دکتر ایوب فیروزی فوق تخصص غدد و متابولیک کودکان با شماره نظام پزشکی 97761 در خرمآباد فعالیت دارد. مطب ایشان در چهارراه فرهنگ، کوچه شهید یزدانی، بعد از کلینیک خورشید و مادر، طبقه همکف واقع شده است.
دکتر ایوب فیروزی یکی از پزشکان معتبر با فوقتخصص غدد و متابولیک کودکان در خرمآباد است. ایشان با شماره نظام پزشکی 97761 در حوزه درمان بیماریهای غدد درونریز و متابولیسم اطفال فعالیت دارد. دکتر ایوب فیروزی پس از اخذ تخصص بیماریهای کودکان، موفق به دریافت مدرک فوق تخصص بیماریهای غدد درون ریز و متابولیسم کودکان شدهاند که نشاندهنده دانش و تخصص عمیق ایشان در زمینه اختلالات هورمونی، رشد و متابولیسم کودکان است.
مطب دکتر ایوب فیروزی در شهر خرمآباد قرار دارد و مراجعهکنندگان میتوانند به نشانی چهارراه فرهنگ، کوچه شهید یزدانی، بعد از کلینیک خورشید و مادر، طبقه همکف مراجعه نمایند. این موقعیت مکانی امکان دسترسی آسان بیماران را در سطح شهر خرمآباد فراهم کرده است.
با توجه به دارا بودن مدرک فوقتخصص بیماریهای غدد و متابولیک کودکان، دکتر ایوب فیروزی قادر به تشخیص و درمان بیماریهایی نظیر کمکاری یا پرکاری تیروئید، اختلالات رشد، بلوغ زودرس یا دیررس، دیابت نوع ۱ در کودکان و سایر مشکلات هورمونی میباشد. علاوه بر این، پیشینه تحصیلی ایشان در تخصص بیماریهای کودکان نیز موجب شده تا درمان بیماران به صورت جامع و تخصصی انجام پذیرد.
دکتر ایوب فیروزی، فوقتخصص غدد و متابولیسم کودکان، به دلیل رویکرد علمی و تسلط بر جدیدترین دستاوردهای علمی در این حوزه، مورد اعتماد خانوادههای بسیاری در خرمآباد است. بیماران معمولاً از دقت در تشخیص مشکلات رشد و هورمونی و همچنین توضیحات کامل ایشان رضایت بالایی دارند. اگر به دنبال پزشک فوق تخصص غدد و متابولیک کودکان در خرمآباد هستید، دکتر ایوب فیروزی با تجربه و دانش تخصصی خود میتواند گزینه مناسبی باشد.
برای دریافت نوبت، میتوانید با مطب دکتر ایوب فیروزی در خرمآباد تماس بگیرید. دکتر ایوب فیروزی همواره تلاش میکند تا خدمات درمانی دقیق و بهروز را به بیماران ارائه دهد.
دکتر ایوب فیروزی دارای فوق تخصص غدد و متابولیک کودکان و تخصص بیماریهای کودکان است.
مطب ایشان در خرمآباد، چهارراه فرهنگ، کوچه شهید یزدانی، بعد از کلینیک خورشید و مادر، طبقه همکف قرار دارد.
اختلالات هورمونی، کمکاری یا پرکاری تیروئید، دیابت نوع ۱، مشکلات رشد و بلوغ زودرس یا دیررس در کودکان توسط ایشان بررسی و درمان میشود.
