دکتر حسین مزینانی متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر با شماره نظام پزشکی 107700 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در سعادتآباد، ساختمان نگین سرو، طبقه چهار، واحد ۲۸ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز وجود دارد.
دکتر حسین مزینانی متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر با شماره نظام پزشکی 107700 از جمله پزشکان شناختهشده و معتبر در حوزه بیماریهای پوستی و اعمال زیبایی در تهران است. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای پوست (درماتولوژی) بوده و تحصیلات خود را در دانشگاه تهران و بیمارستان رازی به پایان رساندهاند. دکتر حسین مزینانی بیش از چهارده سال تجربه در تشخیص و درمان انواع بیماریهای پوستی، جراحیهای زیبایی از جمله جراحی پلک (بلفاروپلاستی)، و انجام خدمات مرتبط با لیزر پوست و مو دارند. بسیاری از بیماران دکتر حسین مزینانی در تهران، بهویژه در منطقه سعادتآباد، از دقت و دانش ایشان در درمان ضایعات پوستی، رفع مشکلات زیبایی و مشاورههای تخصصی رضایت بالایی دارند.
مطب دکتر حسین مزینانی در منطقه سعادتآباد تهران، بین چهارراه سرو غربی و میدان کتاب، روبهروی داروخانه نیرومند، ساختمان نگین سرو (پلاک ۹۸)، طبقه چهارم، واحد ۲۸ واقع شده است. این مطب با دسترسی مناسب برای ساکنین شمال و غرب تهران امکان ارائه مشاوره و خدمات تخصصی پوست و زیبایی را فراهم میکند. بیماران با مراجعه به مطب دکتر حسین مزینانی میتوانند از خدمات جراحی پلک، لیزر پوست، درمان ریزش مو، رفع لک و ضایعات پوستی و سایر اقدامات درمانی و زیبایی بهرهمند شوند.
دکتر حسین مزینانی، متخصص پوست و مو، همواره تلاش میکند با استفاده از دانش روز و تجربه بالینی خود، بهترین راهکارهای درمانی را برای مراجعین ارائه دهد. ایشان در زمینه جراحیهای زیبایی صورت، بهویژه بلفاروپلاستی، سابقه قابل توجهی دارند و بیماران رضایت خود را از نتایج درمانهای انجامشده با نظر مثبت اعلام کردهاند. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده تا دسترسی سریع و آسانتری به خدمات این پزشک فراهم باشد.
در مجموع، دکتر حسین مزینانی با تخصص در بیماریهای پوست، مو و زیبایی، تجربه بالینی و سابقه آموزشی معتبر، یکی از گزینههای مورد اعتماد برای مراجعهکنندگان در تهران بهشمار میرود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد بین چهار راه سروغربی و میدان کتاب روبروی داروخانه نیرومند ساختمان نگین سرو
(پلاک ۹۸) طبقه ی چهار واحد ۲۸
دکتر خیلی خوبی هستن من خیلی ازشون راضی بودم پلک من رو جراحی کردن و عالی بود دستشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۴باسلام واقعا کارآقای دکتربی نظرین
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸درود دکتر بسیار خوش اخلاق و و در کارشون عالی و دقیق هستن ممنونم که باعث شدین اعتماد کنم به شما ،،،
۱۴۰۵/۰۲/۲۰آقای دکتر مزینانی تشخیص های عالی دارند. بسیار حاذق و خوش برخورد هستن.
