کرج آدرس مطب:کرج ببن میدان شهدا و چهارراه طالقانی طبقه ی فوقانی داروخانه ی دی
کرج مهرشهر بلوار ارم نبش خیابان 113 مرکز تجاری اداری سپهر طبقه دوم واحد 202
کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس به مدیریت دکتر مریم امینیان، متخصص بیماریهای پوست با شماره نظام پزشکی ۱۰۲۱۵۴ در شهر کرج فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای هر دو مطب این کلینیک از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس به مدیریت دکتر مریم امینیان، متخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی)، یکی از مراکز معتبر در زمینه درمان و زیبایی پوست و مو در شهر کرج است. دکتر مریم امینیان، دارای مدرک تخصصی بیماریهای پوست و فارغالتحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران، از سال ۱۳۹۰ با شماره نظام پزشکی ۱۰۲۱۵۴ به عنوان متخصص پوست، زیبایی، لیزر و کاشت مو فعالیت میکند و ریاست هیات مدیره کلینیک پارسیس را نیز بر عهده دارد.
این کلینیک با بهرهگیری از دانش روز و تجربه دکتر امینیان، خدمات متنوعی مانند درمان مشکلات پوستی، لیزر درمانی، مراقبتهای زیبایی و کاشت مو را به بیماران ارائه میدهد. مطبهای کلینیک پارسیس در دو نقطه شهر کرج واقع شدهاند؛ مطب اول در بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، طبقه فوقانی داروخانه دی قرار دارد که دسترسی آسانی برای بیماران این منطقه فراهم میکند. مطب دوم نیز در مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان ۱۱۳، مرکز تجاری اداری سپهر طبقه دوم واحد ۲۰۲ واقع شده است که بیماران ساکن مهرشهر و مناطق اطراف به راحتی میتوانند از خدمات این مرکز بهرهمند شوند.
دکتر مریم امینیان، متخصص پوست و مو در کرج، همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات علمی و تخصصی، رضایت بیماران را جلب کند. بسیاری از مراجعین این مرکز، کیفیت درمان، دقت در تشخیص و برخورد حرفهای دکتر امینیان را از نقاط قوت این کلینیک دانستهاند. همچنین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای هر دو مطب فعال است تا بیماران بتوانند به راحتی و بدون معطلی وقت خود را رزرو کنند.
کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس با حضور دکتر مریم امینیان، متخصص پوست، زیبایی و لیزر، یکی از گزینههای معتبر برای درمان و مراقبت از پوست و مو در کرج به شمار میرود.
دکتر مریم امینیان متخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) و دارای تجربه در زمینه زیبایی، لیزر و کاشت مو میباشد.
شما میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای هر دو مطب کلینیک پوست و مو پارسیس در کرج به صورت آنلاین نوبت رزرو کنید.
یکی از مطبها بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی کرج، طبقه فوقانی داروخانه دی و دیگری در مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان ۱۱۳، مرکز تجاری اداری سپهر طبقه دوم واحد ۲۰۲ قرار دارد.
خدمات تخصصی درمان بیماریهای پوستی، لیزر، کاشت مو، زیبایی پوست، تزریق بوتاکس و فیلر، و مشاوره تخصصی در این مرکز ارائه میگردد.
دکتر امینیان از سال ۱۳۹۰ به عنوان متخصص پوست و مو در حال فعالیت است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس مطب: کرج ببن میدان شهدا و چهارراه طالقانی طبقه ی فوقانی داروخانه ی دی
مهرشهر بلوار ارم نبش خیابان ۱۱۳ مرکز تجاری اداری سپهر طبقه دوم واحد ۲۰۲
خانم دکتر تشخیص درست دادند اما لنتظار خیلی طولانی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۸هیچ چیزی نمیتونم بگم جز خانوم دکتر عاااااااااالین عاااااااای
۱۴۰۴/۰۵/۰۷خیلی دکتر خوبی هستند من راضی بودم از درمان
۱۴۰۱/۰۸/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶مشکل شوره سر داشتم ۱۸سال و خدا شکر با یه ویزیت خانم دکتر برطرف شد
۱۴۰۲/۰۷/۰۴برای جوش های صورتم پیش ایشون رفتم و الان مرحله درمان هستم و خیلی صورتم از قبل بهتر شده
۱۴۰۴/۰۶/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷هنوز درمان کامل نشده
۱۴۰۴/۰۶/۱۲فعلا جوابی نگرفتم لک دارم دارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خوب بود راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸درمان لک
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بهترین دکتر خانم مریم امینیان عاشقشونم چون کارشون عالی وفوق العاده س
۱۴۰۱/۰۹/۰۸من یک هفتست که به این پزشک مراجعه کردم تو همین یک هفته احساس میکنم تغییرایی توی من انجام شده مشکلم هم جوش روی پوست بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۱برای جوش های صورت دخترم رفتم. داروهاشون خییییییلی گرون شد. اصلا فکرشو نمیکردم اینقدر گرون شه. فعلا در مرحله درمان هستم، ببینم نتیجه چی میشه.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالی و موثر
۱۴۰۳/۰۳/۰۵پاسخگو نیستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بسیار با دقت و حوصله بودن و من نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالییییی
۱۴۰۳/۰۳/۰۳برای مشکل پوستی گال رفتیم پیش ایشون و با داروهایی که دادن مشکل حل شد
۱۴۰۲/۰۴/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸با دقت و متبحر
۱۴۰۵/۰۲/۲۰کاشت مو انجام دادم درخصوص جوش های چرکی مراجعه کرده بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸خانم دکتر با شخصیت .خوش اخلاق و خیلی تیر هوش .
