دکتر حسین رجبی متخصص و جراح کلیه، مجاری ادراری، پروستات و ناباروری با شماره نظام پزشکی ۱۷۰۵۶۱ در شهر کرمان فعالیت دارد. مطب ایشان در چهارراه طهماسب آباد، انتهای کوچه جهاد ۲، ساختمان پزشکان زکریا، طبقه دوم قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر حسین رجبی متخصص و جراح کلیه، مجاری ادراری، پروستات و ناباروری با شماره نظام پزشکی ۱۷۰۵۶۱ یکی از پزشکان فعال حوزه اورولوژی در شهر کرمان است. ایشان دارای تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) و همچنین بورد تخصصی هستند که اعتبار علمی و حرفهای بالایی به سابقه کاریشان میبخشد. دکتر حسین رجبی با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی، به درمان و جراحی بیماریهای کلیوی، اختلالات مجاری ادراری، مشکلات پروستات و ناباروری مردان میپردازد و به عنوان متخصص اورولوژی در کرمان شناخته میشود.
مطب دکتر حسین رجبی در چهارراه طهماسب آباد، انتهای کوچه جهاد ۲، ساختمان پزشکان زکریا، طبقه دوم واقع شده است که دسترسی مناسبی برای بیماران در مرکز شهر کرمان فراهم میکند. بیماران میتوانند روزهای زوج از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به مطب مراجعه کنند و خدمات تخصصی مرتبط با درمان سنگ کلیه، زگیل تناسلی، جراحی پروستات (به روش TURP و باز)، درمان ناباروری مردان، افزایش طول و قطر آلت تناسلی، عمل واریکوسل، درمان عفونتهای ادراری و بیاختیاری ادراری را دریافت نمایند.
نظرات بیماران درباره دکتر حسین رجبی نشاندهنده رضایت بالا از تشخیص دقیق، پیگیری درمان و برخورد محترمانه ایشان است. بسیاری از مراجعهکنندگان از روند درمان اختلالات جنسی، سنگ کلیه و جراحیهای اورولوژی نتیجه مطلوبی گرفتهاند. به ویژه آنکه امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری از طریق سامانه نوبت دات آی آر وجود دارد که فرآیند مراجعه را برای بیماران تسهیل کرده است.
دکتر حسین رجبی، متخصص کلیه و مجاری ادراری در کرمان، با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی، نقش مهمی در درمان بیماریهای اورولوژیک و مراقبت از سلامت بیماران این حوزه ایفا میکند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهار راه طهماسب آباد، انتهای کوچه جهاد ۲، ساختمان پزشکان زکریا، طبقه دوم
عمل فتق انجام دادم.عالیییییی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بهترین هستن در اورولوژی
۱۴۰۴/۰۲/۰۵خدا به ایشان خیر و سلامتی بدهد
۱۴۰۴/۰۶/۱۶خیلی با حوصله منو راهنمایی کردن،عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر باانصاف و حرفهای، خیلی کمکم کردن.خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۳۰برای اولین بار مراجعه کردم و نحوه برخورد اقای دکتر فوق العاده بود،ایشون بهترین هستن و من باهاشون خیلی راحتم...
۱۴۰۴/۰۶/۱۰با اینکه کلی استرس داشتیم ایشون خیلی خوب راهنماییم کردن و گفتن اصلا نیازی به جراحی نیست،خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۶/۲۹سلام فعلاتحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳سلام.خیلی با تجربه هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸یکی از بهترین دکترهای اورولوژی که تا به حال مراجعه کردهام. تشخیص و درمان بسیار دقیق بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴تحت نظر
۱۴۰۴/۰۲/۰۳جناب دکتر بسیار فرد با دانش و پر حوصله ای هستن، ازشون خیلی ممنونم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دارو برا پروستات دادند
۱۴۰۴/۱۱/۱۸بسیار با سواد و صبور و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۲۶خدا خیرشان بدهد
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲محیط خوب بود رفتار دکتر و تشخیص و درمان عالی...ممنونم از ایشان
۱۴۰۴/۰۶/۱۰تومور کلیه عمل کردیم.عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار عالسثس
۱۴۰۴/۰۶/۱۲سنگ حالب عمل کردم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵دکتر خیلی باسواد و دقیق، از نتیجه درمان کاملا راضیام ازشون.
