کارشون عالییییییییه حرف نداره.
رو دستش نیست.
چندتا عمل انجام دادم همش عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
عالیه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
سرماخوردگی
۱۳۹۸/۰۵/۱۵
جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
عمل پلک چشم عاااالیه
۱۳۹۹/۰۴/۰۳
جراحی پف بالای چشم عالیه
۱۳۹۹/۰۱/۱۲
افتادگی پلک داشتم پیش اقای دکتر جرایی کردم کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
بیماری کرونا
۱۳۹۹/۰۱/۳۰
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
پف زیر چشم داشتم که خیلی سنم رو بالا برده بود بعد عمل عالی شده بودم خیلی خیلی از کارشون راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
سلام ، من پیش ایشون عمل پلک پایین داشتم .. حدود 13 سال پیش ... کارشون عاااالی بود ... خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
سرماخوردگی ،جراحی و... ک نتیجش عالی بهترین دکتری ک میشناسم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
خوب عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
مشکل خار پاشنه
۱۳۹۹/۰۷/۱۸
عمل بلفارو انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
سرما خوردگی وخو
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
دکتر بسیار
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
ای بی اس
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بیست تمام
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
جراحی پلک بالای چشم
۱۳۹۸/۰۵/۲۶
عالیه کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
دکتر بی نظیر
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
زانودردداشتم بایه نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
از همه احاظ عالی هستند
هم در تشخیص هم در درمان
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
افتادگی پلک
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
عالییی ممنون از تیم حرفه ای
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
از آشناها عمل کردن پیش ایشون
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
دکتر خیلی خوبیه بابت تشخیص بیماری
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
جراحی پلک
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
من عمل افتادگی پلک داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
مشکل بیماری سرعت داشتیم با کمک دکتر گیوی درمانم شدیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
تزریق ژل سال 96 در خط خنده.راضی بودم و میخوام مجدد انجام بدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
پاکم رو عمل کردم و بسیار بسیار راضی بودم فوق العاده کار آقای دکتر عالیه . به همه معرفیشون می کنم
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
مادرم عمل پلک انجام دادن و بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
نمیشه گفت بی نقص
انتقادی که دارم همسرم مشکل ترش کردن معده داشت بعد دوبار ویزیت شدن فقط دارو تجویز کرد
انتظار داشتم آندوسکوپی تجویز کند
که البته ما این کارو از طریق دکتر دیگری انجام دادیم که برطرف شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
کارشون خوبه فقط الان نمیدونم مطبشون کجاست؟
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
دوستم عمل پلک انجام داده بود فوق العاده
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
برای افتادگی پلک اومدم راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
جراحی بینی
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
جراحی پلک
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
درد پهلو
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
جراحی پلک بالا انجام دادن برام کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
عالییییی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
برلی درمان معده
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
واقعا دکتر خوب وخوش برخوردن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
برای یکی از اقوام،جراحی بلفارو انجام دادن.خیلی خوب بود،راضی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
جراحی پلک
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
خوب، حتما
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
مادرم سرگیجه داشت با یه قرص حل شد مشکل از گوشش بود خودم سرماخورده بودم با یکبار رفتن خوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
جراحی پلک
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
دکتر خوب و خوش برخوردیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
با سلام من مدت 5 روزی پیش جراحی پلک داشتم هنوز بخیه هاشو نکشیدم .اما تا الان که در آینه نگاه می کنم خیلی خیلی راضی هستم .یکی از پزشکان عالی می باشد خداوند همیشه پشت وپناهشون باشه.