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بثورات پوستی شدید داشتم به علت تداخل دارویی.
۱۴۰۲/۱۰/۱۴سلام دستم مشکل حساسیت و التهاب شدید گرفته بود که با یک ویزیت دکتر خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹اگزما داشتم خیلی سریع درمان شد ممنون
۱۴۰۳/۱۲/۱۴فرورفتن ناخن توی تو گوشت خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۸باسلام با تشکر از خانم دکتر بنده مشکل پوستی داشتم مراجع کردم به دکتر تشخیص عالی عالی ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عالییی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵سلام خانم دکتر بسیار مهربان و خوش برخورد بودند و با صبوری به حرف های من گوش دادند من برای پوست و مو پسرم مراجعه کردم پوست سرش قارچ زده بود که با یک بار استفاده از دارو خوب شد و برای پوستش هم که مرغی شده بود تحت درمان هستند ..با تشکر از خانم دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۱۸بسیار خوش برخورد بودن امروز ویزیت شدم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۷لیسلکگ اار
۱۴۰۴/۰۵/۱۵مشکل جوش صورت داشتم فعلا در حال درمان هستم و نتیجه رو ندیدم فعلا ولی به طور کلی نارضایتی فعلا نداشتم برخورد محترمانه و خوبی داشتن خانم دکتر و قدردان ایشون هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲تشخیصشون عالی بود.مدتها درگیر بیماری در پوست سرم بودم که درمان نمیشد با یکبار مراجعه به ایشون کاملا برطرف شد الان دوباره میخوام وقت بگیرم و برای ریزش مو بهشون مراحعه کنم
۱۴۰۲/۰۸/۰۹برای منافذ پوستم و ریزش مو
۱۴۰۳/۱۲/۲۵جوش صورت رفته بودم
۱۳۹۹/۰۴/۳۰برای مشکل جوش رفتم راکوتان دادن بهتر شدم ولی کامل نه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵منواسه ریزش موی شدیدم ک تبدیل شده بود ب تاسی رفتم پیش ایشون ک الان موهان پرپشت تر از قبل در امده طی ۵ ماه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خیلی خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۰جوشهای صورت دخترم خوب شدند
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالیییییی بودن چون من سه سال درگیر یه مشکل پوستی رو صورتم بودم و نتیجه نمیگرفتم ولی یک ماه اومدم تحت نظر دکتر دیگ هیچ اثاری نیس ازش
۱۴۰۳/۰۳/۲۶فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۰۵/۱۱جوش صورت
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عالیه مشکل جوش های صورتم برای همیشه از بین رفت
۱۴۰۰/۱۰/۲۳تشخیص اگزما و عاالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۰۵بسیار دکتر باتجربه ای هستن و با دقت به حرفها ی بیمار گوش میدن و بیماری رو به درستی تشخیص و مراحل درمان رو انجام میدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۴سلام دو بار مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰سلام واقعا دکتر خانم امینیان تخصص عالی دارند من کلا زیر کشاله ران هر دو طرف بدنم قارچ حلقوی زده بود و چند ماه عذاب میکشیدم تا اینکه یک نوبت پیش دکتر رفتم وداروها رو سر وقت استفاده کردم بعد از یک ماه دوباره ویزیت شدم والان ۹۰ درصد بهترم خانم دکتر واقعا خوش اخلاق و تشخیصشان عالی و به خصوص تجویز داروی درست به من دادند با تشکر از خانم دکتر امینیان
۱۴۰۴/۱۱/۱۹در مورد پوست لک بارداری داشتم که خیلی خوب برطرف شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۱خوب بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۷سلام..اگزما پوستیداشتم ووافعا بعد استفاده داروهام درمان شدم وعالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۵عاااالی عااالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۶عالی ...کار بلد ...دانش بالا در تشخیص علت بیماری
