دکتر مهرشاد رابط متخصص پوست، مو و زیبایی با شماره نظام پزشکی 86295 در تهران و منطقه شهرک غرب فعالیت دارد. آدرس مطب ایشان میدان صنعت، خیابان حسن سیف، خیابان دوم، پلاک 11 بوده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر مهرشاد رابط متخصص پوست، مو و زیبایی با شماره نظام پزشکی 86295 یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه درماتولوژی در تهران است. ایشان دارای بورد تخصصی بیماریهای پوست (درماتولوژی) هستند و سابقه فعالیت حرفهای ایشان همواره با بهروزرسانی دانش تخصصی همراه بوده است. دکتر مهرشاد رابط علاوه بر تخصص در درمان بیماریهای پوستی، در زمینه خدمات زیبایی و مراقبتهای پوست نیز تجربه و مهارت بالایی دارد.
مطب دکتر مهرشاد رابط در شهر تهران، منطقه شهرک غرب و در میدان صنعت، خیابان حسن سیف، خیابان دوم، پلاک 11 واقع شده است. این موقعیت جغرافیایی دسترسی مطلوبی را برای ساکنان غرب تهران فراهم میکند. ایشان خدمات متنوعی از جمله لیزر موهای زائد، لیزرهای درمانی، کاشت مو، مراقبتهای پوستی و انواع تزریقها را ارائه میدهند. حضور دکتر مهرشاد رابط در آکادمی اروپایی درماتولوژی نیز نشان از پیگیری علمی و ارتباط با مجامع بینالمللی دارد.
طبق نظر بیماران، دکتر مهرشاد رابط بهخاطر تشخیص دقیق، مشاوره جامع و رفتار محترمانه شهرت دارد. بسیاری از مراجعهکنندگان از کیفیت خدمات زیبایی و درمانی و همچنین پاسخگویی کامل ایشان رضایت دارند. بیش از ۹۵٪ بیماران، دکتر مهرشاد رابط را به دیگران توصیه کردهاند. این میزان رضایت بالا، نشاندهنده تعهد حرفهای و اخلاقی ایشان است.
دکتر مهرشاد رابط با ارائه خدمات تخصصی پوست و زیبایی در تهران، گزینهای مورد اعتماد برای بیماران جوان و بزرگسال محسوب میشود. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعین فراهم است. در جمعبندی، نام دکتر مهرشاد رابط به عنوان متخصص پوست در شهر تهران و منطقه شهرک غرب با خدمات متنوع درمانی و زیبایی، انتخابی مطمئن برای متقاضیان سلامت و زیبایی پوست به شمار میآید.
دکتر مهرشاد رابط متخصص پوست، مو و زیبایی (درماتولوژی) با بورد تخصصی است.
مطب ایشان در تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، خیابان حسن سیف، خیابان دوم، پلاک 11 قرار دارد.
بله، امکان رزرو نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
خدمات شامل لیزر موهای زائد، لیزرهای درمانی، کاشت مو، مراقبتهای پوستی، تزریق بوتاکس و سایر خدمات زیبایی و درمانی پوست است.
بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را توصیه کردهاند و رضایت بالایی از تشخیص و درمان دارند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سلام یک روز قبل از مراجعه از مطب ایشان تماس گرفتن و فرمودند که حدود دو تا سه ساعت معطلی دارید برای ویزیت. وقت برای همه ارزشمند هست نوبت رو با توجه به روند دو تا سه ساعت معطلی کنسل کردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹ریزش سکه ای تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۰۷من دو جلسه خدمتشون رسیدم مشکل اصلیم اکنه و جوش بود همچنین لکه خیلی راضی ام چون جوش ها ی صورتم برطرف شده لکه ها هنوز هستن که ایشون پیشنهاد لیزر دادن راضی ام
۱۳۹۹/۱۰/۲۷واقعا کاربلد هستند و به محض اینکه ببیننتون میتونن مشکلتون رو تشخیص بدن و برای درمانش اقدام کنند
۱۳۹۹/۰۶/۱۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۶مشکل پوست سر داشتم و در حال حل سدن است
۱۳۹۹/۰۳/۰۷ریزش مو داشتم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵حساسیت پوستی به لیزر وداروهای که دکتر قبلی بهم داده بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۲مشکل اگزما داشتم و درمان ایشون عااااالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۳عالیست
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ریزش مو
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۸باسلام.چند سال به خاطر آکنه و جوش درگیر بودم و بهترین متخصصین پوست رو انتخاب کردم و دوره درمانشون رو ادامه دادم.ولی نتیجه نگرفتم.تا اینکه مراجعه کردم به دکتر رابط ، واقعا در زمینه پوست مخصوصا جوش و آکنه شدید که خودم درگیرش بودم ، حرف برای گفتن دارن.اینکه تو نظرات فیدبک منفی راجع به معطلی و شلوغی میدن طبیعیه، اگه هدف فقط درمان باشه میشه صبر کرد.من از ساعت 7 تا 10و نیم منتظر موندم ویزیت شدم. وقتی نتیجه میگیری با ارزش میشه معطلی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷برای جوشهام رفتم پیش ایشون.یک ماه و نیم دارو مصرف کردم خیلی بهتر شدم ولی هنوز درمان کامل نشده
۱۴۰۳/۰۸/۰۹بسیار مهربان و با سواد
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بسیار دکتر خوبی هستن من با یک نوبت ویزیت پوستم عالی شد خدا خیرش بده
۱۳۹۹/۰۵/۲۶در دیدار اولیه رضایت داشتم الان در حال مصرف داروها هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵فقط میتونم بگم عالی، فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۰۴مشکلات دوستی عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۱۴دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۶مشکل شوره و خشکی داشتم که بهترین و دقیق ترین تجویز رو انجام دادن
۱۴۰۲/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۳۰مو راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۰۷دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳عالیییی
۱۴۰۲/۰۹/۰۹عالی هستند دکتر.
۱۴۰۴/۰۹/۰۷من برای ریزش مو مراجعه کردم دکتر خیلی خوب راهنمایی کردن با توجه به داروهایی که مصرف میکنم دارو برام نوشتن که این خیلی برای من مهم بود تداخل نداشته باشن.شاید فک کنین اغراق میکنم اما من ساعت ۴ رفتم مطب و ساعت ۹ ویزیت شدم اگه نوبت گرفتین این تایمم در نظر بگیرین منشی ها خوب و خوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۳با درود پسرم برای حساسیت پوستی و جوش صورت مراجعه کردن که با تشخیص و تجویز مناسب ظرف یک هفته خوب شدند ...با سپاس از آقای دکتر رابط
۱۴۰۵/۰۲/۲۳پسوریازیس دارم که تحت درمان ایشان هستم و خدارو شکر مشکل من حل شده و راضی هستم. مشکل ریزش مو هم دارم که نسخه ایشان برای من خوب بوده و وضعیت بهتری دارم. در کل دکتر بسیار مهربان، با دقت و انرژی مثبت هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۴سلام بسیار بسیار خوب.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹برای ریزش موی مردانه مراجعه کرده بودم و دکتر ۴ جلسه پیآرپی و مزوتراپی همراه با محلول خاص ریزش مو، تونر و فیناستراید تجویز کرد. ایشون خوشبرخورد هستند و با مصرف داروی ضد ریزش و ۲ جلسه پیآرپی و مزوتراپی منظم از کل ۴ جلسه بدون در نظر گرفتن محلول تا حدی تغییر رو متوجه شدم ولی اگر تاثیر محلول و تونر رو هم اضافه کنید نتیجه بهتری می گیرید.
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بسیار دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۰۱من برای کنترل چربی پوست وچند تا زائده زیر پلک چشمم رفتم پیش ایشون خوب بود ومشگلم حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر بسیار حرفه ای هستند و با نگاه مشکل را تشخیص دادند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳بسیار دکتر توانمندی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵تشخصیص و برخورد دکتر خیلی خوبه. فقط معطلی زیاد داره اما در کل همه چیز خوب بود. یک جلسه پیششون رفتم اما درمان داره جواب میده.
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار عالی چه در تشخیص چه درمان
۱۴۰۵/۰۳/۱۹در سه بار برای تمام بدن لیزر کردم که جواب گرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۲۹تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۵در ناحیه ی تناسلی مشکل پوستی داشتم و نتیجه اش خوب بود.
۱۳۹۹/۰۵/۱۹خیلی خوب تشخیص دادن و دقیقا در موعد مقرر خوب شدم.
