۱۰۸۳ نفر
دکتر لیلا ساریخانی

دکتر لیلا ساریخانی

متخصص زنان ، زایمان و زیبایی زنان

متخصص شماره نظام: ۱۰۸۸۴۶
۹۶% پیشنهاد کاربران
۱۰۹۳ نفر

عالی بود

۱۳۹۹/۰۸/۲۲

دکتر خوب و بسیار باحوصله و مهربان بودند

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

خیلی راضی بوردم سریع تشخیص دان و بسیار خوش اخلق هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

امروز عمل لیفت لابیا داشتم بشدت استرس داشتم ولی اصلا دردی حس نکردم کار خانوم دکتر فوق العاده هست بسیار صبور هستن و ظریف کار میکنن و بعد از کار بلافاصله نتیجه رو بهم نشون دادن فوق العاده شده

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

فوق العاده دکتر خوش برخورد و عالی ازهمه لحاظ

۱۴۰۳/۰۴/۲۸

واقعا دکتر خوب مهربون وباتجربه ای هستن.مشکل منو حل کردن .خیلی راضی هستم از ایشون

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

خوب بود. جراحی

۱۴۰۱/۰۶/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

لابیا انجام دادم الان از شکل ظاهری خیلی راضی هستم از خانم دکتر و پرسنل که خیلی عالی هستند کمال تشکر را دارم

۱۴۰۳/۰۵/۱۷

چکاب و تشخیص بود که خوب بود.

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

عمل لابیا داشتم بسیار عالی بدون درد و خونریزی زیبا همون چیزی که میخواستم بود رفتار خانم دکتر و خانم راد عالی بود

۱۴۰۲/۱۰/۰۷

سلام من مشکل هورمونی داشتم خداروشکر الان بهترم

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

زایمان عالی

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

صقد جنین داشتم و مونده بود تو شکمم و کارشون عالی بود فوق العاده

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

من عمل زایمان طبیعی داشتم ازشون تشکر میکنم زایمان اولم دکتر اخر زایمان اومد اما ایشون از اول زایمان در کنارم بودن

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

عفونت داخلی

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

عمل لابیا

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

عالی بود.

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

خیلی خانم خوبی هستن جراحی کردم خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

عمل عالی بود اصلا درد نداشتم ظاهر لابیا عالی بود

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

کار خانم دکتر تو عمل های زیبایی عالیه.

۱۴۰۱/۰۴/۱۱

خالم پیش ایشون عمل کردن و خیلی راضی بودن

۱۳۹۹/۰۸/۲۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

دکتر خوبی هستند و درمان نتیجه بخش.

۱۳۹۹/۰۷/۲۴

من امروز عمل داشتم خیلی راضی بودم درد نداشت عدم تقارن داشتم که رفع شد خانم دکتر خیلی باحوصله و خوش اخلاق بودن خیلی خیلی ظاهرش رو دوس دارم

۱۴۰۰/۰۷/۰۱

عفونت رحم

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

دکتر باتجربه ای هست

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

عالیییییی،بهترین دکتر شیراز میتونم بگم هستن

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

بسیار عالی در تشخیص

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

عمل تنگی و تزریق چربی داشتم 6ماه قبل خیلی خیلی راضیم مرسی از خانم دکتر مهربووووون

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

خوب و خوش برخورد بود

۱۴۰۱/۰۴/۰۴

عفونت و بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

امروز پیش خانم دکتر عمل لابیا داشتم بدون درد خونریزی بود کارشون حرف نداره

۱۴۰۲/۰۸/۰۴

عاااالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

عالی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

راضی بودم

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

به نظر دکتر خوبی هست

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

عالی بود

۱۴۰۱/۰۸/۱۱

بسیار عالی و فوقالعاده مهربون بودن خانم دکتر و عمل راحت و خیلی زیبایی بود خیلی راضی بودم