۱۴۰۴/۰۷/۳۰باسلام دکتر رجبی خیلی دکتر خوب وبا اخلاق من مثل برادرم این دکتر را دوستش دارم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عفونت ادراری
۱۴۰۴/۰۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۱تکرر ادار
۱۴۰۴/۰۴/۲۰بسیارتابسیاردکترخوش اخلاق وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸سوزش ادرار . خوبم الان
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکتر و محیط مطب و منشی عالییییییییییی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴درجه یک و بیسته کارش
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خیلی خیلی خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عمل پروستات کردم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی عالی عمل tul سنگ کلیه انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸خوب بود مشگل فتخ داشتم ایشون جا انداختن و قرار عمل گذاشتن برام فعلا دارم میرم برای آزمایش هام...
۱۴۰۴/۰۷/۳۰درد پهلوها . با ورزش و دارو خوبم
۱۴۰۴/۰۴/۲۷عالیه دکترما
۱۴۰۴/۱۱/۲۷برای همسرم نوبت گرفتم،راس ساعت کارشون انجام شد و جهت ازمایش و سونو معرفی شدیم،مطب تمیز و رفتار کارکنان مطب بسیار محترمانه بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹من یک سال مشکل عفونت ادراری داشتم هرچی دکترمی رفتم بدتر میشدم ومشکل تنبلی مثانه دارم خداروشکر ازوقت پیش اقا دکتر رفتم خداروشکر عفونت خوب شده وهنوز تحت مراقبت وخدایش بهترین دکتر کلیه کرمان باحوصله مهربان خوش اخلاق هرموقع ازشبانه روز مشکلی برام پیش بیاد بهشون پیام بدم جواب میدن
۱۴۰۴/۰۴/۱۴برای کجی الت مراجعه کردم و بعد ۲۰ روز درمان شدم با جراحی ایشان
۱۴۰۳/۱۱/۰۹مشکل پروستات،تجویزدارووتکرارازمابش
۱۴۰۳/۰۹/۲۶تشخیص درست، رفتار عالی، درمان مؤثر....تشکر
۱۴۰۴/۰۷/۳۰من بسیار راضیم از دکتر حسین رجبی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰سنگ حالب داشتم.ممنون و راضی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عمل سنگ کلیه داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عفونت ادراری و نفروز کلیه داشتم بادارو برطرف شد دکتر بسیار خوش برخورد و صبور واقعا دکتر عالییییییییی خدا بهشون خیر و برکت بدهد.
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خوش بر خورد بود به حرف بیمار گوش می داد ولی هنوز تحت درمان هستم جواب نگرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶سنگ حالب عمل کرد.عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۷وقت زیادی برای بیمار میذارن، از مراجعهم کاملا راضیام.
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دکتر ومنشیشون خوش برخورد بود کارشون خوب هست
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بهترین
۱۴۰۳/۱۰/۲۲سنگ بزرگ کلیه را برای دخترم خارج کردند
۱۴۰۴/۰۵/۱۹تشخیصشون دقیق بود و کاملا توضیح دادن، خیلی خوب برخورد کردن.
