۳۲۱ نفر
دکتر حامد قاسمی

دکتر حامد قاسمی

جراح و متخصص چشم، فلوشیپ قرنیه

استاد دانشگاه تهران

فلوشیپ شماره نظام: ۱۰۶۱۸۱
۲۰۴ نفر

مهربان وبادقت

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

چشم مادرمو عمل کرد وکارش الحمدالله خوب بود

۱۴۰۱/۰۷/۱۴

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

عمل لیزیک چشم در بیمارستان فارابی

۱۳۹۷/۰۷/۱۶

بله خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

پسر چهار و نیم ساله ام توسط پزشکان دیگر ویزیت شده بود و با شماره چشم 1 عینک تجویز کرده بودند. دکتر قاسمی صلاح ندیدن که فعلا عینک تجویز بشه. گفتن چهار ماه دیگه مجدد ویزیت بشه اگه روند افزایش شماره چشم کند بود تا نیاز پیدا نکرده برای دیدن دور، مثل مدرسه رفتن عینک استفاده نکنه.

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

عمل ناخنک چشم انجام دادم. عالی بودن

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

واقعا دکتره خوبیه

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

دکتر بسیا

۱۴۰۰/۱۱/۲۱

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

سلام من توسط ایشان جراحی شدم بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۱۰

عالی بود

۱۴۰۱/۰۳/۳۰

ایشان به معنی واقعی کلمه یک انسان به تمام معنا، با محبت، چشم و دل سیر، با انصاف و بسیار باسواد و دانشمند هستند. ضمن اینکه کادر همراه ایشان هم دارای چنین صفاتی هستند. برادرم پیش ایشان عمل حذف عینک انجام دادند.

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

آب مراوید داشتم جراحی کردم نتیجه ی عملشون مثبت بود و راضی هستم

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

خشکی چشم...درحال درمان ،دکتر بسیار باحوصله وخوبی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

عمل آب مروارید

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

عمل قرنیه

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

عمل برداشــتن عیـنک و عالی بود دسخوش داره آقای دکتر عزیز ماست

۱۴۰۱/۰۷/۰۹

بهترین دکتر دنیا

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

مشکل تبخال ویروسی چشم داشتم که بهتر شدم

۱۴۰۱/۰۴/۳۰

عمل لازیک فعلا یک ماهه خوبه ولی نیاز به زمان هست برای نتیجه گیری

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

عالییی... من سه ماه پیش لیزیک کردم و خیلی راضی هستم

۱۳۹۸/۰۹/۱۰

مشکل زخم قرنیه بود که با درمان درست دکتر درمان شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۵

فعلا در حال درمان هستم

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

مشگل اب مروهرید داشتم آقای دکار عمل کردن وراضیم دکتر فوق العاده با اخلاق ومهربونه

۱۴۰۰/۰۹/۱۹

رفتار بسیار عالی وکارشتان بسیار حرفه ای

۱۴۰۱/۰۴/۱۷

پزشکی خوب و ماهر ودر عین حال دلسوز و مهربان می باشد

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

سلام ایشون منو عمل جراحی کردن عالی هستند

۱۳۹۹/۰۴/۱۹

عالی ترین پزشک ممکن

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

اب مروارید.چشم راستم عمل کرده.ولی چپ نشده .نزدیک به یک ماه اس ت

۱۳۹۸/۰۷/۰۹

آب مرواید

۱۳۹۹/۰۲/۲۸

من کل ایران گشتم اما اخرش دکترقاسمی منۆ عمل کرد چون ایشون تو کل ایران عول هستن

۱۳۹۹/۰۵/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۷/۲۶

بله تنبلی چشم

۱۴۰۱/۰۲/۱۸

عالی نمونه نداره

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

عمل آب مروارید

۱۳۹۹/۱۰/۱۲

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

خوب بود

۱۳۹۷/۰۳/۱۷

عمل چشم

۱۳۹۹/۰۳/۱۶

مشکل التهاب قرنیا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

خوب بود

۱۴۰۱/۰۳/۰۳

فوق العاده است

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

مشکل قرنیه چشم

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

سلام. من چند سال پیش دخترم مشکل قرنیه داشت . بردم خدمتشون خوب بود. ولی باید بازم ببرم.

