درود و احترام ویژه به خانم دکتر بابائی جا داره از بابت حسن اخلاق و رفتار حرفه ای خانم دکتر تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم و به خاطر عملکرد بسیار بسیار با حوصله و درست ایشون در قبال دختر ۶ ساله ام هلیا جون که به خاطر ترس از دندانپزشکی با کادر حرفه ای بیهوشی در یک بیمارستان بسیار مجهز نسبت به ترمیم و درست کردن دندونای دخترم اقدام کرده سپاس بی کران داشته باشم و همه ی اطرافیانم را تشویق به حضور در کلینیک خانم دکتر بنمایم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
دختر من ۶ ساله بود که من با بیهوشی ۸ تا دندان پوسیده و خراب و کشیدن رو انجام دادم بدون دردسر و ناراحتی عالی بود ما هیچ عوارضی بعدش نداشتیم تازه نیلا دیگه ترسی از دندان پزشکی هم ندارن و خیلی خیلی راضی هستیم هم از خود خانم دکتر و هم از کاراشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
با سلام مراجعه اول برای دخترم مهتا ۵ساله بود که با توجه به محیط خوب کار درمان و ترمیم دندان انجام شد. برخورد ایشان و دستیارشون هم خیلی خوب و عالی بود.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
از بیهوشی کاملا راضی بودم و بعد از درمان هم تحت نظر دکتر بودن و هیچ مشکلی نداشت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
دکتر بابایی و دستیارشون بسیار برخورد عالی دارن بچه ها احساس امنیت میکنن کارشون عالیهههه واقعاااا
۱۴۰۴/۱۱/۲۴
برای اولین بار آمدم و بسیار رضایت دارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
دکتری مهربون و کار درست و محیطی زیبا و تمیز و خلوت برای کودکان .. خیلی خوشم اومد
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
پوسیدگی شدیددندان فرزندم و کار ایشان بسیار عالی بود البته با بیهوشی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
دکتر مهربان و صبور و خیلی خوب بچهرو جذب خودشون کردند و سریع هم کار کردند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
دخترم دکتر خیلی دوست داره خوش اخلاق صبور بسیار راضی بودیم
دندانهای پوسیده دخترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار مهربان و با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دکتر بسیار دقیق و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۸راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹درود و احترام ویژه به خانم دکتر بابائی جا داره از بابت حسن اخلاق و رفتار حرفه ای خانم دکتر تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم و به خاطر عملکرد بسیار بسیار با حوصله و درست ایشون در قبال دختر ۶ ساله ام هلیا جون که به خاطر ترس از دندانپزشکی با کادر حرفه ای بیهوشی در یک بیمارستان بسیار مجهز نسبت به ترمیم و درست کردن دندونای دخترم اقدام کرده سپاس بی کران داشته باشم و همه ی اطرافیانم را تشویق به حضور در کلینیک خانم دکتر بنمایم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دختر من ۶ ساله بود که من با بیهوشی ۸ تا دندان پوسیده و خراب و کشیدن رو انجام دادم بدون دردسر و ناراحتی عالی بود ما هیچ عوارضی بعدش نداشتیم تازه نیلا دیگه ترسی از دندان پزشکی هم ندارن و خیلی خیلی راضی هستیم هم از خود خانم دکتر و هم از کاراشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۲با سلام مراجعه اول برای دخترم مهتا ۵ساله بود که با توجه به محیط خوب کار درمان و ترمیم دندان انجام شد. برخورد ایشان و دستیارشون هم خیلی خوب و عالی بود.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵از بیهوشی کاملا راضی بودم و بعد از درمان هم تحت نظر دکتر بودن و هیچ مشکلی نداشت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دکتر بابایی و دستیارشون بسیار برخورد عالی دارن بچه ها احساس امنیت میکنن کارشون عالیهههه واقعاااا
۱۴۰۴/۱۱/۲۴برای اولین بار آمدم و بسیار رضایت دارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دکتری مهربون و کار درست و محیطی زیبا و تمیز و خلوت برای کودکان .. خیلی خوشم اومد
۱۴۰۴/۱۱/۲۲پوسیدگی شدیددندان فرزندم و کار ایشان بسیار عالی بود البته با بیهوشی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتر مهربان و صبور و خیلی خوب بچهرو جذب خودشون کردند و سریع هم کار کردند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دخترم دکتر خیلی دوست داره خوش اخلاق صبور بسیار راضی بودیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱دکتربسیار حاذق وکاربلد هستن بسیارراضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۲۹بسیار عالی ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار مهربان و صبور
۱۴۰۴/۰۸/۲۳