دکتر امیر ضمیری روانپزشک متخصص اعصاب و روان با شماره نظام پزشکی 141327 در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در کوهسنگی 8، روبروی درب اورژانس بیمارستان قائم، ساختمان پزشکان ایرانیان واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر امیر ضمیری، متخصص اعصاب و روان، یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه روانپزشکی در شهر مشهد است. وی با شماره نظام پزشکی 141327 به عنوان روانپزشک و رواندرمانگر فعالیت میکند و دارای مدرک تخصصی روانپزشکی میباشد. دکتر امیر ضمیری بر مبنای سوابق علمی و بالینی خود، در درمان اختلالات روانی همچون افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال دوقطبی و مشکلات خواب نقش فعالی دارد. او علاوه بر تخصص اعصاب و روان، دوره پسا دکتری رواندرمانی و روانتنی را نیز گذرانده و در زمینه رواندرمانی و مسائل روانتنی تجربه دارد.
مطب دکتر امیر ضمیری در شهر مشهد واقع شده و آدرس آن کوهسنگی 8، روبروی درب اورژانس بیمارستان قائم، اولین چهارراه، ساختمان پزشکان ایرانیان است. این موقعیت، دسترسی مناسبی برای مراجعان از مناطق مختلف مشهد فراهم میکند. بیماران میتوانند با مراجعه به مطب، از خدمات تشخیص و درمان اختلالات اعصاب و روان بهرهمند شوند. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است.
دکتر امیر ضمیری، روانپزشک متخصص اعصاب و روان در مشهد، به دلیل رویکرد علمی و توجه به رواندرمانی و درمان جامع بیماران، مورد اعتماد بسیاری از مراجعان قرار گرفته است. طبق نظرات بیماران، بسیاری از مراجعهکنندگان از دقت در تشخیص و صبوری ایشان در روند درمان رضایت داشتهاند. تخصص، تجربه و حضور فعال دکتر امیر ضمیری در عرصه روانپزشکی، او را به یکی از گزینههای معتبر برای درمان اختلالات روانی و مشاوره در شهر مشهد تبدیل کرده است.
اگر به دنبال روانپزشک متخصص اعصاب و روان در مشهد هستید، دکتر امیر ضمیری با سالها تجربه و دانش بهروز، آماده ارائه خدمات روانپزشکی و رواندرمانی به بیماران میباشد.
دکتر امیر ضمیری متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) است و در زمینه رواندرمانی نیز فعالیت میکند.
بله، میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای دکتر امیر ضمیری وقت رزرو کنید.
مطب ایشان در مشهد، کوهسنگی 8، روبروی درب اورژانس بیمارستان قائم، ساختمان پزشکان ایرانیان واقع شده است.
دکتر امیر ضمیری در درمان اختلالات روانی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی، اختلالات خواب و اختلالات روانتنی فعالیت دارد.
ایشان دارای مدرک تخصصی روانپزشکی و دوره پسا دکتری رواندرمانی و روانتنی هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کوهسنگی ۸ - روبروی درب اورژانس بیمارستان قائم- اولین چهارراه ساختمان پزشکان ایرانیان
بسیار با اخلاق و حاذق می باشند
۱۴۰۳/۱۲/۱۰سلام پسرم اوتیسم داره و در سن بلوغ دچار پرخاشگری شده بود به لطف خدا داروهای دکتر جواب داد و راحت شدیم الحمدلله.
