از همون جلسه ی اول تغییر رو احساس کردم و دردم خوب شد ممنون از دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خوب شد
۱۴۰۲/۰۴/۰۵
مشکل پارگی دیسک داشتم و برطرف شد
۱۴۰۲/۰۶/۲۴
Besiyar
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
کمر درد یک جلسه هنوز هیچی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
خودم و خواهرم مشکل دیسک کمر داشتیم خداروشکر بواسطه آقای دکتر خیلی بهتریم فقط اینکه هر چند وقت باید خدمتشون برسیم
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
من تو ۱۰ جلسه به نتیجه مناسبی رسیدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
وقت نمیتونم بگیرم
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
دکتر صفوی بسیار مجرب و حرفه ای هستند وبا اخلاق خوب من دیسک گردن ومیگرن شدید و دیسک کمر وتنگی کانال نخاعی وسیاتیک وبا درد شدید پا و کمر مراجعه کردم همه درد هام رفته و مسکن نمیخورم ۴ سال حالم خوب هست و تشکر میکنم از اقای دکتر و پرسنل پرتلاش و مجرب
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
تجربه خیلی ارزشمندی بود…. آقای دکتر دانش بالایی دارن و خیلی خوب و عمیق بدن رو میشناسن…. من به خاطر دیسک گردن مراجعه کرده بودم، اما نتیجه درمان فقط محدود به گردنم نشد؛ احساس کردم کل بدنم دوباره تنظیم شده و خیلی از ناراحتیها و مشکلاتی که داشتم برطرف شده…. با اینکه دوره درمانم تموم شده، دو سال هست که همچنان برای مراقبت و چکاپ مراجعه میکنم، چون تاثیر مثبتش رو توی زندگیم کاملا حس کردم. از آقای دکتر و تیم حرفهای و مهربونشون خیلی ممنونم؛ انقدر دوستانه و دلسوزانه کنارم هستن که همیشه احساس میکنم به دیدار دوستان قدیمی و مهربونم میرم … فضای کلینیک بسیار مثبت، آروم و سرشار از انرژی خوبه که باعث شده در کنار جسمم، روحم هم التیام پیدا کنه؛ واقعا اگر هر مشکلی توی بدنتون دارید، به نظرم این لطف رو در حق خودتون بکنید و از آقای دکتر و تیم خوبشون کمک بگیرید.️
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
سلامیک نوبت د
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
هنوز توسط ایشون ویزیت نشدم تازه از طریق اینستا آشنا شدم و کارشون رو دیدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
خیلی عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
دکتری مجرب و آگاه به حرفه خود
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
بسیار عالی و متبحر می باشند
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
بسیار عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
بینهایت حاذق و کار درست و با اخلاق هستن مشکل دیسک داشتم هنوز تحت درمانم ولی تقریبا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
تشخیص و برخورد عالی و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
سیاتیک و درود شدید
۱۴۰۲/۰۳/۱۱
تجربه ندارم
۱۴۰۲/۰۵/۱۶
چندین ساله که از طریق اینستاگرام دنبال کننده ایشون هستم
۱۴۰۲/۰۴/۲۸
عالی و کاربلد
۱۴۰۲/۰۲/۲۸
من به صورت انلاین با اقای دکتر آشنا شدم و دنبالشون میکنم
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
بسیار عالی بودن درد سیاتیک من کاملا برطرف شد
۱۴۰۲/۰۴/۰۸
من تجربه خیلی خوبی با دکتر داشتم. هم از نظر برخورد خیلی محترم و باحوصله بودن، هم توضیحات کامل و قابل فهم میدادن. نتیجه درمانم هم کاملا رضایتبخش بود.
