برای دریافت نوبت از دکتر عبدالناصر قلبی کایروپراکتیک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر عبدالناصر قلبی کایروپراکتیک در تهران: تقاطع کارگر شمالی و خیابان دوم (شهید کاظمیان)، پلاک ۱۸۳۹، طبقه ششم، واحد ۵۰
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر عبدالناصر قلبی کایروپراکتیک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر عبدالناصر قلبی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تقاطع کارگر شمالی و خیابان دوم (شهید کاظمیان)، پلاک ۱۸۳۹، طبقه ششم، واحد ۵۰
با تجربه
۱۴۰۳/۰۳/۲۸عالی هست درمان ایشان
۱۳۹۹/۰۴/۱۶دیسک کمر خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عدم توانایی در نشستن ،درد شانه
۱۴۰۳/۰۸/۱۵مشکل دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۴/۱۹سلام عالی
۱۳۹۸/۰۸/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۰فعلا نمیدونم
۱۴۰۲/۰۹/۲۳پدرم ببرون زدگی دیسک داشت و این دکتر عالی بود براش
۱۳۹۷/۱۲/۰۵من تنگی کانال نخاعی داشتم و همه پزشکان گفتن جراحی نکنی فلج میشی.با درمان آقای دکتر خوب شدم معجزه کردن برتی من
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عالی هس
۱۴۰۲/۱۱/۱۶همسرم دیسک کمر داشتن و بسیار حالشون وخیم بود همه جا گفته بودن باید عمل جراحی انجام بشه . اما تنها با 10 جلسه کایروپرکتیک بعد از مراجعه به اقای دکتر قلبی مشکل مرتفع شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۶دیسک کمر-عالی بود درمان شدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵از طریق آقای رضایی از بیماران سابق شما را شما آشنا شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دیسک کمر دارم و تحت درمان هستم عالی هستن و هروقت درد بیشتر میشه میرم پیششون برای رفع درد عالی هستن دیگه بعدش حداقل ماهی یه بار باس بریم که فشار از مهره هامون برداشته شده و دوباره درد شدید سراغمون نیاد
۱۴۰۰/۰۲/۳۱درمان دیسک کمر شدید که دکترا دیگه گفته بودن فقط عمل
۱۴۰۰/۰۸/۲۶۴تادیسک بیرون زدگی شدید داشت،تنگی کانال هم داشتم.۱۶جلسه رفتم ۷۰درصد خوب شدم بخاطر مسافت زیاد ادامه ندادم.اقای قلبی عاالی هستن،انرژی مثبت.
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۴درد گردن عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۲کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۲/۰۵توسط دوستان با ایشون اشنا شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹کمردرد و خوب شدکم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰دیسک کمر داشتم خیلی راضی هستم از روند درمان
۱۴۰۳/۰۹/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۱۹دکتر بسیار مهربانو دلسوزی
۱۴۰۰/۰۴/۲۸بسیار عالی،به کارشون مسلط اند.بعد از ۱۰ جلسه دیسک کمرم خوب خوب شد
۱۴۰۲/۰۹/۱۴خیلی عالی هستن.من کمر دردم کاملا خوب شد.ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عالی . بهترین
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۰۵بسیار حرفه ایی و حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۲۱درد کمر و بهبود یافت
۱۳۹۹/۰۶/۲۳پارگی دیسک بعد از ده جلسه درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳اوکی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۲دکتر فوق العاده من ازش راضیم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶دیسک کمر داشتم و توانستم به زندگی عادی برگردم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۰کمر درد
۱۴۰۳/۰۳/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۳۰کمر درد شدید.بعد15 جلسه بهبودی کامل
۱۳۹۹/۱۱/۱۹بسیار پزشک حاذق و بااخلاق و دوستداشتنی هستند... همسایه مطب ایشان را معرفی کردند.
۱۴۰۲/۰۵/۰۲کمردرد عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۳من واسه مادرهمسرم به ایشون مراجعه کردم که مریض خیلی اوضاع دیسکش خراب بود طوری که چندین پزشک شهر خودمون دستور عمل رو فوری صدر کرده بودند و نیاز به پیچ و مهر داشت اما با مراجعه به دکتر قلبی در طی حدود فک کنم 15 جلسه هالی شد و به ردزهای خیلی خوبی رسیدن
۱۳۹۹/۰۲/۰۷دیسک کمر وبهبود حاصل شده.