۱۴۰۴/۰۹/۱۹من سه ساله ک تحت نظر ایشون هستم برای بیماری های پوستی بچه هام برای جوش و های صورت و بدنهمسرم و کنترل چربی هاش.جوابگویی عالی و بی نظیری داشته و واقعا خوش برخوردهستن کامل ب مشکل ها توجه میکنن و بهترین و آسانترین درمان رو معرفی میکنن.اصلا نیاز ب وقت اضافه نیست واصلا علافی نداره خیلی طول بکشه ۱۰دقیقه هست زمان انتظار
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار دکتر خوشرو و با حوصله ای هستند ، تشخیص تجویز داروشون برای من که بیماری خود ایمنی دارم بسیار عالی بود ، بعد از کلی دکتر رفتن و آزمایشها و داروهای مختلف رو مصرف کردن با دو روز استفاده از داروهای تجویز شده ایشون بیماریم بهبود پیدا کرد و دور دوم هم با کم کردن دوز داروهام با نظر ایشون در حال درمان قطعی هستم .
۱۴۰۵/۰۲/۱۴واقعا عالی بودن و راضیم ازشون مشکل موهای منو که ۱۰ سال بود عذابم میداد و فقط با یک جلسه و چندتا دارو معمولی حل کردن
۱۴۰۲/۰۱/۱۵با توجه به هزینه ویزیت ها وقت مناسبی به بیماران برای معایته دقیق نمی گذارند خیلی به سرعت می خواهند کار بیماران را انجام شود و ار اتاق خارج شود
۱۴۰۴/۰۲/۳۱مشکل اگزمای پوست صورت داشتم چندین نسخه پیش پزشکی های دیگر رفته بودم اما صورتم وضعش بدتر شد با یک نسخه صورتم مداوا شد.همیشه سلامت باشند.
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۹خیلی عالی واقعا ممنون
۱۴۰۱/۰۹/۲۶اگزما و به خوبی درمان شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۲دکتر بسیار عالی در زمینه درمان و زیبایی پوستی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۸حدود یک ماه بود روی پوست بدن دخترم لکه های قرمز زده بود که خانم دکتر تشخیص ویروس دادند و رو به بهبود هستش
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خشکی پوست
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷ریزش مو داشتم تحت درمان هستم تا الان ک خوب جواب داده
۱۴۰۳/۰۲/۱۰به آدم آرامش میدن
۱۴۰۰/۰۵/۱۴سلام وقت بخیر ما دوبار به مطب خانم دکتر مراجعه کردیم یه بار بخاطر قارچ پوستی و مشکلات پوست و مو و ناخن و یه بار هم بخاطر التهاب پوست سر و درمان جوش صورت که خدا رو شکر با یه بار مراجعه و تجویز دارو مشکلمون بر طرف شد.
۱۴۰۴/۰۵/۲۶۳ دفعه رفتیم پیش ایشون برای درمان هر ۳ دفعه نتیجه گرفتیم بدون برگشت بیماری واقعا کارشون درسته
۱۴۰۵/۰۲/۱۳پوست ومتیجه خوبی داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۲۹برای جوش و لک صورت مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲در حال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۸جوش و اگزما و رو به بهبودی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷دکتر خوبی بوددریزش سکه ای داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸ریزش مو در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار عالیییی و تک در کرج از همه نظر،خدمات دستگاه فضا پرسنل مخصوصا خانم دکتر مریم امینیان
۱۴۰۱/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۳۱در رابطه با جوشهای پیشونیم رفتم سال 98..الان بازم جوش میزنه باید برم پیششون
۱۳۹۹/۰۴/۱۸عالی بودند و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۲برای درمان جوش و جای جوش مراجعه کردم واقعا عالی بود،خانم دکتر خیلی صبورانه حرفام رو شنیدن و درمانم رو شروع کردن ۹ ماه طول کشید تا صورتم از جوشها و جاهاش پاک بشه واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ریزش مو در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹زیربغلم اگزما شده بود و حساس به مام و خارش مدام داشت و اصلا خوب نمیشد و پیش خانم دکتر امینیان رفتم و یه هفته ای جواب گرفتم .
