۱۴۳ نفر
دکتر حسین رشوند

دکتر حسین رشوند

فوق تخصص گوارش و کبد بالغین

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۳۴۶۷۵
شنبه۰۶ تیر
۳ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۷ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
شنبه۲۰ تیر
دوشنبه۲۲ تیر
۲۱۴ نفر

درد سمت چپ شکم

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

دکتر فوق العاده خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

بنده سنگ صفرا دارم برام دارو تجویز کردن. فعلا تحت درمانم. ایشون بسیار دکتر صبوری هستند توصیحات لازم رو در مورد بیماری ارائه میدهند.

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

سلام بخاطر مشکل ibs مراجعه کردم،بسیار پزشک صبور،با حوصله و توانمندی هستن داروهایی ک دادن عالی بود.ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

دکترخوبی است

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

ایشون دکتر خوب وبااخلاق هستن میتونم بگم تو اراک حرف اول رو میزنه .

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

اقای دکتر حسین رشوند با دقت و بررسی دقیق و ازمایشهای مورد نیاز بیماری را تشخیص میدن

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

مادرم بوسیله ایشان اندوسکوپی شد .تشخیص دکتر زخم اثنی عشر بود.جهت درمان دارو تجویز شد.

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

سلام با حوصله بودند و صبورانه گوش دادند به صحبت ها. در حال درمان هستم.

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

مشکل عصب معده داشتم و حالم خوب شد بعد از تجویز دارو

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

برخورد و کیفیت پیگیری عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

درحال درمان با دارو فعلا مصرف دارو خوب بوده

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

مشکل گوارش

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

نظراتتون خوب دارو دادن فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

استاد دانشگاه بنده هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

سلام من هم مشکل کیسه صفرا داشتم عمل کردم ومن راسی تی اسکن کردن و فرستادن دکتر جراح و دکتر مشاهده کردن گفتند من باید برم دکتر معده ومن را فرستاد دکتر حسین رشوند ایشان هم بانگاه کردن سی تی اسکن سونوگرافی گفت من باید اندوسکوپی شوم ومن انجام دادم و فعلا جواب ازمایش آندوسکوپ نیامده که بروم پیشش من یک دفعه که ان را دیدم دکتر خوش اخلاق بود من از همه دکتر ها که زحمت به کشورمان میکشندوراهنمای و انجام کاررا میدن ممنون و تشکر دارم از همه شان ممنون هستم

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

بسیار با حوصله و دقیق معاینه رو انجام میدن، برای IBS مراجعه کردم و با درمان های اولیه تا حد زیادی بهبود پیدا کردم.

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

عالی با حوصله و دقت ب بیمار توجه میکنن بشدت توصیه میکنم

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

شروع زخم معده و در حال درمان میباشم

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

سلام دکتری باتجربه وخوش اخلاق می باشد مادرم مشکل معده داشته اصلا غذا نمی توانست بخورد یک هفته در بیمارستان بستری بود انتسکوپی کرده درحال حاضر غذا میخورد وحالش خوب است

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

مهرداد بسیار عالی در تشخیص ودرمان

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

بسیار خوب و عالی خوش برخورد و با حوصله فقط معطلی زیاد در مطب داره

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

IBSدارم ودکتر تشخیص دادند و داروهای خوب تجویز کردند . خیلی خوش برخورد هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

درد کبد و التهاب کبد،سونوگرافی و آزمایش خون تجویز شد ولی یه قرص برام نوشتن که مشکلم کلا حل شد دیگه نه سونو رفتم نه آزمایش خون،دکتر جوان و بسیار شنوا،تمام مدت که مشکلاتم رو توضیح میدادم،تکیه داده بود به صندلی و با دقت گوش میکرد.ممنونم دکتر 95درصد بهبودی فقط با یه قرص درست و بجا طی یک هفته

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

خیلی دکتر خوب وباتجربه هستند

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

سلام من هنوز کاملا درمان نشدم چون دارو مصرف میکنم پس در نتیجه خیلی قاطعانه نمیتونم در مورد عملکردشون نظر بدم اما در شروع بهتر شدم وبه خاطر این موضوع واینکه برخورد خوبی را با مریض دارند من نظرم عالی هست به لطف خدا کمک دکتر ها خوب مون که تعداد شون کم نیست هیچ فردی حالش بد نمونه

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

سلام وقت بخیر دکتر خوش برخورد و باحوصله ای هستن خیلی سریع نوبت کولونوسکوپی دادن و انجام دادم تحت درمان هستم .