۱۴۰۴/۱۱/۱۵بسیار عالی ان اقای دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۳۰بسیار حاذق با تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶برای مادرم جراحی بلفارو انجام دادن بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بسیار خوش برخورد و باسواد
۱۴۰۵/۰۲/۲۰آقای دکتر شما خیلی مهربون کاردست هستید
۱۴۰۵/۰۳/۱۳بی نظیر و با سواد بهترین جراح پلک
۱۴۰۵/۰۲/۰۹ممنون دکتر جان از کار زیبایی که انجام دادم واقعا راضی ام امیدوارم همیشه بدرخشید
۱۴۰۵/۰۳/۱۵آقای دکتر شما بسیار انسان شریفی هستید و من کار شما خیلی راضی ام
۱۴۰۵/۰۳/۱۲باسواد جنتلمن و صبور و مهربون کلا همه چی تمام
۱۴۰۵/۰۳/۲۱دکترممنونم بلفارو که برام انجام دادین خیلییییییییییییی قشنگ شدم کارتون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۲۹برای ریزش مو و جوش صورت پیششون مراجعه کردم،تحت درمانم،بسیار دکتر مهربان و حاذقی هستن.من خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۵عشقی دکتر مزینانی عزیز
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار مهربان و خوش برخورد بودن و در حال استفاده از داروهای تجویز شده هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۴من عمل بلفارو انجام دادم خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۹کارشان عالی است
۱۴۰۴/۱۰/۰۹پزشک بسیار حاذق و کاربلدی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۰من واقعا از اینکه ایشون رو پیدا کردم خوشحالم دوست داشتنی و مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۰۶آقای دکتر مزینانی دو عمل جراحی پلک بالا و پایین و لیفت با نخ برای من انجام داده اند و من از نتیجه کار بسیار راضی هستم. از نظر بنده دکتر مزینانی پزشکی حاذق و توانا می باشند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹آقای دکتر مزینانی بادقت و حوصله از من شرح حال گرفتند و بهترین تجویز را داشتند. سرعت عمل بالا، دانش و مهارت تخصصی عالی، برخورد مناسب و ایجاد قوت قلب به مراجع برای بهبودی از خصوصیات ایشان است. ممنون ایشان هستم.
۱۴۰۴/۱۱/۱۵دکتر بهترین هستی.عمل بلفارو مادرم عالی شده.
۱۴۰۵/۰۳/۰۶آقای دکترفوق العاده ای اخلاق و برخورد حرفه ایی و در کارتون بسیار ظریف هستین ممنونم از شما
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عالی عالی هستن پرفکت
۱۴۰۴/۱۱/۰۹بینظیر و بااخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۲من از مراجعان اقای دکتر هستم،بسیار عالی در حوزه تشخیص و درمان و همچنین تزریقات
۱۴۰۴/۱۰/۰۷دکتر فوق العاده و حرفه ای هستین
۱۴۰۵/۰۳/۱۵ممنون از صبر و حوصله ی شما و سواد بالا
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بلفارو انجام دادم کارشون معرکه اس
۱۴۰۵/۰۳/۰۲حاذق و کاربلد و جراح زبردست
۱۴۰۴/۱۲/۰۴من امروز پیش آقای دکتر سه تا خال برداشتم و بی نظیر بودن هم برخوردشان هم تیمشون و اصلا دردی حس نکردم با اینکه خال روی گردنم بزرگ بود. پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹باتشکرازآقای دکترمزینانیدکترخیلیحاذق خوشبرخوردوکادردرمانیبسیارعالیدارند تشخیص درست وبلفاروپلک بالاوپایینوبیشترینتغییرات در کوتاهترین زمان
۱۴۰۵/۰۳/۱۴پیش دکتر بلفارو کردم بسیار راضیم و عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالیبودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بهترین
۱۴۰۴/۱۲/۰۴برخورد عالی و بسیار مودبانه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دکتر مزینانی عزیز موفق باشید دوستتون دارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶سلامتی دکتر مهربون و کاردرست
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر بسیار حاذق هستن من برای ریزش مو پیششون رفتم و prp کردم.نتیجه عالی بود.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷آقای دکتر انسان بااخلاق و صبوری هستند در تخصص خود حاذق و عالی هستند با شرح حال و معاینه، بیماری ام را تشخیص و درمان نمودند من نهایت رضایت را از ایشان داشته و ممنونم از زحماتشان وآرزوی تندرستی و موفقیت برای ایشان دارم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵پزشک بسیار دقیق و متخصص فوق العاده ای هستند ، باتشکر
۱۴۰۴/۱۱/۰۶بسیار پرفکت وکاردرست هستید
۱۴۰۵/۰۳/۱۲از همه نظر عالی اخلاق سواد وتجربه
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار عالی هستید آقای دکتر سلامت باشید
۱۴۰۵/۰۳/۱۲واقعا عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر مزینانی با سواد.تشخیص عالی.همسرم برای برداشت خال های گوشتی مراجعه کرده بود .درمان شدن.مرسی دکتر از شما و پرسنل مهربون
