خیلی خیلی عالی بود فوق العاده صبور و مهربون و کاربلد بچه من اصلا اذیت نشد و خداروشکر الان همه دندوناش درست کرده خیلی راضی بودیم استاد اخلاق و علم هستن
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
پسرم سه تا دندون خراب داشت پرکردند و کشیدند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
عالیییییی بود و الان دندون هام عالیه فقط یه شماره ازش میخوام آخه یه کار خیلی مهم دارم باش
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
دندون دخترمو کشیدی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بسیار خوش اخلاق خیلی خوب با بچه ها ارتباط برقرار میکنن و بازی میکنن که بچه ها نترسن بعد کارشونو انجام میدن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
فقط جهت مع
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
از همه نظر عالی مطب خیلی قشنگ و وسیله بازی دارن خانم دکتر با اخلاق ماهر و کار بلد
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
خیلی دکتر حرفه ای و کاربلدی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
دخترم دندونش کشید
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
اخلاقشون عالی بود خیلی باحوصله با بچها رفتار میکنن کارشون عالیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
خیلی خیلی عال
۱۳۹۷/۱۲/۰۳
خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
چند ماه پیش ،دوقلوهامو بردم برای پر کردن دندون هاشون ،کار خانم دکتر خیلی عالی بود کادر بینظیر و خوش برخوردی هم داشتن
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
دکتر خیلی صبورن..روانشناسی کودک رو خوب بلدن پیوند من عاشقشه.
۱۳۹۷/۱۲/۰۳
پر کردن
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
خانم دکتر واقعا بی نظیر بودن خیلی مهربان و کاربلد محیط کاملا مناسب بچه ها و رفتار عالی خانم دکتر با بچه .پسر من اصلا ترسی براش از دندانپزشکی به وجود نیومد و خیلی هم دوست داشت ممنونم واقعا از خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
درست کردن دندان دختر شش ساله ام با بیهوشی رضایت کامل دارم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
خانم دکتر حسن بیگی بی نظیر هستن.صبور صبور و مهربان.برای پسرم کار ، عصب کشی .ترمیمی .کشیدنی انجام دادن.واقعا راضی هستم.خداروشکر ایشون خرم اباد هستن
۱۳۹۷/۱۲/۰۴
مطب خانم دکتر بسیار متعهد،متخصص،به ویژه اوش اخلاق و صبور و بسیار دقیق و شفاف هستن و رفتارشون به حرفهای و صمیمی و محترمانه است.خیلی خوشحالم که ایشان را برای درمان دو فرزندم انتخواب کردم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
با سلام من با تحقیق زیاد دکتر حسن بیگی را پیدا کردم و دندان های پسرم را با یک جلسه بیهوشی انجام دادند.کار خانم دکتر در حد عالی است و من بسیار راضی هستم.پرسنل خانم دکتر خوش اخلاق خوش برخوردند .خدا به علم و دانش ایشان برکت دهد
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
مطب خیلی زیبا خیلی هزینه کردن خانوم دکتر خیلی آروم هستن از آرامشش بچه هم ترسش میریزه
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
بعد از چند ماه مراجعه به پزشکهای مختلف، بالاخره با دکتر لیلا حسن بیگی آشنا شدیم با بیهوشی روکش زیرکنیا خیلی زیبا برای دخترم گذاشتن خیال ما از دندانهای فرزندمون راحت شد. بهترین انتخاب ممکن
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
پر و عصب کشی دندان کودک بدون درد
۱۳۹۹/۰۴/۲۲
کودکی داشتم که الحمدلله آسیب دندانش به خوبی حل شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
دکتر عالی و باحوصله ای هستید مجموعه خوبی دارید منشیی خیلی با حصله ای دارید و بچها باهاشون ارتباط میگیرن ممنون ازتون
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
عصب کشی و روکش عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
دخترم عاشق خانوم دکتر برای رفتن به مطب لحظه شماری میکنه قیمتاشون نم منصفانه ست
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
بهترین دکتر کودکان ایران
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
عالی بودن باحوصله وکار درست
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
خانم دکتر خیلی مهرررربون و صبور بود خانم دکتر یکی ه پسر من اصلا درد نداشت و ودندان ش عالی درست شد جایزه شجاعت هم گرفت خدا عمر با عزت به خانم دکتر بده
۱۳۹۹/۰۵/۱۷
خیلی دکتر خوبی هستند من پسرم دندان پر کرد فکر نمی کردم همکاری کنه
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
سلام پسرم خیلی از دندان پزشکی میترسید اما خانوم دکتر با صبوری و تجربه آیی که داشتن دندونای پسرمودرست کردن خیلی هم با انصاف هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
عااالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
دکتر فوق العاده ای هستند و خیلی با حوصله و دقیق و مساط به کارشون.
