دکتر حامد قاسمی فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و جراح و متخصص چشم با شماره نظام پزشکی 106181 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان ولیعصر، بین بیمارستان دی و میدان ونک، نبش کوچه سیدالشهدا، پلاک یک، طبقه دوم، واحد ۲۰۲ واقع است.
دکتر حامد قاسمی فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و جراح و متخصص چشم، یکی از چهرههای برجسته حوزه چشمپزشکی در تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 106181 در مرکز چشم پزشکی خود واقع در منطقه ونک تهران به ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی میپردازد. دکتر حامد قاسمی پس از اتمام دوره تخصصی چشم پزشکی، موفق به اخذ فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی شده و به عنوان استاد و عضو هیات علمی دانشگاه تهران (بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی) مشغول فعالیت است.
از جمله مدارک و افتخارات دکتر حامد قاسمی میتوان به فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و کسب رتبههای برتر در آزمونهای کشوری بورد تخصصی و پذیرش دستیار اشاره کرد. ایشان همچنین عضو هیات مدیره انجمن چشم پزشکی ایران هستند و در زمینه پیوند سلولهای بنیادی، پیوند قرنیه، درمان بیماریهای سطح چشم و سوختگیهای حرارتی و شیمیایی چشم تخصص ویژه دارند. درمان بیماریهایی مانند کراتوکونوس (قوز قرنیه)، انجام جراحیهای لیزیک، لازک، اسمایل، عمل زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)، جراحی مجاری اشکی، جراحی آب مروارید و جراحی ناخنک از جمله خدمات اصلی ایشان محسوب میشود.
مطب دکتر حامد قاسمی در خیابان ولیعصر، بین بیمارستان دی و میدان ونک، بعد از پل همت، نبش کوچه سیدالشهدا، پلاک یک، طبقه دوم، واحد ۲۰۲ واقع شده است. بیماران زیادی از شهر تهران و حتی سایر شهرها برای درمان بیماریهای قرنیه و جراحیهای تخصصی چشم به ایشان مراجعه میکنند. فضای رضایت بیماران نشاندهنده دقت بالا در تشخیص، مهارت جراحی و برخورد حرفهای دکتر حامد قاسمی است.
در حال حاضر برای دریافت نوبت و مراجعه حضوری به دکتر حامد قاسمی میتوانید با مرکز چشم پزشکی ایشان در تهران، منطقه ونک تماس حاصل نمایید. دکتر حامد قاسمی با سالها تجربه و تبحر در حوزه فلوشیپ قرنیه، یکی از انتخابهای اصلی بیماران برای درمان تخصصی چشم است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولی عصر-بین بیمارستان دی و میدان ونک- بعدازپل همت- نبش کوچه سیدالشهدا- پلاک یک-طبقه دوم- واحد ۲۰۲
مهربان وبادقت
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱چشم مادرمو عمل کرد وکارش الحمدالله خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عمل لیزیک چشم در بیمارستان فارابی
۱۳۹۷/۰۷/۱۶بله خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸پسر چهار و نیم ساله ام توسط پزشکان دیگر ویزیت شده بود و با شماره چشم 1 عینک تجویز کرده بودند. دکتر قاسمی صلاح ندیدن که فعلا عینک تجویز بشه. گفتن چهار ماه دیگه مجدد ویزیت بشه اگه روند افزایش شماره چشم کند بود تا نیاز پیدا نکرده برای دیدن دور، مثل مدرسه رفتن عینک استفاده نکنه.