۱۴۰۵/۰۳/۲۱دکتر بسیار حاذق و قدری هستن من از عملم خیلی راضی بودم تغییرخیلی چشمگیر بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عالی.من پی ارپی کردم مو کردم.فوق العاده راضی بودم.البته باز 3ماه دیگه باید انجام بدم.ممنون دکتر از تجویزتون
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار دکتر کار بلد هستند.من عمل بلفارو انجام دادم.بسیار عالی بود.من خیلی تغییر کردم.ممنون دکتر مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر مزینانی نامبروان کادرست
۱۴۰۵/۰۳/۱۰سلام ، زمان ویزیت با تاخیر زیاد انجام شد ،ولی رفتار منشی بسیار عالی بود ، رفتار دکتر بسیار دوستانه و صمیمی بود و در تشخیص بیماری هم بسیار دقیق بودند و تاثیر گذار دارو دادند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷درود به دکتر مزینانی ماهر خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۰۹من از جناب آقای دکتر کارشون بسیار راضی هستم خدایی کارشون حرف نداره از خدا براشون سلامتی آرزو دارم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷پزشکی بسیار حاذق ، دلسوز، مهربان فقط کمی هزینه های انجام کار گرون بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۶از این دکتر بهتر نیست
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بسیار دکتر حاذق و تشخیص دقیق و بسیار حس خوب میدهند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دکتر بسیار خوش برخورد و بزای بیمار وقت میزارن و من بیماری لوپوس پوستی دارم و به لطف اقای دکتر کاملا روبه بهبود هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹من به آقای دکتر پنجه طلایی میگم کارشون فوقالعاده است
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار دکتر حاذق میباشند
۱۴۰۴/۱۲/۰۳تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸من پیش ایشون جراحی بلفلرو انجام دادم. حدود ۱۰ سال پیش وخیای راضیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴در خصوص جراحی بلفارو نامبر وان هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خیلی از دکتر راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتری حاذق و خوش برخورد و توانمند و کاردرست من عمل بلفارو انجام دادم بسیار راضی ام فیس عمل ها بسیار طبیعی است
۱۴۰۴/۱۱/۱۵برخورد مودبانه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷از نظر نوبت دهی و کار عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹بهترین و حاذق ترین و مهربون ترین
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بهترین دکتر پوست و از نظر درمان زگیل بهترین در کوتاه ترین زمان ممکن.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار دکتر حرفه ای و کار بلدی هستن تشخیص بسیار درست و خوبی میدن جراحی بلفاروی خواهرم رو بسیار عالی انجام دادن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴جهت درمان افتادگی پلک مراجعه کردم و خیلی کارشون عالی بود و ایشون رو توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دکترمزینانی پزشکی بسیارعالی وبااخلاق هستن برای من جراحی پلک بالاوپایین انجام دادن خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴سلام من جراحی پلک انجام دادم در سال 99 وبسیار راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴آقای دکتر بسیار با حوصله به صحبت ها گوش میدهند و با آرامشی که دارند به بیمار قوت قلب می دهند، من برای درمان لک های صورتم و گوشت اضافه زانوم به ایشون مراجعه کردم و از عملکرد ایشون و همکارانشون واقعا ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵پزشک خوب وبااخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیار عالی و بی نظیر بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۴دکتر متشخص و با آگاهی هستن و خیلی هم درست راهنمایی میکنن
۱۴۰۵/۰۳/۱۹سلام بسیار بسیار دکتر عالی هست و اپراتور باحوصله من تو شارژ هستم و جواب دهی بسیار خوبی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۶آقای دکتر خیلی خوش برخورد و حاذق و ماهر در کارشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۰واقعا عااااااالیییییی و درجه یک
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر مزینانی عمل بلفارو بالا پایین انجام دادن.دکتر واقعا پنجه طلا هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۰من بلفارو انجام دادم و بی نهایت راضی هستم.ممنون ازشون واقعا
۱۴۰۵/۰۳/۱۲خیلی مهربون و اگاه خال های من رو با کمترین درد بدون خونریزی و بخیه برداشتن.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹کارشون عالی بود دستشون درد نکنه