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بهترین دکتری بود ک من رفتم
۱۴۰۲/۱۲/۱۷علت مراجعه:عدم تمرکز بسیار بسیاران عاااالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳درحال معالجه هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۷سلام افسردگی شدید داشتم و تحت درمان هستم دکتر امیر ضمیری فوق العاده دکتر با اخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دچار افسردگی نسبتا شدید بودم تو اولین مراجعه به دکتر ضمیری و گرفتن دارو بعد از تقریبا ۲۰ روز ، نزدیک نیمی از مشکلاتم حل شده .و از ایشون خیلی ممنومم
۱۴۰۲/۱۲/۲۱افسردگی حاد
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خیلی خ
۱۴۰۲/۰۸/۲۱من مشکل پنیک اتک داشتم و بعد از اینکه دو تا دکتر عوض کردم به ایشون مراجعه کردم از وقتی پیش دکتر ضمیری رفتم تا الان خیلی حالم بهتره کامل خوب نشدم ولی در مدت کوتاهی بهبود یافتم بهترین روانپزشکی که میشه بهشون با خیالت راحت مراجعه کرد دکتر ضمیری هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۵تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۵هم من هم پدرم مراجع اقای دکتر هستیم. فوق العاده با حوصله صبور و باسواد هستن. واقعا ایشون رو پیشنهاد میکنم. من برای اختلالات خواب و افسردگی پس از سانحه مراجعه کرده بودم و بعد از سه ماه حالم رو به بهبودی کامل هست.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹افسردگی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰برای اولین بار به ایشان مراجعه کردم بسیار با حوصله به صحبتهای من گوش دادند من به خاطر مشکلاتی که داشتم به روانپزشکهای مختلفی مراجعه کردم به جرات میتونم بگم ایشون بهترین بودن
۱۴۰۲/۰۶/۱۰سلام مشکل عصبی داشتم و حد زیادی بهبود دارم
۱۴۰۳/۰۴/۰۷سلام دکتر عزیزم تو مشکل افسردگی که داشتم خیلی کمکم کرد اگه فکر میکنین افسردگی دارین از دکتر رفتن مثل من خجالت نکشید که باعث هدر رفتن زندگیتون میشه دکترم تمام کمکی که لازم بود برام انجام داد مرسی دکتر دوست دارم
۱۴۰۲/۰۵/۰۱آقای دکتر عالی هستند من برای مشکل اضطراب به ایشون مراجعه کردم و با تجویز دارو تا به الان نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۳افسردگی، خیلی بهترم و بسیار کمک کننده بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۹دکتر بی ن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴من بعد از بیماری دچار اضطراب شدید شده بودم که با ارجاع مشاور روانشناس پیش آقای دکتر رفتم. بسیار خوش برخورد هستند بدون عجله و با صبوری کامل به صحبتهای بیمار گوش میدن. خدا رو شکر در زمان خوبی به درمان نسبی رسیدم. برای کاهش اضطرابم، در کنار درمان از ورزش و مدیتیشن هم خیلی کمک گرفتم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۲مشکل اعصاب
۱۴۰۲/۰۳/۲۳بله اضطراب و بیخوابی حل شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۲تحت درمانم .خوبم خداروشکر
۱۴۰۳/۰۳/۲۵با توجه به اینکه مشکل شدید روحی و افسردگی بالا داشتم و با اولین مراجعه به آقای دکتر ضمیری بهترین نتیجه رو گرفتم و در حال ادامه درمان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۱۱اضطراب داشتم تا حدی برطرف شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۷بردبار و خوش انرژی هستند، با داروهای تجویز شده تو این هفت هشت ماه خیلی کنترل بیشتری روی اضطرابی دارم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دخترم تحت درمان ایشان هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱من افسردگی داشتم و طی دو جلسه واقعا حالم خوب شد کارشون بسیار عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۳هم خود دکتر هم پرسنل عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰من بخاطر مشکل اضطراب و افسردگی ویزیت شدم و واقعا با داروهای دکتر حالم بهتر شده
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۹واقعا دکتر خوبی بود من افسردگی و استرس و اضطراب شدید داشتم 5سال درگیر بودم با 1بار ویزیت 2هفته مصرف دارو حالم خیلی بهتر شده قبلا همش عصبانی و ناراحت بودم الان بی دلیل خوشحالم ترسو بودم از همه چی میترسیدم الان بهترم خدا خیرشان بده
۱۴۰۲/۱۱/۱۷تشخیص افسردگی و عدم تمرکز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۴سلام دکتر بسیار خوش برخوردوباحوصله بااولین وزید و مصرف دارو حال برادرم خیلی بهترشدن خداروشکر
۱۴۰۴/۱۱/۰۶خیلی ا
۱۴۰۲/۱۲/۱۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۴قبلا مراجعه داشتم از طریق کلینیک ماهور
۱۴۰۴/۰۳/۲۵من وسواس شدیدداشتم وسه ماه هست که تخت نظرایشون هستم وفقط بایک قرص اونم دوز خیلی پایین الان خیلی وسواسم کمترشده وازنظر اعصابی هم خیلی آرامش دارم دکتربسیارعالی وبااخلاق وازنظرمن بمب انرژی هستن خداحفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۷/۰۹دکتر خیلی خوب ومؤدبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۲جلسه اوله،
۱۴۰۳/۰۷/۱۶افسردگی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳دکترعالی وحاذقی هستند عملکرددرمان عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴من مدت دوسال تحت نظر دکتر ضمیری عزیز بودم خیلی راضی بودم از ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بسیار با دقت و حوصله گوش می دهند و ودرمان دارویی موثری دادند.در اولین نسخه مشکل چند ساله ام برطرف شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۶بسیار عالی هستند من افسردگی شدید داشتم و حملات پانیک که با تجویز دارو نتیجه عالی گرفتم و هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۳بیش فعالی پسرم اذیتش میکرد که یک بار مراجعه کردیم دارودادن خیلی خوب شده بود پسرم ولی چون هزینشوپدرش نمیده چند ماه عقب افتاده رفتنمون هنوززیرنظر بایدباشه تاجواب دهی داشته باشیم یک جلسه که رفتم عالی بود کاش بتونم بازم برم....
