تهران اقدسیه ، ابتدای بلوار ارتش ، ورودی اراج، خیابان 22 بهمن، روبروی بیمارستان نیکان، دی کلینیک تخصصی نیکان، طبقه پنجم، اتاق ۵۰۹
کرج خیابان بهشتی - بین چهار راه طالقانی و میدان شهدا - بعد از زیر گذر - جنب بانک آینده - برج آراد - طبقه ششم
دکتر مسعود افشاری پزشک و متخصص تغذیه و رژیم درمانی با شماره نظام پزشکی 47458 در تهران و کرج فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از هر دو مطب ایشان در منطقه اقدسیه تهران و خیابان بهشتی کرج فراهم است.
دکتر مسعود افشاری پزشک و متخصص تغذیه و رژیم درمانی است که با شماره نظام پزشکی 47458 در تهران و کرج فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک دکترای تخصصی (Ph.D) علوم تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دکترای حرفهای پزشکی (MD) از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان میباشند و همچنین گواهی عالی بهداشت عمومی (MPH) را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کردهاند. دکتر مسعود افشاری علاوه بر تخصص در حوزه تغذیه، در زمینه زیبایی اندام و لاغری نیز فعالیت دارد و به عنوان سرپرست کمیته تغذیه فدراسیون پزشکی ورزشی ایران شناخته میشود. عضویت ایشان در انجمن مشاوران چاقی آمریکا، انجمن پیشگیری و درمان چاقی ایران، و انجمن دیابت ایران نشاندهنده اعتبار و تجربه بالای او در زمینههای مرتبط با تغذیه و چاقی است.
مطب دکتر مسعود افشاری در تهران، منطقه اقدسیه واقع شده است؛ آدرس دقیق مطب ایشان: اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان 22 بهمن، روبروی بیمارستان نیکان، دی کلینیک تخصصی نیکان، طبقه پنجم، اتاق ۵۰۹ میباشد. همچنین بیماران ساکن کرج میتوانند به مطب ایشان در خیابان بهشتی، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، برج آراد، طبقه ششم مراجعه نمایند. هر دو مطب امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر را برای بیماران فراهم کردهاند.
دکتر مسعود افشاری با سابقه پژوهشی قوی و عنوان پژوهشگر برتر سال کشور، خدمات متنوعی در زمینه مشاوره تغذیه درمانی، رژیمهای لاغری، زیبایی اندام و مدیریت بیماریهای مرتبط با چاقی و دیابت ارائه میدهد. بیماران در بازخوردهای خود از دکتر مسعود افشاری به دقت علمی، برنامهریزی دقیق رژیمها و توجه شخصی ایشان اشاره کردهاند. حضور فعال در دو شهر بزرگ و ارائه خدمات تخصصی، دکتر مسعود افشاری را به یکی از چهرههای معتبر حوزه تغذیه و لاغری در تهران و کرج بدل کرده است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان ۲۲ بهمن، روبروی بیمارستان نیکان، دی کلینیک تخصصی نیکان، طبقه پنجم، اتاق ۵۰۹
اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان ۲۲ بهمن، روبروی بیمارستان نیکان، دی کلینیک تخصصی نیکان، طبقه پنجم، اتاق ۵۰۹
خیابان بهشتی - بین چهار راه طالقانی و میدان شهدا - بعد از زیر گذر - جنب بانک آینده - برج آراد - طبقه ششم
من افزایش وزن میخواستم رفتم پیش ایشون هنوز یک ماه نشده اما وزنم تغییر کرده
۱۴۰۱/۱۲/۰۲مشکل اضافه وزن دارم، با رژیم و تجویزات دکتر افشاری هر هفته یک کیلو وزن کم میکنم و بسیار بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳مشکل چاقی
۱۴۰۱/۰۹/۱۳عالی وکارامد هستندایشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲اضافه وزن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱برای لاغری
۱۳۹۹/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بسیار متعهد و مجرب
۱۴۰۰/۰۳/۲۹جهت مشاوره لاغری مراجعه نمودم فعلا نتیجه ای بعد از یکماه نگرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹تو سه ما
۱۴۰۳/۰۷/۲۵فعلا خیر
۱۴۰۴/۰۸/۱۱خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۷بسیار با حوصله وبه روز میباشند
۱۳۹۹/۰۳/۰۸بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱با سلام دکتر خوبی بودند و برای لاغری مراجعه کردم و دستگاه های خوبی برای تست وضعیت بدنم داشتند و فعلا برنامه و مکمل تجویز شد و تحت درمان هستم .