۱۴۰۵/۰۳/۱۹بابت اخلاق خوبتون ممنون،کارتون هم حرف ندارن بهترین ژلی بود که پیشتون زدم،مطمئن باشید به همه پیشنهاد میدم که به شما مراجعه کنند،کارتون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بلفارو انجام دادم خیلی راضی بودم کارتون درسته موفق باشید
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار بسیار دکتر مهربون و کاردرست
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دکتر عالی ای هستند از همه نظر کارتون واقعا ظریف و با دقت بالا حتما پیشنهاد میشه واقعا دکتر عالی هستید
۱۴۰۴/۱۱/۱۳من خال براشتم به تعداد7تا بسیار راضی بودم دکتر خیلی مهربان و به حرف بیمار گوش میکنن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار دکتر با اخلاق و ماهر در عمل بلفارو هستن و به شخصه از نزدیک عمل هاشون رو دیدم و عالی و حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹من ۱۰ ساله بیمار ایشون هستم فوق العاده باسواد و صبور هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶سلام جهت درمان لک شدید مراجعه کردم فعلا از داروها استفاده میکنم چون درمان طول میکشه نظر قطعی ندارم ولی به نظرم تجویز درست و خوبی بود. و برخورد دکتر عالی بود همدلی داشت. روی هم رفته نظرم مثبته
۱۴۰۵/۰۲/۲۲با درود ،ایشان متخصصی بسیار متبحر،مهربان ،و گرم و خوش برخورد میباشند، و وقت گذاشته و به حرف های بیمار گوش میدهد در ضمن در صورت در خواست مراجعه کننده تخفیف داده و در همه صورت ،همدلی و همراهی میکنند، خداوند نگهدارشان باشد ،امید که همه ی پزشکان مانند ایشان می بودند .
۱۴۰۴/۱۲/۰۳بهرین جراح زیبایی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دکتر درجه یک
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۳جناب آقای دکتر در طبابت بسیار حاذق و توانا و در رفتار با بیمار بسیار متین و خوش برخورد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷پزشکی بسیار حاذق و مجرب و با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۲جراحی پلک انجام دادم بسیار عالی و ظریف
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بخاطر پوستم که جوش میزد رفتم که با یه نسخه خوب شدم،مرسی از دکتر عزیزم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دکتر بسیار خوش اخلاق و بسیار صبور هستن ممنون از شما
۱۴۰۵/۰۲/۲۹مهربان و دلسوز و باشعور بالا و بسیار باسواد
۱۴۰۵/۰۲/۰۹جراح کار بلد.عالی.دستیار و پرسنل خوش اخلاق و مهربون. موفق باشین
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بسیار دکتر با اخلاق و کار بلدی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر با سواد،صبور،و خوش برخوردی هستن،تشخیص عالی،ممنون از دکتر و پرسنل خوبشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۶مراجعه کردم برای اگزمای پوست.عالی بود تشخیص و تجویز
۱۴۰۵/۰۳/۰۶برای سلامتی شما هر روز دعا میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶استاد بلامنازع بلفارو برای مادرم انجام دادن عالی بود کارشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۸با سلام.من از زحمات دکتر واقعا ممنونم با این عمل زیبایی که انجام دادن.خسته نباشن واقعا
۱۴۰۵/۰۳/۰۶پزشک بسیار حاذق و کاربلد.من خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۰۴برای ریزش سکه ای رفتم پیششون.خیلی راضی بودم.با تشکر از دکتر مزینانی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار عالی خوش اخلاق وصبور
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بهترین دکتر منطقه تهران و خراسان.بهترین تشخیص
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر مزینانی بسیار کار بلد و خوش برخورد ، حاذق و توانا با تشخیص عالی ...من ۱۰ ساله زیر نظر ایشون عمل های زیبایی انجام میدم خیلی طبیعی و کاردرست هستند بویژه عمل بلفارو
۱۴۰۴/۱۱/۱۵پرفکت و بی نظیر
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بسیار عالی کار بلفارو انجام دادم پیششون که بسیار راضیم واقعا ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۰۷برای درمان جوشهای هورمونی به ایشون مراجعه کردم, با دقت، صبر و حوصله آزمایشاتم را تفسیر کردند و مراحل درمان و چگونگی مصرف داروها را برایم شرح دادند، تحت نظر ایشون جوشهای صورتم درمان شد، بدون بازگشت مجدد و باقی ماندن رد جوشها
۱۴۰۴/۱۱/۱۵موفق و موید باشید ️
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عالی و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۶پزشک حرفهای و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۰۵بهترینید از همه نظر
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار پزشک محترم و حاذقی هستند نسبت به تخصصی که دارند، بنده رضایت کامل داشتم از ایشان و از برخورد خوب پرسنل محترمشون.
