۳۴۸ نفر
دکتر حسین کریمی هریس

دکتر حسین کریمی هریس

فلوشیپ جراحی زانو - متخصص ارتوپدی

بیماری های زانو

فلوشیپ شماره نظام: ۸۴۸۲۵
شنبه۰۶ تیر
پس فردا
دوشنبه۰۸ تیر
۴ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۶ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
۹ روز دیگر
دوشنبه۱۵ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
۹۸% پیشنهاد کاربران
۲۹۷ نفر

دکتر خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

من مشکلم کیست مچ دست و گرفتگی رگ دست بود که با مراجعه به ایشون و جراحی خداروشکر خوب شدم و هیچ مشکلی ندارم

۱۴۰۱/۱۰/۲۸

رباط صلیبی بنده رو عمل کردن با بهترین مراقبت از لحظه خروج از اتاق عمل تا امروز که ۱/۵ گذشته.بدون خونریزی و مشکل و درد خاصی عملو پشت سر گذاشتم کاملا راضیم از عمل و شرایط

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

باسلام .من جندین سال درد پا داشتم .وبعد از مراجعه به جند تا از پزشکان رشت نتیحه نگرفتم.تا زمانی که تو اینترنت نظر بیماران اقای دکتر حسین کریمی رو خوندم . وباتشخیص اقای دکتر تشخیص پارگی منیسک ورباط و پرانتزی پا لطف کردن جراحی کردن نتیحه هم عالی بود

۱۴۰۳/۰۱/۱۱

با سلام خسته نباشید خدمت دکتر پنجه طلا من عمل تعویض مفصل زانو داشتم امروز ۱۰ روز از عمل گذشته خیلی خیلی راضی هستم و کاملا میتونم راه بروم خیلی ممنون از دکتر با اخلاق و حرفه ای

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

سلام مشکل انحراف بازو مادر زادی داشتم خیلی خجالت میکشیدم اومدم پیش دکتر برام جراحی کردن الان دستم صاف شده خیلی خیلی راضی هستم راست میگن ک دکترا دست خدا هستن مخصوصا جناب دکترحسین کریمی.

۱۴۰۲/۰۸/۰۳

سلام. درد رانو داشتم واقای دکتر تشخیص دادن و عمل جراحی تعویض مفصل انجام دادند و نتیجه عالی بود ممنون از اقای دکتر

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

با سلام برای مادرم عمل تعویض مفصل انجام دادن ک بسیار رضایت بخش بود با تشکر از زحماتشون

۱۴۰۲/۰۳/۱۷

پسرم مج دستش رو جراحی کرد پیش آقای دکتر کریمی،ما که از کارشون خیلی راضی بودیم

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

مشکل زانو داشتم و با مراجعه به دکتر جراحی تعویض مفصل انجام دادند. و نتیجه هم رعایت بخش بود واقعا دکتر بسیار خوبی هستن . به همه پیشنهاد میکنم

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

سلام . درد زلنو داشتم و عمل تعویص مفصل انجام دادند اقای دکتر نتیجه هم عالی بود ممنون از اقای دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

با سلام خدمت دکتر عزیزعمل تعویض مفصل لگن انجام دادن وخیلی راضی هستم بعد از جراحی هم خیلی پیگیر بودن ممنون از اخلاق خوب دکتر و کار بسیار حرفه ایشون

۱۴۰۳/۰۵/۱۷

سلاام جراحی ساق دست انجام داداشم 9 رعالی جراحی کردن

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

دکتر با تجربه و هنرمند و با تخصص بهترین دکتری که تا الا دیدم واقعا با اخلاق مهربون وظیفه شناس مفصل لگنم را عوض کردند و کوتاهیه پایم را برطرف کردند من واقعا از چنین دکتری ممنونم

۱۴۰۱/۱۱/۲۹

پارگی تاندون سرشانه .و توسط اقای دکتر حسین کریمی جراحی شدم . و خیلی خیلی راضی هسنم با تشکر فراوان

۱۴۰۲/۰۵/۱۲

با سلام خدمت دکتر و خسته نباشید مشکل پسر من با ۳ سال سن پرانتزی پا بود ک گفته بودند باید جراحی کنید ولی با تشخیص درست آقای دکتر با ی کفش طبی درمان شدند ممنون بابت اخلاق و حوصله جهت درمان کودکان و بزرگسالان

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

برای اولین بار در بیمارستان قائم دستمو عمل کردن خوشبختانه موفقیت بود در ضمن خیلی خوشرو و مهربان در کنار تخصص فوق العاده شان هستن

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

پزشکی حاذق و با تجربه

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

عمل کتف داشتم و راضی بودم از کارشون

۱۴۰۱/۱۱/۰۵

باسلام مادم درد زانو دلشتن .توسط اقای دکتر جراحی تعویض مفصل انجام دادن . ونتیجه هم عالی بود . ممنون ازاقای دکتر

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

خدمت آقای دکتر عمل جراحی زانو انجام دادیم برای مادر خداروشکر راضی هستم

۱۴۰۱/۱۱/۱۸

سلام .من درد زانوی شدید داشتم آقای دکتر لطف کردند عمل تعویض مفصل انجام دادند.ایشون خیلی بزرگوار و باحوصله هستند . نتیجه هم عالییی بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

عالی پای مامان و جراحی کردن

۱۴۰۲/۰۸/۰۶

من بدلیل درد کف پا به دکتر مراجعه کردم و بابا تجویز ایشون که تزریق و دارو بود خیلی خیلی بهتر شدم ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

خدمتشون ویزیت شدم بسیار با حوصله و با تجربه بودن

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

مشکل زانو داشتم وتعویض مفصل انجام دادم وخیلی هم راضی هستم.