۱۳۹۷/۱۲/۱۱

بسیار دکتر کار بلد و استادی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

ناخنک چشم عمل کردم پیششون خیلی خوب بود

۱۳۹۹/۱۰/۲۵

دکتری صبور مهربون دلسوز و فهیم

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

دکتر بسیار

۱۴۰۱/۰۲/۲۲

بسیار دکتر با اخلاق و خوبی هستن من که از عمل چشم راضی بودم

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

سلام دکتر بسیار مهربانی هستن و به بیمار آرامش میدن

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

عمل لیزیک، بسیار راضی هستم خدا خیرشون بده ان شاله، دکتر بسیار خوب و کاربلدی هستن

۱۳۹۷/۱۱/۰۲

بسیار دکتر عالی با تجربه ای است

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

آقای دکتر یکی از بهترین دکترای چشم پزشک هستن واقعا از ایشون تشکر میکنم بابت تمام زحماتشون

۱۳۹۷/۱۲/۱۴

مشکل استروفیض قرنیه داشتم که با تشخیص جناب دکتر قابل جراحی نبود

۱۳۹۷/۰۸/۱۲

کارشون عالیع

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

اب مروارید نتیجه خوبی داشتم

۱۳۹۷/۰۸/۱۱

قوزه قرنیه داشتم هیچی نگفتت

۱۳۹۸/۰۸/۰۳

عااالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

پسرم اب مروارید داشت الحمدالله عمل شد الان میخواهم تحت نظر او باشد ولی نوبت نمیتوانم بگیرم

۱۳۹۷/۰۹/۰۷

دکتر خوبی هستن ازشون ممنونم

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

بلی مشکل قرنیه داشتم به لطف الهی و همت این عزیز مرتفع شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

بهترین دکتر چشم ، عااااالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

عالی ه

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

ایشون رو دکتر کیوان آقازاده ب بند ه معرفی کردن

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

بهترین

۱۳۹۸/۰۳/۲۶

آبمروارید آبمروارید

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

خیلی عالی بود

۱۴۰۱/۰۳/۰۹

تحت درمان

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

کار ش خیلی خوبه

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

بهتریگ

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

قوز،قرنیه و استیگمات ...کاملا خوب شدم ولی،بعد پنج سال الان تاری دید،دارم

۱۳۹۸/۰۹/۱۶

دکتر فوق العاده ماهر و با خلاقی هستند

۱۳۹۸/۰۴/۰۶

خیلی خوب میباشد

۱۳۹۷/۱۰/۰۲

عمل لازک

۱۳۹۹/۱۱/۰۲

خوب بوده

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

دکتر قاسمی با صبر و حوصله دقت زیاد بیمارش ویزیت میکنه و راهنمایی کامل در خصوص چشم در اختیار بیمارش قرار میده

۱۳۹۸/۰۶/۲۷

عمل لیزیک شدم

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

عالی بود کارشون

۱۳۹۹/۱۰/۲۸

خوب بود

۱۴۰۱/۰۵/۱۱

عمل لازک،بسیارعالی ودرجه یک.

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

دکتر فوق العاده خوبی وبا تجربه است وخیلی خیلی از ایشون راضی هستم

۱۳۹۸/۰۱/۲۶

فعلا درحد مشاوره بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

بی نظیره

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

بداشتن عینک خیلی ازش ممنونم بخاطر مهارتی که دارد

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

چشم رو آمل گرده

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

خشکیه قرنیه،عمل sky

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

فوق العاده

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

عالی پپ

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

نتیجه مثبت

۱۴۰۰/۰۹/۱۹

بسیار خوش برخورد و پیگیر هستن

۱۴۰۱/۰۳/۰۵

لازک انجام دادم خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۳

مشکل قرنیه

۱۴۰۱/۰۵/۲۵

دکتر فوقالعاده خوبی است

۱۳۹۸/۰۷/۰۵

عمل لیزرداشتیم .عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

عمل لازک و عالی

۱۴۰۱/۰۵/۰۷

عمل آب مرواربد داشتم راضی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

چشمهای منو درسال ۹۷ عمل کردند برای برداشتن عینکوعالی بود

۱۴۰۵/۰۱/۱۴

عمل لیزیک

۱۳۹۸/۰۲/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۷/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