۱۴۰۰/۰۶/۲۶دیسک کمر شدید خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۸/۰۴باسلام خدمت جناب دکتر قلبی بنده ارتروز گردن داشتم چند سال پیش توسط خود دکترویزیت شدم فقط میونم بگو خدابهش عوض بده من که چیزی ندارم مشکلم تقریبا برطر شد خداروشکر و تشکر از دکتر قلبی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۹/۲۲مشکل دیسک کمر که با ویزیت دکتر مرتفع شد
۱۴۰۱/۰۶/۱۲من مشکل پارگی دیسک سیاتیک داشتم تشخیص دکترها جراحی بود ولی با کایرووپرکتیک درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عالی هستن هم از لحاظ کار هم از لحاظ اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بثسبزبس
۱۴۰۲/۰۵/۱۶قبلا نظر دادم
۱۴۰۰/۰۴/۳۱عالی عالی هست
۱۴۰۲/۰۲/۲۲از طریق دوستم
۱۴۰۱/۰۸/۱۷عالی کارشون خیلی خوبه پرنسلشونم با احترام خوش برخوردن دکتر واقعا کارش درسته
۱۳۹۹/۰۷/۱۲بسیار عالی و با دقت
۱۴۰۱/۱۰/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۳سلام من چندسال پیش دیسک گردن داشتم بسیاردردشدیدی داشت حدود 50 جلسه پیش ایشون رفتم الان بعدچندسال خداروشکراصلا دردی ندارم بسیار راضی هستم دستشون دردنکنه به خیلی ها ایشون رومعرفی کردم ممنونم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵از مشکل فروزن شولدر رنج میبردم و انواع درمانها ازجمله لیزر، تزریق کورتون و فیزیو تراپی را انجام دادم ولی نتیجه نگرفتم. با حدود 30 جلسه درمان آقای دکتر قلبی مشکلم حل شد.
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عالی بوده
۱۳۹۹/۰۶/۱۰عالی عالی الان من بعد یک سال MRI گرفتم و نوشته نه تنگی کانال نخاعی داری و نه دیسک های کمر زده بیرون ۱۵ جلسه تحت درمان ایشون بودم واقعا توصیه می کنم مرسی دکتر
۱۴۰۱/۰۵/۲۸سلام بله نظرمثبت دارم تلاش ایشان برای بهبودبیماران بسیارخوب وارزنده می باشد دلسوز وبرای بیماران وقت میگذارد.
۱۴۰۲/۱۰/۰۱عالی بینظیر ١٠ جلسه رفتم اولین دکتری هستن از نظر اقتصادی خیلی مریضاشونو کم میکنن ممنونم دکتر خدا قوت
۱۴۰۳/۱۱/۱۵من مشکل تنگی کانال داشتم 4 تا دیسکم اسیب دیده بود به لطف دکتر بهترشدم البته همجنان تنکی کانال دارم در حال درمان هستم. دکتر قلبی اخلاق حرفه ای دارن مهربون هستن کادر درمان خوب هستن یه خانم کم تجربه تازه اومدن من رضایتی از ایشون ندارم بقیه پرسنل عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بسیار دکتر با تجربه کاربلد بی ادعا خاکی خوش اخلاق مهربون و باسواد ماخیلی از ایشون راضی هستیم همیشه براشون آرزوهای خوب و سلامتی می کنیم مادرم هر چی مشکل هست تو ستون فقرات داره حتی به ما گفته بودن یه پاش کوتاه شده دکتر مادرم رو از کوتاهی و کفی خلاص کرد یک معجزه گر و درمانگر است یک پزشک واقعی است خیلی هم فروتن است ممنون از دکتر و پرسنل خوبشون آدم دلش براشون تنگ میشه
۱۴۰۱/۰۴/۱۲مشکل دیسک کمر داشتم خیلی بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۵/۱۱بیرون زدگی دیسک داشتم ۴ ۵ چندتا دکتر رفتم حتی ژل تزریق کردم فاید نداشت تا اومدم پیش دکتر قلبی خدارشکر بعد ۱۵ جلسه خوب شدم سال ۹۸ رفتم پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکترعالی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۱۵بیرون زدگی دیسک کمر و درد شدید سیاتیک - ۱۰ جلسه پیش ایشون رفتم و الان عالی ام
۱۴۰۳/۰۹/۲۶مادرم مشکل کمر درد داشت، هر دکتر متخصصی بردیم، نظرشون عمل جراحی بود، ولی با ۱۰ جلسه دکتر قلبی ۷۰ درصد بهبود یافتن و نیازی به جراحی نداشتن.
