دکتر نسترن دبیری شهابی، متخصص ترمیمی و زیبایی دندان در تهران، خدمات متنوع دندانپزشکی را با امکان نوبتدهی آنلاین ارائه میدهد.
دکتر نسترن دبیری شهابی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است. ایشان با بورد تخصصی از دانشگاه تهران و تجربه حرفهای از سال ۱۳۹۴، در تهران فعالیت میکنند. تمرکز دکتر دبیری شهابی بر درمانهای ترمیمی و زیبایی دندان است؛ از جمله اصلاح طرح لبخند، ترمیم پوسیدگیها و بازسازی دندانهای آسیبدیده. مراجعهکنندگان در تهران میتوانند از خدمات تخصصی ایشان بهرهمند شوند و برای دریافت مشاوره و درمانهای تخصصی مرتبط با سلامت و زیبایی دندان، به مطب واقع در تهرانپارس مراجعه کنند.
دکتر دبیری شهابی با بهرهگیری از دانش روز و رعایت اصول علمی، راهکارهایی برای حفظ سلامت دندان و بهبود زیبایی لبخند ارائه میدهد. خدماتی مانند ترمیم دندانهای شکسته یا پوسیده، سفید کردن دندان و ونیر کامپوزیت در مطب انجام میشود. همچنین امکان دریافت نوبتدهی آنلاین برای مراجعان فراهم شده است تا خدمات با سهولت بیشتری ارائه شود.
ایشان در زمینه دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در تهران فعالیت میکنند.
بله، امکان اخذ نوبت آنلاین برای مراجعه به مطب تهرانپارس فراهم است.
خدماتی مانند سفید کردن دندان، ونیر کامپوزیت و اصلاح طرح لبخند ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهرانپارس، خیابان خوشوقت، خیابان ۱۸۸ غربی، پلاک ۱، واحد ۱۳
ایشان از مهارت بالایی برخوردار هستند،کارشان رابادقت وصبوری انجام میدهند،فوق العاده مهربان وخوش بخور هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴باحوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خیلی با حوصله کار انجام دادند
۱۴۰۴/۱۱/۲۷دکتر بسیار ماهری هستند من دندونم پیش هر پزشکی رفتم بعد از پر شدن احساس درد داشت ولی کار ایشون یک هست بهترین مواد برای مریضاشون استفاده میکنن و خیلی ارام و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۸خانم دکتر بسیار حرفه ای و با تجربه بودند .همه نکات رو قبل از کار توضیح دادن و اینکه هیچ دردی حین کار حس نکردم .واقعا تجربه عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بسیار دقیق و با آرامش برایم کار انجام دادند
۱۴۰۴/۱۱/۱۴دکتر خوبی هستن فضای بسیار تمیز ارومی داشتن قبل از کار کاملا توضیح دادن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸ایشان بسیار دقیق و با حوصله و محترم هستن فوقالعاده دقیق و ظریف کار انجام میدن شخصا برای اولین بار در عمرم به دندانپزشکی رفتن علاقهمند شدم.حتما پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۳