۱۴۰۲/۰۵/۱۲

پارگی مییسک و رباط صلیبی داشتم اقای دکتر جراحی کردند خیلی راضی هستن ممنون

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

اولین بار

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

مادرم توسط آقای دکتر جراحی مفصل زانو انجام دادن . و خیلی هم راضی هستیم ممنون ازآقای دکتر

۱۴۰۲/۰۶/۲۹

پیشون جراحی زانو انجام دادم خیلی از جراحی راضی هستم تشکر فراوان خدمت دکتر و پرسنل

۱۴۰۱/۱۱/۱۸

جراحی رباط انجام دادم عالی بود

۱۴۰۱/۱۱/۱۳

جراحی AcL والان ۲۰ روز از عمل میگذره و الان رو بهبودم

۱۴۰۱/۱۲/۱۶

عمل تعویض مفصل انجام دادم خیلی راضی هستم من ده جا رفتم ولی در آخر اومدم پیش دکتر کریمی ک اخلاق خوب دارن و تشخیص عالی دارن ممنون بابت جراحی بی نظیرشون

۱۴۰۲/۰۹/۲۵

دکتر ب

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

نمیدونم

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

با سلام پدرم عمل تاندون دست داشتیم ک خیلی راضی هستیم با تشکر از آقای دکتر

۱۴۰۲/۰۴/۰۳

سلام . عمل تعویض مفصل انجام دادن وخیلی راضی هستم . ممنون از اقای دکتر

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

باسلام .برادرم مشکل پارگی رباط صلیبی داشت اقای دکتر زحمت کشیدن جراحی کردن . خوشبختانه عمل خیلی رصایت بخش بود ممنون از اقای دکتر کریمی

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

باسوادوبااخلاق…تشخیص ودرمان عالی

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

سلام . من درد زانو داشتم با تشخیص اقای دکتر عمل جراحی تعویص مفصل انجام دادند . و خیلی زود بهبودی حاصل شد باتشکر فراوان از اقای دکتر . مهربان و واقعا بزرگوار

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

سلام .درد زانو داشتم و آقای دکتر کریمی بزگوار جراحی تعویض مفصل انجام دادن برام . هردو زانو . نتیجه عالی بود

۱۴۰۳/۰۹/۱۴

سلام . بدلیل درد زانوی شدید باتشخیص اقای دکتر جراحی تعویض مفصل انجام دادم هرو زانو . با فاصله چندماه . وخیلی خیلی راضی هستم . ایشون خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد هستند

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

دکتر بسیار خوش مودب

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

سلام خدمت دکتر عزیز جراحی کوتاهی پا داشتم توسط پزشک انجام شد و الان خر دو پام عادی و هم اندازه هستش ممنون بابت زحماتشون

۱۴۰۲/۱۰/۰۶

عمل زانوی مادرم توسط ایشان انجام شد و نتیجه عمل عالی بود.

۱۴۰۲/۰۷/۰۳

باسلام . من درناحیه زانوی پا درد فراوان داشتم.واقای دکتر جراحی منیسک پا انجام دادند

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

بسیار با حوصله و تشخیص درست دادن

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

باسلام تشخیص آقای دکتر عالی بود خیلی ممنون از دکتر عزیز

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

مشکلم پارگی رباط صلیبی پا بود واقای دکتر کریمی لطف کردند جراحی کردند .ونتیحه هم خیلی عالی باتشکر از آقای دکتر کریمی

۱۴۰۳/۰۹/۰۷

باسلام من پارگی ربلط صلیبی داشتم .اقای دکتر لطف کردند جراحی کردند. و نتیجه هم عالی بود

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

تعویض مفصل دو طرفه انجام دادم واقعا راضیم و دوپا در دوروز مختلف انجام دادم

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

سلام . من مشکلم انحراف شدید زانو بود بادرد فراوان. وبامراجعه به آقای دکتر و با تشخیص ایشون جراحی شدم و خوشبختانه دردم قطع شد و رو به بهبودی هستم . باتشکر از آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

سلام ب دلیل پارگی رباط نژثرد دکتر مراجعه داشتم و تحت درمان قرار گرفتم ک هیلی راضی بودم دکتر ماه هستن با اخلاق خوبشون

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

مشکلم درد زانو بود و اقای دکتر تشخیص دادن باید تلویض مفصل انجام بدم ایشون زحمت کشیدن این جراحی رو انجام دادن خدارو شکر نتیجه هم رضایت بخش بود .در ضمن اقای دکتر خیلی مهربان و باحوصله هستن

۱۴۰۳/۰۴/۲۱

باسلام پدر بنده با مشکل پارگی تاندون دست به اقای دکتر مراجمع کرد و با تشخیص درست اقای دکتر جراحی شد و نتیجه هم کاملا رضایت بخش بود

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

درد پا

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

عالی️️

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

عمل پارگی رباط داشتم عمل انجام دادم خدارو شکر حالا که یک ماه از عملم گذشته خیلی بهترم و اینکه خود دکتر و همکارانشان بسیار با اخلاق هستند..

