دکتر فرشته نوری متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر با شماره نظام پزشکی 107652 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، جنب سفارت ژاپن، شماره ۱۵۸، ساختمان مهر، طبقه ۵ واحد ۵۲۶ قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر فرشته نوری متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر با شماره نظام پزشکی 107652 یکی از چهرههای سرشناس در حوزه درماتولوژی در تهران است. ایشان دارای بورد تخصصی بیماریهای پوست از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران بوده و از اعضای انجمن متخصصین پوست ایران محسوب میشوند. دکتر فرشته نوری با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی، در زمینه درمان انواع بیماریهای پوستی، ریزش مو، مشکلات زیبایی و لیزر در مطب خود واقع در منطقه زعفرانیه تهران فعالیت میکند.
مطب دکتر فرشته نوری در خیابان مقدس اردبیلی، جنب سفارت ژاپن، شماره ۱۵۸، ساختمان مهر، طبقه پنجم، واحد ۵۲۶ قرار دارد و این موقعیت امکان دسترسی آسان برای بیماران از مناطق مختلف تهران را فراهم میسازد. تخصص اصلی دکتر فرشته نوری، بیماریهای پوست و مو و همچنین ارائه خدمات زیبایی و لیزر است. ایشان علاوه بر درمان بیماریهایی مانند ویتلیگو، پسوریازیس، اگزما، آکنه، اسکار و لکهای پوستی، خدماتی نظیر تزریق بوتاکس، فیلر، کانتورینگ صورت، پاکسازی تخصصی پوست و میکرونیدلینگ نیز ارائه میدهند.
طبق بازخوردهای بیماران، دکتر فرشته نوری به دلیل دقت در تشخیص، برخورد حرفهای و ارائه راهکارهای علمی و نوین، از رضایت بالایی برخوردار است. بسیاری از مراجعین از توانایی ایشان در درمان ریزش مو، رفع تیرگی پوست و بهبود مشکلات زیبایی ابراز رضایت کردهاند. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را توصیه کردهاند که نشاندهنده اعتماد بالای جامعه به ایشان است.
اگر ساکن تهران، به ویژه منطقه زعفرانیه هستید و به دنبال متخصص پوست و مو با رویکرد درمانی و زیبایی هستید، دکتر فرشته نوری یکی از گزینههای معتبر محسوب میشود. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعهکنندگان فراهم است. در جمعبندی، دکتر فرشته نوری با تخصص در بیماریهای پوست، مو، زیبایی و لیزر و شماره نظام پزشکی 107652 از متخصصین قابل اعتماد در تهران به شمار میآید.
دکتر فرشته نوری متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر با بورد تخصصی بیماریهای پوست از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران است.
مطب دکتر نوری در تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، جنب سفارت ژاپن، شماره ۱۵۸، ساختمان مهر، طبقه پنجم، واحد ۵۲۶ قرار دارد.
خدمات تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر شامل درمان بیماریهای پوستی، تزریق بوتاکس و فیلر، پاکسازی تخصصی پوست، میکرونیدلینگ، جراحی خال و کیست، لیزر موهای زائد و رفع مشکلات زیبایی ارائه میشود.
بله، امکان نوبتدهی اینترنتی برای مراجعه به دکتر فرشته نوری از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
ایشان در درمان بیماریهایی مانند آکنه، ریزش مو، لک و تیرگی پوست، اگزما، پسوریازیس، ویتیلیگو، بیماریهای ناخن و زگیل تخصص دارند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، جنب سفارت ژاپن، شماره ۱۵۸، ساختمان مهر طبقه ۵ واحد ۵۲۶
قابل توجه مراجعه کنندگان عزیز:
لطفا در صورت تکمیل ظرفیت نوبت اینترنتی در روز یا ساعت مورد نظر خود، با شماره تلفن ۱۶۸ ۸۰ ۲۰ ۰۹۰۲ هماهنگ فرمایید .
