دکتر حسین رجبی متخصص و جراح کلیه، مجاری ادراری، پروستات و ناباروری با شماره نظام پزشکی ۱۷۰۵۶۱ در شهر کرمان فعالیت دارد. مطب ایشان در چهارراه طهماسب آباد، انتهای کوچه جهاد ۲، ساختمان پزشکان زکریا، طبقه دوم قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر حسین رجبی متخصص و جراح کلیه، مجاری ادراری، پروستات و ناباروری با شماره نظام پزشکی ۱۷۰۵۶۱ یکی از پزشکان فعال حوزه اورولوژی در شهر کرمان است. ایشان دارای تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) و همچنین بورد تخصصی هستند که اعتبار علمی و حرفهای بالایی به سابقه کاریشان میبخشد. دکتر حسین رجبی با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی، به درمان و جراحی بیماریهای کلیوی، اختلالات مجاری ادراری، مشکلات پروستات و ناباروری مردان میپردازد و به عنوان متخصص اورولوژی در کرمان شناخته میشود.
مطب دکتر حسین رجبی در چهارراه طهماسب آباد، انتهای کوچه جهاد ۲، ساختمان پزشکان زکریا، طبقه دوم واقع شده است که دسترسی مناسبی برای بیماران در مرکز شهر کرمان فراهم میکند. بیماران میتوانند روزهای زوج از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به مطب مراجعه کنند و خدمات تخصصی مرتبط با درمان سنگ کلیه، زگیل تناسلی، جراحی پروستات (به روش TURP و باز)، درمان ناباروری مردان، افزایش طول و قطر آلت تناسلی، عمل واریکوسل، درمان عفونتهای ادراری و بیاختیاری ادراری را دریافت نمایند.
نظرات بیماران درباره دکتر حسین رجبی نشاندهنده رضایت بالا از تشخیص دقیق، پیگیری درمان و برخورد محترمانه ایشان است. بسیاری از مراجعهکنندگان از روند درمان اختلالات جنسی، سنگ کلیه و جراحیهای اورولوژی نتیجه مطلوبی گرفتهاند. به ویژه آنکه امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری از طریق سامانه نوبت دات آی آر وجود دارد که فرآیند مراجعه را برای بیماران تسهیل کرده است.
دکتر حسین رجبی، متخصص کلیه و مجاری ادراری در کرمان، با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی، نقش مهمی در درمان بیماریهای اورولوژیک و مراقبت از سلامت بیماران این حوزه ایفا میکند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهار راه طهماسب آباد، انتهای کوچه جهاد ۲، ساختمان پزشکان زکریا، طبقه دوم
بهترین
۱۴۰۴/۰۹/۱۷درمان توده پروستات.راضی
۱۴۰۴/۱۰/۲۹کیست کلیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۴مشکل سنگ کلیه داشتم که به لطف آقای دکتر مشکلم حل شد. خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عالی بود دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خوب بود مشگل فتخ داشتم ایشون جا انداختن و قرار عمل گذاشتن برام فعلا دارم میرم برای آزمایش هام...
۱۴۰۴/۰۷/۳۰برای مشگل همسرم مراجعه داشتیم و ایشان خیلی دقیق ما را راهنمایی کردند دکتر متعهد هستن خدا بهشون سلامتی بده.