۱۴۰۲/۰۶/۲۲

فعلا نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

بهترین دکتر شیراز هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

نازایی و جواب گرفتم ..دکتر عالی هستن

۱۴۰۳/۰۳/۱۴

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۳

بسیار پزشک باسواد و خوش برخوردی هستند

۱۳۹۹/۱۰/۱۸

عمل زایمان داشتم بسیار عالی بود

۱۴۰۲/۰۶/۱۴

بسیار دکتر عا

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

عمل بسیار بینظیر و خوبی داشتم خانم دکتر و تیم عالی بودند

۱۴۰۲/۰۸/۱۷

داروهایی که واسه درمان عفونت تجویز شد علی الخصوص اونایی که توی مطب انجام دادن عالی بودش

۱۴۰۱/۱۱/۱۱

برخورد و آرامشی که در زمان عمل خانم دکتر و پرسنل برای بیمار داشتند واقعا عالی بود و نتیجه نهایی بعد از عمل بی نظیر بود

۱۴۰۲/۰۶/۲۰

باتشکر از خانم دکتر اصلا درد نداشتم باتشکر خانم دکتر خیلی راضی هیتن

۱۴۰۲/۰۹/۰۴

عالی هستن و با تجربه

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

مهربان وخوش برخورد

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

زایمان عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

عالیییی

۱۳۹۹/۱۰/۰۱

خیلی خوب بودن

۱۴۰۰/۰۱/۲۴

چکاپ کامل شدم و ایشون عالی هستن

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۶/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۴/۲۹

خانم دکتر اچ پی وی من رو تشخیص دادن در صورتی که چندتا دکتر رفتم و تشخیص ندادن نحوه و برخورد و علموشن عالی هست

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

هم عمل لابیا داشتم هم تزریق ژل خیلیییی خیلیییی زیاد راضی هستم اصلا درد نداشتم وو خیلییی عالی بود همه چی

۱۴۰۲/۰۷/۲۰

مشکل عفونت داشتم، کاملا خوب شدم

۱۴۰۲/۰۳/۰۸

لابیاهای نامتقارن داشتم توسط خانم دکتر ساریخانی عمل شدم خیلی عالی بودن اصلا درد نداشتم و خیلی باحوصله و خوش اخلاق بودن و دونه دونه جواب سوالات رو دادن

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

پیش خانم دکتر عمل لابیا انجام دادم فوق العاده راضی هستم هم از کارشون و هم برخورد خوبشون .برخورد عالی،کارشون عالی .پیشنهاد میکنم اگه میخواید یه عمل خوب و مطمن داشته باشید خانم دکتر ساریخانی رو انتخاب کنید

۱۴۰۲/۰۲/۲۸

عمل بسیار عالی داشتم. در طی عمل هیچ گونه دردی نداشتم فقط بی حسی یه کم سوزش داشتم و ظاهری که بعد از عمل دیدم خیلی متفاوت بود با قبل از عمل و درکل خیلی راضی هستم.

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

با سلام من حدودا دو ماه پیش عمل لابیا داشتم خیلی راضی ام جای بخیه اصلا نمونده و اینکه کاملا متقارن هست من قبل از عمل سوزش و خارش شدید داشتم بعد از عمل کاملا از بین رفته .خیلی ممنون از خانم دکتر ساریخانی

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

کار خانم دکتر فوق العاده هست اصلا فکر نمیکردم انقدر عوض بشه پیش هر دکتر که رفتم فقط گفتن لبه ها رو برمیداریم بقیه چروکا ما دست میزنیم وای خانم دکتر به نطرتون احترام می زارن وبه طور خیلی عالی عمل میکنن کارشون واقعا هم عالی هست هم مهربون

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۴

خوب بود

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

برخورد و درمانی عالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

عفونت داشتم ودکتر شستشو برام انجام دادن ودارو دادن وتا3ماه عالی بودم ولی بخاطر دیابت دوباره بامشکل مواجه شدم که میخوام دوباره برم خدمتشون

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

عفونت .برطرف شده.

