دکتر لیلا ساریخانی متخصص زنان، زایمان و زیبایی زنان با شماره نظام پزشکی 108846 در شیراز فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار پاسداران شیراز، روبروی درمانگاه محمد رسول ا...، طبقه ۵، واحد ۱۶ واقع شده است.
دکتر لیلا ساریخانی متخصص زنان، زایمان و زیبایی زنان است که با شماره نظام پزشکی 108846 در شهر شیراز فعالیت دارد. ایشان دارای مدرک تخصصی زنان و زایمان بوده و خدمات متنوعی در زمینه مراقبتهای بانوان، بارداری، زایمان و اعمال زیبایی زنان ارائه میدهد. مطب دکتر لیلا ساریخانی در بلوار پاسداران شیراز، روبروی درمانگاه محمد رسول ا...، کلینیک دکتر لیلا ساریخانی، طبقه پنجم، واحد 16 واقع شده است و مراجعهکنندگان میتوانند برای دریافت مشاوره و ویزیت حضوری به این نشانی مراجعه کنند.
دکتر لیلا ساریخانی با سالها تجربه تخصصی در حوزه سلامت بانوان، به درمان بیماریهای زنان، مراقبتهای قبل و بعد از زایمان، و انجام جراحیهای زیبایی زنان با تکنولوژیهای نوین مانند لیزر مونالیزا میپردازد. همچنین عملهای زیبایی از جمله لابیاپلاستی با متدهای روز، تزریق چربی و ژل در ناحیه لابیا توسط ایشان انجام میشود که مطابق با جدیدترین استانداردهای انجمن جراحان زنان آمریکا است. بسیاری از بیماران از دقت، مهارت و رویکرد حرفهای دکتر لیلا ساریخانی رضایت دارند و در نظرات خود به تشخیص درست و ارتباط صمیمانه ایشان اشاره کردهاند.
تخصص اصلی دکتر لیلا ساریخانی در زمینه زنان، زایمان و زیبایی زنان است و بیماران از سراسر شیراز و مناطق اطراف برای دریافت خدمات درمانی و زیبایی به کلینیک ایشان مراجعه میکنند. مطب دکتر لیلا ساریخانی در شهر شیراز، با دسترسی آسان برای مراجعین قرار دارد و محیطی مناسب برای ارائه خدمات تخصصی به بانوان فراهم شده است. جهت دریافت نوبت و کسب اطلاعات بیشتر میتوان با کلینیک تماس گرفت. دکتر لیلا ساریخانی، متخصص زنان و زایمان شیراز، همواره در جهت ارتقای سلامت بانوان تلاش میکند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار پاسداران . روبروی درمانگاه محمد رسول ا... کلینیک دکتر لیلا ساریخانی. طبقه ۵. واحد ۱۶
تلفن ۳۸۴۴۷۱۸۵
۰۹۰۲۹۹۹۹۸۰۷
جهت دریافت نوبت از وبسایت دکتر ساریخانی به آدرس drleilasarikhani.com در قسمت رزرو نوبت اقدام نمایید.
عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۲دکتر خوب و بسیار باحوصله و مهربان بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰خیلی راضی بوردم سریع تشخیص دان و بسیار خوش اخلق هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱امروز عمل لیفت لابیا داشتم بشدت استرس داشتم ولی اصلا دردی حس نکردم کار خانوم دکتر فوق العاده هست بسیار صبور هستن و ظریف کار میکنن و بعد از کار بلافاصله نتیجه رو بهم نشون دادن فوق العاده شده
۱۴۰۰/۱۰/۰۹فوق العاده دکتر خوش برخورد و عالی ازهمه لحاظ
۱۴۰۳/۰۴/۲۸واقعا دکتر خوب مهربون وباتجربه ای هستن.مشکل منو حل کردن .خیلی راضی هستم از ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خوب بود. جراحی
۱۴۰۱/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹لابیا انجام دادم الان از شکل ظاهری خیلی راضی هستم از خانم دکتر و پرسنل که خیلی عالی هستند کمال تشکر را دارم
۱۴۰۳/۰۵/۱۷چکاب و تشخیص بود که خوب بود.