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عمل توده مثانه
۱۴۰۴/۱۰/۱۲خداوند بهشان سلامتی بده من خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۳۰سلام بسیار خوش اخلاق ، روحیه دهنده به بیمار و همراه و همدرد بیمار هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خیلی عالی .درود
۱۴۰۵/۰۲/۲۳من بسیار راضیم از دکتر حسین رجبی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰درجه یک کمه براشون.عالییییی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بی نظیر و یک
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بهترین پ
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۰سنگ 4 سانتی متری کلیه داشتم و به روش PCNL تمام سنگ ها خارج شد.واقعا پنجه,طلان اقای دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالی بود کاردرست و با تجربه
۱۴۰۴/۰۷/۱۱آقای دکتر حرف ندارن بسیار عالی و خوش حوصله . تجویزشون هم عالیه ما تو اولین مراحل درمانمون هستیم . خیلی واسم جالب بود آقای دکتر با خیلی از دکترها فرق دارن. اول کامل شرح حال گرفتند با حوصله تمام به حرفامون گوش کردند بعد از معاینه دفترچه رو باز کردند در حالیکه بقیه دکترها همون اول کار شروع میکنند به نوشتن نسخه. در یک کلام آقای دکتر عالی هستند انشاله با تجویزهای خوبشون ما هم به نتیجه برسیم. منشی ایشون هم بسیار انسان خوبی هستند اینقدر نوبتها رو دقیق دادند که حتی پنج دقیقه هم معطل نشدیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴تحت نظر ایشون از استان همجوار جراحی شدم و بعد ۲ماه کاملا خوب شدم و مشگلی ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۱۰باسلام واحترام واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴سنگ مثانه
۱۴۰۴/۱۱/۰۱خیلی عالی عمل tul سنگ کلیه انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸خوبه و راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۸/۳۰عالی هستند ایشان.هم برخورد هم منش
۱۴۰۴/۰۶/۰۶باسلام واقعا دکتر باعشقیه برکت به جودش از همه لحاظ عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱محیط خوب بود رفتار دکتر و تشخیص و درمان عالی...ممنونم از ایشان
۱۴۰۴/۰۶/۱۰سنگ کلیه و حالب عمل کردیم.هم خودم،هم مادرم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰سلام .پدرم از ناحیه مثانه درد شدید داشتند با مراجعه به دکتر سریع بهبودی پیدا کردند
۱۴۰۴/۰۴/۲۷به پیشنهاد یکی از بیمار هاشون مراجعه کردم جهت بیماری مجاری ادراری و مشگل حل شد،دقیق با حوصله و بدون الافی کارمو راه انداختن،منشی بسیار مودب و محترمی هم دارند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰تشخیص دکتر واقعا عالیه بهترین دکتری هطت که میشناسم
۱۴۰۵/۰۱/۱۹سنگ حالب داشتم.ممنون و راضی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲اقای دکتر بسیار با مرام وخوش بر خورد من سنگ کلیه داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲سنگ مثانه و سنگ کلیه عمل کرد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴در حال درمان هستم و از روند درمانم رضایت دارم...
۱۴۰۴/۰۷/۰۸راضی.خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتر بسیار باحوصله و خوشبرخوردی هستن، روند درمانم با ایشان بسیار موفقیتآمیز بود.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴gooood
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عمل تنگی مجرا انجام دادم .شکر خدا خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۰۷بسیار خوشرو و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶جراحی فیستول داشتم بسیار مورد احترام هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۸عفونت ادراری
۱۴۰۴/۰۲/۰۹برای پدرمون مراجعه کردیم فعلا عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۷جراحی پروستات توسط ایشان
۱۴۰۵/۰۳/۲۸عالی بودند ایشان
۱۴۰۴/۰۶/۱۲دکتر بسیار بااخلاق، دقیق و باتجربهای هستن. از نحوهی ویزیت و توضیحاتشون کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عمل برگشت ادرار پسر رو انجام دادن.خدا خیرشان بدهد
۱۴۰۴/۰۵/۰۷سنگ بزرگ کلیه داشتم که عمل pcnl انجام دادند.عالی بود و تمامی سنگ ها خارج شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار با اخلاق و عالی. دانش عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۲درجه یک و عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار عالی بودند و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷تجربهی ویزیت خیلی خوبی بود، حتما دوباره مراجعه میکنم. اقای دکتر بسیار با تجربه هستتد
۱۴۰۴/۰۷/۳۰سنگ کلیه. عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۷با دانش،با حوصله،و با آرامش بودن با اینکه من دیرتر رسیدم زحمت کشیدن منو راهنمایی کردن بهترین در کرمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۰وقت زیادی برای بیمار میذارن، از مراجعهم کاملا راضیام.
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷عمل پروستات کردم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی هستن از همه نظر
۱۴۰۳/۱۰/۲۹باسلام دکتر رجبی خیلی دکتر خوب وبا اخلاق من مثل برادرم این دکتر را دوستش دارم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳نمیدونم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بهترین در حیطه کار خودشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار دکتر خون گرم و مهربان و باتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱سلام.خیلی با تجربه هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸سنگ حالب عمل کردم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بی نظیر درجه یک..