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

پدر درد زانو داشتند . و با مراجعه به آقای دکتر تشخیص دادند که مفصل زانو باید تعویض بشه وزحمت کشیدن عمل جراحی تعویض مفصل انجام دادند باتشکر فراوان از آقای دکتر بزرگوار .حرفه ای و مهربان

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

باسلام من مشکلم زیر زانوم استخوان اضافه داش و با تشخیص آقای دکتر جراحی شدم و نتیجه هم رزایت بخش بود با تشکر از اقای دکتر

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

باسلام .سالها درد زانو داشتم و پاهام پرانتزی بود . با مراجعه به آقای دکتر .ایشون عمل جراحی تعویض مفصل انجام دادن . و من شکر خدا تونستم رو پاهام راه برم . با تشکر از آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

.. ت۵ح

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

تشخیص خوبی داشتن و زود متوجه مشکل شدن ، عمل خوبی هم داشتم خسته نباشید دکتر

۱۴۰۱/۱۰/۱۸

سلام. کف وساعد دستم درد و گزگز داشتم .با مراجعه به آقای دکتر که تشخیص دادن عصب دستم تحت فشاربود جراحی کردن .نتیجه هم رضایت بخش بود تشکر فراوان ازآقای دکتر

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

سلام . درد انگشت پا داشتم بامراجعه به دکتر کریمی وبا یه معاینه تشخیص درستی دادند. وباتحویز دارو دردم قطع شد . واقعا دکتر خوب و باحوصله ای هستن

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

استخوان درد دارم شدید

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

درد زانو

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

سلام .مادرم درد لگن شدید داشت وباتشخیص اقای دکتر تعویض مفصل لگن انجام دادند . ونتیجه هم فوق العاده بود

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

سلام من پیش آقای دکتر کریمی جراحی ACL پای چپ انجام دادم (رباط صلیبی پای چپ) واقعا راضی بودم از ایشون هم از لحاظ دقت در معاینه هم از لحاظ رفتار همه جوره راضی هستم الان نزدیک ۱ ماه از جراحی که انجام دادم میگذره و خداروشکر مشکلی ندارم و ورزش هایی رو هم ک گفته بودن رو به خوبی میتونم با پای چپ انجام بدم با تشکر فراوان از آقای دکتر کیمی و آرزوی سلامتی و موفقیت های فراوان برای ایشون دارم

۱۴۰۲/۰۳/۲۴

بسیار دکتر محترم و با حوصله با دست سبک

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

پسرم به دلیل درد زانو به دکتر مراجعه کردیم و آقای دکتر تشخیص دادند که رباط پاره شده و زحمت کشیدن جراحی کردن و در دوره نقاهت هست و رو به بهبودی .باتشکر از آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

سلام . درد شدید تو زانوها داشتم و با مراجعه به دکتر فرمودند باید تعویض مفصل بشم .و زنمت کشیدند جراحی انجام دادند . از نتیجه عمل خیلی راضی هستم . هردوزانو تعویض مفصل انجام دادند

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

اینجانب عمل رباط صلیبی پا انجام دادم و بسیار از عمل خود راضی هستم.

۱۴۰۱/۱۱/۱۹

مادر درد زانو دااشتند اقلی دکتر تعویض مفصل انجام دادن نتیحه عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

مادرم کتف دستش مشکل داشت نیاز به جراحی داشت.که توسط آقای دکتر کریمی جراحی شد .نتیجه هم عالی شد .

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

عمل تعویض مفصل زانو مادرم رو آقای دکتر انجام دادند. و خدا رو شکر خیلی عمل خوبی داشتند.

۱۴۰۲/۰۴/۱۷

مادرم دردشدید زانو داشتن .و آقای دکتر عمل تعویض مفصل زانو انجام دادند. که نتیجه هم عالی بود با تشکر فراوان از آقای دکتر کریمی

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

درد زانو

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

عالی منصف

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

متشکرم از آقای دکتر ،فوق العاده هستن و عمل پسرم رو به نحو احسن انجام دادن ،بسیار صبور و دقیق هستن تو کارشون

۱۴۰۲/۰۷/۱۰

مشکل پارگی رباطپا داشتم واقای دکتر جراحی کردن نتیجه هم خداروشکر خوب بود

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

جراحی لگن برای مادرم انجام دادان واقعا کارشون حرف نداشت

۱۴۰۲/۰۱/۱۶

با تشکر فروان از اقای دکتر هریس من برای مادرم دوبار مراجعه داشتیم و خیلی مهربان و دلسوزانه مادرم و درمان کردن

