۲۵۴ نفر
دکتر رسول نوروزی

دکتر رسول نوروزی

متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات

متخصص شماره نظام: ۱۰۷۷۳۰
سه شنبه۰۲ تیر
امروز
شنبه۰۶ تیر
۴ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۵ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۶ روز دیگر
۳۴۱ نفر

فعلا نتیجه ای نگرفته ام

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

بنده سکته مغزی شدم ولی اول ب لطف خدا و دوم کمک دکتر نوروزی عزیز و تشخیص ب موقع ایشون درمان شدم

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

کمر درد داشتم فعلا تحت درمان هستم ولی از نظر اخلاق ووقت گذاشتن برای بیمار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

مطب آرام منشی با حوصله معطلی زیاد نیست کم هم نیست دکتر با حوصله و دقت و صبر زیاد معاینه نیکنه و توضیح میده

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

دکتر با اخلاق بودن. ولی تازه درمان شروع کردیم

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

خیلی خوبه

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

درد کمر و رگ سیاتیک داشتم، جلسه اول برای ویزیت و جلسه دوم برای بررسی MRI مراجعه کردم ، بسیار باحوصله هستند و کاملا برای بیمار وقت می گذارند.

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

مادرمبعد از عمل تنگی کانال باز هم کمر درد داشت با تشخیص دکتر مشکلش حل شد و دردش کمتر شد

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

ایشون بسیار وقت میزارن برای بیمار و زمانی از اتاقشون خارج میشید که به تمام سوال هاتون پاسخ دادن. بسیار با حوصله. اما نوبت دهی ها بسیار بی نظم و سطح پایین بود.

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

بسیار بسیار خوش برخورد دقیق و کار بلد

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

پارکینسونیسم مادرم.فعلا درحال درمان هستن دوروز پیش ،پیش دکتر بودیم تا یکماه آینده که باز بریم پیششون

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

بهترین پزشکه با اخلاق مهربونم باصبر

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

بسیار عالی بیماری آلزایمر مادرم الان دوساله ثابت نگه داشتن با داروهای خوبشون

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

دکتر نوروزی

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

بسیار عالی هستن ایشون فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

دیسک کمر

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

با حوصله، دقیق، باسواد و اخلاق حرفه ای. عالی بودن. انشالله سلامت باشن. منشی هم خانم محترمی بودن.

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

بسیار دکتر خوب و باسوادی هستند. درد در ناحیه کمر و پا داشتم درست تشخیص دادن و درمان مناسب ارائه دادن

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

بسیار دکتر با حوصله و تشخیص دقیق و اهل داروی زیادی نیستند

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

من چندین سال هست که درگیرمیگرن هستم پیش خیلی از دکتر ها رفتم ولی خوب نشدم خدا خیر بده آقای دکتر رو با اولین ویزیتش میگرنم خوب شد والان هم تحت درمان هستم ولازم دونستم همین جا از اخلاق رفتار دکتر وهمچنین منشی عزیزشون تشکر کنم

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

کمردرد و اختلال اضطرابی شدید که با تشخیص عالی دکتر الان خیلی خیلیییییی بهترم .

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

سردردو افسردگی .مراجعه اولی بوده

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

بسیار متشخص و با دانش

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

برخورد خوب هم خودشون هم منشی شون وخیلی زمان معطلی مون کم بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

درود بر جناب دکتر نوروزی عزیز و همه طبیبان دلسوز این مرز و بوم من به همراه همسرم و برای درد در ناحیه گردن و دست راست ابشان مراجعه کردیم که فعلا تحت درمان هستند . دکتر نوروزی بسیار باحوصله و دقیق معاینه میکنند و بسیار حوش اخلاق هستند و کار بلد . آرزوی موفقیت برای این مرد بزرگ رو دارم .