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
دکتر بسیار متخصص و با تجربه ای در مورد کودکان می باشند دندان های فرزندم در طی یک و نیم ساعت بیهوشی درست کردند دندان های جلویی خیلی زیبا ن و عقبی ها روکش نقره ای دکتر حسن بیگی خیلی منصف و دلسوز بچه ها هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
خیلی دکتر خوبی بودن .من ترس داشتم که پسرم اجازه درمان رو نده اما برخورد دکتر و محیط مطب خیلی کمک کرد و تمام درمان به راحتی انجام شد . ایشون عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
ب نظرم اخلاق خیلی مهمه ک خانوم دکتر باعث شده بچه های من عاشق دندون پزشکی شن محیطش برای بچه ها عالیه مثلا شهربازیه
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
خیلی خانم صبور و خوش ا
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
کارش عالی بود خداحفظش کنه
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
دندان دخترم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
پر کردن
۱۳۹۹/۰۴/۲۵
کشیدن دندون
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
ایشون کادر فوق العاده و
خدمات فوق العاده ای دارن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
عصب کشی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
خرابی دندان
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
عالی باحوصله مهربون
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
پسرم جراحی داشتن برای دندوناش ،انجام دادن ،،عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
خیلی کاردرسته روکش سرامیکی برای پسر دو ساله م درد ش درمان شد و دندان قسنگ شدند
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
دخترم از دندانپزشکی میترسید ولی خانوم دکتر با توضیحات خوبی که براش دادن کامل وسیله ها را شناخت و با میل خودش شروع به درمان کرد
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
سلام کار ایشون برا بچه های من خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
عالی،صبور،مهربون
۱۴۰۳/۰۳/۲۲
عالی عالی عالی خیلی خوب و مهربون و کاربلد
۱۳۹۹/۰۷/۲۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
واقعا دکتر کار بلد و خوش اخلاق است و مطب زیبایی دارد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
برای رفع کارهای دندان دو تا از پسرهایم مراجعه کردیم و کاملا از کار ایشان و نیز برخورد بسیار دوست داشتنی با کودکان رضایت داریم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
پوسیدگی دندان
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
بسیار عالی فک دخترم خراب بود درست کرد عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
خانم دکتر بسیار مهربون و صبور بودن و تو کارشون بسیار حرفه ایی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
بینظیرن ایشون
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
بسیار خوش اخلاق و ماهر در برقراری ارتباط با بچهها هستند ،کارشون رو خیلی با دقت و حوصله انجام دادند ،دندان دختر 5ساله من رو کشیدند بدون اینکه گریه کنه، محیط بسیار جالبی هم برای بازی بچهها داشت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
کشیدن دندان پسرم
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
عصب کشی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
بسیار بسیار راضی ام از کار ایشون خیلی حرفه این تو کارشون بچهارو جذب میکنه برای انجام کار با حوصله و با سواد با پرسنلی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
برای فرزندن
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
از دوسالگی فرزندم زیر نظر دکتر حسن بیگی هستند.بسیار مهربان و حاذق هستند.سواد علمی و رفتار حرفهای ایشان قابل ستایش است.
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
دندان پسرم را کشیدم خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
کارشون
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
خرابی دندان های پسر سه ساله ام بود که ایشان خیلی خوب همه رو براش درست کردند ایشون واقعا دکتر خوش برخورد مهربون و ماهری هستند خدا خیرشون بده
۱۳۹۸/۱۱/۲۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
دکتر خیلی با اخلاق و کار درستیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
دخترم از دندانپزشکی خیلی میترسید ولی با دیدن فضای مطب و رفتار خانم دکتر که بسیار باحوصله و ماهر بودن بدون ترس دندونش رو درست کرد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دکتر فوق العاده با اخلاق و ماهری هستن ایشون ،حیف که از خرم اباد رفتن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
خانم دکتر خیلی مهربان و کار بلد هستن دختر من ۴سالشه وبدون بیهوشی دندوناشو درست کردن. محیط بسیار عالی تمیز و سرگرم کننده داره .