۱۴۰۴/۰۴/۱۳فوبیا داشتم والان خیلی بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲اولین تجربه ام بود و نسبتا خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۵درحال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۷سلام من دچار مشکل پارانویا و افسردگی بودم که خداروشکر با تشخیص و تجویز درست آقای دکتر مشکلم کاملا برطرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۷افسردگی و اظطراب و پانیک واقعا ازشون راضی ام و براشون دعا میکنم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۴سلام فامیل من پهلوان هست من همه دکتر ها رو رفتم وقبول نداشتم هیچ دکتری تا اینکه همسرم ایشون رو معرفی کردن وخیلی خیلی راضی هستم از اینجا از دکتر ضمیری بسیار تشکر میکنم الان هم خودم وخانمم وبچه زیر نظر دکتر هستیم وبه همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹مشکل بیخوابی داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲سلام کلی دارو دادن به من من فقط یک مورد رو ۲۳روز مصرف کردم.گاباپین۳۰۰الان میخوام نخورم.نمیتونم.
۱۴۰۳/۰۱/۱۳برای چی شماره هارو کد میزنید و میاین اینجا نظر ثبت میکنید ؟ تو روبیکا گفتین نت رایگان و.....شمارمو دادم بعد کد دادمو دیدم نوشت نمیدونم نظر ثبت کردی برای دکتر امیر ضمیری
۱۴۰۴/۱۱/۱۹ماتازه با شما اشنا شدیم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵تحت درمان استم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲عالی و خوش برخورد در حال درمان فقط تجربه بیشتری نیاز دارن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸هنوز در حال برسی هستم
۱۴۰۲/۰۵/۲۸مشکل افسردگی بعد از خیانت و فکر می کردم فقط طلاق تنها راه کاره آقای دکتر با تجویز صحیح آرامش را به من برگرداندم و کمک کردن تا تصمیم درست را بگیرم
۱۴۰۲/۱۲/۱۴حملات پنیک و اضطراب
۱۴۰۴/۰۴/۲۸ایشان بسیار خوشرو و خوش برخورد و صبور هستند. من اضطراب بسیار شدیدی داشتم و با اولین تجویز ایشان اکنون خدا رو شکر بهترم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۹سلام من مشکل افسردگی داشتم هیچ حسی به زندگی نداشتم واززندگیم هیچ لذتی نمیبردم ولی بعد از استفاده دوهفته ازداروهایی که دکتر ضمیری برام تجویز کردن انقدر حالم خوب شده که فکرمیکنم تا قبل اینکه این داروهارو استفاده کنم اصلا زندگی نمیکردم انقد که اززندگیم لذت میبرم وحال روحیم خوب شده واقعا ازاقای دکتر ممننونم که زندگی دوباره بهم داد
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۰افسردگی و اضطراب با تشخیص درست و تجویز درست دارو توسط دکتر ضمیری بزرگوار به زندگی برگشتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بانت افسردگی .خوب هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶استرسم خیلی زیادبودوعصبی بودم واقعاهم به کمک آقای دکترنتیجه عالی بودخیلی خوب شدم خداخیرشون بده خیلی خوش برخوردویک دکترعالی هستن من خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۲اقای ضمیری دکتری بسیار خوش برخورد و با حوصله و متینی هستند تشخیص درست ، تحت درمانم فعلا توی این دو روز تاثیرشو دارم میبینم و پیگیر حالتون هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۴برای بنده افسردگی تشخیص داده شد بعلاوه اختلال وسواس فکری، که به لطف دکتر اکنون تحت درمانم و حالم بسیار بهتره. عالی هستن و بشدت خوش برخورد!
