دکتر محمد تقی نوربالا تفتی متخصص پوست و مو با شماره نظام پزشکی 20391 در یزد فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان امام خمینی، کوچه مسجد برخوردار، ساختمان پزشکان امید واقع شده است.
دکتر محمد تقی نوربالا تفتی متخصص پوست و مو است که با شماره نظام پزشکی 20391 در شهر یزد فعالیت میکند. ایشان دارای تخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) بوده و خدمات مرتبط با تشخیص و درمان بیماریهای پوستی، مو و ناخن را ارائه میدهند. دکتر محمد تقی نوربالا تفتی به عنوان متخصص پوست و مو، سابقه درمان انواع مشکلات پوستی مانند آکنه، اگزما، پسوریازیس، عفونتهای پوستی، ریزش مو و اختلالات ناخن را دارد. بیماران در یزد معمولاً برای دریافت مشاوره تخصصی و درمان بیماریهای شایع پوستی به مطب دکتر نوربالا تفتی مراجعه میکنند.
مطب دکتر محمد تقی نوربالا تفتی در خیابان امام خمینی، کوچه مسجد برخوردار، ساختمان پزشکان امید واقع شده است. این موقعیت مرکزی، دسترسی آسان بیماران یزدی به خدمات پوست و مو را فراهم میسازد. اگرچه نوبتدهی اینترنتی فعال نیست، اما امکان دریافت وقت ویزیت از طریق تماس تلفنی با مطب وجود دارد.
دکتر محمد تقی نوربالا تفتی با اتکا به تخصص در زمینه بیماریهای پوست، آموزشهای علمی و تجربه بالینی خود، در جامعه پزشکی یزد شناخته شده است. مراجعهکنندگان ایشان از برخورد حرفهای، تشخیص دقیق بیماری و پیگیری روند درمان رضایت دارند. بسیاری از بیماران بیان کردهاند که با مراجعه به دکتر نوربالا تفتی بهبود قابل توجهی در مشکلات پوستی خود تجربه کردهاند.
در مجموع، دکتر محمد تقی نوربالا تفتی متخصص پوست و مو در یزد، با شماره نظام پزشکی 20391 و مطبی واقع در خیابان امام خمینی، یکی از گزینههای معتبر برای درمان بیماریها و مشکلات پوستی در این شهر به شمار میرود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان امام خمینی - کوچه مسجد برخوردار - ساختمان پزشکان امید
ما نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۰۱/۰۶لکه لکه پوست دست و صورت. بسار عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ریزش مو که خداروشکر بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بسیار دکتر عالی هستن فقط کاش اجازه میدادن کامل توضیح بدیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ریزش مو
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بیماری پوستی
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ریزش مو عااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۹خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۳خوب است
۱۳۹۷/۰۱/۲۷ریختن مو
۱۴۰۰/۰۳/۱۰فعلا نتیجه ای نداد
۱۳۹۸/۰۷/۱۵مشکل پوستی داشتم قبل از کرونا تحت درمان بودم تقریبا 60درصد از مشکلم حل شده بود ولی به دلیل کرونا چند جلسه نتوانستم مراجعه نمایم
۱۳۹۹/۱۰/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶پسوریازیس
۱۳۹۹/۱۲/۳۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۱لک صورت.عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۱بیماری پیسی
۱۴۰۰/۰۴/۳۰فعلا تاثیر زیادی نداشته
۱۳۹۷/۰۳/۲۶من برای جوش های صورتم مراجعه کردم و واقعا راضی بودم الان دوسال از شرع درمانم میگذره و کلا جوش هام خوب شده
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خوب است
۱۳۹۹/۰۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۸من بیماری پیسی دارم حیلی خوب بوده ولی چوننرفتم به ادامه درمانم الان مشکلم زیاد شده
۱۴۰۰/۰۵/۲۳فوق العاده باتجریه
۱۴۰۰/۰۷/۰۱کم پشتی مو
۱۳۹۹/۱۰/۲۴خوب بود حالا
۱۳۹۹/۱۲/۲۵حساسیت ب سیمان فعلن باید زیر نظرش باشم تا ببینن چی میشه در کل دکتر خوبسه
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عالیبودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ریزش موی سکه ای
۱۴۰۰/۰۹/۲۲مشکل پوست
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۵عالی خوب بود استفاده از داروها
۱۴۰۰/۰۳/۲۱جای جوش داشتم. درنسخه ی اول که مراجعه کردم نتیجه خوب بود.
