دکتر دلیله جمشیدی متخصص داخلی و فعال در زمینه گوارش و کبد با شماره نظام پزشکی ۳۲۱۷۴ در تهران، منطقه پاسداران فعالیت دارد. مطب ایشان در پاسداران، میدان هروی، برج هروی، طبقه دوم واقع شده است.
دکتر دلیله جمشیدی متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی ۳۲۱۷۴ از فارغالتحصیلان دانشگاه شهید بهشتی است و در شهر تهران فعالیت دارد. ایشان تمرکز اصلی خود را بر تشخیص و درمان بیماریهای داخلی بزرگسالان، بهویژه مشکلات گوارشی، کبدی و انجام آندوسکوپی قرار دادهاند. دکتر جمشیدی عضو دائم انجمن گوارش و کبد ایران بوده و با رویکرد علمی، بیماران مبتلا به دیابت، فشار خون، بیماریهای ریوی، گوارشی و کبدی را ویزیت میکنند.
مطب دکتر دلیله جمشیدی در منطقه پاسداران، میدان هروی، برج هروی، طبقه دوم قرار گرفته است که دسترسی مناسبی برای ساکنین شمال شرق تهران و محله هروی فراهم میکند. بیماران برای مراجعه میتوانند با مطب تماس حاصل کنند و روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه جهت ویزیت تعیین شده است.
بر اساس نظر بیماران، دکتر دلیله جمشیدی با دقت بالا در معاینه و پیگیری درمانهای گوارشی و کبدی، رضایت بالایی را جلب کرده است. تخصص داخلی ایشان، به همراه تجربه قابل توجه در حوزه گوارش و کبد و انجام آندوسکوپی، باعث شده بیماران شهر تهران و بهویژه منطقه پاسداران، دکتر جمشیدی را برای بررسی و درمان بیماریهای داخلی خود انتخاب کنند. تحصیلات تخصصی دکتر جمشیدی در رشته بیماریهای داخلی و عضویت فعال در انجمن علمی گوارش و کبد ایران، اعتبار علمی ایشان را نزد بیماران و همکاران افزایش داده است.
برای دریافت نوبت و اطلاعات بیشتر، میتوان با مطب دکتر دلیله جمشیدی واقع در برج هروی تماس گرفت. دکتر دلیله جمشیدی، متخصص داخلی و فعال در زمینه گوارش و کبد، یکی از پزشکان مطرح این حوزه در تهران به شمار میرود.
مطب دکتر دلیله جمشیدی در پاسداران، میدان هروی، برج هروی، طبقه دوم واقع شده است.
تخصص اصلی ایشان بیماریهای داخلی با تمرکز بر گوارش و کبد و انجام آندوسکوپی است.
بله، دکتر دلیله جمشیدی عضو دائم انجمن گوارش و کبد ایران هستند.
برای دریافت نوبت میتوانید با مطب دکتر جمشیدی تماس بگیرید.
خدمات شامل ویزیت بیماریهای داخلی، تشخیص و درمان مشکلات گوارشی و کبدی، و انجام آندوسکوپی است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کارشان خوببود
۱۴۰۴/۰۴/۱۱برای گوارش
۱۴۰۲/۰۵/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰هلکوباکتر داشتم درمان شد
۱۴۰۱/۰۶/۰۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۸تشخیص دقیقی دارن و باسوادن.
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بله زخم معده عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۴بسیار با حوصله و دقیق هستن من مشکل معده داشتم تو شهر خودمون نتیجه نگرفتم به ایشون مراجعه کردم و تجویزشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عالی آندوسکپی خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۹معدع درد
۱۴۰۳/۱۰/۲۶زخم معده داشتم پیش خانم دکتر رفتم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰مشکل معده درمان عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتر باسوادی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستن، متشخص و مهربان، با حوصله برای بیمار وقت میذارن.
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دکتر بسیار خوب و ماهر در گوارش می باشد مشکلات بسیار من را درمان کرده است من ایشان را به همه سفارش می کنم ای شان بسیار حاذق وبا سواد و توانمند هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بسیار صبور و حاذق
۱۳۹۹/۰۵/۲۵سلام عالی بود اندوسکپی خیلی خوب انجام دادن خیلی ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۰۴مشکل گوارشی داشتم اندوسکوپی انجام دادم و خدارو شکر خیلی بهترم ممنونم از تشخیص درست و اندوسکوپی صحیح خانم دکتر خسته نباشید
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷با درد معده مراجعه کردم پزشک حاذق با تجربه و دلسوزی هستن آندوسکوپی انجام دادم بسیار رضایت داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بسیار صبور و پیگیر
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مشکل ریوی دکتری حاذق
۱۳۹۹/۰۹/۰۳به توصیه دوستم رفتیم، مادرمو بردم آندوسکوپی، خیلی راحت و حرفه ای انجام شد، و بی نهایت تشخیص دقیقی دارن... حتما توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱کاربلد عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴با حوصله و به دقت به بیمار گوش میدن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بسیار پزشک خوب و با حوصله
۱۴۰۲/۰۵/۰۲زخم اثنی عشر
۱۴۰۱/۰۵/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۲ایشون خیلی خوبن
۱۴۰۳/۱۰/۰۴زخم معده داشتم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶سرفه مزمن عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸یکی از اقوام توصیه کردند، راضی بودم تشخیصشون خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۱۴مشکل داخلی داشتم و در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵معده درد توسط ایشان آندوکوپی شدم خیلی عالی بودند
۱۴۰۳/۰۹/۱۲من خیلی قبولشون دارم. تشخیص و درمانشان همیشه عالی بوده.