۱۴۰۴/۰۵/۱۸افسردگی فعلاتحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عااااااااااااااااالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۳اقای دکتر عالی هستند خیلی وقت میزارن برای مریض افسردگی و اضطراب خیلی بالا داشتم وسواس گرفته بود منوهمش گریه میکردم عصبانی میشدم ۱۸روزه دارم داروهاشون مصرف میکنم خیلی خیلی حالم بهترشده اصلا عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲افسردگی و اضطراب عالی ،تحتنظرم ولی حالم بهتره
۱۴۰۴/۰۷/۰۳دکتر بسیار دقیق حرفهای و باحوصله بودند
۱۴۰۴/۰۳/۰۹پزشکی بسیار با اخلاق و کاربلد من برای درمان افسردگی شدید به ایشون مراجعه کردم و طی یکماه حالم دگرگون شد. حال خوبم رو مدیون ایشون هستم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱عالییییی
۱۴۰۴/۰۲/۱۳باسلام ،آقای دکتر بسیار بااخلاق،مهربان و صبور هستند،برادرم برای درمان میرن پیششون
۱۴۰۴/۰۸/۲۴برای درمان میگرن که سال ها از اون رنج میبرم به مطب دکتر ضمیری مراجعه کردم، آقای دکتر بسیار با حوصله و با دقت به صحبت های بیمار گوش میدن و خیلی خوشبرخورد هستند، درمان دارویی موثری تجویز می کنند، فعلا تحت درمان ایشون هستم و خدارو شکر تعداد حملات میگرنیم خیلی کمتر شده، واقعا از جناب دکتر ضمیری ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۱۶یک نوبت مراجعه کردم هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۹افسردگی داشتم یه ایشون مراجعه کردم و بعد دو ماه حالم تا حدودی بهتر شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۷سلام واقعا دکتر ضمیری خیلی دکتر مهربان و دلسوز است من افسردگی دوران بارداری داشتم با کمک دکتر افسردگی و استرسم کنترل شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بسیار عالی و خوش برخورد هستن ایشون و کمک شایانی به بنده کردند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۶بسیار دکتر دقیق و با سوادی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸با سلام من بیماری وسواس فکری و اجبار داشتم و با مراجعه به اقای دکتر ضمیری خداروشکر خیلی بهتر شدم و هنوز هم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۱۴تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتر ح
۱۴۰۴/۰۸/۱۶خییییییلی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۲۱سلام مشکل سر گیجا شدید که پس از وزین و مصرف دارو آقای دکتر مشکل حل شد.
۱۴۰۳/۱۱/۰۹افسردگی داشتم و یه نوبت رفتم پیششون واقعا برخورد عالی تشخیص درستی رو دارن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶ازشون راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بسیار بسیار خوش برخورد بسیار دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۲۰مشکل adhd داشتم و از شروع دوره درمان تا کنون بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹از اینکه توجه زیادی به حال بیمار دارن و از طریق تلگرام در جریان حال بیمار هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵باسلام من افسردگی شدید داشتم اصن امید به زندگی نداشتم فک میکردم دنیا به آخر رسیده فک میکردم آدم افسرده درمان نمیشه.. چن دفعه تحت نظر دکتر های دیگه رفتم بی فایده بود برگشت داشت تا اینکه به سفارش چنتا از دوستان با جناب دکتر ضمیری آشنا شدم جناب دکتر ضمیری با اخلاق و مهربانی به حرفام گوش دادن شکر خدا خیلی بهترم امید به زندگی پیدا کردم خدا خیرشون بده که منو به زندگی امیدوار کردن دکترضمیری فوق العاده دلسوز و مهربان هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۶بسیار دکتر خوش اخلاق و حاذق هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷افسردگی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عدم تمرکز
۱۴۰۳/۱۱/۲۸افسردگی داشتم و درحال درمانم و ایشون بسیار خوش اخلاق و کاربلدن️
۱۴۰۴/۰۹/۰۵سلام ، اقای دکار بسیار خوش اخلاق ، خوش برخورد هستن پسرم استرس زیادی داشت ایشون با تجویز داروی مناسب خیلی استرسشو پایین آوردن و واقعا نحوه درمانشون عالیه ، تشکر میکنم از اقای دکتر ضمیری