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
چشامو لازک کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
خیلی دکتر خوبی هست واقعا عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
بهترین دکتر و بهترین درمان
۱۳۹۹/۰۴/۱۱
خیلی خوبه عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
بسیار عالیست
۱۳۹۹/۰۹/۱۳
بسیار عالی هستند پتوز پلک داشتم و عمل فوقالعاده ای برام انجام دادند
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
باسلام برای بیماران خود وقت میگذارد
۱۳۹۸/۰۹/۲۰
دکترخوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
پلکم را عملکردم ورازی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خیلی دکتر عالی و کار بلدی هستن .پسرم را ایشون ختنه کردن
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
افتادگی پلک داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
خواهرم 10روز پیش جراحی پلک داشت خیلی تغییر کرده خیلی عالی شده واقعا کار اقای دکتر مردانی عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
پلک عمل کردم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
پسرم را ختنه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
دکتر خوبیه هرموقع رفتیم راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
دکتر فوق العاده باشخصیت متین کاراشون حرف نداره تک تکه
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ویزیت میخوام
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
جراحی پلک داشتم و کارشون بسیار عالی بود توصیه میکنم به همه
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
هیچ مشکلی کارش عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
هرمشکلی داشتیم تشخیص و درمان ایشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
پسرمو ختنه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
خیللللللی راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
عمل پلک
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
عالی مثبت
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
ممنونم از دکتر خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
جراحی پلک پشت چشم
۱۳۹۹/۰۲/۳۱
فقط ویزیت شدم در همین حد
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
پف زیر چشمم رو پیش ایشون عمل کردم خیلی کارشون عالی بود خبلی خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
جراحی پلک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
پزشک با تجربه ای میباشد
۱۳۹۹/۰۳/۱۶
دکتر خوبی هستن و تشخیص سریع و دقیقی دارن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
از دوستام شنیدم کارش عالیه
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
پلک عمل کردم خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
سلام پسرم سرماخوردگی داشت بردم پیش ایشون با یک جلسه خوب شد واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
همیشه تشخیصو درمانشون عالی بوده
۱۳۹۹/۰۱/۲۰
مادرم پلکشو اونجا عمل کردش عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۶
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
تزریق ژل انجام دادم
۱۳۹۸/۰۷/۲۵
دکتر بسیار بسیار خوب وبا تجربه ای است آرزوی موفقیت و پایداری برای ایشان دارم بیش از بیست سال است که با خانواده جهت درمان خدمت ایشان هستم با نشکر
۱۳۹۸/۱۲/۰۶
عمل پلک انجام دادم و واقعا کارشون بی نظیره
۱۳۹۸/۰۷/۱۴
جراحی پلک داشتم کارشون عالی بود.
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عالی بودن
۱۳۹۸/۱۱/۲۴
واقعا دکتر خوب و خبره ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
باسلام و احترام، بنده افتادگی پلک داشتم که توسط آقای دکتر محمد مردانی گیوی جراحی شد و در حال حاضر بعد از گذشت دو ماه بسیار راضی هستم، با تشکر از دقت نظر ایشان و همکاران محترم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
مشکل معده داشتم و خداروشکر شکر با یک ویزیت خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
افتادگی پلک
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
پزشک فوق العاده خوب
۱۳۹۹/۰۱/۰۶
سرماخوردگی خوب شد
۱۳۹۸/۰۸/۰۳
بهترین
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
واااااقعا دکتر درجه یکی هستن.منکه هم خودم و هم خانواده ام حدود بیست ساله مهروقت بیمار میشیم پیش ایشون ویزیت میشیم.
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
حصاسیت پوستی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
پزشک فوق العاده ای هستن به همه اطرافیان پیشنهاد میکنم همیشه که اگر مشکلی داشتن به ایشون مراجعه کنن
۱۳۹۹/۰۹/۲۰
من عمل پلک پایین انجام دادم واقعا کارشون تمیز وبی نقص هستش معرکه ست
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عالی جراحی پلک بالا
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
جراحی پلک داشتم واقعا عالی کارشون
۱۳۹۹/۰۴/۰۳
همیشه خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
عمل پلک داشتم از کارشون بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
عالی واقعا بینظیر
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
عالی ونتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۰۴/۲۷
با سلام من شکم درد داشتم رفتم پیش دکتر دکتر گفت شما عمل دارین باید برین زود بیمارستان منم رفتم بیمارستان اورژانسی منو عمل کردن واقعا خدا حفظشون کنه اگه ایشون این تشخیص رو نداده بودن من دیر میرفتم معلوم نبود چه اتفاقاتی برام پیش میومد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
