تهران سعادت آباد، بلوار درختی، خیابان شهید حافظی، نبش کوچه پرتو، پلاک ۲۹، واحد ۲
تهران تهرانپارس، خیابان زفرقندی، مجتمع پزشکان تهرانپارس، پلاک ۳۸، طبقه ۴
برای دریافت نوبت از دکتر جواد سید محسنی جراح - دندانپزشک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر جواد سید محسنی جراح - دندانپزشک در تهران: سعادت آباد، بلوار درختی، خیابان شهید حافظی، نبش کوچه پرتو، پلاک ۲۹، واحد ۲
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر جواد سید محسنی جراح - دندانپزشک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر جواد سید محسنی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، بلوار درختی، خیابان شهید حافظی، نبش کوچه پرتو، پلاک ۲۹، واحد ۲
تهرانپارس، خیابان زفرقندی، مجتمع پزشکان تهرانپارس، پلاک ۳۸، طبقه ۴
بدون استرس و بدون تنش کارم انجام شد اولین بار بود که تو محیط دندونپزشکی استرس نداشتم عالی بود ممنونم از دکتر و پرسنل
۱۴۰۴/۰۳/۰۷واقعاااا عالی هم از نظر شخصیت و هم کارشون که نگم بسیار بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۸ایمپانت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۸مطب تمیز و مرتب هست منشی های جوابگو دارد ولی من نتوانستم ارتباط خوبی برقرار کنم
۱۴۰۳/۰۶/۱۴هم خودشون عالی هستند هم همکارانشون
۱۴۰۴/۰۶/۰۹کیفیت کارشون خیلی عالی بود.
۱۴۰۴/۰۳/۰۷دکتر خیلی خوب ایمپلنت سریع انجام شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۱برای انجام کار زیبایی و درمانی به کلینیکشون مراجعه کردم هم کار خودشان هم همکاران خدا شاهده عالی بود تشکر
۱۴۰۵/۰۲/۲۱ایشون در کارشون بینظیر بی نهایت بیمار و مشتری مدار و بی نهایت با اخلاق و با مناعت طبع هستن سالهاست پیش ایشون ویزیت میشم هم جراحی و کانتور لثه هم ایمپلنت و هم عصب کشی و کامپوزیت انجام دادم در کارشون با تجربه ترین و حاذقترین هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰بسیار عالی و منصف
۱۴۰۳/۰۳/۲۵خیلی فضای حرفه ای و عالی ای داشت از خدمات خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰حرفه ای کار بلد منصف
۱۴۰۳/۰۳/۲۵من تجربه آیی نداشتم ولی دکتر را میشناسم
۱۴۰۳/۱۲/۰۳کشیدن دندان عقل
۱۴۰۰/۱۱/۲۳در جریان هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عصب کشی.خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۱بسیار خوب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲سلام خودشون نیستن و کار توسط نیروهای جوانشون انجام میشه با این حال کارشون خوب بود.
۱۴۰۴/۱۲/۱۳سلام من برای مشاوره جهت ایمپلنت رفتم پیش ایشان
۱۴۰۰/۰۷/۲۴با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۰۲پرکردن وعصب کشی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰۶واحد لمینت انجام دادم بسیار عالی و خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۱۳بسیار بسیار عالی هستن همه ی تیم شون
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر بسیار حاذق و متشخص
۱۴۰۱/۱۲/۱۰من و همسرم پیش ایشون کار درمانی و کاشت انجام دادیم خیلی راضی بودیم، خیلی هم ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸من دندونم عصبش درد میکرد بعدش کشیدش
۱۴۰۳/۰۳/۲۵مشکل دندان درد
۱۴۰۴/۰۹/۱۵پوسیدگی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰همشون عالی مخصوصا دستیار هاشون من پیششون دندان پر کردم و لمینیت کردم پدرمم ام تازه ایمپلنت کاشتن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دندان عقل
۱۴۰۳/۰۷/۰۳مشکل کوچکی برای دندانی ک اینپلنت کردم آمده بود ک جناب دکتر محسنی کارشون مثل همیشه عالی بودند من کلا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عصب کشی داشتم و ترمیم ،خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۲۱با سلام من با دکترهای دیگر کلینیک کار ایمپلنت انجام دادم و بسیار راضی بودم،کلا همه چیز در این کلینیک عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۱۸جراحی دندان عقل عفونی عالی انجام دادن وهیچ دردی نداشتم
۱۴۰۲/۰۹/۱۵