دکتر امیر داودآبادی فراهانی فوق تخصص روماتولوژی با شماره نظام پزشکی 114414 در شهر قم فعالیت دارد. مطب ایشان در قم، خیابان صدوقی (زنبیلآباد)، ابتدای خیابان جهانبینی، ساختمان جهانبینی، طبقه سوم، واحد ۵ قرار گرفته است.
دکتر امیر داودآبادی فراهانی از پزشکان برجسته در زمینه فوق تخصص روماتولوژی است که با شماره نظام پزشکی 114414 در شهر قم فعالیت دارد. دکتر امیر داودآبادی فراهانی علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصص بیماریهای روماتولوژی، دارای تخصص بیماریهای داخلی نیز هستند و در درمان بیماریهای مفاصل، روماتیسم، آرتروز، پوکی استخوان و اختلالات خودایمنی مانند لوپوس، آرتریت روماتوئید، اسکلرودرمی، بهجت و واسکولیت مهارت ویژهای دارند. مطب دکتر امیر داودآبادی فراهانی در شهر قم، خیابان صدوقی (زنبیلآباد)، ابتدای خیابان جهانبینی، ساختمان جهانبینی، طبقه سوم، واحد ۵ واقع شده است؛ این موقعیت جغرافیایی امکان دسترسی آسان بیماران در قم را فراهم میکند.
دکتر امیر داودآبادی فراهانی به عنوان فوق تخصص روماتولوژی و متخصص داخلی، خدمات سنجش تراکم استخوان و تشخیص و درمان انواع بیماریهای روماتیسمی، آرتروز و دردهای مفصلی را ارائه میدهد. تجربه علمی و تخصصی ایشان با تأیید مدارک معتبر، سبب شده تا بیماران از تشخیص دقیق و درمانهای بهروز رضایت بالایی داشته باشند. بسیاری از مراجعهکنندگان، دکتر امیر داودآبادی فراهانی را به دلیل رویکرد علمی، دقت در معاینه و ارتباط محترمانه توصیه کردهاند و فضای کلی نظرات بیماران، حاکی از اعتماد بالای بیماران به ایشان است.
با فعال بودن نوبتدهی آنلاین در مطب دکتر امیر داودآبادی فراهانی، بیماران میتوانند به راحتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نوبت اینترنتی دریافت کنند. این امکان، روند مراجعه حضوری و مدیریت زمان بیماران را سادهتر کرده است. در مجموع، دکتر امیر داودآبادی فراهانی با تخصص فوق تخصص روماتولوژی، مدارک معتبر و حضور فعال در قم، به یکی از مراجع اصلی درمان بیماریهای روماتولوژیک در این شهر تبدیل شده است.
ایشان دارای فوق تخصص روماتولوژی و تخصص بیماریهای داخلی هستند.
مطب ایشان در قم، خیابان صدوقی (زنبیلآباد)، ابتدای خیابان جهانبینی، ساختمان جهانبینی، طبقه سوم، واحد ۵ قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است.
بیماریهایی مانند آرتریت روماتوئید، آرتروز، لوپوس، نقرس، پوکی استخوان و سایر بیماریهای روماتیسمی توسط ایشان درمان میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
قم خیابان صدوقی (زنبیل آباد) ابتدای خیابان جهان بینی ساختمان جهان بینی طبقه ۳ واحد ۵
مشکل آرتریت روماتوئید دارم. داروهایی که دکتر دادن برام خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بعد از درد های فراوان و رفتن پیش دکتر های مختلف بالاخره ایشون تشخیص دادن که تب مالت دارم. خدا حافظ و نگهدارشون باشه
۱۴۰۰/۱۰/۰۹نسبت به فوق تخصصی بودنشون ....طبابت خوبی نداشتن ...مریض را درست راهنمایی نمیکنن ..معمولی بود رضایتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶سلام اولین بارمه که رفتم پیشش فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خواهرم یکماه قبل پیش ایشون ویزیت شد و خیلی به بهبودش کمک کرد ولی الان مجددا درد دارن البته خود دکتر فرمودن که بعد از یکماه باید مجدد مراجعه کنید که ما کمی دیر اقدام کردیم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دکتر خیلی خوب و باصبر و حوصله هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۴یک جلسه رفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷پادردداشتم فعلن آزمایش دادم تا جواب آزمایش ونشون دکتربدم
