دکتر ایمان امیری متخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی با شماره نظام پزشکی 113365 در شهر رشت فعالیت دارد. مطب دکتر امیری در چهار راه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان سپید، طبقه پنجم قرار گرفته و امکان نوبتدهی اینترنتی فراهم است.
دکتر ایمان امیری متخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی با شماره نظام پزشکی 113365 یکی از جراحان برجسته در رشت است که در زمینه جراحیهای کم تهاجم و لاپاراسکوپی فعالیت دارد. ایشان با دارا بودن بورد تخصصی جراحی عمومی، تخصص ویژهای در انجام انواع جراحیهای درمان چاقی مفرط مانند اسلیو معده و جراحیهای زیبایی شکم از جمله لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی به روش لاپاراسکوپی دارند. مطب دکتر ایمان امیری در چهار راه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان سپید، طبقه پنجم واقع شده و بیماران میتوانند برای دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر اقدام کنند.
دکتر ایمان امیری، متخصص جراحی عمومی، علاوه بر درمان بیماریهای گوارشی مانند جراحی کیسه صفرا، کبد، معده، روده، آپاندیس و اثنی عشر به روش لاپاراسکوپی، در جراحیهای غدد (تیروئید، پاراتیروئید و آدرنال) و جراحی سرطانهای دستگاه گوارش و پستان نیز تجربه دارد. همچنین خدمات جراحی اطفال، برداشتن طحال، جراحی پستان، هموروئید و فیشر به روشهای جراحی و لیزری، جراحی انواع فتق و سینوس پیلونیدال (کیست مویی) توسط ایشان ارائه میشود. انجام جراحیهای سرپایی مانند برداشتن توده، خال و زخمهای پوستی با بیحسی موضعی در مطب نیز از جمله خدمات قابل ارائه ایشان است.
بر اساس نظرات بیماران، دکتر ایمان امیری در رشت به دلیل دقت در تشخیص، تسلط بر روشهای نوین جراحی و برخورد حرفهای، رضایت بالایی را کسب کرده است. بسیاری از مراجعین از بهبود وضعیت پس از جراحیهای لاپاراسکوپی و رضایت از نتایج زیبایی شکم و لاغری گزارش دادهاند. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را توصیه کردهاند و امکان دریافت نوبت اینترنتی باعث سهولت دسترسی بیماران به خدمات تخصصی ایشان شده است.
در جمعبندی، دکتر ایمان امیری متخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی با مدارک معتبر و مطبی مجهز در رشت، گزینهای مطمئن برای جراحیهای کم تهاجم و درمان بیماریهای گوارشی و زیبایی به شمار میرود.
دکتر ایمان امیری متخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی است و در جراحیهای درمان چاقی، جراحی زیبایی شکم، جراحی دستگاه گوارش، غدد و جراحیهای سرپایی تجربه دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت یا جراحی، نوبت رزرو کنند.
مطب دکتر امیری در رشت، چهار راه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان سپید، طبقه پنجم قرار دارد.
جراحی چاقی (اسلیو معده)، جراحی فتق، هموروئید، فیشر، جراحی غدد، کیسه صفرا و جراحی زیبایی شکم به روش لاپاراسکوپی از جمله خدمات ایشان است.
بله، برخی جراحیها مانند هموروئید و فیشر به روش لیزری نیز توسط دکتر امیری انجام میشوند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهار راه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان سپید، طبقه پنجم
شقاق، یک ماهه عمل کردم اما هنوز بضی وقتا درد دارم، نمیدونم طبیعیه یانه اما توقع داشتم زودتر خوب شم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتر خیلی خیلی جدی روک هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱جراحی لیزر هموروئید انجام دادم و کاملا راضیم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷دکتر با اخلاق .تشخیص خوب
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار دکتر مهربان و با حوصله ای هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۵دومین با
۱۴۰۱/۰۲/۱۳بسیار پزشک با مهارتی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۶فوق العاده حرفه ای کار بلد توسط دکتر دیگری هموروئید جراحی داشتم نا موفق که خوشبختانه زیر نظر ایشان بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عمل فتخ انجام دادم راضیم بسیار دکتر خوبی هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۱۱/۱۳عالی ،،دکتری که نظر درست و بهترین راهکار رو ارائه میده
۱۴۰۳/۱۱/۳۰راضی هستم کارشون خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱معمولی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بی نظیر
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دکترخوبیه کاربلدهست وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۹در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۰۸جراحی شدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۴همسرم مسکل صفرا داشت عمل کرد
۱۴۰۰/۰۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸مشکل کیست مویی داشتم دکتر لطف کردن خیلی فوری در کمتر از ۲۴ ساعت بعد از ویزیت عمل رو به بهترین نحو ممکن انجام دادن
۱۴۰۲/۰۱/۱۲بسیار خوش برخورد و دلسوز هستن ایشون مشکل هموروئید داشتم جراحی شدم در سریع ترین زمان ممکن و نتیجه تا الان رضایت بخش بود.
