دکتر ایمان امیری متخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی با شماره نظام پزشکی 113365 در شهر رشت فعالیت دارد. مطب دکتر امیری در چهار راه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان سپید، طبقه پنجم قرار گرفته و امکان نوبتدهی اینترنتی فراهم است.
دکتر ایمان امیری متخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی با شماره نظام پزشکی 113365 یکی از جراحان برجسته در رشت است که در زمینه جراحیهای کم تهاجم و لاپاراسکوپی فعالیت دارد. ایشان با دارا بودن بورد تخصصی جراحی عمومی، تخصص ویژهای در انجام انواع جراحیهای درمان چاقی مفرط مانند اسلیو معده و جراحیهای زیبایی شکم از جمله لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی به روش لاپاراسکوپی دارند. مطب دکتر ایمان امیری در چهار راه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان سپید، طبقه پنجم واقع شده و بیماران میتوانند برای دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر اقدام کنند.
دکتر ایمان امیری، متخصص جراحی عمومی، علاوه بر درمان بیماریهای گوارشی مانند جراحی کیسه صفرا، کبد، معده، روده، آپاندیس و اثنی عشر به روش لاپاراسکوپی، در جراحیهای غدد (تیروئید، پاراتیروئید و آدرنال) و جراحی سرطانهای دستگاه گوارش و پستان نیز تجربه دارد. همچنین خدمات جراحی اطفال، برداشتن طحال، جراحی پستان، هموروئید و فیشر به روشهای جراحی و لیزری، جراحی انواع فتق و سینوس پیلونیدال (کیست مویی) توسط ایشان ارائه میشود. انجام جراحیهای سرپایی مانند برداشتن توده، خال و زخمهای پوستی با بیحسی موضعی در مطب نیز از جمله خدمات قابل ارائه ایشان است.
بر اساس نظرات بیماران، دکتر ایمان امیری در رشت به دلیل دقت در تشخیص، تسلط بر روشهای نوین جراحی و برخورد حرفهای، رضایت بالایی را کسب کرده است. بسیاری از مراجعین از بهبود وضعیت پس از جراحیهای لاپاراسکوپی و رضایت از نتایج زیبایی شکم و لاغری گزارش دادهاند. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را توصیه کردهاند و امکان دریافت نوبت اینترنتی باعث سهولت دسترسی بیماران به خدمات تخصصی ایشان شده است.
در جمعبندی، دکتر ایمان امیری متخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی با مدارک معتبر و مطبی مجهز در رشت، گزینهای مطمئن برای جراحیهای کم تهاجم و درمان بیماریهای گوارشی و زیبایی به شمار میرود.
دکتر ایمان امیری متخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی است و در جراحیهای درمان چاقی، جراحی زیبایی شکم، جراحی دستگاه گوارش، غدد و جراحیهای سرپایی تجربه دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت یا جراحی، نوبت رزرو کنند.
مطب دکتر امیری در رشت، چهار راه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان سپید، طبقه پنجم قرار دارد.
جراحی چاقی (اسلیو معده)، جراحی فتق، هموروئید، فیشر، جراحی غدد، کیسه صفرا و جراحی زیبایی شکم به روش لاپاراسکوپی از جمله خدمات ایشان است.
