دکتر رسول نوروزی متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات با شماره نظام پزشکی 107730 در کرج فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در مطب ایشان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر رسول نوروزی متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات با شماره نظام پزشکی 107730 از پزشکان شناختهشده در شهر کرج است. ایشان دارای بورد تخصصی مغز و اعصاب و ستون فقرات بوده و مدرک تخصصی بیماریهای مغز و اعصاب (نورولوژی) را دریافت کردهاند. بر اساس اطلاعات ثبتشده، مطب دکتر رسول نوروزی در بلوار طالقانی جنوبی کرج، پس از خیابان شفیعی زاده (قیام)، جنب بانک سرمایه، ساختمان مهدی، طبقه سوم، واحد 302 قرار دارد و امکان مراجعه بیماران در ساعات مشخص فراهم است.
دکتر رسول نوروزی با بهرهگیری از تجربیات تخصصی خود در زمینه مغز و اعصاب و ستون فقرات، خدماتی نظیر انجام نوار عصب و عضله و نوار مغز را به بیماران ارائه میدهد. بیماران جهت انجام این تستها لازم است پیش از مراجعه با منشی هماهنگی لازم را انجام دهند. تخصص رسمی ایشان در حوزه بیماریهای مغز و اعصاب شامل تشخیص و درمان اختلالات عصبی، بررسی سردردهای مزمن، تشنج، اختلالات حرکتی و مشکلات مرتبط با ستون فقرات است. نام کامل دکتر رسول نوروزی همواره با تخصص مغز و اعصاب در کرج شناخته میشود و بسیاری از بیماران از رویکرد علمی و دقت ایشان در روند درمان رضایت دارند.
تمامی خدمات دکتر رسول نوروزی در کرج ارائه میشود و بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین برای دریافت وقت ویزیت اقدام کنند. مطب ایشان در منطقه مرکزی شهر کرج واقع شده و دسترسی آسان برای مراجعان فراهم است. دکتر رسول نوروزی به عنوان متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات، همواره تلاش داشته تا با رعایت اصول علمی و اخلاق حرفهای، مراقبت و درمان صحیح بیماران را در اولویت قرار دهد. برای دریافت مشاوره و نوبت اینترنتی میتوانید از امکانات آنلاین بهرهمند شوید.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر نسبت به دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر رسول نوروزی اقدام کنند.
بله، تست نوار عصب و عضله و همچنین نوار مغز در مطب دکتر رسول نوروزی قابل انجام است و بیماران باید پیش از مراجعه جهت هماهنگی با منشی تماس بگیرند.
مطب دکتر رسول نوروزی همه روزه (به جز سه شنبهها و ایام تعطیل) از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵:۳۰ فعال است.
خیر، ویزیت اطفال در مطب دکتر رسول نوروزی انجام نمیشود و خدمات به بیماران بزرگسال ارائه میگردد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار طالقانی جنوبی، بعد از خیابان شفیعی زاده (قیام)، جنب بانک سرمایه، ساختمان مهدی، طبقه سوم، واحد ۳۰۲ پاسخ گویی تلفنی همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۰ به جز ایام تعطیل رسمی. ساعات کاری مطب: از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۳ بعدازظهر. ساعت نوبت شما زمان حضور در مطب است و ممکن است تا ۲ ساعت معطلی داشته باشید. لطفا به این موضوع کاملا دقت کنید. پیشاپیش از همکاری و صبوری شما سپاسگزاریم. #ویزیت اطفال انجام نمی شود#
بلوار طالقانی جنوبی، بعد از خیابان شفیعی زاده (قیام)، جنب بانک سرمایه، ساختمان مهدی، طبقه سوم، واحد ۳۰۲ پاسخ گویی تلفنی همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۰ به جز ایام تعطیل رسمی. ساعات کاری مطب: از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۳ بعدازظهر. ساعت نوبت شما زمان حضور در مطب است و ممکن است تا ۲ ساعت معطلی داشته باشید. لطفا به این موضوع کاملا دقت کنید. پیشاپیش از همکاری و صبوری شما سپاسگزاریم. #ویزیت اطفال انجام نمی شود#
فعلا نتیجه ای نگرفته ام
۱۴۰۴/۰۴/۲۰بنده سکته مغزی شدم ولی اول ب لطف خدا و دوم کمک دکتر نوروزی عزیز و تشخیص ب موقع ایشون درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳کمر درد داشتم فعلا تحت درمان هستم ولی از نظر اخلاق ووقت گذاشتن برای بیمار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳مطب آرام منشی با حوصله معطلی زیاد نیست کم هم نیست دکتر با حوصله و دقت و صبر زیاد معاینه نیکنه و توضیح میده
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتر با اخلاق بودن. ولی تازه درمان شروع کردیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خیلی خوبه
۱۴۰۳/۱۱/۲۱درد کمر و رگ سیاتیک داشتم، جلسه اول برای ویزیت و جلسه دوم برای بررسی MRI مراجعه کردم ، بسیار باحوصله هستند و کاملا برای بیمار وقت می گذارند.