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

یک فرشته به معنی واقعی بسیار صبور آرام متین دلنشین و بسیار با سواد و آرامش رو به بیمار تزریق میکنند ،…

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

بی نظیر محترم عالی انسانی والا پزشکی متعهد و باسواد

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

سلام دکتر نوروزی واقعا هم یک انسان شریف هستند و هم یک پزشک زبر دست خداشاهده ۲سال سردرد داشتم وقرص مسکن میخوردم ولی الان با یک ویزیت حالم خوب خوبه خدایاشکرت

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

راهنمایی دقیق و باحوصله کردند. تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

دکتر فوق العاده عالی و باحوصله و منشی هم خیلی رفتار خوب.واقعا چنین دکترای کم هستن و تشخیص درست

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

با سلام جناب آقای دکتر فردی با اخلاق و رفتاری دارای شخصیت با خوش رویی بیمار را معاینه و بنظرم تشخیص نامبرده خیلی بالا هست و بنده چندین نوبت مراجعه کردم مطب ایشان به امید سلامتی بیماران

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

من برای مشکل میگرن مراجعه کردم با داروهایی که تجویز کردن شدت سردردهام کمتر شدن ولی خوب درمان قطعی نداره که میگرن

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

بسیار دکتر خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

سرگیجه داشتم .ام آر آی دادم منتظر جواب هستم. آقای دکتر خیلی متواضع و مهربان و با حوصله و دقت به حرفا گوش میدن.منشی هم بسیار محترم و مودب هستن.فضای مطب هم خیلی مناسب و خوب.

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

باسلام مشکل بی خوابی وکم حوصله گی داشتم الان نزدیک 4ماه هستش تحت درمان هستم واین دوره ادامه دارد وخداروشکر تاالان مشکل خواب ندارم وروبه بهبودی هستم زیرنظر آقای دکتر خدایهشون سلامتی بده باتشکر

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

دکتر خیلی خوب و عالی هستن با آرامش و صبوری زیاد وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

اول:سر وقتم دکتر را دیدم و معطل نشدم. دوم:رفتار منشی عالی و با احترام سوم:توضیحات دکتر کافی و با حوصله و تقریبا مشکلم را تشخیص دادند .mriتجویز شد . البته درمان ادامه دارد. چهارم:به شدت توصیه میشود.

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

سلام از نظرمن دکتر رسول بهترین دکتر کرج هستن اخلاق وبرخوردشون مثل مسکن میمونه فوق العاده وعالی هستن

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

مشکل خواب

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

سلام خواهرم تشنج کرده بود و دکتر خیلی عالی تشخیص دادن و زیر نظر ایشون حالشون خیلی بهتره

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

بسیار صبور و بادقت بررسی کردن

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

پزشک بسیار محترم و حاذقی بودند.وقت گذاشتند برای مادرم.

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

یکبار مراجعه داشتم

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

خوب بود مطب گرم بود آسانسور شلوغ

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

آقای دکتر بسیار کاردان و با حوصله اند.

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

خوب . مطب هم دنج است و شلوغی ندارد

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

مشکل دیسک کمر و گردن دارم ایشون تشخیص درست دادند و در خال درمانم،صبور با دقت معاینه انجام شد.

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

دکتر بسیار حاذقی هستند و برای بیمار بسیار وقت میگذارند

۱۴۰۳/۰۴/۲۵

با تشخیص ب موقع مادرم از سکته مغژی نجات پیدا کرد

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

عالی هستن خیلی وقت میزارنن

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

دکترنوروزی بسیار بااخلاق ودرطبابت دقیق هستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

سردرد و گردن درد داشتم تشخیص ایشون عالیه

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

دکتر نوروزی بسیار باحوصله و دقیق هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

تازه رفتم

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

با تجربه و کاربلد

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

همسرم پارگی دیسک داشتن که با راهنمایی ایشان به لطف خدا بهتر شدن

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

سلام فرزند دخترم برای درمان سر درد مراجعه کرده بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

خیلی خوبه

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

دکتر خوب و عالی هستند خدایی

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

عاااالیییییییی

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

بسیار دقیق هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

بسیار پزشک با اخلاق ، صبور و تشخیص درست هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

با وسواس

۱۴۰۳/۰۹/۱۹

بسیار دقیق و با حوصله و خوش برخورد هستند

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

مشکل دارد کتف و کمر ،خداروشکر بهتر شدم.دکتر خیلی خوب مشکلم رو به زبان ساده توضیح دادن ،علتش رو و درمانش رو خیلی خوب وقت میذارن برای مریض،خدا حفظ شون کنه

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

مراجعه اولم بود.

