دکتر حامد قاسمی فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و جراح و متخصص چشم با شماره نظام پزشکی 106181 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان ولیعصر، بین بیمارستان دی و میدان ونک، نبش کوچه سیدالشهدا، پلاک یک، طبقه دوم، واحد ۲۰۲ واقع است.
دکتر حامد قاسمی فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و جراح و متخصص چشم، یکی از چهرههای برجسته حوزه چشمپزشکی در تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 106181 در مرکز چشم پزشکی خود واقع در منطقه ونک تهران به ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی میپردازد. دکتر حامد قاسمی پس از اتمام دوره تخصصی چشم پزشکی، موفق به اخذ فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی شده و به عنوان استاد و عضو هیات علمی دانشگاه تهران (بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی) مشغول فعالیت است.
از جمله مدارک و افتخارات دکتر حامد قاسمی میتوان به فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و کسب رتبههای برتر در آزمونهای کشوری بورد تخصصی و پذیرش دستیار اشاره کرد. ایشان همچنین عضو هیات مدیره انجمن چشم پزشکی ایران هستند و در زمینه پیوند سلولهای بنیادی، پیوند قرنیه، درمان بیماریهای سطح چشم و سوختگیهای حرارتی و شیمیایی چشم تخصص ویژه دارند. درمان بیماریهایی مانند کراتوکونوس (قوز قرنیه)، انجام جراحیهای لیزیک، لازک، اسمایل، عمل زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)، جراحی مجاری اشکی، جراحی آب مروارید و جراحی ناخنک از جمله خدمات اصلی ایشان محسوب میشود.
مطب دکتر حامد قاسمی در خیابان ولیعصر، بین بیمارستان دی و میدان ونک، بعد از پل همت، نبش کوچه سیدالشهدا، پلاک یک، طبقه دوم، واحد ۲۰۲ واقع شده است. بیماران زیادی از شهر تهران و حتی سایر شهرها برای درمان بیماریهای قرنیه و جراحیهای تخصصی چشم به ایشان مراجعه میکنند. فضای رضایت بیماران نشاندهنده دقت بالا در تشخیص، مهارت جراحی و برخورد حرفهای دکتر حامد قاسمی است.
در حال حاضر برای دریافت نوبت و مراجعه حضوری به دکتر حامد قاسمی میتوانید با مرکز چشم پزشکی ایشان در تهران، منطقه ونک تماس حاصل نمایید. دکتر حامد قاسمی با سالها تجربه و تبحر در حوزه فلوشیپ قرنیه، یکی از انتخابهای اصلی بیماران برای درمان تخصصی چشم است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولی عصر-بین بیمارستان دی و میدان ونک- بعدازپل همت- نبش کوچه سیدالشهدا- پلاک یک-طبقه دوم- واحد ۲۰۲
بهترین
۱۳۹۸/۰۳/۲۶عمل لیزرداشتیم .عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۵فوق العاده است
۱۴۰۰/۰۳/۰۹پسرم خشکی چشم شدید داشت وبیماری شون رو آقای دکتر به نحو احسنت بهتر و کنترل کرد از زحمات این دکتر خوش اخلاق کمال تشکر را دارم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۳عالی ه
۱۴۰۱/۰۷/۱۷دکتر فوقالعاده خوبی است
۱۳۹۸/۰۷/۰۵بسیار دکتر عالی با تجربه ای است
۱۴۰۰/۰۲/۰۶دکتر فوق العاده خوبی وبا تجربه است وخیلی خیلی از ایشون راضی هستم
۱۳۹۸/۰۱/۲۶عالی نمونه نداره
۱۴۰۰/۰۷/۲۰دوسال پیش آب مروارید داشت چشمم خیلی نتیجش راضی هستم برای اون چشم دیگم میخواستم مراجعه کنم
۱۳۹۹/۰۷/۰۶سلام ایشون منو عمل جراحی کردن عالی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۱۹بسیار دکتر با اخلاق و خوبی هستن من که از عمل چشم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰اب مروارید نتیجه خوبی داشتم
۱۳۹۷/۰۸/۱۱مشکل قرنیه
۱۴۰۱/۰۵/۲۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۱۱بهتریگ
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خیلی عالی بود دخترم را بردم و تشخیص ایشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۳۱دکتری صبور مهربون دلسوز و فهیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۹مادرم را برای عمل کاتاراکت بردم پیش ایشان با توجه به خشکی چشم داروهای مناسب برایشان تجویز کردند
۱۳۹۸/۰۸/۱۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۵دکتر بسیار
۱۴۰۱/۰۲/۲۲معانیه رفتم.
