دکتر محمد مهدی شکوهی متخصص درمان ریشه دندان (عصب کشی) با شماره نظام پزشکی 90211 در شیراز فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از مطب ایشان در معالی آباد شیراز از طریق سامانه نوبت دات آی آر وجود دارد.
دکتر محمد مهدی شکوهی متخصص درمان ریشه دندان (عصب کشی) و عضو هیئت علمی دانشگاه است که با شماره نظام پزشکی 90211 در شهر شیراز فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک دکترای حرفهای دندانپزشکی بوده و پس از آن موفق به اخذ تخصص درمان ریشه (اندودانتیکس) شدهاند. مطب دکتر محمد مهدی شکوهی در شیراز، معالی آباد، روبروی مسجد شهید دستغیب، نبش کوچه سه، ساختمان رها، طبقه اول، واحد یک قرار دارد که بیماران میتوانند همه روزه از ساعت 3 بعد از ظهر تا 9 شب و پنجشنبهها از 9 صبح تا 12 ظهر به آن مراجعه کنند.
دکتر محمد مهدی شکوهی به عنوان متخصص درمان ریشه دندان در شیراز شناخته میشود و بیماران بسیاری برای درمانهای تخصصی عصبکشی و مشکلات ریشه دندان به مطب ایشان مراجعه میکنند. با توجه به عضویت ایشان در هیئت علمی دانشگاه، رویکرد علمی و بهروز در درمان ریشه دندان از ویژگیهای بارز خدمات ارائهشده توسط ایشان است. تخصص دکتر شکوهی در اندودانتیکس، موجب شده است بیماران از دقت عمل، مهارت فنی و پیگیری درمانها رضایت بالایی داشته باشند. بسیاری از بیماران نیز در مراجعات خود به مطب دکتر محمد مهدی شکوهی در شیراز، به آرامش محیط و مدیریت مناسب وقتدهی اشاره داشتهاند.
با توجه به راهاندازی نوبتدهی اینترنتی، دریافت وقت ویزیت از مطب دکتر محمد مهدی شکوهی بهسادگی از طریق سامانه نوبت دات آی آر امکانپذیر است. تخصص اصلی ایشان درمان ریشه دندان (عصبکشی) میباشد و در مسیر تحصیلی، ابتدا مدرک دکترای حرفهای دندانپزشکی و سپس تخصص اندودانتیکس را کسب کردهاند. دکتر محمد مهدی شکوهی با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه دانشگاهی، خدمات درمان ریشه دندان را با بالاترین استانداردها در شیراز ارائه میدهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
معالی اباد روبروی مسجد شهید دستغیب نبش کوچه سه ساختمان رها طبقه اول واحد یک
درمان ریشه
۱۴۰۳/۱۲/۰۲آقای دکتر بسیار محترم و با اخلاق هستن و از از نظر علمی به درستی تشخیص می دهند نوبت دهی و رعایت پروتکل بهداشتی بسیار خوب می باشد
۱۴۰۱/۱۱/۰۵بسیار عالی بودن حرفه ای منصف و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۲۸سلام مشکل درمان ریشه دندان داشتم وفوق العاده بد دل هستم وحالت تهوع شدید میگیرم اینقدر عالی و باعجله انجام دادن واسم که اصلا اذیت نشدم واقعا واقعا عالی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۰عالی ایشان با حوصله و دقتعمل درمان ریشه مجدد اینجانب را انجام دادند.
۱۴۰۲/۰۳/۲۱در تشخیص خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیارر دکتر با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خوب است با حوصله و دقت کافی دارند
۱۴۰۲/۰۹/۲۰عالی بودن خوش اخلاق باحوصله حرفه ای
۱۴۰۳/۰۸/۱۵پرکردن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بسیار خوش برخورد،دقیقن و مهربان
۱۴۰۱/۰۹/۱۰بسیار عالی هم در تخصص هم در اخلاق
۱۴۰۱/۱۱/۰۵عصب کشی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۶آقای دکتر شکوهی به جرات میتونم بگم بهترین و منصف ترین دندونپزشکی بودن که میتونستم ببینم علاوه بر مهارت بالاشون اخلاق فوق العاده ای هم داشتن علاوه بر اون محیط مطب بسیار تمیز و و پرسنل بسیار حرفه ای ، خوش اخلاق و مودبی هم داشتن ، من با نصف هزینه بقیه جاها دندونم رو مطب ایشون درست کردم و فوق العاده راضیم.