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیار انسان شریف و قابل اعتمادی هستند و برای جراحی پروستات پدر خدمتشان رفتیم و بعد از گذشت دو هفته از عمل شرایط بسیار عالی هست و ادرار برقرار شده است.واقعا ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱درجه یک و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲باسلام واقعا دکتر باعشقیه برکت به جودش از همه لحاظ عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بهترین
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالیییییی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکترخیلی خیلی خیلی خوش اخلاق بامحبت باحوصله خوش روخوش برخوردکاربلدباتجربه هرچی ازاین استادبزگواربگم کم گفتم ایشالاکه خداوندپشت وپناهشون باشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عمل بی اختیاری ادراری کردم.سر نمازم همیشه دعات میکنم دکتر جان
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عمل برگشت ادرار پسر رو انجام دادن.خدا خیرشان بدهد
۱۴۰۴/۰۵/۰۷تشکر از دکتر عزیز دارم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵تزریق ژل انجام دادم.عالییییییییییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶خیلی خوش رو بودن و با معاینه تشخیص دقیق دادن،اینکه مطب معطلی نداشت برام لذت بردم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰به پیشنهاد دوستان خدمت دکتر رفتیم.خدایی لذت بردم از برخورد دکتر و علم ایشان
۱۴۰۴/۱۲/۰۶درمان زگیل.خوبه
۱۴۰۴/۰۵/۰۹خوبه و راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بهترین جراح قبل تمل کلی استرس داشتم خیلی کمکم کردن و الان ۲ ماه از عمل من میگذره به روال عادی برگشتم الانم باید برای چکاپ برم پیششون،اگر این پیام رو میبینید دکتر شما بهترینید دستت درد نکنه
۱۴۰۴/۰۶/۱۰فوق العاده عالی و مهربان.صد دردصد راضی هستم از ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۶اولین بار بود از مطب دکتر با حس رضایت کامل بیرون اومد عالی واقعا درجه یک
۱۴۰۴/۰۷/۳۰اول از همه برخورد مناسب و اخلاق خوب و دلسوز بودن ایشون خیلی خوبه در مورد مشکل بی اختیاری مادرم به ایشون مراجعه کردیم و فعلا تحت درمان هستن ولی کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۰۵نتیجه جراحی خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خیلی خیلی متشکرم از ایشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۳عمل توده بیضه داشتیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲دکتر خوبی هستن ایشان را پیشنهاد میکنم با مشگل پروستات مراجعه کردم و تحت نظر هستم...
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عمل تومور کلیه کردیم.عالیییییییی هست بابا خداروشکر.واقعا هرچی از خدا میخواین بهتون بدن زندگی بابا رو بهشون برگردوندیدن.تنها پزشکی بود به همه حرفای ما گوش کرد و با حوصله عنمل کرد و هر روز پیگیر شرایط پدرم بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۵از دیالیز پدرمون رو نجات دادن
۱۴۰۴/۰۵/۱۰بیست سی سی ژل تزریق کردن.نتیجه حیرت اور بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بسیار خوب بود همه چیز
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵تراش پروستات
۱۴۰۴/۰۹/۱۰از وقتی پیش ایشون میرم، وضعیت بدنم خیلی بهتر شده.
۱۴۰۴/۰۷/۳۰تازه عمل کرده هنوز معلوم نیست
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عالی بود کاردرست و با تجربه
۱۴۰۴/۰۷/۱۱عالی هستن از همه نظر
۱۴۰۳/۱۰/۲۹همه چیز عالی بود .واقعا بهترینه
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار با اخلاق و عالی. دانش عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۲خیلی سریعتر از چیزی که فکر میکردم نتیجه داد تلاش های دکتر و کمتر از ۵ ماه مشگلم حل شد،شدیدا پیشنهاد میکنم ایشون رو
۱۴۰۴/۰۶/۱۰برای درمان زگیل تناسلی مراجعه کردم شکر خدا کامل درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۳۰برای سنگ کلیه مراجعه کردیم که خداروشکر حل شد.
۱۴۰۴/۰۷/۱۱خیلی راضی هستیم و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵بهترینههههههههههههه
۱۴۰۴/۰۸/۱۴سلام بسیار خوش اخلاق ، روحیه دهنده به بیمار و همراه و همدرد بیمار هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸اختلالات نعوظ و مشکلات هورمونی تا بهبودی کامل تحت نظرشان بودم. از برخورد ایشان و روند درمان کاملا رضایت دارم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۶سلام مشکل testicular asymmetry داشتم که با معاینه دقیق دکتر رجبی و تشخیص بجا مشکلم رو برطرف نمودند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶پدرم مشگل پروستات داشتن مراجعه کردیم برخورد و انجام امور ویزیت عالی بود،تو شهر ما ایشون بهترین هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱برای مشگل همسرم مراجعه داشتیم و ایشان خیلی دقیق ما را راهنمایی کردند دکتر متعهد هستن خدا بهشون سلامتی بده.