۱۴۰۴/۰۹/۲۴برای لاغری اومده بودم و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۲/۰۳/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن بنده کبد چرب واضافه وزن داشتم که تونستم با کمک ایشون هم وزن کم کنم هم کبدمو پاک کنم کارشونو روششون اصولی وعالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۸سلام برای لاغری میرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۰۹نتیجه بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۳لاغری بود نتیجه ده
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر خیلی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خوب بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۸/۲۹رژیم غذایی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹هنوز نتیجه ای دریافت نکرده ام زیرا به مدت 3 هفته هست که دکتر را میشناسم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰یک بار ویزیت شدم راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸اضافه وزن داشتم ، خداروشکر خیلی راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دکتر فوق العاده عالی با حوصله به کمک ایشون ده کیلو وزن کم کردم و دیابت پدرم هم کنترل شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۴سلام زنده باشند کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۱/۱۹مشکل دیابت وچربی یک جلسه رفتم قندم کاهش پیداکرد وبرای چربی هم باید بعدا اقدام کنم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳رژیم قند بارداری
۱۴۰۲/۰۹/۱۲چاقی خوب عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۰مشکل چاقی و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دیابت نوع ۲، خوشبختانه با عنایت جناب دکتر و پاسخگویی شبانه روزی ایشان، بیماری کنترل شده است.
۱۴۰۲/۰۲/۲۱دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۱عالیییی
۱۴۰۲/۰۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳برای چاقی مراجعه کردم و نتیجه بخش بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۱هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۳برای افزایش وزن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱کم کردن وزن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹نتیجه خو
۱۴۰۳/۰۷/۱۵فعلن جلسه اول هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴کاهش وزن
۱۳۹۹/۱۲/۱۱دیابت رژیم غذایی دریافت شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰مشکل دیابت
۱۴۰۱/۰۶/۱۲مشکل دیابت
۱۴۰۱/۰۶/۱۲کمی مشکل لاغری داشتم و طی دو جلسه مشاوره تقریبا به شرایط عادی جسمی رسیده ام.
۱۳۹۹/۰۹/۰۱عالی بودن ایشون.
۱۴۰۰/۰۸/۱۸چاقی ...
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بسیار عالی و با دانش هستند و راهنمایی و رژیم با علمی ک دارند میدهند
۱۴۰۰/۱۱/۲۴یاعرض سلام خدمت آقای دکتر،من اضافه وزن داشتم ودارم ۷۵کیلوگرم بودم الآن ۷۰کیلوشدم مقدارغذاراکم کردم قرص متفورمین هم میخورم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱مشکل اضافه وزن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴جلسه اوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بهترینن به معنای واقعی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴اخلاق حرفه ای
۱۴۰۰/۰۲/۲۵برای چاق شدن مراجعه کردم عالی بودن و هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۳برای لاغری بود ۱۰ کیلو کم کردم تو تقریبا ۳ تا رژیم واقعا نفهمیدم اصن چجوری خوبیش اینه غذاهای اجق وجق و سخت نمیدن و همش غذاهای روزمره خونگی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰عالی من قبلا اصلا وزن کم نمی کردم ولی با مراجعه به ایشون مشکلم شد خیلی هم با دقت و حوصله برای مراجعین وقت میذارن و با صبر پاسخگو هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۱هنوز اول کارم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸خیلی معمولی
۱۴۰۴/۰۹/۳۰جلسه اولم بوده یک هفته پیش برای افزایش وزن رفتم و نتیجه رو دارم میبینم دکتر عالی و حاذق هستن.
