دکتر مهدیه خوشدونی متخصص زنان و زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی 124340 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در میدان توحید، ابتدای خیابان ستارخان، نبش کوثر یکم، ساختمان پزشکان کوثر، طبقه همکف واقع شده است.
دکتر مهدیه خوشدونی یکی از متخصصان زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی 124340 است که در شهر تهران فعالیت میکند. تخصص دکتر مهدیه خوشدونی در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای زنان، زایمان، نازایی و مشکلات مرتبط، موجب شده است بیماران بسیاری از نقاط مختلف تهران برای دریافت خدمات تخصصی به ایشان مراجعه کنند. مطب دکتر مهدیه خوشدونی در منطقه ستارخان، میدان توحید و ابتدای خیابان ستارخان، نبش کوثر یکم در ساختمان پزشکان کوثر طبقه همکف واقع شده است و دسترسی مناسبی برای مراجعهکنندگان فراهم میکند.
دکتر مهدیه خوشدونی به عنوان متخصص زنان و زایمان، خدماتی مانند تشخیص تا درمان قطعی اچپیوی، لیزر درمانی به کمک دستگاه انجلا CO2، لیزر موهای زائد، پلاسما تراپی برای عفونتهای مکرر، دستگاه کولپوسکوپی، سونوگرافی، کربوکسی تراپی، درمان کامل زگیل تناسلی، سفید کردن واژن، تزریق ژل و لابیاپلاستی را با بهرهگیری از تجهیزات بهروز ارائه میدهد. ایشان دارای مدرک تخصصی زنان و زایمان هستند که این موضوع اعتبار علمی و مهارت حرفهای دکتر مهدیه خوشدونی را برای بیماران اثبات میکند.
بیماران دکتر مهدیه خوشدونی اغلب از تشخیص دقیق، برخورد محترمانه و ارائه راهکارهای نوین درمانی رضایت بالایی ابراز داشتهاند. بسیاری از مراجعهکنندگان به ویژه به مجهز بودن مطب و پاسخگویی مناسب پزشک اشاره کردهاند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است تا به راحتی زمان ویزیت خود را انتخاب کنند.
دکتر مهدیه خوشدونی، متخصص زنان و زایمان در تهران، با تکیه بر دانش روز و تجهیزات پیشرفته، آماده پذیرش بیماران در مطب ستارخان است. با توجه به شماره نظام پزشکی 124340 و سابقه تخصصی، ایشان یکی از گزینههای مطمئن برای مراجعه در حوزه سلامت زنان در تهران محسوب میشوند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان توحید ابتدای خیابان ستارخان نبش کوثر یکم ساختمان پزشکان کوثر طبقه همکف
مشکل زنان داشتم کارو برخوردش عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۴بارداری بهترین پزشک مهربان خوش اخلاق باسواد متعهد
۱۴۰۳/۱۱/۰۳سلام خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار عالی. مهربان و با حوصله. برای مراجعین به اندازه کافی وقت میگذارند
۱۴۰۱/۰۹/۰۸دکتر با حوصله ای هستن .تشخیص ایشون عالی بود با داروها زود خوب شدم .عفونت داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱کیست در حال درمان منشی برخورد نامناسب
۱۴۰۴/۰۱/۰۴دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خوب بودن
۱۴۰۲/۱۲/۰۲دکتر بسیا
۱۴۰۳/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۳بهترین خاطره از دوران بارداری و زایمان رو خانم دکتر برای من رقم زدن هیچوقت لطف و مهربونیشون از ذهنم پاک نمیشه .بی شک بهترین پزشک زنان هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۱در مرحلهی دوم درمانم و هنوز از نجویز ایشان نتیجه نگرفتهام.
۱۴۰۳/۰۸/۰۸خیلی مهربون بودن من خیلی میترسیدم اما ایشون با مهربانی رفتار کردن و کمک کردن من راحت باشم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عفونت داشتم و تحت درمانم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۷دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عالی ، بسیار وقت میزارند برای هر بیمار
۱۴۰۳/۰۵/۰۳من همسرم بدلیل خشکی واژن به ایشون مراجعه کردند وبسیار راصی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۲من عفونت داشتم خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴خوب و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عاای بودن
۱۴۰۱/۱۱/۰۴دکترباحوصله و خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۵در مراحل درمان هستم راضی هستم ،مهربان و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دکتر بسل
۱۴۰۲/۰۸/۲۹مشکل عفونت و عالی شد و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶مشکل عفونت داشتم برطرف شد خداروشکر
۱۴۰۳/۱۱/۱۱درحال درمانم عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳پزشک عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸یکبار رفتم و در روند درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۳دکتر خوبی هستن راضی هستم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۴دکتر فوق. العاده کاربلد وماهری هستند. با اخلاق وبرای مریض بسیار عالی وقت میگذارند
۱۴۰۴/۰۳/۲۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۰تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۳/۱۰دکتر فوق العاده خوب ر مهربون وخوش برخورد برای جراحی مراجعه کردم ودر حال درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۶اولین بار و تحت درمان هستم .