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
انحراف ستون فقرات ودیسک گردن 1 جلسه درمان داشتم که عالی بود 2 جلسه دیگه هم دارم احساس بهبود دارم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
بسیار دکتر کاربلد و حرفه ای بعد از ۷ ماه درگیری با درد دیسک کمر اواخر از درد نمیتونستم نه بشینم نه بایستم به سختی و با درد رو تخت جا به جا میشدم یک ماه فقط خوابیدم همچنان در درمانم ولی بسیار وضعیت جسمانی خوب و حس خوب از سلامتیه دوباره ،شکر و سپاس از ایشون و کادر دلسوز و محترم و حرفه ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بسیار محترم و با سواد
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
عالی
دیسک
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
دیسک گردن و کمر
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
سلام و عرض ادب ، من با مشکل حاد دیسک کمر و گردن و درد شدید به اقای دکتر صفوی مراجعه کردم ،مشکلم در حدی بود که راه رفتن و نشستن تقریبا برام غیر ممکن شده بود ولی به لطف اقای دکتر و تبحری که در این زمینه دارن کمتر از ۱۰ جلسه درد کلا برطرف شد و از جلسه ۱۵ به بعد انقدر وضعیتم بهتر شد که تونستم باشگاه برم و فعالیت روزانه عادی داشته باشم پیشنهادم به دوستان این هست که حتماااااا قبل از هر گونه عمل جراحی یکبار به دکتر صفوی مراجعه کنند هم اخلاقشون فوق العاده عاااالی هست هم واقعا تبحر و تجربه بالایی دارند و جزو پزشکانی هستند که صادقانه با بیمار برخورد میکنند و هر مشکلی که هست همون جلسه اول با بیمار مطرح میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
اشنایی با
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
فقط استوری های دکتر را دیدم
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
عالیییییی
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
دوست بنده مشکل دیسک کمر داشتند با چند جلسه ویزیت اقای دکتر مشکلشون حل شد
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
سلام فشار خون بالا
۱۴۰۱/۰۹/۰۳
بهترین در دنیا
۱۴۰۲/۰۵/۱۲
دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
آرتزوز گردن و دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
کمر درد داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹
تو اینستا
۱۴۰۲/۰۳/۱۹
با سلام بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۵/۲۳
مشگل دیسک و سیاتیک پدرم را درمان کردند
۱۴۰۲/۰۲/۱۴
به روز ، تشخیص عالی و مار بلد !ما خانوادگی تحت نظر ایشون هستیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نظری ندارم
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
awliiii
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
از درمان دکتر راضی هستم و خیلی بهبود داشتم چون کیس عمل بودم حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بابت دیسک کمر وسیانیک مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۱
دکتر بسیار عالی وبا اخلاق من با پارگی دیسک گردن وکمر وتنگی کانال که از لحاظ ۵تا دکتر متخصص کاندید عمل فوری بودم به ایشون مراجعه کردم که با لطف خدا وتخصص وتلاش ایشون بهبودی حاصل شد ،امیدوارم که همیشه سلامت و تندرست باشند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
از طریق پیج آسنایی دارم
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
سلام من پارگی دیسک کمر و درد شدید داشتم که خداروشکر به لطف دکتر صفوی و پرسنل خوب و زحمتکششون درمان شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دیسک کمر
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
کار شان عالی هست من یک سال کمر درد بودم حالا اصلا درد ندارم مرسی دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
از اینستا دنبال میکنم
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
سلام عرض ادب داداشم یه جلسه رفت پیشش حداقل 50درصد بهبود پیدا کرد
۱۴۰۲/۰۶/۲۵
پوست بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
دیسک گردن
۱۴۰۲/۰۳/۲۵
واقعا عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
من دو سال تمام از درد گردن نتونستم بخوابم واقعا علم و تجربه ایشون مثل معجزه میمونه ..از این بهتر نمیتونست باشه...واقعا ممنونشون هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
دخترعمه من باتنگی کانال دست وگردن مراجعه کردن ودرمان شدن حالا من برای درمان میخوام مراجعه کنم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
بسیار عالی هستند.من خانمم گزینه جراحی به علت پارگی دیسک کمر بود.حدود 20جلسه کاملا خوب شده وبه روال عادی برگشته.خودم هم چند سال درگیر درد کتف وگردن بودم والان خیلی خوب شدم.از آقای دکتر خیلی ممنونم.