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

این جانب عیسی موسی پور با شرایط سخت راه رفتن با مراجعه به دکتر حسین کریمی بعد از تعویض مفصل راه رفتن اسان گشت وفوق العاده از جراحی راضی هستم

۱۴۰۲/۰۲/۲۰

جراحی مفصل زانو انجام دادم . وخیلی راضی هستم . ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۲/۰۶/۲۰

پیش خیلی از دکتر ها رفتم نتیجه نگرفتم اقای دکتر رو بهم معرفی کردن تشخیص درست دادن الان کاملا درد زانوم از بیم رفته سپاس گذارم

۱۴۰۱/۱۱/۰۷

جراحی دوطرفه مفصل زانو بزای مادرم انجام دادن واقعا عالی بود و به زندگی عادی بدون درد برگشتن

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

دکتر گفتن مشکل دیسک دارم استراحت کنم خوب میشم اما الان یک ماهه به تمام خوابیدم هیچ نتیجه ای نگرفتم.

۱۴۰۳/۰۱/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

عمل تاندون پا داشتم ک آقای دکتر برام ب نحو احسنت انجام دادن و بسیار راضی هستم ممنونم از ایشون بابت عمل خوب و حرفه ایشون

۱۴۰۲/۰۵/۰۴

با مشکل ۲۰ ساله مفصل زانو مراجعه کردم بعد از ۲۰ سال گشتن بین پزشکان ایران تنها پزشکی هستن که قبول کردن و تونستن اعتمادم رو نسبت به درمان جلب کنن،نوبت جراحی دارم پیششون امیدوارم که همه چی طبق گفتشون خوب پیش بره،از نظر اخلاق شخصی و حرفه ای بهترین هستن بین پزشکان ارتوپد ،پیشنهاد میکنم حتما شک نکنید

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

با سلام . مادرم درد زانو داشتن وبل تشخیص درست اقای دکتر جراخی تعویض مفصل انجام دادن و نتیحه هم عالی بود باتشکر فراوان از اقای دکتر

۱۴۰۲/۰۹/۱۸

کارش درسته

۱۴۰۲/۰۹/۱۸

معاینه اولیه خوب

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

سلام . مادرم درد زانوی شدیدی داشتن.وبا مراجعه به اقای دکتر وبا تشخیص ایشون prp(پی ار پی )انجام دادم و در حلسه دوم هستم خیلی راضی هستم . با تشکر فراوان از اقای دکتر

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

واقعا قابل وصف نیست.کاردرست.مهربان.بی ادعا

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

دخترم از ناحیه زانو آسیب جدی داشت و کشکک جابجا شده بود با جراحی خوب و بدون نقص آقای دکتر کریمی خوشبختانه بهبود یافت . آقای دکتر کریمی توانمند کاربلد و خیلی خوش اخلاق هستند

۱۴۰۲/۰۸/۲۷

دکتر عالی

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

سلام و خسته نباشید خدمت شما من ب هیچ وجه نمیتونستم راه برم و با سختی کارهامو انجام میدادم رفتم مطب پیش دکتر ک تشخیص جراحی دادن و انجام دادن ک الان خدا رو شکر همه کارهامو خودم انجام میدم و رسیدگی بعد از عمل دکتر خیلی خوب بود خیلی خیلی راضی هستم و ب همه دکتر حسین کریمی رو پیشنهاد میکنم دکتر بی نظیر هستن با اخلاق و منصف

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

درد لگن داشتم و آقای دکتر عمل جراحی تعویض مفصل انجام دادند باتشکر فراوان از آقای دکتر . واقعا حرفه ای هستن

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

علی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

هنوز نتیجه حاصل نشده

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

عمل دست داشتم در کل راضیم از ایشون

۱۴۰۳/۰۱/۲۹

واقعا دستشون درد نکنه سیاهی مفصل پا داشتم عمل کرد و راضیم

۱۴۰۲/۰۱/۰۵

بسیار دکتر

۱۴۰۱/۱۲/۱۷

مشکل زاتو داشتم وجراحی شدم .وخیلی راضی هستن

۱۴۰۲/۰۵/۱۱

پیش آقای دکتر برای زانو درد رفتم هم خدارو شکر زانو دردم خوب شد هم بسیار خوش رفتار بودن

۱۴۰۱/۱۰/۲۰

سلام. من جراحی تعویض مفصل انجام دادم. ممنون از اقای دکتر کریمی. بعدازچندسال درد کشیدن بلاخره بدون درد راه میرم

۱۴۰۲/۱۰/۱۹

سلام من به دلیل پارگی منیسک و رباط صلیبی به اقای دکتر مراجعه کردم . پایشون زحمت کشیدن جراحی کردن وخیلی راضی هستم .نتیجه عالی بود . خیلی از اقای دکتر ممنونم

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

خیلی خ

۱۴۰۲/۰۹/۰۸

برای درد زانو پیش ایشون مراجعه داشتم ک ابشون با دارو پای من و خوب کردن خیلی ممنونم