۱۴۰۴/۰۱/۳۱مادرمبعد از عمل تنگی کانال باز هم کمر درد داشت با تشخیص دکتر مشکلش حل شد و دردش کمتر شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۳ایشون بسیار وقت میزارن برای بیمار و زمانی از اتاقشون خارج میشید که به تمام سوال هاتون پاسخ دادن. بسیار با حوصله. اما نوبت دهی ها بسیار بی نظم و سطح پایین بود.
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار بسیار خوش برخورد دقیق و کار بلد
۱۴۰۴/۱۲/۰۵پارکینسونیسم مادرم.فعلا درحال درمان هستن دوروز پیش ،پیش دکتر بودیم تا یکماه آینده که باز بریم پیششون
۱۴۰۴/۰۶/۱۹بهترین پزشکه با اخلاق مهربونم باصبر
۱۴۰۳/۰۷/۲۶بسیار عالی بیماری آلزایمر مادرم الان دوساله ثابت نگه داشتن با داروهای خوبشون
۱۴۰۳/۰۳/۰۶دکتر نوروزی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱بسیار عالی هستن ایشون فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۷/۳۰با حوصله، دقیق، باسواد و اخلاق حرفه ای. عالی بودن. انشالله سلامت باشن. منشی هم خانم محترمی بودن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار دکتر خوب و باسوادی هستند. درد در ناحیه کمر و پا داشتم درست تشخیص دادن و درمان مناسب ارائه دادن
۱۴۰۴/۰۱/۰۲بسیار دکتر با حوصله و تشخیص دقیق و اهل داروی زیادی نیستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸من چندین سال هست که درگیرمیگرن هستم پیش خیلی از دکتر ها رفتم ولی خوب نشدم خدا خیر بده آقای دکتر رو با اولین ویزیتش میگرنم خوب شد والان هم تحت درمان هستم ولازم دونستم همین جا از اخلاق رفتار دکتر وهمچنین منشی عزیزشون تشکر کنم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳کمردرد و اختلال اضطرابی شدید که با تشخیص عالی دکتر الان خیلی خیلیییییی بهترم .
۱۴۰۴/۰۸/۱۶سردردو افسردگی .مراجعه اولی بوده
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بسیار متشخص و با دانش
۱۴۰۴/۰۷/۲۶برخورد خوب هم خودشون هم منشی شون وخیلی زمان معطلی مون کم بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۵درود بر جناب دکتر نوروزی عزیز و همه طبیبان دلسوز این مرز و بوم من به همراه همسرم و برای درد در ناحیه گردن و دست راست ابشان مراجعه کردیم که فعلا تحت درمان هستند . دکتر نوروزی بسیار باحوصله و دقیق معاینه میکنند و بسیار حوش اخلاق هستند و کار بلد . آرزوی موفقیت برای این مرد بزرگ رو دارم .