۱۴۰۱/۰۷/۱۷بورسیت
۱۴۰۳/۱۰/۰۵زانو های مادرم آب اورده بود بعد از کشیدنش بهتر شد
۱۴۰۲/۰۸/۱۶مشکل رو ماتیسم مغصلی حدود 80در صد طی چند ماه بهبود حاصل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۷مشکل پلاکت
۱۴۰۰/۰۱/۱۶دکتر خوبی
۱۴۰۲/۰۷/۰۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۹روماتیسم داشتم و داروهایی که نوشتن مفید بوده
۱۴۰۲/۱۲/۱۶دوباره مشکلاتم برگشته با توجه به اینکه کاملا داروهام رو مصرف کردم
۱۴۰۱/۰۴/۱۲سلام روماتیسم داشتم و مریضی مرابهم گفت وگفت که من مریضی صدف دارم وقرص ودوا به من داد بهتر شدم وتوی نوروز دیگه دارو نخوردم ودوباره مریضیم عود کرد ومیخوام دوباره پیشش بیام
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بسیار متخشخص و با دانش
۱۴۰۳/۱۲/۲۶یه بار بیشتر نرفتم معلوم نیست چطوره
۱۴۰۳/۰۱/۲۰بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۵/۰۷روماتیسم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰پوکی استخوان
۱۴۰۳/۱۱/۰۲وقت برای بیمار می گذارد با تشکر فراوان
۱۴۰۳/۱۲/۲۱سلام و عرض ادب ، فعلا فقط یک بار رفتیم و در حال انجام آزمایش هستین
۱۴۰۳/۰۶/۲۵رملتیسم،لوپوس .خیییلی کارشون خوبه من به شدت راضی هستم آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۶/۲۱خوب بودن
۱۳۹۹/۱۱/۱۳عاااالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۸من برای درد های مفصلی رفتم با آزمایش و سنجش تراکم استخوان متوجه شدم پوکی استخوان دارم و دارو بهم داد و دردهای مفصلی من هم عصبی بود که به روانپزشک ارجاع داد الان در حال حاضر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹روماتیسم دارم
۱۴۰۳/۰۶/۱۴من در مورد بیماری خود در رابطه با بدن درد به نتیجهای نرسیدم با توجه به این که روماتیسم نداشتم دکتر تشخبص روماتیسم عصبی داد و قرصی که تجویز کردند چون اعتیاد آور بودوعوارض داشت استفاده نکردم چون قرص ضعیفت تر آنرا قبلا دگتر مغز واعصاب برادیسک گردن وکمر داده بود گاباپنتین ۳۰۰ خورده بودم سر گیجه شدید وحالت تهوع داشتم و این قوی تر بود استفاده نکردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸اقای دکتر دکتر خوبی هستند من بیماری روماتیسم دارم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خیلی دکتر عالی و فهمیده بود خیلی خیلی حایش بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱تجربه خوبی داشتیم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی ـ
۱۳۹۹/۰۷/۲۳روماتیسم
۱۴۰۲/۱۱/۱۴دکتر خوبیه. البته هنوز مشکل مشخص نشده، چند تا آزمایش نوشتن که انجام بدم دوباره بیام بیینیم مشکل چیه
۱۴۰۲/۰۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۲همه مشکلی داشتم ایشون عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۶درد مفصل
۱۴۰۴/۰۱/۲۵روماتیسم مفصلی داشتم وتحت درمان هستم خیلی بهترشدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰دکتر کار درستی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۶دکتر خو
۱۴۰۴/۰۳/۱۱درد زانو
۱۴۰۳/۰۳/۱۲من مشکل دست درد داشتم با همون نسخه اول خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴با سلام فعلا در مرحله تشخیص هستم دکتر برام آزمایش نوشته
۱۴۰۰/۰۵/۱۳دکتر بسیار جدی هستن داروی اضافه نمینویسند
۱۴۰۴/۰۲/۱۰فوق العاده
۱۴۰۱/۰۳/۳۰روماتیسم،فعلا آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶خیلی خوب بود. تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۴رماتیسم اسکیدرمی (پوستی ) دکتر خوبیه.
