دکتر شیما نورمحمدی متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان با شماره نظام پزشکی 144984 در اراک فعالیت دارد. مطب ایشان در اراک، میدان شریعتی، خیابان شهدای شبان، ساختمان پزشکان امیرکبیر، طبقه ۷، واحد ۲۰ واقع شده است.
دکتر شیما نورمحمدی یکی از متخصصان دندانپزشکی کودکان و نوجوانان در شهر اراک است که با شماره نظام پزشکی 144984 به ارائه خدمات درمانی مشغول میباشد. دکتر شیما نورمحمدی دارای مدرک دکترای حرفهای دندانپزشکی و تخصص دندانپزشکی کودکان است که نشاندهنده دانش و مهارت بالای ایشان در حوزه سلامت دهان و دندان کودکان و نوجوانان است. مطب دکتر شیما نورمحمدی در اراک، میدان شریعتی، خیابان شهدای شبان، جنب برج داریوش و در ساختمان پزشکان امیرکبیر، طبقه هفتم، واحد ۲۰ واقع شده است و به عنوان یکی از مراکز معتبر دندانپزشکی تخصصی کودکان شناخته میشود.
تجربه بسیاری از والدین نشان میدهد که انتخاب یک متخصص دندانپزشکی کودکان اهمیت زیادی دارد، چراکه کودکان نیازمند رویکردی متفاوت، صبر و مهارت خاص در برخورد با مشکلات دندانی هستند. بر اساس نظر بیماران، دکتر شیما نورمحمدی علاوه بر تخصص علمی، با برخورد مناسب و آرامشبخشی که دارد، محیطی امن و قابل اعتماد برای کودکان و نوجوانان فراهم ساخته است. بسیاری از والدین از نحوه تشخیص دقیق و توجه به جزئیات در روند درمان توسط دکتر شیما نورمحمدی ابراز رضایت کردهاند.
خدمات ارائهشده توسط دکتر شیما نورمحمدی شامل معاینه تخصصی، فلورایدتراپی، ترمیم دندان شیری و دائمی، درمان پوسیدگی، کشیدن دندان، مشاوره بهداشت دهان و دندان و آموزش به کودکان و والدین است. ارائه این خدمات در مطب مجهز واقع در شهر اراک صورت میگیرد و والدین میتوانند با اطمینان خاطر فرزندان خود را برای درمان به ایشان بسپارند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب دکتر شیما نورمحمدی فراهم است. این ویژگی باعث تسهیل روند مراجعه و صرفهجویی در وقت خانوادهها شده است. دکتر شیما نورمحمدی با بهرهمندی از دانش تخصصی و تجربه بالینی، به عنوان یکی از چهرههای شاخص دندانپزشکی کودکان در اراک شناخته میشود.
دکتر شیما نورمحمدی متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان است و در درمان و مراقبت از دندانهای کودکان فعالیت میکند.
آدرس مطب: اراک، میدان شریعتی، خیابان شهدای شبان، جنب برج داریوش، ساختمان پزشکان امیرکبیر، طبقه ۷، واحد ۲۰.
بله، میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر شیما نورمحمدی نوبت اینترنتی دریافت کنید.
خدماتی مانند معاینه تخصصی، درمان پوسیدگی، فلورایدتراپی، کشیدن دندان، آموزش بهداشت دهان و دندان و درمان اورژانسی برای کودکان ارائه میشود.
ایشان دارای دکترای حرفهای دندانپزشکی و تخصص دندانپزشکی کودکان هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان شریعتی. خیابان شهدای شبان. جنب برج داریوش. ساختمان پزشکان امیرکبیر. طبقه ۷. واحد ۲۰
دکتر خوب و مهربون.دندان پسر 7 ساله ام رو عصب کشی کردن.برای کودک مراحل کار رو توضیح میدن.
