دکتر افسانه نادری بنی متخصص چشم با شماره نظام پزشکی ۹۰۸۵۶ در شهرکرد فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان ۱۲ محرم جنوبی، مجتمع ابن سینا قرار گرفته است.
دکتر افسانه نادری بنی متخصص چشم با شماره نظام پزشکی ۹۰۸۵۶، یکی از پزشکان فعال در حوزه چشمپزشکی در شهرکرد است. دکتر افسانه نادری بنی دارای مدرک تخصص در رشته چشمپزشکی بوده و خدمات تشخیصی و درمانی مرتبط با بیماریهای چشم را به بیماران ارائه میکند. مطب دکتر افسانه نادری بنی در شهرکرد و در خیابان ۱۲ محرم جنوبی، مجتمع ابن سینا قرار دارد که مراجعهکنندگان میتوانند برای معاینه و درمان به این آدرس مراجعه کنند.
دکتر افسانه نادری بنی به عنوان متخصص چشم، به درمان بیماریهای مختلف چشمی از جمله عیوب انکساری، آبمروارید، آبسیاه، عفونتهای چشمی، آلرژیهای چشمی و مشکلات بینایی میپردازد. بیماران در شهرکرد و مناطق اطراف میتوانند برای دریافت خدمات تخصصی چشم پزشکی به این پزشک مراجعه کنند. تخصص چشمپزشکی دکتر افسانه نادری بنی از سوی مراجع رسمی تأیید شده و ایشان دارای مدرک تخصصی معتبر در این زمینه هستند.
با توجه به موقعیت مکانی مطب دکتر افسانه نادری بنی در شهرکرد، دسترسی راحت برای ساکنین این شهر و مناطق اطراف فراهم شده است. ایشان با رعایت اصول اخلاق حرفهای و بهرهگیری از دانش تخصصی خود، همواره تلاش میکند تا بهترین خدمات درمانی را به بیماران ارائه دهد. شماره نظام پزشکی ۹۰۸۵۶ به عنوان شناسه ملی حرفهای، شناسایی و اعتبار دکتر افسانه نادری بنی را تضمین میکند.
در نظرات بیماران مراجعهکننده به دکتر افسانه نادری بنی، دقت در معاینه و پاسخدهی به سوالات بیماران مورد توجه قرار گرفته است. متقاضیان دریافت نوبت باید برای هماهنگی و رزرو وقت با مطب تماس بگیرند. در پایان، دکتر افسانه نادری بنی متخصص چشم در شهرکرد با ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در زمینه بیماریهای چشم، یکی از گزینههای معتبر برای بیماران این حوزه است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ۱۲ محرم جنوبی - مجتمع ابن سینا
گلوکوم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عالی بودن.
۱۴۰۰/۰۹/۲۲قبلا پیششون ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۴/۲۱من مشکل گلوکوم دارم ودکتر دلسوزی است
۱۳۹۷/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۴معرفی شم
۱۳۹۸/۰۸/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۳جراحی اب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۲۷در رابطه با اب سیاه چکاب کرده ام
۱۴۰۰/۰۷/۱۰مهربان .دوست داشتنی .متعهد.دیندار.عالی.عالی.عالی
۱۳۹۷/۰۲/۱۱خیلی خوب بودند
۱۳۹۹/۱۱/۱۰فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۲معاینه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸گلوکوم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹عالی بودن معاینه چشم پسرم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بهترین وعالییییترین دکترایران زمین
۱۳۹۷/۱۰/۰۳فشار چشم در حال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۶سلام عمل چشم مادرم انجام شد خیلی خوب بود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۶بسیار صبور و متخصص عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳آب سیاه
۱۴۰۰/۱۰/۲۳بینایی سنجی
۱۳۹۹/۰۳/۱۱آب مروارید هنوز جراحی نشدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷نوبت گیری من از اصفهان هستم
۱۳۹۷/۱۲/۰۶خیلی خیلی راضی هستم و عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۱۵دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۳مادرم چشمش آب مروارید داشت عالی عملش کرده
۱۳۹۹/۱۲/۱۷تشخیص و انجام عمل عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خوب بود کارشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۴مشکل دیابت
۱۳۹۹/۱۲/۰۱دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۱۲/۱۰خیلی عالی عالی عالی بسیارخوب ومهربان ودوست داشتنی هستند
۱۳۹۷/۰۲/۰۹عالی هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۶عااالیییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ضعف دید و تجویز عینک
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالی ا
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خشکی چشم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عمل آب مروارید و عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۳آب اوردن چشم
۱۳۹۷/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عالی برای فشار چشم مراجعه می کنم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸نیازب عینک داشتم.بسیارخوب وبااخلاق بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۶عالی بود.
۱۴۰۰/۰۶/۰۴عمل چشم.... نتیجه داد... اما الان دوباره مشکل دارم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶فشار چشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خوب است
۱۳۹۹/۰۳/۱۶شماره چشم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۲گلوکوم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۰چشم من آب سیاه داشت خانم دکتر نادری خیلی خوب رسیدگی کردن بهتر شدم وبازم نیاز هست که دوباره ویزیت بشم کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بسیار باتجربه و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۲۰مشکل بینایی داشتم تا الان که خیلی بهترم واز کارشون راضیم
۱۳۹۷/۱۱/۰۷پزشک حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۵مشکل گلوکوم مادرم رو با تجربه بالایی ک داشتن درمان کردن کارشون عالیه
۱۳۹۷/۰۴/۰۸پزشک ماهر و کاربلدی است
۱۴۰۰/۰۳/۳۱تعریفشون شنیدیم
۱۳۹۷/۱۲/۲۱چشم عالی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰عفونت پلک و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷فشارچشم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷معاینه چشم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴به علت فشار بالای چشم مراجعه نمودم و فعلا تحت درمان دارویی هستم وفشار چشم کمتر شده
۱۴۰۱/۰۲/۰۵مشکل فشار چشم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۲۱خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۱۶با سلام و خسته نباشید خانوم دکتر نادری واقعا هم توی کارشون استاد هستن و هم اخلاق خیلی خوبی دارن واقعا راضی هستم از ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خوب وعالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷چشم پزشکی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱تعریف از فامیل شنیدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بله دکتر خوبی هست ،نتیجه خوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۷دکتری بسیار عالی و دانا
۱۳۹۷/۱۱/۱۵تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۱رفتن پریسه درچشم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عمل ODc
۱۳۹۹/۱۱/۱۰دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۱/۱۱دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۱/۲۵خیلی خیلی عالی است و نتیجه دیدم
۱۳۹۸/۰۲/۲۵کارش درسته
۱۳۹۹/۱۰/۰۲دکتر خوبیه قبلا چشمام رو لیزر کردم پیشش الانم نوبت دارم برای چکاب اب سیا
۱۳۹۸/۱۰/۰۹عالی است از همه لحاظ
۱۳۹۹/۱۱/۱۵تازه جراحی کردیم هنوزنتیجه عمل مشخص نیس
۱۳۹۸/۰۵/۲۳بسیار خوب هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۲۳دکتربسیارخوبی است
۱۴۰۰/۰۳/۰۱دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۷/۰۷معاینه خوب انجام می دهند
۱۴۰۰/۰۸/۰۱