دکتر پریسا نادری جراح و متخصص چشم با شماره نظام پزشکی 111181 در شهر کرمانشاه فعالیت میکند. مطب ایشان در پارکینگ شهرداری، جنب ساختمان شفا، ساختمان نجفی، طبقه اول واقع شده و امکان نوبتدهی اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر پریسا نادری از جمله پزشکان متخصص چشم در شهر کرمانشاه است که با شماره نظام پزشکی 111181 به ارائه خدمات جراحی و درمان بیماریهای چشمی مشغول است. ایشان پس از اتمام دوره پزشکی عمومی، موفق به اخذ تخصص چشمپزشکی شدهاند و هماکنون با عنوان جراح و متخصص چشم شناخته میشوند. مطب دکتر پریسا نادری در شهر کرمانشاه، پارکینگ شهرداری، جنب ساختمان شفا، ساختمان نجفی، طبقه اول واقع شده و بیماران بسیاری از مناطق مختلف برای مشاوره و درمان به این مرکز مراجعه میکنند.
دکتر پریسا نادری به دلیل داشتن تخصص چشم و تجربه در جراحیهای چشمی، به درمان مشکلات مختلف بینایی، معاینه دورهای چشم، مدیریت بیماریهایی مانند آب مروارید، آب سیاه و عیوب انکساری میپردازد. بیماران مراجعهکننده به مطب چشمپزشکی دکتر پریسا نادری در کرمانشاه، اغلب از دانش تخصصی، دقت در معاینه و توضیحات کامل ایشان رضایت دارند. با توجه به تعداد بالای مراجعین و فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، امکان دریافت نوبت به صورت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
دکتر پریسا نادری همواره تلاش میکند با استفاده از دانش تخصصی خود و بهکارگیری روشهای بهروز درمانی، خدمات مناسبی را به بیماران خود ارائه دهد. با توجه به اینکه بیشترین شناسههای هویتی مانند نام کامل، تخصص چشمپزشکی، شهر کرمانشاه، شماره نظام پزشکی و آدرس دقیق مطب در این صفحه آمده است، این پروفایل به عنوان مرجع اطلاعات معتبر درباره دکتر پریسا نادری شناخته میشود.
در صورت بروز مشکلاتی مانند تاری دید، درد یا قرمزی چشم، تغییر ناگهانی بینایی یا برای معاینات دورهای چشم، میتوانید به دکتر پریسا نادری در کرمانشاه مراجعه نمایید.
بله، از طریق سامانه نوبت دات آی آر میتوانید به صورت آنلاین برای ویزیت و معاینه توسط دکتر پریسا نادری نوبت رزرو کنید.
دکتر پریسا نادری به عنوان جراح و متخصص چشم خدماتی از قبیل معاینه، جراحی آب مروارید، درمان آب سیاه و تجویز عینک ارائه میدهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۲/۱۰/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵جلسات اول مراجعه هست . ظاهرا پزشک خوبی هستن.
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۰۷آب مروارید و خشکی چشم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹خوب بوده است
۱۴۰۲/۰۹/۲۴بسیار عالی و متخصص در حرفه خود .
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ناخنک کوچیک دارو نوشت خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عمل آب مروارید بود هردو چشم
۱۴۰۲/۱۲/۱۵دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۲/۰۷دکتر خوبی است و
۱۴۰۳/۰۸/۲۹خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۱۸عالیه بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عالیییی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بسیار دکتر حاذق و صبوریه برای من جراحی فیزیک انجام داده دیدم خیلی عالی شده
۱۳۹۹/۱۲/۰۶برای مادر بزرگم مراجعه کردیم هم مویرگ چشمش پاره شده بود هم آب مروارید داشت، به لطف خدا و کمک خانوم دکتر هردوتاش خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸میخوام عمل کنم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹عالی بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۶/۳۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۷تنگی دید خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱آب مروارید
۱۴۰۳/۰۲/۱۰دکتر بسیار خوش برخوردی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۶سلام خدمت شما برای معاینه چشم مراجعه کردیم تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۴ناخنک داشتم و به خوبی برداشته شد
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر خ
۱۴۰۰/۱۲/۰۸براده آهن ...