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار عالی بودند دکتر خوشرو و خوش اخلاق هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۰تکرر ادرار داشتم فعلا نتیجهای نگرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خیلی صبور و باحوصله
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار با سواد محترم و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۴تا پایان بیماری نظر خاصی ندارم ولی خوش برخورد وتوضیح کامل میده
۱۴۰۳/۱۲/۲۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خیلی عالی .درود
۱۴۰۵/۰۲/۲۳تزریق ژل .عالی و راضی
۱۴۰۴/۰۲/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱پنجه طلان دکتر خدا خیرش بدهد
۱۴۰۴/۰۷/۱۷برای مشکلات ناباروری مراجعه کردیم.بعد از چند ماه مصرف دارو تست بارداری خانمم مثبت شده و بسیار ممنونیم از ایشان.خیلیییییییییی لطف کردین اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۱درمان دارویی - عالیییی
۱۴۰۴/۰۵/۰۹بهترین هست ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عالی بودند همه چیز تمام
۱۴۰۴/۰۷/۳۰برخورد و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹مشکل سنگ کلیه داشتم که با راهنمایی و درمانهای آقای دکتر مشکلم حل شد.
۱۴۰۳/۰۷/۲۹سنگ بزرگ کلیه داشتم که عمل pcnl انجام دادند.عالی بود و تمامی سنگ ها خارج شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر خوبی بودن و شوخ بود و با ادب
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹دکتر بسیار بااخلاق، دقیق و باتجربهای هستن. از نحوهی ویزیت و توضیحاتشون کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴برای مشگل سنگ کلیه مراجعه کردم و همچیز خوب بود بدون نیاز به جراحی حل شد درحالی که چند متخصص گفته بودن قابل دفع نیست و باید جراحی بشه،از اقای دکتر و پرسنل ممنونم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰راضی.خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار دکتر حاذق و مهربانی هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۹تجربهی بسیار خوبی از مراجعه به این دکتر داشتم. ایشان با دقت و آرامش رفتار میکنند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴به توضیحاتم گوش دادن و فرمودن با دارو مشگلم حل میشه،تحت درمانم پیگیری مطب هم حرف نداره بعد ویزیت شدن باهام تماس گرفتن و یسری نکات رو مجدد توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دکتر متخصص و کاربلدی هستن. از انتخابم برای مراجعه به ایشان کاملا راضی هستم.ممنونم دکتر جان
۱۴۰۴/۰۸/۰۴رفتار محترمانه و توضیحات کامل، عالی بودن.
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۰همچیز عالی و خوب طبق انتظارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸از توضیحات جامع و دلسوزی ایشان بسیار ممنونم. واقعا پزشک قابل اعتمادی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عفونت ناحیه تناسلی و مجاری ادراری مراجعه کردیم تقریبا تو ۲هفته خوب شدم کامل
۱۴۰۴/۰۷/۳۰سلام دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲پروستات عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عالی وبا اخلاق است
۱۴۰۴/۰۱/۲۵برای مشکل نعوظ مراجعه کردم .خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۱تحت نظر ایشون از استان همجوار جراحی شدم و بعد ۲ماه کاملا خوب شدم و مشگلی ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۱۰برای هر سوالی با حوصله جواب دادن، ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۳۰درجه یکی بخدا دکتر جان
۱۴۰۴/۱۲/۰۳عالی بود دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالی هستند و متشخص
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹انشاالله هرچی از خدا میخوان بهشون بده،منو درمان کردن منشی هم دید مشگل دارم کمک کرد منو خیلی ممنون از مهمان نوازیتون از راه دور اومدم کارم به نحو احسنت انجام شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۰ایشان فردی متعهد و مهربان و دلسوز می باشد و به خوبی به حرفهای شما گوش می دهد و بسیار احترام بیمار را نگه میدارد
۱۴۰۴/۰۶/۰۳سنگ 4 سانتی متری کلیه داشتم و به روش PCNL تمام سنگ ها خارج شد.واقعا پنجه,طلان اقای دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بهترین دکتر در کرمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بهترین در اخلاق و سواد .واقعا ممنون
۱۴۰۳/۱۱/۲۴کیست کلیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیار دکتر خون گرم و مهربان و باتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خیلی پزشک دلسوز با سوادی هستند. خیلی راضی هستم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۴مشکل سنگ کلیوی داشتم که با راهنمایی و درمان آقای دکتر مشکلم حل شد.