۱۴۰۲/۰۷/۰۳دکتری دلسوز وخوشبرخورد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷تحت نظر دوران بارداری هستم
۱۴۰۱/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بسیا با حوصله
۱۴۰۲/۰۷/۲۵مهربون و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خوشبرهورد و با حوصله ومتجرب. برای درمان فیبروم رفتم که نیاز دیدند دوباره سونو انجام بدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۰برای چکاپ رفته بودم و مشکل بر طرف شد.
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بسیار صبوز
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بهترین دکتری که میتونم معرفی کنم
۱۴۰۱/۰۵/۳۰بسیار خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۲۱بسیار پزشک حاذق و باحوصلهای هستند.
۱۴۰۳/۰۵/۰۸بسیار با خوشرو. با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۰خیلی راحت و بدون استرس تونستم وقت بگیرم. دکتر با حوصله ای هستند. امیدوارم نتیجه بخش باشد
۱۴۰۱/۱۱/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۷خیلی با حوصله هستن تحت درمانم کیست دارم ..باید دید اما از نظر برخورد آکی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عالی هم در علم عالی اند هم در اخلاق
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بی نظیر و مهربون
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خیلی خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۱۱دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۲۷بارداری
۱۴۰۴/۰۱/۰۹خانم دکتر برخورد خوبی نداشتن....
۱۴۰۵/۰۲/۲۴سلام در زمینه عفونت مراجعه کردم و رضایت داشتم
۱۴۰۲/۱۲/۲۶خانم دکتر خیلی با حوصله و بااخلاق و باسواد هستند و وقت کافی و مناسب برای ویزیت بیمار میذارن که این یک مزیت عالی حساب میشه
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار خانم دکتر با اخلاق وصبور و مهربان ومن خودم از معاینه مینرسیدم ایشون خیلی با ظرافت و باحوصله ایشون کار و انجام دادن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۸من برای اولین که رفتم پیششون از صبوری و حوصله ای که داشتن و برای من وقت گذاشتن و مشکلم و حل کردن خوشم اومدم و دیگه برای همیشه انتخابشون کردم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بسیلر دکتر خاذق و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۰دکتر فوق. العاده کاربلد وماهری هستند. با اخلاق وبرای مریض بسیار عالی وقت میگذارند
۱۴۰۴/۰۳/۲۶عالی چ
۱۴۰۴/۰۱/۳۰تحت درمانم هستم ولی دکتر خوش برخوردی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۲زایمانم با ایشون بود و عااااالی بودن
۱۴۰۱/۱۲/۲۰خانم دکتر بسیار خانمم مهربون و خوش اخلاق و با حوصله هستن خانما خیالتون راحت کاملا با حوصله و با تجربه هستند و مشکلم حل شد خدا خیرشون بده️
۱۴۰۳/۰۹/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۷فیبرم رحم تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی محترم دقیق همیشه نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار صبور و مهربون هستن و با ارامش کامل تمام سوالات رو جواب میدن. واسه عفونت های مکرر رفتن پیش خانم دکترعزیز
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار عالی و صبور
۱۴۰۲/۱۱/۱۰فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خوب هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۶باردارم ...
۱۴۰۱/۰۳/۲۲مشکل خاصی نبود
۱۴۰۳/۰۹/۱۹یک بار ویزیت شدم هنوز تشخیص نهایی نداده اند
۱۴۰۳/۰۸/۳۰تبخال تناسلی داشتم رفع شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عالی هستن و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۵/۰۷عالی بوده
۱۴۰۳/۰۷/۲۸مشکلات زنان
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خیلی با حوصله و دقیق هستن و مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۱۷باردار هستم
۱۴۰۲/۰۲/۲۳دلسوز و بسیار درک بالایی دارند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دکتر بسیار دلسوز و کاربلدی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵چند بار برای چکاپ پ تست پاپ اسمیر، خودشون خیلی صبور و پر حوصلهن، اما برخورد منشیشون باعث شد دیگه نرم، الان یه هفتهس مشکل دارم حوصله منشی رو ندارم!
۱۴۰۴/۰۵/۰۸ایشون بسیار حاذق و صبور هستن واقعا دلسوز و مهربان و در کنار طبابت همانند دوست شنونده
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بسیار دکتر با حوصله و خوش اخلاق و مهربانی هستند . و معاینات بسیار خوبی هم انجام میدن
۱۴۰۲/۰۶/۰۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۵بسیار خوش برخورد درمان عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۱سلام خانم دکتر قرص فماتی چی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسبار آروم
۱۴۰۲/۱۰/۰۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۷دکتر بسیار دقیق و با حوصله هستن و همیشه از ایشون نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰هنوز هیچی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بسیار دکتر با حوصله ؛ دقیق و با تشخیص درست میباشد ، من بسیار راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۲/۱۰دکترخوش اخلاق وصبوری هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۷دکتر خوبین
۱۴۰۴/۰۸/۰۵مراقبت بارداری
۱۴۰۲/۰۳/۱۹خیلی خوب و با دقت و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۷بسیار با حوصله و خوش برخورد و همچنین تشخیص درست.