۱۴۰۲/۰۹/۰۲عاااااالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۸پسرم مشکل داشت بهتر شد خیلی ممنونم از آقای دکتر مهربان وحرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتر با ادب و باشخصیت
۱۴۰۴/۰۳/۰۸افسردگی
۱۴۰۲/۰۵/۰۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۵مشکل وسواس داشتم و نتیجه خیلی خوب بود راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خیلی خ
۱۴۰۲/۰۵/۲۸با سواد و خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۵دکتر خوش اخلاق و
۱۴۰۳/۰۸/۱۵اعصاب و روان
۱۴۰۴/۰۱/۲۲عالی افسردگی
۱۴۰۴/۰۹/۱۳خوب، تجویز دارو، وسواس
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عالی هستن من افسردگی پس از زایمان داشتم با سه دوره مصرف دارو و صحبت های خوب ایشون کاملا خوب شدن
۱۴۰۲/۰۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰مشکلات روحی
۱۴۰۲/۰۵/۰۱با تشکر از تعهد، تخصص و دقت نظر آقای دکتر، بنده استرس و اضطراب شدید داشتم و که با درایت ایشون بهبودی زیادی حاصل شد و در حال ادامه درمان هستم،برای ایشون آرزوی سلامتی دارم
۱۴۰۲/۰۴/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار عالی و خ
۱۴۰۴/۰۹/۱۵افسردگی مادرم که دکتر خیلی عالی بودن و مادرم رو خوب کردند
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بهترین دکتری که تابحال دیدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸عالی عاااالی عااااااالی.از همه نظر عااااالی.من هفته اول نتیجه گرفتم در صورتی ک میگن بعد ی ماه اثر داره دارو ولی من دو روز اول نتیجه رو دیدم.خدا خیرشون بده ان شاالله.
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکتر ضمیری عاللی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵مشکل تنفسی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸برای مشکل خوابم مراجعه کردم خیلی دکتر خوبی هستن و با آگاهی کامل دارو تجویز میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳مشکلم در ارتباط با همسرم بود که آقای دکتر راه حل های مناسبی دادن و در حال درمان هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸استرس اضطراب دلهره
۱۴۰۲/۱۲/۲۰سلام تشکر میکنم از جناب دکتر ضمیری ،حالم از وقتی که اومدم پیشتون تا الان کلی تغییر کرده،ممنونم از اینکه به مشکلاتم گوش میدیدو حلشون میکنین،خیلی ممنونتونم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸بهترین و کار بلدترین دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۸آقای دکتر باحوصله و خوش برخورد هستن به شرح حال بیمار بخوبی گوش میدن و تشخیص و تجویز داروشون برای من موثر بود و از نتیجه درمانم رضایت کافی دارم و براشون آرزوی موفقیت میکنم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰اضطراب
۱۴۰۴/۰۸/۲۱سلام من اولین بار بود به ایشون مراجعه داشتم بابت وسواس و بی خوابی یک هفته هست تحت درمانم هنوز زوده اظهار نظر کنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۷ناراحتی اعصا
۱۴۰۳/۰۶/۲۱ایشون خیلی محترم هستن و کارشون و تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۹مشکل سر
۱۴۰۳/۰۳/۰۷پسرم مشکل داشت ولی خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۵هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶س دخترم افسردگی شدید داشت طوری گفت که باید بستری بشه ولی دارو داد تا ده روز وضعیت بهتر نشد باید بستری بشه دخترم با داروها بسیار حالش بهتر شد.
۱۴۰۳/۰۳/۱۷با تجویز دارو مناسب توسط ایشان مشکلم حل شد.
۱۴۰۲/۰۴/۲۸دکتر خوبیه با صبر و حوصله به حرفهای من گوش دادن و دارو برام تجویز کردن خدا رو شکر جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷با حداقل دوز و تعداد دارو کاملا مشکلاتم برطرف شد
۱۴۰۴/۱۱/۰۶بهترین نتیجه ممکن رو گرفتم درگیر افسردگی بودم با مصرف قرص حالم خیلی بهتر شد
۱۴۰۴/۰۱/۲۵ایشون دکتر خوبی هستن ولی وقت زیادی برای شنیدن تمام صحبت های بیمار نمیگذارند و مدام به اتمام زمان ویزیت اشاره میکنند به نظر من ده دقیقه ویزیت برای بیماری که مخصوصا برای بار اول مراجعه کردن کافی نیست به همین دلیل دکتر مدام صحبت های بیمار را به دلیل کمبود زمان قطع میکنند.