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

دکتر واقعا عالی و صبوری هست من چند سال از درد کمر اذاب میکشیدم ولی دکتر نوروزی با تشخیص خوبشون کمکم کردن ممنون بابت زحمتشون خدا بهترینها رو برای جناب دکتر رقم بزن

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

برای درد کمر مراجعه کردیم تشخیص خوب و رفتار بسیار مناسب انشاالله همیشه سلامت باشن

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۹/۲۳

خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

دکتر فوق العاده هستن،اخلاق عالی،صبوری و حوصله در گوش دادن به شرح حال بیمار،بیجا استرس نمیدن به آدم و بسیار باسواد و حاذق

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

فعلا دو جلسه پسرم و بردم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

پزشک حاذق

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

الزایمر

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

دکترواقعاخوبی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۰۵

فعلا درحال درمان کمرم هستم

۱۴۰۳/۰۸/۲۹

هنوز تشخیصی داده نشده

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

درد ستون فقرات و گزگز پا

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

دکتر صبور و باحوصله ای هست

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

گردن درد

۱۴۰۳/۰۳/۲۱

دکتر بسیار با اخلاق ، ماهر ، و فوق العاده و بسیار باسواد

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

دکتر بسیار بسیار خوب و با حوصله

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

کمر دیس

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

ضایعه نخاعی و در حال درمان

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

با سلام من وقت اینترنتی گرفتم بار اولم بود،خیلی به موقع و بدون معطلی زیاد نوبتم شد و خیلی باحوصله بودن

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

با سلام جناب دکتر نوروزی عالی هستن و با صبر و حوصله به بیمار گوش میدن و کامل توضیح میدن

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

سلام من مشکل دیسک داشتم دوبار اومدم پیش آقای دکتر نتیجه گرفتم باداروهاشون خیلی خوب بود خداروشکر الان خیلی بهترشدم دکتر با حوصله خوش اخلاق دوباره واسم دارونوشتن

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

ام ار ای

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

دکتر عالی خوش رفتار و

۱۴۰۳/۰۳/۱۸

دکتری حاذق،با اخلاق،خیلی با دقت و حوصله به سابقه بیماری مریض توجه میکنه در کل واقعا عالیه.با سکرتر باشخصیت و مسلط به کار

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

کیست در مغز

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

خیلی دکتر بااخلاق و خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

کمردرد شدید که به لطف آقای دکتر با تشخیص درست و روند درمان عالی ایشان خیلی خیلی بهترم

۱۴۰۳/۰۳/۱۸

خوش برخورد باحوصله دلسوز

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

دکتر محترمی هستن. برای من ام آر آی نوشتن،

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

من که یدفعه رفتم ولی خوش برخوردو خیلیم تو مطب معطل نشدم خوب بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

درودوسپاس اقای دکتر بسیار مهربان ومودب وباشخصیت هستن وخیلی باحوصله هستن من یه نسخه خدمت ایشون ویزیت شدن برای کمردردو گردن درد وهمینطور دستم مراجعه کردم که دردمو تشخیص دادن فعلا تحت درمانم انشالله که درمان بشم

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

علائم سکته مغزی در حال برسی ام ار ای دادم منتظر تیجه هستم

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

فعلا در درمان هستم

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

عالی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۹/۱۲

مادرم سکته مغزی کرده بود تشخیص و درمانشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

باسلام خدمت شما من دستم وگردن خیلی درد میکرد پیشه اقا دکتر رفتم خداراشکر با تجربه اقا دکتر الان خیلی بهترم با اون دارو که داده خداراشکر مرس از دکتر جون تشکر

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

دیسک گردن

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

میگرن - عالی عالی عالی

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

بدنبود

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

بسیار عالی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

دکترنظرشون عالیه

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

عاااااالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

دکتر بسیار مهربا

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

فعلا میخوام فقط وقت بگیرم

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

فعلا در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

میگرن بود فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۸/۲۵

فقط یبار توسط دکتر ویزیت شدیم ولی محیط مطب خوبه و منشیشم خانم محترمیه و دمشون گرم قیمت ویزیتشم نسبت ب بقیه دکترا کمه.خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