در حال حاضر برای نوبتگیری باید با مطب دکتر ایوب فیروزی تماس بگیرید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهار راه فرهنگ . کوچه شهید یزدانی . بعد از کلینیک خورشید و مادر) . طبقه همکف
عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۶بسیار عالی و بااخلاق وباتجربه هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۶واسه هر مشکلی از بچه هام که پیشش رفتم نتیجه عالی بود از هر لحاظ عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۸واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۳/۰۷پزشک دخترم بوده
۱۴۰۱/۰۲/۲۶دکترخیلی خوبی هستن خدا پدرمادرشون را بیامرزد بااین فرزندی که تحویل جامعه دادن
۱۳۹۹/۱۲/۱۲بهتریند
۱۴۰۱/۱۰/۲۱دختر برادرم تشنج داشت که به کمک این پزشک معالجه شد
۱۴۰۱/۰۳/۰۹دخترم مشکل قد و رشد دارند تحت درمان هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۱۲خیلی دکتر کاربردی هست
۱۴۰۰/۰۹/۱۱دکتر خیلی عالی هستش و تخصصش هم داره
۱۴۰۱/۰۶/۲۹بسیار دکتر خوبی هستن وبا تجربه
۱۴۰۰/۰۷/۱۴عالی.بله.خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۵پزشکی بسیار باسواد و با اخلاق و کار بلد و با تشخیص درست صحیح
۱۴۰۱/۰۵/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عاللللللللللللی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶در تشخیص عالییی
۱۴۰۱/۰۴/۲۴دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۸سلام دکتر فیروزی بهترین دکتر غدد هستن ب نظر من چون من خیلی قدم کوتاه بود و علائم بلوغ را نداشتم خداروشکر با داروهای دکتر هم قدم بلند شده هم مشکل بلوغم حل شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر خیلی خوبیه .
۱۴۰۰/۰۴/۳۰عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دکتر عالی هستن فقط نوبت دهی مشگل داریم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خیلی ازشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۴همسرم کرونانداشته داروهاعالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴دکتر خوب و تخصص عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۳برای ترویید خیلی عالی بوده
۱۳۹۹/۱۲/۰۳برای پیگیری قد و وزن
۱۴۰۱/۰۲/۱۰عالی، بسیار دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۵/۰۹دکتر بسیار ماهری هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۴نوبتش اصلا گیر نمیاد
۱۴۰۱/۰۴/۱۸دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۳/۲۶دکتربسیارخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۸فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۰۲تشخیص خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۰۷عالیییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱بسیار عالیست
۱۳۹۷/۰۸/۰۷خیلی خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۲۳پزشک دوتادخترم بوده برای بیماریهای عفونی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۲برای بچهای دوقلوم مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱کارش خدای خیلی خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۶/۲۲کم کاری غده تیرویید وکمبود هورمون رشد
۱۴۰۰/۱۰/۰۹کم کاری تیرویید پسرم تحت درمان هستیم فعلا
۱۴۰۰/۱۱/۲۱عالی و بی نظیر
۱۴۰۱/۰۶/۰۹سلام فعلا تحت درمان هستن دکتر خیلی با حوصله ای هستن اما متسفانه نوبت گرفتن خیلی سخته بنده باید دخترم برج دو ویزیت میشد اما هنوز نوبت گیرم نیومده
۱۴۰۱/۰۴/۰۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۸رشد بچهها م
۱۴۰۰/۰۹/۲۴دکترخیلی مهربان و باتجربه هستن
۱۳۹۸/۰۹/۱۰بهترین دگتر دنیا
۱۴۰۰/۰۴/۰۵سلامتی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیار حاذق و باسواد هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۰عالی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۷خیلی عالی و کار درست
۱۴۰۰/۱۰/۰۱پزشک دخترام بوده
۱۳۹۹/۱۱/۲۰کولیک فرزندم نتیجه مثبت بود
۱۳۹۷/۰۹/۲۷دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵بیمار سیستینوزیس تحت درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۵عالی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳خیلی خوش برخورد هستن و تشخیصاشونم عالی هست
۱۴۰۱/۰۸/۰۵از روز اول پزشک دختر بوده وبسیار حاذق می باشد وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱مشکل کمبودهورمون رشددخترم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸تحت درمان فعلا
۱۴۰۱/۰۵/۲۹فرزندم مشکل غدد داشت که به لطف خداوند مهربان، تحت نظر ایشان در حال درمان است.
۱۴۰۱/۰۹/۰۱پسرم دفع پروتین داشت و نتیجه عالی گرفتیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴نوبت اول بوده فعلن مشخص نیست
۱۴۰۱/۰۳/۰۴بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۰۵برای بلوغ زودرس دخترم رفتم خوبه راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۷/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۲کم کاری تیروئید نوزاد
۱۴۰۰/۰۹/۲۹دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عفونی و درمان شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۹دکتر مهربان و تو کارش هم عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۹سرما خوردگی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶دخترم از تولد تا 8سالگی زیر نظر ایشون بودن که هم از لحاظ درمان وهم اخلاق در سطح عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱دکتر با تجربه
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۵خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۰۹/۱۷پسرم التش کوچیک بود واقا بهورین دکتر دنیا من که ازش ممنونم خدلخیرش بده
۱۴۰۰/۱۰/۱۲برادزاده ودوتا ازخواهرزاده هایم.