۱۴۰۵/۰۳/۰۲اضافه وزن نتیجه هم عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۳افزایش وزن
۱۴۰۳/۰۹/۰۴برای اضافه وزن مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۳/۱۵سلام خیلی خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴اضافه وزن مشکل معده داشتم اذیت شدم درمانمو ول کردم
۱۴۰۱/۰۵/۳۰برای کم کردن وزن به خاطر چربی کبد اومدم و خدا رو شکر خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۳رژیم لاغری،عالی بود ،وزن کم کردم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۲/۱۹عالین ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷برای درمان چاقی اومده بودم
۱۴۰۱/۰۴/۰۳بسیار با دقت گوش دادن و راهنمایی کردن و وقت گذاشتن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹خوب است
۱۴۰۰/۰۵/۲۰دیابت و تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۱سلام فعلا یک جلسه رفتم وواقعاراضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹برای لاغری پیزیت شدم 18 کیلو کم کردم ازشون راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴من از دکتر راضی هستم نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ور نسخه اول ۵ کیلو کم کردم
۱۴۰۱/۰۴/۱۲از مریض هاشون هستم هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۲۲برای لاغری بود چند ساله پیش رفتم پیششون خیلی عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۱۰فعلا دو هفته اول را به اتمام رسوندم ولی راضیم بخاطر وزنم مراجعه کردم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸تازه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴برای کاهش وزن رفتم پیششون و عالی بودن تونستم بدون اینکه اذیت بشم توی یک ماه بدون ورزش ۶ کیلو کم کنم
۱۴۰۱/۱۲/۰۶بسیار خوش اخلاق در رابطه با اضافه وزن مراجعه کردم توی هفته اول3کیلو کاهشوزن داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۳درود و روزتون بخیر ویزیتشون عالی بود. سوال و جواب خوبی در اولین جلسه داشتن. مشاور خوبی هستن. راضییم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶اضافه وزن 7 کیلو طی سه ماه کم کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳در مورد دیابت ویزیت شدم و قندم کنترل شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۳فعلا اولشه
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۴به نظردکتر با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲سلام برای افزایش وزن خدمت رسیدم خدا رو شکر در طول دو ماه 12کیلو کم کردم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶کمبود وزن داشتم الان تحت درمانم تااینجا خوب بوده
۱۳۹۹/۰۹/۲۳خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲دکتر خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۲۹خیلی بهم کمک کرد
۱۴۰۲/۰۶/۱۹اضافه وزن داشتم . دکتر بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۰اضافه زن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ادامه ندادم
۱۴۰۰/۰۱/۰۲اضافه وزن داشتم و موفق به کاهش وزن درست شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۱۳خوب بوده
۱۳۹۹/۱۲/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱باسلام جهت کاهش وزن مراجعه وتحت درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۴/۰۵نتیجه خوب بودی گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱فعلا تازه رژیممو شروع کردم انشاالله نتیجه ببینم
۱۳۹۹/۱۱/۲۶فعلا اولین جلسه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳درمان دیابت بارداری با رژیم غذایی
۱۴۰۲/۱۰/۳۰خیلی دکترخوبیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۶رضایت کامل بابت رژیم غذایی مناسب
۱۴۰۱/۰۶/۱۰la,sdl,asd
۱۴۰۴/۰۵/۲۲افزایش وزن
۱۴۰۱/۱۰/۲۷خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۱13 کیلو اضافه وزن داشتم و طی 3دوره ب وزن موردنظررسیدم عالی هستن دکتر افشاری