مدارک: دکترای حرفه ای کایروپراکتیک از آمریکا، دارای بوردهای ـ نشنال سراسری و ایالتی کایروپراکتیک و همچنین بورد ـ فیزیوتراپی از آمریکا، عضو رسمی انجمن کایروپراکتیک آمریکا و ایران، دارای ـ ـ دوره تخت دیکامپرشن Decompression از آمریکا، دارای ـ ـ دوره Activator از آمریکا
مطب نیاوران
تهراننیاوران، خیابان دکتر باهنر، سه راه کامرانیه، جنب مرکز خرید نارون، پلاک ۸۰، طبقه اول، واحد ۵
شنبه الی چهارشنبه ۹:۳۰ صبح الی ۸ شب، پنج شنبه ۹:۳۰ صبح الی ۴ عصر
از همون جلسه ی اول تغییر رو احساس کردم و دردم خوب شد ممنون از دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۴خوب شد
۱۴۰۲/۰۴/۰۵مشکل پارگی دیسک داشتم و برطرف شد
۱۴۰۲/۰۶/۲۴Besiyar
۱۴۰۲/۰۷/۰۴کمر درد یک جلسه هنوز هیچی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۸خودم و خواهرم مشکل دیسک کمر داشتیم خداروشکر بواسطه آقای دکتر خیلی بهتریم فقط اینکه هر چند وقت باید خدمتشون برسیم
۱۴۰۱/۰۹/۰۷عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۴من تو ۱۰ جلسه به نتیجه مناسبی رسیدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۴/۰۱دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۵/۰۸وقت نمیتونم بگیرم
۱۴۰۲/۰۷/۰۴دکتر صفوی بسیار مجرب و حرفه ای هستند وبا اخلاق خوب من دیسک گردن ومیگرن شدید و دیسک کمر وتنگی کانال نخاعی وسیاتیک وبا درد شدید پا و کمر مراجعه کردم همه درد هام رفته و مسکن نمیخورم ۴ سال حالم خوب هست و تشکر میکنم از اقای دکتر و پرسنل پرتلاش و مجرب
۱۴۰۵/۰۲/۳۰تجربه خیلی ارزشمندی بود…. آقای دکتر دانش بالایی دارن و خیلی خوب و عمیق بدن رو میشناسن…. من به خاطر دیسک گردن مراجعه کرده بودم، اما نتیجه درمان فقط محدود به گردنم نشد؛ احساس کردم کل بدنم دوباره تنظیم شده و خیلی از ناراحتیها و مشکلاتی که داشتم برطرف شده…. با اینکه دوره درمانم تموم شده، دو سال هست که همچنان برای مراقبت و چکاپ مراجعه میکنم، چون تاثیر مثبتش رو توی زندگیم کاملا حس کردم. از آقای دکتر و تیم حرفهای و مهربونشون خیلی ممنونم؛ انقدر دوستانه و دلسوزانه کنارم هستن که همیشه احساس میکنم به دیدار دوستان قدیمی و مهربونم میرم … فضای کلینیک بسیار مثبت، آروم و سرشار از انرژی خوبه که باعث شده در کنار جسمم، روحم هم التیام پیدا کنه؛ واقعا اگر هر مشکلی توی بدنتون دارید، به نظرم این لطف رو در حق خودتون بکنید و از آقای دکتر و تیم خوبشون کمک بگیرید.️
۱۴۰۵/۰۲/۳۰سلامیک نوبت د
۱۴۰۱/۰۹/۱۵هنوز توسط ایشون ویزیت نشدم تازه از طریق اینستا آشنا شدم و کارشون رو دیدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۳خیلی عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتری مجرب و آگاه به حرفه خود
۱۴۰۱/۰۹/۱۵بسیار عالی و متبحر می باشند
۱۴۰۰/۱۱/۲۹بسیار عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۴بینهایت حاذق و کار درست و با اخلاق هستن مشکل دیسک داشتم هنوز تحت درمانم ولی تقریبا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۳/۱۸تشخیص و برخورد عالی و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۱۱سیاتیک و درود شدید
۱۴۰۲/۰۳/۱۱تجربه ندارم
۱۴۰۲/۰۵/۱۶چندین ساله که از طریق اینستاگرام دنبال کننده ایشون هستم
۱۴۰۲/۰۴/۲۸عالی و کاربلد
۱۴۰۲/۰۲/۲۸من به صورت انلاین با اقای دکتر آشنا شدم و دنبالشون میکنم
۱۴۰۲/۰۳/۲۰بسیار عالی بودن درد سیاتیک من کاملا برطرف شد
۱۴۰۲/۰۴/۰۸من تجربه خیلی خوبی با دکتر داشتم. هم از نظر برخورد خیلی محترم و باحوصله بودن، هم توضیحات کامل و قابل فهم میدادن. نتیجه درمانم هم کاملا رضایتبخش بود.
