دکتر بهاره باقرزاده متخصص کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی 133395 در کرمان فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار جمهوری، چهارراه فرهنگیان، بلوار معلم، روبهروی هتل پارس، ساختمان پزشکان یاس، طبقه پنجم واقع شده است.
دکتر بهاره باقرزاده متخصص کودکان و نوزادان با بیش از ۱۴ سال سابقه طبابت، یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه سلامت کودکان در شهر کرمان است. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای کودکان بوده و با شماره نظام پزشکی 133395 فعالیت حرفهای خود را ادامه میدهد. مطب دکتر بهاره باقرزاده در شهر کرمان، بلوار جمهوری، چهارراه فرهنگیان، بلوار معلم، روبهروی هتل پارس، ساختمان پزشکان یاس، طبقه پنجم واقع شده و دسترسی مناسبی برای والدین و کودکان فراهم کرده است.
دکتر بهاره باقرزاده علاوه بر ویزیت و درمان بیماریهای عمومی کودکان و نوزادان، در زمینه بیماریهای عفونی و تبدار، آسم و آلرژی کودکان، پایش رشد و تغذیه کودک و همچنین بیماریهای گوارشی و رفلاکس تجربه قابل توجهی دارد. ایشان یکی از پزشکان فعال نوزادان در بیمارستان مهرگان نیز هستند و به عنوان عضو انجمن علمی پزشکان کودکان ایران، همواره در جریان جدیدترین دستاوردهای پزشکی این حوزه قرار دارند.
در مطب تخصصی دکتر بهاره باقرزاده در کرمان، خدماتی مانند پایش زردی نوزادان با دستگاه بیلی روبین بدون نیاز به خونگیری و سوراخ کردن گوش بدون درد نیز ارائه میشود. بسیاری از بیماران و والدین از دقت در تشخیص و برخورد حرفهای ایشان رضایت بالایی داشتهاند و فضای مثبت و اعتمادآفرینی در بین مراجعهکنندگان به چشم میخورد.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت کودکان نزد دکتر بهاره باقرزاده از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. در صورت نیاز به مشاوره تخصصی کودکان و نوزادان در کرمان، میتوانید از تجربه و دانش دکتر بهاره باقرزاده بهرهمند شوید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار جمهوری، چهارراه فرهنگیان، بلوار معلم، روبه روی هتل پارس، ساختمان پزشکان یاس، طبقه پنجم
۰۹۱۳۶۰۱۷۵۹۸
۰۹۳۷۶۶۷۸۷۶۹
بلوار جمهوری، چهارراه فرهنگیان، بلوار معلم، روبه روی هتل پارس، ساختمان پزشکان یاس، طبقه پنجم
۰۹۱۳۶۰۱۷۵۹۸
۰۹۳۷۶۶۷۸۷۶۹
خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۷/۰۹خیلی خوب بودن، مهربان و کاملا بیماری رو توضیح می دن
۱۴۰۲/۰۴/۱۰عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بیماری کودکم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار صبور و با حوصله و با تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دخترم مریض بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکتر خیلی خوبیه .خیلی باحوصله هست.داروهای خوبی هم میده
۱۴۰۳/۱۱/۰۳سلام همه چیز عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷زردی نوزاد بسیار تا بسیار پزشک خوب و قابل اعتماد هستن با آرامش کامل توضیح میدن به همه پدر مادرها توصیه میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۱۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳خیلی دکتر مهربان و کارش عالیه ورفتارشم خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۰۴خانم دکتر کاملا با سواد و در تشخیص بیماری خیلی خوب بودند
۱۴۰۲/۰۳/۱۵خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹با حوصله و دقت بالا ویزیت کردند. وخیلی خوش برخورد و توضیحات کامل در مورد روند بیماری داده شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار متبحر و خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۰برای تغذیه دخترم بهش مراجعه کردم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر خیلی مهربان و دانا
۱۴۰۴/۰۱/۰۳بسیار دکتر فهمیده و با سوادی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار عالی با حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیا رخوب
۱۴۰۳/۰۱/۲۵با سواد ..توضیح عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸برای کولیک پسرم بردم خوب بود اما دفعه بعد بردم تنگی مجرابودکه تشخیص ندادند
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عاللللللیییییب
۱۴۰۳/۰۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۲دکتر خیلی خوبیه واقعا دارو مورد نیاز میده کاملا توضیح در مورد دارو و بیماری میده ولی ویزیتش ازاده هیچ دارو هم تو بیمه نمیده حداقل باید دارو رو تو سایت بیمه بده .