ام آر آی نوشته

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

سلام فعلا ابتدای بیماری برامون ام آر ای نوشتن

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

تومور هیپوفیز تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

دکتر بس

۱۴۰۳/۱۰/۱۰

درجه 1 و عالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

مشکل درد شدید سر در ناحیه پشت و سمت چپ ،

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

پزشک حاذق و تشخیص عالی و بااخلاق

۱۴۰۲/۰۶/۳۰

گردن درد

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

ویزیت اولیه اما کاملا ماهر و قشنگ گوش میدن و شرح حال میگیرن

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

درد در ناحیه گردن تحت درمان

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

بختر ش م

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

دیسک کمر داشتم

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

فعلاکاری انجام ندادن

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

دیسک کمر و سیاتیک درد ساق پای چپ

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

ایشون خیلی با حوصله و فوق العاده با شخصیت و صددرصد حرفه ایی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

فعلا معاینه نکرده

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

آدنوم هیپوفیز . عالی بودن

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

خیلی خوش برخورد بودن و با حوصله معاینه میکنن ودر نهایت تجویز مناسب

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

پزشک متعهد و حاذق

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۹

دکتر با تجربه خوش اخلاق وخوش برخورد هستن من واسه سردرد دیسک گردن رفته بودم با تجویز دارو الان خیلی بهتر هستم با تشکر از دکتر نوروروزی

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

صرع خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

دکتر خیلی خوبی هستن با صبر و حوصله به صحبتهای بیمار گوش میدن

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

برای سوزش وگز گز رفتم فعلا نتیجه نگرفتم ولی برخورد بسیار خوبی داشتن

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

فعلا MRI نوشتن باید جوابشو ببریم ببینیم چی میگن

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

پزشک عالی قبل از ام ار ای مشکل بنده رو تشخیص دادن و خدارو شکر الان خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

دکتر خوب و منشی هم رفتار خوبی وخوش برخورد با بیمار دارد

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

عالی خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

برای دومین بار است که ویزیت میشوم و هنوز ام آر آی بنده را ندیدند. ولی در کل برخورد خوبی داشته و برای بیمار وقت خوبی میگذارند.

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

مشکل دیسک کمر عالی بودن

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

سکته مغزی بنده رو به موقع تشخیص دادند

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

کمر درد

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

فعلا تحت نظر هستیم

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

متوسط فعلا در حال معالجه

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

میگرن و کامل خوب شدم

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستند

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

یکبار ایشون رو دیدم هنوز زوده نظر بدم

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

سر درد رو به بهبودی ام

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

خوب بود رفتارشون

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

خوب بود

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

دوبار مراجعه، دکتر بسیار رفتار حرفه ای و دلگرم کننده دارند. منشی مهربان و برخورد محترمانه زمان انتظار مناسب و نرمال در هر دو بار. تشخیص شان برای مراحل ابتدایی خوب بود. بعد از ام ار ای مجدد باید ویزیت شوم.

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

دکترنوروزی پزشکی بسیار محترم خوش بر خورد هستند.به مریض فرصت کافی برای بیان مشکلات خود می دهند واقعا برای مریض وقت میگذارند .من برای مشکل استرس به ایشون مراجعه کردم و الان به یاری خدا و کمک دکتر حال بسیار خوبی دارم.ومنشی مطب خانمی خوش بر خورد و با ادب هستند.

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

آقای دکتر فوق العاده خوش برخورد و دقیق هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

اختلال خواب و سردرد. بهترین دکتر هستن باحوصله خوش برخورد و دقیق

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

من مشکل دیسک کمر و سیاتیک داشتم ایشون بسیار با حوصله و دلسوزانه برای من شرایط رو توضیح دادن و وقت گذاشتن ، ممنونم از ایشون و اینکه کاش یه خورده امکانات رفاهی مطب مثل صندلی ها هم با کیفیت تر و هم بیشتر بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