۱۴۰۱/۱۱/۰۷تشخیص دقیق, دندانم نیاز به عصب کشی نداشت و باید جراحی میشد که تشخیص دقیق دادند
۱۴۰۳/۰۲/۲۶بسیار حرفه ای و دقیق.محیط مطب نیز بسیار ارامبخش و تمیز بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۷سلام عصب کشی داشتم از کارشون راضی هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۶راضی راضی
۱۴۰۲/۱۰/۰۴عصب کشی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸عالی از همه نظر
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عصب کشی فوقالعاده بودند
۱۴۰۳/۰۳/۰۱عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۲با صبر و حوصله بسیار معاینه شدم و توضیحات کامل بود و نتیجه مطلوبم و گرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۱۵بسیار مودب. کاربلد و ظریف در کار خودشون.
۱۴۰۴/۱۱/۱۳عالی بودن عصب کشی مجدد بعد از دهسال
۱۴۰۳/۰۵/۱۵برای عصب کشی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳فوق العاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۵خوب و محترمانه
۱۴۰۳/۱۱/۰۳جهت عصب کش خودم و همسر خدمت ایشان رفتیم بسیار عالی وحرفه ای هستنید
۱۴۰۴/۰۷/۰۱اندو دندان۷
۱۴۰۳/۰۷/۰۲کار ایشون عالی هست.
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عااالی در تشخیص و با دقت و حوصله در کار
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عالی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۱کارش عالیه
۱۴۰۱/۰۹/۱۵عصب کشی مجدد و عالی تر از عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱کارشون عالی است
۱۴۰۲/۰۱/۰۲عصب کشی
۱۴۰۳/۰۳/۲۷بسیار تم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸بسیار دکتر متبحر و با اخلاق هستند به شدت پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۳۰عصب کشی کارشون فوق العاده عالی بود الان بعد از حدود ده سال هیچ مشکلی برای دندونام پیش نیمد
۱۴۰۲/۱۲/۱۵دختر وپسرم اینجا مراجعه وعصب کشی کردن بینهایت راضی هستن وبه دوستان وآشنایان توصیه مییکنن
۱۴۰۳/۰۴/۰۹عصب کشی انجام دادم،مهارت و اخلاقشون خیلی خوب بود.
۱۴۰۳/۰۴/۳۰کارشون بسیار عالی ، حرفه ایی دقیق و با صبر و حوصله
۱۴۰۴/۱۲/۰۵الاع ندارم
۱۴۰۱/۱۱/۱۷من با درد مبهم دندان مراجعه کردم،با تشخیص عالی و انجام عصب کشی دندان موردنیاز،مشکلم حل شد،بی نهایت عالی در تشخیص و انجام کار،صبور و باحوصله و بادقت
۱۴۰۱/۰۹/۱۰بسیار عالی مشکل ریشه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳با متانت و آرامشی که داشتند ترس از دندانپزشکی منتفی شد
۱۴۰۱/۱۱/۰۵عصب کشی عالی بودند ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عصب کشی دندون با ریشه مورد دار کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار محترم و با علم و سواد عالی کار مریض رو در کمال ارامش انجام میدن
۱۴۰۵/۰۲/۳۱من چند بار مراجعه داشتم برای عصب کشی مجدد خودم و کارشون بسیار تمیز و حرفهای هست خیلی منصف و خوش اخلاق هستن و مراحل کار رو تک تک توضیح میدن که ترس بیمار رو کاملآ ازبین میبره و درکل من خیلی خیلی راضیم ازشون
۱۴۰۳/۱۰/۲۲یک کلام
۱۴۰۳/۰۵/۱۰عصب کشی در قم آباد برام انجام دادن عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۹