۱۳۹۹/۱۲/۱۰تحت درمانم فعلا برای ریزش مو راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکترخوبه
۱۳۹۸/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۳۱فوق العاده عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۳جوش صورت
۱۴۰۰/۰۸/۳۰موهام ریخته شد،البته ژنتیکی بوده فعلا در 2 دوره طول درمان موهای ریز اما ضعیف درومده که طی دوره هائ بعدی فکر کنم ریزش هم قطع میشه
۱۴۰۰/۰۵/۲۳کمی ریزش مو متوقف شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۸مشکل جوش صورت
۱۳۹۸/۱۱/۲۸مشکل ریزش مو سکه ای بوده که هرجا بردیم ناامیدمون کردن ولی خداروشکر الان چهار ماه ک پیش دکتر نوربالا ویزیت میشه موهاش درحال رویش
۱۴۰۰/۰۴/۱۳خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۲۰تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰برای مو خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۴بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۱دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عالی عالی
۱۳۹۹/۰۱/۲۹خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۶/۲۵پسوریازیس خیر
۱۴۰۰/۰۴/۰۷مشکل پوستی داشتم رفع شد مجددا در ناحیه گزدن مشکل پوستی پیدا شده
۱۴۰۰/۰۳/۰۲کم مو و الان موهام در اومده
۱۳۹۹/۱۲/۰۳کچلی الان بهتر شده
۱۳۹۹/۱۱/۳۰نتیجه عالی بود
۱۳۹۷/۰۱/۲۹پیسی صورت
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ریزش مو و عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ریزش مو
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عالی از بین رفتن لک های صورتم مراجعه کردم وعالی بود نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۷من راضی هستم ازشونمشکل زخمسرهستم حالابهترشدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵خیلی خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۲کک مک حدود 15سال پیش
۱۴۰۰/۰۴/۲۱سلام. لوپوس داشتم. تاحدودی درمان دکتر مؤثر واقع شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۴خوب بودن
۱۳۹۹/۰۴/۱۱لک وپیس،نتیجه خوب بودتازمانی که دارواستفاده کنی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۵خوب عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۲بسیار عا
۱۴۰۰/۱۰/۰۹تازه مریض اومدیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹نراحتی پوستی ودرمانشون عالی بوده
۱۴۰۰/۰۱/۰۵دخترم حساسیت پوستی داره دوسال تحت درمان هست شکر خدا خوب پیش میره راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ریزش مو سر و مژه و بدن داشتم که باداروها خوب شدم ولی فشار خون گرفتم
۱۳۹۷/۰۲/۳۰عالی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۹خئذد نم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹درماتیت تماسی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷جوش وجای جوش
۱۳۹۸/۰۷/۲۶لک پوستی
۱۴۰۰/۱۲/۲۷دکتر بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۴/۳۱نتیجه خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ریزش مو سکه ای و طی چند مرحله رفت و آمد با خوردن قرص به نتیجه میرسم و بعد از دوره مجددا میریزه
۱۳۹۷/۰۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴خشکی پوست.اکتیوز
۱۴۰۰/۰۴/۰۲مشکل پوست دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۴لک صورت
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ریزش مو
۱۳۹۹/۰۸/۲۳فعلا که دارو داده هنوز نتیجه ایی نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ریزش مو و
۱۳۹۹/۰۱/۰۹صورتم جوش داشت و الان خیلی خوب شده . راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ریزش مو
۱۴۰۰/۱۰/۱۲خوب بوده
۱۳۹۹/۰۲/۱۶سلام.بنظرم دکترخوبیه ولی حیف ک چندتابیمارباهم ویزیت میکنن وفرصت توصیح نمیدن
۱۳۹۸/۰۹/۱۱خوب بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۹هی بدک نیس
۱۴۰۰/۰۲/۱۸پوستی خداروشکر فعلا خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۳۰فعلا اول درمانمه
۱۳۹۹/۰۹/۰۲خوب خوب عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بابت رویش مجدد مو ونتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۱/۲۶تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۱من مشکل پیسی داشتم خدارو شکر خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۳/۱۸مشکل ویتولیگو بود که دوماه رفتم تا الان راضی بودم و لکه ای اضافه نشده خدارو شکر
۱۳۹۹/۰۷/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بیماری صدف
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ریزش م.