۱۴۰۳/۱۰/۰۴برای ویزیت اول واقعا تشخیص خوبی داشتن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲فعلا در روند درمان هستیم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱یک بار ویزیت
۱۴۰۳/۰۱/۱۴فعلا اولین بار که رفیم
۱۴۰۳/۰۳/۱۴فعلا آزمایش نوشت انجام دادم حالا باید ببینم چی می گن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹مشگل مفصلی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۲اولین ویزیت خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۹فعلا یک بار وزین شدم و تحت درمان هستم انشالله که نتیجه خوبی میگیریم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲با حوصله بودند وبه بیمار بااحترام برخورد میکردند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷دکترخیلی خوب هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳رمانتیسم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵مشکل آرتروز در ابتدای کار می باشم
۱۴۰۱/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دکتر حاذق و درستی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۲ورم تاندون دست
۱۴۰۲/۰۱/۰۶سلام روماتیسم خیلی شدید داشتم و همه مفاصلم ورم کرده بود با درمان دکتر داودابادی کاملا خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۴رماتیسم داشتم
۱۴۰۳/۰۱/۲۳عالی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۸دقیق به روز و تشخیص درست
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عالی هستند در تشخیص و تجویز دارو
۱۴۰۳/۱۲/۰۱راضی بودم
۱۴۰۲/۰۵/۲۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲،زمان انتظار طولانی بود وبرام اینجوری بود دکتر خسته وبی حوصله هستن و من دلم میخواست وانتطار داشتم اطلاعات دقیقتری ازشون بگیرم .
۱۴۰۴/۰۹/۲۶روماتیسم مفصلی شدید خداراشکراز دردم کمترشده و تا زمانی که دارومصرف میکنم بهترم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۱آرتروز
۱۴۰۲/۰۹/۱۹قلبم درد وتپش داشت خیلی دکترای زیادی رفتم حتی آنژیو گرافی کردم ولی نتیجه نگرفتم به دکتر داود آبادی مراجعه کردم خدارو شکر خیلی بهترشدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳پوکی استخوان شدید ک با تجویز اقای دکتر خدادرو شکر بهتر شده مادرم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵تشخیص روماتیسم
۱۴۰۳/۰۲/۳۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷کشیدگی تاندون انگشت شصت داشتم که با تشخیص جناب دکتر مشکل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۴سلام من ارتریدروماتید دارم الان چندساله زیرنظرایشون هستم وخداروشکر کنترل هست وبهترم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خوب است
۱۴۰۳/۱۰/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴در مورد رماتیسم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶فعلا داروداده
۱۴۰۳/۱۲/۲۰تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۳رماتیسم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹روماتیسم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱رماتیسم عصبی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰روماتیسم دارم در حال درمان هستم فعلا
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۳۰دوره درمان تمام نشده ولی تسکین درد عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۴دکتر خوب وقت میزارن.باحوصله هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱بیمار بودم تشخیص و درمان عالی است
۱۴۰۱/۰۶/۱۱بهبود کامل
۱۴۰۳/۰۶/۲۷خوب است
۱۴۰۲/۱۱/۱۷خیلی هم عالی
۱۴۰۲/۰۵/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سلام و خدا قوت . جناب دکتر امیرآبادی انسان شریف و بااخلاق وصبور هستند و خیلی باحوصله به حرفهای بیمار گوش داده و راهنمایی وتجویز میکنند. اولین مرتبه بود که مراجعه کردم و ان شاالله که تجویز ایشون مثل برخوردشان عالی هست . فعلا درحال استفاده از داروهاشون هستم .وحتما نتیجه میگیرم . باتوجه به راضی بودن بیمارهای دیگه که مدتی تحت نظر بودند . ان شاالله توفیقاتشون روزافزون باشه .
۱۴۰۴/۰۹/۳۰دکتر معجزه میکنه واقعا ازش ممنون تاکایاسو
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۱تشخیصشون درست بود راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳تجربه وعلم دکتر درزمینه تخصصی.واینکه با یک جلسه دردم نود درصد کاهش پیدا کرد امیدوارم کانل تحت نظرایشون درمان شم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار با اخلاق و دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۱/۲۵دومین مراجعه ام هست هنوز نتیجه ای حاصل نشده.