بله، برخی جراحیها مانند هموروئید و فیشر به روش لیزری نیز توسط دکتر امیری انجام میشوند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهار راه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان سپید، طبقه پنجم
خیلی از رفتار و اخلاق و نحوه درمان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰سلام وقتتون بخیر ببخشید من معدم جوش داره
۱۴۰۰/۰۵/۱۵من مریم مشاهده تابان هستم کیسه صفرا داشتم آقای دکتر امیری لاپاروسکوپی کردن و از عمل ایشان بسیار بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۵/۲۲مریضی که عمل میخواستن بازارو خوب شدن
۱۴۰۲/۱۰/۳۰پیشنهاد میکنم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱دکتر خیلی خیلی جدی روک هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱مشکل هموروئید داشتم الان 1ماهی هست ک جراحی کردم تاالان مشکلی نداشتم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالیییی دکتری خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ایشون فوق العاده پزشک خوب وتوانمندی هستن من که خیلی از جراحی ایشون راضب لودم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱مادرم عمل کردن خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳همکاری
۱۴۰۱/۱۱/۰۳بسیار با اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۲۵عمل فتخ انجام دادم راضیم بسیار دکتر خوبی هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۱۱/۱۳بی نظیر
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بسیار پز
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بسیار دکتر مهربان و با حوصله ای هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۵عمل صفرا
۱۴۰۴/۰۸/۲۶برای غده لنفاوی زیر بغل مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بسیار پزشک با مهارتی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دکتر با تجربه
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عالی و با دقت
۱۴۰۰/۰۴/۰۶جراحی هموروئید عودکرد
۱۴۰۲/۱۱/۱۷فتق داشتم کشاله چپ سال قبل عمل کردم الان کشاله راست گرفتم دوباره میخوام دکتر امیری عمل رو انجام بد0
۱۴۰۰/۱۰/۰۳باسلام
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عااالیه دکتر باحوصله خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۲/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بد نبود
۱۴۰۰/۰۱/۰۵جراحی سینوس پایلونیدال انجام دادم و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۳/۱۴دکتر بسیار خوش اخلاق وار بلدن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷کیسه صفرا،دکتر خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۲۶برادرم کیست مویی
۱۴۰۲/۰۱/۲۷خیلی خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۴بسیار خوش اخلاق هستند فوقالعاده پزشک حاذق و در کار خود استاد و متخصص،بهترین هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۶سینوس پاینودال داشتم جراحی کردم
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ایشون دکتر فوق العاده ای هستند ممنون از زحماتشون بیمارمون مشکل شدید هموروئید داشتن که جراحی شدن خداروشکر حالشون خیلی بهتره
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عمل برداشتن کیسه صفرا همسرم توسط دکتر امیری انجام شد وبا آن استرس که داشتم با صحبت آقای دکتر و یه عمل جراحی لاابراسکوبی خوب و موفق ازش خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۴دکتر مادرم بودن -عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۱۶مشکل کیست مویی داشتم دکتر لطف کردن خیلی فوری در کمتر از ۲۴ ساعت بعد از ویزیت عمل رو به بهترین نحو ممکن انجام دادن
۱۴۰۲/۰۱/۱۲جراحی کیسه صفرا پیشون انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۳سلام درک کردن مریض..
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عالی دکترباتجربه وخوبی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۵معمولی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار عال
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۵همسرم مراجعه کننده آقای دکتربوده.جراحی غده توبازوانجام دادن.راضی بودیم خداروشکر.ممنون ازشون.درحال حاضرمادرهمسرموبردیم برای هموروییددرحال معالجه هستن.ممنون ازشون.خداقوت وسلامت باشن.ازمنشیای عزیزشون سپاس
۱۴۰۵/۰۳/۳۱در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بعد عمل لاپارسکوپی کیسه صفرا دجا. سکته ی خفیف. شده
۱۴۰۰/۱۰/۲۳بسیار دکتر با دانش و با شخصیت ی هستم من جراحی هیمورویئد پیشششون انجام دادم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳دکتر با اخلاق .تشخیص خوب
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عالی واقعا دکتر بسیار محترم و خوش برخورد دلسوز تشخیصشون فوقالعاده خوب
۱۴۰۵/۰۲/۱۵5روز پیش سنگ کیسه صفرا داشتم آقای دکتر باجراحی لاپاراسکوپی انجام دادن خیلی راضیم ممنون از ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۸عمل هرنی انجام دادن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷عمل همورویید شدم، حدود یک هفته شده، تا الان مشکلی ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶تشخیص خوب
۱۴۰۱/۰۶/۰۱کیست پیلار رو سرم داشتم و دکتر برام برداشتن ..دکتری بسیار با حوصله و حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۳دوستم جراحی کرده راضی بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۳فوق العاده حرفه ای کار بلد توسط دکتر دیگری هموروئید جراحی داشتم نا موفق که خوشبختانه زیر نظر ایشان بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۲/۱۱/۳۰جراحی صفرا.بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۲۱بسیار خوش برخورد و دلسوز هستن ایشون مشکل هموروئید داشتم جراحی شدم در سریع ترین زمان ممکن و نتیجه تا الان رضایت بخش بود.