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عمل لابیا داشتم بسیار عالی بدون درد و خونریزی زیبا همون چیزی که میخواستم بود رفتار خانم دکتر و خانم راد عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۷سلام من مشکل هورمونی داشتم خداروشکر الان بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰زایمان عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳صقد جنین داشتم و مونده بود تو شکمم و کارشون عالی بود فوق العاده
۱۴۰۰/۰۴/۱۴من عمل زایمان طبیعی داشتم ازشون تشکر میکنم زایمان اولم دکتر اخر زایمان اومد اما ایشون از اول زایمان در کنارم بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عفونت داخلی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عمل لابیا
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالی بود.
۱۴۰۰/۰۲/۱۶خیلی خانم خوبی هستن جراحی کردم خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عمل عالی بود اصلا درد نداشتم ظاهر لابیا عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۵کار خانم دکتر تو عمل های زیبایی عالیه.
۱۴۰۱/۰۴/۱۱خالم پیش ایشون عمل کردن و خیلی راضی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۲۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴دکتر خوبی هستند و درمان نتیجه بخش.
۱۳۹۹/۰۷/۲۴من امروز عمل داشتم خیلی راضی بودم درد نداشت عدم تقارن داشتم که رفع شد خانم دکتر خیلی باحوصله و خوش اخلاق بودن خیلی خیلی ظاهرش رو دوس دارم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عفونت رحم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶دکتر باتجربه ای هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عالیییییی،بهترین دکتر شیراز میتونم بگم هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷بسیار عالی در تشخیص
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عمل تنگی و تزریق چربی داشتم 6ماه قبل خیلی خیلی راضیم مرسی از خانم دکتر مهربووووون
۱۴۰۰/۱۰/۱۲خوب و خوش برخورد بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۴عفونت و بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹امروز پیش خانم دکتر عمل لابیا داشتم بدون درد خونریزی بود کارشون حرف نداره
۱۴۰۲/۰۸/۰۴عاااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۱راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۳۱به نظر دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۱بسیار عالی و فوقالعاده مهربون بودن خانم دکتر و عمل راحت و خیلی زیبایی بود خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۶/۲۲فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹بهترین دکتر شیراز هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸نازایی و جواب گرفتم ..دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بسیار پزشک باسواد و خوش برخوردی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۸عمل زایمان داشتم بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۴بسیار دکتر عا
۱۴۰۰/۱۱/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عمل بسیار بینظیر و خوبی داشتم خانم دکتر و تیم عالی بودند
۱۴۰۲/۰۸/۱۷داروهایی که واسه درمان عفونت تجویز شد علی الخصوص اونایی که توی مطب انجام دادن عالی بودش
۱۴۰۱/۱۱/۱۱برخورد و آرامشی که در زمان عمل خانم دکتر و پرسنل برای بیمار داشتند واقعا عالی بود و نتیجه نهایی بعد از عمل بی نظیر بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۰باتشکر از خانم دکتر اصلا درد نداشتم باتشکر خانم دکتر خیلی راضی هیتن
۱۴۰۲/۰۹/۰۴عالی هستن و با تجربه
۱۴۰۰/۰۸/۱۰مهربان وخوش برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۰۶زایمان عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۶عالیییی
۱۳۹۹/۱۰/۰۱خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۴چکاپ کامل شدم و ایشون عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۹خانم دکتر اچ پی وی من رو تشخیص دادن در صورتی که چندتا دکتر رفتم و تشخیص ندادن نحوه و برخورد و علموشن عالی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۳هم عمل لابیا داشتم هم تزریق ژل خیلیییی خیلیییی زیاد راضی هستم اصلا درد نداشتم وو خیلییی عالی بود همه چی
۱۴۰۲/۰۷/۲۰مشکل عفونت داشتم، کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۸لابیاهای نامتقارن داشتم توسط خانم دکتر ساریخانی عمل شدم خیلی عالی بودن اصلا درد نداشتم و خیلی باحوصله و خوش اخلاق بودن و دونه دونه جواب سوالات رو دادن
