قم مطب شماره 2 : خیابان عطاران - بین کوچه 1 و 7 - جنب داروخانه دکتر آسایی - ساختمان برکت - طبقه 4 واحد 11
قم مطب شماره 1 : خاکفرج - خیابان کیوانفر - داروخانه الهادی - طبقه پایین
دکتر محمد رفیعی متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی ۱۲۱۸۱۵ در شهر قم فعالیت میکند. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در هر دو مطب دکتر رفیعی در قم از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر محمد رفیعی، متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی ۱۲۱۸۱۵، یکی از پزشکان شناختهشده در زمینه بیماریهای گوارش، دیابت، تیروئید و ریه در شهر قم است. ایشان پس از اخذ مدرک تخصص بیماریهای داخلی، فعالیت حرفهای خود را در تشخیص و درمان انواع اختلالات داخلی بدن، بهویژه مشکلات گوارشی مانند رفلاکس معده، کولیت، و انجام آندوسکوپی، همچنین بیماریهای غدد از جمله دیابت و تیروئید و مشکلات کلیوی و ریوی ادامه دادهاند.
دکتر محمد رفیعی بهعنوان متخصص گوارش و داخلی در دو مطب مجزا در شهر قم بیماران را ویزیت میکند. مطب شماره ۲ ایشان در خیابان عطاران، بین کوچه ۱ و ۷، جنب داروخانه دکتر آسایی، ساختمان برکت، طبقه چهارم، واحد ۱۱ واقع شده است. مطب شماره ۱ دکتر رفیعی نیز در منطقه خاکفرج، خیابان کیوانفر، داروخانه الهادی، طبقه پایین قرار دارد. هر دو مطب امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر را برای بیماران فراهم کردهاند، تا بیماران بدون نیاز به تماس تلفنی بتوانند زمان ویزیت خود را به راحتی انتخاب کنند.
در طول سالهای طبابت، دکتر محمد رفیعی با تخصص داخلی در قم، همواره تمرکز خود را بر ارائه درمانهای بهروز و علمی برای بیماریهای مزمن داخلی، همچون کنترل قند خون، اختلالات تیروئید، مشکلات گوارشی و بیماریهای ریه قرار داده است. بیماران از توانایی ایشان در تشخیص دقیق بیماری، ارائه راهکارهای درمانی مؤثر و برخورد حرفهای رضایت بالایی داشتهاند. در میان نظرات بیماران، نام دکتر محمد رفیعی با تخصص بیماریهای داخلی قم، به عنوان پزشکی صبور و متعهد مطرح میشود که با دانش تخصصی و توجه به دغدغههای بیماران شناخته میگردد.
دکتر محمد رفیعی، متخصص گوارش و داخلی، خوشنامی خود را در شهر قم و در بین بیماران با ارائه خدمات تخصصی و توجه به سلامت بیماران تثبیت نموده است. جهت دریافت نوبت یا مشاوره تخصصی با ایشان، مراجعه حضوری به یکی از مطبها و یا رزرو اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر امکانپذیر است.
دکتر محمد رفیعی به عنوان متخصص بیماریهای داخلی، در درمان انواع مشکلات گوارشی، دیابت، تیروئید، ریه، کلیه و سایر بیماریهای داخلی تخصص دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین برای ویزیت در هر دو مطب دکتر محمد رفیعی در قم نوبت رزرو کنند.
مطب شماره ۲ در خیابان عطاران، بین کوچه ۱ و ۷، جنب داروخانه دکتر آسایی، ساختمان برکت، طبقه ۴، واحد ۱۱ و مطب شماره ۱ در خاکفرج، خیابان کیوانفر، داروخانه الهادی، طبقه پایین واقع شدهاند.