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عالی بودند
۱۴۰۱/۰۷/۲۷تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عالیپسییپوستیالیک
۱۴۰۲/۰۳/۱۹دکتر خوبی
۱۴۰۲/۰۱/۰۸عالی با یک بار مراجعه مشکل صورتم حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵راضی بودم از کار خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۰۶درحال درمان
۱۳۹۹/۰۷/۱۰من دقیقا سی و سه روزه تحت درمان ایشونم ۳،۴ بار نسخه عوض کردیم تا قارچ کشاله ران داشتم بهتر شدم ولی خوب نشدم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۲۴بهترین خانم دکتری که شناختم ️
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتر امینیان کارشون عالیه.بیست بیست.
۱۳۹۹/۱۱/۰۴من برای قارچ و شوره سر رفتم و تازمانی دارو مصرف میکنم اوکیم اگر قطع کنم برمیگرده هر چند خودشون این موضوع رو بهم گفته بودن
۱۴۰۲/۰۲/۲۲برای اگزمای دستم و همینطور جوش های صورتم مراجعه کردم که اگزما خوب شد اما جوش ها نه
۱۴۰۱/۰۶/۰۵کلا دو دقیقه برای من وقت گذاشتن، زمان ویزیت انتظار میره پزشک شرح حال و سابقه ی بیماری مراجعه کننده رو بپرسه، اما ایشون بدون هیچ توضیحی فقط نسخه نوشتن و وقتی خودم چندتا پرسش مطرح کردم با بی حوصلگی و سرسری پاسخ دادن که خب باعث انتقال حس بدی میشه!
۱۴۰۴/۰۵/۱۴جوش های صورتم بهتر شده
۱۴۰۴/۰۸/۳۰جوش صورت
۱۴۰۳/۱۲/۰۷برخورد و رفتار عالی نتیجه درمان هم بعد از اتمام دوره درمان معلوم میشود تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶کاملا بهبود پیدا کردم عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۸نظری ندارم چون 1 جلسه رفتم،
۱۳۹۹/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴جوش های زیاد میزدم دیگه نمیزنم جاهای جوشم هم رفته
۱۳۹۹/۱۱/۰۲پ.در حال معالجه هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۰پسوریازیس
۱۴۰۱/۰۲/۲۲درمان میخچه و اگزما پوستی
۱۴۰۲/۰۳/۱۷لک صورت
۱۴۰۴/۰۵/۳۱پسر ۲ ساله کف پاش حالت خشکی زده بود که دکتر یه سری پماد و کرم تجویز کردن.در حال درمان.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵مشکل جوش بسیارعالی وکاربلد
۱۴۰۳/۰۲/۱۶حساسیت
۱۴۰۳/۰۴/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۳ریزش مو،عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱مشکل پوستی بود بهتر شده است
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۷/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۲یه لکه پوستی روی گردنم بخاطر استخر داشتم با تشخیص درست دکتر با چند بار استفاده ازمحلول رفع شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۴جوش و جای جوش فعلا جوشها خوب شدن و مرحله بعد باید لکه بری کنیم
۱۴۰۲/۰۵/۲۳برای جوش های صورت و بدنم و لکه های جاش جوش رفتم . فعلا یک دوره یک ماهم تموم شده. تا به اینجا راضی بودم و به تکمیل درمانم پیش خانم دکتر ادامه میدم .