بسیار محترم،با حوصله،تشخیص و درمان دقیق

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

سلام از نظر من بهترین وبا تجربه ترین پزشکیه که میشناسم تو تحصص خودشون بهترینن

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

خیلی دکتر خوب بودن به حرفهای مریض گوش میدن راهنمایی میکن

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

سلام دکتر بسیار خوبی میباشد

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

با سلام .دکتری دانا و فهمیده .بسیار با ادب و خاکی . به حرف های مریض خوب گوش می کنند و با حوصله

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

سلام من کمر درد داشتم والان بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

بسیار دکتر خوب و حرفه ای بودن ، با حوصله حرفهای منو گوش دادن و تشخیصشون عالی بود ، ازشون ممنونم ، من برای درد کمر رفته بودم و الان خدارو شکر خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

فلج بلز داشتم با تشخیص دکتر وتجویز داروهای لازم الان ۸۰درصد خوب شدم و صورتم کاملا به حالت عادی برگشت

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

بسیار با حوصله و دقت به وضعیت و سابقه ی بیمار توجه می کنند و با احتیاط دارو تجویز می کنند .

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

میگرن داشتم . اولین باره که توسط ایشان ویزیت شدم ، مقادیر زیادی دارو تجویز کردن که در حال استفاده هستم ، تا اثرات دارو رو نبینم نمی توانم بطور قطع نظر نهایی خود را بدهم .

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

دکتر خوب وبا

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

دیسک گردن بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

دکتر باتجربه تشخیص عااالی،،، منشی صبور و مهربان

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

سلام من با درد شدید کمر مراجعه کردم ، تشخیص ایشون درست بود و دارو شروع کردن و الان خیلی بهترم .

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

دکتر خوبی هستند برای مریض وقت میزاره

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

مادرم سرگیجه و سردرد شدید داشت ایشون هم ام آر آی نوشتن و هم نوار گوش نوشتن و هم توضیه کردند متخصص قلب هم برند واقعا دکتر خوبی هستند و خداروشکر همه چی اوکی بود و بخاطر دیسک و همچنین فشار پایین دلیل این دردها بود . خدا خیرشون بده واقعا . سرسری نگاه نمیکنند و قشنگ وقت میزارند .

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

پایان نیافته

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

در حال

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

بسیار عالی. چندین بار مراجعه داشتم. هر بار با دقت و حوصله به بیمار گوش میدن. بدون دلیل ترس ایجاد نمیکنن. راه کار میدن.

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

فعلا یک جلسه رفتم

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

برای میگرن مراجعه کردم دکترخوبی هست

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

درود سپاس فراوان

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

خیلی برای مریض وقت میزارن من برای اولین بار مراجعه کردم همه موارد چک شد و ایتم هایی بررسی شد که حتی پزشک های قبلی بهش توجه نکردند. از نظر وقت دهی و زمان انتظار عالی هست مثل دکترهای دیگر کلی مریض و پذیرش نمیکنن که همه رو معطل و عصبی کنند و وقت زیادی هم برای مریض نزاره. منشی هم که نقطه قوت مطب ایشون هستش

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

برای مادرم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

پرولاکتین خونم بالا بوده ولان بهترشدم

۱۴۰۲/۱۲/۰۱

دکتری بسیار دلسوز و باسواد و باتجربه. ایشون خیلی باحوصله معاینه و بررسی میکنند و مثل یه سری از پزشک ها از فاصله ۳متری معاینه نمیکنند بیمار رو.

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

برای دیسک کمر

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

بسیار باحوصله و خوشبرخورد بودند

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

بایه نسخه حالم خوب شد .افسردگی

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

کمر درد

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

دکتر بسیار باتجربه، باحوصله و بااخلاق هستند و تشخیصشان بسیار عالی است . من تحت درمان ایشون هستم و خیلی بهترم

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

باتجربه و خوش برخورد هستن ایشون

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

من یک ساله پیش ایشون ویزیت میشم میگرن خیلی حاد داشتم اما الان خیلی خیلی خیلی بهتر شدم فقط مهم اینه که استمرار داشته باشیم و جا نزنیم وسطش چون بدتر میشیم

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

بسیار باحوصله و حاذق، من رو از مشکلی 21 ساله نجات دادن

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

درود بنده جلسه دوم هستم هنوز نمیتونم نظری بدم ولی در کل از نظر شخصیتی انسان پر انرژی و محترم هستند

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

یه دکتر معمولی بودن مثل بیشتر دکترای امروزی

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

بهترین بااخلاق ترین دکتر منشی خیلی خوب ومودبی هم دارن من میگرن دارم درحال درمان هستم ورضایت دارم

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

کمردرد همسرم.