ویزیت تخصصی داخلی، مشاوره گوارش و آندوسکوپی، درمان دیابت و تیروئید، بررسی بیماریهای ریه و کلیه، و انجام آندوسکوپی از جمله خدمات ایشان است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مطب شماره ۲: خیابان عطاران - بین کوچه ۱ و ۷ - جنب داروخانه دکتر آسایی - ساختمان برکت - طبقه ۴ واحد ۱۱
مطب شماره ۱: خاکفرج - خیابان کیوانفر - داروخانه الهادی - طبقه پایین
سردرد تهوع
۱۴۰۳/۰۲/۱۶برای درمان دیابت همسرم مراجعه کردیم فعلا که نتیجه ای نگرفتیم،توکل بخدا
۱۴۰۴/۰۸/۲۴مشکل کبد.فعلا دارو داده تا نتیجه رو ببینیم چی میشه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵تحت درمانم فعلا
۱۴۰۴/۰۵/۳۰دیابت و گوارش
۱۴۰۳/۰۳/۲۳کبد چرب
۱۴۰۳/۰۲/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۱مشکل معده تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۱۸واقعا دکتر خوبی هست مخصوصا اخلاقشون عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۳سلام ، من فشارخون بالایی داشتم بطوریکه خون دماغ شدید شدم ،جناب دکتر برام آزمایش دادند ومتوجه شدند که علاوه برفشارخون ، پروتئین هم ازطریق ادرار دفع میکنم ، دارو دادند والحمدلله خیلی حالم بهتر شده ،ممنونم .
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دفعه دومه که میرم پیششون ... فعلا زوده برای نتیجه گیری
۱۴۰۴/۰۸/۲۵کبد چرب
۱۴۰۳/۰۲/۰۲خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶تیروئید داشتم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳دیابت عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰گرفتگی عضلاتی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳مشگل معده که آندوسکوپی کردند خداروشکر مشگل خاصی نبود وبا دارو رفع شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۶درد معده آندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خوب بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۲یک بار مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴هیچ ا لین بار میرویم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱سلام. مادرم مشکل معده و تریوید داشته حالا از کمکهای ایشان بهبودی بیشتر پیدا می کند
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲درد کمر و رانو
۱۴۰۳/۰۲/۳۱کبدچرب وتیروییدکم کار درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۲تازه رفتیم پیش دکتر آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دکتر خوبی تیروئید من و کنترل کرد
۱۴۰۴/۰۳/۲۷عفونت ادراری بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷سلام آقای دکتر رفیعی از اون قرص که دادی گفتی موادمخدر داروخونه ها نمیدن فقط دوتا انداختم الحمدالله ۱۰روز بیشتر باید باشه مواد کذاشتم کنار دارم میرم جلسه واقعا کمک حالم شده دستتم بابت داروها هرچی ویتامین تو داروخونه بود گرفتم خودمو با اونا گرم کردم انشاالله هر مرضی مصل من اومد کمکش کن یاعلی مدد
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بسیار عالی هستن بابک نسخه درد معده خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۰۵بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی بود تشخیص ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱کارشون عالی آدم با حوصله هستند کارشون حرف ندارها
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر رفیعی بسیار انسان شریف و دکتر حاذقی هستند و بسیار با انسانیت برخورد میکنند من درد شکم داشتم که با انجام آندوسکوپی و تجویز دارو الان خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲به نطر من یکی از بهترین مهربان ترین دکتر قم هستش واقعا هرچی بگم از خوبی هاش باز کم گفتم نه تنها قم بلکه تو ایران تک هستش خداوند برای خانواده اش حفظ کنه واقعا عالیه من یک بار رفتم پیشش ولی به هرکی دستم برسه میگم فقط جناب دکتر رفیعی برید بقیه دکتر نیستن پیشدکتر رفیعی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بیمارشان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷درد معده بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸سلام خیلی عالی همه چی تمام
۱۴۰۴/۱۰/۱۱خوب است
۱۴۰۳/۰۳/۱۹خیلی خوب هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۷دیابت بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۹دکتر خیلی خوش اخلاق و برای بیمار وقت میزارن فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خوب بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷کبد چرب را درمان کردند
۱۴۰۳/۰۱/۲۹بسیار عالی و با اخلاق و مهارت
۱۴۰۳/۰۴/۰۴خوب و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۰در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸پزشک حاذق و خوبی بودند، نوبت دهی هم خوب بود خیلی معطلی نداشت.