۱۴۰۲/۰۳/۱۷

بسیار صبور و ماهر هستند و عمل جراحی بنده را عالی انجام دادن

۱۴۰۱/۱۲/۲۴

مسکل زانو کمر دارم بیمار اقای دکتر هستم

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

خیلی دکتر

۱۴۰۲/۰۲/۱۳

سلام مادرم درد زانو داشتن و اقای دکتر عمل تعویص مفصل انجام دادنو و خیلی راضی بودیم ایشون خیلی حرفه ای و بسیار خوش اخلاق هستند

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

جراحی پا

۱۴۰۲/۰۳/۲۹

از تالش خدمت آقای دکتر مراجعه کردم جراحی ساق پا انجام دادم بسیار راضی هستم

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

پارگی منیسکها و رباط داشتم جراحی شدم . ممنون از آقای دکتر کریمی .

۱۴۰۳/۰۵/۰۸

مشکل زانو داشتم . و به دکتر مراجعه کردم. و ایشون عمل تعویض مفصل انجام دادند نتیجه عالیی بود

۱۴۰۳/۰۳/۰۳

باسلام . من مشکلم پارگی رباط صلیبی بود که باتشخیص اقای دکتر و زحمت کشیدند جراجی کردند و در مدت کوتاهی بهبودی حاصل شد خیلی ممنونم از ایای دکتر کریمی

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

بدلیل درد زانو و با معاینه آقای دکتر بزرگوار جراحی تعویض مفصل انجام دادند نتیجه جراحی رصایت بخش بود . منون از لقای دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۲۸

سلام خدمت دوستان من از مشهد خدمت آقای دکتر اومدم و پیشون حدود ۷ماه پیش جرای تعویض مفصل زانو انجام دادم واقعا راضی بودم خیلی دکتر خوب و با تجربه ای هستن

۱۴۰۱/۱۰/۲۰

سلام مادرم پارگی تاندون کتف داشتن وجراحی کردن والان هم عالی هستن و میتونن راحت به کارهای روزمره اشون برسن دکتر کریمی عالی هستن ممنونم از شما آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

سلام مادرم درد زانو داشت و بامراجعه به اقای دکتر و معاینه ترریی زانو انجام دادن و باد از چند روزدرد قطع شدو خیلی بهتر شدن ممنون از اقای دکتر

۱۴۰۳/۰۴/۱۱

مشکل درد در ناحیه آرنج داشتم

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

سلام . من بدلیل درد زانو به دکتر مراجعه کردم . ایشون تشخص شون عالی بود وباتجویز دارو خیلی خوب شد دردم . ممنوتن

۱۴۰۳/۰۱/۲۹

دکترخوبی هستن جراحی زانو داشتم

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

سلام . من مشکل بیردن زدگی کشکک پا داشتم. د آقای دکتر حراحی کردن و از نتیحه هم خیلی راضی هستم ممنون از آقای دکتر بزرگدار مهربان د باحوصله

۱۴۰۳/۰۴/۲۰

باسلام. من با درد زانو به اقای دگتر مراجعه گردم. وباتشخیص درست اقای دگتر وبا مصرف دارو خذارو شکر خوب شدم

۱۴۰۲/۰۹/۲۹

من با درد زانوی شدید نزد ایشون رفتم بعد از ام آر تشخیص دادن ک با تزریق مفصل دردم کمتر میشه و بعد از تزریق دیگه درد زانو ندارم دکتر فرشته نجات من بود لطف بزرگی در حق من کردن شدیدا پیشنهاد میکنم اگر درد زانو دارین فقط دکتر کریمی هریس انتخاب اولتون باشه

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

سلام . من انگشت دستتم داخل دستگاه خردکن گیرگرد و دوتا انگشتم خرد شد. اقای دکتر زحمت کشیدن جراحی کردن فکر نمیکردم انگشتام بمونه . هیلی از اقای دکتر تشکر نمیکنم . کازشون عالی بود

۱۴۰۳/۰۱/۰۸

دکتر فوق العاده ای هستن نشانه های ساعیدگی زانو داشتم ک با تشخیص وتجویز و با کمکشون ایشون کاملا خوب شدم.

۱۴۰۲/۰۳/۱۱

جراحی انگشت دست انجام دادم و راضی هستم . باتشکر فراوان ازآقای دکتر

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

باسلام . مادرم درد زانو داشتتند باتشخیص اقای دکتر جراحی تعویض مفصل انحام دادم. باتشکرررر فراوان از اقای دکتر . نتیجه عالی بود .

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

سلام . درد زانو داشتم و آقای دکتر لطف کردن عمل جراحی تعویض مفصل انجام دادن . نتیجه هم رعایت بخش بود باتشکر از آقای دکتر کریمی بزرگوار

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

باسلام، سرعت عمل و تشخیص بیماری و ارائه راهکار خیلی خوب بود،

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

پزشک با اخلاق حرفه ای و با تخصص هستن

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

جراحی ربات انجام دادم جراحی کاملا حرفه ای بون

۱۴۰۱/۱۱/۱۸

دکتر بسیار خوش اخلاق هستن

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

سلام وخسته نباشید.من درد زانو داشتم واقای دکتر برام جراحی تعویض مفصل انجام دادن .ودوماه ازجراحی گذشته ومن خیلی راضیم.وممنونم اژ اقای دکتر.