کار ایشون بسیار عالیه و من رضایت کامل داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
چندبار عمل های مختلف انجام دادم همرو راضی هستم.رو دستش نیست فقطهمین
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
ایشون کارشون
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
جراحی پلک
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
برای ختنه
۱۳۹۹/۰۲/۱۱
مادرم پلک افتاده ای داشت ولی الان عمل کرده و عالی شده
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
عمل پلک داشتم عالی بود هیچ مشکلی هم بعد عمل نداشتم الان دو ساله
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
جراحی پلک بالا انجام دادم خیلی عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
دکتر بسیار حرفه ای و با اخلاق تخصص بالا در جراحی پلک و عمومی
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
جراحی پلک
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
افتادگی شدید پلک داشتم و بی نهایت از کارشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
برای عمل پلک رفتم و کاملا راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
خیلی کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۹
زخم معده داشتم وتوسط ایشان درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
جراحی پلک
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
معمولی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
معمولی
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
عمل بلفارو انجام دادم عالیبود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
عمل سرپایی غده سر خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
ایشون به نظرم بهترین دکتره دنیا هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
فقط میتونم بگم عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
چند ساله مریض دکتر هستم خودم و پسرم و همسرم ودرباره مریض میشم با یه بار مراجعه درمان میشم
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
بسیار دکتر عالی هست
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
بد نیست
۱۳۹۸/۱۱/۰۳
پلک بالا
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
پلک خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
بهترین دکتر برای عمل پلک. فوق العاده حرفه ای و کاربلد. تمام عمل های پلکش بی بازگشته
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
کمر درد و خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
عمل پف پلک بالا
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
عمل پلک داشتم ششماه عمل کرد کنار های چشمم به سمت دنباله آبروم کوله شده
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
عالی هستن عالیییییی
کلا پزشک ما هستن و تو هر شرایطی خدمت ایشون میرسیم . یک بار ی دکتری ازمایش منو اشتباه خوند و گفت شما سرطان داری . انقدر حالم بد شد خودمو تونستم با آژانس برسونم به مطب ایشون و تا دیدن گفتن شما از من سالمتری . انگار دنیارو بهم دادن هیچ وقت یادم نمیره . ایشون خیلی علم بالایی دارن . بینطیرن
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
دکتربسیارعالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
خیلی خوب است
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خیلی خوب بود و مشکل خاصی نبود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
دیابت و با تشخیص به موقع ایشان خیلی زودتر پیشگیری و درمان کردم
سرما خوردگی
۱۳۹۹/۱۰/۰۷کارشون عالییییییییه حرف نداره. رو دستش نیست. چندتا عمل انجام دادم همش عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵عالیه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷سرماخوردگی
۱۳۹۸/۰۵/۱۵جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عمل پلک چشم عاااالیه
۱۳۹۹/۰۴/۰۳جراحی پف بالای چشم عالیه
۱۳۹۹/۰۱/۱۲افتادگی پلک داشتم پیش اقای دکتر جرایی کردم کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۶/۰۳بیماری کرونا
۱۳۹۹/۰۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۶پف زیر چشم داشتم که خیلی سنم رو بالا برده بود بعد عمل عالی شده بودم خیلی خیلی از کارشون راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۰۹سلام ، من پیش ایشون عمل پلک پایین داشتم .. حدود 13 سال پیش ... کارشون عاااالی بود ... خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۳سرماخوردگی ،جراحی و... ک نتیجش عالی بهترین دکتری ک میشناسم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خوب عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲مشکل خار پاشنه
۱۳۹۹/۰۷/۱۸عمل بلفارو انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸سرما خوردگی وخو
۱۴۰۰/۰۲/۲۸دکتر بسیار
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ای بی اس
۱۳۹۹/۰۲/۲۹بیست تمام
۱۳۹۹/۱۲/۱۶جراحی پلک بالای چشم
۱۳۹۸/۰۵/۲۶عالیه کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۳۱دکتر بی نظیر
۱۴۰۰/۰۲/۳۰زانودردداشتم بایه نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۴از همه احاظ عالی هستند هم در تشخیص هم در درمان
۱۳۹۹/۱۲/۰۶بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۷/۳۰افتادگی پلک
۱۴۰۰/۰۸/۲۱بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عالییی ممنون از تیم حرفه ای
۱۴۰۰/۰۹/۰۶از آشناها عمل کردن پیش ایشون
۱۳۹۹/۰۸/۰۶دکتر خیلی خوبیه بابت تشخیص بیماری