۱۴۰۴/۱۰/۱۳درد پهلو و کمر که الحمدلله تشخیص دادند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۴دیابت روبه بهبود
۱۴۰۳/۰۲/۲۶درد شدید معده خداروشکر با داروهایی که ایشون تجویز کردن بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶واقعا دکتر خوب و باتجربه آیی هستند با حوصله هستند و برای مریض وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۱/۰۴درمان معده خب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷هنوز نرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۲۵برای تیروئید رفتم فعلا سونوگرافی وآزمایش تجویز کردن
۱۴۰۴/۰۱/۰۷بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر خوب و با حوصله ای هستن با انرژی مثبت بالا
۱۴۰۴/۱۲/۱۶عالیییی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸در حال درمان هستیم فعلا درد کمتر شده ولی نتیجه کامل نگرفتیم انشاالله زودتر بهبودی حاصل بشود
۱۴۰۴/۱۲/۰۹عفونت معده هنوز دوره درمانم کامل نشده
۱۴۰۳/۱۱/۲۴تازه رفتم فعلا آزمایش نوشتن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸آندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۲/۱۶خوب بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱گرفتگی عضلات داشتم تا حدودی برطرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۳سلام دکتر رفیعی خیلی دکتری خوبی هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۸کبد چرب بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷فعلا تازه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دیابت در مرحله استفاده هستیم هنوز
۱۴۰۳/۱۱/۲۳با سلام درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶برای ادامه روند بیمازی قند
۱۴۰۴/۰۳/۱۹درد شکم در خواست سی تی
۱۴۰۳/۰۲/۱۲حالت تهوع و دل پیچه شدیدی داشتم رفع شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دیابت داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳زخم معده
۱۴۰۳/۰۲/۰۲بسیار مهربان و با اخلاق و باسواد
۱۴۰۳/۰۴/۱۳فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸سلام فعلا درحال درمانم برای کبد
۱۴۰۴/۰۳/۲۴آقای دکتر بسیار عالی و خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۲درد شکم داشتم با یک نسخه خوب شدم بسیار عالی و مهربان هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۰سلام قند وچربی روماتیس علاج ورفتار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دکتر خوبی به نظر میومد. دوره درمان تموم شد باید مجدد مراجعه کنم.
۱۴۰۳/۱۱/۱۱آندوسکوپی انجام دادم واقعا راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۲۷بد نبود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳کم کاری تیرویید
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۸خوب بودخیلی خوب راهنمایی کردن مشکل دیابت دارم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵درد شکم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲مشکل معده
۱۴۰۴/۰۳/۲۶تب مالت بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲تنگی نفس
۱۴۰۳/۰۲/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۹بسیار مهربان،کاردست هستند...
۱۴۰۳/۱۲/۲۳سلام فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بیماری دیابت دارم و تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۰۲کولیک معده خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۷بسیار عالی و با اخلاق و باسواد
۱۴۰۳/۰۴/۱۳چکاپ اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷سلام برای چکاب به دکتر مراجعه کردیم که با انجام آزمایشات وسونوگرافی تشخیص دادن کیست درکلیه هست وکبد چرب داره پسرم درحال درمان هستیم اقای دکتر رفیعی بسیار باتجربه دلسوز صبور وپزشکی نافذ هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴نارسایی کبد
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیار مهربان، بادقت، صبور و دقیق .
۱۴۰۴/۱۱/۱۹درد معده آندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷درد معده داشتم که با انجام آندوسکوپی و تشخیص و درمان عالی حالم خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۰۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳سلام خسته نباشید.من مشکل سوزش معده درد پشت گردن و پشت کتف داشتم که با دستور پزشکی آقا دکتر رفیعی خدا شکر خوب شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳اختلال بلع
۱۴۰۳/۰۳/۲۳مادرم مشکل معده داشت. با یک ویزیت آقای دکتر، ورم و التهاب معده و عفونت ایشان تشخیص داده شد و کاملا بهبود یافتن.
۱۴۰۳/۰۸/۰۵آقای دکتر با اخلاق مهربان هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۳فشارخون
۱۴۰۳/۰۳/۲۳درد شکم بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۲هنوز نتیجه قطعی نگرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۱تیرویید
۱۴۰۳/۰۲/۰۸سابقه خونریزی معده
۱۴۰۳/۰۲/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱ناراحتی معده داشتم دوران درمان راسپری میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دیابت درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۱سلام من بار اول بود خدا شکر تا ببینیم چی میشه
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار عالی و با حوصله هستند و اخلاقشون هم خیلی خوبه .