۱۳۹۹/۰۶/۰۳مشکل پیسی جواب گرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۶کارشون حرف نداره
۱۳۹۷/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۱دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۳/۰۲عالیه کارشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عالی و صد درصد نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۱۵خوب بوده و نسبتا درمان خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۰۶تازه شروع کردم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰قارچ انگشت خیلی زود بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۱دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دست و پام ارک داست بهذشدت رنج میبردم چند پزشکم مراجعه کردم اما خداروشکر با اولین ویزست آقای دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱دکت خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ریزش سکه ای
۱۳۹۸/۰۹/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۷تا حالا خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۸مشکل پوستی و خدارو شکر نتیجه گرفتم.با تشکراز دکتر نوربالا
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خوب است
۱۳۹۹/۱۲/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۷برای درمان جوش رفتم درحال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خیلی دکتر خوب باادب وعالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۱خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳یکی از بهترین دکتر های معروف ایران هستن که از تمام نقاط کشور تشریف میارن پیش دکترنور بالا خودم ریزش موی ارثی داشتم چهار ماهه درمان شده و شاید روشت مجدد مو هام هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۳خوب و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹مشکل پیسی نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲سلام برص داشتم به لطف خدا وتجویز دکتر خدا را شکر دارم نتیجه میگیرم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰مشکل من جوش بوده
۱۴۰۰/۰۱/۰۱دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عالی ریزوش مو
۱۳۹۹/۰۴/۲۲مشکل ریزش مو
۱۳۹۷/۰۳/۰۱ویتیلیگو.رو ب بهبودم
۱۳۹۹/۰۷/۲۸مریضی پسوریازیس داشتم 2ماهه میرم شکر خدا خیلی تآثیر گذاشته
۱۳۹۹/۱۰/۰۲بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۳تشخیص ایشان عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸من منتظر نوبت دوباره ام
۱۴۰۰/۰۳/۲۰دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بسیار بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۳سلام مشکل طاسی موداشتم الان واردماه چهارم شدم میخوام ویزیت بشم ،رشدموها درحدنازک وریز دراومده
۱۴۰۰/۰۴/۲۷دکتر خوبی هستند اما زمان کافی برای ویزیت بیمارنمیذارند
۱۳۹۹/۰۷/۱۶مشکل پوست خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸سلام صورتم جوش داره الان بهتر شده
۱۴۰۰/۰۵/۰۳بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴خیلی خیلی رذضیم
۱۳۹۷/۰۳/۰۱خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۱مشکل ریزش مو داشتم، فعلا تحت معالجه هستم
۱۳۹۷/۰۲/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۲خیلی کارشون عالیه من موهام ریخته بود و داغون شده بود بشکل معجزه اسایی موهامو خوب کرد
۱۳۹۹/۰۶/۲۸عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۹سوختگی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ریزش مو داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عالی بوده
۱۴۰۰/۰۱/۰۶من از دکتر خیلی راضی هستم بخا طر اینکه دارم نتیجه مثبت میگیرم و بسیار دکتر خوب وبا تجربه است
۱۴۰۰/۰۳/۰۷سلام دخترم بیماری پروانه ای داره زیرنظردکتره بهتره خداروشکر
۱۴۰۰/۰۶/۱۵با عرض سلام هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۳ریزش مو
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ریزش مو و معالجه
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ریزش مو جلوگیری شد و رویش مجدد
۱۴۰۱/۰۲/۰۵سلام برای خال ولکه های صورت رفتم لکه صورتم بیشترشد پر ازجوش شد صورتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ریزش مو
۱۴۰۰/۱۰/۰۶جای جوش داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ریزش مو.
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بله خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۰۸هنوزتحت درمان هستم .کارشون خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۱۶خیلی عالی مشکل پسوریازیس داشتم درحال بهبودی کامل هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ضعیف خوب نبوده نه
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ریزش موخوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ریزش موسکه ای هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸کارشون بسیار عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۲۶ریزش مو و راصی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲دکتر خیلی خوبی است من راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹پیسی داشتم ، و خدارو هزاران مرتبه شکر نتیجه ی بسیار خوبی از دکتر بدست آوردم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱ریزش موداشتم
۱۳۹۸/۱۲/۱۹عالی هس
۱۳۹۷/۰۱/۲۴عااالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ازبین بردن لکه صورت
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بیماری پیسی .عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۳خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ریزش مو داشتم چند ماه دارو مصرف کردم خیلی خوب جواب داد دوماه به دلیل لغو نوبت توسط دکتر وگیر نیاوردن نوبت دارو مصرف نکردم تمام موهای در اومده ریزش کرد
۱۴۰۰/۰۱/۲۹خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۷/۲۷حساسیت پوستی.
۱۳۹۹/۰۷/۱۶تا وقتی داروها رو استفاده میکردم خوب بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۰بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۳تشخیص اقای دکتر کاملا درست بود و من صد درصد به نتیجه رسیدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹طاسی ونتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵خوب بوده ونتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