۱۴۰۵/۰۲/۱۵انحراف ستون فقرات ودیسک گردن 1 جلسه درمان داشتم که عالی بود 2 جلسه دیگه هم دارم احساس بهبود دارم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بسیار دکتر کاربلد و حرفه ای بعد از ۷ ماه درگیری با درد دیسک کمر اواخر از درد نمیتونستم نه بشینم نه بایستم به سختی و با درد رو تخت جا به جا میشدم یک ماه فقط خوابیدم همچنان در درمانم ولی بسیار وضعیت جسمانی خوب و حس خوب از سلامتیه دوباره ،شکر و سپاس از ایشون و کادر دلسوز و محترم و حرفه ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیار محترم و با سواد
۱۴۰۱/۱۲/۲۸عالی دیسک
۱۴۰۱/۰۹/۲۲دیسک گردن و کمر
۱۴۰۲/۰۴/۰۱سلام و عرض ادب ، من با مشکل حاد دیسک کمر و گردن و درد شدید به اقای دکتر صفوی مراجعه کردم ،مشکلم در حدی بود که راه رفتن و نشستن تقریبا برام غیر ممکن شده بود ولی به لطف اقای دکتر و تبحری که در این زمینه دارن کمتر از ۱۰ جلسه درد کلا برطرف شد و از جلسه ۱۵ به بعد انقدر وضعیتم بهتر شد که تونستم باشگاه برم و فعالیت روزانه عادی داشته باشم پیشنهادم به دوستان این هست که حتماااااا قبل از هر گونه عمل جراحی یکبار به دکتر صفوی مراجعه کنند هم اخلاقشون فوق العاده عاااالی هست هم واقعا تبحر و تجربه بالایی دارند و جزو پزشکانی هستند که صادقانه با بیمار برخورد میکنند و هر مشکلی که هست همون جلسه اول با بیمار مطرح میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۱۶اشنایی با
۱۴۰۲/۰۲/۲۲فقط استوری های دکتر را دیدم
۱۴۰۱/۱۱/۰۵عالیییییی
۱۴۰۲/۰۳/۰۷دوست بنده مشکل دیسک کمر داشتند با چند جلسه ویزیت اقای دکتر مشکلشون حل شد
۱۴۰۱/۰۷/۲۷سلام فشار خون بالا
۱۴۰۱/۰۹/۰۳بهترین در دنیا
۱۴۰۲/۰۵/۱۲دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۱/۱۶آرتزوز گردن و دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۹/۰۶کمر درد داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹تو اینستا
۱۴۰۲/۰۳/۱۹با سلام بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۵/۲۳مشگل دیسک و سیاتیک پدرم را درمان کردند
۱۴۰۲/۰۲/۱۴به روز ، تشخیص عالی و مار بلد !ما خانوادگی تحت نظر ایشون هستیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴نظری ندارم
۱۴۰۲/۰۳/۱۳awliiii
۱۴۰۱/۱۰/۰۳از درمان دکتر راضی هستم و خیلی بهبود داشتم چون کیس عمل بودم حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بابت دیسک کمر وسیانیک مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۱دکتر بسیار عالی وبا اخلاق من با پارگی دیسک گردن وکمر وتنگی کانال که از لحاظ ۵تا دکتر متخصص کاندید عمل فوری بودم به ایشون مراجعه کردم که با لطف خدا وتخصص وتلاش ایشون بهبودی حاصل شد ،امیدوارم که همیشه سلامت و تندرست باشند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷از طریق پیج آسنایی دارم
۱۴۰۱/۱۱/۲۴سلام من پارگی دیسک کمر و درد شدید داشتم که خداروشکر به لطف دکتر صفوی و پرسنل خوب و زحمتکششون درمان شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دیسک کمر
۱۴۰۱/۱۲/۰۶کار شان عالی هست من یک سال کمر درد بودم حالا اصلا درد ندارم مرسی دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۳از اینستا دنبال میکنم
۱۴۰۱/۱۰/۲۳سلام عرض ادب داداشم یه جلسه رفت پیشش حداقل 50درصد بهبود پیدا کرد
۱۴۰۲/۰۶/۲۵پوست بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۰۸دیسک گردن
۱۴۰۲/۰۳/۲۵واقعا عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۴راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴من دو سال تمام از درد گردن نتونستم بخوابم واقعا علم و تجربه ایشون مثل معجزه میمونه ..از این بهتر نمیتونست باشه...واقعا ممنونشون هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دخترعمه من باتنگی کانال دست وگردن مراجعه کردن ودرمان شدن حالا من برای درمان میخوام مراجعه کنم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۶بسیار عالی هستند.من خانمم گزینه جراحی به علت پارگی دیسک کمر بود.حدود 20جلسه کاملا خوب شده وبه روال عادی برگشته.خودم هم چند سال درگیر درد کتف وگردن بودم والان خیلی خوب شدم.از آقای دکتر خیلی ممنونم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۴از طریق دوستان
۱۴۰۲/۰۵/۰۴عالی هستن ، درد گردن و کمر خوب شد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