۱۴۰۱/۰۶/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۳۰حساسیت پوستی،نتیجه فوق العاده عالی،ممنونم از طبابتشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۴پسوریازیس دارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶برای ریزش مو مراجعه کردم ، یک بیماری ژنتیکی رو عالی تشخیص دادن با اینکه برای ریزش رفته بودم ، کاملا کنترل شد ، ریزش مو ها هم خیلی کم شده و رشد داشته جاهایی که ریخته بود ، بی نظیر هستند ایشون
۱۳۹۹/۱۰/۰۳پزشک بسیار توانمند
۱۳۹۹/۰۶/۰۶تازه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸مشکل من تاول شدید در کف پا بود .که با تجویز محلول و کرم تا این لحظه بخشی زیادی از تاول از بین رفته است
۱۴۰۴/۰۳/۲۰پسوریازیس، تزریق زیر پوستی داشتم و دارو نوشتن که خ موثر بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۴جوشهای هورمونیه خیلی خیلی خفن زده بودم والان عالیم ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۹پسوریا پوستی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۸جوش چرکی کامل بر طرف شد
۱۴۰۱/۱۰/۲۲ژل گونه عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۶مدت زمان انتظار بسیار زیاد هست)شاید بیشتر از ۳،۴ساعت( ولی آقای دکتر بی نهایت حرفه ای هستن ،روی دستم اگزما و زخم شده بود با تزریق کورتون روی دستم بهبود یافت.
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۳عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۰۸مشکل لک پوستی داشتم که با تجویز داروهای ایشان خیلی بهترشدم
۱۳۹۹/۰۷/۲۳عالی هستند از نظر تشخیص و درمان
۱۴۰۵/۰۲/۰۹درمان موفق ریزش مو داشتم تشکر
۱۴۰۲/۰۸/۱۴بدک نی
۱۴۰۰/۰۱/۲۴من از رو نظرات، جناب دکتر رو انتخاب کردم و واقعا راضی هستم . مشکل پوستی داشتم که دکتر قبلی اشتباه تشخیص داده بودند و باعث نگرانیم شده بود . دکتر بسیار حرفه ای و بینظیر.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خیلی با سواد و عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۵من یک جلسه ویزیت شدم اولش میترسیدم بابت قرص هایی که دکتر تجویز کرده بودن ولی بالاخره سروع شروع کردم و خدارو شکر خیلی بهتر شدم بعد یک هفته استفاده
۱۴۰۴/۰۷/۲۹رفتار محترمانه و کاربلد
۱۴۰۵/۰۳/۰۲در حال درمان تا الان نتیجه خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار دکتر با تجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۵بهترین دکتر پوست باسواد و با تجربه که من پیش چندتا دکتر تخصص پوست رفتم نتونستند بیماری پوسریازیسم رو درمان کنند اما دکتر رابط با اولین ویزیت بیماری من رو خاموش کردند.تشکر ویژه دارم از آقای دکتر عزیز
۱۳۹۹/۰۵/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۴بسیار دکتر باسواد و کار بلدی هستند..
۱۴۰۰/۰۱/۰۳زمانبندی نامناسب تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خوب بوده
۱۴۰۱/۰۲/۲۸جوش صورت و اگزما دست
۱۴۰۴/۱۱/۱۰برای جوش صورت که خیلی خیلی تاثیر داشت از راه دور دست بوسشون هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷در تشخیص بسیار ماهر هستند
۱۳۹۹/۰۳/۳۱من بار اولی بود که رفتم پیش شون انشاالله نتیجه بگیرم
۱۳۹۹/۰۴/۰۳عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ایشون بی نظیرن
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۷عالییییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۷فعلا هیچ
۱۴۰۴/۰۲/۱۵حساسیت پوستی شدید. درحال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۳۰سلام بنده با داشتن بثورات پوستی اخیرا مراجعه و یک هفته است دارو مصرف می کنم باید دو ماه مصرف و سپس مراجعه کنم .هنوز نمی توانم اظهار نظر خاصی داشته باشم.
۱۴۰۴/۰۴/۲۳گزمای پوستی .نتیجه عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۴پوستی خوب
۱۴۰۲/۰۸/۲۶برداشت خال، بسیار عالی انجام شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۵/۰۹مشکل جوش و تیرگی پوست صورت داشتم،عالی شده الان
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دکتر عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴واقعا دکتر کار بلدی هستن...