۱۴۰۲/۱۰/۰۷

مشکل مچ دست داشتم جراحی شدم

۱۴۰۲/۰۵/۱۱

من مشکا زانو داشتم . و جراحی شدم . تعویض مفصل زانو.

۱۴۰۲/۰۵/۱۴

کمر درد

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

دکتر حاذق و کاربلد

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

درد زانو شدید داشتم ک با تزریقی ک انجام دادن برتم میتونم داحت بدون درد راه برم ممنون از دکتر با حوصله و مهربان

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

سلام برای مادرم پیش آقای دکتر عمل تعویض مفصل انجام دادن ک نتیجه بسیار رضایت بخش بود و ممنون از آقای دکتر عزیز

۱۴۰۲/۰۶/۰۱

سلام و خسته نباشید بر اثر سانحه تاندون انگشتم پاره شد ک دکتر جراحی کردن و اینکه پیگیری و جوابدهی عالی دکتر اخلاق مثبتی بود ک مورد پسند من بود تشکر ویژه از دکتر حاذق و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

جراحی اصلاح پای پرانتزی انجام دادم ، خیلی هم راضی هستم ، هم از عملکردشون و هم از اخلاقشون

۱۴۰۱/۱۲/۲۴

عمل تعویض مفصل انجام دادن که بسیار بسیار راضی هستم و تشکر مخصوص از آقای دکت کریمی بابت اخلاق خوب و عمل فوق العاده حرفه ایشون

۱۴۰۲/۰۶/۱۱

خیلی باتجربه وعالی

۱۴۰۱/۱۰/۲۸

سلام . من مشکل زانو داشتم آقای دکتر لطف کردن جراحی تعویض مفصل انجام دادن و نتیجه عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

از درد شانه بسیار رنج میبردم خدمت آقای دکتر جراحی شانه انجام دادم در بیمارستان قائم واقعا کارشون حرف نداشت بسیار در کارشون حرفه ای عمل میکنن

۱۴۰۱/۱۰/۲۸

عالی و علمی

۱۴۰۱/۱۰/۱۸

سلام . درد زانو داشتم و اقای دکتر زحمات کشیدن لمل جرانز تعویض مفثل انجام دادن و شکر خدا خیلی راصی هستم ممنون از اقای دکتر

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

مادر درد زانو داشتن و عنل تعویض مفصل انجام دادن اقای دکتر باتشکر از ایای دکتر

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

من درد مفاصل داشتم بامراجعه به آقای دکتر بازجویی دارو و تزریق خیلی دردم کم شده و خیلی از آقای دکتر تشکر مکنم

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

تعویض مفصل زانو

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۱/۲۲

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

باسلام .مشکل پارگی تاندون سرشانه داشتم وباتشخیص آقای دکتر جراحی شدم و و خیلی راضیم . نتیجه رضایت بخش بود وخدارو شکر .باتشکر فراوان از آقای دکتر .

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

من مشکل شدید زانو داشتم وبا مراجعه به دکتر برام تزریق انجام دادن و دارو تجویز کردن . وخداروشکر از درد شدید خلاص شدم ممنون از دکتر حرفه ای و مهربان

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

ایشان پزشک حاذق هستند

۱۴۰۲/۱۰/۰۹

درد زانو داشتم باتشخیص آقای دکتر هنل تعویض مفصل انجام دادن و نتیجه خیلی خوب بود که بعد از چند مدت پتی بعدی رو هم انجام دادم باتشکر خیلی فراوان از آقای دکتر کریمی . نتیجه عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

دکتر خیلی خوب و با درایت و منصف.

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

دکتر بسیار با اخلاق با حوصله و خوبی هستن برای عمل تعویض مفصل زانو پیش ایشون رفتیم و نتیجه عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

من توسط آقای دکتر جراحی شدم .وخیلی راضی هستم .ممنونم از ایشون

۱۴۰۲/۰۵/۱۲

سلام خسته نباشید دکتر کریمی دکتر بسیار خوب خوش برخورد و با تشخیص عالی است و نظرم نسبت به ایشان خیلی عالی و مثبته چون دارویی که به من داده بود در عرض دو روز که استفاده کردم نتیجه خوب را دیدم

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

با سلام و احترام خدمت بهترین دکتر و با اخلاقترین دکتر عمل تعویض مفصل زانو انجام دادن برای من ک خیلی راضی هستم و راه رفتنم رو مدیون آقای دکتر هستم و پیشنهاد میکنم پا درد و زانو درد و درد استخوان داشتین فقط پیش دکتر حسین کریمی مراجعه کنید با تشکر از زحماتشون

۱۴۰۲/۱۲/۱۹

سلام من درد زانو شدید داشتم . وباتشخیص اقادی دکتر و لطف کردن عمل تعویض مفصل انجام دادن و ودو زانو ر عمل کردن ایشون واقعا دکتر حرفه ای و کار بلدی هستن نتیجه هم عالی بود

