دکتر بهاره باقرزاده متخصص کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی 133395 در کرمان فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار جمهوری، چهارراه فرهنگیان، بلوار معلم، روبهروی هتل پارس، ساختمان پزشکان یاس، طبقه پنجم واقع شده است.
دکتر بهاره باقرزاده متخصص کودکان و نوزادان با بیش از ۱۴ سال سابقه طبابت، یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه سلامت کودکان در شهر کرمان است. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای کودکان بوده و با شماره نظام پزشکی 133395 فعالیت حرفهای خود را ادامه میدهد. مطب دکتر بهاره باقرزاده در شهر کرمان، بلوار جمهوری، چهارراه فرهنگیان، بلوار معلم، روبهروی هتل پارس، ساختمان پزشکان یاس، طبقه پنجم واقع شده و دسترسی مناسبی برای والدین و کودکان فراهم کرده است.
دکتر بهاره باقرزاده علاوه بر ویزیت و درمان بیماریهای عمومی کودکان و نوزادان، در زمینه بیماریهای عفونی و تبدار، آسم و آلرژی کودکان، پایش رشد و تغذیه کودک و همچنین بیماریهای گوارشی و رفلاکس تجربه قابل توجهی دارد. ایشان یکی از پزشکان فعال نوزادان در بیمارستان مهرگان نیز هستند و به عنوان عضو انجمن علمی پزشکان کودکان ایران، همواره در جریان جدیدترین دستاوردهای پزشکی این حوزه قرار دارند.
در مطب تخصصی دکتر بهاره باقرزاده در کرمان، خدماتی مانند پایش زردی نوزادان با دستگاه بیلی روبین بدون نیاز به خونگیری و سوراخ کردن گوش بدون درد نیز ارائه میشود. بسیاری از بیماران و والدین از دقت در تشخیص و برخورد حرفهای ایشان رضایت بالایی داشتهاند و فضای مثبت و اعتمادآفرینی در بین مراجعهکنندگان به چشم میخورد.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت کودکان نزد دکتر بهاره باقرزاده از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. در صورت نیاز به مشاوره تخصصی کودکان و نوزادان در کرمان، میتوانید از تجربه و دانش دکتر بهاره باقرزاده بهرهمند شوید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهارراه فرهنگیان، بلوار معلم، روبه روی هتل پارس، ساختمان پزشکان یاس، طبقه پنجم
۰۹۱۳۶۰۱۷۵۹۸
۰۹۳۷۶۶۷۸۷۶۹
چهارراه فرهنگیان، بلوار معلم، روبه روی هتل پارس، ساختمان پزشکان یاس، طبقه پنجم
۰۹۱۳۶۰۱۷۵۹۸
۰۹۳۷۶۶۷۸۷۶۹
عالی بودن. بهترین تو کرمان هستند. تشخیص درست و داروی مناسب. خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی فوقعالد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۲از همه جهات عالی هستن هم خودشون و هم منشی حرفه ای شون
۱۴۰۴/۱۱/۲۱خیلی خیلی دکتر خوبی هسته خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۰۲دکتر خوبیه ولی بهم گفت ک قلب کودکم صدایی اضافه داره منم رفتم پیش دکتر قلب گفت مشکلی نداره
۱۴۰۵/۰۲/۲۶برای کولیک پسرم بردم خوب بود اما دفعه بعد بردم تنگی مجرابودکه تشخیص ندادند
۱۴۰۳/۰۷/۱۱بسیار دکتر فهمیده و با سوادی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴این دکتر را به دیگران پیشنهاد می کنم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹برای تغذیه دخترم بهش مراجعه کردم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بسیار عالی با حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار صبور و با حوصله و با تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹اره کمک میکند
۱۴۰۲/۱۱/۱۷با اخلاق وصبور به تمام صحبت های مراجعین توجه میکند
۱۴۰۴/۰۸/۲۶با حوصله و دقت بالا ویزیت کردند. وخیلی خوش برخورد و توضیحات کامل در مورد روند بیماری داده شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۱۵بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بسار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۷کاملا از درمان شون راضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰سرماخوردگی و تب شدید
۱۴۰۴/۰۵/۲۰عالی بهترین دکتر واقعا
۱۴۰۳/۰۲/۰۱نوزاد چند روزه ام زردی داشت و درمان شد
۱۴۰۲/۰۸/۲۴دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیا رخوب
۱۴۰۳/۰۱/۲۵سرماخوردگی ..عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲اسهال بود بچم کارش عالیه باحوصله خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالین بی
۱۴۰۳/۱۰/۱۴دکتر خوبی و خوش برخوردی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۲۷خانم دکتر کاملا با سواد و در تشخیص بیماری خیلی خوب بودند
۱۴۰۲/۰۳/۱۵سرما خوردگی
۱۴۰۳/۰۸/۱۸تا بحال چندین بار پسرم رو پیش ایشون بردم، از سرماخوردگی گرفته تا اگزما پوستی و حتی سرفه مزمن که هر دفعه نتیجه گرفتم. تشخیص خوب، با حوصله و خوش اخلاق و تجویز عالی.