۱۳۹۹/۰۶/۳۰جراحی پلک
۱۳۹۹/۱۱/۲۲من عمل افتادگی پلک داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱مشکل بیماری سرعت داشتیم با کمک دکتر گیوی درمانم شدیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷تزریق ژل سال 96 در خط خنده.راضی بودم و میخوام مجدد انجام بدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳پاکم رو عمل کردم و بسیار بسیار راضی بودم فوق العاده کار آقای دکتر عالیه . به همه معرفیشون می کنم
۱۳۹۹/۰۳/۰۶مادرم عمل پلک انجام دادن و بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۸عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۵نمیشه گفت بی نقص انتقادی که دارم همسرم مشکل ترش کردن معده داشت بعد دوبار ویزیت شدن فقط دارو تجویز کرد انتظار داشتم آندوسکوپی تجویز کند که البته ما این کارو از طریق دکتر دیگری انجام دادیم که برطرف شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۲کارشون خوبه فقط الان نمیدونم مطبشون کجاست؟
۱۳۹۹/۱۲/۱۲دوستم عمل پلک انجام داده بود فوق العاده
۱۳۹۹/۱۰/۲۷برای افتادگی پلک اومدم راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲جراحی بینی
۱۳۹۸/۰۹/۱۱جراحی پلک
۱۴۰۰/۰۷/۲۱درد پهلو
۱۴۰۰/۰۴/۲۰جراحی پلک بالا انجام دادن برام کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالییییی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸برلی درمان معده
۱۳۹۹/۱۲/۲۱واقعا دکتر خوب وخوش برخوردن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۰۶برای یکی از اقوام،جراحی بلفارو انجام دادن.خیلی خوب بود،راضی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹جراحی پلک
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خوب، حتما
۱۴۰۰/۰۳/۱۳مادرم سرگیجه داشت با یه قرص حل شد مشکل از گوشش بود خودم سرماخورده بودم با یکبار رفتن خوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۰جراحی پلک
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۵دکتر خوب و خوش برخوردیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۶با سلام من مدت 5 روزی پیش جراحی پلک داشتم هنوز بخیه هاشو نکشیدم .اما تا الان که در آینه نگاه می کنم خیلی خیلی راضی هستم .یکی از پزشکان عالی می باشد خداوند همیشه پشت وپناهشون باشه.
۱۳۹۹/۱۰/۰۶چشامو لازک کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳خیلی دکتر خوبی هست واقعا عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۷بهترین دکتر و بهترین درمان
۱۳۹۹/۰۴/۱۱خیلی خوبه عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بسیار عالیست
۱۳۹۹/۰۹/۱۳بسیار عالی هستند پتوز پلک داشتم و عمل فوقالعاده ای برام انجام دادند
۱۴۰۰/۰۵/۱۹باسلام برای بیماران خود وقت میگذارد
۱۳۹۸/۰۹/۲۰دکترخوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۵پلکم را عملکردم ورازی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۱۸خیلی دکتر عالی و کار بلدی هستن .پسرم را ایشون ختنه کردن
۱۴۰۰/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۱/۱۶افتادگی پلک داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲خواهرم 10روز پیش جراحی پلک داشت خیلی تغییر کرده خیلی عالی شده واقعا کار اقای دکتر مردانی عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۰دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۳پلک عمل کردم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷پسرم را ختنه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر خوبیه هرموقع رفتیم راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱دکتر فوق العاده باشخصیت متین کاراشون حرف نداره تک تکه
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ویزیت میخوام
۱۴۰۰/۰۳/۲۲جراحی پلک داشتم و کارشون بسیار عالی بود توصیه میکنم به همه
۱۳۹۹/۱۰/۱۴هیچ مشکلی کارش عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴هرمشکلی داشتیم تشخیص و درمان ایشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴پسرمو ختنه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸خیللللللی راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عمل پلک
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عالی مثبت
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ممنونم از دکتر خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۱جراحی پلک پشت چشم
۱۳۹۹/۰۲/۳۱فقط ویزیت شدم در همین حد
۱۳۹۹/۰۶/۰۲پف زیر چشمم رو پیش ایشون عمل کردم خیلی کارشون عالی بود خبلی خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶جراحی پلک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۴پزشک با تجربه ای میباشد
۱۳۹۹/۰۳/۱۶دکتر خوبی هستن و تشخیص سریع و دقیقی دارن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲از دوستام شنیدم کارش عالیه
۱۳۹۹/۰۴/۱۸پلک عمل کردم خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۱۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۷سلام پسرم سرماخوردگی داشت بردم پیش ایشون با یک جلسه خوب شد واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵همیشه تشخیصو درمانشون عالی بوده
۱۳۹۹/۰۱/۲۰مادرم پلکشو اونجا عمل کردش عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۸تزریق ژل انجام دادم
۱۳۹۸/۰۷/۲۵دکتر بسیار بسیار خوب وبا تجربه ای است آرزوی موفقیت و پایداری برای ایشان دارم بیش از بیست سال است که با خانواده جهت درمان خدمت ایشان هستم با نشکر
۱۳۹۸/۱۲/۰۶عمل پلک انجام دادم و واقعا کارشون بی نظیره
۱۳۹۸/۰۷/۱۴جراحی پلک داشتم کارشون عالی بود.