۱۴۰۳/۰۷/۰۱فعلا در حال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۱۵روماتیسم مفصلی تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بسیار پزشک با ادب ، با اخلاق ومحترمی هستند . چند مراجعه ی خودم ، ودونفر ازبستگانم ، نتایج مثبت وخوبی داشته است
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتری ک خیلی حس خوب بهم دادن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳در حال معالجه هستم تا اینجا مثبت بوده روند درمانم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸خیلی عالی و خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۴سلام مادرم روماتیسم دارند تحت درمان ایشون هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۰پوکی استخوان
۱۴۰۴/۰۸/۲۰در خصوص روماتیسم مادرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹روماتیسم مفصلی داشتم از درمان راضی بودم
۱۴۰۱/۱۲/۰۵درد دست و انگشتان دست
۱۴۰۱/۰۴/۱۲تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بیماری عفونی داشتم وخوب شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱سفت شدن درد عظلانی..جلسه اوله که رفتم..کمی بهتر شدم ولی همچنان مشکل دارم و درد...و تا ادامه بدم ببینم چطوره
۱۳۹۹/۱۲/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۲/۰۶روماتیسم مفصلی در حال کنترل ودرمان درمجموع دردکمتری دارم
۱۴۰۲/۰۱/۰۳بهترین دکتر روماتولوژی قم
۱۴۰۵/۰۳/۱۵کارش خوبه
۱۴۰۱/۰۳/۲۷فعلا اول درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خیلی خیلی دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۵/۲۵عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳مادرم مراجعه داشتن فعلا تحت درمان هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳روماتیسم دارو مصرف میکنم بهترم خدا را شکر
۱۴۰۲/۰۲/۲۴دکتر خوب و قابلی هست
۱۴۰۰/۰۳/۱۷خوب است
۱۴۰۳/۱۲/۱۹ارتو روماتوئید، عالیند
۱۴۰۴/۰۱/۱۰سلام خیلی خوب منشی شون بسیارخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۷درحال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۵درد مفاصل دارو دریافت کردم برای تجدید نسخه
۱۴۰۳/۰۲/۲۳مادرم گردن درد و شانه درد داشتن آقای دکتر کشیدگی تاندون و آرتروز شدید تشخیص دادن و خداروشکر الان بهترن ...دکتر با اخلاق و باسوادی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹مادرم مشکل روماتیسم دارند و تحت نظر ایشون هستند.خیلی با اخلاق و خوب هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ارتریت روماتوییددارم و کنترل شده
۱۴۰۱/۰۴/۰۶آرتریت روماتویید دارم و کنترل شده
۱۴۰۱/۰۳/۰۲بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۲۹درد مفاصل
۱۴۰۰/۰۷/۲۰در حال حاضر نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱اخلاق و برخورد دکتر و منشی بسیار خوب ، برای درمان اولین بار بود ویزیت شدم باید صبرکنن تا نتیجه رو ببینم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۲بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۲۹روماتیسم و لوپوس
۱۴۰۰/۰۱/۳۰تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۷/۲۸دردمفاصل
۱۴۰۰/۰۸/۱۴با سلام بنده ۳۶ سالمه ،سالهاست مشکل نقرس دارم اولین بارم بود رفتم مطب ایشان نسبت به جاهای دیگه که رفته بودم بهتر بود با حوصله و آرامش بیمارها رو ویزیت میکردن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵هنوز یه هفته هست که دارو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکتربازق آروم مهربون خب راهنمایی میکنن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲زانو درد
۱۴۰۳/۱۰/۰۳فقط یکبار تجربه کردم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰مادرم دست درد داشت خوب شد
۱۴۰۱/۱۲/۲۷آرتروز زانو. تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵هنوز چیزی تجویز نکردن
۱۴۰۱/۰۸/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۳۱خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۴/۰۲بسیار توانا و خوش خلق ، قیمتها بالا و عدم قرارداد با بیمه ها
۱۴۰۵/۰۲/۰۸آقای دکتر واقع گرا ، مسلط ، آرام و صبور درمان رو ارائه می دهند بدون دادن استرس و دارو و آزمایش های بی مورد
۱۴۰۵/۰۳/۱۷روماتیسم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۷/۲۴اولین بار بود خدمت ایشون رسیدم..تعریفشون رو زیاد دیدم.برخوردشون خوب نبود..فعلا آزمایش دادم تا جواب ببرم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲کار ایشان عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۵جناب دکتر داودآبادی دکتر خوبی به نظرمی یاد من اولین بار هست مراجعه کردم بیماری منو تشخیص داده متشکرم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۵حقیقت داروهای عالی تجویز کرد ولی زیاد توجهی نکرد.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳فامیلمونه