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۲۴خیلی خوب بود نتیجه معاینه و عمل
۱۴۰۰/۰۳/۳۰دوسش دارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵آب مروارید
۱۴۰۲/۰۸/۱۶بسیاردکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۰۲ناراحتی چشم دارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عمل داشتیم خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بسیار کارش خوبه
۱۴۰۳/۱۰/۲۸پدرم پیش ایشون عمل چشم انجام دادن و برای چشم دیگرشون میخوان از تهران بیان اینجا پیش ایشون
۱۴۰۲/۰۶/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵سلام عمل چشم چپ
۱۴۰۳/۱۱/۱۳دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰جهت معاینه ساده رفته بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵مادرم را برای ویزیت پیش ایشان بردم و از کارشون واقعا راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹اب مروارید.عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶عمل جراحی
۱۴۰۲/۰۳/۰۵عمل بلفا ، و لیزر تنگی کانال ، خیلی دکتر خوش برخوردی هستن تا اینجای کار هم خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱سلام از ایشان سوال دارم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶برخورد شایسته و مناسب با مراجعه کننده گان و خوش برخوردی باهمه افراد.
۱۴۰۴/۱۰/۰۱اب سیاە
۱۴۰۰/۰۹/۱۵زب دببرزیف
۱۴۰۴/۰۳/۲۰ضعیفی چشم
۱۳۹۹/۰۷/۲۰چشم ضعیف
۱۴۰۰/۰۲/۱۱بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۲لازک چشم و فعلا خوب بوده اولاشه
۱۴۰۱/۰۲/۲۶نمره عینک
۱۴۰۰/۰۶/۰۹بله نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۱/۰۶آب مروارید
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عمل کرد
۱۳۹۹/۰۹/۲۳عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۹/۲۹واقعا دکتر خوبی هستن با اخلاق وبا شخصیت بیشتر مثل یه دوست واقعی ارتباط برقرار میکنن با بیمار من چشمم ضعیف بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بهترین دکتر خوش اخلاق با تشخیص درست بیماری درمان شد ️
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عمل جراحی داشتم عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۷اب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۱۸بسیار عاای
۱۴۰۰/۰۱/۱۵کارشون درسته
۱۳۹۹/۱۰/۱۵فعلا تحت درمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۰هیچی نگفت خوب نبود
۱۴۰۳/۰۲/۰۹کارش عالی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۴تنبلی چشم تجویز عینک
۱۴۰۰/۰۱/۲۴دکتر خو
۱۴۰۲/۰۸/۳۰جون بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۲فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰پزشک حاذق
۱۴۰۱/۱۱/۰۹کلا دکتر خوبین
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۲عالی عالییییی دکتر نادری سه سال پیش چشم پدربزرگمو عمل کرد ک تا الان مشکلی براش پیش نیومده
۱۴۰۲/۰۲/۲۷خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۱۸زدن تیکه آهن به چشم پاره شدن قرنیه چشم
۱۴۰۲/۰۹/۰۸عمل جراحی اب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۱۹برداشتن ناخنک چشم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳باسلام دکتر خوبی هستند و در کارشان تجربه و مهارت دارند
۱۴۰۲/۰۵/۲۴عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۱۴پزشک بسیار
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خدایی دکتر خوبیه من عص چشمام آسیب دیده کلن
۱۴۰۳/۱۰/۱۶دکتر مهربان وباتجربه ایی است
۱۴۰۱/۰۴/۱۲آب مروارید
۱۴۰۲/۱۲/۲۰دکتر بسیار خوش اخلاق مهربان و مسئول
۱۴۰۰/۱۲/۰۶نهات من میخوام نوبت بگیرم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳چشمم اب سیاه اورد باکمک دکتر بهترشدم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹چشمم اب مروارید اورده بود هردو چشمم چشم راستم از بیمارستان امام خمینی عمل کرد و حالا چشم چپم میخواهم عمل کنم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴قرینه چشمم عمل کرده و الانم عالی میبینه شوکر خدا
۱۴۰۲/۱۰/۲۴اب مروارید داشتم عمل کردم و فعلا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۰۶پزشک کاردانی هستند تنگی کانال چشم(گلوکوم)رودرمان کردند هم برای من وهم همسرم نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۹عمل آب سیاه چشم مادرم.عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۴عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۰۴عمل چشم انجام دادم عالیه
۱۴۰۱/۰۷/۱۳بسیار در کار ماهر هست
۱۴۰۲/۱۰/۰۳بسیار پزشک حاذقی می باشد
۱۳۹۹/۱۱/۲۸بهترین دکتره
۱۳۹۹/۰۶/۰۵عالی به نظرم بهترین چشم پزشکه
۱۴۰۲/۰۸/۰۵خوب بود خدا خیرش بده
۱۴۰۵/۰۲/۲۸چشم درد
۱۴۰۳/۰۴/۳۱در حال مداوا هستم .
۱۴۰۱/۰۲/۲۰کارش حرغ نداشت
۱۴۰۰/۰۳/۰۵آب مروارید عمل کردم نتیجه خوب بوده است
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خوب بود، غده اشکی لیزر کردم.