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

در شروع درمان زوال عقل مادر هستیم، تا اینجا نتیجه خوب بوده

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

مشکل دیسک خفیف داشتم،تشخیص عالی،اول رفتم پیششون گفتم کمردرد دارم،گفتن که نباید فشاربیاری تا mriرو ببینم ،گفتن که احتمالا دیسک خفیف دارین،نبایدفشاربیاری و استراحت کنی من فرداش رفتم سرکار و درد به پاهام زد،وحرفشوگوش کردم دیگه استراحت کردم،بخاطرهمین فهمیدم تشخیص درستی داده وبرام دارو تجویزکردن،بسیارانسان محترمی هستند .

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

ارومیه

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

سلام جناب دکتر نوروزی بسیار دکتر خوب وبا وجدانی هستن وتشخیصشون خیلی خوبه بیماری من درمان شد با مراجعه به ایشون

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

آقای دکتر با حوصله و بسیار آگاه هستن

۱۴۰۵/۰۱/۲۸

تحت درمان میگرن هستم

۱۴۰۱/۰۹/۰۵

دکتر نوروزی فوق العاده خوش برخورد و با حوصله ،با چند سوال بهترین تشخیص داد

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

مشکل میگرن و پنیک داشتم تحت نظر ایشون کنترل شده

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

راضی هستیم

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

دیسک خفیف

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

پزشک بسیار خوبی هست برای تنگی کانال کارپال رفتم دکتر قبلی گفت عمل کن یا بیا تزریق کن 17 میلیون ایشون دارو داد، فیزوتراپی نوشت و گفت وزن کم کن با همون دارو هم خیلی دردم کم شده

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

بسیار دکتر مهربان و دلسوزی هستن و وقت زیادی گذاشتن

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

رسیدگی بد نبود

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

بسیار صبور و تشخیص حرفه ای ممنون

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

بسیارعالی بودند

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

در حال بررسی

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

باتجربه هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۷
اطلاعات تکمیلی
بورد تخصصی مغز و اعصاب و ستون فقرات
نوار عصب و عضله - نوار مغز
شبکه اجتماعی: اینستاگرام
dr_rasul_norouzi
آدرس و تلفن مطب دکتر رسول نوروزی
کرجبلوار طالقانی جنوبی، بعد از خیابان شفیعی زاده (قیام)، جنب بانک سرمایه، ساختمان مهدی، طبقه سوم، واحد ۳۰۲ پاسخ گویی تلفنی همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۰ به جز ایام تعطیل رسمی. ساعات کاری مطب: از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۳ بعدازظهر. ساعت نوبت شما زمان حضور در مطب است و ممکن است تا ۲ ساعت معطلی داشته باشید. لطفا به این موضوع کاملا دقت کنید. پیشاپیش از همکاری و صبوری شما سپاسگزاریم. #ویزیت اطفال انجام نمی شود#
از مراجعه بدون هماهنگی خودداری کنید. لطفا برای انجام تست نوار عصب و عضله و نوار مغز حتما تلفنی با منشی هماهنگ کنید. #از پذیرش بیماران بدون نوبت معذوریم#
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲ تیر (امروز)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰
    ۴ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰
    ۵ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰
    ۶ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰
    کسانی که دکتر رسول نوروزی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر فاطمه ظهریان قلب و عروق سرکار خانم دکتر فاطمه ظهریان
    اینستاگرام دکتر رسول نوروزی

    دکتر رسول نوروزی متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات با شماره نظام پزشکی 107730 در کرج فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در مطب ایشان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.