۱۴۰۳/۰۷/۲۹همه چیز عالی بود .واقعا بهترینه
۱۴۰۴/۰۷/۲۱برای عدم نعوظ مراجعه کردم با چند تا قرص و قطره که آقای دکتر تجویز کردند خدا رو شکر خیلی خوب شدم ولی تا چند ماه باید ادامه بدم دکتر خیلی خوش برخورد و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۴جراحی و تزریق ژل داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خوب بود راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۸درد شدید در ناحیه مردانه که درمان شد
۱۴۰۵/۰۳/۲۸دکتر ومنشیشون خوش برخورد بود کارشون خوب هست
۱۴۰۴/۰۲/۰۱درجه یک ایران و کرمان
۱۴۰۴/۱۰/۲۹برای نصب پروتز با مشاوره قبلی مراجعه شد و وقت جراحی دادن
۱۴۰۵/۰۳/۲۸عمل فتق انجام دادم.عالیییییی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵سلام. من یک جلسه خدمت ایشان رسیدم. بسیار انسان با شخصیت و تجویزیش بسیار عالیست.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳مطب تمیز دکتر محترم و منشی از همه نظر عالی بود،سر وقت کارم انجام شد و نوبت بعدیم هم زحمت کشیدن تلفنی باهام هماهنگ کردن،خیلی دکتر مهربان و کاربلدی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عمل پیوند حالب برام انجام دادن الان دردام خیلی کمتر شده و حالم خوبه
۱۴۰۴/۰۳/۲۲به جرعت میگم بی رقیب هستن تو استان عمل شدم پیششون برای افزایش سایز و نتیجه شگفت انگیز بود
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۳۰بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار عالیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۹برای مشکل پدرم رفتیم،محیط تمیز دکترخوب مجدد باید آزامایش هاشونو ببریم،مشخص بود که دانش بسیار بالایی دارن و با توضیحات ما سریع تشخیص درست دادن
۱۴۰۴/۰۶/۱۰سلام تازه جلسه اولم بود بسیار دکتر بااخلاق متین معلومات اوکی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴سنگ حالب عمل کرد.عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۷خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۰تشخیصشون دقیق بود و داروهایی که دادن خیلی مؤثر بودد
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عفونت ناحیه تناسلی و مجاری ادراری مراجعه کردیم تقریبا تو ۲هفته خوب شدم کامل
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دکتر خوب با اخلاق خیلی کارش درسته
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بهروز، مودب و بااخلاق. تجربهی فوقالعادهای بودند
۱۴۰۴/۰۷/۳۰جهت انجام تزریق موضعی ناحیه مردانه مراجعه شد و همچیز عالی بود ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸به توضیحاتم گوش دادن و فرمودن با دارو مشگلم حل میشه،تحت درمانم پیگیری مطب هم حرف نداره بعد ویزیت شدن باهام تماس گرفتن و یسری نکات رو مجدد توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷از توضیحات جامع و دلسوزی ایشان بسیار ممنونم. واقعا پزشک قابل اعتمادی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دکتر خوبی هستن ایشان را پیشنهاد میکنم با مشگل پروستات مراجعه کردم و تحت نظر هستم...
۱۴۰۴/۰۷/۲۰پروستات عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۰راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر متخصص و کاربلدی هستن. از انتخابم برای مراجعه به ایشان کاملا راضی هستم.ممنونم دکتر جان
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲رضایت داشتم و نمره عالی میدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۷تا پایان بیماری نظر خاصی ندارم ولی خوش برخورد وتوضیح کامل میده
۱۴۰۳/۱۲/۲۷بسیار عالی بودند دکتر خوشرو و خوش اخلاق هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۰من یک سال مشکل عفونت ادراری داشتم هرچی دکترمی رفتم بدتر میشدم ومشکل تنبلی مثانه دارم خداروشکر ازوقت پیش اقا دکتر رفتم خداروشکر عفونت خوب شده وهنوز تحت مراقبت وخدایش بهترین دکتر کلیه کرمان باحوصله مهربان خوش اخلاق هرموقع ازشبانه روز مشکلی برام پیش بیاد بهشون پیام بدم جواب میدن
۱۴۰۴/۰۴/۱۴رفتیم مطب تعطیل بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالیییییی
۱۴۰۴/۱۰/۰۶بی اختیاری ادراری داشتم با جراحی,کامل خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۷پروستات درمان کامل و عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عالی هستند ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹با مشگل پروستات مراجعه کردم و در حال درمان هستم،پزشک بسیار محترم و خوشرو وقت گذاشتن برام کمال تشکر.