۱۴۰۳/۰۷/۲۹درمان سنگ حالب
۱۴۰۴/۱۱/۱۳درحه یک
۱۴۰۴/۰۸/۰۹خوب بود همه چیز
۱۴۰۴/۰۸/۲۵پروستاتیت داشتم با درمان دارویی و کارهایی آقای دکتر گفت خوب شدم، کامل
۱۴۰۴/۰۶/۰۸تجربهی ویزیت خیلی خوبی بود، حتما دوباره مراجعه میکنم. اقای دکتر بسیار با تجربه هستتد
۱۴۰۴/۰۷/۳۰پیش ایشون جراحی شدم و خداروشکر مشگلم حل شد عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۰درمان موفق بدون جراحی در ۵ماه از خدماتشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱دکتر بسیار باحوصله و خوشبرخوردی هستن، روند درمانم با ایشان بسیار موفقیتآمیز بود.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴سنگ کلیه داشته جراحی شدم بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۰۱/۱۲خیلی دلسوز و دقیق هستن، پیشنهاد میکنم حتما مراجعه کنید..
۱۴۰۴/۰۷/۳۰با مشگل سنگ کلیه مراجعه داشتم و بدون جراحی حل شد خیلی ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دکتر خوب با اخلاق خیلی کارش درسته
۱۴۰۴/۰۸/۰۳مشکل پروستات ، برخورد بسیار عالی ، تحت درمان هستم ، بسیار متخصص
۱۴۰۴/۰۳/۱۳جهت مشگلات ناحیه مردانه مراجعه داشتم که حل شد کاملا با تشکر از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۳۰در حال درمان هستم و از روند درمانم رضایت دارم...
۱۴۰۴/۰۷/۰۸سلام. من یک جلسه خدمت ایشان رسیدم. بسیار انسان با شخصیت و تجویزیش بسیار عالیست.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳اقای دکتر بسیار با مرام وخوش بر خورد من سنگ کلیه داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار عالیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۹بی اختیاری ادراری داشتم با جراحی,کامل خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۷pcnl کردیم.عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۱با اولین ویزیت تشخیص کامل دادن و واقعا کارشون عالی بود . دکتر قبلی بدون هیچگونه آزمایشی گفتن پروستات و دارو های دارای عوارض تجویز کردن .. با اطمینان ایشون روپیشنهاد میکنم...ممنونم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰تزریق ژل انجام دادم و معجزه شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲برای prp مراجعه کردم.هنوز یک جلسه رفتم ولی اثر عالی داشته
۱۴۰۴/۰۶/۰۳مشکل سنگ کلیه و درمان شدم ممنون از ایشان.