۱۳۹۹/۰۸/۲۱جوش و آکنه دکتر بسیار عالی و نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳برای جوش های صورتم مراجعه کردم بهم قرص هورمونی وراکوتان دادن الان جوشام کمترشده وداره کنترل میشه داروهام تموم شد بازم میرم برم ادامه ی درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۲۳کلینیکی فوق العاده تخصصی با پرسنل عالی و دکتری کاربلد
۱۴۰۰/۰۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی جواب گرفتم با یک نسخه
۱۳۹۹/۰۷/۱۰خیلی خوب به حرفهای مریض گوش می کنند و تشخیصشون هم عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹خوب بود ولی معطلی زیاد داشت و کلا در ایران به وقت قبلی سر زمان خودش، مطب ها اهمیتی نمیدن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دوبار مراجعه برای پوست و مو داشتم،و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵چربی صورتم زیاد بوده و 2 مرتبه ویزیت شده ام هنوز خوب نشده ام
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۴نتیجه نگر
۱۴۰۴/۰۸/۱۸افتادگی پوست صورت
۱۴۰۴/۰۱/۲۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۹سلام مشکل پوستی بود خدا شکر به لطف خانم دکتر ارمنیان برطرف شد عالی بود ممنون از شما خانم دکتر ارمنیان
۱۴۰۴/۰۸/۱۷جوش فراوانی داشتم الان پوستم صافه صاف شده
۱۴۰۴/۰۵/۱۵دخترم قارچ سر داره تحت درمان و عالیه هنوز ی ماه نشده داروشو استفاده میکنم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۳/۰۱نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مشکل قارچ پوستی فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بیماری خود ایمنی بدن.پمفیگوس ولگاریس...بهترین دکتری که حای قبل آزمایشات توانست تشخیص دهد.و نسخه ای ک نوشتن بسیار اثر داشت
۱۴۰۴/۰۵/۱۸تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸مو خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۷صورتم جوش و اکنه داشت،ایشون با یه نسخه تقریبا 99 درصد مشکل من رو حل کردن ولی اینکه کاملا حل شده باشه مستلزم ادامه ی روند درمانه
۱۳۹۹/۱۲/۲۶شنیدین میگن معجزه گر ، ایشون دقیقا همونه که دنبالشی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار عاااااااااالی در جراحی غده چربی روی صورت
۱۴۰۰/۰۳/۰۸کارشون عالی بود برای لک صورتم رفتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵درمان ریزش مو و جوش صورت
۱۳۹۹/۱۱/۰۳بسیار دکتر فهمیده و افتاده حالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶من مشکل پوست داشتم خیلی خوب بود خانوم دکتر واقعا تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۸با سلام من صورتم خالدار می خوام بردارم
۱۳۹۹/۱۰/۱۹عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۱۹بابت قارچ پوستی ازشون کمک گرفتم تا اینجا عالی پیش رفته
۱۴۰۴/۰۳/۰۴اگزماپوستی داشت کامل شد خیلی راضیم
۱۴۰۲/۱۰/۱۰فعلا تحت درمانم ولی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵من جراحی کیست مویی در ناحیه ی پشت داشتم که واقعا عالی بود.و خانم دکتر امینیان از مشکلی که سالها درگیرش بودم نجاتم دادند.ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹مشکل ریزش و و جوش های زیاد صورت داشتم و تحت درمانم.
۱۳۹۹/۱۱/۲۳در حال درمان جوش
۱۴۰۰/۰۷/۱۴فعلا جوابی نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴یک ساعت تو نوبت بودم با اینکه وقت قبلی داشتم مطب به شدت شلوغ بود خانم دکتر خوش برخورد بودن ولی هیچکدوم از سوالامو جواب ندادن فقط دارو نوشتن برام بدون هیچ توضیحی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹یک جلسه لیزر فرکشنال برای جای بخیه انجام دادم باید چند جلسه انجام بشه که نتیجه رو ببینم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷دکتر خوب و عالی هستش حرف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۰۳ناراحتی پوستی
۱۴۰۲/۰۷/۰۴عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۱من ی سری
۱۴۰۳/۰۲/۲۶برداشت خال انجام دادم ، عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۰تا الان ک مینویسم خوب بوده
۱۴۰۴/۰۷/۲۹تشخیص درست برای جوشهای کیستیک صورت و درمان درست
۱۴۰۴/۰۳/۰۳فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۱مشکل من رو خیلی خوب تشخیص دادن و داروهای مناسب تجویز کردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۲جوش سرسیاه و منافذ باز پوست صورت داشتم یکماه تحت درمانم با دارو 60درصد تو پوستم بهبودی داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۳دکتر بسیار کارشون عالی بود من با یکبار ویزیت خوب شدم ولی منشی بسیار عقده ای دارن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۳اگزما تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴ریزش سکه ای مو
۱۴۰۲/۰۵/۱۴عالیییییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عاااالی عااالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۶عالییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۵/۱۰سوریازیس
۱۴۰۴/۰۲/۰۳جراحی و برداشتن خال گوشتی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷پوست سر دخترم قارچ داشت،قبلا جای دیگه برده بودم ولی نتیجه ای نگرفته بودم،خانم دکتر گفتن باید 2 ماه دارو مصرف کنه ولی در حال حاضر دو هفته گذشته اثری از قارچ نیست.ممنونم از ایشون.
