰۲/۰۱درد کمر
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار بسیار دکتر خوب و دل سوز واقعا عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۹دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خوببود
۱۴۰۲/۰۹/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶تحت درمانم فعلا
۱۴۰۳/۰۸/۱۳خانم دکترروژین نیک رای ،بسیار باشخصیت ومهربان وباصبروحوصله ،خیلی هم واسه بیمارانش وقت میزاره،من واسه مشکل لگن که داداشم داشتن مراجعه کردم نتیجه اش هم عالی بوده
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۰یک بار مادرمو بردم پا دردشون کمتر شد ، دوباره میخوایم مراجعه کنیم
۱۴۰۱/۱۱/۱۶بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۴/۱۰/۱۱کمر درد و گردن درد تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵نوار عصب گرفتن ازم،عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار دکتر بااخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۲خانم دکتر خیلی خوب به حرف مریضا توجه میکنه و خیلی خوش برخورد و متین هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴گردن درد
۱۴۰۴/۰۶/۲۸دکتر خیلی خوبیه، مشکلم با ی جلسه کامل حل شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خیلی خوب و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خیلی خوب و باحوصله، وقتم زیاد میذاره، تا الان که خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۰۵برای کمر درد
۱۴۰۲/۰۸/۰۲بسیار دکتر با اخلاق و باسوا هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵ممنون د
۱۴۰۳/۰۴/۰۶ایشان دکتر باتشخیص وکاربلدی هستند خیلی بادقت بیماران را بررسی میکنند خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۶برای مشکل کیفوز مراجعه کردم،برخورد ایشان بسیار عالی بود و با حوصله و صبوری توضیحات لازم را در اختیار بیمار قرار میدادند
۱۴۰۴/۰۵/۲۰آب آوردگی زانو، فعلا MRI انجام دادم و نتیجه رو قراره برای ادامه درمان پیش ایشان ببرم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸ایشان عالی هستنن در تشخیص و درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دیسک کمر در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۸دخترم تزریق ژل انجام داد توسط خانم دکتر ،بسیار راضی هستیم دست خانم نیک رای درد نکنه ،از منشی ایشان نیز کمال تشکر را داریم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار دکتر با سواد و فهمیده و توانمند با مهارت بالا و همچنین انرژی مثبت و روحیه بخشی هستن من الان مدتی هستش مریض ایشون هستم واقعا با دلسوزی کامل و درک واقعی و دلسوزی واقعی و انسانی برای مریض هاشون دونه به دونه وقت میگذارن و واقعا براشون مهمه که حال مریضشون حتما جدی جدی خوب بشه ازشون بینهایت ممنونم
۱۴۰۲/۱۰/۱۹دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۱کمر درد داشتم و با طبابت ایشان کاملا خوب شدم بسیار با اخلاق و حاذق هستن و برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹با دقت حرفای مراجع گوش میکنن و هر چیزی که لازم باشه رو انجام میده
۱۴۰۵/۰۳/۲۰دکتر بسیار خوش برخورد و باحوصله در مورد مشکل بیمار توضیح میدن وباسطح معلومات بالا
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خوب خیلی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴خیلی خوش برخورد و مهربان هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۱متوسط به بالا
۱۴۰۳/۱۱/۰۶سلام فعلا درحال درمان هستم تااینجا که خوب بوده
۱۴۰۴/۱۰/۰۹سلام وقت بخیر بسیار با حوصله و علم بالا کاملا توضیح دادن و کمک خوبی کردن که درک بهتری از بیماری و نحوه درمان داشته باشیم ...
۱۴۰۴/۱۲/۲۰زانو درد
۱۴۰۴/۰۲/۲۴دکتر علاوه بر کاربلد بودن خیلی باحال و بانمک هستن.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷پارگی رباط زانو فقط یک جلسه رفتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵بسیار پزشک با حوصله ای هستن و با دقت معاینه رو انجام دادن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰درد زانو داشتم. کارشون عالی بود. دوستم هم برای نوار عصب پیششون رفته بود و خیلی راضی بود.
۱۴۰۲/۱۱/۱۹ویزیت اول بسیار خوش برخورد و وقت گذاشتن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیار خوش اخلاق درد زانو داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷خانم دکتر بسیار مهربان و در کارشان دقیق هستند.
۱۴۰۳/۰۵/۰۸خوب وعالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۳خانم دکتر خیلی خوش اخلاق بودن، با حوصله به تمام سوالاتم جواب میدادن. تو مطب زیاد معطل نشدم،من برای درد گردن مراجعه کردم ،ایشون بهم حرکات اصلاحی وتمرینات ورزشی دادن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹گردن درد عالیه کارش
۱۴۰۴/۰۲/۲۱برای پادرد مادرم عالی بودند
۱۴۰۳/۰۸/۱۰خشکی و دیسک کمر
۱۴۰۲/۱۰/۱۰خوب بودن وخوشبرخورد
۱۴۰۳/۰۶/۲۳درد دستها. عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۷سلام ایشان با صبروحوصله به توضیحات بیمارشان توجه میکنند باتشکر فراوان اززحماتی که میکشند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر بسیار دقیق و خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۷درمان ادامه دارد
۱۴۰۳/۰۸/۰۲ناراحتی مفصل وکمر
۱۴۰۳/۰۷/۰۳سلام و درود.زانو درد داشتم.و با توجه به توصیه های خانم دکتر بسیار بهتر شدم.