۱۴۰۰/۰۶/۰۹خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۳/۰۱کوتاهی قد.وبامراجعه به پزشک تاثیربی نظیری داشت
۱۴۰۰/۰۸/۰۳در بیمارستان عسلی پسرم را چکاب کرد
۱۳۹۷/۰۳/۱۹فعلا به
۱۴۰۱/۰۶/۰۷تیروئید
۱۴۰۰/۱۱/۲۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲خوب بود ولی فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۶/۰۱فوقعاده
۱۴۰۰/۰۸/۰۵دکتر باسواد و بسیار بسیار با اخلاق
۱۴۰۰/۰۲/۱۶نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷کارشون رو
۱۴۰۱/۰۸/۰۷بسیار دکتر خوبی هستش
۱۴۰۰/۰۲/۰۷واقعا بهترین دکترن جون بچه من رو نجات داد بچه من 27 روزش بود وعفونا بدنش 85 بود یک ماه زیر نظرش بود خوب خوب شد من واقعا ازش بخاطر نجات دادن پسرم ممنونم و تا آخر عمر دعاشون میکنم
۱۳۹۷/۰۱/۲۴خیلی موثره با یک جلسه فعلا راضی ام
۱۴۰۰/۰۸/۰۵دکتر بسیار
۱۴۰۱/۰۳/۰۳خیلی خوب و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱پسرم مشکل قدو وزن داشته فعلا آزمایش انجام دادیم تا دکتر نظر بدن
۱۴۰۱/۱۰/۲۷کارش عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵باسلام پزشکی با تجربه و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۶/۳۱خیلی خوی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸چکاب کامل بچه هام بردم پیش
۱۴۰۰/۰۵/۱۸برگشت شیر
۱۴۰۰/۱۰/۰۱کند بودن هورمون رشد فعلا تحت درمان می باشد
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۹دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۰/۰۴/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دکتر خیلی خوبی هستن ودر کارشون.وارد هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتری بسیار
۱۴۰۰/۰۴/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰نیروی فرزندم علی بودن دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۲۱دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۲برای رشد دخترم فعلا در حال درمان هست
۱۴۰۱/۰۹/۲۶بهترین
۱۴۰۰/۱۲/۰۱مشکل غدد لنفاوی.بهبودی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴دکتر خوبیه من بچمو برای رشد میبرم پیشش کارش عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۱۰بسیار محترم و باسواد هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸به نظر من دکتر فیروزی یکی از باتجربه ترین دکتر کودکان میباشد
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بچه ام دیابت داشت بسیارعالیییی
۱۴۰۱/۰۳/۲۳چک نوزاد
۱۴۰۰/۰۳/۲۵خوب شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۳کم کاری تیرویی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بسیار حاذق و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۷عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عاااالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۱فعلا که
۱۴۰۰/۰۵/۱۱کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۲۱سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بسیار عالی،صبور،مهربان و تشخیص درست
۱۴۰۱/۱۱/۰۳سلام فعلا پسرم تازه بردم واسه قد و وزن ولی از برخوردش معلومه که خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۸کم خونی کودک رو خیلی خوب درمان میکنن آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۱۷نوبت گرفتن واقعا سخته
۱۴۰۱/۰۲/۱۸در خصوص قد فرزندم که الحمدلله فعلا خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۲۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بهترین
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عاااالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۸آقای دکتر عالی هستن با صبر وحوصله ویزیت میکنن خوب توضیح میدن
۱۴۰۱/۰۹/۰۱بسیار صبور و با حوصله
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بهترین
۱۴۰۰/۱۱/۰۷عالی بهترین پزشک هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۸در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۹پنومونی داشته بچه ام
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴عالی است
۱۴۰۱/۰۹/۱۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۵تیروئید
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳تب با اخلاق و صبور و در کارشون حرفه ای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸واسه قد وزنعالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۴رشد و قد دخترم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶برای ضعیف بودن فرزند خود مراجعه کردم و پرونددارد
۱۴۰۱/۰۵/۲۲از لحاظ علمی شنیدم
