قم مطب شماره 2 : خیابان عطاران - بین کوچه 1 و 7 - جنب داروخانه دکتر آسایی - ساختمان برکت - طبقه 4 واحد 11
قم مطب شماره 1 : خاکفرج - خیابان کیوانفر - داروخانه الهادی - طبقه پایین
دکتر محمد رفیعی متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی ۱۲۱۸۱۵ در شهر قم فعالیت میکند. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در هر دو مطب دکتر رفیعی در قم از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر محمد رفیعی، متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی ۱۲۱۸۱۵، یکی از پزشکان شناختهشده در زمینه بیماریهای گوارش، دیابت، تیروئید و ریه در شهر قم است. ایشان پس از اخذ مدرک تخصص بیماریهای داخلی، فعالیت حرفهای خود را در تشخیص و درمان انواع اختلالات داخلی بدن، بهویژه مشکلات گوارشی مانند رفلاکس معده، کولیت، و انجام آندوسکوپی، همچنین بیماریهای غدد از جمله دیابت و تیروئید و مشکلات کلیوی و ریوی ادامه دادهاند.
دکتر محمد رفیعی بهعنوان متخصص گوارش و داخلی در دو مطب مجزا در شهر قم بیماران را ویزیت میکند. مطب شماره ۲ ایشان در خیابان عطاران، بین کوچه ۱ و ۷، جنب داروخانه دکتر آسایی، ساختمان برکت، طبقه چهارم، واحد ۱۱ واقع شده است. مطب شماره ۱ دکتر رفیعی نیز در منطقه خاکفرج، خیابان کیوانفر، داروخانه الهادی، طبقه پایین قرار دارد. هر دو مطب امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر را برای بیماران فراهم کردهاند، تا بیماران بدون نیاز به تماس تلفنی بتوانند زمان ویزیت خود را به راحتی انتخاب کنند.
در طول سالهای طبابت، دکتر محمد رفیعی با تخصص داخلی در قم، همواره تمرکز خود را بر ارائه درمانهای بهروز و علمی برای بیماریهای مزمن داخلی، همچون کنترل قند خون، اختلالات تیروئید، مشکلات گوارشی و بیماریهای ریه قرار داده است. بیماران از توانایی ایشان در تشخیص دقیق بیماری، ارائه راهکارهای درمانی مؤثر و برخورد حرفهای رضایت بالایی داشتهاند. در میان نظرات بیماران، نام دکتر محمد رفیعی با تخصص بیماریهای داخلی قم، به عنوان پزشکی صبور و متعهد مطرح میشود که با دانش تخصصی و توجه به دغدغههای بیماران شناخته میگردد.
دکتر محمد رفیعی، متخصص گوارش و داخلی، خوشنامی خود را در شهر قم و در بین بیماران با ارائه خدمات تخصصی و توجه به سلامت بیماران تثبیت نموده است. جهت دریافت نوبت یا مشاوره تخصصی با ایشان، مراجعه حضوری به یکی از مطبها و یا رزرو اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر امکانپذیر است.
دکتر محمد رفیعی به عنوان متخصص بیماریهای داخلی، در درمان انواع مشکلات گوارشی، دیابت، تیروئید، ریه، کلیه و سایر بیماریهای داخلی تخصص دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین برای ویزیت در هر دو مطب دکتر محمد رفیعی در قم نوبت رزرو کنند.
مطب شماره ۲ در خیابان عطاران، بین کوچه ۱ و ۷، جنب داروخانه دکتر آسایی، ساختمان برکت، طبقه ۴، واحد ۱۱ و مطب شماره ۱ در خاکفرج، خیابان کیوانفر، داروخانه الهادی، طبقه پایین واقع شدهاند.