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

آقای دکتر عمل پلاتین ران را انجام دادن ک کاملا راضی هستم با تشکر از زحماتشون

۱۴۰۲/۰۴/۱۲

باسلام من مشکل کوتاهی پا داشتم وباتشخیص اقای دکتر جراحی شدم . و خوشبختانه از نتیجه خیلبی راضی هستم

۱۴۰۲/۱۰/۰۶

سلام من واسه درد زانو اومدم مطب آقای دکتر ویزیت شدم وباتشخبص آقای دکتر عمل تعویض مفصل انجام دادم . آقای دکتر واقعا حرفه ای خوش اخلاق هستن نتیجه عمل هم عالیی بود باتشکر فراوان از آقای دکتر کریمی

۱۴۰۳/۰۲/۰۷

سلام .مادرم چندسال درد زانو داشت.اقای دکتر لطف کردن جراحی تعویض مفصل انجام دادن .ونتیجه هم عالی بود ممنون از آقای دکتر بزرگوار وصبور .وباحوصله.

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

باعرض سلام. من توسط آقای دکتر جراحی تعویق مفصل شدم.وخیلی راصی هستم

۱۴۰۲/۰۷/۰۳

سلام من پارگی رباط صلیبی و مینیسک داشتم پیش ایشون عمل کردم واقعا ازشون راضی هستم هم رفتار حرفه ای هم تخصص عالی

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

مشکل پارگی رباط صلیبی داشتم آقای دکتر زحمت کشیدن جراحی کردن نتیجه عالی بود ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۳/۰۹

بهترین دکتر بهترین تشخیص بهترین آسیب شناسی رو داره عالی دکتر جان

۱۴۰۱/۱۰/۲۸

عااالی دستش طلا بسیارمحترم وصبور وخوش اخلاق

۱۴۰۱/۱۲/۰۴

عمل لگن و تعویض مفصل بسیار دکتر خوب و با تجربه ای است کارشون عااااالی و عمل بسیار خوبی انجام دادن البته بسیار خوش اخلاق و مهربون

۱۴۰۲/۰۲/۲۱

سلام . درد زانو داشتم و آقای دکتر تشخیص دادند پارگی رباط . و زحمت کشیدن جراحی کردن . نتیجه هم عالی بود وخیلی راصی هستم باتشکر فراوان از آقای دکتر کریمی

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

عمل Acl و مینیسک داشتم ۲هفته گذشته راضی هستم

۱۴۰۲/۰۴/۰۴

من پارگی تاندون سرشانه داشتم و آقای دکتر عمل کردند و نتیجه عالی بود . ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۳/۰۳

سلام .پدرم دردپا داشتن .با مراجعه به اقای دکتر وبا تشخیص ساییدگی استخوان لطف کردن جراجی کردن .خدا روشکر خیلی راضی هستیم

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

دکتری بی

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

دکتر فوق العاده با تجربه شوهرم رباط ومنیسکش پاره شده بود عمل کرد خدارو شکر بهتر شد

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

زانو تحت درمان

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

باسلام . من درد زانو داشتم و به دکتر کریمی مراجعه کردم پس ازمعاینه و ام ار ای و تجویز دارو بعد از مدتی خوب شدم . ممنون از اقای دکتر خوش اخلاق و باحوصله

۱۴۰۳/۰۲/۰۵

همسرم پیش ایشون میرفتن .کارشون علیه

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

جراحی پا انجام دادم ک بسیار از عمل را۱ی هستم ممنون از دکتر با اخلاق

۱۴۰۲/۰۳/۲۹

دکتر عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

بدلیل درد شدید زانو آقای دکتر عمل جراحی تعویض مفصل انجام دادند . و وا نتیجه هم عالی بود ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

باسلام . مادرم مشکل زانو داشتن . باتشخیص اقای دکتر جراحی تعویض مفصل زانو انجام دادن .ونتیجه هم عالی بود

۱۴۰۲/۰۹/۱۱

عمل در آوردن پلاتین پا داشتم خیلی راضی هستم و تشکر فراوان از دکتر عزیز دادم

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

سلام . من بدلیل پارگی رباط و منیسک پا ب آقای دکتر مراجعه کردم وباتشخیص آقای دکتر جراحی شدم. و خوشبختانه نتیجه عمل رضایت بخش بود ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

سلام . براثر زمین خوردن دستم لسیر شدیدی دید و اقای دکتر زحمت کشیدن جراحی کردن و پیوند استخوان انجام دادند .خیلی ممنون از اقای دکتر کریمی

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

بسیار دکتر حاذق و خوش برخوردی هستند چند بار توسط ایشون ویزیت شدیم بسیار عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

دکتر خیلی خوش اخلاق و خوبی هس

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

با سلام من ب دلیل خورد شدن مچ دستم پیش آقای دکتر رفتم ک ایشون معجزه کردن برای من فرشته نجات من بود با اخلاق خوبشون ممنونم بابت زحماتشون

