دکتر نگین حاجی علی اکبری متخصص زنان و زایمان با شماره نظام پزشکی 135555 در تهران فعالیت میکند. مطب ایشان در خیابان پیروزی، ایستگاه صددستگاه، ساختمان اسپانتا، طبقه اول، واحد ۴ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر نگین حاجی علی اکبری از پزشکان متخصص زنان و زایمان در شهر تهران است که با شماره نظام پزشکی 135555 فعالیت میکند. ایشان با تکیه بر دانش تخصصی خود در حوزه زنان و زایمان، به ارائه خدمات پزشکی و مشاوره تخصصی در زمینههای مراقبت دوران بارداری، مشکلات زنان، زایمان و مشاوره تنظیم خانواده میپردازد. دکتر نگین حاجی علی اکبری دارای مدرک تخصص زنان و زایمان بوده و با توجه به این مدرک معتبر، بیماران بسیاری را در زمینه بیماریها و مشکلات مرتبط با زنان و زایمان و همچنین سلامت باروری راهنمایی مینماید.
مطب دکتر نگین حاجی علی اکبری در منطقه پیروزی تهران واقع شده است. این مطب در خیابان پیروزی، ایستگاه صددستگاه، جنب کافی شاپ گل یخ، ساختمان اسپانتا، پلاک ۴۶۰، طبقه اول، واحد ۴ قرار دارد که دسترسی آسان برای بیماران ساکن شرق تهران و محله پیروزی را فراهم کرده است. حضور ایشان در این منطقه، امکان دسترسی بیماران به متخصص زنان و زایمان باتجربه را تسهیل نموده است.
بیماران مراجعه کننده به دکتر نگین حاجی علی اکبری از دقت، صبوری و برخورد محترمانه ایشان رضایت دارند و بسیاری از افراد، دکتر حاجی علی اکبری را به عنوان پزشک معتمد در زمینه زنان و زایمان به دیگران توصیه میکنند. تجربه بیماران نشان میدهد که دکتر نگین حاجی علی اکبری در تشخیص و درمان بیماریهای زنان، مراقبتهای بارداری و زایمان رویکرد علمی و اخلاقی مناسبی دارد. در صورت تمایل به دریافت نوبت، امکان رزرو اینترنتی وقت ویزیت از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است.
در جمعبندی، دکتر نگین حاجی علی اکبری به عنوان متخصص زنان و زایمان در تهران با شماره نظام پزشکی 135555 و بهرهمندی از دانش تخصصی، ارائهدهنده خدمات پزشکی قابل اعتماد برای مراجعهکنندگان خود است.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت دکتر نگین حاجی علی اکبری نوبت رزرو کنند.
مطب ایشان در تهران، خیابان پیروزی، ایستگاه صددستگاه، جنب کافی شاپ گل یخ، ساختمان اسپانتا، طبقه اول، واحد ۴ واقع شده است.
دکتر نگین حاجی علی اکبری متخصص زنان و زایمان و دارای مدرک تخصصی در این زمینه است.