۱۴۰۴/۰۴/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶هموروئید
۱۴۰۲/۰۱/۱۵سلام عمل لاپاراسکوپی آپاندیس داشتم که آقای دکتر اکبری انجام دادند.بسیار دکتر بسیار خوب و خوش برخوردی هستن.زمان بهبودی بعد از عمل زود و خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۳عالی دکترباتجربه وخوبی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۱۹دکترفوق العاده دلسوزو متعهدیه خیلی باحوصله جواب میده
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دومین با
۱۴۰۱/۰۲/۱۳عمل اسلیو شدم خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عمل کیسه صفرا عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۱۸عمل همورویید انجام دادم وخیلی راضی هستم دکتر بسیار خوش اخلاق وکار بلد
۱۴۰۰/۱۰/۰۴کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عمل اسلیو
۱۴۰۴/۰۹/۰۹من تا حالا پیشش نرفتم ولی خیلی تعریف از کارش شنیدم
۱۴۰۲/۰۸/۲۴خیلی با اخلاق و حرفه ای هستند و از جراحی هم خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵شقاق، یک ماهه عمل کردم اما هنوز بضی وقتا درد دارم، نمیدونم طبیعیه یانه اما توقع داشتم زودتر خوب شم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتر عالی وقت میزاره برای مریض ها من کاملن راضی هستم
۱۴۰۲/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸تحت درمان
۱۴۰۱/۰۶/۲۱دکتریشش عالیی بااخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۵خیلی خوب و عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عالی دکترباتجربه وخوبی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۵تشخیص درست آقای دکتر فقط با معاینه کردن
۱۴۰۳/۰۴/۲۱عمل صفرا
۱۴۰۳/۰۹/۰۴جراحی شدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۳یکبار ویزیت شدیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰جراحی لیزر هموروئید انجام دادم و کاملا راضیم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷مشکل فتدق ناف داشتم آقای دکتر گفتن نیاز ب جراحی فوری نیست با استراحت و دوری ازکار سنگین تاچندماه بهتره..واقعا دکتر عالی و مهربونی هستن و با راهنمایی وتجربه کامل بهم حس آرامش دادن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱راضی هستم کارشون خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱شقاق عمل کردم فعلا که عفونت کرده میخوام برم پیشش
۱۴۰۰/۱۰/۲۸مشکل لیپوم
۱۴۰۱/۰۲/۰۴همورویید.لیزر شدم سه هفته
۱۴۰۴/۰۴/۰۳بواسیر نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۹عمل صفرا
۱۴۰۳/۰۶/۰۳مشکل معده داشتم وبسیار عالی تشخیص ددادند
۱۴۰۰/۰۷/۰۴دکتر خوبی هستن بنده عمل لاپاراسکوپی پیششون انجام دادم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰من سینوس پیلونیدال داشتم سال 90 آقای دکتر منو جراحی کرد و توده رو خارج کرد
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۳۰عمل فتق.عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۹بسیار دکتر خوش اخلاق ومهربان
۱۴۰۰/۰۳/۱۱واقعا خیلی دکتر خوب و خوش برخوردی بودن آپاندیس منو ایشون عمل کردن هیچ بدون یه ضره دردی ۱روزه هم مرخص شدم خدا بهشون سلامتی و طول عمر بده️
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکترخوبیه کاربلدهست وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۹ماهر پنجه طلا
۱۴۰۰/۰۹/۰۸همسرم مسکل صفرا داشت عمل کرد
۱۴۰۰/۰۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۵پیش ایشون جراحی انجام دادم
۱۴۰۳/۱۰/۲۶مشکل شقاق و فیستول داشتم و لیزر شدم.
۱۴۰۲/۰۱/۰۶فیستول. جراحی لیزر. بعد یکماه کاملا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲جراحی اسلیو معده برای همسرم انجام دادند که خیلی خوب بود و الان حدود 30کیلو وزن کم کردند
۱۴۰۰/۰۲/۲۳عالی دکترباتجربه وخوبی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۵برداشتن کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عمل صفرا انجام دادم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ایشون دکتر خوبی هستن..عمل لاپاروسکوپی برای برداشتن کیسه صفرا انجام دادم راضی بودم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶سلام.دکترایمانی باتجربه وکاربلدهستندوبرای بیماروقت میگذارند.
۱۴۰۵/۰۳/۳۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی ،،دکتری که نظر درست و بهترین راهکار رو ارائه میده
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عرض سلام دارم خدمت اداره کنندگان سایت خوب nobat.ir عمل لیزر فیشر خیلی خوب انجام شد فقط نقاهت بعد از عمل که شامل درد ،ترشح و...حداقل ۱۵ الی ۲۰ روز طول میکشه که با توجه به محل عمل طبیعیه باید تحمل کرد با توجه به اینکه دوستان همین عمل رو به صورت جراحی انجام داده بودند لیزر از هر نظر عالیه و حدودا ۱۰ ت هزینه داره
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بهترین دکترهستن من عمل کیسه صفرا انجام دادم پیششون بدون هیچ دردی عمل شدم
۱۴۰۱/۰۳/۰۸