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

راضی نیستم.خانم دکترسرشون شلوغه واصلا بابیمارشون صحبت نمیکنن فقط دارومینویسن.هیچ توضیحی نمیدن

۱۳۹۹/۰۵/۰۸

عالی، با اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

نداشتم مشکلی

۱۴۰۲/۰۶/۰۶

سلام من بار دوم هس میخام برم پیشش پریود درست نمیشم لکه بینی دارم ..دکتر خوش برخورد ومهربانه انشاالاه ک من نتیجه ک میخام رو بگیرم

۱۳۹۹/۰۹/۰۴

خوب بوده

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

کیست داشتم با دارو رفع شد

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

عااالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

عالی بود دکتر خوش برخورد و خوش رو بیمار میتونه راحت مشکلش رو با دکتر درمیون بزار و درمون بشه

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

کیست درمان شدم

۱۴۰۱/۰۵/۰۵

لیزر جوانساز برای خشکی و مشکل ادراری انجام دادم قبل تر هم عمل لابیا و ژل داشتم از هر دو رضایت کامل دارم واقعا همونی که میخواستم شد

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

خیلی خوب بودن

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

عمل لابیا داشتم از شکل ظاهری راضی نبودم ولی الان خیلی راضی هستم بدون درد و خونریزی خیلی خوشحالم که با دکتر ساریخانی آشنا شدم

۱۴۰۳/۰۲/۱۲

من همورویید داشتم دو هفته است دارو استفاده کردم تا الان که عالیه

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

عمل بسیار عالی داشتم. در طی عمل هیچ گونه دردی نداشتم فقط بی حسی یه کم سوزش داشتم و ظاهری که بعد از عمل دیدم خیلی متفاوت بود با قبل از عمل و درکل خیلی راضی هستم.

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

مشکل حل شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

عالی بود

۱۴۰۱/۰۵/۰۹

تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

حاصل شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

عالییییی

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

عالی بود

۱۴۰۱/۱۱/۰۷

با حوصله هستند

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

عمل لابیا و چربی و سفیدی و مقعد داشتم خیلی راضی بودم و الان ازشکل ظاهری خیلی راضی هستم با تشکر از خانم دکتر و پرسنل

۱۴۰۳/۰۵/۲۹

فعلا هیچ نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

باسلام من لیزر سفیدی واژن انجام دادم خیلی عالی شدم فوق العاده از جلسه دو تغییر و سفیدی داشتم ممنونم واقعا از خانم دکتر ساریخانی عزیز

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

کارشون عالی و بسیار خوش اخلاق

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

بسیار بسیار عالی عملم خیلی خوب بود

۱۴۰۲/۰۴/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

جهت بارداری به مدت 5 ماه است که تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

تو بارداری دچار لکه بینی شدم و تشخیص وتجویز به موقع به من کمک کرد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۲/۲۹

من از رفتارشون و کارشون راضی بودم.فوق العاده محترم هستن

۱۳۹۹/۰۸/۰۶

عمل کردم راضی بودم. فوقالعاده بودن

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

عاااالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

عمل سزارین دومم را خانم دکتر انجام دادند. دستشون خیلی سبک هست و خیلی زود خوب شدم. از همه مهمتر چون جراح زیبایی هم هستند خیلی بخیه های ریز زدند و حتی جای بخیه های قبلیم رو هم که خیلی ناراحتم میکرد برداشتن. الان اصلا جای بخیه ها معلوم نیست و خیلی خوشحالم.

۱۳۹۹/۰۴/۱۵

جلسه سوم جوانسازی رو انجام دادم...از جلسه اول نتیجه گرفتم وبا جلسات مکرر خیلی بهترم...خانم دکتر و پرسنل که فوق العاده مهربان وبا اخلاق هستن.براشون آرزوی سلامتی میکنم...