۱۴۰۴/۰۶/۱۰با درد شدید سنگ کلیه مراجعه کردم و با یک نسخه درمان شدم،خدا زیاد کنه همچین دکتر های دانایی رو انشاالله
۱۴۰۴/۰۶/۱۰انشاالله هرچی از خدا میخوان بهشون بده،منو درمان کردن منشی هم دید مشگل دارم کمک کرد منو خیلی ممنون از مهمان نوازیتون از راه دور اومدم کارم به نحو احسنت انجام شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۰سلام فعلاتحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳رفتار محترمانه و توضیحات کامل، عالی بودن.
۱۴۰۴/۰۷/۳۰برای مشگل تنگی مجاری ادراری مراجعه شد و مشگل با یک جلسه درمان حل شد تقریبا،پدرم دیگه درد ندارن،ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸واقعا یکی از بهترین دکترایی هستن که تا حالا رفتم. ممنونم از دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بهترین هستن در اورولوژی
۱۴۰۴/۰۲/۰۵سلام مشکل testicular asymmetry داشتم که با معاینه دقیق دکتر رجبی و تشخیص بجا مشکلم رو برطرف نمودند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی بودند همه چیز تمام
۱۴۰۴/۰۷/۳۰همیشه براشون دعای خیر میکنم . سلامت و خوش باشی ای دکتر مهربون
۱۴۰۵/۰۳/۱۵خوب است
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دارو برا پروستات دادند
۱۴۰۴/۱۱/۱۸بسیار بسیار راضی هستیم.جون دخترمو نجات داد
۱۴۰۴/۱۱/۲۵سنگ کلیه عمل کردیم.عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۷درگیر تنگی و گرفتگی مجاری ادراری دارم بهتر شدم خداروشکر
۱۴۰۵/۰۳/۲۸خیلی صبور و باحوصله
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عمل TUL کردم پیششون
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بهترین جراح قبل تمل کلی استرس داشتم خیلی کمکم کردن و الان ۲ ماه از عمل من میگذره به روال عادی برگشتم الانم باید برای چکاپ برم پیششون،اگر این پیام رو میبینید دکتر شما بهترینید دستت درد نکنه
۱۴۰۴/۰۶/۱۰اولین جلسه بود ولی برخورد بشدت عالی داشتن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷با صبر و حوصله به تمام سوالاتم پاسخ دادن و روند درمانم رو کامل توضیح دادن.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالیییییی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار عالی بود دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۰۸اولین بار بود از مطب دکتر با حس رضایت کامل بیرون اومد عالی واقعا درجه یک
۱۴۰۴/۰۷/۳۰پدرم مشگل پروستات داشتن مراجعه کردیم برخورد و انجام امور ویزیت عالی بود،تو شهر ما ایشون بهترین هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر خوبی بودن و شوخ بود و با ادب
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خیلی راضی هستیم و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵مشکل سوزش ادرار داشتم.خوبم الان
۱۴۰۴/۰۶/۲۸از هر نظر من قبولشون دارم ۳ ساله زیر نظرشان هست برادرم
۱۴۰۵/۰۳/۲۸درحه یک
۱۴۰۴/۰۸/۰۹دکتر با خدا لوتی فهمیده کار درستی هست اقای دکتر دمش گرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲مشکل سنگ کلیه داشتم که با درمانهای آقای دکتر سنگم دفع شد. خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بابا پروستات داره تازه درمان رو شروع کردیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹با همسرم مراجعه کردیم راضی بودیم
۱۴۰۵/۰۳/۲۷اول از همه برخورد مناسب و اخلاق خوب و دلسوز بودن ایشون خیلی خوبه در مورد مشکل بی اختیاری مادرم به ایشون مراجعه کردیم و فعلا تحت درمان هستن ولی کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۰۵سنگ کلیه داشته جراحی شدم بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۰۱/۱۲تکرر ادرار داشتم فعلا نتیجهای نگرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴تنگی مجرای ادرار و ورم کلیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۸حس اعتماد و آرامش خاصی دارن، واقعا عالی بودن.موفق باشند
۱۴۰۴/۰۷/۳۰تزریق ژل .عالی و راضی
۱۴۰۴/۰۲/۱۲برای هر سوالی با حوصله جواب دادن، ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عالی هستند و متشخص
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خیلی دکتر خوب و عالی هسته