۱۴۰۳/۰۵/۲۳پیش خانم دکتر عمل لابیا انجام دادم فوق العاده راضی هستم هم از کارشون و هم برخورد خوبشون .برخورد عالی،کارشون عالی .پیشنهاد میکنم اگه میخواید یه عمل خوب و مطمن داشته باشید خانم دکتر ساریخانی رو انتخاب کنید
۱۴۰۲/۰۲/۲۸عمل بسیار عالی داشتم. در طی عمل هیچ گونه دردی نداشتم فقط بی حسی یه کم سوزش داشتم و ظاهری که بعد از عمل دیدم خیلی متفاوت بود با قبل از عمل و درکل خیلی راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۶/۱۸با سلام من حدودا دو ماه پیش عمل لابیا داشتم خیلی راضی ام جای بخیه اصلا نمونده و اینکه کاملا متقارن هست من قبل از عمل سوزش و خارش شدید داشتم بعد از عمل کاملا از بین رفته .خیلی ممنون از خانم دکتر ساریخانی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷کار خانم دکتر فوق العاده هست اصلا فکر نمیکردم انقدر عوض بشه پیش هر دکتر که رفتم فقط گفتن لبه ها رو برمیداریم بقیه چروکا ما دست میزنیم وای خانم دکتر به نطرتون احترام می زارن وبه طور خیلی عالی عمل میکنن کارشون واقعا هم عالی هست هم مهربون
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۲برخورد و درمانی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عفونت داشتم ودکتر شستشو برام انجام دادن ودارو دادن وتا3ماه عالی بودم ولی بخاطر دیابت دوباره بامشکل مواجه شدم که میخوام دوباره برم خدمتشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عفونت .برطرف شده.
۱۴۰۳/۰۱/۲۵راضی نیستم.خانم دکترسرشون شلوغه واصلا بابیمارشون صحبت نمیکنن فقط دارومینویسن.هیچ توضیحی نمیدن
۱۳۹۹/۰۵/۰۸عالی، با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۱نداشتم مشکلی
۱۴۰۲/۰۶/۰۶سلام من بار دوم هس میخام برم پیشش پریود درست نمیشم لکه بینی دارم ..دکتر خوش برخورد ومهربانه انشاالاه ک من نتیجه ک میخام رو بگیرم
۱۳۹۹/۰۹/۰۴خوب بوده
۱۴۰۴/۰۶/۰۲کیست داشتم با دارو رفع شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۵عااالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عالی بود دکتر خوش برخورد و خوش رو بیمار میتونه راحت مشکلش رو با دکتر درمیون بزار و درمون بشه
۱۴۰۰/۱۲/۰۳کیست درمان شدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۵لیزر جوانساز برای خشکی و مشکل ادراری انجام دادم قبل تر هم عمل لابیا و ژل داشتم از هر دو رضایت کامل دارم واقعا همونی که میخواستم شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۲خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عمل لابیا داشتم از شکل ظاهری راضی نبودم ولی الان خیلی راضی هستم بدون درد و خونریزی خیلی خوشحالم که با دکتر ساریخانی آشنا شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲من همورویید داشتم دو هفته است دارو استفاده کردم تا الان که عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عمل بسیار عالی داشتم. در طی عمل هیچ گونه دردی نداشتم فقط بی حسی یه کم سوزش داشتم و ظاهری که بعد از عمل دیدم خیلی متفاوت بود با قبل از عمل و درکل خیلی راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۶/۱۸مشکل حل شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۹تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶حاصل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالییییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۷با حوصله هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۸عمل لابیا و چربی و سفیدی و مقعد داشتم خیلی راضی بودم و الان ازشکل ظاهری خیلی راضی هستم با تشکر از خانم دکتر و پرسنل
۱۴۰۳/۰۵/۲۹فعلا هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲باسلام من لیزر سفیدی واژن انجام دادم خیلی عالی شدم فوق العاده از جلسه دو تغییر و سفیدی داشتم ممنونم واقعا از خانم دکتر ساریخانی عزیز
۱۴۰۰/۱۰/۱۵کارشون عالی و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بسیار بسیار عالی عملم خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۸جهت بارداری به مدت 5 ماه است که تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۸تو بارداری دچار لکه بینی شدم و تشخیص وتجویز به موقع به من کمک کرد
۱۳۹۹/۰۷/۲۲عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۹من از رفتارشون و کارشون راضی بودم.فوق العاده محترم هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۶عمل کردم راضی بودم. فوقالعاده بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عاااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عمل سزارین دومم را خانم دکتر انجام دادند. دستشون خیلی سبک هست و خیلی زود خوب شدم. از همه مهمتر چون جراح زیبایی هم هستند خیلی بخیه های ریز زدند و حتی جای بخیه های قبلیم رو هم که خیلی ناراحتم میکرد برداشتن. الان اصلا جای بخیه ها معلوم نیست و خیلی خوشحالم.