۱۴۰۱/۰۷/۲۸در رمینه پوست برای من بسیار عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۱موقع مراجعه به کلینیک خود ایشون حضور نداشتن و توسط پزشک دیگه ای معاینه شدم و هیرفیلر تزریق کردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دلسوز و پیگیر فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۸متخصص بسیارمسلط و بادانش مخصوصادردرمانهای پوست و مو
۱۴۰۳/۰۷/۰۹ریزش مو در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴از نظر طبابت ایشان خوب هستند ولی در مطب مدیریت مناسب نیست بطور مثال ، بنده یک ساعت پشت درب مطب ایشان ایستاده بودم ، به دستور پرسنل
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عالی بودند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۲عالی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲سلام و عرض ادب دکتر خوبی هستن و خوش برخورد و برای تشخیص وقت میزارن و فعلا که دارو برام تجویز کردن امیدوارم که نتیجه بخش باشه داروهایی ک دادن تا حالا بقیه دکترا برآن تجویز نکردن جدید ترین دارویی ک دکتر برام نوشتن داروی محلول دست ساز خودشون هست
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عالیییییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷خیلی مسلط هستند،تحت درمانم و نتیجه خیلی خوبی داشته.
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۵درمان جای جوش که خیلی در این کار حرفه ای اند
۱۴۰۲/۰۹/۰۳با سلام خارش پوست دست و پوسته شدن کف سر برای اولین بار بود ویزیت شدم کف سر درمانش خوب بود ولی کف دست هنوز خارش هست شاید تا دو هفته تاثیر دارو مشخص شود
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالییی
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ریزش مو
۱۴۰۲/۱۲/۰۷بهترین دکتر زیبایی ایران
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بیماریها را دقیق تشخیص دادن و معالجات در حال انجام است.
۱۴۰۴/۱۰/۱۸بسیار دکتر خوش اخلاق واز هر لحاظ حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خوب عالی . وقت میگذارن برای بیمار و بسیار با ادب .
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴بسیار باسواد و با حوصله ویزیت و معاینه کردن خیلی راضی بودم فقط بیوپسی رو خیلی گرون گفتن مقدور نبود برام انجام بدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۸برای جوش و جای جوش مراجعه کردم . عالی بود و کاملا درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰مو خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸پسوریازیس خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالی بود دکتر بسیار با حوصله و مسلط هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲فوق العاد خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۶واقعا دکتر متخصص و بینظیر هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بیماری پوستی داشتم در حال طی دوره درمان هستم.
۱۴۰۳/۱۱/۰۶تازه یه ویزیت رفتم و تحت درمانم باید ببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۵/۰۹خوش برخورد وواقعا با دانش
۱۴۰۳/۱۲/۱۶اگز ما
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بسیار بی اخلاق هم خودشون هم کارمندا برای ریزش موهای من کاری نکردن و متکی بودن به مزوتراپی تو خود مطبشون.