۱۴۰۳/۰۶/۱۸سلام مادرم تحت درمانه خیلی دکتر خوبی هستن منشی شونم خیلی محترمن
۱۴۰۴/۱۱/۱۱موفق ب ویزیت نشدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱سلام بنده رماتیسم داشتم . واقعا عالی هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۴/۲۲بسیار عالی .تشخیص بموقع و درمان موثر .واقعا ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵روماتیسم دارم و فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دکتر خوب و محترمی است ، و مجرب
۱۴۰۴/۰۴/۲۶نتیجه ای نگرفتم دوباره می خواهم مراجعه کنم انشاالله کا موفقیت آمیز باشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۴تازه تجویز کردن باید زمان بگذره تا مشخص بشه
۱۴۰۰/۱۱/۱۱از درمان آقای دکتر خیلی راضی هستیم از ایشان بسیار متشکریم
۱۴۰۲/۰۴/۱۲خیلی دکتره خوبیع
۱۴۰۴/۰۳/۲۵فعلا یک جلسه بیشتر نرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۱/۱۲واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰تازه رفتم فعلا
۱۴۰۳/۰۷/۰۳تا حالا که خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خیلی دکتر خوب وبا تجربه هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی و باسواد
۱۴۰۵/۰۳/۱۴عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۹از زحمات دکتر ممنونم فقط اگه ممکنه پرونده های مریض ها رو سیستمی کنید .این منشی تون هم عوض کنید برخوردش با ارباب رجوع در حد یک مطب متخصص نیست . وقتی مریض ویزیت ۴۰۰ تومنی میده از دکتر و همکاراش توقع بیشتری داره ممنون از لطفتون
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۲فعلا تحت درمان هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۴درد وورم پای راست
۱۴۰۴/۰۸/۲۳الحمدلله خیلی خوب شدم
۱۳۹۹/۰۵/۱۷سلام دکتر داوودآبادی خیلی زود میخواد مریض بره و مریض بعدی ببینه نمیزاره توضیح کامل بدیم مطب همیشه گرم و تهویه خوبی نداره
۱۴۰۴/۰۵/۲۱در دست اقدام
۱۴۰۳/۰۵/۱۱رماتیسم مفصلی. فعلا در حال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱آرتروز
۱۴۰۲/۰۶/۱۷بله عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷با یک ماه استفاده دارو نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷امتیاز عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲تازه می
۱۴۰۱/۱۱/۰۱دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۳سلام بسیار دکتر خوبی هست من برای بیماری روماتیسم رفتم در حال درمان هستم ولی حالم خیلی بهتره
۱۴۰۵/۰۳/۱۳سلام مادر من روماتیسم شدید داشت که با سه بار ویزیت ۸۰ درصد سلامتیش رو بدست آورده
۱۴۰۳/۰۳/۰۶روماتویید، باید آزمایشی راببرم خدمت دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۱خوب است
۱۴۰۲/۱۱/۲۱آرتروز زانو. تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵روماتیسم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۴مطب بسیار با نظم و مرتب منشی خوش اخلاق معاینه مطلوب و وقت گذاری مناسب برای بیمار از همه مهم تر مدت زمان انتظار نسبت به زمان نوبت بسیار پایین بود که شرایط رو مطلوب می کرد.
۱۴۰۳/۱۲/۰۶برخورد خوبی داشتن و تمرکز برای گوش دادن به حرف داشتن
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳درتشخیص و بهبودی طی چند ماه رضایت نسبی دارم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲حوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۱من از سنین کودکی روماتیسم از نوع لوپوس داشتم.چند جلسه هست که پیش ایشان میروم خدا رو شکر بهترم
۱۴۰۴/۰۱/۰۸از طریق دوستان
۱۴۰۴/۰۶/۲۶روماتیسم مفصلی داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۱۴پزشکی خوش اخلاق ،دلسوزومودب
۱۴۰۳/۰۵/۲۶روماتیسم بیماری کنترل شده
۱۴۰۳/۰۴/۲۷انگشتم ورم کرده ودرد داره. فعلا یک جلسه ویزیت شده ام،فعلا که راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۲/۳۱براثر تصادف تهال پاره شده بودتوسط دکتر جراحی شدم که عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۷دکتر خوبیه .نوبت دهیم خوب میده و تشخصشم خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۸پاهام درد میکرد ونتیجه ازمایش رماتیسم رانشان میدادفعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷آرتروز
۱۴۰۳/۰۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۲۱پوکی استخوان
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۵