۱۴۰۴/۰۹/۱۵تو ی کلمه فوق العاده
۱۴۰۲/۱۲/۱۰دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴نوزاد چند روزه ام زردی داشت و درمان شد
۱۴۰۲/۰۸/۲۴بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۳سرماخوردگی و تب شدید
۱۴۰۴/۰۵/۲۰هر زمان مراجعه کردم پسرم سریعا خوب شده
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار عالی و خ
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دخترم زردی داشت
۱۴۰۴/۰۴/۲۲این دکتر را به دیگران پیشنهاد می کنم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۶خوب بودن
۱۴۰۲/۰۹/۱۳سرما خوردگی
۱۴۰۳/۰۸/۱۸بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خیلی خیلی دکتر خوبی هسته خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۰۲سلام من دوتادخترم سلفه زیاد میزدن ریهاشون درگیر بود خداروشکر با داروهای خانم دکتر خوب شدن واقعا کارشون عالیه ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی با حوصله و دانش به روز
۱۴۰۳/۰۲/۲۳واقعا خیلی عالی بودن خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۳/۱۵عالی وباحوصله
۱۴۰۳/۰۶/۱۶دکتر بسیار خوش رو خوش اخلاق بسیاردرکارخودشون دقیق وباتمام حوصله پیگیرمشکل و بیماری مریض هستند تا درمان رو انجام بدهند
۱۴۰۵/۰۳/۱۸تا بحال چندین بار پسرم رو پیش ایشون بردم، از سرماخوردگی گرفته تا اگزما پوستی و حتی سرفه مزمن که هر دفعه نتیجه گرفتم. تشخیص خوب، با حوصله و خوش اخلاق و تجویز عالی.
۱۴۰۴/۰۵/۲۹دکتر خوبیه ولی بهم گفت ک قلب کودکم صدایی اضافه داره منم رفتم پیش دکتر قلب گفت مشکلی نداره
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی بودن. بهترین تو کرمان هستند. تشخیص درست و داروی مناسب. خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰فضای عالی مطب برای کودکان و همچنین برخورد مناسب دکتر با کودکان و از همه مهم تر تشخیص به موقع نوع بیماری و تجویز متناسب دارو
۱۴۰۲/۰۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۲سلام خیلی دکتر خوب و باحوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۲سرماخوردگی ..عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دخترم مریض بودند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷اره کمک میکند
۱۴۰۲/۱۱/۱۷خیلی دکتر با صبر و حوصله ای است تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار بااخلاق و عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹از همه جهات عالی هستن هم خودشون و هم منشی حرفه ای شون
۱۴۰۴/۱۱/۲۱اسهال بود بچم کارش عالیه باحوصله خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۵ذررررر
۱۴۰۴/۰۳/۰۲مشکل یبوست شدید دخترم وکم خونی با تشخیص خانم دکتر با یه بار ویزیت الحمدلله درمان شدن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۷روش درمانش وبرخورد با بیمار بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خیلی با وسواس و دقت بالا معاینه میکنند ولی وقت کم میذارن برای معاینه درکل سواد عالی دارند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۱۵دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷دکتر خوبی هستن راضیم موفق باشند
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عالی فوقعالد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷هنوز نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰عالین بی
۱۴۰۳/۱۰/۱۴تب و سرماخوردگی. با یه نسخه پسرم خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عالی بهترین دکتر واقعا
۱۴۰۳/۰۲/۰۱تیرویید
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر خوبی و خوش برخوردی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳اگزما وکنترل شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۹کاملا از درمان شون راضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰با اخلاق وصبور به تمام صحبت های مراجعین توجه میکند
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خانم دکتر کاملا بیماری رو توضیح دادن و خدا رو شکر بچه ام همان زمانی که گفته بودن درمان شدن؛ فرشته نجات بچه ها هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۴واقعا عالی هم از نظر اخلاق هم از نظر تشخیص دقیق و به موقع .محیط کاری بسیار آرام و منظم منشی با اخلاق .
۱۴۰۴/۰۳/۱۰