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عالی و با دقت
۱۴۰۰/۰۴/۰۶خیلی با اخلاق و حرفه ای هستند و از جراحی هم خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵سلام درک کردن مریض..
۱۴۰۴/۰۴/۱۷جراحی اسلیو معده برای همسرم انجام دادند که خیلی خوب بود و الان حدود 30کیلو وزن کم کردند
۱۴۰۰/۰۲/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۱۹عمل کیسه صفرا عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴بد نبود
۱۴۰۰/۰۱/۰۵عالیییی دکتری خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عمل همورویید انجام دادم وخیلی راضی هستم دکتر بسیار خوش اخلاق وکار بلد
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکتر عالی وقت میزاره برای مریض ها من کاملن راضی هستم
۱۴۰۲/۰۶/۱۷دکتر بسیار خوش اخلاق وار بلدن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷جراحی صفرا.بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۲۱بهترین دکترهستن من عمل کیسه صفرا انجام دادم پیششون بدون هیچ دردی عمل شدم
۱۴۰۱/۰۳/۰۸برادرم کیست مویی
۱۴۰۲/۰۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶مریضی که عمل میخواستن بازارو خوب شدن
۱۴۰۲/۱۰/۳۰دکتر خوبی هستن بنده عمل لاپاراسکوپی پیششون انجام دادم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰عالی دکترباتجربه وخوبی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۵بسیار پز
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بسیار خوش اخلاق هستند فوقالعاده پزشک حاذق و در کار خود استاد و متخصص،بهترین هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۶ایشون دکتر فوق العاده ای هستند ممنون از زحماتشون بیمارمون مشکل شدید هموروئید داشتن که جراحی شدن خداروشکر حالشون خیلی بهتره
۱۴۰۵/۰۳/۲۰جراحی سینوس پایلونیدال انجام دادم و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۳/۱۴بعد عمل لاپارسکوپی کیسه صفرا دجا. سکته ی خفیف. شده
۱۴۰۰/۱۰/۲۳جراحی کیسه صفرا پیشون انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹مشکل هموروئید داشتم الان 1ماهی هست ک جراحی کردم تاالان مشکلی نداشتم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عمل هرنی انجام دادن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷همسرم مراجعه کننده آقای دکتربوده.جراحی غده توبازوانجام دادن.راضی بودیم خداروشکر.ممنون ازشون.درحال حاضرمادرهمسرموبردیم برای هموروییددرحال معالجه هستن.ممنون ازشون.خداقوت وسلامت باشن.ازمنشیای عزیزشون سپاس
۱۴۰۵/۰۳/۳۱من تا حالا پیشش نرفتم ولی خیلی تعریف از کارش شنیدم
۱۴۰۲/۰۸/۲۴عمل صفرا
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عمل صفرا
۱۴۰۳/۰۹/۰۴عااالیه دکتر باحوصله خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۲/۳۱دکتریشش عالیی بااخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۵من سینوس پیلونیدال داشتم سال 90 آقای دکتر منو جراحی کرد و توده رو خارج کرد
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ایشون فوق العاده پزشک خوب وتوانمندی هستن من که خیلی از جراحی ایشون راضب لودم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱بسیار دکتر با دانش و با شخصیت ی هستم من جراحی هیمورویئد پیشششون انجام دادم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عالی واقعا دکتر بسیار محترم و خوش برخورد دلسوز تشخیصشون فوقالعاده خوب
۱۴۰۵/۰۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶باسلام
۱۴۰۰/۰۵/۱۰5روز پیش سنگ کیسه صفرا داشتم آقای دکتر باجراحی لاپاراسکوپی انجام دادن خیلی راضیم ممنون از ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۸مشکل معده داشتم وبسیار عالی تشخیص ددادند
۱۴۰۰/۰۷/۰۴کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر با تجربه
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عمل صفرا
۱۴۰۳/۰۶/۰۳بواسیر نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۹جراحی هموروئید عودکرد
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ایشون دکتر خوبی هستن..عمل لاپاروسکوپی برای برداشتن کیسه صفرا انجام دادم راضی بودم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۳عالی دکترباتجربه وخوبی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۳سلام عمل لاپاراسکوپی آپاندیس داشتم که آقای دکتر اکبری انجام دادند.بسیار دکتر بسیار خوب و خوش برخوردی هستن.زمان بهبودی بعد از عمل زود و خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۳سلام وقتتون بخیر ببخشید من معدم جوش داره