۱۴۰۴/۰۴/۲۴یک فرشته به معنی واقعی بسیار صبور آرام متین دلنشین و بسیار با سواد و آرامش رو به بیمار تزریق میکنند ،…
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بی نظیر محترم عالی انسانی والا پزشکی متعهد و باسواد
۱۴۰۴/۰۹/۰۸سلام دکتر نوروزی واقعا هم یک انسان شریف هستند و هم یک پزشک زبر دست خداشاهده ۲سال سردرد داشتم وقرص مسکن میخوردم ولی الان با یک ویزیت حالم خوب خوبه خدایاشکرت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵راهنمایی دقیق و باحوصله کردند. تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹دکتر فوق العاده عالی و باحوصله و منشی هم خیلی رفتار خوب.واقعا چنین دکترای کم هستن و تشخیص درست
۱۴۰۵/۰۳/۱۷با سلام جناب آقای دکتر فردی با اخلاق و رفتاری دارای شخصیت با خوش رویی بیمار را معاینه و بنظرم تشخیص نامبرده خیلی بالا هست و بنده چندین نوبت مراجعه کردم مطب ایشان به امید سلامتی بیماران
۱۴۰۵/۰۳/۲۶من برای مشکل میگرن مراجعه کردم با داروهایی که تجویز کردن شدت سردردهام کمتر شدن ولی خوب درمان قطعی نداره که میگرن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶سرگیجه داشتم .ام آر آی دادم منتظر جواب هستم. آقای دکتر خیلی متواضع و مهربان و با حوصله و دقت به حرفا گوش میدن.منشی هم بسیار محترم و مودب هستن.فضای مطب هم خیلی مناسب و خوب.
۱۴۰۳/۱۱/۲۴باسلام مشکل بی خوابی وکم حوصله گی داشتم الان نزدیک 4ماه هستش تحت درمان هستم واین دوره ادامه دارد وخداروشکر تاالان مشکل خواب ندارم وروبه بهبودی هستم زیرنظر آقای دکتر خدایهشون سلامتی بده باتشکر
۱۴۰۳/۱۰/۲۳دکتر خیلی خوب و عالی هستن با آرامش و صبوری زیاد وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸اول:سر وقتم دکتر را دیدم و معطل نشدم. دوم:رفتار منشی عالی و با احترام سوم:توضیحات دکتر کافی و با حوصله و تقریبا مشکلم را تشخیص دادند .mriتجویز شد . البته درمان ادامه دارد. چهارم:به شدت توصیه میشود.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰سلام از نظرمن دکتر رسول بهترین دکتر کرج هستن اخلاق وبرخوردشون مثل مسکن میمونه فوق العاده وعالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹مشکل خواب
۱۴۰۴/۰۹/۰۶سلام خواهرم تشنج کرده بود و دکتر خیلی عالی تشخیص دادن و زیر نظر ایشون حالشون خیلی بهتره
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار صبور و بادقت بررسی کردن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵پزشک بسیار محترم و حاذقی بودند.وقت گذاشتند برای مادرم.
۱۴۰۴/۰۳/۰۱یکبار مراجعه داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خوب بود مطب گرم بود آسانسور شلوغ
۱۴۰۴/۰۳/۱۷آقای دکتر بسیار کاردان و با حوصله اند.
۱۴۰۴/۱۰/۰۱خوب . مطب هم دنج است و شلوغی ندارد
۱۴۰۴/۰۴/۲۳مشکل دیسک کمر و گردن دارم ایشون تشخیص درست دادند و در خال درمانم،صبور با دقت معاینه انجام شد.
۱۴۰۴/۰۳/۱۴دکتر بسیار حاذقی هستند و برای بیمار بسیار وقت میگذارند
۱۴۰۳/۰۴/۲۵با تشخیص ب موقع مادرم از سکته مغژی نجات پیدا کرد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عالی هستن خیلی وقت میزارنن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکترنوروزی بسیار بااخلاق ودرطبابت دقیق هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۸سردرد و گردن درد داشتم تشخیص ایشون عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتر نوروزی بسیار باحوصله و دقیق هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹تازه رفتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷با تجربه و کاربلد
۱۴۰۳/۰۶/۲۵همسرم پارگی دیسک داشتن که با راهنمایی ایشان به لطف خدا بهتر شدن
۱۴۰۳/۰۳/۰۱سلام فرزند دخترم برای درمان سر درد مراجعه کرده بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خیلی خوبه
۱۴۰۳/۱۱/۱۷دکتر خوب و عالی هستند خدایی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عاااالیییییییی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بسیار دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بسیار پزشک با اخلاق ، صبور و تشخیص درست هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۸با وسواس
۱۴۰۳/۰۹/۱۹بسیار دقیق و با حوصله و خوش برخورد هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۶مشکل دارد کتف و کمر ،خداروشکر بهتر شدم.دکتر خیلی خوب مشکلم رو به زبان ساده توضیح دادن ،علتش رو و درمانش رو خیلی خوب وقت میذارن برای مریض،خدا حفظ شون کنه
۱۴۰۳/۰۷/۲۲مراجعه اولم بود.