۱۴۰۲/۰۹/۲۹مشکل درد کتف وخیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۱۰با درود واقعا دکتر خیلی خوبیه هم قهرمان اخلاق هستش و هم نمونه ترین دکتر ایشالا سلامت به خودشون و خانواده ی محترمشون بده
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۶درحال درمان هستم فعلانمیشه اظهارنظرنمودبه امیدنتبجه مطلوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۵در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ایشان خیلی دکتر مسئول و خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بهترین دکترن
۱۴۰۲/۰۸/۰۸بسیار با حوصله
۱۴۰۲/۰۸/۲۳کمر درد داشتم تا دارو میخوردم خوب بود ولی داروهام تمام شد دوباره دردم شروع شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۶هنوز معلوم نشده است
۱۴۰۳/۰۳/۲۹زانو درد شدید و با کمک دکتر درمان کامل انجام دادم و الان مثل روز اول زانو م سالم شده
۱۴۰۴/۰۴/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹خیلی خوب ودعالب
۱۴۰۳/۰۹/۲۴پزشک عالی و بسیار باسواد وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۶مشکل مادرم سکته مغزی بود ،بسیار با حوصله و دقت زیاد ویزیت کردند ، و بی حسی اندامهای فوقانی و تحتاتی سمت راست مادرم بعد از کاردرمانی و داروهایی که خانم دکتر نیک رای توصیه کردند بعد از چند هفته بهبود یافت،چیزی که برای من که خودم کادر درمان بودم خیلی جالب بود مدت زمان ویزیت ایشان و تایمی که برای بیماران میزارن و همچنین برخورد خیلی خوب و با احترام ایشان بدون هیچ غروری بود که من خودم کمتر دیدم .
۱۴۰۲/۰۴/۰۶دورو بر چشمش داره میلرزه
۱۴۰۱/۰۹/۱۱فرایند تشخیص و درمان در جریان است.
۱۴۰۴/۰۹/۰۳برای درد زانوی مادرم مراجعه کردیم پی آر پی کردن و خیلی خوب جواب گرفتیم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰گرفتگی عضلات داشتم وباتجویزصحیح خانم دکترسریع خوب شدم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دکترعلی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۳۰دکتر از هر نظر عالی بودن، درد زانوی مادرم خیلی بهتر شد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵درد زانو درحال حاضر بهتر شده
۱۴۰۲/۰۸/۲۳مادرم رو برای اوزون درمانی زانو بردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹زانو درد عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۱برای تست عصب و عضله پسر دو ساله ام مراجعه کردم همه چیز عالی بود.
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی و با سواد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۲۸پارسال برای دیسک کمر مراجعه کردم از اون موقع تا الان دردی نداشتم خدا ازشون راضی باشه...
۱۴۰۴/۰۴/۱۵عالی بودن و خیلی با صبر و حوصله نوار عصب گرفتن و توضیحات لازم رو ارائه دادن و با سواد علمی و اجتماعی هستن این دکتر رو توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بسیار با سواد و خوش برخورد. بعد از مدت ها درد کتفم بهبود پیدا کرد
۱۴۰۵/۰۲/۰۸قبلا به خاطر کار، عصب های پام آسیب دیده بود و با تشخیص و تجویز خانم دکتر بهبود کامل پیدا کردم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۲مشکل زانو وکمر
۱۴۰۳/۰۳/۱۷گیلن باره با تشخیص ایشان
۱۴۰۴/۰۱/۰۳مادر بنده بخاطر ترومایی که بهشون وارد شده بود ده ماه کتفشون اذیت بود با یک بار ویزیت ایشان الحمدلله خوب شدن ویزیت دوم برای پی آر پی مجدد خدمتشون میرسیم بسیار عالی و باسواد هستند کارشون حرف نداره و خیلی ماه هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹گرفتگی عضلات پشت داشتم با طب سوزتی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶خانم دکتر بسیار حاذق و با اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۶ایشان دکتر بسیار عالی و با حوصله یی هستند و من خیلی از راهنماییها و طبابتشون راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عالی منکه از طبابت ایشان خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۱در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عالی خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۰۹/۲۴خوب بود کمردردم آروم شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۲دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۲/۳۰خودم نوار عصب پیششون گرفتم و راضی بودم. مادرم برای زانودرد مراجعه کرد و خیلی نتیجه گرفت. دکتر خیلی خوبیه.
۱۴۰۰/۱۲/۱۱نمیدلنم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