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی بودن
۱۳۹۸/۱۱/۲۴واقعا دکتر خوب و خبره ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷باسلام و احترام، بنده افتادگی پلک داشتم که توسط آقای دکتر محمد مردانی گیوی جراحی شد و در حال حاضر بعد از گذشت دو ماه بسیار راضی هستم، با تشکر از دقت نظر ایشان و همکاران محترم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۱مشکل معده داشتم و خداروشکر شکر با یک ویزیت خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱افتادگی پلک
۱۳۹۹/۰۸/۱۷عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۳پزشک فوق العاده خوب
۱۳۹۹/۰۱/۰۶سرماخوردگی خوب شد
۱۳۹۸/۰۸/۰۳بهترین
۱۴۰۰/۱۱/۱۰واااااقعا دکتر درجه یکی هستن.منکه هم خودم و هم خانواده ام حدود بیست ساله مهروقت بیمار میشیم پیش ایشون ویزیت میشیم.
۱۳۹۹/۰۹/۰۸حصاسیت پوستی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵پزشک فوق العاده ای هستن به همه اطرافیان پیشنهاد میکنم همیشه که اگر مشکلی داشتن به ایشون مراجعه کنن
۱۳۹۹/۰۹/۲۰من عمل پلک پایین انجام دادم واقعا کارشون تمیز وبی نقص هستش معرکه ست
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالی جراحی پلک بالا
۱۴۰۰/۱۲/۰۲جراحی پلک داشتم واقعا عالی کارشون
۱۳۹۹/۰۴/۰۳همیشه خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عمل پلک داشتم از کارشون بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸عالی واقعا بینظیر
۱۴۰۰/۰۳/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۰۸/۰۸عالی ونتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۰۴/۲۷با سلام من شکم درد داشتم رفتم پیش دکتر دکتر گفت شما عمل دارین باید برین زود بیمارستان منم رفتم بیمارستان اورژانسی منو عمل کردن واقعا خدا حفظشون کنه اگه ایشون این تشخیص رو نداده بودن من دیر میرفتم معلوم نبود چه اتفاقاتی برام پیش میومد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷کار ایشون بسیار عالیه و من رضایت کامل داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴چندبار عمل های مختلف انجام دادم همرو راضی هستم.رو دستش نیست فقطهمین
۱۳۹۹/۰۷/۲۰ایشون کارشون
۱۴۰۰/۰۷/۰۳جراحی پلک
۱۳۹۹/۱۱/۳۰برای ختنه
۱۳۹۹/۰۲/۱۱مادرم پلک افتاده ای داشت ولی الان عمل کرده و عالی شده
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عمل پلک داشتم عالی بود هیچ مشکلی هم بعد عمل نداشتم الان دو ساله
۱۳۹۹/۱۲/۲۱جراحی پلک بالا انجام دادم خیلی عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۲دکتر بسیار حرفه ای و با اخلاق تخصص بالا در جراحی پلک و عمومی
۱۴۰۰/۰۸/۱۲جراحی پلک
۱۳۹۹/۰۳/۱۸افتادگی شدید پلک داشتم و بی نهایت از کارشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰برای عمل پلک رفتم و کاملا راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹خیلی کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۹زخم معده داشتم وتوسط ایشان درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶جراحی پلک
۱۴۰۰/۰۶/۲۴معمولی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۸معمولی
۱۳۹۹/۱۱/۲۲عمل بلفارو انجام دادم عالیبود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عمل سرپایی غده سر خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵ایشون به نظرم بهترین دکتره دنیا هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۷خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۸خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۲۱فقط میتونم بگم عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳چند ساله مریض دکتر هستم خودم و پسرم و همسرم ودرباره مریض میشم با یه بار مراجعه درمان میشم
۱۴۰۰/۱۲/۲۰بسیار دکتر عالی هست
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بد نیست
۱۳۹۸/۱۱/۰۳پلک بالا
۱۴۰۰/۱۰/۲۷پلک خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بهترین دکتر برای عمل پلک. فوق العاده حرفه ای و کاربلد. تمام عمل های پلکش بی بازگشته