۱۴۰۴/۰۶/۰۴باسلام مادرم مشکل استرس داشتن ودرحال حاضر بهترشدن
۱۴۰۳/۱۲/۱۷خوب و رو به بهبودی
۱۴۰۳/۱۰/۲۸پزشک بسیار خوش برخورد و حاذق ست.
۱۴۰۳/۱۲/۱۴من برای افسردگی نسبتا شدید پیش ایشون رفتم و الان بعد از چندین ماه حالم خیلی بهتره کارشون واقعا خوبه و پیشنهاد میکنم اگه افسردگی شدید دارید واقعا به دکتر مراجعه کنید حالا یا روانپزشک یا روانشناسی و خودتون رو خیلی اذیت نکنید
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۷افسردگی حاد
۱۴۰۳/۰۶/۱۶من افسردگی داشتم گریه های بی دلیل داشتم خداروشکر با یک جلسه حالم خیلی خوب شد آقای دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۴/۲۴سلام و خداقوت آقای دکتر بسیار عالی و دست طلا هستند. خداوند ایشان را حفظ کند و عمر باعزت داشته باشند.
۱۴۰۴/۰۳/۲۰سلام بابت مشکلی که مراجعه کردم در حال درمان هستم واقعا ممنونم از آقای دکتر بسیار خوشبرخورد و با حوصله برخورد میکنن و برای مراجعه کننده وقت میذارن
۱۴۰۲/۰۷/۲۶خیلی خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۸آقای دکتر واقعا عالی هستن ،افسردگی شدید داشتم الان خیلی حالم بهتره ،واقعا بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۲سلام همسرم بیماری مانیا داشتن و توی ۲ هفته آقای دکتر تونستن کنترل کنن این بیماری رو خیلی خوش برخورد هستن وقشنگ به حرف بیمار گوش میکنن وراهنمایی میکنن
۱۴۰۲/۰۸/۱۷سلام اونایی که خوب شدند اعم از افسردگی وسواس اضطراب شدید و....میشه بگین چه دارویی تجویز کردن؟منم همین مشکلاتو دارم
۱۴۰۵/۰۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۳افسردگی و اختلال ADHD در حال حاضر خوشبختانه درحال بهبودی هستم و از روند درمان بسیار راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۴/۱۰پزشک بسیار خوش اخلاق و با حوصله ای هستن منتهی زمانی که به بیمار اختصاص داده میشه بسیار کمه و ده دقیقه اصلا کافی نیست برای شنیدن تمام مشکلات بنده دوساله تحت درمانم داروهامو استفاده میکنم خوبم زمانی که قطع میشه دوباره برمیگردم پله اول درکل پزشک خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۲۴سلام به دوستان عزیز.دوجلسه دارم میام پیش دکترضمیری خداخیرش بده خیلی ازش،راضیم خیلی بهم کمگ کرد.وقتی میرم پیشش خیلی بهم روحیه میده امیدوارم هرچی ازخدامیخادبهش بده
۱۴۰۲/۰۳/۲۴بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالی هستند. خوش برخورد و با دقت هم گوش میدن هم وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷افسردگی و واقعا داروها خوب جواب داده تا الان
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خیلی همه از عملکرد و علم و اخلاق خوبشون تعریف میکنند. مشکل خواب داشتم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳من مشکل افسردگی و بی خوابی داشتم .بی خوابی رو درمان کردن و در حال درمان افسردگی هستن.برخورد بسیار عالی و مودبانه دارند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دفعه اوله که به ایشون مراجعه کردم. در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸در یک کلمه آقای دکتر خیلی خیلی ماهن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰سلام، افسردگی وفشار عصبی دارم، دارو تجویز شده موثر واقع شده است، آقای دکتر صبور و خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۲/۰۴/۱۷مشکل من حمله عصبی بود و افسردگی واقعا از درمانشان راضی ام واقعا نتیجه گرفتم کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۰۳دکتر بسیار مهربونی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۳بسیار دکتر متعهد و متخصصی هستند.