۱۴۰۱/۰۵/۰۲عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۴فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸چشم مادرمو عمل کرد وکارش الحمدالله خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۴دکتر خوبی هستن ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷پیوند قرنیه انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۶آبمروارید آبمروارید
۱۳۹۹/۱۱/۲۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عمل لازک،بسیارعالی ودرجه یک.
۱۴۰۰/۰۲/۰۷مشکل زخم قرنیه بود که با درمان درست دکتر درمان شد
۱۴۰۱/۰۲/۲۵عالی پپ
۱۴۰۰/۱۰/۲۲آقای دکتر یکی از بهترین دکترای چشم پزشک هستن واقعا از ایشون تشکر میکنم بابت تمام زحماتشون
۱۳۹۷/۱۲/۱۴چهار سال پیش پیوند قرنیه انجام داد لازم است ویزیت مجدد شوم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹سلام دکتر بسیار مهربانی هستن و به بیمار آرامش میدن
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خوب بود
۱۳۹۷/۰۳/۱۷ایشون رو دکتر کیوان آقازاده ب بند ه معرفی کردن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸قوز،قرنیه و استیگمات ...کاملا خوب شدم ولی،بعد پنج سال الان تاری دید،دارم
۱۳۹۸/۰۹/۱۶خشکیه قرنیه،عمل sky
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عالی بود کارشون
۱۳۹۹/۱۰/۲۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۳بی نظیره
۱۴۰۰/۰۶/۲۲چشمهای منو درسال ۹۷ عمل کردند برای برداشتن عینکوعالی بود
۱۴۰۵/۰۱/۱۴فوق العاده
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عمل چشم
۱۳۹۹/۰۳/۱۶کارشون عالیع
۱۴۰۰/۰۶/۲۴قوزه قرنیه داشتم هیچی نگفتت
۱۳۹۸/۰۸/۰۳واقعا دکتره خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عمل برداشــتن عیـنک و عالی بود دسخوش داره آقای دکتر عزیز ماست
۱۴۰۱/۰۷/۰۹رفتار بسیار عالی وکارشتان بسیار حرفه ای
۱۴۰۱/۰۴/۱۷خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۱۴آب مرواید
۱۳۹۹/۰۲/۲۸تاری دید تحت نظر دکترم دکتر سعی داره با دارو رفع کنه مشکلمو تا اینکه عمل کنه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۲/۰۸بهترین دکتر چشم ، عااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱مشکل قرینه بسیار دکتر عالی هستن من از عملم راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۰مشکل التهاب قرنیا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶سلام من توسط ایشان جراحی شدم بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عمل آب مرواربد داشتم راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عمل لازک و عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۷بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۰۶/۱۶مشگل اب مروهرید داشتم آقای دکار عمل کردن وراضیم دکتر فوق العاده با اخلاق ومهربونه
۱۴۰۰/۰۹/۱۹بلی مشکل قرنیه داشتم به لطف الهی و همت این عزیز مرتفع شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰تجربه عالی،و تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۱/۲۲دکتر قاسمی با صبر و حوصله دقت زیاد بیمارش ویزیت میکنه و راهنمایی کامل در خصوص چشم در اختیار بیمارش قرار میده
۱۳۹۸/۰۶/۲۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عالیییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷خشکی چشم...درحال درمان ،دکتر بسیار باحوصله وخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۰پسرم اب مروارید داشت الحمدالله عمل شد الان میخواهم تحت نظر او باشد ولی نوبت نمیتوانم بگیرم
۱۳۹۷/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۶مشکل تبخال ویروسی چشم داشتم که بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۳۰بیماری اب مروارید وخیلی خوب عمل کردند
۱۳۹۸/۰۲/۱۷من کل ایران گشتم اما اخرش دکترقاسمی منۆ عمل کرد چون ایشون تو کل ایران عول هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۳عمل لیزیک چشم در بیمارستان فارابی
۱۳۹۷/۰۷/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۶پزشکی خوب و ماهر ودر عین حال دلسوز و مهربان می باشد
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بله تنبلی چشم
۱۴۰۱/۰۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱دکتر فوق العاده ماهر و با خلاقی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۰۶عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۹/۱۷بسیار خوش برخورد و پیگیر هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۵مهربان وبادقت
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶بله خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸کار ش خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰مشکل قرنیه چشم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عمل قرنیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۶سلام. من چند سال پیش دخترم مشکل قرنیه داشت . بردم خدمتشون خوب بود. ولی باید بازم ببرم.