۱۴۰۵/۰۲/۰۹خیلی با حوصله منو راهنمایی کردن،عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰نتیجه جراحی خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶واقعا دکتر باحوصله و مهربونی هستن، از ویزیتشون خیلی راضی بودم ممنونم از دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خیلی خیلی خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بهترین و بسیار محترم و مهربان
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بهترین در اخلاق و سواد .واقعا ممنون
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بسیار خوب بود همه چیز
۱۴۰۴/۰۷/۰۴عالیه دکترما
۱۴۰۴/۱۱/۲۷خیلی سر وقت و با حوصله راهنماییم کردن...تشکر
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲برخورد مناسب صبور و متانت
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بیست سی سی ژل تزریق کردن.نتیجه حیرت اور بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۷درد پهلوها . با ورزش و دارو خوبم
۱۴۰۴/۰۴/۲۷تشخیص درست، رفتار عالی، درمان مؤثر....تشکر
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عمل تراش پروستات کردیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲تراش پروستات دادیم برای پدرمان.الان عهالی شده شکر خدا
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خیلی سریعتر از چیزی که فکر میکردم نتیجه داد تلاش های دکتر و کمتر از ۵ ماه مشگلم حل شد،شدیدا پیشنهاد میکنم ایشون رو
۱۴۰۴/۰۶/۱۰خوب و مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۰۸تراش پروستات
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عالییییییییییییییییییییییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۵سنگ بزرگ کلیه را برای دخترم خارج کردند
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خدا به ایشان خیر و سلامتی بدهد
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیارتابسیاردکترخوش اخلاق وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۱برای کجی الت مراجعه کردم و بعد ۲۰ روز درمان شدم با جراحی ایشان
۱۴۰۳/۱۱/۰۹تونستم سر وقت ایشان را ببینم.منشی محترمی دارند و خود پزشک هم کاملا وقت میگذراند و به حرفای شما گوش میدهند
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بسیار دکتر خوب و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۶تشکر از دکتر عزیز دارم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵pcnl کردیم.عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۱جراحی سنگ کلیه.راضی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷واقعادکترعالی خوش برخورد برا بیمار وقت میذاره
۱۴۰۴/۰۴/۲۸فوق العاده عالی و مهربان.صد دردصد راضی هستم از ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بهترینه دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۵پدر بنده مسن هستند سنو گرافی فاقد مشکل، اما علائم و ناراحتی ها ایشون زیاد بود آقای دکتر با معاینه و بررسی علائم دارو دادند اخلاق آقای دکتر بسیار عالی بود و این در افراد مسن اثر دارو را بیشتر می کند خدا حفظ کند ایشان و منشی خوب مطب را
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی درجه یک هرچی بگم کمه تشخیصشون حرف نداره با اولین ویزیت مشگل حل شد...
۱۴۰۴/۰۶/۱۱به پیشنهاد دوستان خدمت دکتر رفتیم.خدایی لذت بردم از برخورد دکتر و علم ایشان
۱۴۰۴/۱۲/۰۶توده کلیه داشتیم ولی کلیه رو برنداشت و فقط توده رو خارج کردیم در حالی که هرجا بردیم گفتن باید کلیه خارج بشه.خدا خیرت بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عمل تومور کلیه کردیم.عالیییییییی هست بابا خداروشکر.واقعا هرچی از خدا میخواین بهتون بدن زندگی بابا رو بهشون برگردوندیدن.تنها پزشکی بود به همه حرفای ما گوش کرد و با حوصله عنمل کرد و هر روز پیگیر شرایط پدرم بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیار عالی ودقیق در عمل سنگ کلیه
۱۴۰۳/۰۹/۱۰سال گذشته تحت نظر دکتر رجبی جراحی شدم و امسال جهت چکاپ مراجعه مجدد داشتم
۱۴۰۵/۰۳/۲۸خیلی خوبه که از نظر دیگران میتونم استفاده کنم،به پیشنهاد شما مراجعه کردم رضایتمندم
۱۴۰۵/۰۳/۲۸پروستاتیت داشتم با درمان دارویی و کارهایی آقای دکتر گفت خوب شدم، کامل
۱۴۰۴/۰۶/۰۸مشکل سنگ کلیه داشتم که با راهنمایی و درمانهای آقای دکتر مشکلم حل شد.