۱۳۹۹/۰۹/۱۱بخاطر آلودگی آب استخر پسرم لکه هایی رو بدنش ظاهر شد فعلا دارو استفاده میکنه ولی تا لکه قبلی خوب میشه جای دیگه ای درمیاد
۱۴۰۴/۱۰/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۰۱دخترم حساسیت شدید پوستی داشت با خارش یک جلسه بردم خیلی خوب جواب داد کارش عالی راصی بوم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹من بار اولمه رفتم پیش خانم دکتر فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹مادرم اگزما داشت با یه نسخه خانم دکتر خیلی بهتر شدن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹یک مرحله مراجعه کرده ام ولی هنوز مشکل کامل رفع نشده
۱۴۰۳/۰۳/۲۸تشخیص عالی در مورد رزاسه
۱۴۰۵/۰۱/۲۵زگیل تناسلی داشتم که درمان کردن،کارشون و کلینیکشون خیلی خوب هست و بینظیر
۱۳۹۹/۰۵/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۲پوست بود اوکی شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خیلی سریع نوبت دهی و ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۴/۰۸تحت دما
۱۴۰۴/۰۸/۰۹برای جوش مراجعه کردم، بهتر شد اما هنوز هم صورتم جوش داره کامل خوب نشدم بعد دوماه
۱۴۰۳/۰۹/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۶اگزما و با نسخه ایشون اوکی شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خوب بود راضی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۰ریزش مو
۱۴۰۳/۱۲/۱۲برداشت خال صورتم که خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱بسیار باحوصله و دقیق
۱۳۹۹/۰۵/۱۹هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹پسوریازیس دارم سالها هیچ دکتری نتونست کنترلش کنه با درمان دکتر امینیان فعلا بیماریم خاموش شده ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۶/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۱هنوز در حال درمان هستم نتیجه ای حاصل نشده طی دو ماه
۱۴۰۴/۰۴/۲۴راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹واسه عدم رشد ریش توی صورتم به ایشون مراجعه کردم. بسیار با حوصله هستن و سریعا مشکل رو تشخیص دادن. چندتا فپقرص و چند تا دارو دست ساز واسم نوشتن که فعلا یک هفتست دارم مصرف میکنم احساس میکنم بهتر شده. قراره دوماه بعد مجدد به ایشون مراجعه کنم که نتیجه بررسی بشه. قطعا نتیجه رو هم توی همین قسمت اعلام میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خدا رو شکر جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰نتیجه اولیه خوب بوده و هنوز درمان م تموم نشده
۱۴۰۵/۰۲/۰۸برای پوست پیشانی رفتم که مشکل خشکی و قرمزی داشت ولی هیچ توضیحی درباره مشکل نمیدن و پنج دقیقه هم برای بیمار وقت نمیزارن ، نتیجه نگرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بسیار عالی هستن .با یه نسخه واقعا مشکل پوستی مادرم حل شد ....
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عالی بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۶اگزما داشتم خیلی راحت بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۵فعلا نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶لک پوست صورت
۱۴۰۴/۰۱/۰۲تحت درمان
۱۴۰۱/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۱برای رفع موهای زاید لیزر انجام دادم خیلیم راضی بودم
۱۴۰۱/۰۸/۱۴تحت درمانم فعلا
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۱ریزش سکه ای با تزریق کورتون موهام دراومد
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خیلی دکتر حاذق و مهربونی هستن.بیماری من رو در یک نسخه درمان کردن
۱۳۹۹/۱۱/۰۴هم کار و تخصص ایشان عالی هست هم شخصیت و صبوری در شنیدن حرفهای مراجع.ممنونم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴ریزش مو فعلا دوره اول درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵مشکل پوستی هنوز تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷جوش صورت
۱۴۰۴/۰۴/۱۲تشخیص بسیار عالی و درمان کامل
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۲۰سلام پسرم 5ماه هست که مراجعه کردن خدمت خانم دکتر برای کم شدن موهای سرش. واقعا عالی شده
۱۴۰۰/۱۰/۲۹جوشو آکنه صورت . تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بسیار عالی و خیلی
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ریزش مو داشتن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷پسوریازیس روبه بهبودی
۱۴۰۱/۰۷/۱۵فعلا راضی ن
۱۴۰۲/۰۴/۰۱دکتر بسیار خوبی هستن برای جوش لکه ها مراجعه کردم که هنوز یکم مونده
۱۴۰۵/۰۲/۲۶سلام،دختر من اگزمای شدید و با یک نسخه خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۵خانم دکتر با صبر وحوصله ویزیت میکنن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲برطرف شدن جوشها
۱۴۰۰/۱۰/۰۲جوش های پوستی داشتم وبا داروهای ایشان خیلی خوب شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۴