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتر واقعا عالی و صبوری هست من چند سال از درد کمر اذاب میکشیدم ولی دکتر نوروزی با تشخیص خوبشون کمکم کردن ممنون بابت زحمتشون خدا بهترینها رو برای جناب دکتر رقم بزن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۵برای درد کمر مراجعه کردیم تشخیص خوب و رفتار بسیار مناسب انشاالله همیشه سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۹دکتر فوق العاده هستن،اخلاق عالی،صبوری و حوصله در گوش دادن به شرح حال بیمار،بیجا استرس نمیدن به آدم و بسیار باسواد و حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۲۸فعلا دو جلسه پسرم و بردم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱پزشک حاذق
۱۴۰۴/۱۲/۰۲الزایمر
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکترواقعاخوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۵فعلا درحال درمان کمرم هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۹هنوز تشخیصی داده نشده
۱۴۰۴/۰۹/۲۰درد ستون فقرات و گزگز پا
۱۴۰۳/۱۱/۱۸دکتر صبور و باحوصله ای هست
۱۴۰۳/۰۷/۳۰گردن درد
۱۴۰۳/۰۳/۲۱دکتر بسیار با اخلاق ، ماهر ، و فوق العاده و بسیار باسواد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دکتر بسیار بسیار خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۰۷کمر دیس
۱۴۰۴/۰۵/۱۵ضایعه نخاعی و در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۲با سلام من وقت اینترنتی گرفتم بار اولم بود،خیلی به موقع و بدون معطلی زیاد نوبتم شد و خیلی باحوصله بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵با سلام جناب دکتر نوروزی عالی هستن و با صبر و حوصله به بیمار گوش میدن و کامل توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶سلام من مشکل دیسک داشتم دوبار اومدم پیش آقای دکتر نتیجه گرفتم باداروهاشون خیلی خوب بود خداروشکر الان خیلی بهترشدم دکتر با حوصله خوش اخلاق دوباره واسم دارونوشتن
۱۴۰۵/۰۳/۱۹ام ار ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۲دکتر عالی خوش رفتار و
۱۴۰۳/۰۳/۱۸دکتری حاذق،با اخلاق،خیلی با دقت و حوصله به سابقه بیماری مریض توجه میکنه در کل واقعا عالیه.با سکرتر باشخصیت و مسلط به کار
۱۴۰۴/۱۲/۲۴کیست در مغز
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خیلی دکتر بااخلاق و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵کمردرد شدید که به لطف آقای دکتر با تشخیص درست و روند درمان عالی ایشان خیلی خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۳/۱۸خوش برخورد باحوصله دلسوز
۱۴۰۴/۱۱/۲۳دکتر محترمی هستن. برای من ام آر آی نوشتن،
۱۴۰۴/۰۹/۰۱من که یدفعه رفتم ولی خوش برخوردو خیلیم تو مطب معطل نشدم خوب بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۵درودوسپاس اقای دکتر بسیار مهربان ومودب وباشخصیت هستن وخیلی باحوصله هستن من یه نسخه خدمت ایشون ویزیت شدن برای کمردردو گردن درد وهمینطور دستم مراجعه کردم که دردمو تشخیص دادن فعلا تحت درمانم انشالله که درمان بشم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴علائم سکته مغزی در حال برسی ام ار ای دادم منتظر تیجه هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۹فعلا در درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۹/۱۲مادرم سکته مغزی کرده بود تشخیص و درمانشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۹باسلام خدمت شما من دستم وگردن خیلی درد میکرد پیشه اقا دکتر رفتم خداراشکر با تجربه اقا دکتر الان خیلی بهترم با اون دارو که داده خداراشکر مرس از دکتر جون تشکر
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دیسک گردن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸میگرن - عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰بدنبود
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۶دکترنظرشون عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عاااااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دکتر بسیار مهربا
۱۴۰۴/۰۱/۲۰فعلا میخوام فقط وقت بگیرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵میگرن بود فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۵فقط یبار توسط دکتر ویزیت شدیم ولی محیط مطب خوبه و منشیشم خانم محترمیه و دمشون گرم قیمت ویزیتشم نسبت ب بقیه دکترا کمه.خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۹/۲۳ام آر آی نوشته
۱۴۰۳/۰۸/۱۳سلام فعلا ابتدای بیماری برامون ام آر ای نوشتن
۱۴۰۳/۰۴/۰۷تومور هیپوفیز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر بس
۱۴۰۳/۱۰/۱۰درجه 1 و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴درحال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۷مشکل درد شدید سر در ناحیه پشت و سمت چپ ،
۱۴۰۴/۰۱/۳۰پزشک حاذق و تشخیص عالی و بااخلاق
۱۴۰۲/۰۶/۳۰گردن درد
۱۴۰۴/۰۶/۲۹ویزیت اولیه اما کاملا ماهر و قشنگ گوش میدن و شرح حال میگیرن
۱۴۰۴/۰۲/۲۵درد در ناحیه گردن تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۴بختر ش م
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دیسک کمر داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲فعلاکاری انجام ندادن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴دیسک کمر و سیاتیک درد ساق پای چپ
۱۴۰۳/۰۷/۲۸ایشون خیلی با حوصله و فوق العاده با شخصیت و صددرصد حرفه ایی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶فعلا معاینه نکرده
۱۴۰۴/۰۸/۲۵آدنوم هیپوفیز . عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳خیلی خوش برخورد بودن و با حوصله معاینه میکنن ودر نهایت تجویز مناسب
۱۴۰۴/۰۷/۱۶پزشک متعهد و حاذق
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۹دکتر با تجربه خوش اخلاق وخوش برخورد هستن من واسه سردرد دیسک گردن رفته بودم با تجویز دارو الان خیلی بهتر هستم با تشکر از دکتر نوروروزی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹صرع خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر خیلی خوبی هستن با صبر و حوصله به صحبتهای بیمار گوش میدن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵برای سوزش وگز گز رفتم فعلا نتیجه نگرفتم ولی برخورد بسیار خوبی داشتن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶فعلا MRI نوشتن باید جوابشو ببریم ببینیم چی میگن
۱۴۰۴/۱۰/۰۹پزشک عالی قبل از ام ار ای مشکل بنده رو تشخیص دادن و خدارو شکر الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر خوب و منشی هم رفتار خوبی وخوش برخورد با بیمار دارد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۵/۰۲برای دومین بار است که ویزیت میشوم و هنوز ام آر آی بنده را ندیدند. ولی در کل برخورد خوبی داشته و برای بیمار وقت خوبی میگذارند.
۱۴۰۳/۰۴/۰۲مشکل دیسک کمر عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸سکته مغزی بنده رو به موقع تشخیص دادند
۱۴۰۳/۰۶/۲۰کمر درد
۱۴۰۴/۰۶/۱۲فعلا تحت نظر هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵متوسط فعلا در حال معالجه
۱۴۰۳/۰۷/۲۸میگرن و کامل خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۶یکبار ایشون رو دیدم هنوز زوده نظر بدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳سر درد رو به بهبودی ام
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خوب بود رفتارشون
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۱دوبار مراجعه، دکتر بسیار رفتار حرفه ای و دلگرم کننده دارند. منشی مهربان و برخورد محترمانه زمان انتظار مناسب و نرمال در هر دو بار. تشخیص شان برای مراحل ابتدایی خوب بود. بعد از ام ار ای مجدد باید ویزیت شوم.
