دکتر حسین رشوند فوق تخصص گوارش و کبد بالغین با شماره نظام پزشکی ۱۳۴۶۷۵ در اراک فعالیت دارد. مطب ایشان در اراک، خیابان خرم، روبهروی مسجد حضرت ولی عصر، ساختمان پزشکان آرمان، طبقه ۷ واقع شده است.
دکتر حسین رشوند از جمله پزشکان فوقتخصص گوارش و کبد بالغین است که با شماره نظام پزشکی ۱۳۴۶۷۵ در شهر اراک فعالیت میکند. ایشان علاوه بر دارا بودن بورد تخصصی بیماریهای داخلی، موفق به کسب بورد فوق تخصصی گوارش و کبد بزرگسالان نیز شدهاند و تحصیلات خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به پایان رساندهاند. تخصص دکتر حسین رشوند در زمینههای مرتبط با بیماریهای دستگاه گوارش، کبد، لوزالمعده و مجاری صفراوی باعث شده بیماران متعددی برای دریافت تشخیص و درمان دقیق به ایشان مراجعه کنند.
مطب دکتر حسین رشوند در اراک، خیابان خرم، روبهروی مسجد حضرت ولی عصر، ساختمان پزشکان آرمان، طبقه هفتم واقع شده است. این محل دسترسی آسانی برای بیماران ساکن اراک و مناطق اطراف فراهم میکند و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعهکنندگان فراهم است. دکتر حسین رشوند به عنوان فوق تخصص گوارش و کبد در اراک، خدماتی مانند اندوسکوپی، کولونوسکوپی و بوتاکس معده را نیز ارائه میدهد که این موضوع باعث افزایش رضایت بیماران از درمانهای انجامشده توسط ایشان شده است.
بسیاری از بیماران دکتر حسین رشوند از دقت در تشخیص، رفتار حرفهای و پاسخگویی ایشان رضایت دارند. به واسطه تخصص و تعهد حرفهای، دکتر حسین رشوند در میان جامعه پزشکی اراک شناخته شده و مورد اعتماد بیماران است. حضور فعال در حوزه گوارش و کبد بالغین و ارائه خدمات پیشرفته، نقطه تمایز این پزشک نسبت به همکاران محسوب میشود.
چنانچه به دنبال فوق تخصص گوارش و کبد بالغین در اراک هستید، دکتر حسین رشوند با تجربه و دانش تخصصی خود آماده ارائه خدمات پزشکی به شما میباشد. برای دریافت نوبت میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر اقدام فرمایید.
دکتر حسین رشوند فوق تخصص گوارش و کبد بالغین و دارای بورد تخصصی داخلی است.
بله، ایشان خدمات اندوسکوپی و کولونوسکوپی را در مطب اراک ارائه میدهند.
مطب دکتر رشوند در اراک، خیابان خرم، روبهروی مسجد حضرت ولی عصر، ساختمان پزشکان آرمان، طبقه ۷ واقع شده است.
برای دریافت نوبت اینترنتی میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر اقدام نمایید.
ایشان انواع بیماریهای دستگاه گوارش، کبد، لوزالمعده و مشکلات روده و صفراوی را تشخیص و درمان میکنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اراک، خیابان خرم، روبه روی مسجد حضرت ولی عصر، ساختمان پزشکان آرمان، طبقه ۷
درد سمت چپ شکم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر فوق العاده خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بنده سنگ صفرا دارم برام دارو تجویز کردن. فعلا تحت درمانم. ایشون بسیار دکتر صبوری هستند توصیحات لازم رو در مورد بیماری ارائه میدهند.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱سلام بخاطر مشکل ibs مراجعه کردم،بسیار پزشک صبور،با حوصله و توانمندی هستن داروهایی ک دادن عالی بود.ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکترخوبی است
۱۴۰۴/۰۷/۲۳ایشون دکتر خوب وبااخلاق هستن میتونم بگم تو اراک حرف اول رو میزنه .
۱۴۰۴/۱۱/۱۳اقای دکتر حسین رشوند با دقت و بررسی دقیق و ازمایشهای مورد نیاز بیماری را تشخیص میدن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴مادرم بوسیله ایشان اندوسکوپی شد .تشخیص دکتر زخم اثنی عشر بود.جهت درمان دارو تجویز شد.