ویزیت تخصصی داخلی، مشاوره گوارش و آندوسکوپی، درمان دیابت و تیروئید، بررسی بیماریهای ریه و کلیه، و انجام آندوسکوپی از جمله خدمات ایشان است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مطب شماره ۲: خیابان عطاران - بین کوچه ۱ و ۷ - جنب داروخانه دکتر آسایی - ساختمان برکت - طبقه ۴ واحد ۱۱
مطب شماره ۱: خاکفرج - خیابان کیوانفر - داروخانه الهادی - طبقه پایین
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۱درد معده آندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴نارسایی کبد
۱۴۰۳/۰۳/۲۳تیروئید داشتم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۵در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸کم کاری تیروئید بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۵دیابت داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۴دکتر خوبی تیروئید من و کنترل کرد
۱۴۰۴/۰۳/۲۷خوب بود خدارد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲مشکل معده
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عالی بو
۱۴۰۴/۰۵/۰۸خوب است
۱۴۰۳/۰۳/۱۹توصیه میکنم دکتر بسیار عالی، مودب و محترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶درد شکم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲دیابت تا خدی کنترل شده
۱۴۰۴/۰۴/۱۱پدربزرگم مریض بودند و الان عالی اند
۱۴۰۴/۰۳/۱۸معده درد داشتم توسط ایشان درمان شدم و دکتر بسیار عالی ای هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲فعلا تازه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳به نطر من یکی از بهترین مهربان ترین دکتر قم هستش واقعا هرچی بگم از خوبی هاش باز کم گفتم نه تنها قم بلکه تو ایران تک هستش خداوند برای خانواده اش حفظ کنه واقعا عالیه من یک بار رفتم پیشش ولی به هرکی دستم برسه میگم فقط جناب دکتر رفیعی برید بقیه دکتر نیستن پیشدکتر رفیعی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵سلام من بار اول بود خدا شکر تا ببینیم چی میشه
۱۴۰۴/۰۴/۱۶سلام آقای دکتر رفیعی از اون قرص که دادی گفتی موادمخدر داروخونه ها نمیدن فقط دوتا انداختم الحمدالله ۱۰روز بیشتر باید باشه مواد کذاشتم کنار دارم میرم جلسه واقعا کمک حالم شده دستتم بابت داروها هرچی ویتامین تو داروخونه بود گرفتم خودمو با اونا گرم کردم انشاالله هر مرضی مصل من اومد کمکش کن یاعلی مدد
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دیابت بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۹سرطان معده
۱۴۰۳/۰۲/۳۱خوب بود اخلاق خوبی دارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دفعه دومه که میرم پیششون ... فعلا زوده برای نتیجه گیری
۱۴۰۴/۰۸/۲۵مشکل معده داشتم اندسکوپی انجام دادن و الان خوب هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲عالی است
۱۴۰۳/۰۹/۱۶بیماری دیابت دارم و تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۰۲عالی کارش
۱۴۰۴/۰۷/۱۷بسیار عالی و با اخلاق و مهربان و باسواد
۱۴۰۳/۰۴/۱۳زمان بندی واخلاق پزشک بسیار خوب بود چون بیمار من بدحال بوذ
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عالی بود تشخیص ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۱۸خیلی خوب هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۱حالت تهوع و دل پیچه شدیدی داشتم رفع شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خوب و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۷برای درمان دیابت همسرم مراجعه کردیم فعلا که نتیجه ای نگرفتیم،توکل بخدا
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بهترم خدارو شکر ولی فعلا باید دوباره ویزیت شم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸مادرم مشکل معده داشت. با یک ویزیت آقای دکتر، ورم و التهاب معده و عفونت ایشان تشخیص داده شد و کاملا بهبود یافتن.
۱۴۰۳/۰۸/۰۵آندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۲/۱۶خوب و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۰خیلی دکتر خوبی هستن واقعا یک دکتر جنتلمن و خوش اخلاق و باهوش هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بسیار مهربان، بادقت، صبور و دقیق .