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکترنوروزی پزشکی بسیار محترم خوش بر خورد هستند.به مریض فرصت کافی برای بیان مشکلات خود می دهند واقعا برای مریض وقت میگذارند .من برای مشکل استرس به ایشون مراجعه کردم و الان به یاری خدا و کمک دکتر حال بسیار خوبی دارم.ومنشی مطب خانمی خوش بر خورد و با ادب هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۵آقای دکتر فوق العاده خوش برخورد و دقیق هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹اختلال خواب و سردرد. بهترین دکتر هستن باحوصله خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۴/۰۵/۱۴من مشکل دیسک کمر و سیاتیک داشتم ایشون بسیار با حوصله و دلسوزانه برای من شرایط رو توضیح دادن و وقت گذاشتن ، ممنونم از ایشون و اینکه کاش یه خورده امکانات رفاهی مطب مثل صندلی ها هم با کیفیت تر و هم بیشتر بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بسیار محترم،با حوصله،تشخیص و درمان دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۱۰سلام از نظر من بهترین وبا تجربه ترین پزشکیه که میشناسم تو تحصص خودشون بهترینن
۱۴۰۴/۰۴/۱۴خیلی دکتر خوب بودن به حرفهای مریض گوش میدن راهنمایی میکن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹سلام دکتر بسیار خوبی میباشد
۱۴۰۳/۱۲/۱۴با سلام .دکتری دانا و فهمیده .بسیار با ادب و خاکی . به حرف های مریض خوب گوش می کنند و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۸سلام من کمر درد داشتم والان بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸بسیار دکتر خوب و حرفه ای بودن ، با حوصله حرفهای منو گوش دادن و تشخیصشون عالی بود ، ازشون ممنونم ، من برای درد کمر رفته بودم و الان خدارو شکر خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۲فلج بلز داشتم با تشخیص دکتر وتجویز داروهای لازم الان ۸۰درصد خوب شدم و صورتم کاملا به حالت عادی برگشت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بسیار با حوصله و دقت به وضعیت و سابقه ی بیمار توجه می کنند و با احتیاط دارو تجویز می کنند .
۱۴۰۴/۰۹/۲۹میگرن داشتم . اولین باره که توسط ایشان ویزیت شدم ، مقادیر زیادی دارو تجویز کردن که در حال استفاده هستم ، تا اثرات دارو رو نبینم نمی توانم بطور قطع نظر نهایی خود را بدهم .
۱۴۰۲/۱۲/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۳۰دکتر خوب وبا
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دیسک گردن بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر باتجربه تشخیص عااالی،،، منشی صبور و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۰۱سلام من با درد شدید کمر مراجعه کردم ، تشخیص ایشون درست بود و دارو شروع کردن و الان خیلی بهترم .
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر خوبی هستند برای مریض وقت میزاره
۱۴۰۴/۰۸/۱۹مادرم سرگیجه و سردرد شدید داشت ایشون هم ام آر آی نوشتن و هم نوار گوش نوشتن و هم توضیه کردند متخصص قلب هم برند واقعا دکتر خوبی هستند و خداروشکر همه چی اوکی بود و بخاطر دیسک و همچنین فشار پایین دلیل این دردها بود . خدا خیرشون بده واقعا . سرسری نگاه نمیکنند و قشنگ وقت میزارند .
۱۴۰۳/۱۱/۲۵پایان نیافته
۱۴۰۴/۰۵/۰۷در حال
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار عالی. چندین بار مراجعه داشتم. هر بار با دقت و حوصله به بیمار گوش میدن. بدون دلیل ترس ایجاد نمیکنن. راه کار میدن.