۱۴۰۴/۰۶/۱۰برخورد مناسب صبور و متانت
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بهترین
۱۴۰۴/۱۰/۰۶باسلام واحترام واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴واقعا یکی از بهترین دکترایی هستن که تا حالا رفتم. ممنونم از دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶برا دفع پروتئین مراجعه کردم بهشون،تخت نظرشون هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹مشکل سوزش ادرار داشتم.خوبم الان
۱۴۰۴/۰۶/۲۸جهت انجام تزریق موضعی ناحیه مردانه مراجعه شد و همچیز عالی بود ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خوبه راضی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵جراحی سنگ کلیه.راضی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷سنگ کلیه. عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۷سلام پسرم رو بردم پیششون خیلی با حوصله ودقیق معاینه کردن وخیلی با تجربه وخبره هستن وخیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۱عالی هستند ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۷به علت مثانه عصبی مراجعه کردم و علایم تحت درمان ایشان کاملا برطرف شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۲درمان توده پروستات.راضی
۱۴۰۴/۱۰/۲۹عالییییییییییییییییییییییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۵تونستم سر وقت ایشان را ببینم.منشی محترمی دارند و خود پزشک هم کاملا وقت میگذراند و به حرفای شما گوش میدهند
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بسیار عالی بود دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۰۸باسلام آقای دکتر رجبی فوق العاده پزشک خوب با تجربه و از همه مهم تر با اخلاق و پیگیر بیماران خود هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۳از نحوهی برخورد و آرامششون واقعا خوشم اومد عالی هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عمل TUL کردم پیششون
۱۴۰۴/۰۶/۰۸زگیل تناسلی داشتم.کاملا راضی هستم و عالی هستند اقای دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۰۹سنگ کلیه عمل کردیم.عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۷برا دفع پروتئین مراجعه کردم بهشون.تحت نظرشون هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰بسیار حاذق وکاربلد هستند فوق العاده خوش برخورد وصبورند درتشخیص ودرمان بی نظیرند
۱۴۰۳/۱۲/۰۸خوب و مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بهترین دکتر کرمان
۱۴۰۴/۱۱/۲۵با سواد و عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۹برای عدم نعوظ مراجعه کردم با چند تا قرص و قطره که آقای دکتر تجویز کردند خدا رو شکر خیلی خوب شدم ولی تا چند ماه باید ادامه بدم دکتر خیلی خوش برخورد و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷واقعا دکتر باحوصله و مهربونی هستن، از ویزیتشون خیلی راضی بودم ممنونم از دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیار عالی بودند و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷تابحال همچین دکتر با حوصله ای ندیده بودم،حتمن پیشنهاد میکنم برید پیش ایشون من با مشگل پروستات حاد رفتم و خیلی خیلی بهترم،همچین دکتری در کرمان واقعن نعمته
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دکترخوش
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بعد از درمانی که انجام دادن حالم خیلی بهتر شد، ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عالییی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱واقعادکترعالی خوش برخورد برا بیمار وقت میذاره
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱واقعا از برخورد و رفتار دکتر بسیار متشکرم.همه چیز عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۳بسیار خوشرو و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶پروستات درمان کامل و عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۴واقعا فکر نمی کردم بتونم آنلاین به این صورت کامل مشکلم حل بشه
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عالی هستند ایشان.هم برخورد هم منش
۱۴۰۴/۰۶/۰۶هم در شناسایی بیماری و هم در درمان بیماری و هم حسن رفتار و برخورد بسیارخوبی وعالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سلام وقتتون بخیر بنده برا اولین مرتبه خدمت ایشان رسیدم برخورد خیلی خوب وبا حوصله ودر مورد مشکل شما توضیحات کامل ارائه مینماید
۱۴۰۴/۰۵/۲۲تنگی مجرای ادرار و ورم کلیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بازم مراجعه میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳با دانش،با حوصله،و با آرامش بودن با اینکه من دیرتر رسیدم زحمت کشیدن منو راهنمایی کردن بهترین در کرمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱سنگ کلیه و حالب عمل کردیم.هم خودم،هم مادرم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰سلام تازه جلسه اولم بود بسیار دکتر بااخلاق متین معلومات اوکی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴توده کلیه داشتیم ولی کلیه رو برنداشت و فقط توده رو خارج کردیم در حالی که هرجا بردیم گفتن باید کلیه خارج بشه.خدا خیرت بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۱سلام برای تنگی حالب کلیه پسرم مراجعه کردم و جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عالی بودند اقای دکتر مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عمل تراش پروستات کردیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲با مشگل پروستات مراجعه کردم و در حال درمان هستم،پزشک بسیار محترم و خوشرو وقت گذاشتن برام کمال تشکر.