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
ویزیت عالی و بسیار دقیق امکانات رفاهی مطب عالی رفتار بسیار عالی با ارباب رجوع هزینه درمان منصفانه
خیلی خیلی عالی بود فوق العاده صبور و مهربون و کاربلد بچه من اصلا اذیت نشد و خداروشکر الان همه دندوناش درست کرده خیلی راضی بودیم استاد اخلاق و علم هستن
۱۳۹۸/۰۸/۲۱پسرم سه تا دندون خراب داشت پرکردند و کشیدند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالیییییی بود و الان دندون هام عالیه فقط یه شماره ازش میخوام آخه یه کار خیلی مهم دارم باش
۱۴۰۳/۰۷/۱۳دندون دخترمو کشیدی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیار خوش اخلاق خیلی خوب با بچه ها ارتباط برقرار میکنن و بازی میکنن که بچه ها نترسن بعد کارشونو انجام میدن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷فقط جهت مع
۱۴۰۳/۰۳/۳۰خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۰۷از همه نظر عالی مطب خیلی قشنگ و وسیله بازی دارن خانم دکتر با اخلاق ماهر و کار بلد
۱۴۰۵/۰۱/۲۷خیلی دکتر حرفه ای و کاربلدی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دخترم دندونش کشید
۱۴۰۰/۰۱/۱۷اخلاقشون عالی بود خیلی باحوصله با بچها رفتار میکنن کارشون عالیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۶خیلی خیلی عال
۱۳۹۷/۱۲/۰۳خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴چند ماه پیش ،دوقلوهامو بردم برای پر کردن دندون هاشون ،کار خانم دکتر خیلی عالی بود کادر بینظیر و خوش برخوردی هم داشتن
۱۴۰۵/۰۲/۱۱دکتر خیلی صبورن..روانشناسی کودک رو خوب بلدن پیوند من عاشقشه.
۱۳۹۷/۱۲/۰۳پر کردن
۱۳۹۹/۱۱/۱۰خانم دکتر واقعا بی نظیر بودن خیلی مهربان و کاربلد محیط کاملا مناسب بچه ها و رفتار عالی خانم دکتر با بچه .پسر من اصلا ترسی براش از دندانپزشکی به وجود نیومد و خیلی هم دوست داشت ممنونم واقعا از خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۱/۱۹درست کردن دندان دختر شش ساله ام با بیهوشی رضایت کامل دارم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰خانم دکتر حسن بیگی بی نظیر هستن.صبور صبور و مهربان.برای پسرم کار ، عصب کشی .ترمیمی .کشیدنی انجام دادن.واقعا راضی هستم.خداروشکر ایشون خرم اباد هستن
۱۳۹۷/۱۲/۰۴مطب خانم دکتر بسیار متعهد،متخصص،به ویژه اوش اخلاق و صبور و بسیار دقیق و شفاف هستن و رفتارشون به حرفهای و صمیمی و محترمانه است.خیلی خوشحالم که ایشان را برای درمان دو فرزندم انتخواب کردم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱با سلام من با تحقیق زیاد دکتر حسن بیگی را پیدا کردم و دندان های پسرم را با یک جلسه بیهوشی انجام دادند.کار خانم دکتر در حد عالی است و من بسیار راضی هستم.پرسنل خانم دکتر خوش اخلاق خوش برخوردند .خدا به علم و دانش ایشان برکت دهد
۱۴۰۵/۰۲/۱۸مطب خیلی زیبا خیلی هزینه کردن خانوم دکتر خیلی آروم هستن از آرامشش بچه هم ترسش میریزه
۱۴۰۵/۰۲/۱۱بعد از چند ماه مراجعه به پزشکهای مختلف، بالاخره با دکتر لیلا حسن بیگی آشنا شدیم با بیهوشی روکش زیرکنیا خیلی زیبا برای دخترم گذاشتن خیال ما از دندانهای فرزندمون راحت شد. بهترین انتخاب ممکن
۱۴۰۵/۰۳/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۱پر و عصب کشی دندان کودک بدون درد
۱۳۹۹/۰۴/۲۲کودکی داشتم که الحمدلله آسیب دندانش به خوبی حل شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲دکتر عالی و باحوصله ای هستید مجموعه خوبی دارید منشیی خیلی با حصله ای دارید و بچها باهاشون ارتباط میگیرن ممنون ازتون
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عصب کشی و روکش عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دخترم عاشق خانوم دکتر برای رفتن به مطب لحظه شماری میکنه قیمتاشون نم منصفانه ست
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بهترین دکتر کودکان ایران
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عالی بودن باحوصله وکار درست
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۳۱خانم دکتر خیلی مهرررربون و صبور بود خانم دکتر یکی ه پسر من اصلا درد نداشت و ودندان ش عالی درست شد جایزه شجاعت هم گرفت خدا عمر با عزت به خانم دکتر بده
۱۳۹۹/۰۵/۱۷خیلی دکتر خوبی هستند من پسرم دندان پر کرد فکر نمی کردم همکاری کنه
۱۴۰۴/۰۶/۱۷سلام پسرم خیلی از دندان پزشکی میترسید اما خانوم دکتر با صبوری و تجربه آیی که داشتن دندونای پسرمودرست کردن خیلی هم با انصاف هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۱عااالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۷دکتر فوق العاده ای هستند و خیلی با حوصله و دقیق و مساط به کارشون.