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار عالی و با اخلاق و مهارت
۱۴۰۳/۰۳/۰۹بیمارشان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷کبد چرب را درمان کردند
۱۴۰۳/۰۱/۲۹سلام من معده درد دردش می زد به پشتم رفتم پیشش انتسکپی کرد.بعد ی قرص ۱۴روزه بهم داد خدارو شکر الان خیلی بهتر شدم منکه راضیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸هنوز نرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷فعلا اول راهیم ازمایش نشون بدیم ببینیم چی تشخیص و درمان میدن
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۰تازه رفتم فعلا آزمایش نوشتن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی بود من اولین بار بود رفتم ولی نتیج خ بی کرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۲۶اختلال بلع
۱۴۰۳/۰۳/۲۳دیابت مرا درمان کرد
۱۴۰۳/۰۱/۲۶درد شکم داشتم با یک نسخه خوب شدم بسیار عالی و مهربان هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار عالی درد شکم داشتم خدارو شکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بد نبود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳درد شکم بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰سلام فعلا درحال درمانم برای کبد
۱۴۰۴/۰۳/۲۴آقای دکتر بسیار عالی و خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۲درد کمر و رانو
۱۴۰۳/۰۲/۳۱درد شکم عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خوب بودخیلی خوب راهنمایی کردن مشکل دیابت دارم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵کم خونی
۱۴۰۳/۰۲/۰۲آندوسکوپی انجام دادم واقعا راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۲۷دکتر رفیعی کارشون خیلی عالیه و رفتار ایشون با مریض هاشون و مراجعه کننده ها واقعا عالیه من خیلی ازشون راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶آندوسکوپی معده انجام دادم
۱۴۰۳/۰۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۳برای تیروئید رفتم فعلا سونوگرافی وآزمایش تجویز کردن
۱۴۰۴/۰۱/۰۷درحال پیگیری
۱۴۰۴/۰۲/۲۰سلامترویدداشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳درد پهلو و کمر که الحمدلله تشخیص دادند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۴دیابت عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰سابقه خونریزی معده
۱۴۰۳/۰۲/۰۳چکاپ اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵تازه رفتیم پیش دکتر آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳سلام خیلی عالی همه چی تمام
۱۴۰۴/۱۰/۱۱کم کاری تیرویید بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۲بسیار عالی هستن بابک نسخه درد معده خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۰۵سلام ، من فشارخون بالایی داشتم بطوریکه خون دماغ شدید شدم ،جناب دکتر برام آزمایش دادند ومتوجه شدند که علاوه برفشارخون ، پروتئین هم ازطریق ادرار دفع میکنم ، دارو دادند والحمدلله خیلی حالم بهتر شده ،ممنونم .
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام خسته نباشید.من مشکل سوزش معده درد پشت گردن و پشت کتف داشتم که با دستور پزشکی آقا دکتر رفیعی خدا شکر خوب شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳باسلام و احترام رفتار خوب و متواضعانه ایشان خیلی مهم و باعث برقراری اعتماد و ایجاد فرصت مناسب برای بیمار و ارج نهادن به وقت و شخصیت بیمار می باشد .توضیح ایشان برای بیمار نشانه شخصیت عالی و انسانی جناب دکتر می باشد .ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸ناراحتی معده داشتم دوران درمان راسپری میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار مهربان و با اخلاق و باسواد
۱۴۰۳/۰۴/۱۳بنده مشکل معده داشتم و به آقای دکتر محمد رفیعی مراجعه کردم و ایشان با صبر و حوصله ومهربانی من را ویزیت کردن و نسخه نوشتن وآندوسکوبی انجام دادن و الان حالم خیلی بهتره خدا به دعای من و بیماران بست سر ایشان هست
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۹درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۲هیچ ا لین بار میرویم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰واقعا دکتر خوب و باتجربه آیی هستند با حوصله هستند و برای مریض وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۱/۰۴فعلا نتیجه نهایی رو نگرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیارعالی.بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار مهربان،کاردست هستند...