بسیار دکتر مهربان و کاردانی هستن از نظر اخلاق و دانش بسیار عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

خیلی عالی بود دخترم را بردم و تشخیص ایشون عالی بود

۱۴۰۱/۰۴/۳۱

عمل قوز قرنیه و لیزیک انجام دادم

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

عالیییی

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

عمل آب مروارید،عااااااالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

مادرم را برای عمل کاتاراکت بردم پیش ایشان با توجه به خشکی چشم داروهای مناسب برایشان تجویز کردند

۱۳۹۸/۰۸/۱۷

کتاراکت عمل شدم چشم راست

۱۳۹۸/۱۰/۰۱

عمل لازک

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

مشکل قرینه بسیار دکتر عالی هستن من از عملم راضی بودم.

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

واقعا دکتر انقد خوش اخلاق مگه داریم مگه میشه؟ در مورد پیوند قرنیه باوایشان تحت نظر ودرمان هستم

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

معانیه رفتم.

۱۴۰۱/۰۵/۰۲

خوب بود

۱۳۹۹/۰۲/۰۵

تاری دید تحت نظر دکترم دکتر سعی داره با دارو رفع کنه مشکلمو تا اینکه عمل کنه

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

عمل لیزیک

۱۳۹۸/۰۹/۱۷

عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

سلام عمل کردم لیزیک کاملا موفق

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

دوسال پیش آب مروارید داشت چشمم خیلی نتیجش راضی هستم برای اون چشم دیگم میخواستم مراجعه کنم

۱۳۹۹/۰۷/۰۶

بیماری اب مروارید وخیلی خوب عمل کردند

۱۳۹۸/۰۲/۱۷

پیوند قرنیه انجام دادم بسیار راضی هستم

۱۴۰۱/۰۴/۰۶

پسرم خشکی چشم شدید داشت وبیماری شون رو آقای دکتر به نحو احسنت بهتر و کنترل کرد از زحمات این دکتر خوش اخلاق کمال تشکر را دارم.

۱۴۰۰/۰۷/۱۳

عمل آب مروارید

۱۳۹۹/۰۷/۲۲

تجربه عالی،و تشخیص درست

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

چهار سال پیش پیوند قرنیه انجام داد لازم است ویزیت مجدد شوم

۱۴۰۰/۰۴/۱۹
اطلاعات تکمیلی
سوابق وافتخارات:
عضوهیات علمی استاد تمام (فول پروفسور) دانشگاه تهران (بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی)
عضو هیات مدیره انجمن چشم پزشکی ایران
فوق تخصص پیوندسلول های بنیادی و پیوندقرنیه
بیماری های سطح چشم-سوختگی های حرارتی وشیمیایی چشم
لیزیک لازک اسمایل لیزر- عمل زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) ومجاری اشکی
کراتوکونوس (قوزقرنیه)-کراس لینک (CXL)-لیزر
جراحی آب مروارید-جراحی ناخنک
رتبه برترآزمون کشوری بورد (دانشنامه) تخصصی چشم پزشکی۱۳۹۰
رتبه برترآزمون کشوری پذیرش دستیار۱۳۸۶
رتبه برتر آزمون کشوری علوم پایه۱۳۷۸
رتبه برترکنکورسراسری۱۳۷۶
--------------------------------------------------------
لینک آپارات:
aparat.com/drhamedghassemi.clinic
---------------------------------------------------------
وب سایت رسمی:
/drhamedghassemi.com
----‐---‐------------------------------------------------
کانال یوتیوب:
m.youtube.com/channel/UCU1sgmt7k-9qcuN…
---------------------------------------------------------
مرکز چشم پزشکی دکتر قاسمی
تهرانخیابان ولی عصر-بین بیمارستان دی و میدان ونک- بعدازپل همت- نبش کوچه سیدالشهدا- پلاک یک-طبقه دوم- واحد ۲۰۲
نوبت دهی تلفنی: ۱۰ صبح تا ۷ شب
پاسخ گویی واتس اپ: ۹ صبح تا ۸ شب

