تهران اشرفی اصفهانی، بالاتر از میدان پونک، نبش کوچه پانزدهم، پلاک ۳۳۵، طبقه ۳، واحد ۳
تهران میدان ملت، خیابان امیرکیانوش، خیابان باهنر، پلاک ۲، واحد ۵
تهران فلکه دوم دولت آباد، خیابان زمانی، پلاک ۳۰
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
ساعت ۱ بامداد بهشون زحمت دادم در یک کلام عالی...
۱۴۰۲/۱۱/۰۶بسیار دکتر خوب و حاذق وبا اخلاق هستند وخیلی هم مهربان و صبور هستند ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشند
۱۴۰۴/۰۲/۳۰معاینه انجام شد ومعرفی شدم به یک جراح دندانپزشک راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خیلی خوش اخلاق و دقیق بودند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴خیلی حرفه ای و عالی بودن، دستشون سبک سبک هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بهترین
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر حرفه ای و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵کارشون واقعا عالی بود بهترین دندونپزشک هستن من میترسیدم از دندونپزشکی الان اصلا نمیترسم
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۷خانم دکتر فوق العاده خوش اخلاق و صبور هستند در عین حال سرعت کارشون بالا هستش برای همین دهان و فک آدم اذیت نمیشه
۱۴۰۵/۰۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خیلی خوب و حاذق بودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۶عالی ، چندین ترمیم انجام دادم، از ایشون و برخورد با بیمار و کارشون خیلی راضیم و همچنان بیمارشون هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عصب کشی ،عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۱راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۰۸هنوز کار درمانی یا ایشون آغاز نشده ولی به نظر حرفهای و آرام و متخصص در کارشون هستند نظر نهایی بعد از کار درمانی .... به زودی....
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی کارشون عالی بود و راضی بودم. قشنگ با حوصله برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲کار بسیار خوب و عالی ️
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار دکتر خوش اخلاق و کار بلدی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴کارشون خوبه
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بسیار پزشک کار بلد و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عصب کشی و ایمپلنت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار با صبر و حوصله و عالی درمان رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خداروشکر راضی بودم، فقط گاهی دیر به دیر نوبت میدن، اگر ساعت کاری شود بیشتر میشد بهتر بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۲کشیدن و ایمپلنت.خود دکتر خوب ولی سیستم مطب و منشی راضی نبودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بهترین دکتر ایران
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بسیار خوش برخورد و با مهارت و صبور
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بسیار عالی بود ایمپلنت رو در ۳ ۴ دقیقه برام گذاشتن ، با درد هم مراجعه کردم که رسیدگیشون عالی بود همچنین کادر بسیار حرفه ای داشتن
۱۴۰۴/۰۴/۲۷تجربه بینظیری در مطب ایشون داشتم، بسیار حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