دکتر رامین رضائی فوق تخصص روماتولوژی با شماره نظام پزشکی ۷۳۸۳۳ در تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب ایشان در خیابان شریعتی فراهم است.
دکتر رامین رضائی از چهرههای برجسته فوق تخصص روماتولوژی در تهران است که با شماره نظام پزشکی ۷۳۸۳۳ شناخته میشود. ایشان پس از اخذ بورد تخصصی بیماریهای داخلی در سال ۱۳۹۱ و بورد فوق تخصص روماتولوژی در سال ۱۳۹۵، فعالیت حرفهای و آموزشی خود را با جدیت ادامه دادهاند. دکتر رامین رضائی دارای بیش از ۲۵ سال سابقه طبابت است و در این مدت، علاوه بر درمان بیماران، تجربه ارزشمندی در حوزه آموزش پزشکی کسب کرده است.
مطب دکتر رامین رضائی در تهران، خیابان شریعتی شمال، بین سه راه میرداماد و ظفر (حاشیه شریعتی)، جنب پمپ بنزین، سر نبش خیابان شواری، پلاک ۴۴، واحد یک، طبقه یک واقع شده است. حضور ایشان در منطقه شریعتی تهران، امکان دسترسی آسان بیماران به خدمات تخصصی روماتولوژی را فراهم کرده است. دکتر رامین رضائی به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران و سابقه تدریس در موسسه رهپویان شریف، نقش مهمی در آموزش نسل جدید پزشکان ایفا میکند.
از جمله افتخارات دکتر رامین رضائی میتوان به تالیف بیش از ۱۷ کتاب در زمینه روماتولوژی و بیماریهای داخلی اشاره کرد که برای آمادگی دانشجویان پزشکی و متخصصان داخلی جهت امتحانات پرانترنی و بورد داخلی تهیه شدهاند. همچنین ایشان سابقه دو سال طبابت در کلینیک مدکورپ دبی را با لایسنس تخصص روماتولوژی دارند که نشانگر تجربه بینالمللی ایشان است.
بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر رامین رضائی در تهران، از دقت در تشخیص و پیگیری روند درمان رضایت بالایی دارند. بسیاری از بیماران، دکتر رامین رضائی را به دلیل تخصص در بیماریهای مفصلی و روماتیسمی و اخلاق حرفهای توصیه میکنند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای رفاه حال بیماران فراهم شده است. دکتر رامین رضائی، فوق تخصص روماتولوژی، همواره با دانش بهروز و تجربه گسترده خود در خدمت بیماران تهرانی و هموطنان است.
دکتر رامین رضائی فوق تخصص روماتولوژی و دارای بورد تخصص بیماریهای داخلی است.
مطب ایشان در تهران، خیابان شریعتی شمال، بین سهراه میرداماد و ظفر، جنب پمپ بنزین، سر نبش خیابان شواری، پلاک ۴۴، واحد یک واقع شده است.
بله، نوبتدهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به دکتر رامین رضائی فعال است.
بیماریهای خودایمنی، آرتریت روماتوئید، لوپوس، واسکولیت، آرتروز، نقرس، فیبرومیالژیا و سایر بیماریهای روماتولوژی توسط ایشان درمان میشوند.
مطب ایشان شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۳ عصر تا ۹ شب پذیرای بیماران است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران خیابان شریعتی شمال بین سه راه میرداماد و ظفر (حاشیه شریعتی) جنب پمپ بنزین سر نبش خیابان شواری پلاک ۴۴ واحد یک طبقه یک
سلام دکتری بسیار باتجربه و عالی من مشکل ساییدگی زانو و کمر درد داشتم تحت نظر ایشون درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰رماتیسم مفصلی
۱۴۰۳/۰۹/۱۵روماتیسم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳آرتروز
۱۴۰۳/۱۰/۰۹بسیار دقیق و با حوصله معاینه کردنو تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۵والا الان دیگه پزشکا جای طبابت تجارت میکنن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹برای روماتیسم پوستی رفتم تو یک ماه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴روماتیسم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۴در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۶به دلیل شلوغی برنامه نوبت دهی با ۳ساعت تاخیر انجام شد وعملا فضا کافی حضور نبود بهتر است بابرنامه ریزی بیماران نوبت دهی شود .