۱۴۰۰/۰۸/۲۷پر کردن دندان
۱۴۰۰/۱۲/۰۶خیلی خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۷اخلاق و تخصصشون واقعا حرفه ای هستش
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بیماری لثه
۱۴۰۲/۰۸/۱۴پر کردن دندان دخترم وروکش ،عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷دکتر با تجربه
۱۴۰۳/۰۲/۰۸خیلی خ
۱۴۰۳/۱۰/۲۹دکتر خوب مهربون
۱۴۰۳/۰۸/۳۰عالی بودند عصب کشی و پر کردن و کشیدن دندان پسرم
۱۴۰۲/۱۱/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۳۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۲۴سلام.دکار بااخلاق عالی.بهترین هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار خوش برخورد هستن و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۱۷سلام .پر کردن و کشیدن داشتم برای دخترم عالی مهربان کار خوب.
۱۴۰۱/۱۲/۰۷خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷مشکل خاصی نبود
۱۴۰۲/۰۹/۱۹برای دندان دخترم عصب کشی کردند
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عااآالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴برای دندانهای پسرم از 4 سالگی به ایشآن مراجعه داشتم خیلی عالی هستن و خوش برخورد با بچه ها
۱۴۰۲/۱۰/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶فلوراید تراپی برای دخترم انجام میدن از کار و تواناییشون بسیار راضی هستم وخوشحالم که با ایشون آشنا شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار عالی و با
۱۴۰۳/۰۵/۰۶چندین دندان برای پشرانم عصب کشی کردن.عالی و مهربان هستند.
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالیییی
۱۴۰۲/۰۴/۲۲فقط معاینه بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۴واقعا خوب بود و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۰۴بسیار خوش اخلاق و با کار فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی ،
۱۴۰۴/۰۵/۲۶کارشون رو با دقت انجام میدهند
۱۴۰۲/۰۹/۱۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۷پسرم دندان درد داشت پیششوندعصب کشی و روکش زدیم خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۶برای ترمیم دخترم مراجعه کردم از همه لحاظ عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴برای معاینع
۱۴۰۱/۱۲/۱۰عالی بود کارشون ممنونم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر بااخلاق،مهربون وکاربلد.واقعا راضی هستم ازشون.
۱۴۰۳/۰۳/۰۲بسیار خوش رفتار،اولین بار بود دخترم رو میبردم پیش ایشون و راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۰پوسیدگی دندان
۱۴۰۳/۱۲/۱۸پرونده دارم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خیلی دکتر بشدت خوبی است
۱۴۰۴/۱۲/۰۹خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۲۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۶سلام و عرض ادب ،خانم دکتر برای پسرمن روکش و عصب کشی انجام دادن بسیار بسیار خوب و عالی بود اصلا اذیت نشدبسیار خوش برخورد اروم و مهربان بودن با بچه هاکاملا رضایت داشتیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عصب کشی وترمیم وروکش
۱۴۰۰/۱۱/۰۷عصب کشی و پر کردن دندان دختر ۶ ساله ام عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۷بسیار دکتر خوب خوش اخلاق و خوش رویی هستند با اینکه پسرم خیلی میترسید ولی با برخورد دکتر گفت دوباره بریم خیلی خوشش اومد
۱۴۰۴/۱۱/۱۹دخترم دندونش پوسیدگی داشت وترس زیادی از بیحسی داشت ولی بعد از انجام کار میگفت مامان خانم دکتر بیحسی نزد برام انقدر دکتر عالی کار کرده بودن که دخترم متوجه زدن بیحسی نشده بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷با کودکان به راحتی ارتباط میگیرد
۱۴۰۲/۱۰/۱۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۶ذذذذذذذذذذذذذذ
۱۴۰۳/۰۳/۱۶عالیببلف
۱۴۰۲/۱۱/۱۵برخورد بسیار مناسب و عالی کار بسیار عالیست
۱۴۰۱/۰۶/۲۳عاللییییی
۱۴۰۲/۰۷/۱۲عالی هستند و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۱۶پر کردن دندان دخترم خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۷خانم دکتر بسیار دکر با اخلاق و با حوصله و خوشرو میباشند
۱۴۰۲/۰۹/۲۱برای ترمیم و کشیدن دندانهای پسرم مراجعه کردیم و بسیار خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۷کاردرمان راشروع نکردم
۱۴۰۱/۱۱/۲۶کارشون عالیه بسیار صبور و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸در زمینه پرکردن و سایر کارهای مربوط به دندان کودکان عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۳جهت چکاپ