۱۴۰۴/۰۲/۲۵دکتر بسیار متخصص و با تجربه ای در مورد کودکان می باشند دندان های فرزندم در طی یک و نیم ساعت بیهوشی درست کردند دندان های جلویی خیلی زیبا ن و عقبی ها روکش نقره ای دکتر حسن بیگی خیلی منصف و دلسوز بچه ها هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۸خیلی دکتر خوبی بودن .من ترس داشتم که پسرم اجازه درمان رو نده اما برخورد دکتر و محیط مطب خیلی کمک کرد و تمام درمان به راحتی انجام شد . ایشون عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۸ب نظرم اخلاق خیلی مهمه ک خانوم دکتر باعث شده بچه های من عاشق دندون پزشکی شن محیطش برای بچه ها عالیه مثلا شهربازیه
۱۴۰۵/۰۱/۲۳خیلی خانم صبور و خوش ا
۱۴۰۳/۰۱/۲۹کارش عالی بود خداحفظش کنه
۱۳۹۹/۱۰/۲۰فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵دندان دخترم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰پر کردن
۱۳۹۹/۰۴/۲۵کشیدن دندون
۱۴۰۳/۰۳/۱۶ایشون کادر فوق العاده و خدمات فوق العاده ای دارن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عصب کشی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶خرابی دندان
۱۳۹۹/۰۶/۰۱عالی باحوصله مهربون
۱۴۰۴/۰۶/۰۷پسرم جراحی داشتن برای دندوناش ،انجام دادن ،،عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۱خیلی کاردرسته روکش سرامیکی برای پسر دو ساله م درد ش درمان شد و دندان قسنگ شدند
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دخترم از دندانپزشکی میترسید ولی خانوم دکتر با توضیحات خوبی که براش دادن کامل وسیله ها را شناخت و با میل خودش شروع به درمان کرد
۱۴۰۵/۰۲/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۱سلام کار ایشون برا بچه های من خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۸عالی،صبور،مهربون
۱۴۰۳/۰۳/۲۲عالی عالی عالی خیلی خوب و مهربون و کاربلد
۱۳۹۹/۰۷/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۱واقعا دکتر کار بلد و خوش اخلاق است و مطب زیبایی دارد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶برای رفع کارهای دندان دو تا از پسرهایم مراجعه کردیم و کاملا از کار ایشان و نیز برخورد بسیار دوست داشتنی با کودکان رضایت داریم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱پوسیدگی دندان
۱۴۰۳/۰۳/۲۴بسیار عالی فک دخترم خراب بود درست کرد عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۳۰خانم دکتر بسیار مهربون و صبور بودن و تو کارشون بسیار حرفه ایی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بینظیرن ایشون
۱۴۰۳/۰۵/۱۰بسیار خوش اخلاق و ماهر در برقراری ارتباط با بچهها هستند ،کارشون رو خیلی با دقت و حوصله انجام دادند ،دندان دختر 5ساله من رو کشیدند بدون اینکه گریه کنه، محیط بسیار جالبی هم برای بازی بچهها داشت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵کشیدن دندان پسرم
۱۴۰۳/۰۱/۲۶عصب کشی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بسیار بسیار راضی ام از کار ایشون خیلی حرفه این تو کارشون بچهارو جذب میکنه برای انجام کار با حوصله و با سواد با پرسنلی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷برای فرزندن
۱۴۰۳/۰۲/۰۱از دوسالگی فرزندم زیر نظر دکتر حسن بیگی هستند.بسیار مهربان و حاذق هستند.سواد علمی و رفتار حرفهای ایشان قابل ستایش است.
۱۴۰۵/۰۲/۱۸دندان پسرم را کشیدم خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴کارشون
۱۴۰۳/۰۶/۱۳خرابی دندان های پسر سه ساله ام بود که ایشان خیلی خوب همه رو براش درست کردند ایشون واقعا دکتر خوش برخورد مهربون و ماهری هستند خدا خیرشون بده
۱۳۹۸/۱۱/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۴دکتر خیلی با اخلاق و کار درستیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۷دخترم از دندانپزشکی خیلی میترسید ولی با دیدن فضای مطب و رفتار خانم دکتر که بسیار باحوصله و ماهر بودن بدون ترس دندونش رو درست کرد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۷خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۹/۱۶عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۷دکتر فوق العاده با اخلاق و ماهری هستن ایشون ،حیف که از خرم اباد رفتن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خانم دکتر خیلی مهربان و کار بلد هستن دختر من ۴سالشه وبدون بیهوشی دندوناشو درست کردن. محیط بسیار عالی تمیز و سرگرم کننده داره .
۱۴۰۴/۱۱/۱۲ویزیت عالی و بسیار دقیق امکانات رفاهی مطب عالی رفتار بسیار عالی با ارباب رجوع هزینه درمان منصفانه
۱۴۰۵/۰۲/۱۱