۱۴۰۲/۱۱/۲۱عالی بوده چشم چپم رو عمل کرده خوب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۰۲روماتیسم چشمی
۱۳۹۹/۰۹/۰۴بسیار خوب و عالیییی
۱۳۹۹/۰۵/۲۶عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عمل آب مروارید خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۸تزریق چشمی
۱۴۰۲/۱۰/۱۰بهترین دکتر هستن لیزر چشم مادرم رو انجام دادن خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷خیلی دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۷/۱۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴دکتر ماهریه
۱۴۰۵/۰۳/۱۶پسرم به قرینه چشمش با کارد میوه خوری صربه زده وتوسط دکتر معانیه ومعالجه شد وبهترین نتیجه را گرفتیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵راجب آزمایش خون
۱۳۹۹/۰۷/۲۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۷مشکل شبکیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۳خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۱۸عمل لازک دخترم خوب بود و راضی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۰جراحی چشم داشتم الان هم وضعیت چشمم خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عمل چشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳اب سیاه داشتم لیزر کردم
۱۴۰۰/۰۱/۰۵دکتر خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۹پزشک با اخلاق و حاذق می باشد
۱۴۰۳/۰۷/۲۸چشمم آب مروارید داشت عمل کردم نتیجه اش عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۲جراحی چشم و گذاشتن لنز
۱۳۹۹/۱۲/۱۰دکترخوش اخلاق و با ایمانی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵ناخنک چشم و خوب شد
۱۴۰۲/۰۴/۱۶پزشک خوب و عالی هستند که خدا رو در نظر میگیرند.
۱۴۰۰/۰۳/۰۳خیلی دکتر با اخلاق تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲کارجراحیشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دیابت چشم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱سلام خوشبختانه چهار پنج سال پیش مراحعه کردم کارش عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۳۰معاینه سالیانه بود و عالییییی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳چهارسال پیش آب مروارید داشتم، عمل کردم
۱۳۹۹/۱۲/۰۶عالی هستنو
۱۴۰۱/۰۴/۰۶بسیار عالیه
۱۴۰۲/۱۰/۱۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۲نوبت دهی
۱۳۹۹/۱۰/۱۲جراحی چشم خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۸تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۶سلام مشکل چشم دارم چون قبلاا عمل کردم الان توچشام خون هس ودرددارد
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر ماه
۱۴۰۱/۰۶/۱۷بله خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۳۰تزریق آوستین
۱۴۰۲/۰۶/۲۷به نظرم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۴آب مروارید پدرم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷لیزرچشم مادرم خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۹خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عالی...بع
۱۴۰۰/۰۵/۰۹فعلا تحت نظر هستم ولی کاملا راضی امد
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خوب بودن فقط زیاد خرج تراشی میکنن تو این شرایط سخت کروواسی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸فوق العا
۱۴۰۰/۰۱/۰۶خیلی سال پیش رفتم نظرخاصی ندارم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲فعلا مشکل من مانده ولی بی نهایت دکتر خوش برخورد وبا تجربه هستش
۱۴۰۳/۱۲/۲۱ابسیاه
۱۴۰۲/۱۲/۱۲دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰یه دکتر متخصص و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۵/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۷بهترین دکتر هستش واقعا هم خوش اخلاق هم با سواد
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۱اب سیاە و عمل کردیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۰عمل لازک چشم از دست عینک راحت شدم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۰پزشک با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۰/۱۰/۱۸فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵چشم عمل کردم لازک
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بهترین دکتر جهان
۱۴۰۰/۰۴/۲۲خوب بوده
۱۴۰۱/۰۵/۰۹قابل قبول
۱۴۰۲/۰۶/۲۲فوق العاده س
۱۴۰۳/۰۵/۰۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۱۸دکترخوبی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵لنز گذاشتم کارشون بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰بسیار عالی و کاربلد هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۰دکتر خوب وتوانمندی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۶نمیدونم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰چشمم آب مروارید داشت
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بسیار عالی وتبابت خوب وخوش خلاغ
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خیلی خوب بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۲۳آب سیاه لیز کردم خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۱۰مشکل قرنیه.در حال درمان
۱۴۰۲/۰۳/۲۷عمل چشم..فعلا دوران بعداز عمل رو میگذارونم تا الان خوب بوده خداروشکر
۱۳۹۹/۰۶/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۱تنگی کانلا داشتم با لیزر رفع مشکل شد
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر خوب
۱۴۰۲/۰۴/۰۵لیزر چشم، خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۵بهترین از همه لحاظ
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عااالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۲مشکل آب مروارید
۱۳۹۹/۱۰/۱۷خیلی خوش برخورد ودکترخوبیم هست
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عمل جراحی
۱۳۹۹/۰۵/۱۷