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱بسیار با حوصله، خوش برخورد ، با علم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵بسیار باحوصله
۱۴۰۲/۰۶/۲۰بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۶عفونت داشتم خوب شدم عالی بودن خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار مهربان و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خانم دکتر با حوصله ارامش میده واقعا به بیمارش
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عالیییییی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹در حال درمان هستم. باید دید نتیجه چطور میشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دکتر مهربان و صبوری هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۸دکتر بسیار خوش برخورد و دلسوز
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دکتر عالی و بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بسیار عالی و خوش اخلاق باسواد علمی بالا
۱۴۰۴/۰۱/۰۲بسیار با صبر و حوصله و تجویز دارو درست
۱۴۰۴/۰۲/۰۸برخورد خوب و با دقت
۱۴۰۴/۰۸/۱۰کاملا صبور و خوش اخلاق بودن موقع زایمان من تجربه ی اولم بود ولی راحت و بدون استرس پیششون زایمان کردم و من و کمک کردن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار از دکتر راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۴در طی دور
۱۴۰۳/۰۲/۱۰بسیار عالی و با حوصله بودن و تمام سواللتو کامل پاسخ دادن ، عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۹فرزندشون تو سالن انتظار بودند، هم منشی رو اذیت می کردند هم سر و صدا
۱۴۰۲/۰۷/۰۱ایشون دکتر خیلی حاذقی هستند و مهربان و خوش برخورد و با تجربه چکاب سالیانه
۱۴۰۲/۱۱/۱۷راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عمل سزارین خیلی عالی پیش خانوم دکتر داشتم خیلی زود بخیه هام جوش خورد
۱۴۰۴/۰۸/۱۸با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۰۲خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بارداری
۱۴۰۳/۰۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۴دکتر حاذق و مهربون ️
۱۴۰۲/۰۹/۱۸باردارم تحت نظرم بسیار صبور هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۳من خونریزی داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳سلام من دوسال پیش نزد ایشان عمل کردم و الان هم در ماه هشتم بارداری و زیر نظر ایشان هستم بسیار صبور و با حوصله و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۶فعلا هیچی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی هستن بسیار دقیق و مهربان و لاحوصله
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳راضی بودم
۱۴۰۲/۰۱/۱۰خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۶تازه ویزیت شدم ولی با حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عالی بودن مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۱پیش ایشون دوره بارداری و زایمانم رو طی کردم، با وجود اینکه رشد بچه مختل شده بود و نارس بدنیا اومد و خودم هم یه فیبروم بزرگ داشتم، ایشون بسیار با حوصله و مهارت زندگی خودم و بچه رو نجات دادن. واقعا از هر نظر عالی، انتخاب اول و آخرم برای پزشک زنان ایشون هستن
۱۴۰۲/۱۱/۳۰دکتر بسیار خوبیه تشکر از ایشان
۱۴۰۴/۰۷/۱۴راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶تازه دارو گرفتم ازشون هنوز مصرف نکردم
۱۴۰۲/۱۰/۰۹مشکل زنان و زایمان داشتم ولی دوبار که رفتم جواب عالی گرفتم.دستشون شفا میده.هم خوش برخورد.هم خوش اخلاق.هم باسواد
۱۴۰۴/۰۲/۰۸فعلا برام آزمایش نوشتن باید ببرم نشون بدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۰عالی بودش
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خانم دکتر حاذق و مهربان
۱۴۰۳/۰۸/۱۲من تمام دوره بارداری را پیش ایشان بودم خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵دارای عفونت شدید هستم که هنوز تحت درمان هستم اما در گذشته مشکل دیگری نیز داشتم که با درایت ایشان و خواست خداوند حل شد.
۱۴۰۳/۰۴/۲۰تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۱/۱۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی عفونت
۱۴۰۲/۱۲/۲۶خانم دکتر خودشون با اخلاق هستن، ولی منشیشون واقعا باید تجدید نظر کنن توی رفتارشون
۱۴۰۲/۰۳/۰۵بهترین هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتر ص
۱۴۰۳/۰۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عمل لا
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۲/۱۶من فقط یک جلسه پیش ایشون رفتم، خیلی برای مریض وقت میذارن و اصلا استرس نمیدن و خیلی آرامش دارن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار عالی و بااخلاق.من مدتها بیمارشون بودم.زایمانم هم توسط ایشون انجام شد
۱۴۰۴/۰۱/۳۱باعلائم خونریزی شدید وممتد مراجعه کردم خوشبختانه با تشخیص صحیح خانم دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر بسیار مهربان و با حوصله ای هستن وقت زیادی برای بیمار میزارن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸واقعا عالین تو زمینه زنان
۱۴۰۴/۰۵/۲۰حوصله توضیح ندارم
۱۴۰۳/۰۳/۰۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتری بسیار محترم و با اخلاق و متخصص
۱۴۰۳/۰۳/۰۵خوش برخورد.. کار دقیق... نوبت دهی آسان
۱۴۰۱/۱۰/۲۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۷