۱۴۰۵/۰۳/۱۲من کار بلفارو انجام دادم واقعا راضی ام ممنون دکتر جان
۱۴۰۵/۰۳/۱۵همسرم عمل بلفا انجام دادن بسیار نتیجه عالی دستمریزاد
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹من پیش آقای دکتر خدمات لیزر انجام دادم بسیار راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰دکتر با استعداد و باسواد با شخصیت خداحفظتون کنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۸بسیار عالی هستن.مادرم بلفارو انجام دادن و بسیار راضی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۶دکتز مزینانی بسیار دکتر با سواد.صبور.برای درمان زگیل مراجعه کردم. خیلی راضی بودم از کارشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۷دکتر خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عالیییییی ، دکتر خوش اخلاق و کار درست
۱۴۰۴/۱۲/۰۴آقای دکتر ممنون از زحمات عمل بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیارعالی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۳۱چند سال قبل پیش ایشون جراحی پلک انجام دادم که خیلی راضی هستم. ایشون پزشک بسار حاذقی هستنئ
۱۴۰۴/۱۰/۰۳باسلام بنده به ایشون مراجعه کردم فوق العاده با اخلاق جنتلمن و متخصص در کارخودشون هستن بینظیر و مشکل پوستی من بالاخره درمان شد واقعا عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار عالیییی پزشک متبحر و دلسوز و بسیار مهربان کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۴سلامتی دکتر خوش تیپ و با مرام
۱۴۰۵/۰۳/۰۶ایشون برای بنده لیفت با نخ و بلفاروی پلک بالا انجام دادن . نتیجه کارشون برای بنده فوق العاده طبیعی و رضایتبخش بود .دستشون درد نکنه
۱۴۰۴/۱۱/۰۳من ۵ساله بیمار دکترم.بی نظیر هستن هم در حوزه ی درمان هم صبر و خوصله و گوش دادن به بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۰۴خوش برخورد وقت گذاشتن برای مریض داروهاش هم عالیست برای لک صورت خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷آقای دکتر بسیار از خدمتتون راضی هستیم موفقباشید
۱۴۰۵/۰۳/۱۰آقای دکتر مزینانی بسیار آدم با سوادی هستن . برای برداشت خال مراجعه کرده بودم. حتی جای خالی هم نموند روی صورتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۷به نظر من دکتر مزینانی از با دانش تربن و مهربون ترین و دلسوزترین پزشکان ایرانه
۱۴۰۵/۰۳/۰۶من پیش آقای دکتر خدمات انجام دادم بسیار از کار و برخوردشان راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۳حسن خلق و مهارت بی بدیل ...در عمل های مثل بلفارو ، نقش شخص پزشک مهم است. بسیار با سعه صدر و عالی برای همسرم انجام پذیرفت.