۱۴۰۳/۰۷/۲۹برای آقایان در سنین بالا نیاز است چکاپ شوند،بسیار کاربلد بدون جراحی با دارو در حال درمان هستن شوهرم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۱تومور کلیه عمل کردیم.عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹به علت مثانه عصبی مراجعه کردم و علایم تحت درمان ایشان کاملا برطرف شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۲مشکل پروستات،تجویزدارووتکرارازمابش
۱۴۰۳/۰۹/۲۶خوووووووووب
۱۴۰۴/۰۶/۰۸مشکل سنگ کلیوی داشتم که با راهنمایی و درمان آقای دکتر مشکلم حل شد.
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بهترین دکتر در کرمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خدا به دست و پنجه هاشون قوت و قدرت بده
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بهترین های شهر هستند اقای دکتر واقعا ممنونم.ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۴تازه عمل کرده هنوز معلوم نیست
۱۴۰۴/۰۷/۲۱با سلام بسیار کاربلد و خوش رو بودن پیشنهاد میشه
۱۴۰۵/۰۳/۲۷سوزش ادرار . خوبم الان
۱۴۰۴/۰۶/۰۸پنجه طلان دکتر خدا خیرش بدهد
۱۴۰۴/۰۷/۱۷جهت مشگلات ناحیه مردانه مراجعه داشتم که حل شد کاملا با تشکر از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۷برخورد و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹برا دفع پروتئین مراجعه کردم بهشون.تحت نظرشون هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰واقعا از برخورد و رفتار دکتر بسیار متشکرم.همه چیز عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۳تابحال همچین دکتر با حوصله ای ندیده بودم،حتمن پیشنهاد میکنم برید پیش ایشون من با مشگل پروستات حاد رفتم و خیلی خیلی بهترم،همچین دکتری در کرمان واقعن نعمته
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار انسان شریف و قابل اعتمادی هستند و برای جراحی پروستات پدر خدمتشان رفتیم و بعد از گذشت دو هفته از عمل شرایط بسیار عالی هست و ادرار برقرار شده است.واقعا ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عالییی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱زگیل داشتم .کاملا راضی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱یک ساله بیمار دکتر هستم و شدیدا قبولشون دارم
۱۴۰۵/۰۳/۲۸تجربهی بسیار خوبی از مراجعه به این دکتر داشتم. ایشان با دقت و آرامش رفتار میکنند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴درمان بی احتیاری کنترل شده
۱۴۰۵/۰۳/۲۷بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۰هم در شناسایی بیماری و هم در درمان بیماری و هم حسن رفتار و برخورد بسیارخوبی وعالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتر و محیط مطب و منشی عالییییییییییی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خوبه راضی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خیلی خوش رو بودن و با معاینه تشخیص دقیق دادن،اینکه مطب معطلی نداشت برام لذت بردم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰از ایشان کمال تشکر را دارم
۱۴۰۵/۰۳/۲۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴برای سنگ کلیه مراجعه کردیم که خداروشکر حل شد.