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۹برای چک کردن دندون دخترم.مشکل خاصی نداشت
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۸/۱۳خرابی دندان عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۲۲خوش اخلاق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶چکاب بود با دارو رفع شد
۱۴۰۱/۱۲/۲۴ویزیت خ
۱۴۰۲/۰۹/۰۵معاینه دندان پسرم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دختر من 6 سالشه که خانم دکتر 4 تا از دندونهاش را درست کردن کارشون که حرف نداره با بچه ها هم بسیار مهربان هستن طوری که بچه ما از دندانپزشکی خوشش اومده و اصلا نمیترسه از لحاظ قیمت هم بسیار قیمتهاشون مناسبه
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ایشون عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دکتر دخترم که جراحی انجام داد و فوق العاده عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۷پزشک مجرب و مهربان
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶معمولی
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خوب عاای
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خوب بود...
۱۴۰۳/۱۰/۰۲دندان پسر
۱۴۰۳/۰۲/۰۱کاربلد و خوب و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار دکتر مهربان وباحوصله ای هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۴کشیدن دندان عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۸عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۳۰رفتارشو
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۶عالییییییی
۱۴۰۱/۰۳/۲۶پرکردن دندان
۱۴۰۴/۰۷/۱۲غضب کشی
۱۴۰۲/۰۸/۲۹خوب بودند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار دکتر خوب وعالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۴عالی وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۲۱پر کردن دندان پسرم تحت بیهوشی. بسیار هم عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عالی واسه پسرم پر شده
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عالی وخوش برخ
۱۴۰۲/۰۳/۳۱دخترم پیش خانم دکترهم دندان کشیده وهم پر کرده وماخیلی راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۶/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دندان های دخترم رابا بی هوشی درست کردن
۱۴۰۲/۰۷/۱۳پوسیدگی شدید در دندان هفت برای دختر ۸ساله ام وخانم دکتر عالی کار کردند .
۱۴۰۱/۰۶/۱۴پر کردن دندان داشتم وراضی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۲۱دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۱۲/۰۹دندان پوسیده فرزندم ترمیم شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۹دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۲پوسیدگی دندان نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲باعث افتخار که اراک یه همچین پزشک ماهر و خوش رفتاری رو داره امیدوارم همیشه سلامت باشن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷کشیدن دندان ومشاوره درزمینه ارتودنسی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عاااالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲کشیدن دندان دخترم خوب بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۶عصب کشی دندان پسرم
۱۴۰۲/۰۸/۰۶کشیدن دندان
۱۴۰۰/۰۹/۱۰دندان های شیری پسرم رو کشیدن و راضی بودیم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷دخترم ۲تا عصب کشی داشت
۱۴۰۳/۰۲/۳۰در برخورد اول بسیار خوشرو و با حوصله بودند.
۱۴۰۲/۰۸/۲۷عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۲۷برای دخترم عصب کشی انجام دادن .. عالی ..عالی..خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۱۰/۲۶سلام پر کردن و کشیدن برای فرزندم داشتم بسیار خوب انجام دادن .دکتر با دقت و کار بلد.
۱۴۰۲/۰۶/۳۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عصب کشی و پر کردن و کشیدن
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عالیییییی
۱۴۰۴/۰۵/۰۳عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۲/۰۹/۲۴خیلی دکتر مهربون وخوبی است
۱۴۰۱/۱۲/۰۶ایشون عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۰۹خیلی خوش برخورد با بچه ها
۱۴۰۴/۱۰/۱۸بسیار خوش برخورد و ماهر
۱۴۰۲/۰۷/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۵