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

با حوصله احتمالات ممکن رو برامون توضیح دادن. فوری آندوسکوپی ننوشتن. فعلا دارو دادن و آزمایش نوشتن. در کل راضی بودم. منشی ایشون هم مودب بودن و بیش از حد معطل نشدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

اخلاق خوب تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۳/۳۰

خوب و درحال درمان

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

عالی هستن ایشون..خوش برخورد و باتجربه

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

مشکل معده داشتم و درمان شدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

درود بر پزشک متخصص پس از یک سال با تشخیص دقیق ایشان از نگرانی و سردر گمی بیرون آمدم و بهبود یافتم

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

بسیار دکتر صبور و باتجربه.تحت مداوا هستم

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

بادقت ،حوصله و صرف وقت کافی به صحبتهای بیمار گوش می دهند

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

سلام وقت بخیر من یبوست و سندروم روده تحریک پذیر داشتم و این بیماری چون وصله به اعصاب و نوع تغذیه ... درمان قطعی نداره و وقتی پیش آقای دکتر رفتم و داروهایی که دادند خداراشکر بهتر شدم و روزانه دفع مدفوع دارم و احساس می کنم روده هام هر روز کار می کنه در حالی که قبل از ویزیت چند روزی یکبار دفع مدفوع داشتم و الان هم نفخ شکمم بهتره و هم سبک تر شدم الحمدالله .. اول از خدا ممنونم و بعد از جناب آقای دکتر ان شاالله سالم و سلامت باشند ..

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

سلام فعلا که دارو میخورم دکتر خیلی عالی وقت میزارن برای بیمارشون وگوش میکنن به صحبتهای بیمارشون

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

روند درمان کامل نشده ولی عالی

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

سلام پدرم مشکل ورم معده داشتند آقای دکتر تشخیص دادن که کبدش مشکل که درست هم بود دکتر بسیار با اخلاق پیگیر هستش خیلی خیلی خوب هستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

التهاب معده تحت درمان

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

جهت مشورت برای کاهش وزن مراجعه کردم تحت درمان با متفورمین هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

مشکل کبد

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

سلام ...دکتر عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

بسیار خوب و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

تازه مراجعه داشتم نتیجه رو بعدا اعلام میکنم

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

کارشون خوب بود راضی بودم

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

التهاب روده

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

سلام وقت بخیر از همه نظر عالی و جامع بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

پزشک خوبی بودن،با حوصله به تمامی حرف های بیمار گوش میکردن

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

فعلا نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

من بیماری هپاتیت سی داشتم پیش دوتا دکتر فوق تخصص گوارش رفتم ولی نتیجه نگرفتم تا اینکه رفتم پیش دکتر رشوند و با داروی خیلی خولیو برام تجویز کردن بیماریم کامل از بین رفت

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

کنسر کلون ارجاع به پزشک جراح ومشاوره وراهنمایی بعد جراحی

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

ترش کردن معده ورم معده

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

نفخ دستگاه گوارش یبوست درد صبحگاهی در گوارش البته باکمی قدم زدن و صرف ۲لیوان آب گرم برطرف مشود قرار است آندوسکپی و کلنوسکپی کنم نوبت طولانیست

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

خیلی خوب عالی

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

فعلانتیجه

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

دکتربسیارخوب وباحدصله وصبور.

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

اولین بار خدمت ایشان رسیدم ودرحال مصرف دارو هستم

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

بسیار عالی و صبور و با حوصله و خوش برخورد هستند و تشخیص عالی با دوجلسه درمان خوب خوب شدم

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

مشکل روده و معده داشتم که در حال بهبود است

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

بسیار دکتر خوش برخورد و حاذق هستن مادر من با یک نسخه خوب شدن

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

پدرم دل درد داشت تحت درمان هست فعلا براش سی تی اسکن نوشته

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

دکتر بسیار خوبین پدرمو میبرم پیششون فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

مشکل کبد چرب و آنزیم بالا دکتر با حوصله و صبوری هستن و خوشرو

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

تشخیصش عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

درد شکم

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

سلام.بیماری همورئید معقد داشتم عفونت کرده به دکتر عزیز مراجعه ومعاینه شدم وبه جراح معرفی کردن.