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سلام با حوصله بودند و صبورانه گوش دادند به صحبت ها. در حال درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۲مشکل عصب معده داشتم و حالم خوب شد بعد از تجویز دارو
۱۴۰۴/۰۸/۲۸برخورد و کیفیت پیگیری عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲درحال درمان با دارو فعلا مصرف دارو خوب بوده
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۵تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۲مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۴نظراتتون خوب دارو دادن فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵استاد دانشگاه بنده هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۳سلام من هم مشکل کیسه صفرا داشتم عمل کردم ومن راسی تی اسکن کردن و فرستادن دکتر جراح و دکتر مشاهده کردن گفتند من باید برم دکتر معده ومن را فرستاد دکتر حسین رشوند ایشان هم بانگاه کردن سی تی اسکن سونوگرافی گفت من باید اندوسکوپی شوم ومن انجام دادم و فعلا جواب ازمایش آندوسکوپ نیامده که بروم پیشش من یک دفعه که ان را دیدم دکتر خوش اخلاق بود من از همه دکتر ها که زحمت به کشورمان میکشندوراهنمای و انجام کاررا میدن ممنون و تشکر دارم از همه شان ممنون هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار با حوصله و دقیق معاینه رو انجام میدن، برای IBS مراجعه کردم و با درمان های اولیه تا حد زیادی بهبود پیدا کردم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی با حوصله و دقت ب بیمار توجه میکنن بشدت توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵شروع زخم معده و در حال درمان میباشم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴سلام دکتری باتجربه وخوش اخلاق می باشد مادرم مشکل معده داشته اصلا غذا نمی توانست بخورد یک هفته در بیمارستان بستری بود انتسکوپی کرده درحال حاضر غذا میخورد وحالش خوب است
۱۴۰۴/۰۱/۲۷مهرداد بسیار عالی در تشخیص ودرمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بسیار خوب و عالی خوش برخورد و با حوصله فقط معطلی زیاد در مطب داره
۱۴۰۵/۰۲/۰۹IBSدارم ودکتر تشخیص دادند و داروهای خوب تجویز کردند . خیلی خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۴درد کبد و التهاب کبد،سونوگرافی و آزمایش خون تجویز شد ولی یه قرص برام نوشتن که مشکلم کلا حل شد دیگه نه سونو رفتم نه آزمایش خون،دکتر جوان و بسیار شنوا،تمام مدت که مشکلاتم رو توضیح میدادم،تکیه داده بود به صندلی و با دقت گوش میکرد.ممنونم دکتر 95درصد بهبودی فقط با یه قرص درست و بجا طی یک هفته
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۹خیلی دکتر خوب وباتجربه هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۸سلام من هنوز کاملا درمان نشدم چون دارو مصرف میکنم پس در نتیجه خیلی قاطعانه نمیتونم در مورد عملکردشون نظر بدم اما در شروع بهتر شدم وبه خاطر این موضوع واینکه برخورد خوبی را با مریض دارند من نظرم عالی هست به لطف خدا کمک دکتر ها خوب مون که تعداد شون کم نیست هیچ فردی حالش بد نمونه
۱۴۰۴/۰۲/۲۴سلام وقت بخیر دکتر خوش برخورد و باحوصله ای هستن خیلی سریع نوبت کولونوسکوپی دادن و انجام دادم تحت درمان هستم .
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰با حوصله احتمالات ممکن رو برامون توضیح دادن. فوری آندوسکوپی ننوشتن. فعلا دارو دادن و آزمایش نوشتن. در کل راضی بودم. منشی ایشون هم مودب بودن و بیش از حد معطل نشدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵اخلاق خوب تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۳/۳۰خوب و درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عالی هستن ایشون..خوش برخورد و باتجربه
۱۴۰۴/۰۲/۲۴مشکل معده داشتم و درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸درود بر پزشک متخصص پس از یک سال با تشخیص دقیق ایشان از نگرانی و سردر گمی بیرون آمدم و بهبود یافتم
۱۴۰۴/۱۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار دکتر صبور و باتجربه.تحت مداوا هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بادقت ،حوصله و صرف وقت کافی به صحبتهای بیمار گوش می دهند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴سلام وقت بخیر من یبوست و سندروم روده تحریک پذیر داشتم و این بیماری چون وصله به اعصاب و نوع تغذیه ... درمان قطعی نداره و وقتی پیش آقای دکتر رفتم و داروهایی که دادند خداراشکر بهتر شدم و روزانه دفع مدفوع دارم و احساس می کنم روده هام هر روز کار می کنه در حالی که قبل از ویزیت چند روزی یکبار دفع مدفوع داشتم و الان هم نفخ شکمم بهتره و هم سبک تر شدم الحمدالله .. اول از خدا ممنونم و بعد از جناب آقای دکتر ان شاالله سالم و سلامت باشند ..