۱۳۹۹/۰۴/۱۵جلسه سوم جوانسازی رو انجام دادم...از جلسه اول نتیجه گرفتم وبا جلسات مکرر خیلی بهترم...خانم دکتر و پرسنل که فوق العاده مهربان وبا اخلاق هستن.براشون آرزوی سلامتی میکنم...
۱۴۰۳/۰۳/۲۰خیلی خانم دکتر مهربونی هستن هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عمل لابیا داشتم پیش دکتر خیلی عالی بود اصلا دردی حس کردم و نامتقارنی لابیا کاملا برطرف شد واااقعا کار دکتر عالیه خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹زیبایی زنان
۱۴۰۰/۰۸/۲۲من عمل لایبا پیششون انجام دادم بسیار دکتر قهاری هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بهترین هسن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عااااااالی بود️
۱۴۰۱/۰۲/۳۱سه سال پیش تزریق چربی انجام دادم نتیجه خوب و ماندگاری بالایی داشته ممنون از دکتر عزیز و پرسنل
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بسیار دکتر با تجربه وکاربلد چندین عمل پیش ایشون انجام دادم عالی بوده دکتری بسیار مهربون استاد
۱۴۰۱/۰۶/۲۳عالیه دیگ حرفی ندارم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۰۱سلام من پیش خانم دکتر عمل لابیا وچربی انجام دادم وخیلی هم راضی هستم.. وهمچنین اخلاق خوب خانم دکتر بسیار مهربون وبا حوصله هستن تو کارشون موفق وپیروز باشین..
۱۴۰۰/۰۵/۱۹برای دوران بارداری زیر نظرشون هستم فعلا
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالی و باحو صله بسیار پر تجربه هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۱برای پوست
۱۴۰۲/۰۸/۱۳عمل لابیا دلستم بدون درد و خونریزی شکل ظاهری خیلی خوبی دلشت از خانم دکتر خیلی راضی بودم پرسنل خیلی خدبی دلرند مخصوصا مشاور
۱۴۰۲/۱۲/۲۷زخم دهانه رحم داشتم هرجا رفتم خوب نشد پیش خانم دکتر لیزر کردن زخمم کاملا خوب شد و بعد عمل بالا کشیدن رحم و مثانه انجام دادم.. خیلی راضی هستم. امیدوارم بهترینها نصیبشون بشه
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بسیار دقیق و با حوصله صبور
۱۴۰۱/۱۰/۱۲بسیاردکتر
۱۴۰۰/۰۵/۰۹کارش خیلی عااالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی و خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۷برای درمان عفونت مراجعه کردم با یک دوره درمان دارویی کاملا مشکلم رفع شد و ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۵/۲۱بسیار دقیق. مهربان. مطبشون هم مجهز است.