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عمل ناخنک چشم انجام دادم. عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۶واقعا دکتره خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۲دکتر بسیا
۱۴۰۰/۱۱/۲۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۲سلام من توسط ایشان جراحی شدم بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ایشان به معنی واقعی کلمه یک انسان به تمام معنا، با محبت، چشم و دل سیر، با انصاف و بسیار باسواد و دانشمند هستند. ضمن اینکه کادر همراه ایشان هم دارای چنین صفاتی هستند. برادرم پیش ایشان عمل حذف عینک انجام دادند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹آب مراوید داشتم جراحی کردم نتیجه ی عملشون مثبت بود و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خشکی چشم...درحال درمان ،دکتر بسیار باحوصله وخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عمل قرنیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عمل برداشــتن عیـنک و عالی بود دسخوش داره آقای دکتر عزیز ماست
۱۴۰۱/۰۷/۰۹بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۰۶/۱۶مشکل تبخال ویروسی چشم داشتم که بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۳۰عمل لازیک فعلا یک ماهه خوبه ولی نیاز به زمان هست برای نتیجه گیری
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عالییی... من سه ماه پیش لیزیک کردم و خیلی راضی هستم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰مشکل زخم قرنیه بود که با درمان درست دکتر درمان شد
۱۴۰۱/۰۲/۲۵فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸مشگل اب مروهرید داشتم آقای دکار عمل کردن وراضیم دکتر فوق العاده با اخلاق ومهربونه
۱۴۰۰/۰۹/۱۹رفتار بسیار عالی وکارشتان بسیار حرفه ای
۱۴۰۱/۰۴/۱۷پزشکی خوب و ماهر ودر عین حال دلسوز و مهربان می باشد
۱۴۰۰/۰۷/۱۷سلام ایشون منو عمل جراحی کردن عالی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۱۹عالی ترین پزشک ممکن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶اب مروارید.چشم راستم عمل کرده.ولی چپ نشده .نزدیک به یک ماه اس ت
۱۳۹۸/۰۷/۰۹آب مرواید
۱۳۹۹/۰۲/۲۸من کل ایران گشتم اما اخرش دکترقاسمی منۆ عمل کرد چون ایشون تو کل ایران عول هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۶بله تنبلی چشم
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عالی نمونه نداره
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عمل آب مروارید
۱۳۹۹/۱۰/۱۲عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳خوب بود
۱۳۹۷/۰۳/۱۷عمل چشم
۱۳۹۹/۰۳/۱۶مشکل التهاب قرنیا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۳فوق العاده است
۱۴۰۰/۰۳/۰۹مشکل قرنیه چشم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲سلام. من چند سال پیش دخترم مشکل قرنیه داشت . بردم خدمتشون خوب بود. ولی باید بازم ببرم.
۱۳۹۷/۱۲/۱۱بسیار دکتر کار بلد و استادی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ناخنک چشم عمل کردم پیششون خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۵دکتری صبور مهربون دلسوز و فهیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵دکتر بسیار
۱۴۰۱/۰۲/۲۲بسیار دکتر با اخلاق و خوبی هستن من که از عمل چشم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰سلام دکتر بسیار مهربانی هستن و به بیمار آرامش میدن
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عمل لیزیک، بسیار راضی هستم خدا خیرشون بده ان شاله، دکتر بسیار خوب و کاربلدی هستن
۱۳۹۷/۱۱/۰۲بسیار دکتر عالی با تجربه ای است
۱۴۰۰/۰۲/۰۶آقای دکتر یکی از بهترین دکترای چشم پزشک هستن واقعا از ایشون تشکر میکنم بابت تمام زحماتشون
۱۳۹۷/۱۲/۱۴مشکل استروفیض قرنیه داشتم که با تشخیص جناب دکتر قابل جراحی نبود
۱۳۹۷/۰۸/۱۲کارشون عالیع
۱۴۰۰/۰۶/۲۴اب مروارید نتیجه خوبی داشتم
۱۳۹۷/۰۸/۱۱قوزه قرنیه داشتم هیچی نگفتت
۱۳۹۸/۰۸/۰۳عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰پسرم اب مروارید داشت الحمدالله عمل شد الان میخواهم تحت نظر او باشد ولی نوبت نمیتوانم بگیرم
۱۳۹۷/۰۹/۰۷دکتر خوبی هستن ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بلی مشکل قرنیه داشتم به لطف الهی و همت این عزیز مرتفع شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بهترین دکتر چشم ، عااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عالی ه
۱۴۰۱/۰۷/۱۷ایشون رو دکتر کیوان آقازاده ب بند ه معرفی کردن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بهترین
۱۳۹۸/۰۳/۲۶آبمروارید آبمروارید
۱۳۹۹/۱۱/۲۶خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۹تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۷کار ش خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بهتریگ
۱۴۰۰/۱۱/۱۹قوز،قرنیه و استیگمات ...کاملا خوب شدم ولی،بعد پنج سال الان تاری دید،دارم
۱۳۹۸/۰۹/۱۶دکتر فوق العاده ماهر و با خلاقی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۰۶خیلی خوب میباشد
۱۳۹۷/۱۰/۰۲عمل لازک
۱۳۹۹/۱۱/۰۲خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر قاسمی با صبر و حوصله دقت زیاد بیمارش ویزیت میکنه و راهنمایی کامل در خصوص چشم در اختیار بیمارش قرار میده
۱۳۹۸/۰۶/۲۷عمل لیزیک شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی بود کارشون
۱۳۹۹/۱۰/۲۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۱۱عمل لازک،بسیارعالی ودرجه یک.