۱۴۰۵/۰۲/۰۶عالی ترین و بهترین دکتر در تهران واقعا دکتر عالی هستین از همه نظر کارهاشون حرف نداره
۱۴۰۴/۱۱/۱۳دکتر بسیار کار بلدی هستن. تشخیص عالی. خواهرم هم بلارو پیششون انجام دادن.خیلی خوب شده
۱۴۰۵/۰۳/۰۶واقعا ازصبورترین و درست ترین پزشکانی هستندکه مراجعه داشتم.و کارهای زیبایی که انجام میدهند واقعا دقیق و به بهترین شکل به اتمام میرسانند
۱۴۰۴/۱۱/۱۳بهترین دکتر صبور که گوش میده
۱۴۰۵/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵آقای دکتر واقعا با اخلاق و صبور هستن بهترین جراح زیبایی ممنون از شما
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بینظیر و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بنظرم بهترین دکتر از هر نظر
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر انسان با حوصله و متین و با اخلاق برای مادرم بلفارو انجام دادن و بسیار راضی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴با تشکر از دکتر بااخلاق و محترم من بلفارو انجام دادم در سریعترین زمان دارم تغییرات رو حس میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶برخورد دکتر عالی درمان هم عالی prp اونم عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۲سلام من تازگی پیششون بودم بلفارو انجام دادم ... عالی هستن ایشون عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۷دکتر مجرب
۱۴۰۴/۱۱/۳۰دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بسیار دکتر حاذق تشخیص بی نظیر.برای زگیل مراجعه کردم.درمان شدم طی چند جلسه.پیشنهاد میکنم به همه
۱۴۰۵/۰۳/۲۱عالی بسیار انسان شرافتمندی است
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۱۲/۰۴آقای دکتر یکی از بهترین ها هستند، خواهرم برای تزریق ژل و جراحی بلفارو پیش ایشون رفتند واقعا عالی بودند، امیدوارم همیشه موفق باشند در همه شرایط
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دکتر عشق جان
۱۴۰۵/۰۳/۰۶من عمل بلارو رو امسال پهلوی آقای دکتر انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر بسیار باتجربه. بسیار دقیق و با وسولس کار رو انجام میدن
۱۴۰۵/۰۱/۲۳دکتری با اخلاق فوق العاده و زبردست در تشخیص و درمان هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶من ناخن پامو کشیدم.خیلی راحت و عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۷تشخیص در جه یک ،اخلاق عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵فوق العاده بود.درمان شدم و دم آقای دکتر گرم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶جراحی پلک پایین انجام دادم بستر راضی ام بسیار خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۲۹آقای دکتر کارشون حرف نداره بلفارو انجام دادم خیلی راضی هستم ممنون از شما
۱۴۰۵/۰۲/۱۸عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دکتر فوق العاده ای هستید دمتون گرم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲من از آقای دکتر خیلی راضی ام کارشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دوست داریم دکتر مزینانی بااخلاق و صبور
۱۴۰۵/۰۳/۰۶واقعا ممنونم بابت کارهای زیبایی که برام انجام دادید بهترین هستید وخسته نباشید
۱۴۰۴/۱۱/۱۸فوق العاده عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹کارشون عالیه تشخیص خیلی خوبی دارن و من کاملا راضی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بهترین دکتر پوست دنیاااااا
۱۴۰۵/۰۲/۲۳من از نوجوانی پیش آقای دکتر میرم و خیلی راضی هستم. بسیار خوش برخورد و با حوصله و بادقت و دارای مهارت و دانش علمی بالا هستن.