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

مادرم مشکل زانو داشت آقای دکتر تعویض مفصل انجام دادند کارشون بسیار عالی بود رضایت کامل دارم خیلی خوش برخورد و خوش اخلاق هستند

۱۴۰۳/۰۲/۱۳

با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر خوش اخلاق و ممنون بابت خدمات بعد جراحی مشکل پارگی رباط داشتم آقای دکتر لطف کردن جراحی کردن من از جراحی خیلی راضی هستم و در ضمن خدمات و در دسترس بودن آقای دکتر بعد از جراحی عالی هستش یک دکتر حرفه ای و خوش اخلاق ممنون از زحماتشون

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

یعنی میتونم بگم بهترین دکتری که تو این چند سال دیدم هستند ایشون ظرف ٦ ماه ٢ تا عمل بسیار سخت برای بیمار ٨٥ ساله انجام دادند که هیچ دکتری تو اتاق عمل نمیبردند

۱۴۰۲/۰۶/۱۴

سلام .من حدود چندین سال درد زانو داشتم باتشخیص اقای دکتر عمل تعویض مفصل انجام دادم . وخیلی از اقای دکتر تشکر میکنم . نتیجه عالیییی بود .

۱۴۰۲/۱۲/۱۲
اطلاعات تکمیلی
فلوشیپ فوق تخصصی جراحی زانو از دانشگاه علوم پزشکی ایران _بیمارستان شفا یحیائیان -پذیرش آزاد در پذیرش دوره تخصصی و فوق تخصصی _رتبه بورد تخصصی
مطب ۱
رشتچهار راه گلسار، ساختمان دانا، طبقه ۱
بعد از ظهر‌ها ۱۷ الی ۲۱. لینک نوبت دهی
Nobat.ir/۱۸۹۱۹
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    پس فردا
    ۶ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    ۹ روز دیگر
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰

    دکتر حسین کریمی هریس فلوشیپ جراحی زانو و متخصص ارتوپدی با شماره نظام پزشکی ۸۴۸۲۵ در شهر رشت فعالیت می‌کند. مطب ایشان در چهارراه گلسار، ساختمان دانا، طبقه نهم قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.

    دکتر حسین کریمی هریس از جمله پزشکان برجسته در حوزه ارتوپدی و فلوشیپ جراحی زانو در شهر رشت است. ایشان با دریافت فلوشیپ فوق تخصصی جراحی زانو از دانشگاه علوم پزشکی ایران و گذراندن دوره‌های تخصصی در بیمارستان شفا یحیائیان، توانسته‌اند جایگاه علمی معتبری در میان همکاران خود به دست آورند. دکتر حسین کریمی هریس به عنوان متخصص ارتوپدی و دارای فلوشیپ جراحی زانو، شناخته شده و تمرکز اصلی فعالیت ایشان بر درمان بیماری‌های زانو و جراحی‌های مرتبط با این ناحیه از بدن است.

    شماره نظام پزشکی دکتر حسین کریمی هریس ۸۴۸۲۵ می‌باشد که گویای اعتبار و مجوز رسمی فعالیت ایشان در نظام سلامت کشور است. مدارک تحصیلی ایشان شامل تخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) و فلوشیپ جراحی زانو است که هر دو در معتبرترین مراکز آموزشی کشور کسب شده‌اند. بسیاری از بیماران از دقت در تشخیص و مهارت جراحی دکتر حسین کریمی هریس رضایت بالایی داشته و ایشان را به‌عنوان پزشک معتمد خود معرفی می‌کنند؛ این رضایت، به‌ویژه در میان افرادی که با مشکلات مزمن زانو یا آسیب‌های ورزشی مواجه بوده‌اند، مشهود است.

    مطب دکتر حسین کریمی هریس در رشت، چهارراه گلسار، ساختمان دانا، طبقه نهم واقع شده است و بیماران از موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به مطب ایشان ابراز رضایت دارند. برای دریافت نوبت نیز امکان رزرو اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر وجود دارد که به سهولت مراجعه بیماران کمک شایانی کرده است. دکتر حسین کریمی هریس با رویکرد علمی، اخلاق حرفه‌ای و تعهد به بهبود کیفیت زندگی بیماران، به عنوان یکی از پزشکان قابل اعتماد در زمینه ارتوپدی و جراحی زانو در رشت شناخته می‌شود.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر حسین کریمی هریس چه تخصصی دارد؟

    دکتر حسین کریمی هریس متخصص ارتوپدی و دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی زانو است.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر کریمی هریس وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی نوبت رزرو کنند.

    مطب دکتر حسین کریمی هریس کجاست؟

    مطب ایشان در رشت، چهارراه گلسار، ساختمان دانا، طبقه نهم قرار دارد.

    دکتر کریمی هریس چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

    دکتر کریمی هریس به درمان انواع اختلالات و آسیب‌های زانو از جمله آرتروز، پارگی رباط و آسیب‌های ورزشی می‌پردازد.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب ۱

    چهار راه گلسار، ساختمان دانا، طبقه ۱

    مطب ۱

    چهار راه گلسار، ساختمان دانا، طبقه ۱