جوش های چرکی ک با درمان خانم دکتر خوب شدن
۱۴۰۳/۱۲/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۵I dont have thisجهت درمان ریزش مو مراجعه کردم معجزه رویش مو توسط خانم دکتر تجربه کردم
۱۴۰۳/۰۹/۱۶بسیار دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار دکتر عالی و با تجربه و خوش برخورد هستن و توی یک هفته گذشته پوستم خیلی بهتر شده و جوش هم نزدم دیگه
۱۴۰۴/۰۱/۳۱سلام من همسرم و دخترم چند بار به مطب ایشان مراجعه کردیم خانم دکتر فوق العاده هستند انرزی خاصی دارند خیلی کاربلد و باسواد هستند خیلی صبورانه برای ما علت و روند درمان رو توضیح دادند . حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۵/۲۵برای درمان جای جوش رفتم پیش شون در دو جلسه لیزر co2 کاملا جای جوش از بین رفت خیلی خوبند ایشون
۱۴۰۲/۱۰/۰۶مشکل قارچ پوستی داشتم که در حال بهبودی هست
۱۴۰۴/۰۸/۱۲زرتتلااممذذتت
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بینظیر در تشخیص و درمان بیماران برای در مان بیماری مزمن پوستی مراجعه کردم یک نوع قارچ پوستی را هم تشخیص دادند روی بدنم که با تجویز دارو خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۳برای ریزش مو مراجعه کردم و الان تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵ریزش مو
۱۴۰۴/۰۸/۱۰پسوریازیس
۱۴۰۴/۰۷/۲۰برای جوش پوستم مراجعه داشتم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹یکبار خدمتشون رسیدم، فعلا برای موهام آزمایش نوشتن ولی برای پوستم کرمهای خوبی دادن که تا الان حس خوبی ازشون گرفتم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۶درمان اسکار با co2
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ریزش مو داشتم دو ماه اول درمانم قطع شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۹قارچ ناخن دست داشتم و ایشون به خوبی درمانم کردند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار خوش انرژی و باحوصله بودند، تشخیص درستی داشتند و داروهای مناسب تجویز کردند
۱۴۰۴/۰۴/۱۶باسواد وکاربلد زگیل داشتم وکلی استرس با تدبیر وارامش ایشون درمان شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱مطب بسیار شلوغه و نوبت دهی بر اساس وقت های تعیین شده در سایت نیست
۱۴۰۳/۱۱/۲۰درمان پیسو ریازیس گرفتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۷مشاوره شدم فقط ، برای درمان حتما نظرمو به اشتراک میزارم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰برای اگزما و حساسیت پوست مراجعه کردم با یک جلسه و مصرف دارو ها شون خوب شدم خیلی مهربون و خوش برخورد و دقیق با حوصله بودند
۱۴۰۲/۱۰/۰۶تا الان ک جواب گرفتم و خوب بودم
۱۴۰۴/۱۱/۱۶جای آکنه.در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶هنوز کارم با ایشان تمام نشده
۱۴۰۳/۰۹/۰۴یه نوع قارچ پوستی، که در عرض یک هفته کلی بهتر شد، ممنونم از ایشون و تشخیص درستشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶درمان لک پوست عالی داصی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۱من در دوره درمان هستم تا اینجا میتونم بگم واقعا پوستم خیلی بهتر شده و خوشحالم که انتخاب درستی کردم
۱۴۰۴/۰۱/۱۵خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۹فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳ماه و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۱/۰۴عالی باسواد دقیق خوش برخورد با یک مرتبه مراجعه ریزش مو درمان شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۹بابت جای لک و جوش تحته درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶ایشون به معنای واقعی متخصص هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار دکتر حاذق خوش اخلاق عالی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹تشخیص درست،هزینه درمان بالا
