پزشکی خوب است که با اهمیت دادن و پرسیدن سوالات زیاد از مراجعین خود به تشخیص صحیح برسد و من این خصلت را در خانم دکتر دیدم و طبابت ایشان از نظر من رضایت بخش بود.
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
دخترم عفونت روده داشت خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
سلام دکتر مهربونی هست در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
دخترم ۱۱سالشه و خیلی معدش درد داشت خیلی اذیت بود دکترهای زیادی رفتیم نتیجه نگرفتیم خدا رو شکر با اولین مراجعه و ویزیت و درمان خانم دکتر نتیجه عالی گرفتیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
بسیار دکتر خ
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
دکترعالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
درحال انجام خدمات هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
برای پیوست بچه سه ساله رفتیم دارو دادن و خوبن الان
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
بیماری سلیاک
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
شکم درد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
سلام پسرمن بیماری ویلسون داشته ایشون تشخیص دادن و در بیمارستان معالجه شد و زیر نطر ایشون هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
با سلام من دو پسرم مشکل معده داشته خیلی براشون خوب بوده و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
اسهال استفراغ دخترم و با ی نسخه خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
درد معده
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
دکتر فوقالعاده صبور و مهربان و با تجربه
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
خونریزی روده دوازدهه پسرم کارش حرف نداره عالیه خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
بااخلاق و باحوصله
تشخیصش دقیقه
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
برای مشکل روده و گوارش دخترم مراجعه کردم تحت درمان هست و نتیجش رضایت بخش بوده تا الان
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
دکتر با حوصله و مهربونی هستن و با دقت به حرف هات گوش میدن
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
مشکل گوارش
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
فعلا که کارش عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
من هیچ علائم درد یا مشکلی ندارم. فقط بعد غذا حالت تهوع دارم یا حرف که میزنم حس تهوع دارم کلافه شدم دکتر راهی هست دارویی هست ؟
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
فعلا آندوسکوپ انجام داده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
دکتربسیار عالی و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
دخترم آنزیم کبد عالی و پزشک حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
خوب است
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
فرزندم
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
عالی پیشنهاد میکنم این دکتر رو
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
بسیارعالی و با
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
دخترم وزن اضافه نمیکنه براش شیر مخصوص نوشته ولی هنوز نتیجه ندیدم چون اسهال داره هنوز اسهالش خوب نشده
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
کنترل رف
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
مشکل گوارشی درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
عالی صبور و با تجربع
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
بسیار دکتر خوبی است ازلحاظ طبابت وخوش برخورد با حوصله
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۲بیماری سی اف دارم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹دکترخوبیه مخصوصا برا وزن دهی بچه ها عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۰۵سلام خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳مشکل معده و یبوست
۱۴۰۴/۰۸/۲۹چکاب نوزاد.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکترخوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵پزشکی خوب است که با اهمیت دادن و پرسیدن سوالات زیاد از مراجعین خود به تشخیص صحیح برسد و من این خصلت را در خانم دکتر دیدم و طبابت ایشان از نظر من رضایت بخش بود.
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دخترم عفونت روده داشت خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰سلام دکتر مهربونی هست در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۵دخترم ۱۱سالشه و خیلی معدش درد داشت خیلی اذیت بود دکترهای زیادی رفتیم نتیجه نگرفتیم خدا رو شکر با اولین مراجعه و ویزیت و درمان خانم دکتر نتیجه عالی گرفتیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار دکتر خ
۱۴۰۳/۱۱/۱۸دکترعالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۶درحال انجام خدمات هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴برای پیوست بچه سه ساله رفتیم دارو دادن و خوبن الان
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بیماری سلیاک
۱۴۰۳/۰۷/۲۶شکم درد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰سلام پسرمن بیماری ویلسون داشته ایشون تشخیص دادن و در بیمارستان معالجه شد و زیر نطر ایشون هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱با سلام من دو پسرم مشکل معده داشته خیلی براشون خوب بوده و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳اسهال استفراغ دخترم و با ی نسخه خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۵درد معده
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر فوقالعاده صبور و مهربان و با تجربه
۱۴۰۴/۱۰/۰۱خونریزی روده دوازدهه پسرم کارش حرف نداره عالیه خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۲۲بااخلاق و باحوصله تشخیصش دقیقه
۱۴۰۴/۰۹/۲۷برای مشکل روده و گوارش دخترم مراجعه کردم تحت درمان هست و نتیجش رضایت بخش بوده تا الان
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دکتر با حوصله و مهربونی هستن و با دقت به حرف هات گوش میدن
۱۴۰۴/۱۱/۱۲مشکل گوارش
۱۴۰۳/۱۱/۱۹فعلا که کارش عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳من هیچ علائم درد یا مشکلی ندارم. فقط بعد غذا حالت تهوع دارم یا حرف که میزنم حس تهوع دارم کلافه شدم دکتر راهی هست دارویی هست ؟
۱۴۰۵/۰۱/۰۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳فعلا آندوسکوپ انجام داده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتربسیار عالی و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دخترم آنزیم کبد عالی و پزشک حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خوب است
۱۴۰۳/۱۲/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۵فرزندم
۱۴۰۴/۰۴/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عالی پیشنهاد میکنم این دکتر رو
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۰/۱۹بسیارعالی و با
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دخترم وزن اضافه نمیکنه براش شیر مخصوص نوشته ولی هنوز نتیجه ندیدم چون اسهال داره هنوز اسهالش خوب نشده
۱۴۰۳/۱۲/۱۱کنترل رف
۱۴۰۴/۰۳/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵مشکل گوارشی درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عالی صبور و با تجربع
۱۴۰۴/۰۳/۳۰عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۶درحال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۵بسیار دکتر خوبی است ازلحاظ طبابت وخوش برخورد با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۱۷گدز. زرلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۰فعلا هیچ
۱۴۰۴/۰۷/۱۴تو بیمارستان
۱۴۰۴/۰۸/۲۸تازه مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶شکم درد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷مشکل گوارش دخترم فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عالی بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۶دکترخیلی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