عالی بود
ترمیم-بسیارعالی هستن
بسیار عالی و با دقت معاینه کردن و عصب کشی تخصصی پیش دکتر انجام دادم و واقعا عالی بود
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار امین، کوچه ۳۱، پلاک ۱۵، ساختمان آفرینش، طبقه همکف
عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۵ترمیم-بسیارعالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بسیار عالی و با دقت معاینه کردن و عصب کشی تخصصی پیش دکتر انجام دادم و واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