۱۴۰۲/۰۳/۲۱دیسک کمر دارم. در حال درمان هستم . ازشیوه درمان ایشان راضی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۲۶دیسک کمر. . تنگی کانال . دیسک گردن
۱۴۰۳/۱۱/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۸درد گردن و کتف داشتم با مراجعه به ایشون کامل مشکلم برطرف شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۴دسک کمر داشتم به صورتی که از زمین بلند نمیشدم تو۳ جلسه دوباره همون آدم سابق شدم
۱۴۰۱/۰۹/۱۵فقط میتونم بگم بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۱/۲۲من به دلیل شرایط کاری اسکیوز گرفته بودم و دکتر قلبی بدون جراحی من رو درمان کردن .برای من و خانواده ام معجزه بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۲یکی از دوستان مراجعه داشتند
۱۴۰۳/۰۴/۲۷منتنگی کانال نخاعی داشتم که با هیچ مسکنی هم دیگه آروم نشد درمانم و حال خوبم رو مدیون آقای دکتر هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بهترین
۱۴۰۰/۰۹/۱۹کمر درد
۱۴۰۰/۰۵/۲۴درد کمر داشتم و پس از ده جلسه درد از بین رفت ، ولی حتما باید درمان رو ادامه داد ، ورزش ها رو انجام داد و توصیه های ایشون رو رعایت کرد تا بهبودی کامل حاصل بشه
۱۳۹۷/۱۱/۰۵عالی است
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ارتوروز
۱۴۰۳/۰۸/۰۶یکی از دوستان برای مشکل کمر درد مراجعه کرد که بسیار عالی بود و نتیجه گرفت
۱۴۰۲/۰۱/۲۰مشکل شدید دیسک کمر داشتم و با درمان ایشون بهبود یافتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دیسک کمر ک در 10 جلسه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶انسانی شریف،،پزشکی مهربان،،،با دستان پرتوان وشفابخش،،،،دست به خیر،،،،کمک مضاعف به بیماران نیازمند،،،متخصص بی ادعا،،،،با اینکه خانواده آقای دکتر آمریکا زندگی میکنند ولی ایشان عاشقانه اینجا به هموطنان عزیز خدمت رسانی میکنند،،از خداوند بزرگ برای آقای دکتر جان آرزوی سلامتی دارم ️️️
۱۴۰۴/۰۷/۱۵برای درد شدید دیسک و سرخوردگی مهره و تنگی کانال و آرتروز و انحراف ستون فقرات مادرم مراجعه کردیم فقط می تونم بگم سلامتی و عمرطولانی برای دکتر باشه که ازش خیلی راضیم روش شگفت آور و اعجاز قدرت تسلط دکتر بر بیومکانیک و نیروی هوش درونی بدن بیمار است به نظرم کامل تر و مفیدتر از روشهای دیگه است و کار هر دکتری نیست برای من کار دکتر قلبی خیلی باارزش است .
۱۴۰۱/۰۴/۱۹ده سال پیش در باره ارتروز گردن مراجعه داشتم و در ده جلسه خوب شدم و مشکل ندارم
۱۴۰۲/۰۳/۰۳سلام دیسک کمرداشتم خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۰۲عالییییی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳پا درد و کمر درد
۱۴۰۲/۱۰/۰۷فقط ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴من گردن درد داشتم و الان کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱انحراف مهره 4 و کمردرد نتیجه عالی بعد از 5 سال
۱۴۰۲/۰۲/۱۲بسیار دکتر حاذق و باسواد و خوشبرخوردی هستن.
۱۴۰۳/۰۷/۱۶ایمپلنت دندان
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عالی .پزشک فوق العاده ایی هستن.
۱۴۰۳/۰۳/۰۲درد کمر داشتم و با 3 جلسه سرپا شدم و با 10 جلسه به بهبودی کامل رسیدم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳مهرهای کمرم زده بیرون پیش ایشون رفتم ولی اصلا بهتر نشدم چی کار کنم
۱۴۰۱/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۰۴بسیار عالی . بنده زانو درد داشتم و کاملا بهبود یافتم. من همیشه دعاگوی ایشان هستم و آرزوی سلامتی و موفقبت برشون دارم.
۱۴۰۳/۰۱/۲۵مشکل کمر درد
۱۴۰۳/۰۷/۰۱دیسک کمرم داشت شدید میشد که با مراجعه به دکتر قلبی الان حالم بهتره
۱۳۹۹/۰۹/۲۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۰من بیرونزدگی دیسک کمر داشتم و پس از ۱۰ جلسه درمان بسیار از روند بهبودی خود راضی هستم.
