آبسه ریشه .راضی ام.خوب .
عصب کشی دندان عالی بودن
درکلینیک تابش
عالیه رو دستش تو ایران نیست
بسیار عالی و با تجربه هستند
بسیار عالی
عفونت لثه/ نتیجه عالی
درمان ریشه نتیجه بسیارخوب
من همکار ایشون بودم در کارشون فوق العاده بودن اخلاق بیست
بهترین اندودونتیست
درمان ریشه
خیلی دکتر خوب وملوییه
پزشک خوبی هستن
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار آقریقا - بالاتر از تقاطع میرداماد - کوچه قبادیان شرقی - پلاک ۵ - طبقه دوم - واحد ۶
آبسه ریشه .راضی ام.خوب .
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عصب کشی دندان عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷درکلینیک تابش
۱۴۰۱/۰۹/۱۲عالیه رو دستش تو ایران نیست
۱۴۰۴/۰۶/۱۸بسیار عالی و با تجربه هستند
۱۳۹۷/۱۱/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۳عفونت لثه/ نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۶درمان ریشه نتیجه بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۳/۱۱من همکار ایشون بودم در کارشون فوق العاده بودن اخلاق بیست
۱۴۰۰/۰۲/۱۵بهترین اندودونتیست
۱۳۹۹/۱۱/۱۳درمان ریشه
۱۴۰۰/۰۴/۲۳خیلی دکتر خوب وملوییه
۱۴۰۲/۰۱/۲۰پزشک خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۸/۰۱