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

دکتر با اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

دکتر عالی هستن خیلی خب توضیح میدن

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

برخورد دکتر عالی تشخیص عالی برخورد منشی عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

خیلی خوش برخورد بودند و علیرغم اینکه بعضی دکترها معاینه نمی کنند و زود به آزمایش و موارد دیگر ارجاع می دهند ایشان به دقت معاینه کردند و ادامه درمان را به بعد از مصرف دارو موکول کردند

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

بسیار پزشک با حوصله ای هستن و با دقت بصورتیکه بنده بعد از گذشت دوماه که مجدد به ایشان مراجعه کردم دقیقا بیماری منو با جزئیات در حافظه داشتن

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

مشکل نفخ و درد شکم و اسید معده داشتم به دکتر مراجعه کردم با دارو تحت درمان هستم و قراره آندوسکوپی انجام بدن . دکتر خیلی خوبی هستن با دقت به حرف بیمار گوش میدن

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

دکتر خوبیه،

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

عالی .

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

فعلا جلسه اول هست که مراجعه کردم و پیشنهاد آندوسکوپی دادند

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

گاستریت معده در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

دکتر بسیار صبور و عالی ب مشکلات دقیق گوش میکنن اندوسکوپی انجام دادم پیش ایشون اصلا اذیت نشدم تشخیص میکروب معده داشتن و تحت درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

صبور و بادقت هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

برای مشاوره

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

بسیار خوش اخلاق و عالی

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

سلام من مشکل کبد داشتم .رفتار دکتر عالی بود .من فعلا دارم درمان میشم

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

چ از نظر دانش و حاذق بودن خوده پزشک و اخلاق منشی عالی هستن

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

تحت درمانم ...بسیار با حوصله و مسلط

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

من فعلا تحت درمانم دارو نوشتن و آزمایش ولی دارو ها دردم کمتر کرده تشخیص شون احتمال ibs بود صحبت های بیمار گوش میدن و خودشونم صحبت میکنن از این دکترایی نیستن که فقط به فکر بیرون کردن مریض از اتاق و رد کردن مریض بعدین

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

بسیار با حوصله و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

سلام بینهایت دکتر خوش برخورد و خوش اخلاق کارش هم خیلی دقیق برای بیمار هم وقت میزاره خدا خیرش بده

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

سلام عرض ادب و تشکر از دکتر خوب و خوش برخورد باعنایت خداو تجربه اقای دکتر با اولین ویزیت مشکل گوارشی من خیلی بهترشد ممون از زحماتشون

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

عالی دکتر با سواد وبسیار خوب

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

بسیار با حوصله و صبور بودن و برای هر بیمار وقت کافی میگذارن در حال حاضر در دوره درمان هستم

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

یکبار ویزیت

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

با توجه به آزمایشات و آندوسکوپی تشخیص التهاب معده بود فعلا در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

بسیار پزشک با اخلاق و صبوری هستند.بنده جهت چکاپ مراجعه کردم با دقت موارد رو بررسی کردند.تعریف ایشون رو از اساتید تهران شنیده بودم

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

فعلا در مرحله ازمایش

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

خونریزی روده بزرگ و مقعد. خونریزی بهبود یافته در مقعد جوش و درد حس میشود

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

برای پدرم کولونوسکوپی انجام دادن

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

مشکل اسید معده داشتم یه نسخه توسط ایشان ویزیت شدم و آندوسکوپی انجام دادن نتیجه عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

دکتری که حرف بیمارش را میشنود.

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

دکتر خوب و با صبو وحوصله ب خورد منشی عاللی

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

بهترین دکتر گوارش روده ومعده در استان

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

در حال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

خیلی دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

گوا شی

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

بسیار دکتر حازغی هستن و کار درست

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

اکنون در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

سلام دکتر رشوندی خیلی دکتر خوبی هستن خیلی با صبر حوصله مثله بقیه دکترای دیگه مارو اذیت نکردن

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

خیلی خوب و با حوصله معاینه کردند و بررسی کردند

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

عالی بود نتیجه گرفتم .

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

در حال بهبودی هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

با سلام مادرم سنگ کیسه صفرا داشت آقای دکتر دارو تجویز کردن تشکر میکنم از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

بسیار دکتر خوب و عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

سلام خوب بود ولی حدود دو ساعت دیرتر پذیرش شدیم گفتن وقت تقریبی است

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

مشکل گوارش تحت درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

قدرت تشخیص بالایی داره

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

هردو پاها

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

باسلام واقعا دکتر خیلی خوب است و در اصل خیلی برخورد خوبی دارد باتشکر از دکتر

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

بسیار دکتر با علمی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

بسیار صبور و باحوصله و بادقت بیمار رو ویزیت و نتایج آزمایشات رو بررسی میکنند

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

واقعا دکتر بااخلاق و خوبی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

در حال بررسی

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

با اول بود بد نبود

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

التهاب معده

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

درحال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

گوارش،خوب بود بهبودی پیدا کردم

۱۴۰۴/۰۴/۰۱
اطلاعات تکمیلی
بورد تخصصی بیماری های داخلی
بورد فوق تخصصی گوارش و کبد بالغین
فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
رییس گروه بیماری های داخلی دانشگاه علوم پزشکی اراک
رییس بخش اندوسکوپی بیمارستان امیرالمومنین
آدرس و تلفن مطب دکتر حسین رشوند
اراکاراک، خیابان خرم، روبه روی مسجد حضرت ولی عصر، ساختمان پزشکان آرمان، طبقه ۷
همه روزه از ساعت ۱۶
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۳ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱
    ۵ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱
    ۷ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۲۰ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱
    ۲۲ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱

    دکتر حسین رشوند فوق تخصص گوارش و کبد بالغین با شماره نظام پزشکی ۱۳۴۶۷۵ در اراک فعالیت دارد. مطب ایشان در اراک، خیابان خرم، روبه‌روی مسجد حضرت ولی عصر، ساختمان پزشکان آرمان، طبقه ۷ واقع شده است.

    دکتر حسین رشوند از جمله پزشکان فوق‌تخصص گوارش و کبد بالغین است که با شماره نظام پزشکی ۱۳۴۶۷۵ در شهر اراک فعالیت می‌کند. ایشان علاوه بر دارا بودن بورد تخصصی بیماری‌های داخلی، موفق به کسب بورد فوق تخصصی گوارش و کبد بزرگسالان نیز شده‌اند و تحصیلات خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به پایان رسانده‌اند. تخصص دکتر حسین رشوند در زمینه‌های مرتبط با بیماری‌های دستگاه گوارش، کبد، لوزالمعده و مجاری صفراوی باعث شده بیماران متعددی برای دریافت تشخیص و درمان دقیق به ایشان مراجعه کنند.

    مطب دکتر حسین رشوند در اراک، خیابان خرم، روبه‌روی مسجد حضرت ولی عصر، ساختمان پزشکان آرمان، طبقه هفتم واقع شده است. این محل دسترسی آسانی برای بیماران ساکن اراک و مناطق اطراف فراهم می‌کند و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه‌کنندگان فراهم است. دکتر حسین رشوند به عنوان فوق تخصص گوارش و کبد در اراک، خدماتی مانند اندوسکوپی، کولونوسکوپی و بوتاکس معده را نیز ارائه می‌دهد که این موضوع باعث افزایش رضایت بیماران از درمان‌های انجام‌شده توسط ایشان شده است.

    بسیاری از بیماران دکتر حسین رشوند از دقت در تشخیص، رفتار حرفه‌ای و پاسخگویی ایشان رضایت دارند. به واسطه تخصص و تعهد حرفه‌ای، دکتر حسین رشوند در میان جامعه پزشکی اراک شناخته شده و مورد اعتماد بیماران است. حضور فعال در حوزه گوارش و کبد بالغین و ارائه خدمات پیشرفته، نقطه تمایز این پزشک نسبت به همکاران محسوب می‌شود.

    چنانچه به دنبال فوق تخصص گوارش و کبد بالغین در اراک هستید، دکتر حسین رشوند با تجربه و دانش تخصصی خود آماده ارائه خدمات پزشکی به شما می‌باشد. برای دریافت نوبت می‌توانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر اقدام فرمایید.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر حسین رشوند چه تخصصی دارد؟

    دکتر حسین رشوند فوق تخصص گوارش و کبد بالغین و دارای بورد تخصصی داخلی است.

    آیا دکتر حسین رشوند اندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام می‌دهد؟

    بله، ایشان خدمات اندوسکوپی و کولونوسکوپی را در مطب اراک ارائه می‌دهند.

    آدرس مطب دکتر حسین رشوند کجاست؟

    مطب دکتر رشوند در اراک، خیابان خرم، روبه‌روی مسجد حضرت ولی عصر، ساختمان پزشکان آرمان، طبقه ۷ واقع شده است.

    چگونه می‌توان نوبت اینترنتی دریافت کرد؟

    برای دریافت نوبت اینترنتی می‌توانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر اقدام نمایید.

    دکتر حسین رشوند چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

    ایشان انواع بیماری‌های دستگاه گوارش، کبد، لوزالمعده و مشکلات روده و صفراوی را تشخیص و درمان می‌کنند.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    اراک، خیابان خرم، روبه روی مسجد حضرت ولی عصر، ساختمان پزشکان آرمان، طبقه ۷

    مطب

    اراک، خیابان خرم، روبه روی مسجد حضرت ولی عصر، ساختمان پزشکان آرمان، طبقه ۷