۱۴۰۴/۱۱/۱۵دخترم پیش اقای دکتر مزینانی عمل پلک بالا انجام دادن.من خودم هم لیزر برای لک انجام دادم.با تشکر از دکتر مزینانی
۱۴۰۵/۰۳/۰۷ممنون دکترجان بابت تشخیص دقیق و طول درمان درست
۱۴۰۴/۱۱/۱۵همسر من عمل پلک بالا و پایین انجام دادن.دکتر صبور،مهربون،خوش اخلاق و با سوادی هستن.مرسی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶مهربون باسواد و بینظیر جراح عالی و خوش دست
۱۴۰۵/۰۳/۰۶من پیش ایشون تزریق ژل انجام داده ام و فوق العاده راضی ام
۱۴۰۴/۱۰/۰۳عااالی حرف نداره
۱۴۰۴/۰۹/۲۹آقای دکتر از همه نظر عالی هستن. اخلاق عالی کارشون هم عالی است. بسیار صبور و خوش برخورد. من خودم بلفارو انجام دادم راضی ام
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بسیار دکتر پرفکت و ماهر سلامت باشید
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیار مهربون و عالم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲همسرم پیش آقای دکتر دو پلک پایین بالا انجام دادن.دکتر پنجه طلا کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بهترین دکتر تهران و منطقه. برای خارش و اگزمای شدید مراجعه کردم.عالی بود. خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بهترین جراح پلک تهران و خراسان ممنون دکتر مزینانی عزیز
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکترمزینانی بی نظیر هستن..عمل بلفا ایشون نامبروان ازشون ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵بسیار دکتر ماهر و خوش برخوردی هستن موفق و سلامت باشید
۱۴۰۵/۰۳/۰۹کار درست
۱۴۰۴/۱۰/۱۱جراح بینظیر و مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۰۶برای درمان ریزش سکه ای مراجعه کردم. درمان شدم عالی،خوش اخلاق،با سواد
۱۴۰۵/۰۳/۱۲حدودا ده سالی میشه که مراجع آقای دکتر مزینانی هستم. در یک کلام حاذق و کاربلد هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۵با سلام . مشکل افتادگی پلک داشتم ،به جناب دکتر مراجعه و پس ار جراحی بسیار راضی هستم. با تشکر از ایشان
۱۴۰۵/۰۲/۰۹پی ار پی انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بسیار عالی مهربان و خوش دست
۱۴۰۴/۱۱/۰۳بسیار پزشک با تجربه ای هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸دکتر خیلی عالی و متشخص هستن من پیششون جراحی پلک انجام دادم و خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۰۶من از خدمات شما خیلی راضی ام
۱۴۰۵/۰۳/۱۲با سلام خدا را شکر دکتر خوش کلام و بنظرم کاربلد هستند منتظر نتیجه تجویز دارو هستم که برای دو ماه تجویز شده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷برای لیزر صورت مراجعه کردم.بی نظیر بود.ممنون دکتر از درمانتون و پرسنل مهربونتون
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر بی نهایت با حوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۷آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیار کاردرست و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر حاذق و تشخیص عالی،پرسنل خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر جان ممنونم از برخورد خوبتون و کارتون خیلی عالیه خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۸کارشون عالی هستش من خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عالی،خوش اخلاق،خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار پزشک با حوصله،محترم و صبوری هستن.خدا رو شکر با یک جلسه فعلا تشخیص و دارو برای دخترم ک اگزمای شدید پوست اطراف چشم داشتن نتیجه داشته.مراجعه ی بعدی هم لازم هست.از کادر مطب ایشون هم تشکر میکنم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عالی،خوش اخلاق کار بلد
۱۴۰۵/۰۳/۲۰برای ریزش سکه ای مراجعه کردم.درمان شدم.ممنون دکتر عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۱جراحی پلک بالا عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴خوش برخورد و کاردرست
۱۴۰۵/۰۳/۱۶سلام آقای دکتر بسیار با تجربه و حاذق هستند خیلی راضی هستم از کارشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بهترین دکتر خراسان و تهران. من بلفارو انجام دادم.و خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶تشخیص عالی و اخلاق بی نظیر
۱۴۰۴/۱۱/۰۷اقا دمت گرم کارت عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۴آقای دکتر بسیار عالی و خوش برخورد و صبور و باتجربه هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۷خیلی باسواد و مودب و باشخصیت هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۸مهارت بالا اخلاق بینظیر
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بهترین دکتر منطقه
۱۴۰۴/۱۱/۱۸همه خدماتشون واقعا عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیار حاذق و کاربلد هستن ایشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۳دکتر بسیار خوش اخلاق و حاذقی هستند فقط حتما و حتما قبل از هرکاری هزینه ش رو سوال کنید
۱۴۰۵/۰۲/۱۶ازهر نظر پرفکت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بسیارکاردرست هستید آقای دکتر من بلفارو انجام دادم نتیجه عالی شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۸بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد وبا استعداد کامل
۱۴۰۵/۰۲/۲۴جراح حاذق و صبور و باشخصیت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶خیلی از مهارتشون راضی هستم موید باشیدآقای دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۳/۱۱لک در صورت داشتم، تشخیص عالی، درمان بسیار خوب
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بسیار حاذق و باسواد و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۱۵یکی از بهترین دکترهای پوست هستن که میشناسم و به همه پیشنهاد میکنم که برن پیششون،مادرم بلفارو انجام دادن که همه جوره ازکار ایشون راضی هستند،و تشکر داریم از دکتر عزیز بابت برخورد خوبشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بی نهایت عالی ،لیزر سه ساله که شارژم نرفتم ولی هییییچ رویشی نداشتم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰دکتر فوق العاده با تجربه و حاذق هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دکتر بسیار با اخلاق و حرفه ای در کار بلفارو میباشند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱من برای زگیل پا و دست مراجعە کردم پیش دکتر مزینانی.عالی هستن وتحت درمانم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بینظیر عالی صبور بسیار فرهیخته و کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عالی و مهربون و متشخص و باسواد زیییییییاد
۱۴۰۵/۰۳/۰۷تحت درمانم برای جوشام اولین بار مراجعه کردم ، یه خورده توی وقتا مشکل هست و معطل شدم .