۱۴۰۰/۰۵/۱۵کیست پیلار رو سرم داشتم و دکتر برام برداشتن ..دکتری بسیار با حوصله و حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۳عمل برداشتن کیسه صفرا همسرم توسط دکتر امیری انجام شد وبا آن استرس که داشتم با صحبت آقای دکتر و یه عمل جراحی لاابراسکوبی خوب و موفق ازش خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۴برای غده لنفاوی زیر بغل مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱عمل فتق.عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶تحت درمان
۱۴۰۱/۰۶/۲۱خیلی خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۱۸مادرم عمل کردن خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳کیسه صفرا،دکتر خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۲۶شقاق عمل کردم فعلا که عفونت کرده میخوام برم پیشش
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عمل اسلیو
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عمل همورویید شدم، حدود یک هفته شده، تا الان مشکلی ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶همورویید.لیزر شدم سه هفته
۱۴۰۴/۰۴/۰۳عرض سلام دارم خدمت اداره کنندگان سایت خوب nobat.ir عمل لیزر فیشر خیلی خوب انجام شد فقط نقاهت بعد از عمل که شامل درد ،ترشح و...حداقل ۱۵ الی ۲۰ روز طول میکشه که با توجه به محل عمل طبیعیه باید تحمل کرد با توجه به اینکه دوستان همین عمل رو به صورت جراحی انجام داده بودند لیزر از هر نظر عالیه و حدودا ۱۰ ت هزینه داره
۱۴۰۳/۱۱/۳۰فیستول. جراحی لیزر. بعد یکماه کاملا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دوستم جراحی کرده راضی بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۳مشکل شقاق و فیستول داشتم و لیزر شدم.
۱۴۰۲/۰۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عمل صفرا انجام دادم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ماهر پنجه طلا
۱۴۰۰/۰۹/۰۸یکبار ویزیت شدیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰خیلی از رفتار و اخلاق و نحوه درمان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰تشخیص درست آقای دکتر فقط با معاینه کردن
۱۴۰۳/۰۴/۲۱تشخیص خوب
۱۴۰۱/۰۶/۰۱همکاری
۱۴۰۱/۱۱/۰۳پیش ایشون جراحی انجام دادم
۱۴۰۳/۱۰/۲۶سینوس پاینودال داشتم جراحی کردم
۱۴۰۲/۰۸/۱۶برداشتن کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۲/۳۰بسیار با اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۲۵مشکل لیپوم
۱۴۰۱/۰۲/۰۴دکتر مادرم بودن -عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۵هموروئید
۱۴۰۲/۰۱/۱۵من مریم مشاهده تابان هستم کیسه صفرا داشتم آقای دکتر امیری لاپاروسکوپی کردن و از عمل ایشان بسیار بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۵/۲۲عالی دکترباتجربه وخوبی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۵واقعا خیلی دکتر خوب و خوش برخوردی بودن آپاندیس منو ایشون عمل کردن هیچ بدون یه ضره دردی ۱روزه هم مرخص شدم خدا بهشون سلامتی و طول عمر بده️
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکترفوق العاده دلسوزو متعهدیه خیلی باحوصله جواب میده
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰مشکل فتدق ناف داشتم آقای دکتر گفتن نیاز ب جراحی فوری نیست با استراحت و دوری ازکار سنگین تاچندماه بهتره..واقعا دکتر عالی و مهربونی هستن و با راهنمایی وتجربه کامل بهم حس آرامش دادن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بسیار دکتر خوش اخلاق ومهربان
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خیلی خوب و عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۳۰پیشنهاد میکنم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عمل اسلیو شدم خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳سلام.دکترایمانی باتجربه وکاربلدهستندوبرای بیماروقت میگذارند.
۱۴۰۵/۰۳/۳۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۵فتق داشتم کشاله چپ سال قبل عمل کردم الان کشاله راست گرفتم دوباره میخوام دکتر امیری عمل رو انجام بد0
۱۴۰۰/۱۰/۰۳عالی دکترباتجربه وخوبی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۵بسیار عال
۱۴۰۰/۰۳/۲۲