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

خیلی خانم دکتر مهربونی هستن هنوز تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

عمل لابیا داشتم پیش دکتر خیلی عالی بود اصلا دردی حس کردم و نامتقارنی لابیا کاملا برطرف شد واااقعا کار دکتر عالیه خیلی راضی بودم

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

زیبایی زنان

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

من عمل لایبا پیششون انجام دادم بسیار دکتر قهاری هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

بهترین هسن

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

عااااااالی بود️

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

سه سال پیش تزریق چربی انجام دادم نتیجه خوب و ماندگاری بالایی داشته ممنون از دکتر عزیز و پرسنل

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

بسیار دکتر با تجربه وکاربلد چندین عمل پیش ایشون انجام دادم عالی بوده دکتری بسیار مهربون استاد

۱۴۰۱/۰۶/۲۳

عالیه دیگ حرفی ندارم

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۱/۱۰/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۰/۰۱

سلام من پیش خانم دکتر عمل لابیا وچربی انجام دادم وخیلی هم راضی هستم.. وهمچنین اخلاق خوب خانم دکتر بسیار مهربون وبا حوصله هستن تو کارشون موفق وپیروز باشین..

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

برای دوران بارداری زیر نظرشون هستم فعلا

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

عالی و باحو صله بسیار پر تجربه هستن ایشون

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

برای پوست

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

عمل لابیا دلستم بدون درد و خونریزی شکل ظاهری خیلی خوبی دلشت از خانم دکتر خیلی راضی بودم پرسنل خیلی خدبی دلرند مخصوصا مشاور

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

زخم دهانه رحم داشتم هرجا رفتم خوب نشد پیش خانم دکتر لیزر کردن زخمم کاملا خوب شد و بعد عمل بالا کشیدن رحم و مثانه انجام دادم.. خیلی راضی هستم. امیدوارم بهترینها نصیبشون بشه

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

بسیار دقیق و با حوصله صبور

۱۴۰۱/۱۰/۱۲

بسیاردکتر

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

کارش خیلی عااالیه

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

عالی و خوش برخورد هستند

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

برای درمان عفونت مراجعه کردم با یک دوره درمان دارویی کاملا مشکلم رفع شد و ممنون از خانم دکتر عزیز

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

بسیار دقیق. مهربان. مطبشون هم مجهز است.

۱۳۹۹/۰۴/۱۷

نتیجه ای نگرفتم.

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

بسیار خوش برخورد

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

دقت در معاینه و تشخیص

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

خوب بود

۱۴۰۱/۰۴/۰۲

من غیر قرینگی مادر زادی و هود بزرگ داشتمکه با زحمت دکتر به بهترین شکل اصلاح شد با تشکر از خانم دکتر و صفا جان

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

تزریق چربی و تنگی داشتم 3ماه قبل و خیلی راضیم منشکرم

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

من دو بار عمل لابیا در جاهای دیگه کردم واقعا خراب شد اما پیش خانم دکتر انجام دادم خیلی عالی شد ازشون واقعا متشکرم خدا خیرشون بده

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

دکتر خوبی هستن با حوصله ومهربون و با تجربه

۱۳۹۹/۰۹/۱۰

با سلام بسیار بااخلاق و پیگیر و با سواد هستند بسیار ممنونم از ایشان و پرسنل محترم کلینیک مخصوصا سرکار خانم طهماسبی

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

افتادگی رحم

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

دوماه پیش عمل لابیا انجام دادم خیلی راضی هستم از نظر زیبایی و عفونت مشکل داشتم لابیا کاملا قرینه هست ممنون از دکتر