۱۴۰۰/۰۲/۰۷دکتر فوق العاده خوبی وبا تجربه است وخیلی خیلی از ایشون راضی هستم
۱۳۹۸/۰۱/۲۶فعلا درحد مشاوره بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بی نظیره
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بداشتن عینک خیلی ازش ممنونم بخاطر مهارتی که دارد
۱۴۰۰/۰۶/۲۶چشم رو آمل گرده
۱۴۰۰/۰۸/۱۹خشکیه قرنیه،عمل sky
۱۴۰۰/۰۶/۲۰فوق العاده
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عالی پپ
۱۴۰۰/۱۰/۲۲نتیجه مثبت
۱۴۰۰/۰۹/۱۹بسیار خوش برخورد و پیگیر هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۵لازک انجام دادم خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۳مشکل قرنیه
۱۴۰۱/۰۵/۲۵دکتر فوقالعاده خوبی است
۱۳۹۸/۰۷/۰۵عمل لیزرداشتیم .عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۵عمل لازک و عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۷عمل آب مرواربد داشتم راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵چشمهای منو درسال ۹۷ عمل کردند برای برداشتن عینکوعالی بود
۱۴۰۵/۰۱/۱۴عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار دکتر مهربان و کاردانی هستن از نظر اخلاق و دانش بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹خیلی عالی بود دخترم را بردم و تشخیص ایشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۳۱عمل قوز قرنیه و لیزیک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالیییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عمل آب مروارید،عااااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲مادرم را برای عمل کاتاراکت بردم پیش ایشان با توجه به خشکی چشم داروهای مناسب برایشان تجویز کردند
۱۳۹۸/۰۸/۱۷کتاراکت عمل شدم چشم راست
۱۳۹۸/۱۰/۰۱عمل لازک
۱۴۰۰/۰۷/۱۲مشکل قرینه بسیار دکتر عالی هستن من از عملم راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۰واقعا دکتر انقد خوش اخلاق مگه داریم مگه میشه؟ در مورد پیوند قرنیه باوایشان تحت نظر ودرمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸معانیه رفتم.
۱۴۰۱/۰۵/۰۲خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۵تاری دید تحت نظر دکترم دکتر سعی داره با دارو رفع کنه مشکلمو تا اینکه عمل کنه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۹/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶سلام عمل کردم لیزیک کاملا موفق
۱۳۹۹/۱۲/۱۶دوسال پیش آب مروارید داشت چشمم خیلی نتیجش راضی هستم برای اون چشم دیگم میخواستم مراجعه کنم
۱۳۹۹/۰۷/۰۶بیماری اب مروارید وخیلی خوب عمل کردند
۱۳۹۸/۰۲/۱۷پیوند قرنیه انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۶پسرم خشکی چشم شدید داشت وبیماری شون رو آقای دکتر به نحو احسنت بهتر و کنترل کرد از زحمات این دکتر خوش اخلاق کمال تشکر را دارم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۳عمل آب مروارید
۱۳۹۹/۰۷/۲۲تجربه عالی،و تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۱/۲۲چهار سال پیش پیوند قرنیه انجام داد لازم است ویزیت مجدد شوم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