۱۴۰۴/۰۵/۲۷دستان شفا بخش عاااااالی دکتر خوش برخورد دقیق و حاذق
۱۴۰۲/۱۰/۰۶مشکل پوستی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹درمان ریزش سکه ای
۱۴۰۴/۰۸/۲۵ریزش مو دارم تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷مشکل پوست
۱۴۰۴/۰۲/۳۰درمان میخچه
۱۴۰۴/۰۸/۲۷برای جوان سازی پوست صورتم مراجعه کردم خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۱فعلا دو جلسه رفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲فعلا یک ماه ک برای ریزش مو و جوش هام تحت درمان هستم ولی واقعا خانم دکتر خیلی باسواد هستن روند درمان رو کاملا برام توضیح دادن و خیلی با حوصله جواب تک تک سوالامو دادن و از نظر اخلاق هم هر چی بگم کم گفتم و توی این یک ماه پوستم خیلی خوب شده ولی ریزش موهام چون هورمونی هست هشت ماه طول میکشه تا درمان بشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۳سلام وقتتون بخیر
۱۴۰۳/۰۹/۲۰قارچ داشتم. داره خوبم میکنه
۱۴۰۴/۰۵/۱۵در حال حاضر تحت درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سلام.خانم دکتر بی نهایت خوش اخلاق و متعدد و بی نهایت با حوصله مریض رو ویزیت میکنن.خییییلی خوب به بیمار گوش میدن و دونه دونه مشکلات بیمارش رو بررسی میکنه.یه دنیا هم من ازشون انرژی مثبت گرفتم.خیلی پر انرژی و دوست داشتنی و در کارشون استاد هستند.منشی ایشون هم عالی و خوش رفتار هستن.من خیییلی ازشون راضی هستم .
۱۴۰۴/۰۴/۲۹تشخیص عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۱هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بی نظیر ، واقعا عالی هست انسان باشخصیت و باسواد و برای درمان ریزش موی ارثی مراجعه کردم واقعا عالی بودن.
۱۴۰۴/۰۵/۰۴همه چیز عالی بود بسیار عالی و با سواد بودند . درمان ریزش مو و درمان بیماری مزمن پوستی که گفتند قارچ بوده
۱۴۰۴/۰۳/۱۰من برای جوش های دخترم مراجعه کردم فعلا که نتیجه خوب بوده
۱۴۰۴/۰۷/۰۵درمان زگیل فوق العاده نتیجه درمان عالی بود در ضمن بسیار دقیق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۰دکتر بسیار مهربان و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۹برای درمان ریزش موی سر مراجعه کردم با دارو درمانی و مزو تراپی نتیجه فوق العاده گرفتم . روش درمان شون برای من جالب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بسیار عالی درمان زگیل
۱۴۰۴/۰۵/۱۳جوش و کیست شدید صورت داشتم ، بسیار خوش برخورد بودن و دارو تجویز کردن و با تشخیص عالی و دارو ها خداروشکر مشکل کامل از بین رفت
۱۴۰۲/۰۹/۳۰مشکل پوستی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بسیار دکتر خوبی هستن من برای درمان جوش بهشون مراجعه کردم خیلی خیلی تاثیرگذرار بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۵اولین جلسه بود و فعلا تحت درمانم ولی دکتر با حوصله و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵برای ریزش مو مراجعه کردم. یک بار ویزیت شدم و هنوز درمان رو شروع نکردم. دکتر بسیار خوش اخلاق بودن و توضیح کاملی راجع به پروسه درمان میدادن.
۱۴۰۳/۰۶/۱۳بسیار با تجربه مهربان و خبره هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۰برای ریزش مو مراجعه کردم و تشخیصشون درست بود. نتیجه درمان در بلند مدت مشخص میشه.
۱۴۰۴/۰۷/۱۲مشکل ریزش مو بود فعلا آزمایش نوشتند. خوش برخورد بودند.