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۰کبد چرب داشتم توسط ایشون درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۷تازه رفتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۴کم کاری تیروئید بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵اندوسکوپی انجام دادم بسیار دکتر خوش اخلاق و خوبی وقت میزارن برا مریض الان دارو مصرف میکنم بهترم خداروشکر
۱۴۰۳/۱۲/۲۰کبد گرید ۲ داشتم با تشخیص عالی آقای دکتر تقریبا بهبود یافتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار حازق
۱۴۰۳/۱۱/۰۹مشکل پر کاری تیروئید داشتم با تشخیص عالی دکتر خداروشکر بهبود یافتم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۲کبد چرب
۱۴۰۳/۰۲/۰۲تب مالت بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۸درد مفاصل
۱۴۰۳/۰۲/۰۳در حال درمان هستیم فعلا درد کمتر شده ولی نتیجه کامل نگرفتیم انشاالله زودتر بهبودی حاصل بشود
۱۴۰۴/۱۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خوب بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۲میکروب معده داشتم با داروهایی که دادن کاملا خوب شدم خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۱۰/۲۷مشگل معده که آندوسکوپی کردند خداروشکر مشگل خاصی نبود وبا دارو رفع شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۶فعلا تازه مادر بزرگم را بردم پیشش
۱۴۰۴/۰۹/۱۵درد شکم در خواست سی تی
۱۴۰۳/۰۲/۱۲خوب هست
۱۴۰۴/۰۵/۲۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱سلام خیلی دکتر مجرب وخوش برخوردی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱درد معده بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸کارشون عالی آدم با حوصله هستند کارشون حرف ندارها
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عفونت معده هنوز دوره درمانم کامل نشده
۱۴۰۳/۱۱/۲۴تحت درمانم فعلا
۱۴۰۴/۰۵/۳۰برای تیرویید کم کار رفتم چند سال زیر نظر بودم و درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲کم کاری تیرویید
۱۴۰۳/۰۲/۳۱سلام قند وچربی روماتیس علاج ورفتار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۹سلام بسیاردکترخوش اخلاق نوبت دهی سروقت برای دیابت ودل دردرفتم معالجه شدم عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۴درد شکم خیلی خوب هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵فعلا تحت درمان هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۴( هوالشافی) سلام.اقای دکتر رفیعی میتونم بگم بی نظیرن.من مشکل معده داشتم.با مراجعه به مطب ایشون درحال مصرف داروهایی که دادن هستم و شکر خدا حالم بهتره.دستشون سبکه.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار عالی هستند من مشکل تنفسی داشتم خدارو شکر با داروهای آقای دکتر رفیعی خیلی خوب هستم ایشان خیلی مهربان هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۶درحال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸زخم معده
۱۴۰۳/۰۲/۰۲دیابت بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عالی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۲۳میکروب معده
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸..کبد چرب عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۳/۰۴/۰۶بیماری قند،یک جلسه ویزیت شدم،الان بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱کبد چرب بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷خوب بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۵کولیک معده خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۷دیابت در مرحله استفاده هستیم هنوز
۱۴۰۳/۱۱/۲۳تیرویید
۱۴۰۴/۰۴/۱۶ناتمام است
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دیابت عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴بسیار مهربان و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۱۳تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۱درد شدید معده خداروشکر با داروهایی که ایشون تجویز کردن بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتر رفیعی بسیار انسان شریف و دکتر حاذقی هستند و بسیار با انسانیت برخورد میکنند من درد شکم داشتم که با انجام آندوسکوپی و تجویز دارو الان خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷واقعا دکتر خوبی هست مخصوصا اخلاقشون عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۳مشکل قند
۱۴۰۳/۱۰/۰۴خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۲دکتر خیلی خوش اخلاق و برای بیمار وقت میزارن فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالیهستن
۱۴۰۴/۰۳/۳۰سلام آقای دکترچندسوال داشتم خواهش میکنم کمک کنید
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۲خیلی عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷پزشک حاذق و خوبی بودند، نوبت دهی هم خوب بود خیلی معطلی نداشت.