۱۴۰۴/۰۷/۲۸کم خونی بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۰پدربزرگم مریض بودند و الان عالی اند
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خیلی دکت
۱۴۰۴/۰۲/۲۴اضافه وزن فعلا هیچی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵آندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دکتر بسیار خوش اخلاق و برای مریض وقت میزاره وبسیار فهمیده وتشخیصش درسته
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عفونت ادراری عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷کم خونی
۱۴۰۳/۰۲/۰۲معده درد داشتم توسط ایشان درمان شدم و دکتر بسیار عالی ای هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲باسلام و احترام رفتار خوب و متواضعانه ایشان خیلی مهم و باعث برقراری اعتماد و ایجاد فرصت مناسب برای بیمار و ارج نهادن به وقت و شخصیت بیمار می باشد .توضیح ایشان برای بیمار نشانه شخصیت عالی و انسانی جناب دکتر می باشد .ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸تازه رفتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۸سلام خیلی دکتر مجرب وخوش برخوردی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دیابت داشتم وبار اول ویزیت شوم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار عالی و با اخلاق و مهارت
۱۴۰۳/۰۳/۰۹ناتمام است
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتر بسیار صبور ،با دقتی هستند و در تشخیص بیماری هم عملکرد بسیار خوبی دارند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸سرطان پستان
۱۴۰۳/۰۲/۳۱سلام من معده درد داشتم یک بار ویزیت شدم دارم دارو مصرف میکنم فعلا
۱۴۰۴/۰۵/۲۸توصیه میکنم دکتر بسیار عالی، مودب و محترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶ادامه درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۱درد مفاصل
۱۴۰۳/۰۲/۰۳در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار حازق
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۵درد شکم خیلی خوب هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵سرطان معده
۱۴۰۳/۰۲/۳۱پرکاری تیرپیید عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۷( هوالشافی) سلام.اقای دکتر رفیعی میتونم بگم بی نظیرن.من مشکل معده داشتم.با مراجعه به مطب ایشون درحال مصرف داروهایی که دادن هستم و شکر خدا حالم بهتره.دستشون سبکه.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالی بو
۱۴۰۴/۰۵/۰۸سلام فعلانتیجه ایی نگرفتم باید جواب آزمایش و نشونشون بدم قطعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خوبه انشالله
۱۴۰۳/۰۵/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۴درحال پیگیری
۱۴۰۴/۰۲/۲۰سلامترویدداشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳مشکل معده داشتم اندسکوپی انجام دادن و الان خوب هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲در مراحل تشخیص بیماری قرار داریم ،فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴مشکل پر کاری تیروئید داشتم با تشخیص عالی دکتر خداروشکر بهبود یافتم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۲میکروب معده
۱۴۰۴/۰۱/۳۱کم کاری تیرویید بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۲کبد گرید ۲ داشتم با تشخیص عالی آقای دکتر تقریبا بهبود یافتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عالیهستن
۱۴۰۴/۰۳/۳۰سلام دکتر خیلی خوش اخلاق،تشخیص عالی،صبور ومهربان
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار عالی وحاذق
۱۴۰۴/۰۳/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۴هنانژیوم کبدی دارم بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۷ورم معده تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷تحت درمان می باشیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴مشکل کبد هنوز تازه یک جلسه رفتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۳خیلی دکتر خوبی هستن واقعا یک دکتر جنتلمن و خوش اخلاق و باهوش هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۵آندوسکوپی معده انجام دادم
۱۴۰۳/۰۲/۰۵دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار عالی و با اخلاق و مهربان و باسواد
۱۴۰۳/۰۴/۱۳برای مشکلات گوارشی رفتم خیلی با حوصله هستن خیلی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار مهربان و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۱۳فعلا نتیجه نهایی رو نگرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱میکروب معده داشتم با داروهایی که دادن کاملا خوب شدم خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۱۰/۲۷خوب بود اخلاق خوبی دارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۰من دیابت داشتم و قندخونم توسط ایشون کاملا کنترل شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۷تیرویید
۱۴۰۴/۰۴/۱۶فعلا بهبودی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بهترم خدارو شکر ولی فعلا باید دوباره ویزیت شم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸سنگ صفراوی
۱۴۰۳/۰۲/۱۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۳کم کاری تیرپیید بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دکتر بسیارباحوصله خوش اخلاق ولی منشی برای نوبت انلاین دوهفته منو منتظر گذاشت احساس می کنم سرکار گذاشتن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳کم کاری تیرویید
۱۴۰۳/۰۲/۳۱بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۳/۰۴/۰۶بسیارعالی.بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵زمان بندی واخلاق پزشک بسیار خوب بود چون بیمار من بدحال بوذ
۱۴۰۴/۰۷/۱۴تورم پا داشتم بایک نسخه خوب شدم بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۵سلام آقای دکترچندسوال داشتم خواهش میکنم کمک کنید
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی است
۱۴۰۳/۰۹/۱۶تیروئید
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالییییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲..کبد چرب عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵مشکل تنفسی داشتم و خوب شدم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۸کم کاری تیروئید بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بسیار عالی هستند من مشکل تنفسی داشتم خدارو شکر با داروهای آقای دکتر رفیعی خیلی خوب هستم ایشان خیلی مهربان هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دیابت بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰کم کاری تیروئید بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دیابت عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۲بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۳/۰۴/۰۶بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خوب هست
۱۴۰۴/۰۵/۲۰درحال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۱برای تیرویید کم کار رفتم چند سال زیر نظر بودم و درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳فعلا اول راهیم ازمایش نشون بدیم ببینیم چی تشخیص و درمان میدن
۱۴۰۴/۰۳/۰۱مشکل معده
۱۴۰۳/۱۲/۱۹درد شکم عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بنده مشکل معده داشتم و به آقای دکتر محمد رفیعی مراجعه کردم و ایشان با صبر و حوصله ومهربانی من را ویزیت کردن و نسخه نوشتن وآندوسکوبی انجام دادن و الان حالم خیلی بهتره خدا به دعای من و بیماران بست سر ایشان هست
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خوب بود خدارد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر رفیعی کارشون خیلی عالیه و رفتار ایشون با مریض هاشون و مراجعه کننده ها واقعا عالیه من خیلی ازشون راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶تیروئید داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳سلام من معده درد دردش می زد به پشتم رفتم پیشش انتسکپی کرد.بعد ی قرص ۱۴روزه بهم داد خدارو شکر الان خیلی بهتر شدم منکه راضیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸دیابت مرا درمان کرد
۱۴۰۳/۰۱/۲۶در حال درمان هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خوب و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۰۳مشکل قند
۱۴۰۳/۱۰/۰۴فعلا تحت درمان هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۴معمولی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بیماری قند،یک جلسه ویزیت شدم،الان بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱ضعف و بی حالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالی واقعا
۱۴۰۴/۰۵/۲۰دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۰اندوسکوپی انجام دادم بسیار دکتر خوش اخلاق و خوبی وقت میزارن برا مریض الان دارو مصرف میکنم بهترم خداروشکر
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۲۳دیابت بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دیابت تا خدی کنترل شده
۱۴۰۴/۰۴/۱۱درحال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیار عالی هستن مادر بنده درد معده داشت آقای دکتر آندوسکوپی انجام دادن و الان حال مادرم خیلی خوب هست خداخیرشون بده خیلی خوب هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۶کبد چرب داشتم توسط ایشون درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۷فتق نافی ودرد شکم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲بسیار عالی درد شکم داشتم خدارو شکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷فعلا تازه مادر بزرگم را بردم پیشش
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خیلی عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سیروز کبدی بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷سلام بسیاردکترخوش اخلاق نوبت دهی سروقت برای دیابت ودل دردرفتم معالجه شدم عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۳کبد چرب
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی کارش
۱۴۰۴/۰۷/۱۷پزشک خ
۱۴۰۳/۰۸/۱۰برای دیابت مراجعه ودرحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار عالی و با اخلاق و مهربان و باسواد
۱۴۰۳/۰۴/۱۳عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۸بسیار عالی هستن سنک کلیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۶