اوزون درمانی کردم همچنان تحت درمانم
بسیار پزشک حاذق و صبوری هستند.با دقت به تمام حرفام گوش دادن و معاینه دقیقی کردن ،من تزریق شدم و الان خیلی بهترم ازشون تشکر میکنم
درد انتهای ستون فقرات ،نتیجه خوب بود
از طرف دوستان معرفی شدن
دکتر بهاری تشخیص ودرمانش عالی حرف نداره خودش بسیار منصف وبا خداست
درد زانو داشتم که با سه بار تزریق مکرر بهتر شدم خداروشکر
روز شنبه در بیمارستان ولی عصر عج در اتاق عمل کمرم تزریق کرد.
کمر درد و ازن
درد شانه شدید داشتن مادرم، تزریق شدند ودر حال حاضر خوبن
سلام خانم دکتر بهاری خیلی صبور و با آرامش با من برخورد کردند. زانو درد شدید داشتم که با تزریق خانم دکتر دردم خوب شد. متشکرم از زحمات شما
سلام واقعا خانم دکتر دستش شماست کمر درد بیچارم کرده بود خانم دکتر تزریق کردن و الان خیلی خوبم
بسیار عالی
دکتر بسیار خوب با تشخیص عالی.کمردرد داشتم برایم تزریق مفصل فست و اپیدورال انجام دادند
مراحل درمان
با درد زانو مراجعه کردم دردم شدید بود با تشخیص ایشون پی ار پی انجام شد .الان چند ماهه که خداروشکر درد ندارم تشکر میکنم
تزریق اپیدورال در کمرم انجام دادند.بسیار خوش برخورد و دلسوز هستند و برای بیمار وقت میگذراند
بسیار با حوصله و مهربان هستن، من گرفتگی گردن و التهاب تاندون شست دست داشتم که با مراقبت و داروهایی که دادن و ورزش خیلی زود برطرف شد
گردن درد
فوق العاده مهربان هستند و به فکر بیمار و بیمار را درک میکنند و تشخیصشان عالی است
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خییابان شریعتی - خیابان کودکان غزه (پورمشکانی) - کلینیک آبادیس
اوزون درمانی کردم همچنان تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بسیار پزشک حاذق و صبوری هستند.با دقت به تمام حرفام گوش دادن و معاینه دقیقی کردن ،من تزریق شدم و الان خیلی بهترم ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶درد انتهای ستون فقرات ،نتیجه خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۹از طرف دوستان معرفی شدن
۱۴۰۴/۰۵/۱۶دکتر بهاری تشخیص ودرمانش عالی حرف نداره خودش بسیار منصف وبا خداست
۱۴۰۵/۰۳/۰۶درد زانو داشتم که با سه بار تزریق مکرر بهتر شدم خداروشکر
۱۴۰۱/۱۰/۲۴روز شنبه در بیمارستان ولی عصر عج در اتاق عمل کمرم تزریق کرد.
۱۴۰۰/۰۸/۲۴کمر درد و ازن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹درد شانه شدید داشتن مادرم، تزریق شدند ودر حال حاضر خوبن
۱۴۰۳/۰۳/۰۱سلام خانم دکتر بهاری خیلی صبور و با آرامش با من برخورد کردند. زانو درد شدید داشتم که با تزریق خانم دکتر دردم خوب شد. متشکرم از زحمات شما
۱۴۰۴/۰۱/۲۶سلام واقعا خانم دکتر دستش شماست کمر درد بیچارم کرده بود خانم دکتر تزریق کردن و الان خیلی خوبم
۱۴۰۳/۰۴/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸دکتر بسیار خوب با تشخیص عالی.کمردرد داشتم برایم تزریق مفصل فست و اپیدورال انجام دادند
۱۴۰۰/۱۲/۱۷مراحل درمان
۱۴۰۳/۱۰/۱۲با درد زانو مراجعه کردم دردم شدید بود با تشخیص ایشون پی ار پی انجام شد .الان چند ماهه که خداروشکر درد ندارم تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶تزریق اپیدورال در کمرم انجام دادند.بسیار خوش برخورد و دلسوز هستند و برای بیمار وقت میگذراند
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بسیار با حوصله و مهربان هستن، من گرفتگی گردن و التهاب تاندون شست دست داشتم که با مراقبت و داروهایی که دادن و ورزش خیلی زود برطرف شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۰گردن درد
۱۴۰۴/۰۶/۰۱فوق العاده مهربان هستند و به فکر بیمار و بیمار را درک میکنند و تشخیصشان عالی است
۱۴۰۰/۱۲/۲۵