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۰زگیل داشتم.عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عمل توده مثانه
۱۴۰۴/۱۰/۱۲عمل پیوند حالب برام انجام دادن الان دردام خیلی کمتر شده و حالم خوبه
۱۴۰۴/۰۳/۲۲بسیار دکتر خوب و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بهترین و بسیار محترم و مهربان
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بهترین های شهر هستند اقای دکتر واقعا ممنونم.ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۴تراش پروستات دادیم برای پدرمان.الان عهالی شده شکر خدا
۱۴۰۴/۰۶/۲۴به پیشنهاد یکی از بیمار هاشون مراجعه کردم جهت بیماری مجاری ادراری و مشگل حل شد،دقیق با حوصله و بدون الافی کارمو راه انداختن،منشی بسیار مودب و محترمی هم دارند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰با صبر و حوصله به تمام سوالاتم پاسخ دادن و روند درمانم رو کامل توضیح دادن.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴gooood
۱۴۰۴/۰۸/۲۶مشکل سنگ کلیه داشتم که به لطف آقای دکتر مشکلم حل شد. خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۶/۰۸برای آقایان در سنین بالا نیاز است چکاپ شوند،بسیار کاربلد بدون جراحی با دارو در حال درمان هستن شوهرم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خوووووووووب
۱۴۰۴/۰۶/۰۸حس اعتماد و آرامش خاصی دارن، واقعا عالی بودن.موفق باشند
۱۴۰۴/۰۷/۳۰برای درمان پروستات به ایشان مراجعه کردم و بسیار راضی هستم.جناب دکتر بسیار خوش برخورد و عالی هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بی نظیر و یک
۱۴۰۴/۰۴/۱۸جراحی تومور کلیه داشتیم.راضی هستیم و عالی بود همه چیز
۱۴۰۴/۰۵/۱۵بابا پروستات داره تازه درمان رو شروع کردیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بسیار بسیار راضی هستیم.جون دخترمو نجات داد
۱۴۰۴/۱۱/۲۵تشخیصشون دقیق بود و داروهایی که دادن خیلی مؤثر بودد
۱۴۰۴/۰۷/۳۰با درد شدید سنگ کلیه مراجعه کردم و با یک نسخه درمان شدم،خدا زیاد کنه همچین دکتر های دانایی رو انشاالله
۱۴۰۴/۰۶/۱۰خیلی منظم ، سر وقت تونستم پزشک رو ببینم. تشخیص عالی داشتند
۱۴۰۳/۰۸/۰۴خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۱بهترین در حیطه کار خودشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۶اولین جلسه بود ولی برخورد بشدت عالی داشتن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عمل تنگی مجرا انجام دادم .شکر خدا خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۰۷عمل پروستات داشت پدرم راضی هستیم، فوق العاده عالی هست دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۹دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۷برای مشکل پدرم رفتیم،محیط تمیز دکترخوب مجدد باید آزامایش هاشونو ببریم،مشخص بود که دانش بسیار بالایی دارن و با توضیحات ما سریع تشخیص درست دادن
۱۴۰۴/۰۶/۱۰سنگ مثانه و سنگ کلیه عمل کرد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴خیلی دکتر خوب و عالی هسته
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دکتر عالی هستن با تشخیص درست کارشون درسته
۱۴۰۴/۰۴/۲۶خدا به دست و پنجه هاشون قوت و قدرت بده
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۰مشکل سنگ کلیه داشتم که با درمانهای آقای دکتر سنگم دفع شد. خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالی بودند ایشان
۱۴۰۴/۰۶/۱۲سنگ مثانه
۱۴۰۴/۱۱/۰۱تشخیص دکتر واقعا عالیه بهترین دکتری هطت که میشناسم
۱۴۰۵/۰۱/۱۹درجه یک هست
۱۴۰۴/۰۸/۲۳بهترینه دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۵جراحی توده مثانه
۱۴۰۴/۱۱/۲۰درجه یک کمه براشون.عالییییی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲هرچه از اخلاق و سواد ایشان بگم کم گقتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰بسیار عالی خوش اخلاق ومتین مردی از دنیای معرفت وادب
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲همیشه براشون دعای خیر میکنم . سلامت و خوش باشی ای دکتر مهربون
۱۴۰۵/۰۳/۱۵پدر بنده مسن هستند سنو گرافی فاقد مشکل، اما علائم و ناراحتی ها ایشون زیاد بود آقای دکتر با معاینه و بررسی علائم دارو دادند اخلاق آقای دکتر بسیار عالی بود و این در افراد مسن اثر دارو را بیشتر می کند خدا حفظ کند ایشان و منشی خوب مطب را
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی درجه یک هرچی بگم کمه تشخیصشون حرف نداره با اولین ویزیت مشگل حل شد...