خدماتی مانند مراقبت دوران بارداری، درمان بیماریهای زنان، غربالگری سرطان زنان، سونوگرافی و مشاوره تنظیم خانواده در مطب ایشان ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان پیروزی، ایستگاه صددستگاه، جنب کافی شاپ گل یخ، ساختمان اسپانتا، پلاک ۴۶۰، طبقه ی اول واحد ۴
همه چیز درمطب محیا هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۶جراحی رحم انجام دادم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵من پیش ایشون جراحی کردم .بسیار عالی بود دست عملشون
۱۴۰۰/۰۱/۰۳موقه دنیااومدن پسرم ویزیت کردن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بسیار عالی و پنجه طلای واقعی .عمل زیبایی پیششون انجام دادم که بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۶بهترین دکتر زنان ک رفتم با مشکل بقایای جنین
۱۴۰۰/۰۶/۱۱خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۳/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹من در دوران بارداری هستم و تحت نظر ایشون می باشم و به شدت دکتر مهربان و حاذقی هستن و این دوران با وجود ایشون برام من با آرامش گذشت️
۱۴۰۴/۰۹/۲۷برای بارداری پیششون میرم عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۲بارداری
۱۴۰۲/۰۷/۲۶پیش ایشون مراقبت بارداری و زایمان داشتم.وکارشون واقعاخوب بود..ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۸تحت درمان هستم دکتر بی نظیری هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۰زایمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۸برای بارداری
۱۴۰۰/۰۴/۲۹یک جلسه پیش ایشون رفتم رفتار عالی داشتن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۲بهترین دکتر هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶پنجه طلای واقی و بسیار پزشک حاذق و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۸/۲۹در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۷عفونت و کیست
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عالی . فیب
۱۴۰۳/۰۵/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بسیار با حوصله و با دقت و با حوصله هستن. سال 99دخترم رو پیش ایشون سزارین کردم و بسیار عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۲۵مراقبت های پیش از باردای و زایمان طبیعی بسیارراضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸فعلا یک بار ویزیت شدم تشکیل پرونده برای بارداری
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۸یک بار پیش ایشون ویزیت شدم برخورد خوبی داشتن و علم کافی داشتن
۱۴۰۱/۰۴/۱۷بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۱/۱۰/۱۵بارداری بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲واقعا بهترین و مهربون ترین پزشکی هستن که دیدم..پیش ایشون سزارین شدم و واقعا راضی بودم..ایشون با صبر و حوصله با بیمار برخورد میکنن و دلگرمی و آرامش به بیمار میدن
۱۴۰۳/۰۴/۲۶برای مشکل هورمونی رفتم پیششون راهنمایی کردن
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶برای زگیل تناسلی عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۲۷عالی نرینه
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دکتر بسیار عالی و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۹زایمان .عالی بودن وحرفه ای
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتر عالی و حرفه ای و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۸/۲۰عالی عالی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷واقعا عالی و درجه یک
۱۳۹۹/۱۲/۲۰سزارین دوقلوهام رو انجام دادن تو سرپلذهاب فوق العاده مهربان و صبور و خوشرو و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۷/۰۴دکتر بسیار خوب و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۵عالی بودن. هم از لحاظ اخلاق و هم از لحاظ بار علمی ، دکتر ماهری هستند .
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر فوق العاده حرفه ای با اخلاق مهربان
۱۴۰۲/۰۱/۱۲دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷دکتر خیلی خوب و پرحوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۷واقعا انسان، مهربان، دلسوز و متعهد و حاذق هستند.
۱۴۰۱/۰۹/۱۶بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۵موقع زایمان دیدمشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۱چکاپ رفتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۲من دو بار ویزیت شدم. دفعه اول بدون اینکه حتی آزمایش خاصی داده باشم، پزشک با دقت و تجربه بالا توانست علت اصلی مشکل را تشخیص دهد. این تشخیص دقیق و سریع، برایم بسیار قابل توجه بود و نشان داد که پزشک به خوبی با علائم و نشانهها آشناست. همچنین در ویزیت دوم، پزشک با بررسیهای بیشتر و مشاورههای تخصصی، روند درمان را بهگونهای تنظیم کرد که حس کردم به طور کامل و جامع پیگیر سلامت من هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۲۷زایمان اول منو ایشان انجام دادند و بسیار راضی هستم.
۱۴۰۱/۱۲/۱۳عالیییییی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عفونت زنان
۱۴۰۴/۰۲/۲۵یه جلسه رفتم برای اقدام به بارداری بسیار خوش اخلاق خوش برخورد بودن بریم جلو تا ادامه راه ببینیم چی میشه
۱۴۰۴/۰۵/۱۲بسیار دکتر خوب مهربون و کار بلد واقعا کارشون خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۲۱من دوران بارداری و زایمانم رو تحت نظر خانم دکتر بودم . واقعا دکتر علی و انرژی مثبت و مهربونیت هستند . من خیلی زایمان طبیعی رو دوست داشتم .با تشویق خانم دکتر عزیزم و انرژی مثبتی که همیشه بهم دادند این راه رو انتخاب کردم مصمم.حتی روز تولد نینی که بقیه دکتر ها گفتند که احتمال سزارین داری.و کلی بهم استرس دادن . خانم دکتر مثل فرشته نجات من بود تو اون لحظات .تا اومدن گفتن نه نه نگران نباش به من اعتماد کن طبیعی پیش میریم. و واقعا ممنونم ازشون چون خیلی برام خاطره قشنگی ساختن . ️ بهترین دکتر زنان زایمان ️
۱۴۰۴/۰۷/۱۱برای دفعه اول مراجعه کردم . خودم میخواستم طی دو جلسه مشکلاتم رو بگم ک ایشون با روی خوش همرو گوش دادن. توضیحات لازمو دادن.هم تشخیصشون عالی بود و هم بسیار با آرامش بودن .