۱۴۰۴/۱۱/۲۰رماتیسم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱بسیار دکتر با شخصیت و صبوری بودند .
۱۴۰۴/۰۹/۱۹درد پا و زانو
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷آقای دکتر رامین ضایی پزشک بسیار باحوصله وحاذقی هستن و در تشخیص ودرمان بیماری کاملا توضیح وتوجیح می کنن انشاالله خدا بهشونرسلامتی بده ومن به شما ایشون را پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱مشکل درد مفصل
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۰سلام وقت به خیر دکتر فوق العاده خوبی هستن از نظر تشخیص و درمان ولی مشکل بزرگی که هست در موضوع تاخیر در نوبت هست من دوبار به مطب ایشون مراجعه کردم ولی هر دوبار بالای دو سه ساعت دیرتر نوبتم شد که برم داخل اتاق دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی است
۱۴۰۴/۰۷/۱۱پوکی استخوان مادر که تحت درمان هست دکتر خوبی هست ولی خب جنبه ی مالی هم براشون کم اهمیت نیست که البته در جامعه ی پزشکی ما دیگه امر متداولی شده
۱۴۰۴/۰۹/۰۱پزشک حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۶سلام من مشکل پوکی استخوان دارم و در حال بهبودم و کاملا برای من که یک خانمم مشخص شده
۱۴۰۳/۱۱/۳۰روماتیسم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۷دکتر حاذق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۷التهاب
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن و تشخیص دقیق و درستی روی بیماری میدهند
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خوش برخورد، وقت میذارن، همه موارد رو بررسی میکنن، معاینه، پاسخگویی به سوالات و شروع درمان، به معطلی میارزه
۱۴۰۵/۰۳/۲۱بهترین دکترهستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۳من مادرم نقرس داشتن، به ایشان مراجعه کردیم. برخورد ایشان عالی و محترمانه بود و داروهایی که تجویز کردن واقعا خوب بود. البته هنوز 1 ماه تحت درمان ایشان هستیم
۱۴۰۳/۰۹/۰۸دکتر با اخلاق و صبور فقط خیلی خیلی معطلی داره برخورد پرسنل ها همه خوب و محترمانه
۱۴۰۴/۰۲/۱۱بسیار پزشک حاذق و صبور
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دوستم پسو داشت
۱۴۰۴/۰۷/۱۳رماتیسم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴خوب خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۳رماتیسم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵فعلا آزمایش دادن بهم نمیدونم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵زانو درد
۱۴۰۳/۰۳/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۳۰زمان انتظار بشدت زیاد از ۹شب تا ۲نیمه شب
۱۴۰۴/۱۲/۱۴روماتیسم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۱خواهر شوهرم روماتیسم پوستی داشت و یه کم نرمی استخوان آوردمش پیش آقای دکتر تو یک ماه خیلی بهتر شد الانم تحت درمان هستن چون راهشون دور بود حتی آنلاین هم قراره ویزیت کنن تا موقعیت حضوری پیش بیاد عالی هستن اخلاق دانایی و پر انرژی خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۷/۰۷مشکل روماتیسم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۴درد استخوانی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵پسرم بیماری التهابی داشت که با تشخیص صحیح اقای دکتر خیلی زود خوب شدند
۱۴۰۳/۰۲/۲۴خیلی عالی خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۰۴دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۵/۲۶من یه جلسه رفتم پیشش .دکتر حاذقی هست درتشخیص بیماری و خیلی بررسی میکنه واخلاقش خوبه وب همه سوالات جواب میده
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر خوب و مهربونی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بهترین پزشک و دلسوز ترین پزشک
۱۴۰۵/۰۲/۰۹سلام من درد مفاصل دارم فعلا دارو دادن وآرمایش دادم تا جوابش بیاد از مصرف دارو خیلی بهتر شدم تا جواب آزمایشبیاد ببینیم چی میشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۹فعلا تازه رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳من یکبار رفتم و ازمایش دادن
۱۴۰۳/۰۷/۱۹ممنونم از جناب دکتر رضایی کارشون بسیار عالی وبی نظیره
