دکتر بیتا مدبر، جراح دندانپزشک در تهران، خدمات تخصصی زیبایی و ایمپلنت دندان را با جدیدترین تجهیزات ارائه میدهد.
دکتر بیتا مدبر، جراح دندانپزشک با ۱۶ سال سابقه در تهران، خدمات تخصصی دندانپزشکی را با تمرکز بر زیبایی و ایمپلنت ارائه میدهد. ایشان دارای سرتیفیکیت زیبایی و ایمپلنت از اشترومن سوئیس هستند و در مطب فرمانیه با بهرهگیری از تجهیزات مدرن، درمانهای متنوعی را برای مراجعین انجام میدهند. دکتر مدبر در زمینه ترمیم و بازسازی دندان، عصبکشی تخصصی، لمینت سرامیکی و کامپوزیت زیبایی دندان تجربه بالایی دارد و با رویکردی دقیق به سلامت و زیبایی لبخند مراجعهکنندگان اهمیت میدهد.
در مطب دکتر بیتا مدبر در تهران، خدماتی مانند بلیچینگ (سفید کردن دندانها)، روکش سرامیکی زیرکونیا و درمانهای تخصصی ریشه با دقت بالا انجام میشود. استفاده از جدیدترین دستگاهها و تکنیکهای روز دنیا، کیفیت درمان را تضمین میکند. همچنین امکان دریافت نوبتدهی آنلاین برای راحتی بیماران فراهم شده است تا مراجعهکنندگان بتوانند بدون اتلاف وقت، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
اگر به دنبال دندانپزشکی با تمرکز بر زیبایی دندان و ایمپلنت در تهران هستید، دکتر بیتا مدبر میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. تخصص و تجربه ایشان در ارائه درمانهای زیبایی و ترمیمی، لبخندی سالم و زیبا را به شما هدیه خواهد داد.
خدماتی مانند لمینت سرامیکی، کامپوزیت، بلیچینگ و روکش زیرکونیا در این مطب انجام میشود.
بله، بیماران میتوانند از طریق سیستم نوبتدهی آنلاین، وقت خود را رزرو کنند.
ایمپلنت دندان با استفاده از تجهیزات مدرن و مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار اندرزگو، روبه روی درب اصلی مرکز خرید سانا سنتر، نبش وطن پور جنوبی، پلاک ۲۲، طبقه سوم
بسیار شخص محترم و دقیق هستند. در کارشون حساسیت و ظرافت بالایی دارند. مواد اولیهای که استفاده میکنند بسیار با کیفیت هست؛ و تیمشون مجموعهای حرفهای و تخصصی هست. صد در صد رضایت دارم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۱دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۸کامپوزیت زیبایی دندان فک بالا و پایین انجام دادم خیلی زیبا و طبیعی شده بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱عصب کشی و روکش انجام دادم ، بسیار کارشون دقیق و حرفه ای بود و خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲میتونم بگم واقعا دکتر مجرب و فوق العاده ای هستن من با درد و عفونت خیلی شدید دندان به دکتر مدبر مراجعه کردم با اینکه خیلی ترس از دندانپزشکی داشتم ایشان با دقت و حوصله طوری دندان من را عصب کشی و درمان کردن که اصلا نه حین کار اذیت شدم و نه بعد ازکار و خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۸خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۶/۱۵من خودم به همراه همه خانوادم یعنی بچه هام و همسرم به مدت یک سال هست که برای درمان دندانهامون خدمت ایشون میرسیم به جرات میگم بهترین دندانپزشکی هستن که تو عمرم دیدم خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بسیار عالی و با وجدان هستن، دو تا از پزشکا به من گفتن باید ایمپلنت کنم ولی ایشون دندون منو نگه داشتن و من خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار با تجربه و با وجدان هستند ، دندانی را که چندین دندانپزشک به من گفتن باید بکشی و ایمپلنت کنی به راحتی برام عصب کشی و روکش کردند ، از خانم دکتر تشکر میکنم واقعا در کارشون بینظیرند
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بسیار مجرب ، دقیق و با حوصله هستند در کارشون بینظیرند
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکتر بیتا مدبر یک پزشک فوق العاده از جنبه ی شخصیتی،اخلاق و رفتار با مراجعین و در کار بسیار حرفه ای و دقیق هستند ایشان بسیار غیر قابل وصف صبور و دلسوز هستند و آنقدر متواضع هستند و احترام تک تک مراجعه کننده ها را نگه می دارند که هیچ گونه غرور کاذب برخی پزشکان که باعث تاسف می شود در ایشان وجود و برای ایشان انگار معنایی ندارد من برای عصب کشی دندانی که پزشکان به ظاهر حرفه ای عقب نشینی می کردند پیش ایشان رفتم و با وجود یک نوع بیماری حساسیت ایشان بدون هیچ گونه مشکل و ذره ای اذیت شدن من برای من عصب کشی و کامپوزیت انجام دادند و برای بقیه ی دندان های خودم و خانواده ام بدون هیچ شک و تردیدی درمان را با ایشان ادامه خواهم داد .
۱۴۰۳/۰۷/۲۹با نهایت دقت و مهارت بسیار بالا و باصبر زیاد دندون مرا عصب کشی و پر کردند به قدری کار حرفه ای بود ک بعد از انجام کار متوجه نشدم کدوم دندون من پر شده و خراب بوده
۱۴۰۵/۰۲/۲۶فوق العاده
۱۴۰۳/۰۸/۲۱ایشون پزشک بسیار عالی با تجربه مهربان و دلسوز هستن روکش ایمپلنت برام انجام دادن همینطور دندانی که هشت تا پزشک گفتن باید کشیده بشه ایشون برام به راحتی درست کردن در کل خوشحالم که با ایشون آشنا شدم از این به بعدم هر کاری خودم و خانواده داشته باشیم حتما به ایشون مراجعه می کنیم
۱۴۰۵/۰۱/۳۰حمید مرادی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲من سه سال قبل پیش خانم دکتر کامپوزیت انجام دادم خیلی راضی هستم و تا الان هیچ مشکلی نداشتم تشکر میکنم از دکتر و تیم بسیار خوبشان
۱۴۰۵/۰۳/۰۴با درد شدیدی پیش دکتر مدبر مراجعه کردم آبسه شدیدی داشتم دکتر با مهارت بالا و دقت زیاد دندانم را عصب کشی کردند و الان واقعا راضی هستم و اصلا دردی احساس نکردم خیلی از دکتر و تیم خوبشون ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴ممنون از تشخیص دکتر مدبر بسیار عالی بود یکی از دندانهای من که خیلی عفونت شدید داشت و نیاز به جراحی سختی داشت برای من انجام دادند و بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹ایشون رو بهم معرفی کردن برای کار عالی و قیمت منصفانه
۱۴۰۳/۰۷/۲۷جهت انجام کار زیبایی لمینت دندان خدمتشون مراجعه کردم بسیار باحوصله و دقیق هستند و فوق العاده از نتیجه کارم راضیم
۱۴۰۳/۰۶/۰۵خیلی کارشون خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بهترین و حاذق ترین و خوش قلب ترین خانم دکتر دنیا
۱۴۰۴/۰۲/۱۶سلام کار ترمیم وروکش سپاس فراوان از حسن برخورد خانم دکتر وهمکاران محترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بسیار عالی ، با معرفی یکی از دوستانم که از بیماران قدیم خانم دکتر بودند جهت انجام کار زیبایی دندانهام خدمتشون مراجعه کردم لمینت انجام دادم بسیار زیبا و طبیعی شده و من خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۷کارشون بسیار دقیق و خوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۷