۱۴۰۱/۱۲/۱۶سلام تشکر از شما دکتر مهربان که به من کمک کردید تا بهتر بشم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دوستان معرفی کردند نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸دکتر خیلی خوبیه من راضی بودم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۹کمر دردوکردن درد
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عالی..........
۱۳۹۸/۰۲/۳۰دیسک کمر وگردن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵برای درد های گرفتگی یا آسیب های مهره ها بسیار موثر بوده
۱۳۹۹/۰۷/۳۰عالی و بهترین
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۵کمر درد
۱۴۰۱/۰۸/۳۰عالیست
۱۳۹۸/۰۱/۲۷عاااااللللس
۱۴۰۴/۰۱/۱۴سلام من دیسک کمر داشتم و بعد از یک دوره درمان با جناب دکتر قلبی، درد کمرم که به پاهام هم زده بود از بین رفت
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دیسک گردن
۱۴۰۱/۰۵/۲۲مادرم دیسک کمر داشت، تنگی کانال داشت و به مرحله ی عمل کشیده شده بود ، پاهاش بی حس بود و تا چند قدم بیشتر نمیتونست راه بره، 20 جلسه اومدیم پیش دکتر و خداروشکر الان خیلی خوبه، عمل هم نکردیم .
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالی هستن در کارشون
۱۴۰۱/۰۶/۱۲چندسال پیش. مشکل درد کمر.خوب شدم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸عالی خوش اخلاق همراهه همخودشون هم تیمشون
۱۴۰۴/۰۳/۲۵تنگی کانال و پارگی دیسک کمرپسرم که ۱۰ جلسه پیش دکتر اومده بود و خوب شده بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۷دکتر حاذق و کاربلد و با وجدان
۱۴۰۲/۱۱/۲۴در دست درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۸مشکل دیسک گردن داشتم که نتیجه بهبودی نسبتا پایدار بوده و عدم نیاز به جراحی علی رغم توصیه سایر پزشکان متخصص ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۲/۲۰دکتری با تجربه و ماهر
۱۳۹۹/۰۸/۱۷دردسیاتیک داشتم بهترشدم
۱۳۹۹/۰۴/۳۱واقعا عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۴بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۲/۲۲دیسک کمر داشتم باکمک ایشون بهبود پیداکردم
۱۳۹۷/۰۶/۳۱عااااااااالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶هوشمندوصادق فعلاتحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵روحیه خوب و دقت بسیار آقای دکتر قابل تحسین هست . من با وجود اینکه هنوز دوره درمانم تمام نشده پاسخ خیلی خوبی گرفتم و درد کمرم خیلی بهتر شده. با سپاس فراوان از آقای دکتر و کادر خیلی خوبشون.
۱۴۰۴/۰۲/۱۴برای مشکل دیسک گردن بسیار خوب عمل کردند
۱۴۰۰/۰۸/۱۹درد کف پا
۱۴۰۴/۰۶/۲۶دیسک کمر
۱۴۰۲/۱۱/۰۳کمر درد بسیار عالی عالی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲دیسک کمر و خدا را شکر خوب بود.البته باید به گفته دکتر تا اخر عمر ماهی یه بار هر ادمی بره خوبه که نرفتم و الان باز مشکل گردن و کمرم با زایمانم عود کرده
۱۴۰۳/۰۲/۱۰پزشک بسیار خوبی است و من همشه ایشان را دعا می کنم.
۱۴۰۲/۰۲/۱۹با سلام من سابقه ساییدگی بین مهره های 4و5 را داشتم که با تمرینهای ارائه شده برطرف شد واکنون پس از 10 سال تقریبا مشکل بازگشته است.
۱۴۰۳/۰۵/۱۴خییییلی عالی هستند هم انسان خوبی هستند هم پزشک فوق العاده ما که نتیجه گرفتیم و خوشحالیم از اینکه پیداشون کردیم و افسوس می خوریم که زودترپیداشون نکردیم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۴سلام مشکل درد کمر وگردن داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶خوش اخلاق پدرم بهتر شدن خداشکر
۱۴۰۴/۰۳/۱۳فعلا ابتدای درمان هستیم
۱۴۰۱/۱۱/۲۹کمردرد مزمن داشتم که سالهاست برطرف شده
۱۴۰۴/۰۵/۱۸زانو درد
۱۴۰۳/۱۰/۰۳دیسک گردن و عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۱۰انحراف ستون فقرات داشتم ، خیلی بهتر شدم ، تقریبا انحراف برطرف شد ، البته خیلی شدید نبود .