۱۴۰۵/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۲جراحی سینه وشکم انچام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰پروسه درمان کامل نشده
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بسار با سواد
۱۴۰۰/۰۲/۰۵راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳اگزما تحت درمان ایشان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۱ریزش مو
۱۳۹۹/۰۸/۰۳خالهای عروقی قرمز داشتم سوزوندم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲جز اینکه بیمار خیلی معطل میشه و حداقل سه ساعت از وقت تعیین شده بیشتر معطل میشه، بقیه موارد خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۸ریزش مو.خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳سلام.دکتررابط خیلی عالی در تشخیص و درمان.من دو ماهه ک زیر نظر هستم و تا الان بسیار مشتاق ب ادامه معالجه هستم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خانم دکتر زحمت کشیدن و بامهارت و دانش بالایی که دارن سرطان سینه من رو درمان کردن،در اخلاق و تواضع که بی نظیرن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲ریزش مو/
۱۳۹۸/۱۰/۰۷نزدیک به 12 سال مشکل جوش داشتم که 1 سال تحت درمان ادکتر رابط هستم و پوستم عالی شده
۱۳۹۹/۰۵/۰۸بیماری ویتلیگو
۱۳۹۹/۰۶/۱۰سلام بنده مشکل تغییر رنگ پوست داشتم هنوز یک هفته اس درمان شروع کردم امیدوارم جواب بده
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتر مهرشاد رابط یک دکتر فوق العاده و متخصص و بی نظیر و در عین حال فوقالعاده جنتلمن هستند
۱۳۹۹/۰۶/۲۵من پوست دستم بود اگزما داشتم واقعا کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲آکنه داشتم درمان شد جاشم از بین رفت
۱۴۰۴/۰۷/۱۰جوش صورت درمان شد
۱۴۰۱/۰۷/۱۷لکه های زیادی روی پوستم بود یکبار رفتم ویزیت شدم فعلا دارم دارو مصرف میکنم داروهام تمام شد باید برم تا اینجا که راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۱۰بسیار متخصص و حاذق
۱۳۹۹/۰۴/۰۷خارش پوستی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دقیق محترم و علمی
۱۴۰۲/۰۸/۰۲اگزما داشتم عااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸پزشکی بسیار حاذق و پر تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۱۹جوش صورت
۱۴۰۰/۰۷/۱۰سلام من پوستم منافذ بازداشت وبافرکشنال نتیجه خوبی گرفتم و ممنون ازآقای دکتروتیم خوبشون
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکتر خوبی هستن اما اصلا اجازه صحبت و سوال پرسیدن ندادن
۱۴۰۴/۱۰/۳۰عالی، خیلی راضی بودم، ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۷برای جوش صورت به ایشان مراجعه کردم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بهترین پزشک روی زمین
۱۴۰۳/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۵ساام کار آقای دکتر عالی بود و به دیگران هم توسیه میکنم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹برای ریزش مو رفتم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خارش شدید بدن از هیچ پزشکی نتیجه نگرقتم ایشون معالجه کردن
۱۳۹۹/۰۵/۳۰مشکل هورمونی و پوستی داشتم که ایشون انقدر تو کارشون تبحر دارن اصلا عاااااالی واقعا عااالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰بهترین دکتر پوست ایران ! بخاطر جوش صورت لنفاوی های سر و صورتم داشت بزرگ میشد ! آقای دکتر خیلی راحت و با یک نسخه کل صورت منو صاف صاف کرد ! خیلی راضی ام و خوشحالم که به آقای دکتر رابط مراجعه کردم - - و حالا در حال درمان موهای سرمم، چون ریشه های ضعیفی داشت و الان دو ماهه آقای دکتر نسخه دادن و واقعا حرف نداره و خیلیییی بهتر شده موهام و مطمئنم از این هم خیلی خیلی بهتر گیشه در آینده....
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عالییی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸خلاصه، تشخیص عالی-درمان عالی- اخلاق عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳مشکل پسوریازیس. در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بسیار با تجربه و دقیق
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۴تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶سلام مشکل حساسیت داشتم وخشکی پوست که درمان شدم ایشون پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۲مشکل ریزش مو-نتیجه قطع 80درصدی ریزش موهام
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خصوصیت ایشون اینه که کاملا بیمار رو در روند درمان شریک میکنه و اطلاعات کافی در اختیارش میذاره
۱۳۹۹/۰۶/۱۹بی نظیرند
۱۳۹۹/۰۸/۰۷در راطه
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالییی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بسیار حاذق.خوش اخلاق. باهوش و مسلط هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۱تحت درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۶زمان انتظار ب شدت زیاده و اصلا یک ساعتی ک منشی هماهنگ میکنه نیست تو فکر حداقل ۳-۴ ساعت انتظار برا ویزیت باشین. دکتر زیاد اجازه صحبت بهتون نمیده و هزینه خدمات به نسبت گرونه . فعلا دارو گرفتم برا ریزش مو تا ببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار دکتر خوش برخورد،تشخیص خوب،در حال درمان پزوریازیس.