۱۳۹۷/۱۲/۱۱عمل آب مروارید
۱۳۹۹/۰۷/۲۲فعلا درحد مشاوره بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹ایشان به معنی واقعی کلمه یک انسان به تمام معنا، با محبت، چشم و دل سیر، با انصاف و بسیار باسواد و دانشمند هستند. ضمن اینکه کادر همراه ایشان هم دارای چنین صفاتی هستند. برادرم پیش ایشان عمل حذف عینک انجام دادند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹واقعا دکتر انقد خوش اخلاق مگه داریم مگه میشه؟ در مورد پیوند قرنیه باوایشان تحت نظر ودرمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالییی... من سه ماه پیش لیزیک کردم و خیلی راضی هستم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰بداشتن عینک خیلی ازش ممنونم بخاطر مهارتی که دارد
۱۴۰۰/۰۶/۲۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸مشکل استروفیض قرنیه داشتم که با تشخیص جناب دکتر قابل جراحی نبود
۱۳۹۷/۰۸/۱۲ناخنک چشم عمل کردم پیششون خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷اب مروارید.چشم راستم عمل کرده.ولی چپ نشده .نزدیک به یک ماه اس ت
۱۳۹۸/۰۷/۰۹آب مراوید داشتم جراحی کردم نتیجه ی عملشون مثبت بود و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دکتر بسیا
۱۴۰۰/۱۱/۲۱تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عمل آب مروارید
۱۳۹۹/۱۰/۱۲عمل آب مروارید،عااااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲بسیار دکتر کار بلد و استادی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عمل لازک
۱۴۰۰/۰۷/۱۲خیلی خوب میباشد
۱۳۹۷/۱۰/۰۲لازک انجام دادم خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۳عمل لازیک فعلا یک ماهه خوبه ولی نیاز به زمان هست برای نتیجه گیری
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عمل لیزیک، بسیار راضی هستم خدا خیرشون بده ان شاله، دکتر بسیار خوب و کاربلدی هستن
۱۳۹۷/۱۱/۰۲عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۲/۱۷کتاراکت عمل شدم چشم راست
۱۳۹۸/۱۰/۰۱نتیجه مثبت
۱۴۰۰/۰۹/۱۹سلام عمل کردم لیزیک کاملا موفق
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بسیار دکتر مهربان و کاردانی هستن از نظر اخلاق و دانش بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹عالی ترین پزشک ممکن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶پسر چهار و نیم ساله ام توسط پزشکان دیگر ویزیت شده بود و با شماره چشم 1 عینک تجویز کرده بودند. دکتر قاسمی صلاح ندیدن که فعلا عینک تجویز بشه. گفتن چهار ماه دیگه مجدد ویزیت بشه اگه روند افزایش شماره چشم کند بود تا نیاز پیدا نکرده برای دیدن دور، مثل مدرسه رفتن عینک استفاده نکنه.
۱۴۰۰/۰۴/۰۱چشم رو آمل گرده
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عمل لازک
۱۳۹۹/۱۱/۰۲عمل قوز قرنیه و لیزیک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عمل ناخنک چشم انجام دادم. عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عمل لیزیک شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