۱۳۹۹/۰۲/۱۳دیسک عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بیرون زدگی دیسک بین مهره ۴ و۵ که عصب سیاتیک را تحت فشار قرارداده بود ودرد شدید در ساق پاها
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر با تجربه و درمان موثر
۱۴۰۱/۱۰/۱۰درد پا و کمر و زانو
۱۴۰۰/۰۴/۲۶برا درد سیاتیک و دیسک کمر مراجعه کردم و نتیجه گرفتم .حداقل اینه که درد ندارم یا اینکه دردم قابل تحمله
۱۳۹۹/۱۰/۱۴مشغول درمان هستم . ولی درد کمرم که در اثر بیرون زدگی دیسک بود، خیلی بهتر شده
۱۴۰۱/۰۲/۱۲سلام من چندسال پیش پارگی دیسک گردن داشتم حدود50 جلسه پیش ایشون رفتم خیلی عالی بود وخوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۱/۰۸فوق العاده هستن توی کارشون و اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بسیار دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۷دیسک کمر شدید ونیازب عمل صدرصد ولی دکتر قلبی منو کاملاخوب کردن خدا ازبزرگی کمشون نکنه بسیاربااخلاق باتجربه دلسوز وکاملا حرفیه ای در کارشون عالللللللللی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵عالی تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دیسک شدید گردن و پس از سه دوره مراجعه با فواصل زمانی دو ساله تقریبا مشکلم کامل برطرف شده
۱۴۰۲/۰۸/۰۸دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۳/۱۰عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵گردن درد شدیدی داشتم و نتیجه عالی گرفتم،بسیار حاذق،و مهربان و دلسوز هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۰همسر خواهرم نزد ایشون معالجه شدند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دیسک گردن داشتم خوب شد
۱۳۹۷/۱۱/۱۹دیسک کمر داشتم و خداروشکر از جراحی منصرف شدم
۱۴۰۱/۰۶/۲۷عالیه من کمردردداشتم کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۳۱با سلام یکی از بستگان دچار درد شدید مچ و ساعد دست بود که با چند جلسه ویزیت دکتر قلبی خیلی بهتر شدن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴من حدود ۵ سال پیش اومدم پیش آقای دکتر ،بیرون زدگی دیسک داشتم در چهار مهره ،خداروشکر با ده جلسه تا الان خوب هستم.و ایشون رو به همه معرفی میکنم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی بودند
۱۴۰۱/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۹از اقوام
۱۴۰۴/۰۲/۱۴بهترین تجربه ی درمان را با ایشون داشتم.ممنونم آقای دکتر از زحماتتون
۱۴۰۳/۱۲/۲۴دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۷/۰۳کمردرد و پادرد.عالی بود
۱۳۹۷/۰۴/۰۵بسیار عالی ..مشکل دیسک کمر داشتم که با جلسات دمرتبی که درمان گرفتم مشکلم ارفع شده.
۱۳۹۷/۱۰/۳۰بسیار پزشک حاذق و ماهری هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۹بسیار خوب بود کار ایشون من مادرم رو پیش ایشون بردم و بعد از تکمیل شدن جلسات گردن درد و مشکلاتی که داشتن تا حد خیلی زیادی برطرف شد .
۱۳۹۷/۰۸/۱۰عااالیییی عااالیییی عااالیییی... مثل روز اولم شدم... دکتر علاوه بر اینک کارشون عالیه اخلاق و برخوردشونم بی نظیره و آدم روحیه میگیره
۱۴۰۰/۱۱/۲۱مشکل آسیب نخاع و ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خیلی عالی بود کارشون مادر من خیلی حالش خوب شد وقتی رفتیم پیش دکتر مادرم چهار دست و پا رو زمین راه میرفت اما بعد از زو سه جلسه حالش فوق العاده خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۴بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۲/۱۰/۳۰به توچ
۱۴۰۰/۰۸/۰۴من مشکل تنگی کانال داشتم 4 تا دیسکم اسیب دیده بود به لطف دکتر بهترشدم البته همجنان تنکی کانال دارم در حال درمان هستم. دکتر قلبی اخلاق حرفه ای دارن مهربون هستن کادر درمان خوب هستن یه خانم کم تجربه تازه اومدن من رضایتی از ایشون ندارم بقیه پرسنل عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۶مادرم بابت کمر درد تحت درمان ایشان است و خداروشکر نسبت به قبل بهتر شده است
۱۴۰۳/۰۸/۲۲