۱۴۰۱/۰۹/۰۹در حال درمان فعلا
۱۴۰۰/۰۷/۱۲دکتر چ
۱۴۰۱/۱۰/۱۴خوب است
۱۴۰۱/۰۳/۱۴بزای رشد قدی فرزندم رفتم بله مشاوره خیلی خوبی دادن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عالیه ب دکتر خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۳تیروئد عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۱فعلادرحال درمان میباشیم
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عالی هستن ولی گرفتن نوبت بسیار مشکله
۱۴۰۱/۰۵/۰۹عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خیلی خوب کار بلدن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتر بسیار حاذقی است
۱۴۰۱/۰۴/۰۶دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۹مشکل قد و وزن پسرم وخدا رو شکر با تجویزهای دکتر الان بهتر شده
۱۴۰۱/۰۳/۱۰نتیجه کارهاش عالین
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالیی هست کارش
۱۴۰۰/۰۱/۱۵واسه رشد قد دخترم مراجعه کردیم فعلا مراحل ویزیت تمام نشده ولی خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵بسیار دکتر خوب و باتجربه ایی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۸انسانی شریف وپزشکی حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۷دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بسیار توانمند در تشخیص درمان با اخلاق عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵کوتاهی قد کودکم
۱۴۰۱/۰۴/۲۳فقط میدونم دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱واسه کوتاهی قد بچه ام
۱۴۰۰/۱۲/۰۹برای کنترل قد و وزن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶فعلا تازه رفتم پیشش
۱۴۰۰/۰۸/۲۵بهترین دکتر هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۴لسبار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالیعالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالی بودن کارشون قلب بچم
۱۴۰۱/۰۴/۳۱من پسرم۱۱ سالش بود مشکل رشد داشت و از لحاظ وزن و قد رشد نمیکرد بعد یکی این دکترو بهم معرفی کرد منم بردم بعد یه سری ازمایش نوشت که گرفتم بعد معلوم شد هرمون رشدش کمه بعد هم درمان روبرا پسرم شروع کرد که الان خدارو شکر پسرم هم از لحاظ قد ووزن رشد خوبی کرده من از دکتر خیلی متشکرم کارش عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۰۵خوب.نوزاد نارس
۱۳۹۸/۰۵/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بسیار دکتر مهربان و با تجربه ای هستن پسرم 34هفته دنیا اومد به کمک ایشون زنده موند
۱۳۹۷/۰۲/۰۴واقعا دکتر خوبه
۱۴۰۱/۰۹/۰۵عالیه ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۸ریه بچهام حساس بود و خیلی زود عفونت میکرد.با هر ویزیت از بچهام خیلی زود خوب میشدن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲فعلا درمان راشروع نکردم
۱۴۰۱/۰۵/۰۵عالی بهترین
۱۴۰۰/۰۳/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۶بیماری پسرم رو تشخیص دادن و عالی بود کارشون الا تحت نظرشون هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۶هنوز مراجعه نکردم
۱۴۰۱/۰۶/۲۷پسرم قبلا آوردم پیش دکتر ، من پدر هستم خانمم خیلی راضی بود و نتیجه هم گرفت
۱۴۰۰/۰۴/۲۶فوق العاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۰کارش عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۸عالی بودن.بسیار صبور و کاردان
۱۴۰۰/۱۰/۲۶سلام . دکتر ایوبی هم از لحاظ اخلاق دکتر خیلی خوبی هستن هم از نظر تخصص
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی حرف نداره
۱۴۰۱/۰۳/۰۷تیرویید
۱۴۰۰/۱۰/۰۴جهت رشد ،فعلا بچه ام تحت درمان هست
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۱کم خونی خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۶تازه می
۱۴۰۰/۱۰/۱۸برای رشد پسرم مراجعه کردیم. درحال درمان هستن. دکتر خوش اخلاق وباحوصله ای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عالی دل درد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالی دکتر کارش درسته
۱۴۰۱/۰۸/۱۷دکتر عالی هست
۱۴۰۱/۰۲/۰۸خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶بسیار عالی و خوش خلق
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دوقلوو نوزاد نارس داشتم ک با کمک های دکتر فیروزی زنده موندن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶برای بررسی رشد پسرم مراجعه خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۱مشکل کوتاهی قد
۱۴۰۰/۰۸/۲۹ایشون پزشک سه قلوهای من توی دستگاه ان آی سی یو در بدو تولد بودن ، بسیار با سواد و متشخص هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