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۹/۰۹

عالی ترین

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

دکترخیلی خوب وخوش اخلاق هستن ودتشخیصشون عالیه

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

دکتر خوب و پرحوصله

۱۴۰۰/۰۳/۲۱

عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

پیش خانم دکتر دیروز لابیا با چربی زدم خدایی آکی بود کارشون ضریف کارشون بود

۱۴۰۲/۰۷/۲۰

دوسال پیش عمل لابیا و ژل تزریق کردم بعد از دوسال خیلی راضی بودم بعد از گذشت دوسال واقعا راضی هستم لیزر جوانسازی انجام دادم خشکی واژن شدید داشتم کمی افتادگی بعد از زایمان داشتم با لیزر برطرف شده بعد از بارداری باعث بزرگی لابیام شده بود که با عمل برطرف شد مرسی از خانم دکتر عزیز

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

زایمان فوق العاده راحت و خوبی داشتم و خیلی راضی هستم و ی دنیا ممنونم از خانم دکتر ساریخانی

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

مهربون

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

عالیییی

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

بسیار عالی در زمینه مراقبتهای بارداری مهربان و از اول درد حضور داشتند تا تولد پسرم سپاس از محبت ایشان ان و از اول

۱۴۰۱/۰۳/۱۵

لیزر درمانی برای عفونت و التهاب دهانه رحم انجام دادم و راضی بودم و درمان صورت گرفت

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

خودشون خیلی خوب هستن ،،ولی از منشی های ایشون و نوبت دهیشون اصلا راضی نبودم

۱۴۰۱/۰۴/۰۲

متشکرم از دکتر و کادر خوبشون. من عمل لابیا انجام دادم پیششون و خیلی راضیم واقعا عالی بود.

۱۴۰۲/۰۱/۱۷

عالی معجزه میکنن

۱۴۰۱/۱۰/۱۳

با اخلاق ترین پرسنل،بهترین و جذابترین دکتری که تا بحال دیدم،و من یک سر سوزن درد رو احساس نکردم،خداروشکر که انتخابم فوق العاده بود،

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

تازه ویزیت شدم ولی اخلاقشون خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

من واسه عمل لابیا پیششون رفتم و خییلی راضیم...دستشون درد نکنه...عاالی شده....و واسه التهاب دهانه رحم تحت درمان هستم پیششون....مرررسی از خانم دکتر عزیز

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

واقعا عالی هستن

۱۴۰۳/۰۴/۱۷

بد نبود

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

لابیا عمل کردم خیلیییی خوب بود

۱۴۰۲/۰۴/۲۹

عفونت و قارچ داشتم خوب شدم فعلا

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

عادت ماهیانه ام منظم نبود با قرص و چیزای دیگه خوب نشد من بخاطر استرس اینجوری شده بودم که به مرور خوب شدم نه با دارو

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

چکاپ داشتم

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

دکتر خوش اخلاق و خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

عفونت داشتم برطرف شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۷

من برا عفونت زنانه اومدم پیش خانم دکتر عالییییی بود واقعا بینظیرن

۱۴۰۱/۰۲/۲۷

عالی هستن برا بارداری

۱۳۹۹/۰۵/۱۰

راضی بودم

۱۴۰۲/۰۱/۰۴

عااااااااااااالیییییییییییی

۱۴۰۱/۰۲/۲۲

فعلا فقط ازمایش دادم

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

همه چیز خوب

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

برای ازمایشات بارداری پیششون رفتم

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

دکتر باحوصله و باتجربه ای هستند

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

عمل لابیا و چربی داشتم حین عمل هیچ دردی حس نکردم و خیلی راضی بودم

۱۴۰۲/۰۹/۲۳

واقعا کارشون عالیه عمل خیلی خوبی داشتم ژل رو هم تزریق کردم خدایی به همه توصیه میکنم