۱۴۰۴/۰۸/۲۴فعلا یک جلسه رفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵برای میگرن مراجعه کردم دکترخوبی هست
۱۴۰۳/۰۶/۱۹درود سپاس فراوان
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خیلی برای مریض وقت میزارن من برای اولین بار مراجعه کردم همه موارد چک شد و ایتم هایی بررسی شد که حتی پزشک های قبلی بهش توجه نکردند. از نظر وقت دهی و زمان انتظار عالی هست مثل دکترهای دیگر کلی مریض و پذیرش نمیکنن که همه رو معطل و عصبی کنند و وقت زیادی هم برای مریض نزاره. منشی هم که نقطه قوت مطب ایشون هستش
۱۴۰۵/۰۳/۱۱برای مادرم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳پرولاکتین خونم بالا بوده ولان بهترشدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۱دکتری بسیار دلسوز و باسواد و باتجربه. ایشون خیلی باحوصله معاینه و بررسی میکنند و مثل یه سری از پزشک ها از فاصله ۳متری معاینه نمیکنند بیمار رو.
۱۴۰۴/۰۸/۱۲برای دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسیار باحوصله و خوشبرخورد بودند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بایه نسخه حالم خوب شد .افسردگی
۱۴۰۴/۰۵/۰۹کمر درد
۱۴۰۳/۰۵/۲۳دکتر بسیار باتجربه، باحوصله و بااخلاق هستند و تشخیصشان بسیار عالی است . من تحت درمان ایشون هستم و خیلی بهترم
۱۴۰۴/۱۱/۱۶باتجربه و خوش برخورد هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۴من یک ساله پیش ایشون ویزیت میشم میگرن خیلی حاد داشتم اما الان خیلی خیلی خیلی بهتر شدم فقط مهم اینه که استمرار داشته باشیم و جا نزنیم وسطش چون بدتر میشیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار باحوصله و حاذق، من رو از مشکلی 21 ساله نجات دادن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵درود بنده جلسه دوم هستم هنوز نمیتونم نظری بدم ولی در کل از نظر شخصیتی انسان پر انرژی و محترم هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۸یه دکتر معمولی بودن مثل بیشتر دکترای امروزی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بهترین بااخلاق ترین دکتر منشی خیلی خوب ومودبی هم دارن من میگرن دارم درحال درمان هستم ورضایت دارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰کمردرد همسرم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵در شروع درمان زوال عقل مادر هستیم، تا اینجا نتیجه خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۲مشکل دیسک خفیف داشتم،تشخیص عالی،اول رفتم پیششون گفتم کمردرد دارم،گفتن که نباید فشاربیاری تا mriرو ببینم ،گفتن که احتمالا دیسک خفیف دارین،نبایدفشاربیاری و استراحت کنی من فرداش رفتم سرکار و درد به پاهام زد،وحرفشوگوش کردم دیگه استراحت کردم،بخاطرهمین فهمیدم تشخیص درستی داده وبرام دارو تجویزکردن،بسیارانسان محترمی هستند .
۱۴۰۳/۱۱/۲۷ارومیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۸سلام جناب دکتر نوروزی بسیار دکتر خوب وبا وجدانی هستن وتشخیصشون خیلی خوبه بیماری من درمان شد با مراجعه به ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۴آقای دکتر با حوصله و بسیار آگاه هستن
۱۴۰۵/۰۱/۲۸تحت درمان میگرن هستم
۱۴۰۱/۰۹/۰۵دکتر نوروزی فوق العاده خوش برخورد و با حوصله ،با چند سوال بهترین تشخیص داد
۱۴۰۵/۰۲/۳۱مشکل میگرن و پنیک داشتم تحت نظر ایشون کنترل شده
۱۴۰۴/۰۹/۰۷راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دیسک خفیف
۱۴۰۴/۰۸/۱۳پزشک بسیار خوبی هست برای تنگی کانال کارپال رفتم دکتر قبلی گفت عمل کن یا بیا تزریق کن 17 میلیون ایشون دارو داد، فیزوتراپی نوشت و گفت وزن کم کن با همون دارو هم خیلی دردم کم شده
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار دکتر مهربان و دلسوزی هستن و وقت زیادی گذاشتن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲رسیدگی بد نبود
۱۴۰۴/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار صبور و تشخیص حرفه ای ممنون
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیارعالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۹در حال بررسی
۱۴۰۴/۰۶/۰۲باتجربه هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۷