۱۴۰۴/۰۱/۳۰معطلی نداشت، خانم دکتر هم خیلی با صبر و حوصله به خرفام گوش دادن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر با حوصله و خوش اخلاق هستند در مورد کارشون نمیتونم نظر یدم چون دوبار فقط ویزیت شدم و درمانم ادامه داره
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خانم دکتر بسیار حرفه ای و با اخلاق.من برای ریزش مو مراجعه کردم و نتیجه گرفتم.از ایشان ممنونم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱برخورد عالی و تشخیص بسیار خوب از روند درمان راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷جوش صورت و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷ریزش مو راضی بودم تا الان ممنونم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵مشکل پوستی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰سلام خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۲۰سلام.بسیاردکترمجرب وباتجربه وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۴تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بدنم به قرص حساسیت کرده بود مراجعه کردم خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عالیه بودن
۱۴۰۳/۰۱/۰۴فوق العاده عالی هستند بسیار باسواد و دقیق کارشون عالی بوده این دو مرتبه مراجعه من به ایشون
۱۴۰۲/۱۱/۱۵فقط یه جلسه رو میکنه ۱۰ جلسه وگرنه خوبه
۱۴۰۴/۰۶/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶فعلا فقط در حد ازمایش دادن بوده
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بسیار دکتر مهربان خوش برخورد با تجربه هستن.تو کارشون فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۸فعلا یک جلسه تحت درمان بوده ام
۱۴۰۳/۱۱/۱۸برای دونه ای که توی صورتم بود تشخیص دادن باید سونو انجام بدم یکمیلیون و خرده ای هزینه سونو شد جواب سونو رو برای پزشک جراح بردم گفت نیاز به سونو نبود مشخصه که زیرپوستیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکتر بی نظیری هستن بسیار با اخلاق و خوش برخورد من تحت درمانم و راضی ام
۱۴۰۴/۱۰/۲۹عالی هستن. شک کنید، باختین
۱۴۰۴/۱۰/۰۱برخورد خانم دکتر با بیمار بسیار خوبه،دکتر مهربونی هستن فعلا در حال درمان هستیم،تا اینجا که تقریبا رضایت بخش بوده
۱۴۰۳/۰۳/۲۷کار درست
۱۴۰۳/۱۰/۲۲دست من اسکارشدید داشت توی ۶ ماه خیلی بهترشده وبه مرحله لیزر رسیدم هنوز کارداره ولی خانم دکتر نوری بسیارباحوصله ومهربان هستن مراقبت پوستی برام نوشتن عالی بود ناخن دخترم رو درمان کردن واقعا ازشون ممنونم خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۲/۰۹خیلی خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۷درمان ریزش مو پیش خانم دکتر کردم هر چی بگم کم گفتم شبیه معجزه موهام رشد کرد دوستام میگن کاشت کردی ولی هنر دکترم بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۷جوش صورت
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بهترین دکترعالی عالی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۶برخورد خوبی داشتن خانم دکتر برای خشکی و اگزما پوستی مراجعه کردم تا الاان که راضی بوودم از درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتر مهربان و صبوری هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۷ایشون دکتر بسیار خوش اخلاق و صبوری هستن در ضمن در تشخیص بیماری وتجویز دارو بسیار متبحر و عالی هستن خداوند بهشون طول عمر بابرکت وسلامتی بده منرو نجات داد از شر یه بیماری پوستی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سلام من برای درمان جای جوش به مطب خانم دکتر مراجعه کردم به من لیزر CO2 را پیشنهاد کردند و من به ایشون اعتماد کردم و انجان دادم از نتیجه خیلی خیلی راضی هستم اعتماد به نفسم را که از دست داده بودم به دست آوردم خیلی خوشحالم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶برای ویزیت دوم دارم میرم و فعلا نظری ندارم جز اینکه مطبشون خیلی گرم و بدون تهویه بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸ریزش موی ارثی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۲ریمو ابرو انجام داده بودم و مشکل پوستی پیدا کردم، با تجویز خانم دکتر مشکلم رفع شد،
۱۴۰۳/۱۱/۲۳مشکل اگزمای پوستی داشتم ک رفع نشد
۱۴۰۴/۰۶/۲۵هم برای صدف مو هم برای التهاب شدید دور چشم بهشون مراجعه کردم و جواب گرفتم.الان هم برای گودی زیر چشمم زیر نظر ایشونم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۴برای مشکل جوش بهشون مراجعه کردم و خیلی راضی بودم و برای ادامه درمانن دارم اقدام میکنم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸اولین ویزیتم رو پیش خانم دکتر نوری داشتم مشکل بنده آسیب به سد دفاعی پوست بر اثر استفاده از شوینده ی قوی هست و دارم روند درمان رو طی میکنم در کل ایشون بسیار خوش برخورد هستن و انرژی مثبتی به بیمار انتقال میدن .