۱۴۰۰/۰۷/۲۷کمر درد و خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۱عمل پف پلک بالا
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عمل پلک داشتم ششماه عمل کرد کنار های چشمم به سمت دنباله آبروم کوله شده
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی هستن عالیییییی کلا پزشک ما هستن و تو هر شرایطی خدمت ایشون میرسیم . یک بار ی دکتری ازمایش منو اشتباه خوند و گفت شما سرطان داری . انقدر حالم بد شد خودمو تونستم با آژانس برسونم به مطب ایشون و تا دیدن گفتن شما از من سالمتری . انگار دنیارو بهم دادن هیچ وقت یادم نمیره . ایشون خیلی علم بالایی دارن . بینطیرن
۱۳۹۹/۰۱/۱۵دکتربسیارعالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۲خیلی خوب است
۱۳۹۹/۱۰/۲۴خیلی خوب بود و مشکل خاصی نبود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸دیابت و با تشخیص به موقع ایشان خیلی زودتر پیشگیری و درمان کردم
۱۳۹۸/۱۲/۱۴عمل پلک بالا.وخیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳حساسیت
۱۴۰۰/۰۱/۰۷دکتر حاذق و با تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴تزریق ژل انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عااااالییییی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷سنگ کلیه داشتم آقای دکتور یه نسخه برام نوشت خیلی خوب شدم. ممنونم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عمل پلک عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸دکتر متخصص وماهر هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۴افتادگی پلک عمل کردن برام و بسیار کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۸واقعا طبابتشون عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۵فقط مشاوره گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عالیه کارشون
۱۳۹۹/۰۲/۰۵دکتر خیلیی خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۲۸دکتر بسیار خوبی هستن و کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۸بینی عمل کردم کارشون فوق اعلادا بوده بینیم گوشتی واستخونی بود خیلی طبیعی وزیبا عمل کد
۱۳۹۹/۱۰/۲۷دکتر نیست فرشتس
۱۳۹۹/۰۸/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴من مشکل عفونت مثانه داشتم بحمدالله به تشخیص خوب آقای دکتر بهبود یافتم
۱۳۹۸/۰۷/۲۸سینه عمل کردم عالی شد
۱۳۹۸/۰۵/۲۲من بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ختنه بردارزادم عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۰۷تازه شنبه مورخ 23 فروردین برای عمل میرم پیشش
۱۳۹۹/۰۱/۱۸بهترین پزشک ایران هستند وبه معنی واقعی دکتر خدا حافظش باشه باید قدر این دکتر ها دونست نعمت خدایی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۵بلفاروسکوپی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹دکتر خیلی خوب هستند عالییئیی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴سرماخوردگی
۱۳۹۹/۱۰/۰۶سلام .مشکل افتادگی پلک و پف زیر چشم داشتم دکتر محمد مردانی عمل کردن و خیلی زیاد راضی هستم. خدا حفظشان کنه ان شاالله
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عمل پلک چشم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰مشکل معده
۱۴۰۰/۱۱/۰۳هرمشکلی بود خداروشکر عالی هستن و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۱۹سلام من چشمم چوش در اورده بود رفتم عمل کردم خیلی دکتر خوبیه من خیلی خیلی رازیم
۱۳۹۹/۰۸/۲۶براویزیت رفتم وقت عمل گرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عالی عستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۴دوستانم عمل پلک داشتن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بسیار پزشکی حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷سرما خوردگی وخوب شدم
۱۳۹۹/۰۶/۱۱بهترین دکتر حمومه باغستان
۱۴۰۰/۰۶/۲۳واسه بچم رفتم پیشش یبوست داشت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ختنه بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴برای عمل پلک
۱۴۰۰/۰۴/۰۴عمل بلفا خیلی راضی بودم کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۱۷