۱۴۰۳/۰۴/۲۸تازه درمان رو شروع کردم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴مشکل عصبی و افسردگی داشتن خیلی خوب شدند
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دکتر عالی بودند ، من اصلا فکر نمیکردم که دارو بتونه تاثیری داشته باشه ، اما واقعا تاثیر گذار بود.
۱۴۰۲/۰۸/۲۳برای درمان پسرم...بسیاربااخلاق وعالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴تشخیص عالی و بسیار دکتر باوجدان و متشخصی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱سلام به همگی، خواهر من مشکل افسردگی شدید داشت و اشتهایش را از دست داده بو، در طی هفته مصرف دارو های آقای دکتر خداروشکر اشتهاش برگشت و حالت روحیش ۳۰ بهبود پیدا کرده بود. بسیار آقای خوش برخوردی هستند و بسیار امیدوارم با توکل بر خدا و کمک آقای دکتر حالش خوب بشه
۱۴۰۳/۱۱/۱۳دکتر ضمیری بسیار حاذق هستند و دارویی که تجویز کردند عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۷من واقعا از ایشون راضی هستم با دو جلسه ویزیت واقعا تاثیر خیلی عالی تو روند درمانم گذاشتن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵سلام به نظرم آقای دکتر عالی هستن و تاثیر داروهاشون روی بنده خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار عالی و برخورد محترمانه و تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۰/۲۸یک دوره
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عالی مخصوصا دارو ها
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتر باصب
۱۴۰۳/۰۶/۰۵آقای دکتر بی نظیر هستن. تشخیص عالی و درمان بسیار عالی وسواس خیلی شدید گرفتم پیش چن تا دکتر متخصص معروف رفتم نتیجه نداد ولی بهترین نتیجه رو از آقای دکتر ضمیری گرفتم. همچنین خیلی با آرامش صحبت میکنن و زمان میزارن برای شنیدن صحبتهای بیمار منشی ها هم بسیار خوش اخلاق و مودب هستن. همیشه دعا گوی آقای دکتر هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دکتر بسیار دانا و باحوصله ، برای من و همسرم در جلسه اول با تشخیص بسیار دقیق و صحیح معجزه کردن ، خدا به روزی تون برکت بده
۱۴۰۴/۰۷/۲۲ناراحتی اعصاب و استرس بیش ازحد الحمدلله به شکر بعد ازمصرف دارو آرامش عالی استرسم کم شده است ممنون از محبت آ قای دکتردارم.. خداخیر بهشون واقعا عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۶درحال درمان هستیم فعلا ک خوبه
۱۴۰۲/۰۴/۳۰بسیار خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۱۲/۲۰مشکل خواب و فکر و خیال بیخودی داشتم عالی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار دکتر دلسوزی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خیلی زود عصبی میشدم و الان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالین ایشون
۱۴۰۲/۰۷/۲۶همسرم تحت درمان هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳من دچار افسردگی شدید بودم و حال روحیم خیلی بد بود،پنج سال بعد طلاقم این دردو تحمل کردم،خدارو شکر اومدم پیش دکتر ضمیری و با داروهای مفید و خوبی که برای من تجویز کردن بعد گذشت دو ماه خیلی بهتر شدم،کاش زودتر پیش ایشان می آمدم.
۱۴۰۳/۰۷/۱۵به نظر دکتر خوش اخلاق وکار بلدی بودن، سردرد و بی خوابی داشتم که بی خوابی اوکی شد ، سر درد هنوز اوکی نشده ، البته دوره ۲ ماه است باید دید نتیجه بعد از ۲ ماه چی هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتر بسیارخوب و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۲۱عالیه درجه یک
۱۴۰۴/۰۹/۲۵افسردگی وبهترشدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱جناب دکتر ضمیری از حاذق ترین روانپزشکان هستن ایشون در زمان کوتاه اصل مشکل مرا متوجه شوند و با درمان دارویی و توصیه هایی مرا از تاریک ترین روزهای عمرم نجات دادند من خییلی از داروی اعصاب می ترسیدم اما حالا آشتی کردم و کیفیت زندگی بالاتری دارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰فعلا تازه شروع کردم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۱متوسط رو به خوب
۱۴۰۵/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خیلی خوش برخورد هستند و به درستی درمان میکنند
۱۴۰۳/۱۱/۰۶