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دانشجوی ایشون هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶من چند باری پیش ایشون رفتم خداخیرش بده فهمید پوکی استخون دارم دکتر باحوصله ای هستن ودقیق توضیح میدن و دقیق گوش میدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بسیار دکتر خوب دانا ی هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۲۷من اولین مراجعه بود ک پیش ایشان رفتم از دکتر قبلیم اصلا راضی نبودم چون انگشتهای دستم روز ب روز بدتر میشد تا اینکه از طریق ی اشنا اومدم پیش اقای دکتر و در جلسه اول درد انگشتهای دستم قطع شد واز ایشان خیلی راضی هستم خدا اقای دکتر رو زیر سایه خانواده اش قرار بده و عمر طولانی اعطا کند
۱۴۰۵/۰۲/۱۶روماتیسم مفصلی
۱۴۰۳/۰۵/۱۱من پیش خانم دکتر سلطانی و دکتر الویس ودکتر بیرالوند و سه دکتر دیگر رفتم هیچ کدام انگشت کوچیکه دکتر رامین رضایی نمیشوند
۱۴۰۴/۱۰/۰۱برای من آزمایش نوشتن ولی دیگه وقت آنلاین ندادن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار با اخلاق،صبور و شنونده خوبی برای بیمار، ضمنا درکمال دقت و توجه معاینه میکنند.برای شانه یخ زده مراجعه کردم و نتیجه خوبی گرفتم سلامت و پرتوان باشند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عااالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶دکتر خوبی هست ولی واقعن معطلی داره خیلی خسته کننده هست تمام روز باید باشیم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خوب بود در مرحله درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰روماتیسم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱درد مفاصل تاحدودی بهبودی حاصل شده
۱۴۰۴/۰۸/۰۸فعلا درحال درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸طبق نوبت دهی انلاین تاخیر ۲.۵ساعته داشت. دکتر خوش حوصله و دقیق بودن از ویزیتشون راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار عاری
۱۴۰۴/۰۸/۱۸اللوالاوددو
۱۴۰۴/۰۲/۰۴دکتر حاذق و مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار با سواد، با حوصله و خوش اخلاق هستند، و من از مراجعه به ایشون راضی هستم، تنها مشکلی که به نظرم قابل بررسی باشد شیوه نوبت دهی است، اگر زمان معطلی بیماران در سالن انتظار کمتر شود قطعا تجربه رضایت بخش تری خواهد بود.
۱۴۰۴/۰۷/۰۷رماتسم سینه داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵روماتیسم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹سلام ر. ماتیسم داشتم چندجلسه ویزیت شدم خیلی بهترم ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۸روماتیسم تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بله من یکبار رفتم تاثیرش خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷برای اولین ویزیت تشخیص درستی دادن فعلا به درمان نرسیدیم اما تو این زمونه همین که ۱ دکتر با اولین جلسه بتونه تشخیص درست بده جای شکر داره
۱۴۰۴/۰۶/۱۰سرتایمی که ثبت شده بود نبود اما نحوه ی برخورد منشی خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۱روماتیسم پوستی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بنده تازه با جناب دکتر آشنا شدم در دومرحله مراجعه چواب خوبی گرفتم و از تشخیص ایشان راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹التهاب مفاصل
۱۴۰۳/۰۷/۳۰مبتلابه روماتیسم مفصلی هستم،الان با توجه به داروهای که تجویز کردن،درد مفصل ندارم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸برای پوکی استخوان مادرم رفتیم خداروشکر بهترن
۱۴۰۳/۰۹/۰۷آقای دکتر رامین رضائی، بسیار دکتر صبور و حاذق،
۱۴۰۳/۰۵/۰۵فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دکتر بسیا
۱۴۰۳/۰۷/۰۸دکتر با تجربه صبوری هستن فعلا
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دو جلسه خدمت دکتر رفتم و دارو دادن برای روماتیسم و الان خدارو شکر دردام کمتر شده ممنونم از آقای دکتر خوش اخلاق با حوصله ومهربان
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خوب بپدن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بسیار با اخلاق هم دکتر هم پرسنل امیدوارم تمام بیماران شفای عاجل بزودی الهی آمین
۱۴۰۵/۰۲/۰۷رماتیسم مفصلی وپوستی داشتم با یک جلسه خداروشکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹مادرم مشکل پوکی استخوان و روماتیسم مفصلی داشتن مراجعه کردیم خداروشکر بهتر شدن
۱۴۰۳/۱۰/۲۴درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۱