    دکتر رسول نوروزی متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات با شماره نظام پزشکی 107730 از پزشکان شناخته‌شده در شهر کرج است. ایشان دارای بورد تخصصی مغز و اعصاب و ستون فقرات بوده و مدرک تخصصی بیماری‌های مغز و اعصاب (نورولوژی) را دریافت کرده‌اند. بر اساس اطلاعات ثبت‌شده، مطب دکتر رسول نوروزی در بلوار طالقانی جنوبی کرج، پس از خیابان شفیعی زاده (قیام)، جنب بانک سرمایه، ساختمان مهدی، طبقه سوم، واحد 302 قرار دارد و امکان مراجعه بیماران در ساعات مشخص فراهم است.

    دکتر رسول نوروزی با بهره‌گیری از تجربیات تخصصی خود در زمینه مغز و اعصاب و ستون فقرات، خدماتی نظیر انجام نوار عصب و عضله و نوار مغز را به بیماران ارائه می‌دهد. بیماران جهت انجام این تست‌ها لازم است پیش از مراجعه با منشی هماهنگی لازم را انجام دهند. تخصص رسمی ایشان در حوزه بیماری‌های مغز و اعصاب شامل تشخیص و درمان اختلالات عصبی، بررسی سردردهای مزمن، تشنج، اختلالات حرکتی و مشکلات مرتبط با ستون فقرات است. نام کامل دکتر رسول نوروزی همواره با تخصص مغز و اعصاب در کرج شناخته می‌شود و بسیاری از بیماران از رویکرد علمی و دقت ایشان در روند درمان رضایت دارند.

    تمامی خدمات دکتر رسول نوروزی در کرج ارائه می‌شود و بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین برای دریافت وقت ویزیت اقدام کنند. مطب ایشان در منطقه مرکزی شهر کرج واقع شده و دسترسی آسان برای مراجعان فراهم است. دکتر رسول نوروزی به عنوان متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات، همواره تلاش داشته تا با رعایت اصول علمی و اخلاق حرفه‌ای، مراقبت و درمان صحیح بیماران را در اولویت قرار دهد. برای دریافت مشاوره و نوبت اینترنتی می‌توانید از امکانات آنلاین بهره‌مند شوید.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر رسول نوروزی وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر نسبت به دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر رسول نوروزی اقدام کنند.

    آیا انجام نوار عصب و عضله در مطب دکتر نوروزی انجام می‌شود؟

    بله، تست نوار عصب و عضله و همچنین نوار مغز در مطب دکتر رسول نوروزی قابل انجام است و بیماران باید پیش از مراجعه جهت هماهنگی با منشی تماس بگیرند.

    ساعات کاری مطب دکتر رسول نوروزی چگونه است؟

    مطب دکتر رسول نوروزی همه روزه (به جز سه شنبه‌ها و ایام تعطیل) از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵:۳۰ فعال است.

    آیا دکتر رسول نوروزی بیماران اطفال را ویزیت می‌کند؟

    خیر، ویزیت اطفال در مطب دکتر رسول نوروزی انجام نمی‌شود و خدمات به بیماران بزرگسال ارائه می‌گردد.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    بلوار طالقانی جنوبی، بعد از خیابان شفیعی زاده (قیام)، جنب بانک سرمایه، ساختمان مهدی، طبقه سوم، واحد ۳۰۲ پاسخ گویی تلفنی همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۰ به جز ایام تعطیل رسمی. ساعات کاری مطب: از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۳ بعدازظهر. ساعت نوبت شما زمان حضور در مطب است و ممکن است تا ۲ ساعت معطلی داشته باشید. لطفا به این موضوع کاملا دقت کنید. پیشاپیش از همکاری و صبوری شما سپاسگزاریم. #ویزیت اطفال انجام نمی شود#

    مطب

    بلوار طالقانی جنوبی، بعد از خیابان شفیعی زاده (قیام)، جنب بانک سرمایه، ساختمان مهدی، طبقه سوم، واحد ۳۰۲ پاسخ گویی تلفنی همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۰ به جز ایام تعطیل رسمی. ساعات کاری مطب: از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۳ بعدازظهر. ساعت نوبت شما زمان حضور در مطب است و ممکن است تا ۲ ساعت معطلی داشته باشید. لطفا به این موضوع کاملا دقت کنید. پیشاپیش از همکاری و صبوری شما سپاسگزاریم. #ویزیت اطفال انجام نمی شود#