۱۴۰۴/۱۰/۱۳سرطان پستان
۱۴۰۳/۰۲/۳۱تورم پا داشتم بایک نسخه خوب شدم بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۵پرکاری تیرپیید عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴برای مشکلات گوارشی رفتم خیلی با حوصله هستن خیلی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶هنانژیوم کبدی دارم بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵آندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۲/۱۶مشکل تنفسی داشتم و خوب شدم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۳ادامه درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۱تنگی نفس
۱۴۰۳/۰۲/۲۶عالی واقعا
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار عالی هستن مادر بنده درد معده داشت آقای دکتر آندوسکوپی انجام دادن و الان حال مادرم خیلی خوب هست خداخیرشون بده خیلی خوب هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۶تحت درمان می باشیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴ورم معده تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار عالی و با اخلاق و مهربان و باسواد
۱۴۰۳/۰۴/۱۳مشکل معده تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۱۸سلام دکتر رفیعی خیلی دکتری خوبی هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۲۵درد معده داشتم که با انجام آندوسکوپی و تشخیص و درمان عالی حالم خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۰۱/۲۹بسیار عالی و با اخلاق و باسواد
۱۴۰۳/۰۴/۱۳با سلام درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶دکتر خوب و با حوصله ای هستن با انرژی مثبت بالا
۱۴۰۴/۱۲/۱۶سلام. مادرم مشکل معده و تریوید داشته حالا از کمکهای ایشان بهبودی بیشتر پیدا می کند
۱۴۰۴/۰۵/۱۹سیروز کبدی بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷من دیابت داشتم و قندخونم توسط ایشون کاملا کنترل شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۷فعلا بهبودی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲سلام فعلانتیجه ایی نگرفتم باید جواب آزمایش و نشونشون بدم قطعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۱دکتر بسیار خوش اخلاق و برای مریض وقت میزاره وبسیار فهمیده وتشخیصش درسته
۱۴۰۴/۱۰/۱۱تیروئید داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳برای دیابت مراجعه ودرحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خوبه انشالله
۱۴۰۳/۰۵/۰۳کبد چرب
۱۴۰۳/۰۲/۲۶فشارخون
۱۴۰۳/۰۳/۲۳عالییییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲تیرویید
۱۴۰۳/۰۲/۰۸دکتر بسیار صبور ،با دقتی هستند و در تشخیص بیماری هم عملکرد بسیار خوبی دارند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸ضعف و بی حالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دیابت و گوارش
۱۴۰۳/۰۳/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۸فتق نافی ودرد شکم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲سنگ صفراوی
۱۴۰۳/۰۲/۱۲دیابت روبه بهبود
۱۴۰۳/۰۲/۲۶بسیار عالی و با اخلاق و مهارت
۱۴۰۳/۰۴/۰۴دیابت بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰کبد چرب
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عفونت ادراری بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عالیییی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار عالی و با حوصله هستند و اخلاقشون هم خیلی خوبه .
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۳کم خونی بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۰تیروئید
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸آقای دکتر با اخلاق مهربان هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۳کم کاری تیرپیید بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دکتر خوبی به نظر میومد. دوره درمان تموم شد باید مجدد مراجعه کنم.
۱۴۰۳/۱۱/۱۱سردرد تهوع
۱۴۰۳/۰۲/۱۶عفونت ادراری عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷دیابت داشتم وبار اول ویزیت شوم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶گرفتگی عضلاتی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳سلام دکتر خیلی خوش اخلاق،تشخیص عالی،صبور ومهربان
۱۴۰۴/۱۰/۱۵سلام برای چکاب به دکتر مراجعه کردیم که با انجام آزمایشات وسونوگرافی تشخیص دادن کیست درکلیه هست وکبد چرب داره پسرم درحال درمان هستیم اقای دکتر رفیعی بسیار باتجربه دلسوز صبور وپزشکی نافذ هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴مشکل کبد هنوز تازه یک جلسه رفتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸مشکل معده
۱۴۰۴/۰۳/۲۶دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۳/۰۴/۰۶خیلی دکت
۱۴۰۴/۰۲/۲۴درمان معده خب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷هنوز نتیجه قطعی نگرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰یک بار مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار عالی هستن سنک کلیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۳گرفتگی عضلات داشتم تا حدودی برطرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۳دیابت درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۱کم کاری تیرویید
۱۴۰۳/۰۸/۱۴درد معده آندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷مشکل کبد.فعلا دارو داده تا نتیجه رو ببینیم چی میشه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵معمولی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰سلام من معده درد داشتم یک بار ویزیت شدم دارم دارو مصرف میکنم فعلا
۱۴۰۴/۰۵/۲۸کبدچرب وتیروییدکم کار درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳در حال درمان هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار عالی وحاذق
۱۴۰۴/۰۳/۰۱پزشک خ
۱۴۰۳/۰۸/۱۰برای ادامه روند بیمازی قند
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر بسیارباحوصله خوش اخلاق ولی منشی برای نوبت انلاین دوهفته منو منتظر گذاشت احساس می کنم سرکار گذاشتن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۴