۱۳۹۹/۰۴/۱۷نتیجه ای نگرفتم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۶بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۹/۰۳دقت در معاینه و تشخیص
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۲من غیر قرینگی مادر زادی و هود بزرگ داشتمکه با زحمت دکتر به بهترین شکل اصلاح شد با تشکر از خانم دکتر و صفا جان
۱۴۰۲/۰۴/۱۳تزریق چربی و تنگی داشتم 3ماه قبل و خیلی راضیم منشکرم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲من دو بار عمل لابیا در جاهای دیگه کردم واقعا خراب شد اما پیش خانم دکتر انجام دادم خیلی عالی شد ازشون واقعا متشکرم خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۲/۱۲دکتر خوبی هستن با حوصله ومهربون و با تجربه
۱۳۹۹/۰۹/۱۰با سلام بسیار بااخلاق و پیگیر و با سواد هستند بسیار ممنونم از ایشان و پرسنل محترم کلینیک مخصوصا سرکار خانم طهماسبی
۱۳۹۹/۱۱/۲۰افتادگی رحم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰دوماه پیش عمل لابیا انجام دادم خیلی راضی هستم از نظر زیبایی و عفونت مشکل داشتم لابیا کاملا قرینه هست ممنون از دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۰۹عالی ترین
۱۴۰۰/۰۹/۱۲فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶دکترخیلی خوب وخوش اخلاق هستن ودتشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۳دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۳دکتر خوب و پرحوصله
۱۴۰۰/۰۳/۲۱عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳پیش خانم دکتر دیروز لابیا با چربی زدم خدایی آکی بود کارشون ضریف کارشون بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۰دوسال پیش عمل لابیا و ژل تزریق کردم بعد از دوسال خیلی راضی بودم بعد از گذشت دوسال واقعا راضی هستم لیزر جوانسازی انجام دادم خشکی واژن شدید داشتم کمی افتادگی بعد از زایمان داشتم با لیزر برطرف شده بعد از بارداری باعث بزرگی لابیام شده بود که با عمل برطرف شد مرسی از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۵/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵زایمان فوق العاده راحت و خوبی داشتم و خیلی راضی هستم و ی دنیا ممنونم از خانم دکتر ساریخانی
۱۴۰۳/۰۶/۲۰مهربون
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالیییی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار عالی در زمینه مراقبتهای بارداری مهربان و از اول درد حضور داشتند تا تولد پسرم سپاس از محبت ایشان ان و از اول
۱۴۰۱/۰۳/۱۵لیزر درمانی برای عفونت و التهاب دهانه رحم انجام دادم و راضی بودم و درمان صورت گرفت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲خودشون خیلی خوب هستن ،،ولی از منشی های ایشون و نوبت دهیشون اصلا راضی نبودم
۱۴۰۱/۰۴/۰۲متشکرم از دکتر و کادر خوبشون. من عمل لابیا انجام دادم پیششون و خیلی راضیم واقعا عالی بود.
۱۴۰۲/۰۱/۱۷عالی معجزه میکنن
۱۴۰۱/۱۰/۱۳با اخلاق ترین پرسنل،بهترین و جذابترین دکتری که تا بحال دیدم،و من یک سر سوزن درد رو احساس نکردم،خداروشکر که انتخابم فوق العاده بود،
۱۴۰۰/۰۲/۲۰تازه ویزیت شدم ولی اخلاقشون خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸من واسه عمل لابیا پیششون رفتم و خییلی راضیم...دستشون درد نکنه...عاالی شده....و واسه التهاب دهانه رحم تحت درمان هستم پیششون....مرررسی از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۰/۰۲/۲۲واقعا عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۷بد نبود
۱۴۰۳/۰۷/۰۸لابیا عمل کردم خیلیییی خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۹عفونت و قارچ داشتم خوب شدم فعلا
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عادت ماهیانه ام منظم نبود با قرص و چیزای دیگه خوب نشد من بخاطر استرس اینجوری شده بودم که به مرور خوب شدم نه با دارو
۱۴۰۰/۰۹/۲۱چکاپ داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶دکتر خوش اخلاق و خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عفونت داشتم برطرف شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۷من برا عفونت زنانه اومدم پیش خانم دکتر عالییییی بود واقعا بینظیرن
۱۴۰۱/۰۲/۲۷عالی هستن برا بارداری
۱۳۹۹/۰۵/۱۰راضی بودم