۱۴۰۴/۰۳/۱۲سلام فعلا که دارو میخورم دکتر خیلی عالی وقت میزارن برای بیمارشون وگوش میکنن به صحبتهای بیمارشون
۱۴۰۴/۰۱/۰۲روند درمان کامل نشده ولی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۵سلام پدرم مشکل ورم معده داشتند آقای دکتر تشخیص دادن که کبدش مشکل که درست هم بود دکتر بسیار با اخلاق پیگیر هستش خیلی خیلی خوب هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۰التهاب معده تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۴جهت مشورت برای کاهش وزن مراجعه کردم تحت درمان با متفورمین هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵مشکل کبد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰سلام ...دکتر عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۰۴تازه مراجعه داشتم نتیجه رو بعدا اعلام میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۳۰کارشون خوب بود راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲التهاب روده
۱۴۰۴/۰۵/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۸سلام وقت بخیر از همه نظر عالی و جامع بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۴پزشک خوبی بودن،با حوصله به تمامی حرف های بیمار گوش میکردن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۵من بیماری هپاتیت سی داشتم پیش دوتا دکتر فوق تخصص گوارش رفتم ولی نتیجه نگرفتم تا اینکه رفتم پیش دکتر رشوند و با داروی خیلی خولیو برام تجویز کردن بیماریم کامل از بین رفت
۱۴۰۴/۰۴/۲۷کنسر کلون ارجاع به پزشک جراح ومشاوره وراهنمایی بعد جراحی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۲ترش کردن معده ورم معده
۱۴۰۴/۰۳/۱۹نفخ دستگاه گوارش یبوست درد صبحگاهی در گوارش البته باکمی قدم زدن و صرف ۲لیوان آب گرم برطرف مشود قرار است آندوسکپی و کلنوسکپی کنم نوبت طولانیست
۱۴۰۴/۱۰/۱۰خیلی خوب عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷فعلانتیجه
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دکتربسیارخوب وباحدصله وصبور.
۱۴۰۴/۰۱/۳۰اولین بار خدمت ایشان رسیدم ودرحال مصرف دارو هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰بسیار عالی و صبور و با حوصله و خوش برخورد هستند و تشخیص عالی با دوجلسه درمان خوب خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴مشکل روده و معده داشتم که در حال بهبود است
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار دکتر خوش برخورد و حاذق هستن مادر من با یک نسخه خوب شدن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۹پدرم دل درد داشت تحت درمان هست فعلا براش سی تی اسکن نوشته
۱۴۰۴/۰۴/۱۲دکتر بسیار خوبین پدرمو میبرم پیششون فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۲مشکل کبد چرب و آنزیم بالا دکتر با حوصله و صبوری هستن و خوشرو
۱۴۰۴/۱۱/۰۸تشخیصش عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۴درد شکم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹سلام.بیماری همورئید معقد داشتم عفونت کرده به دکتر عزیز مراجعه ومعاینه شدم وبه جراح معرفی کردن.
۱۴۰۴/۰۵/۱۸تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۰دکتر با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر عالی هستن خیلی خب توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰برخورد دکتر عالی تشخیص عالی برخورد منشی عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲خیلی خوش برخورد بودند و علیرغم اینکه بعضی دکترها معاینه نمی کنند و زود به آزمایش و موارد دیگر ارجاع می دهند ایشان به دقت معاینه کردند و ادامه درمان را به بعد از مصرف دارو موکول کردند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار پزشک با حوصله ای هستن و با دقت بصورتیکه بنده بعد از گذشت دوماه که مجدد به ایشان مراجعه کردم دقیقا بیماری منو با جزئیات در حافظه داشتن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳مشکل نفخ و درد شکم و اسید معده داشتم به دکتر مراجعه کردم با دارو تحت درمان هستم و قراره آندوسکوپی انجام بدن . دکتر خیلی خوبی هستن با دقت به حرف بیمار گوش میدن
۱۴۰۵/۰۳/۲۷دکتر خوبیه،
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی .
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹فعلا جلسه اول هست که مراجعه کردم و پیشنهاد آندوسکوپی دادند
۱۴۰۴/۰۳/۱۸گاستریت معده در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳دکتر بسیار صبور و عالی ب مشکلات دقیق گوش میکنن اندوسکوپی انجام دادم پیش ایشون اصلا اذیت نشدم تشخیص میکروب معده داشتن و تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۸صبور و بادقت هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸برای مشاوره
۱۴۰۳/۱۱/۲۵بسیار خوش اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷سلام من مشکل کبد داشتم .رفتار دکتر عالی بود .من فعلا دارم درمان میشم
۱۴۰۴/۰۱/۰۲چ از نظر دانش و حاذق بودن خوده پزشک و اخلاق منشی عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷تحت درمانم ...بسیار با حوصله و مسلط
۱۴۰۵/۰۲/۲۳من فعلا تحت درمانم دارو نوشتن و آزمایش ولی دارو ها دردم کمتر کرده تشخیص شون احتمال ibs بود صحبت های بیمار گوش میدن و خودشونم صحبت میکنن از این دکترایی نیستن که فقط به فکر بیرون کردن مریض از اتاق و رد کردن مریض بعدین
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بسیار با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۳۰سلام بینهایت دکتر خوش برخورد و خوش اخلاق کارش هم خیلی دقیق برای بیمار هم وقت میزاره خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷سلام عرض ادب و تشکر از دکتر خوب و خوش برخورد باعنایت خداو تجربه اقای دکتر با اولین ویزیت مشکل گوارشی من خیلی بهترشد ممون از زحماتشون
۱۴۰۴/۰۸/۳۰عالی دکتر با سواد وبسیار خوب
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیار با حوصله و صبور بودن و برای هر بیمار وقت کافی میگذارن در حال حاضر در دوره درمان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷یکبار ویزیت
۱۴۰۴/۰۴/۰۸با توجه به آزمایشات و آندوسکوپی تشخیص التهاب معده بود فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار پزشک با اخلاق و صبوری هستند.بنده جهت چکاپ مراجعه کردم با دقت موارد رو بررسی کردند.تعریف ایشون رو از اساتید تهران شنیده بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳فعلا در مرحله ازمایش
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خونریزی روده بزرگ و مقعد. خونریزی بهبود یافته در مقعد جوش و درد حس میشود
۱۴۰۴/۰۵/۰۶برای پدرم کولونوسکوپی انجام دادن
۱۴۰۴/۰۲/۱۸مشکل اسید معده داشتم یه نسخه توسط ایشان ویزیت شدم و آندوسکوپی انجام دادن نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰دکتری که حرف بیمارش را میشنود.
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر خوب و با صبو وحوصله ب خورد منشی عاللی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بهترین دکتر گوارش روده ومعده در استان
۱۴۰۴/۰۶/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۷گوا شی
۱۴۰۴/۰۳/۲۶بسیار دکتر حازغی هستن و کار درست
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۵اکنون در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸سلام دکتر رشوندی خیلی دکتر خوبی هستن خیلی با صبر حوصله مثله بقیه دکترای دیگه مارو اذیت نکردن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خیلی خوب و با حوصله معاینه کردند و بررسی کردند
۱۴۰۴/۰۷/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی بود نتیجه گرفتم .
۱۴۰۴/۰۹/۲۶در حال بهبودی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱با سلام مادرم سنگ کیسه صفرا داشت آقای دکتر دارو تجویز کردن تشکر میکنم از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۶بسیار دکتر خوب و عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سلام خوب بود ولی حدود دو ساعت دیرتر پذیرش شدیم گفتن وقت تقریبی است
۱۴۰۴/۱۱/۱۵مشکل گوارش تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۹قدرت تشخیص بالایی داره
۱۴۰۴/۰۸/۲۷هردو پاها
۱۴۰۴/۰۵/۱۳باسلام واقعا دکتر خیلی خوب است و در اصل خیلی برخورد خوبی دارد باتشکر از دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بسیار دکتر با علمی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار صبور و باحوصله و بادقت بیمار رو ویزیت و نتایج آزمایشات رو بررسی میکنند
۱۴۰۳/۱۲/۰۸واقعا دکتر بااخلاق و خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۵در حال بررسی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱با اول بود بد نبود
۱۴۰۵/۰۲/۱۹فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷التهاب معده
۱۴۰۴/۰۱/۲۳درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۶گوارش،خوب بود بهبودی پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۴/۰۱