۱۴۰۴/۱۲/۰۸بهترین دکتری که میشناسم واقعا عالیه کارتون و حرفه ایی در کارتون
۱۴۰۵/۰۲/۲۷دکتر ممنون از اخلاق خوبتون و کار حرفه ایتون
۱۴۰۵/۰۳/۱۵من کرایو کردم با یه جلسه کاامل رفع شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۹دکتر مزینانی بسیار حاذق، صبور و با حوصله توضیح دادن. من برای مشکل سبوره به ایشون مراجعه کردم. بعد از ۲۴ ساعت داروهای ایشان اثرش را نشان داد. ممنون از ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۲۳ممنون از دکتر مزینانی عزیز بابت عمل قشنگی که برام انجام دادند پلک بالا
۱۴۰۴/۱۲/۰۴خیلی عالی و کار درست
۱۴۰۴/۱۲/۰۲محبوب دلها باسواد ترین و مهربان ترین دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۲۱دکتر فوق العاده باسوادی کاربلد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دکتر کار بلد و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۷جراحی عالی پلک برام انجام دادید ممنون از مهارتتون و اخلاق عالیتون
۱۴۰۴/۱۲/۰۴جناب آقای دکتر کاربلد هستن بسیار عالی و بی نظیر هستن
۱۴۰۵/۰۱/۲۷بی اغراق یه پزشک متخصص با یه کادر خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عااالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دکتر خوش برخورد وعالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰آقای دکتر ممنونم واقعا کارتون عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خیلی دکتر منصف و متخصصی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۹جناب دکتر برای مریضها وقت میزارن و بنده بسیار راضی از تشخیص شون پی آر پی انجام دادم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲ممنون از شخصیت و سواد بالای شما
۱۴۰۵/۰۳/۰۷دکتر حرفه ای و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار دکتر خوب و مهربانی هستند تزریق ژل انجام دادم بسیار راضی هستم پیشنهاد میکنم حتما پیش ایشون مراجعه کنید
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بسیار دکتر خوش برخورد کاربلد
۱۴۰۵/۰۳/۱۲آقای دکتر شما بینظیرید
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عاالیییییی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳عالی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷من جراحی پلک انجام دادم پیششون واقعا راضی بودم دکتر مزینانی بی نظیره کارشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۲harja k raftam razi nabodam vali inja pishe doktor omadam kheyli raziam merci k hastin
۱۴۰۵/۰۲/۲۷آقای دکتر مزینانی هم خیلی باسواد هستند و هم خیلی محترم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خیلی از حرفه ای بودن شما دکتر عزیز راضی هستم در پناه حق
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر برای همسرم بلفارو انجام دادن کارشون عالی بود دستشون درد نکنه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بسیار خوش برخورد با حوصله تشخیص عالی و داروهای بسیار عالی برای درمان
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بهترین دکتر سبزوارمون بودین آقای دکتر بشید بهترین دکتر تهران انشالله
۱۴۰۵/۰۳/۰۹برخورد پزشک و.پرسنل عالی...عمل بلفا انجام دادم که خیلی تغییرات عالی برام ایجاد شد،،،واقعا ممنونم از آقای دکتر مزینانی و تیم حرفه ای ایشون️
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بینظیر هستید
۱۴۰۵/۰۳/۱۳