کانال آپارات:
aparat.com/drhamedghassemi.clinic

وب سایت:
drhamedghassemi.com

کانال یوتیوب:
m.youtube.com/channel/UCU ۱ sgmt ۷ k-۹ qcuNvwytrvtA
    نقشه مطب
    کسانی که دکتر حامد قاسمی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر داود خداآمرزیده قلب و عروق جناب آقای دکتر داود خداآمرزیده
    جناب آقای دکتر کیوان آقازاده گوش حلق و بینی جناب آقای دکتر کیوان آقازاده
    جناب آقای دکتر حمید واعظی چشم پزشکی جناب آقای دکتر حمید واعظی
    جناب آقای دکتر عباس محمودی قرا روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای دکتر عباس محمودی قرا
    اینستاگرام دکتر حامد قاسمی

    دکتر حامد قاسمی فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و جراح و متخصص چشم با شماره نظام پزشکی 106181 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان ولیعصر، بین بیمارستان دی و میدان ونک، نبش کوچه سیدالشهدا، پلاک یک، طبقه دوم، واحد ۲۰۲ واقع است.

    دکتر حامد قاسمی فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و جراح و متخصص چشم، یکی از چهره‌های برجسته حوزه چشم‌پزشکی در تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 106181 در مرکز چشم پزشکی خود واقع در منطقه ونک تهران به ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی می‌پردازد. دکتر حامد قاسمی پس از اتمام دوره تخصصی چشم پزشکی، موفق به اخذ فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی شده و به عنوان استاد و عضو هیات علمی دانشگاه تهران (بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی) مشغول فعالیت است.

    از جمله مدارک و افتخارات دکتر حامد قاسمی می‌توان به فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و کسب رتبه‌های برتر در آزمون‌های کشوری بورد تخصصی و پذیرش دستیار اشاره کرد. ایشان همچنین عضو هیات مدیره انجمن چشم پزشکی ایران هستند و در زمینه پیوند سلول‌های بنیادی، پیوند قرنیه، درمان بیماری‌های سطح چشم و سوختگی‌های حرارتی و شیمیایی چشم تخصص ویژه دارند. درمان بیماری‌هایی مانند کراتوکونوس (قوز قرنیه)، انجام جراحی‌های لیزیک، لازک، اسمایل، عمل زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)، جراحی مجاری اشکی، جراحی آب مروارید و جراحی ناخنک از جمله خدمات اصلی ایشان محسوب می‌شود.

    مطب دکتر حامد قاسمی در خیابان ولیعصر، بین بیمارستان دی و میدان ونک، بعد از پل همت، نبش کوچه سیدالشهدا، پلاک یک، طبقه دوم، واحد ۲۰۲ واقع شده است. بیماران زیادی از شهر تهران و حتی سایر شهرها برای درمان بیماری‌های قرنیه و جراحی‌های تخصصی چشم به ایشان مراجعه می‌کنند. فضای رضایت بیماران نشان‌دهنده دقت بالا در تشخیص، مهارت جراحی و برخورد حرفه‌ای دکتر حامد قاسمی است.

    در حال حاضر برای دریافت نوبت و مراجعه حضوری به دکتر حامد قاسمی می‌توانید با مرکز چشم پزشکی ایشان در تهران، منطقه ونک تماس حاصل نمایید. دکتر حامد قاسمی با سال‌ها تجربه و تبحر در حوزه فلوشیپ قرنیه، یکی از انتخاب‌های اصلی بیماران برای درمان تخصصی چشم است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مرکز چشم پزشکی دکتر قاسمی

    خیابان ولی عصر-بین بیمارستان دی و میدان ونک- بعدازپل همت- نبش کوچه سیدالشهدا- پلاک یک-طبقه دوم- واحد ۲۰۲

    مرکز چشم پزشکی دکتر قاسمی

    خیابان ولی عصر-بین بیمارستان دی و میدان ونک- بعدازپل همت- نبش کوچه سیدالشهدا- پلاک یک-طبقه دوم- واحد ۲۰۲