برای دریافت نوبت از دکتر بهزاد احمدی متخصص پروتزهای دندانی (پروستودانتیکس) در اراک، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر بهزاد احمدی متخصص پروتزهای دندانی (پروستودانتیکس) در اراک: خیابان عباس اباد سه راه ارامنه ساختمان پزشکان پاسارگاد طبقه دوم
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر بهزاد احمدی متخصص پروتزهای دندانی (پروستودانتیکس) در اراک حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر بهزاد احمدی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان عباس اباد سه راه ارامنه ساختمان پزشکان پاسارگاد طبقه دوم
واقعا از کار ایشان راضی هستم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۱۸معاینه
۱۴۰۱/۰۵/۳۰با اخلاق و خوش برخورد و عدم انتظار نوبت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عصب کشی پدر کردن
۱۴۰۱/۰۴/۲۶منتظر نوبتم هنوز
۱۴۰۳/۰۴/۲۳من عصب کشی داشتم واقعا کارشون عالیه دکترخوب و حرفه ای و بااخلاق بسیارخوبی هستن سپاس ازاقای دکترو دستیارانشون
۱۴۰۰/۰۱/۰۸خوب بودن
۱۴۰۱/۰۹/۲۹خداروشکرراضی بودم
۱۴۰۱/۰۹/۰۱راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱لمینت عصب کشی ترمیم همه عالی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰بسیار دکتر با اخلاق و کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بسیار خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۳/۰۵/۱۵دکتر بسیار عالی و خوش برخورد .بامهارت و سریع در انجام کار .نوبت دهی بسیار با نظم و اطلاع قبلی .برخورد منشی عالی .برای عصب کشی و روکش مراجعه کردم بسیار راضی هستم .
۱۴۰۴/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عصب کشی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳عالی کار بلد متخصص
۱۴۰۳/۰۴/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۰۸لمینت انجام دادم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱سلاام بسیار آرام وخوشاخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۳بسیار دکتر خوش برخورد و حرفه ای هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۶بسیار مهربان و خوش اخلاق تا حالا بی حسی به این بی دردی نزده بودم ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۳دندان درد،با مراجعه به مطب،خوشبختانه،درمان شد.و برخورد خیلی عالی شخص پزشک
۱۴۰۴/۰۹/۰۱فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳دکتر خوبی هستند و من سال گذشته به همراه همسرم کار دندون انجام دادیم بسیار کاربلد هیتند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عالی و بینظیر
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خوب است
۱۴۰۴/۰۴/۱۷سلام. بسیار پزشک خوش رو و متواضعی هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۲۴فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳برای ساخت محافظ دندان به ایشون مراجعه کردم . برخورد خودشون و کادرشون خیلی خوب بود. هرمشکلی داشت نایت گاردم با روی خوش برطرف میکردن.
۱۴۰۲/۰۸/۰۳عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۱۸دکتر بسیار با اخلاق وصبور وکار بلد هستند براشون آرزوی سلامتی وموفقیت دارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷روکش کردم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸روکش دندانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