۱۴۰۴/۰۶/۱۱تکرر ادرار داشتم.با درمان خوبم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳نمیدونم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹درحال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۹زگیل داشتم .کاملا راضی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱جراحی و تزریق ژل داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷با سلام دکتر بسیار خوب باسواد و خوش اخلاق هستند ما رفتیم بسیار راضی هستیم ازشون
۱۴۰۴/۰۱/۲۹بسیار عالی ودقیق در عمل سنگ کلیه
۱۴۰۳/۰۹/۱۰برای مشگل تنگی مجاری ادراری مراجعه شد و مشگل با یک جلسه درمان حل شد تقریبا،پدرم دیگه درد ندارن،ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸یک سنگ بزرگ مثانه داشتم که سنگ را خارج کردند
۱۴۰۴/۰۵/۰۹بهروز، مودب و بااخلاق. تجربهی فوقالعادهای بودند
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دکتر با خدا لوتی فهمیده کار درستی هست اقای دکتر دمش گرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲چندین نوبت مادرم را عمل کردند ،بسیار حرفهای هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۵درجه یک و عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عالیییییی
۱۴۰۴/۱۰/۰۶باسلام ،من عفونت ادراری داشتم از وقتی که با آقای دکتر آشنا شدم خدارو شکر بهترم
۱۴۰۴/۰۱/۰۳خیلی سر وقت و با حوصله راهنماییم کردن...تشکر
۱۴۰۴/۰۷/۰۸pcnl کردیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بهترین پ
۱۴۰۴/۰۶/۱۷مطب تمیز دکتر محترم و منشی از همه نظر عالی بود،سر وقت کارم انجام شد و نوبت بعدیم هم زحمت کشیدن تلفنی باهام هماهنگ کردن،خیلی دکتر مهربان و کاربلدی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰درجه یک ایران و کرمان
۱۴۰۴/۱۰/۲۹بی نظیر درجه یک..
۱۴۰۳/۰۷/۲۹مطب تمیز دکتر محترم و منشی از همه نظر عالی بود،سر وقت کارم انجام شد و نوبت بعدیم هم زحمت کشیدن تلفنی باهام هماهنگ کردن،خیلی دکتر مهربان و کاربلدی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰رفتیم مطب تعطیل بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۱آقای دکتر حرف ندارن بسیار عالی و خوش حوصله . تجویزشون هم عالیه ما تو اولین مراحل درمانمون هستیم . خیلی واسم جالب بود آقای دکتر با خیلی از دکترها فرق دارن. اول کامل شرح حال گرفتند با حوصله تمام به حرفامون گوش کردند بعد از معاینه دفترچه رو باز کردند در حالیکه بقیه دکترها همون اول کار شروع میکنند به نوشتن نسخه. در یک کلام آقای دکتر عالی هستند انشاله با تجویزهای خوبشون ما هم به نتیجه برسیم. منشی ایشون هم بسیار انسان خوبی هستند اینقدر نوبتها رو دقیق دادند که حتی پنج دقیقه هم معطل نشدیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴عالی و درجه یک
۱۴۰۳/۱۲/۰۱سلام .پدرم از ناحیه مثانه درد شدید داشتند با مراجعه به دکتر سریع بهبودی پیدا کردند
۱۴۰۴/۰۴/۲۷پروستات
۱۴۰۴/۰۹/۱۵به جرعت میگم بی رقیب هستن تو استان عمل شدم پیششون برای افزایش سایز و نتیجه شگفت انگیز بود
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خوب است
۱۴۰۴/۰۵/۲۵