۱۴۰۲/۰۸/۲۳

عفونت شدید داشتم و الان عالیم

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

خیلی راضی بودم بی نظیر و فوق العاده

۱۴۰۲/۰۶/۲۲

نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

من پیش ایشون عمل لابیا انجام دادم خیلی دکتر مهربون با تجربه و ماهر هستن برخورد دستیارشون عالی رسیدگی عالی هر مشکلی پیش بیاد کافیه ب دستیارشون پیام بدم با حوصله جواب میدن من از انتخابم راضیم خدا رو شکر ک این کار رو انجام دادم

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

معاینه سالیانه

۱۳۹۹/۱۰/۳۰

نتیجه نگرفتیم

۱۳۹۹/۱۲/۲۱

سلام.من دوازده روز هست که پیش خانم دکتر ساریخانی عمل لابیا و هدوکتومی انجام دادم .بسیار راضی هستم عمل بدون دردی بود و از خانم دکتر صبور و پرسنل بسیار مهربان و صبور و کاربلد کمال تشکر رو دارم

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

عالی هستند

۱۴۰۱/۰۲/۱۴

عالی و متبحر و خوش اخلاق

۱۳۹۹/۰۷/۰۵

زایمان طبیعی داشتم از اولش خانم دکتر سر زایمانم بودن خیلی هم دردوران بارداری با اخلاق خوب ویزیتم کردن متشکرم

۱۴۰۱/۰۲/۲۳

عفونت داشتم یک هفته کمتر شد مشکلم حل شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۸

عالی عالی عالی

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

بسیارعالی

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

ایشون دکتر خوبی

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

سلام خودم و خواهرم و دوستم پیش ایشون مراقبت بارداری و سزارین داشتیم عالی خیلی به بیمار رسیدگی میکنن و جای عملم خیلی ظریف بود سپاس از ایشون

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

واقعا عالی هستن خانم دکتر کارشون عالی هست خوش اخلاق عالی

۱۳۹۹/۱۲/۲۸

عالی هستید

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

برای چک اپ و تست پاپ اسمیر مراجعه کردم، تجربه روند درمانی با ایشون نداشتم.

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

خوب بودن تشخیص عالی داشتن

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

من خیلی استرس داشتم ولی خانم دکتر ودستیار عزیزشون اینقدر خوب رفتار کردنکهاز ازاسترسمنکمشدعملمم عاالی بودفک نمیکردن اینجوری باشه

۱۴۰۱/۱۰/۱۵

سلام، فقط یک بار مراجعه داشتم که برخوردشون خیلی خیلی عالی بود و میخوام از این به بعد تحت نظرشون باشم

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

من واسه چکاپ اومده بودم و عالی بودن و راصی بودم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

تشخیص و درمانشون واقعا عالیه

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

فعلا تحت نظر خانم دکتر هستم دارو مصرف میکنم

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

عالیهههه عالیههه ولی خب زن انگار پیکان75اینجاشو درست میکنی یه جای دیگش خراب میشه

۱۳۹۹/۱۰/۰۱

بسیار با صبر و حوصله معاینه میکنن و به صحبت های بیمار با دقت گوش میکنن

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

پریودی طولانی مدت

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

راضی بودم

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

مشکل عفونت واژن داشتم و خیلی کارشون خوب بود عالی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

یک مقداری برای مریض کم وقت میگذارند ولی در کل کارشون خوبه

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

عمل لابیا داشتم خیلی راضی بورم از شکل ظاهرب و اخلاق خانم دکتر و پرسنل خیلی راضی بودم مخصوصا مشاوره

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

یکبار مراجعه کردیم ، خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

دکتر بسیار با تجریه ای هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

من برای چکاب اومده بودم دکتر خوب وبا حوصله کارها رو انجام دادند

۱۴۰۰/۱۰/۱۱
کلینیک زنان و زایمان دکتر لیلا ساریخانی
شیرازبلوار پاسداران . روبروی درمانگاه محمد رسول ا... کلینیک دکتر لیلا ساریخانی. طبقه ۵. واحد ۱۶
تلفن ۳۸۴۴۷۱۸۵
۰۹۰۲۹۹۹۹۸۰۷
جهت دریافت نوبت از وبسایت دکتر ساریخانی به آدرس drleilasarikhani.com در قسمت رزرو نوبت اقدام نمایید.
انجم کلیه عمل‌های زیبایی زنان با لیزر مونالیزا
لابیاپلاستی با جدید‌ترین متد انجمن جراحان زنان آمریکا
تزریق چربی و ژل در لابیا