۱۴۰۰/۰۹/۱۶کاهش وزن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بسیار دکتر حاذق و پرحوصله ای هستند و با صبوری و متانت به مشکلات بیماران رسیدگی می کنند
۱۴۰۰/۱۲/۱۰کارشون حرف نداره
۱۴۰۲/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۳برای افزایش وزن من مراجعه کردم فعلا ماه اوله ک راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶به توصیه دوستام نتیجه گرفتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲واقعاعال
۱۴۰۰/۰۲/۱۲یکی از بهترین دکتر های تغذیه هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۷برا رژیم غذایی خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۳۰بسیار دکتر مهربان و کاربلد . من سال پیش تونستم وزنم رو از ۸۰ به ۶۸ برسونم . با اینکه خیلی شکمو بودم اصلا اذیت نشدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳وزن خوب کم کردم ولی بعد اینکه رژیم رو بی خیال شدم دوباره وزنم برگشت
۱۴۰۰/۰۹/۱۸با سلام ایشان بسیار دکتر با تجربه و خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۰۵لاغری شدید داشتم سه جلسه رفتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲دومین حضور من در مطب دکتر میباشد و منتظرم ببینم چه نتیجه ای بدست آوردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱سلام دخترم کمی قند دارد که آسیب به کبدشم زده ماسه جلسه است درخدمت آقای دکتریم خداروشکر دخترم خیلی بهت شده
۱۴۰۰/۰۱/۲۸یک پزشک عالی واز نظر بنده حکیم واقعی
۱۴۰۱/۰۵/۲۲مشکلم وزنم بود لاغر شدم ولی باز مجدد چاق شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶کبد چرب
۱۴۰۰/۰۵/۰۲من چاق بودم و تحت نظر این دکتر لاغر شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۲۵کاهش وزن
۱۴۰۲/۰۹/۱۴چاقی، کاهش وزن داشتم که خیلی خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۲۱خوب بوده
۱۴۰۴/۰۳/۰۷پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۲سلام لاغری بوده که با دوبار ویزیت شدن حدودا بر طرف شده ولی بعد از دو ماه تغییر ات کند پیش میره
۱۴۰۰/۰۹/۲۱فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹جهت رژیم غذایی و کاهش وزن به ایشون مراجعه داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۳فعلا طبق برنامه غذایی و دارویی ایشون در کنار باشگاه پیش میرم، تا ببینم نتیجه بعد از یکماه چی میشه
۱۴۰۳/۰۴/۱۰من هر دفعه پیش اقای دکتر تغذیه رژیم گرفتم بسیار عالی بوده و نتیجه خوب گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالی و توصیه میکنم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۷برای کاهش وزن ویزیت شدم و بسیار راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۴/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۸عالی. نتیجه گرفتهام
۱۴۰۰/۱۱/۱۴فعلا تازه شروع به درمان کردم .
۱۴۰۰/۰۷/۲۷برای چک آپ پسرم مراجعه کردیم بسیار بادقت بررسی نمودند و با حوصله به سوالاتم پاسخ دادند. مطب تمیز و پرسنل کاردان بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بی نظیر
۱۴۰۰/۰۳/۲۲10 کیلو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷فوقالعاده و استاد
۱۴۰۱/۰۴/۲۱دخترم اضافه وزن داره.آزمایش دادم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴خیلی بهم کمک کرد
۱۴۰۲/۰۶/۱۹جهت افزایش وزن مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸برای لاغر شدن مراجعه کردم و تونستم فعلا توی ۲هفته ۲کیلو کم کنم
۱۴۰۳/۰۸/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بسیار دکتر خوش رو و کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۹رفع چاقی،فعلا تحت نظرم،وراضیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خداروشکر که ایشون رو بهم معرفی کردن و آشنا شدم باهاشون. من خیلی خوب جواب گرفتم برای لاغری ،در حرفه خودشون عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۳۱خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴اضافه وزن،فعلا روز دومه که شروع کردم.بنظر بد نمیاد