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بعد از درمانی که انجام دادن حالم خیلی بهتر شد، ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عالی و پرفکت
۱۴۰۵/۰۳/۲۸با سواد و عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۹عالی وبا اخلاق است
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خیلی پزشک دلسوز با سوادی هستند. خیلی راضی هستم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۴واقعا فکر نمی کردم بتونم آنلاین به این صورت کامل مشکلم حل بشه
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عمل بی اختیاری ادراری کردم.سر نمازم همیشه دعات میکنم دکتر جان
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بدون معطلی ویزیت شدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۸سلام دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خوش بر خورد بود به حرف بیمار گوش می داد ولی هنوز تحت درمان هستم جواب نگرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عالی و درجه یک
۱۴۰۳/۱۲/۰۱درحال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۹تکرر ادار
۱۴۰۴/۰۴/۲۰برای مشکلات ناباروری مراجعه کردیم.بعد از چند ماه مصرف دارو تست بارداری خانمم مثبت شده و بسیار ممنونیم از ایشان.خیلیییییییییی لطف کردین اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عالی بودند اقای دکتر مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۰۷تزریق ژل انجام دادم.عالییییییییییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶یکی از بهترین دکترهای اورولوژی که تا به حال مراجعه کردهام. تشخیص و درمان بسیار دقیق بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴برای همسرم نوبت گرفتم،راس ساعت کارشون انجام شد و جهت ازمایش و سونو معرفی شدیم،مطب تمیز و رفتار کارکنان مطب بسیار محترمانه بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹هرچه از اخلاق و سواد ایشان بگم کم گقتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰درمان زگیل.خوبه
۱۴۰۴/۰۵/۰۹جراحی تومور کلیه داشتیم.راضی هستیم و عالی بود همه چیز
۱۴۰۴/۰۵/۱۵باسلام ،من عفونت ادراری داشتم از وقتی که با آقای دکتر آشنا شدم خدارو شکر بهترم
۱۴۰۴/۰۱/۰۳از وقتی پیش ایشون میرم، وضعیت بدنم خیلی بهتر شده.
۱۴۰۴/۰۷/۳۰درمان دارویی - عالیییی
۱۴۰۴/۰۵/۰۹خوب بود همه چیز
۱۴۰۴/۰۸/۲۵تشکر از دکتر و همراهیشون
۱۴۰۵/۰۳/۲۸دکترخوش
۱۴۰۳/۱۲/۲۲درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۲pcnl کردیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶تحت نظر
۱۴۰۴/۰۲/۰۳مشکل پروستات ، برخورد بسیار عالی ، تحت درمان هستم ، بسیار متخصص
۱۴۰۴/۰۳/۱۳برا دفع پروتئین مراجعه کردم بهشون،تخت نظرشون هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹درجه یک و بیسته کارش
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خیلی دلسوز و دقیق هستن، پیشنهاد میکنم حتما مراجعه کنید..
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بنظرم ایشان هم دکتر خوبی اند هم روان شناس بسیار خوبی
۱۴۰۵/۰۳/۲۸سلام پسرم رو بردم پیششون خیلی با حوصله ودقیق معاینه کردن وخیلی با تجربه وخبره هستن وخیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۱عمل سنگ کلیه داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹برای مشکل نعوظ مراجعه کردم .خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بسیار دکتر حاذق و مهربانی هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۹در سنسن بالا سالی یکبار چکاپ برای آقایان واجب است که به نحوه احسنت انجام شد
۱۴۰۵/۰۳/۳۰بهترین دکتر کرمان
۱۴۰۴/۱۱/۲۵چندین نوبت مادرم را عمل کردند ،بسیار حرفهای هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۵تکرر ادرار داشتم.با درمان خوبم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳برای مشگل سنگ کلیه مراجعه کردم و همچیز خوب بود بدون نیاز به جراحی حل شد درحالی که چند متخصص گفته بودن قابل دفع نیست و باید جراحی بشه،از اقای دکتر و پرسنل ممنونم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰مشکل سنگ کلیه و درمان شدم ممنون از ایشان.
