عمل افتادگی چشم برای پدر من انجام دادند با توجه به سن بالا پدرم ۸۸ سال، خیلی عالی بود.. من تا آخر عمرم دعاگو و ممنونشون هستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
جراحی چشم کارش بیشته
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
سلام دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
چشم ویروسی همسرم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
از لحاظ تخصص تشخصی و در مان بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
دلسوز و خوش صحبت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
من برای خشکی چشم وتاری دیدم رفتم پیششون دارو دادن دارم استفاده میکنم فعلا که خوبم حالادوره درمانم سه هفته هست ولی تااینجا که یک هفته ست رفتم پیششون خوبه،برخوردشون عالی خیلی وقت گذاشتن برای معاینه وتوضیحات کامل دادن بهم درمورد بیماری
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
فوق العاده
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
تو بیمارستان امام حسین پذوتز چشم برام گذاشتن پشت چشمم و عالی بود خداروشکر
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
بسیار با اخلاق هستند. معاینه را با دقت و با تخصیص زمان کافی انجام دادند. با بیمار ارتباط خوبی برقرار می کنند.
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عمل افتادگی چشم برای پدر من انجام دادند با توجه به سن بالا پدرم ۸۸ سال، خیلی عالی بود.. من تا آخر عمرم دعاگو و ممنونشون هستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰جراحی چشم کارش بیشته
۱۴۰۴/۰۵/۰۷سلام دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷چشم ویروسی همسرم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱از لحاظ تخصص تشخصی و در مان بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۹دلسوز و خوش صحبت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲من برای خشکی چشم وتاری دیدم رفتم پیششون دارو دادن دارم استفاده میکنم فعلا که خوبم حالادوره درمانم سه هفته هست ولی تااینجا که یک هفته ست رفتم پیششون خوبه،برخوردشون عالی خیلی وقت گذاشتن برای معاینه وتوضیحات کامل دادن بهم درمورد بیماری
۱۴۰۵/۰۲/۲۸فوق العاده
۱۴۰۴/۰۵/۱۹تو بیمارستان امام حسین پذوتز چشم برام گذاشتن پشت چشمم و عالی بود خداروشکر
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار با اخلاق هستند. معاینه را با دقت و با تخصیص زمان کافی انجام دادند. با بیمار ارتباط خوبی برقرار می کنند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خیلی د
۱۴۰۴/۰۳/۲۱