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بیماری کودکم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴واقعا خیلی عالی بودن خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۳/۱۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳سلام همه چیز عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۶خانم دکتر کاملا بیماری رو توضیح دادن و خدا رو شکر بچه ام همان زمانی که گفته بودن درمان شدن؛ فرشته نجات بچه ها هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۴عاللللللیییییب
۱۴۰۳/۰۲/۱۸ذررررر
۱۴۰۴/۰۳/۰۲دکتر خیلی مهربان و دانا
۱۴۰۴/۰۱/۰۳با سواد ..توضیح عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خیلی دکتر مهربان و کارش عالیه ورفتارشم خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۰۴عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵سلام خیلی دکتر خوب و باحوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۲اگزما وکنترل شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۹عالی با حوصله و دانش به روز
۱۴۰۳/۰۲/۲۳دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴مشکل یبوست شدید دخترم وکم خونی با تشخیص خانم دکتر با یه بار ویزیت الحمدلله درمان شدن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱زردی نوزاد بسیار تا بسیار پزشک خوب و قابل اعتماد هستن با آرامش کامل توضیح میدن به همه پدر مادرها توصیه میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۱۴هر زمان مراجعه کردم پسرم سریعا خوب شده
۱۴۰۴/۰۸/۰۳تیرویید
۱۴۰۴/۰۳/۰۳روش درمانش وبرخورد با بیمار بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶سلام من دوتادخترم سلفه زیاد میزدن ریهاشون درگیر بود خداروشکر با داروهای خانم دکتر خوب شدن واقعا کارشون عالیه ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عالی وباحوصله
۱۴۰۳/۰۶/۱۶دکتر خوبی هستن راضیم موفق باشند
۱۴۰۳/۱۱/۰۸دخترم مریض بودند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۷/۰۹دخترم زردی داشت
۱۴۰۴/۰۴/۲۲بسیار متبحر و خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۰بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۳تب و سرماخوردگی. با یه نسخه پسرم خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲خوب بودن
۱۴۰۲/۰۹/۱۳واقعا عالی هم از نظر اخلاق هم از نظر تشخیص دقیق و به موقع .محیط کاری بسیار آرام و منظم منشی با اخلاق .
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر خیلی خوبیه .خیلی باحوصله هست.داروهای خوبی هم میده
۱۴۰۳/۱۱/۰۳دخترم مریض بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲خیلی دکتر با صبر و حوصله ای است تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۳۱خیلی خوب بودن، مهربان و کاملا بیماری رو توضیح می دن
۱۴۰۲/۰۴/۱۰بسیار عالی و خ
۱۴۰۳/۱۲/۰۶فضای عالی مطب برای کودکان و همچنین برخورد مناسب دکتر با کودکان و از همه مهم تر تشخیص به موقع نوع بیماری و تجویز متناسب دارو
۱۴۰۲/۰۱/۰۴دکتر خیلی خوبیه واقعا دارو مورد نیاز میده کاملا توضیح در مورد دارو و بیماری میده ولی ویزیتش ازاده هیچ دارو هم تو بیمه نمیده حداقل باید دارو رو تو سایت بیمه بده .
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار بااخلاق و عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹دکتر بسیار خوش رو خوش اخلاق بسیاردرکارخودشون دقیق وباتمام حوصله پیگیرمشکل و بیماری مریض هستند تا درمان رو انجام بدهند
۱۴۰۵/۰۳/۱۸خیلی با وسواس و دقت بالا معاینه میکنند ولی وقت کم میذارن برای معاینه درکل سواد عالی دارند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹تو ی کلمه فوق العاده
۱۴۰۲/۱۲/۱۰