۱۴۰۲/۰۱/۰۴عااااااااااااالیییییییییییی
۱۴۰۱/۰۲/۲۲فعلا فقط ازمایش دادم
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۱همه چیز خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۷برای ازمایشات بارداری پیششون رفتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دکتر باحوصله و باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۰عمل لابیا و چربی داشتم حین عمل هیچ دردی حس نکردم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۲۳واقعا کارشون عالیه عمل خیلی خوبی داشتم ژل رو هم تزریق کردم خدایی به همه توصیه میکنم
۱۴۰۲/۰۸/۲۳عفونت شدید داشتم و الان عالیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹خیلی راضی بودم بی نظیر و فوق العاده
۱۴۰۲/۰۶/۲۲نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶من پیش ایشون عمل لابیا انجام دادم خیلی دکتر مهربون با تجربه و ماهر هستن برخورد دستیارشون عالی رسیدگی عالی هر مشکلی پیش بیاد کافیه ب دستیارشون پیام بدم با حوصله جواب میدن من از انتخابم راضیم خدا رو شکر ک این کار رو انجام دادم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰معاینه سالیانه
۱۳۹۹/۱۰/۳۰نتیجه نگرفتیم
۱۳۹۹/۱۲/۲۱سلام.من دوازده روز هست که پیش خانم دکتر ساریخانی عمل لابیا و هدوکتومی انجام دادم .بسیار راضی هستم عمل بدون دردی بود و از خانم دکتر صبور و پرسنل بسیار مهربان و صبور و کاربلد کمال تشکر رو دارم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۴عالی و متبحر و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۷/۰۵زایمان طبیعی داشتم از اولش خانم دکتر سر زایمانم بودن خیلی هم دردوران بارداری با اخلاق خوب ویزیتم کردن متشکرم
۱۴۰۱/۰۲/۲۳عفونت داشتم یک هفته کمتر شد مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۸عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۹بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۵ایشون دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸سلام خودم و خواهرم و دوستم پیش ایشون مراقبت بارداری و سزارین داشتیم عالی خیلی به بیمار رسیدگی میکنن و جای عملم خیلی ظریف بود سپاس از ایشون
۱۴۰۲/۱۲/۲۰واقعا عالی هستن خانم دکتر کارشون عالی هست خوش اخلاق عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۸عالی هستید
۱۴۰۲/۱۲/۱۷برای چک اپ و تست پاپ اسمیر مراجعه کردم، تجربه روند درمانی با ایشون نداشتم.
۱۴۰۰/۰۳/۰۲خوب بودن تشخیص عالی داشتن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴من خیلی استرس داشتم ولی خانم دکتر ودستیار عزیزشون اینقدر خوب رفتار کردنکهاز ازاسترسمنکمشدعملمم عاالی بودفک نمیکردن اینجوری باشه
۱۴۰۱/۱۰/۱۵سلام، فقط یک بار مراجعه داشتم که برخوردشون خیلی خیلی عالی بود و میخوام از این به بعد تحت نظرشون باشم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱من واسه چکاپ اومده بودم و عالی بودن و راصی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶تشخیص و درمانشون واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷فعلا تحت نظر خانم دکتر هستم دارو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالیهههه عالیههه ولی خب زن انگار پیکان75اینجاشو درست میکنی یه جای دیگش خراب میشه
۱۳۹۹/۱۰/۰۱بسیار با صبر و حوصله معاینه میکنن و به صحبت های بیمار با دقت گوش میکنن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵پریودی طولانی مدت
۱۴۰۴/۰۷/۰۶راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳مشکل عفونت واژن داشتم و خیلی کارشون خوب بود عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶یک مقداری برای مریض کم وقت میگذارند ولی در کل کارشون خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عمل لابیا داشتم خیلی راضی بورم از شکل ظاهرب و اخلاق خانم دکتر و پرسنل خیلی راضی بودم مخصوصا مشاوره
۱۴۰۳/۰۲/۲۶یکبار مراجعه کردیم ، خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۲دکتر بسیار با تجریه ای هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۲من برای چکاب اومده بودم دکتر خوب وبا حوصله کارها رو انجام دادند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