۱۴۰۴/۰۷/۰۷سلام برای درمان جوش صورت مراجعه داشتم من تا به حال دکتری به ابن خوبی نرفته بودم همه چیز تمام هستند بسیار باسواد، صبور و پر حوصله خوشرو و خوش خلق بیان شیوا کلی راهنماییم کرد لز شون ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶جوش چانه فعلا تغیر خاصی نبوده
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار با حوصله و آگاه هستند و پوستم خیلی بهتر شده از وقتی به ایشون مراجعه میکنم.
۱۴۰۴/۰۴/۲۵مشکل ریزش که ای
۱۴۰۴/۰۷/۰۴دکتر بسیار باسوادی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳پزشکی باسواد وبسیار دلسوز ومهربان
۱۴۰۴/۰۱/۰۲سلام خیلی دکترنازنیینی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲تحت درمان هستم،
۱۴۰۳/۰۸/۱۲یه اگزما روی پوستم بود وعالی درمان شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیار دکتر قابلی می باشد و تمام تلاشش جهت رفع بیماری است
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ریزش مو.
۱۴۰۳/۰۷/۰۲خانم دکتر بسیار حرفه ای و خوش برخورد هستند.از درمان جوش صورت بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸سلام دیروز رفتم پیش خانم دکتر دوماه پیش لیزر co2 کردم پیش شون خیلی نتیجه خوبی داشته. خواهرم پارسال انجام عالی شده پوستش هم چین و چروکش رفته و هم جای جوش صورتش
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر با حوصله و خوش برخورد هستن تشخیصشون خوب بود.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳یک بانوی باوقار .. کار بلد و درجه یک . بسیار خوش اخلاق و دوستداشتنی .. عاشق شغل و کارشون و به طبع عاشق مراجعین و بیماراشون . حتی منشی شون هم خاص و خوش اخلاق بودن . من این دکتر و انتخابش کردم و دوستش دارم .
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار عالی و درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بسیار حرفه ای و با صبر و حوصله برخورد مینمایند
۱۴۰۴/۰۴/۱۵من راضی بودم ، تو همون جلسه ویزیت اول لیزر کیوسوییچ انجام دادم که نتیجه خیلی خوبی داشت، ایشون بسیار با حوصله هستن و کاملا همه چیز رو دقیق توضیح میدن، قطعا درمانم رو با ایشون ادامه میدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خوبه نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶خوش خلق و خوش رو بسیار خاذق برای درمان جای جوش مراجعه کردم نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹من مشکل رزاسه داشتم و خیلی راضی بپدن
۱۴۰۴/۰۵/۳۰دکتر کار بلدی هست ایشون برای جای جوش وافکار صورت مراجعه کردم دستگاه لیزر خوبی برای درمان حای جوش دارن ومادران اسکار صورت من را خوب کردن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱واقعا دکتر فوق العاده ای هستن کار بلد و حرفه ای من راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷در حال معاینه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱سلام خانم دکترادم خوب کاربلدهست
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بسیار با دقت و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خیلی عالی بود . برای جوانسازی و افتادگی پوست مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۲/۰۸