۱۴۰۴/۰۶/۱۰با اینکه کلی استرس داشتیم ایشون خیلی خوب راهنماییم کردن و گفتن اصلا نیازی به جراحی نیست،خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۶/۲۹برای درمان زگیل تناسلی مراجعه کردم شکر خدا کامل درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۳۰یک سنگ بزرگ مثانه داشتم که سنگ را خارج کردند
۱۴۰۴/۰۵/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱پیش ایشون جراحی شدم و خداروشکر مشگلم حل شد عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۰سلام وقتتون بخیر بنده برا اولین مرتبه خدمت ایشان رسیدم برخورد خیلی خوب وبا حوصله ودر مورد مشکل شما توضیحات کامل ارائه مینماید
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بهترین هست ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بهترین اورولوژیست ایران هستن به نظر من
۱۴۰۵/۰۳/۲۸جراحی توده مثانه
۱۴۰۴/۱۱/۲۰دکتر باانصاف و حرفهای، خیلی کمکم کردن.خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۱مطب تمیز دکتر محترم و منشی از همه نظر عالی بود،سر وقت کارم انجام شد و نوبت بعدیم هم زحمت کشیدن تلفنی باهام هماهنگ کردن،خیلی دکتر مهربان و کاربلدی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰اختلالات نعوظ و مشکلات هورمونی تا بهبودی کامل تحت نظرشان بودم. از برخورد ایشان و روند درمان کاملا رضایت دارم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۶برای prp مراجعه کردم.هنوز یک جلسه رفتم ولی اثر عالی داشته
۱۴۰۴/۰۶/۰۳سلام برای تنگی حالب کلیه پسرم مراجعه کردم و جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰با سلام دکتر بسیار خوب باسواد و خوش اخلاق هستند ما رفتیم بسیار راضی هستیم ازشون
۱۴۰۴/۰۱/۲۹برای درمان پروستات به ایشان مراجعه کردم و بسیار راضی هستم.جناب دکتر بسیار خوش برخورد و عالی هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۵پروستات
۱۴۰۴/۰۹/۱۵با مشگل سنگ کلیه مراجعه داشتم و بدون جراحی حل شد خیلی ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیار عالسثس
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عفونت ادراری و نفروز کلیه داشتم بادارو برطرف شد دکتر بسیار خوش برخورد و صبور واقعا دکتر عالییییییییی خدا بهشون خیر و برکت بدهد.
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار با سواد محترم و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶از نحوهی برخورد و آرامششون واقعا خوشم اومد عالی هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیار با سواد و صبور و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۲۶زگیل داشتم.عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بهترین
۱۴۰۳/۱۰/۲۲خدا خیرشان بدهد
۱۴۰۴/۰۸/۲۸با اولین ویزیت تشخیص کامل دادن و واقعا کارشون عالی بود . دکتر قبلی بدون هیچگونه آزمایشی گفتن پروستات و دارو های دارای عوارض تجویز کردن .. با اطمینان ایشون روپیشنهاد میکنم...ممنونم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰همچیز عالی و خوب طبق انتظارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸تزریق ژل انجام دادم و معجزه شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲برای اولین بار مراجعه کردم و نحوه برخورد اقای دکتر فوق العاده بود،ایشون بهترین هستن و من باهاشون خیلی راحتم...
۱۴۰۴/۰۶/۱۰خیلی منظم ، سر وقت تونستم پزشک رو ببینم. تشخیص عالی داشتند
۱۴۰۳/۰۸/۰۴درمان سنگ حالب
۱۴۰۴/۱۱/۱۳درجه یک و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲درمان موفق بدون جراحی در ۵ماه از خدماتشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱محیط و دکتر بسیار عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۸بسیار عالی خوش اخلاق ومتین مردی از دنیای معرفت وادب
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکتر خیلی باسواد و دقیق، از نتیجه درمان کاملا راضیام ازشون.
۱۴۰۴/۰۷/۳۰درجه یک هست
۱۴۰۴/۰۸/۲۳ایشان فردی متعهد و مهربان و دلسوز می باشد و به خوبی به حرفهای شما گوش می دهد و بسیار احترام بیمار را نگه میدارد
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹تشخیص درست،کاملا درست
۱۴۰۵/۰۳/۲۸مثانه عصبی داشتم از زمان درمان ۹۰ درصد بهترم الباقی هم دکتر گفتن تا پایان دوره درمان حل میشه
۱۴۰۵/۰۳/۳۰دکتر عالی هستن با تشخیص درست کارشون درسته
۱۴۰۴/۰۴/۲۶زگیل تناسلی داشتم.کاملا راضی هستم و عالی هستند اقای دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۰۹تشخیصشون دقیق بود و کاملا توضیح دادن، خیلی خوب برخورد کردن.
۱۴۰۴/۰۷/۳۰باسلام آقای دکتر رجبی فوق العاده پزشک خوب با تجربه و از همه مهم تر با اخلاق و پیگیر بیماران خود هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۳بازم مراجعه میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳درجه یکی بخدا دکتر جان
۱۴۰۴/۱۲/۰۳عمل توده بیضه داشتیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲دکترخیلی خیلی خیلی خوش اخلاق بامحبت باحوصله خوش روخوش برخوردکاربلدباتجربه هرچی ازاین استادبزگواربگم کم گفتم ایشالاکه خداوندپشت وپناهشون باشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۰