۱۴۰۳/۱۱/۱۶همسرم مشکل پوستی داشت که با داروهای دکتر رابط براشون تجویز کردند در زمان کم درمان شد ، ایشون واقعا برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱پوست صورتم دچار اگزمای شدید شد دوبار دکتر رفتم خوب نشد .پیش دکتر رابط اومدم بانسخه ی ایشون خیلی خوب شدم هنوز داروهام مونده باید تاآخر ادامه بدم.راضیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر بسیار با سواد و دقیق و البته دلسوز معطلی مطب خیلی زیاد توصیه میکنم آخر هفته نرین چون بیشتر معطل میشین بیوپسی انجام شده منتظر جواب هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۵ریزش مو داشتم که تحت درمان هستم و بسیار عالی جواب گرفتم و نه تنها قطع شد حتی رشد مجدد دارم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالی در ریزش مو راضیم
۱۴۰۲/۰۸/۱۲مشکل پوستی، خیلی با حوصله و بادقت من از ایشون بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۲برای ریزش موهام مراجعه کردم ، واقعا نتیجه داد
۱۴۰۴/۰۵/۱۶حساسیت پوستی داشتم با یه نسخه خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۰عالی . تشخیص عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۹واقعا عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۹توانمند در کاشت مو
۱۴۰۱/۰۱/۱۲تشخیص و درمان لکن پلان
۱۴۰۲/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۶من یه هفته پیش دخترمو برای اکنه شدید صورتش بردم تا الان خیلی خوب جواب داده راضیم فعلا
۱۴۰۴/۰۷/۱۳پوستی سق
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بهترین دکتری که رفتم پیشش خیلی خوش برخورد و با تجربه
۱۴۰۳/۰۵/۰۳مادرم پسیورازیس حاد داشت و ایشون تشخیص دادن و بهبود پیدا کرد، در صورتی که دکتر قبلی تشخیص نداده بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۰مشکل ریزش مو و نتیجه نسبتا خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷زگیل روی دست داشتم در طول درمانم خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۱۲/۱۳در حال درمان خیلی راضیین
۱۳۹۹/۰۷/۲۰خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷در حال درمان
۱۳۹۹/۰۷/۲۱فوق العاده با تجربه و کارآمد!
۱۴۰۳/۰۴/۲۷برای ریزش مو مراجعه نمودم ، درمان مؤثر و ریزش مو متوقف شد .
۱۴۰۴/۰۸/۱۴برای جوش صورت مراجعه کردم و تحت درمانم فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸باسلام ریزش مو های دخترم بود که بعد از عمل جراحی صورت گرفته بود که دکتر کمک بسیاری کردند
۱۴۰۰/۰۶/۱۵خیلی گروه با شخصیت و پر انرژی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۵بنظرم عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۱تحت درمانم، رو بهبهبودی بوده اما به نظرم خیلی زیاد درمان طول کشید
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۰۲خوب اسکار جای جوش
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ریزش مو داشتم خیلی خوب جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵ریزش مو نتیجه خوب
۱۳۹۹/۰۴/۳۰در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۹درماتوفیت فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۸مدت زمان بیش از حد در خصوص ویزیت
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۰۲بسیار دانا و توانمند کادری مجرب و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خیلی دکتر خوب وباتجربه آن من که خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۹/۰۱پزشکی حاذق هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۸پسوریازیس و حساسیت پوستی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیارمسلط و باسواد هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۵گند بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴من مشکل ریزش شدید مو داشتم به طوری که واقعاناامید شده بودم وایشون ریزش من رو با داروهای عالی و توصیه هایی که فرمودند درعرض مدتی که گفته بودند درمان کردند
۱۳۹۹/۰۴/۰۸جوش صورت در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عالی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۴سالها پوست دستم بشدت خشک و زخم میشد با یک نسخه خیلی بهتر شد و الان چند ساله همون پماد رو سفارش میدم و استفاده میکنم
۱۴۰۱/۰۹/۱۵تشخیص سریع ایشون ، پسوریازیس ناخن و کف دست وپا شدیددد، بیماری ام درحال حاضر تحت کنترل شده
۱۳۹۹/۱۱/۱۲اکنه داشتم و ۲ ماهه درمان شده، امیدوارم برنگرده
۱۴۰۴/۰۶/۱۳خیلی خوب بودن مشکل شوره سر خیلی شدید پسرم کنترل شد با اولین نسخه و هنوز پیگیر درمانهای بعدی با ایشون هستیم بسیار راضی بودیم .
۱۳۹۹/۱۰/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۶لیزر موهای زائد اپوچی انجام دادم و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷سلام فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