۱۴۰۴/۰۶/۲۹توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸تازه مراجعه کردم تا بعد از درمان اما خواهر شوهرم مراجعه کردن وراضی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خانم دکتر جمشیدی بسیار دقیق، دلسوز و باحوصله هستن. برخوردشون بسیار حرفهای و از تشخیص و درمانشون کاملا راضیام. واقعا ازشون ممنونم.
۱۴۰۴/۰۲/۲۶عالی بودن ، بسیار دلسوز و حرفه ای.
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دکتر فوق العاده حاذق و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۲/۳۱تشخیص فوق العاده
۱۴۰۱/۰۵/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۳زخم اثنا عشر داشتم به کمک ایشان بهبود پیدا کردم
۱۴۰۱/۰۸/۱۹عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۹بیماری فشار خون نا منظم داشتم و با درمان دکتر فشار خونم تنظیم شد ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۲/۲۷سلام من میکروب معده داشتم و شکر خدا با تشخیص درست ایشون بهترم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیار دکترعالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۲تشخیث عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰در حال درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۸عالی هستن آندوسکوپی کردم خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۶گواریش بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱خونریزی معده داشتم که توسط خاتم دکتر درمان شدم. خدا خیرش دهد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۵بامهارت و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۲۵فشار خون بالا داشتم خیلی بهترم و تحت درمان ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶هموروئید
۱۴۰۳/۱۲/۱۱پزشک خوبیست
۱۴۰۳/۰۸/۰۷مشکل گوارشی داشتم و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳در مطب ایشان اندوسکوپی داشتم و بسیار راحت و سریع انجام شد.
۱۴۰۰/۰۲/۲۳Aalieee hastand
۱۴۰۴/۰۲/۲۸راضی بودم . مشکل پوستی داشتم که فکر می کردم ارتباط با گوارش داره ، ایشون فرمودند مربوط به اعصابه . دکتر پوست هم که رفتم همینو گفتند .
۱۴۰۴/۰۳/۰۷حدود ده سال پیش مراجعه داشته همسرم که تشخیص ایشان خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۳۰سلام من اولین بار به مطب مراجعه کردم برای مشکل گوارشی وار همان دوروز اول مصرف دارو احساس کردم که دارم بهتر میشم ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۲ایشون فرشته نجات بنده هستن بعد ۲ سال درگیری با مشکل شدید گوارش طی اندوسکوپی توسط ایشون و تجویز دارو کاملا بهبود یافتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱دکتر بسیار حاذق وتشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱گوارش ؛ صبور و با حوصله و نکته مثبت اینکه ریشه ای درمان میکنن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۹زخم معده نتیجه
۱۴۰۲/۰۷/۰۹تخریب بافت روده که با تشخیص خانم دکتر و طی کردن مراحل درمان خیلی خیلی بهتر شده
۱۳۹۹/۰۱/۱۸عااااالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خیلی عالی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۹بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۱/۰۵مشکل گوارشی حل شد
۱۴۰۱/۰۴/۳۰من مشکل معده درد داشتم و هردکتری رفتم خوب نشدم اولین بار بود مراجعه کردم و با تشخیص درستشون خوب شدم دستشون دردنکنه واقعا خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۳/۱۱/۱۲بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۱۳سنگ کیسه صفرا تشخیص مناسل
۱۴۰۳/۰۳/۳۱مشکل گوارشی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴معده درد اوکی شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۳تشخیص ایشون بسیار عالی بود من از طریق همین سایت با ایشون آشنا شدم میکروبی شده بود معده ام .بسیار عالی منو اندوسکوپی کردن بدون درد و اذیتی.
۱۳۹۸/۰۴/۰۸عالی آندوسکوپی عالی انجام شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۰راضی بودم، زخم معده من رو در عرض یک ماه درمان کردند، توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴فشارخون واختلال خواب
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۰بسیاردکتر عالی وکاربلد هست
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۸اندوسکوپی برام انجام دادن و با تشخیص درست ایشون و مصرف دارو خدارو شکر درد ندارم و خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰برای آندوسکوپی مراجعه کردم و الحق که دکتر حاذق و توانمندی هستند و بسیار با اخلاق و متواضع انشالله که همیشه سلامت باشند
۱۴۰۳/۱۱/۰۱دکتر حاذق و دلسوزی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عفونت معده
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار دکتر مهربان و کار بلد ، خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بسیار عالی بودند مشکل کبد چربم درمان شد خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷سرطام معده . با راهنمایی و تشخیص به موقع ایشون سلامتم رو بدسا آوردم.
۱۳۹۹/۰۸/۲۴بسیار صبور
۱۴۰۱/۰۳/۲۸تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار عالی ، باتجربه و مهربان بودند راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بسیارپزشک عالی وخوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲من خیلی راضیم. وقت میذارن و مشکل رو توضیح میدن.
۱۴۰۴/۰۳/۱۷ایشان دکتری با وجدان و اطلاعات به روز هستن. به سرعت تشخیص بیماری دادن و مشکل معده 15 ساله من رو درمان کردن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵تشخیصش خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۲۱خیلی تخصصشون عالیه...من مشکل تیرویید داشتم چنتا دکتر رفتم متوجه نشدن ایشون با معاینه تورم پاهام تشخیص دادن
۱۴۰۲/۱۱/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۲/۲۷معده من رو خیلی خوب درمان کردن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عالی اندوسکپی
۱۴۰۲/۰۷/۱۰شناخت قبلی دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