۱۴۰۲/۰۸/۰۲عاااالی پنجه طلا مهربون
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بی نظیر،توسط ایشان عمل سزارین شدم از همه چیز راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بله ایشون منو جراحی کردند..بسیار راضی بودم و تجربه ی عالی ای بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۲مشکل نداشتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸دکترمهربان ،با اخلاق و کاردرستی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷باردار هستم و تحت نظرایشون تاالان بارداری خوبی و سپری کردم
۱۴۰۲/۰۴/۰۲بهترین و صبورترین
۱۴۰۳/۰۴/۲۸حاملگی تحت نظر ایشان بودم.عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۶زایمان .خوب .پرتلاش و مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳برای زایمان پیش ایشون رفتم خیلی دکتر خوش انرژی و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خیلی خوب بود من مشکل نامنظمی پریود داشتم که لطف ایشون با یک دوره دارو درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹باردار هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲مشکل خاصی نداشتم برای چکاپ پیش ایشون رفته بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰برای چک آپ رفتم بسیار دکتر خوش اخلاق و صبوری هستن، خیلی رضایت داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۳۰بله بسیار با اخلاق هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۶بارداری و زایمان
۱۴۰۳/۰۴/۰۸خیلی عالین
۱۴۰۰/۱۰/۱۶دکتر خیلی خوش اخلاق و مهربونی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۵تحت نظر ایشون هستم بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتر خوب و با ملاحضه ای هستن.
۱۴۰۳/۰۴/۰۹زایمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۷بنظرم ایشون خوب و فهمیده هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۱یکبار رفتم ولی بنظرم تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عالی بی نظیر
۱۴۰۴/۰۶/۲۲پریودم نامنظم بود وعقب می انداختم با یک نسخه خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۴خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۱۳دکتر خوب و با تجربه و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۰۸من فعلا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بسیار مهرباااااان و صبور و دانا ۹ ماهه بارداریم رو پیش ایشون معاینه میرفتم و زایمان خیلی خوبی و راحتی رو با ایشون داشتم دستش سبک و عااااالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴خیلی دکتر مهربان وعالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۸خوش برخورد و باحوصله
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار خوب بودند و از جراحی که کردن بسیار راضی ام
۱۴۰۰/۰۱/۲۰دکتربسیار خوش اخلاق وباحوصله ای هستند.تشخیص شون هم عالیه
۱۴۰۱/۱۱/۲۳خیلی خوب بود خوش اخلاق و حاذق در درمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیار خوش رفتار
۱۴۰۱/۰۵/۰۵عمل سزارین دو قلویی پیششون انجام دادم به جرات مبتونم بگم بهترینو مجرب ترین دکتر دنیان کارشون حرف نداره بسیار مسولیت پذیر مهربان من با اینکه اورژانسی عمل شدم اینقد بهم آرامش دادن و که عمل سزارینم شد بهترین عمل عمرم بعد از عملم خیلی خیلی راضی بودم کارشون حرف نداره همیشه دعا گوشون هستم خدا بهشون سلامتی بده دوسشون دارم خیلی زیاد
۱۴۰۱/۰۷/۱۸خانم دکتر خیلی خوب و دقیق هستم،بسیار راضی هستم از زایمانم و چقدر هم عالی بخیه میزنن،اصلا انگار نه انگار که برشی خورده،خیلی تمیز و مرتب و صاف
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر بسیار کاربلد مهربان و دلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۲۸از همه بابت عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بهترین دکتر هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۹از همه نظر عالی و درجه یک هستن ایشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۴من هیستروکتومی رحم شدم و مینی ابدو عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۲فوق الع
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۹/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸پنج طلاحرف نداری ی دونی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عالی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عالی ودلسوز
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بارداری
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بسیار صبور و محرمانه
۱۴۰۱/۰۲/۱۳هنوز نتیجه آزمایش هارو ندیدن
۱۴۰۳/۰۲/۰۸سزارین انجام دادم،عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۱واقعا خانوم دکتر کارشون حرف نداره من پیششون زایمان طبیعی کردیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷توسط ایشان سزارین شدم و 9ماه بارداری هم تحت مراقبت ایشان بودم.. واقعا دلسوز و بااخلاق و از نظر تجربه و علم هم استاد هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۵باردار هستم تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰با یه نسخه خوب شدم عالی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بهترین دکتر زنان که تاحالا من رفتم با روحیه مثبت و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عاااالی
۱۴۰۱/۰۴/۳۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰برای مشاوره
۱۴۰۲/۱۰/۱۷همسرم دو بار نزد خانم دکتر مراجعه کردند.بسیار با اخلاق ،حاذق و جراح عالی و با تشخیص نمونه هستند.