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۷مشکل چاقی دارم عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۷برای کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲کمبود وزن داشتم یک ماه 6کیلو اضافه کردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳من برای اضافه وزن رفتم پیششون و 1ماه گذشته و 4 کیلو کم کردم و راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۴/۱۱بهبود وزن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۲۷چربی اضافه داشتم ..الان خیلی بهترم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ذااتتددااااللللللللل
۱۴۰۴/۰۶/۳۰من برای
۱۴۰۰/۰۶/۲۷سلام خیلی دکتر خوب وعالی وبا حوصله
۱۴۰۳/۰۴/۲۹لاغری نتیجه نداد
۱۴۰۴/۰۹/۱۲اضافه وزن داشتم در حال حاضر در حال کاهش وزن میباشم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲رژیم کاهش وزن ، بسیار مفید و موثر بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۹رژیم برای لاغری گرفتم که خیلی خوب بود توی دو ماه ۱۰ کیلو کم کردم
۱۴۰۱/۱۱/۱۲عالی لاغری
۱۴۰۴/۰۶/۲۹فعلا اولین جلسه بوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۷خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۶چاق بودم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱جلسه دوم میباشد نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی بودن از وزن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷سلام من الان 3ماه عستش با اقای دکتر اشنا شدم و وزن قابل توجه ای کم کردموزن روز اول107کیلو بودش الان 93
۱۳۹۹/۱۰/۲۸کم کردن وزن
۱۴۰۰/۰۱/۲۴خیلی بهم کمک کرد
۱۴۰۲/۰۶/۱۹کبد چرب
۱۴۰۱/۰۴/۲۸فعلا اول راهم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴من بار اول بود که رفتم خیلی دکتر با حوصله و خوشرویی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خیلی عالی هستن اقای دکتر با حوصله و صبور و دانش فراوان
۱۴۰۱/۱۲/۱۲یکی از آشنایان
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر فوق العاده عالی من نتیجه خوبی گرفتم یک ماه 5 کیلو کم کردم نسبت به قبل هم بیشتر میخورم
۱۳۹۹/۱۰/۱۲عمل اسلیو داشتم از روزی که زیر نظر ایشون هستم مشکلی ندارم
۱۴۰۱/۰۵/۰۳خیلی خوب هستن و ب همه کمک میکنند کاربلدهستن
۱۴۰۲/۰۱/۰۴رژیم برای کاهش وزن بسیار حرفه ای وبا اخلاق با نتایج رصایت بخش
۱۴۰۱/۱۲/۲۶عالی و موثر
۱۴۰۴/۰۸/۱۵برای کاهش وزن مراجعه کردم فوق العاده بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۸خیلی عالیه کارش
۱۴۰۰/۰۱/۲۱من قبلآ دو دوره ویزیت شدم و از رژیم غذایی دکتر استفاده کردم و خیلی هم رضایت داشتم ولی چند ماهی هست که رژیم رو کنار گذاشتم و وزنم هم رفته بالا ولی دوباره میخوام شروع کنم
۱۴۰۰/۰۴/۱۱کاهش وزن،عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶اضافه وزن
۱۳۹۹/۱۰/۰۳اوکی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹برای کاهش وزن مراجعه کردم عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۰۲برخوردشون عالی،
۱۴۰۰/۱۲/۰۱لاغری بیش از حد،فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عالی ب نتیجه دلخواه رسیدم وفوق العاده خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۵/۳۰نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۵/۰۸افزایش وزن درنتیجه کاهش وزن
۱۳۹۹/۱۰/۲۰دختر همکارم وزن کم کردن
۱۴۰۴/۰۹/۰۷اصافه وزن داشتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱برای لاغری و نتیجه عالی گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶خیلی بهم کمک کرد
۱۴۰۲/۰۶/۱۹عالی بوده
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بسیار دکتر حاذق و صبور
۱۴۰۱/۱۲/۱۴دیابت داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۶خوب بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۳هنوز ب نتیجه گیری نرسیدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