مشکل پلی کیستیک دخترم ، زیر نظر خانم دکتر تحت کنترل است.
بسیار عالی
اندومترویز
من برای ناباروری رفتم درمان خوبی داشتن الان باردار شدم خیلی محترم و حاذق هستن
خوب بوده
عالی هستن
از دوران کرونا با ایشون ویزیت آنلاین شدم و تا الان تحت نظرشون هستم.pco.
اولین بار بود که مراجعه داشتم محیط مطب و رفتار منشی ها و خود خانم دکتر خیلی خوب بود ،برام آزمایش نوشتن تا بر اساس اون دارو بدهند .
بسیار خوش برخورد و مهربان و تشخیص درست؛ بسیار راضی بودم.
بسیار با حوصله و حاذق . واقعا تو تهران تک هستند
فوق العاده ️
عدم رضایت
زایمان
عالی هستند
عفونت داشتم تحت درمان هستم
عالی بود
فعلا تحت درمان
دکتر خوب و مهربان و خوش برخورد
خوش اخلاق و صبور
خوب بود راضی بود
عالی بودن
عالیییییی
بسیار خوش برخورد و عالی
من برای چکآپ پیش ایشون رفتم و راضی بودم
عالی با شخصیت
واقعا عالی
برای چکا
بهترین دکتر زنان ایران
خواهرم مراجعه کردن و عالی بوده
بسیار محترم و مهربان
مشکل زنان بود وایشون با آرامش ودرایت مشکلم رفع کردن.بسیار عالی
با حوصله و صبور
درکل رضایت بخش بودن اما عجول در معاینه
بسیار حاذق مهربون
سه ساعت و نیم نشستم تا نوبتم شد و مطب بسیار شلوغه اما ارزشش رو داره و دکتر بسیار آرام مهربان و باسوادن و همچنین منشی خیلی خوش رویی دارن
عالی معاینه
بسیار دختر با اخلاق و خوبی هستن و کارشون واقعا درسته و باید بگم که رفتار پرسنل مطب خیلی مودبانه است معطلی داره ولی در کل ارزششو داره
دکتر فوق العاده ای هستند
خوب بود
چکاپ سالانه و بررسی وضعیت هورمون ها
عالی و دقیق
عفونت قارچ
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
ولنجک، مقدس اردبیلی، خیابان یامورا، ساختمان پزشکان ب
مشکل پلی کیستیک دخترم ، زیر نظر خانم دکتر تحت کنترل است.
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۵اندومترویز
۱۴۰۴/۰۲/۲۳من برای ناباروری رفتم درمان خوبی داشتن الان باردار شدم خیلی محترم و حاذق هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۵خوب بوده
۱۴۰۳/۰۵/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۲از دوران کرونا با ایشون ویزیت آنلاین شدم و تا الان تحت نظرشون هستم.pco.
۱۴۰۴/۰۶/۰۶اولین بار بود که مراجعه داشتم محیط مطب و رفتار منشی ها و خود خانم دکتر خیلی خوب بود ،برام آزمایش نوشتن تا بر اساس اون دارو بدهند .
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بسیار خوش برخورد و مهربان و تشخیص درست؛ بسیار راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار با حوصله و حاذق . واقعا تو تهران تک هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۴فوق العاده ️
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۵زایمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۲عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عفونت داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۴دکتر خوب و مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۰۳خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۳/۰۵/۰۶خوب بود راضی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۳۰عالیییییی
۱۴۰۲/۱۲/۰۶بسیار خوش برخورد و عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴من برای چکآپ پیش ایشون رفتم و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عالی با شخصیت
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸واقعا عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴برای چکا
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بهترین دکتر زنان ایران
۱۴۰۴/۰۴/۱۹خواهرم مراجعه کردن و عالی بوده
۱۴۰۴/۰۲/۰۴بسیار محترم و مهربان
۱۴۰۳/۰۱/۲۸مشکل زنان بود وایشون با آرامش ودرایت مشکلم رفع کردن.بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۵با حوصله و صبور
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۷درکل رضایت بخش بودن اما عجول در معاینه
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار حاذق مهربون
۱۴۰۳/۰۸/۱۶سه ساعت و نیم نشستم تا نوبتم شد و مطب بسیار شلوغه اما ارزشش رو داره و دکتر بسیار آرام مهربان و باسوادن و همچنین منشی خیلی خوش رویی دارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی معاینه
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار دختر با اخلاق و خوبی هستن و کارشون واقعا درسته و باید بگم که رفتار پرسنل مطب خیلی مودبانه است معطلی داره ولی در کل ارزششو داره
۱۴۰۵/۰۳/۲۰دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۰چکاپ سالانه و بررسی وضعیت هورمون ها
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عفونت قارچ
۱۴۰۲/۱۲/۱۳