مراجعین محترم لطفا توجه داشته باشند:
جهت دریافت نوبت از وبسایت دکتر ساریخانی به آدرس drleilasarikhani.com در قسمت رزرو نوبت اقدام نمایید.
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    اینستاگرام دکتر لیلا ساریخانی

    دکتر لیلا ساریخانی متخصص زنان، زایمان و زیبایی زنان با شماره نظام پزشکی 108846 در شیراز فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار پاسداران شیراز، روبروی درمانگاه محمد رسول ا...، طبقه ۵، واحد ۱۶ واقع شده است.

    دکتر لیلا ساریخانی متخصص زنان، زایمان و زیبایی زنان است که با شماره نظام پزشکی 108846 در شهر شیراز فعالیت دارد. ایشان دارای مدرک تخصصی زنان و زایمان بوده و خدمات متنوعی در زمینه مراقبت‌های بانوان، بارداری، زایمان و اعمال زیبایی زنان ارائه می‌دهد. مطب دکتر لیلا ساریخانی در بلوار پاسداران شیراز، روبروی درمانگاه محمد رسول ا...، کلینیک دکتر لیلا ساریخانی، طبقه پنجم، واحد 16 واقع شده است و مراجعه‌کنندگان می‌توانند برای دریافت مشاوره و ویزیت حضوری به این نشانی مراجعه کنند.

    دکتر لیلا ساریخانی با سال‌ها تجربه تخصصی در حوزه سلامت بانوان، به درمان بیماری‌های زنان، مراقبت‌های قبل و بعد از زایمان، و انجام جراحی‌های زیبایی زنان با تکنولوژی‌های نوین مانند لیزر مونالیزا می‌پردازد. همچنین عمل‌های زیبایی از جمله لابیاپلاستی با متدهای روز، تزریق چربی و ژل در ناحیه لابیا توسط ایشان انجام می‌شود که مطابق با جدیدترین استانداردهای انجمن جراحان زنان آمریکا است. بسیاری از بیماران از دقت، مهارت و رویکرد حرفه‌ای دکتر لیلا ساریخانی رضایت دارند و در نظرات خود به تشخیص درست و ارتباط صمیمانه ایشان اشاره کرده‌اند.

    تخصص اصلی دکتر لیلا ساریخانی در زمینه زنان، زایمان و زیبایی زنان است و بیماران از سراسر شیراز و مناطق اطراف برای دریافت خدمات درمانی و زیبایی به کلینیک ایشان مراجعه می‌کنند. مطب دکتر لیلا ساریخانی در شهر شیراز، با دسترسی آسان برای مراجعین قرار دارد و محیطی مناسب برای ارائه خدمات تخصصی به بانوان فراهم شده است. جهت دریافت نوبت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با کلینیک تماس گرفت. دکتر لیلا ساریخانی، متخصص زنان و زایمان شیراز، همواره در جهت ارتقای سلامت بانوان تلاش می‌کند.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    کلینیک زنان و زایمان دکتر لیلا ساریخانی

    بلوار پاسداران . روبروی درمانگاه محمد رسول ا... کلینیک دکتر لیلا ساریخانی. طبقه ۵. واحد ۱۶
    تلفن ۳۸۴۴۷۱۸۵
    ۰۹۰۲۹۹۹۹۸۰۷
    جهت دریافت نوبت از وبسایت دکتر ساریخانی به آدرس drleilasarikhani.com در قسمت رزرو نوبت اقدام نمایید.