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالی و فوق العاده بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خیلی خانوم خوب و مهربون و متشخصی هستن و اصلا حس بد و معذب بودن نمیدن .
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵مراقبتهای بارداری رو پیش ایشون میرم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عفونت ک درمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴نامنظمی قاعدگی.درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷تحت نظر دوران بارداری هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر عالی ومهربان وخوش،اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۳برای زایمان مراجعه کردم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر عالی و مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۱۷زایمان سه زارین دستشون خیلی سبک بود ا
۱۴۰۲/۱۰/۰۹زایمان کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار دکتر مهربون و همراه هستند، با حوصله با صحبت بیمار گوش میدن، اصلا معطلی نداشتند و سر وقت خودم ویزیت شدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸زایمان طبیعی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸پنجه طلا
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۹کارشون خوبه فقط اخلاقشون تنده
۱۴۰۴/۰۷/۱۴کارشون درسته
۱۳۹۹/۰۷/۱۶دکتربسیارمهربان وباتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶فوق العاده خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۲/۰۲نتیجه ای که
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار عالی برای زایمان مراجعه کرده بودم خدا روشکر با دلسوزی ها و پیگیری های خانم دکتر بچم به دنیا اومد واقعا یک دنیا از ایشون ممنونم بسیار مهربان دلسوز و با آرامش هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۲در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۸بهترین متخصص زنان
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دکتر مهربان
۱۴۰۳/۰۵/۲۲نسبتا خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۲فوق العاده خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۲۴تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۷فوق العاده صبور و مهربان
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بادکتر سزارین داشتم عالی بود از هر نظر
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر خوبیه یکبار رفتم هنوز چیز زیادی نمیدونم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۱دکتر خیلی باحوصله و خوبی هستند من که تحت نظر ایشونم خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۱۱/۲۳خیلی خوب خوش برخورد با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹تحت نظر بودم در ۹ بارداری و زایمان عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸فاطمه جهانی
۱۴۰۳/۰۵/۱۰عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۲۴باردارم و خیلی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر عالی و درجه یک برای بارداری مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴تحت نظر و زایمانم با دکتر بود عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بله عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۲۵برای زایمان و بارداری تحت نظر ایشان هستم بسیار بااخلاق و مهربان هستند و در کار خود حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۰۳سلام و خسته نباشید من خیلی از خانم دکتر راضی هستم خانم دکتر خیلی خیلی مهربون هستن من که کلی هم باهاشون درد و دل کردم و با دل و جون به حرفم گوش کردن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر مهربان و خیلی دلسوزی هستند من تحت درمان باروری هستم چند ماهی هست با ایشون آشنا شدم خیلی ماه و انرژی مثبت هستند انشاالله استوار باشند
۱۴۰۰/۱۱/۲۰فوق العادس
۱۴۰۰/۰۷/۲۱دکتر مهربان .کاربلد .با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۱۶