دکتر گلبرگ قمی فوقتخصص نفرولوژی با شماره نظام پزشکی 129239 در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان طیب، جنب پمپ بنزین طیب، ساختمان آفتاب، طبقه ۴ قرار داشته و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر گلبرگ قمی فوقتخصص نفرولوژی و از پزشکان برجسته در زمینه بیماریهای کلیوی بزرگسالان در اصفهان است. ایشان دارای مدرک فوقتخصص بیماریهای کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان) و تخصص بیماریهای داخلی هستند و با شماره نظام پزشکی 129239 فعالیت میکنند. دکتر گلبرگ قمی عضو انجمن نفرولوژی جهانی (ISN) بوده و دانش تخصصی خود را در درمان اختلالات کلیوی، فشار خون، دیابت، نارسایی کلیه، دفع پروتئین، کراتینین بالا، سنگهای ادراری، عفونت ادراری، بیاختیاری ادرار و پیوند کلیه به خدمت بیماران قرار داده است.
مطب دکتر گلبرگ قمی در اصفهان، خیابان طیب، جنب پمپ بنزین طیب، ساختمان آفتاب، ورودی A، طبقه چهارم واقع شده است که امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است. مراجعه به دکتر گلبرگ قمی صرفاً برای افراد بالای ۱۶ سال امکانپذیر بوده و ایشان در درمان تخصصی بیماریهای کلیه و اختلالات متابولیک بزرگسالان فعالیت دارند.
بر اساس نظرات بیماران، دکتر گلبرگ قمی با دقت بالا در تشخیص بیماریهای کلیوی و برخورد حرفهای شناخته میشود و بسیاری از مراجعان از پیگیری درمان و توضیحات شفاف ایشان رضایت دارند. تاکید اصلی در کارنامه حرفهای دکتر گلبرگ قمی بر فوقتخصص نفرولوژی است و تخصص داخلی به عنوان مسیر تحصیلی پایه ایشان مطرح میشود. حضور ایشان در شهر اصفهان و ارائه خدمات تخصصی کلیه موجب شده است تا بیماران از نقاط مختلف برای درمان بیماریهای کلیوی خود به مطب مراجعه کنند.
دکتر گلبرگ قمی، فوقتخصص نفرولوژی در اصفهان، انتخابی مطمئن برای درمان اختلالات کلیوی بزرگسالان است و بیماران میتوانند با دریافت نوبت اینترنتی یا مراجعه حضوری از خدمات تخصصی ایشان بهرهمند شوند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان طیب، جنب پمپ بنزین طیب، ساختمان آفتاب، ورودیA، طبقه ۴
برای چاقی رفتم خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیار با اخلاق و باسواد
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بی اختیاری ادراری داشتم که خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار رضایت دارم و درمانشان عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۸راضی و عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶سلام بسیار دکتر عالیدهست
۱۴۰۴/۱۲/۰۵رضایت کامل ...چند ماهی است برای کاهش وزن و فشار تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲برای نارسایی کلیه و قند که با کنترل وزنم شرایطم خیلی بهتر شد.عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲واقعا دکتری با تجربه ،کار بلد و بسیار دلسوز و مهربان ،مادرم بیمارشون هستند بخاطر کراتین بالا ،از خدا برای خانم دکتر توفیق روزافزون طلب میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عااالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۱۶خیلی با حوصله و با دقت ویزیت می کنند و به جز علائم کلیه ،متخصص داخلی خوبی هم هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بهترین دکتردراصفهان خوش اخلاق ونمونه
۱۴۰۵/۰۳/۰۸درمانشان خوب ،و اخلاقشان عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۱عاااالی مدتهاست برای قند و فشار خون تحت نظرشونم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار عاالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷قند و فشار بالا
۱۴۰۴/۰۷/۱۳مشکل سنگ کلیه مادرم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دفعه اول ویزیت خانم دکتر بودند با دقت و اخلاق خوب بیمار را ویزیت کردنند دارو دادند تا نوبت بعدی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خیلی خوب بودند...جدا از درمان خیلی از برخورد و آرامششون لذت بردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷راصی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خیلی خوب بودند...سنگ کلیه دارم و مدتی است که تحت نظر ایشونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عالی بخصوص در درمان اضافه وزن و عوارض آن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲برای ورم پا مراجعه کردم و قند و فشارخونم را هم کنترل کردند
۱۴۰۴/۰۷/۱۱خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سنگ کلیه دارم که مرتب تحت نظرشون هستم و مدتی هست که خداروشکر خیلی بهترم...خیلی خوبند
۱۴۰۴/۰۸/۲۴نارسایی کلیه و قند که فعلا خوب بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۹کارشون عالی وبا تجربه
۱۴۰۵/۰۲/۲۶نوبت اول مراجعه بود ولی برخورد خوب وبسیار باحوصله بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱مشکلات ادراری داشتم که خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دفع پروتیین وکراتینین داشتم و فشار بالا داشتم که با کاهش وزن و کاهش ورم بدن شرایطم خیلی بهتر شده و امیدوارم همیشه همینقدر با حوصله و با علم روز باشند
۱۴۰۴/۰۸/۲۵رضایت داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲به خاطر قند و اثرش روی کلیه تحت درمانشون هستم و خوبن...
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بسیارخووووب
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیار صبور و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۵برای مشکل کلیه و فشار خون به ایشان مراجعه کردیم ،بسبار صبور ، با اخلاق و توضیحات کامل راجع به بیماری و داروها دادن. قدردان ایشان هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خیلی خوبند از هر نظر رضایت داشتیم
۱۴۰۵/۰۳/۲۷بسیار خوب ...صندلی بی اختیاری استفاده کردم که خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار مسلط به حرفه و کارشون و شرایط مطب هم آرامش بخش بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵سلام بسیار با حوصله و دقیق جواب بیمار میده
۱۴۰۴/۱۲/۰۵واقعا رسیدگی وقت گذاشتن راهنمایی کردم واقعا علم و آگاهی بهروزی دارن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷کراتین بالا داشتم فعلا در حال درمانم ولی برخوردشان خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹کلیه پلی کیستیک - بار اول بود مراجعه کردم و از وقتی که برای بیمار میگذارند رضایت کامل داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴پدرم بی اختیاری ادرار داشتند که خیلی بهتر شدند.
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار خوش برخورد و مهربان هستند سوادشون هم خوبه
۱۴۰۴/۱۱/۱۶نارسایی کلیه و تکرر ادرار.خوب بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۲فشار خون و وزنم خیلی خوب کنترل شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۹