برای دریافت نوبت از دکتر رضا بهزادی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی در کرمان، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر رضا بهزادی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی در کرمان: خیابان شهید بهشتی (شریعتی)، نرسیده به چهارراه طهماسب آباد، ساختمان پزشکان متخصص، طبقه سوم
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر رضا بهزادی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی در کرمان حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر رضا بهزادی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شهید بهشتی (شریعتی)، نرسیده به چهارراه طهماسب آباد، ساختمان پزشکان متخصص، طبقه سوم
من چکاب کردم وسونو کلی از شکم و لگن وتیروئید داشتم خیلی درویزیت کردن دقت داشتن. وقتی ویزیت کلیه تموم شد با دقت بالایی که داشتن. در مورد تیرویید هم سریع نامه دادن به دکتر دیگر ومعرفی کردن ومن متوجه مشکل درتیروئیدم شدم باتشکر ازآقای دکتر بهزادی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵سلام...بسیار دکتر مودب وعالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۱۴با سلام و احترام ضمن تشکر از جناب آقای دکتر تشخیص و برخوردشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۴کارشون بی نظیره. جواب دهی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷من تنگی مجرای ادراری داشتم و دکتر به بهترین شکل مشکل من را برطرف کرد
۱۴۰۳/۰۸/۱۰با سلام خیلی دکتر با اخلاق و حرفه ایی هستن سنگ داشتم که دفع شد خدارشکر
۱۴۰۴/۰۹/۱۵سلام حالتون خوبه من عمل سنگ شکن داشتم بعد از یک هفته باید برم مطب تا ببینم نظر دکتر چیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۰سلام من سنگ کلیه داشتم عفونت کلیه اقای دکترعملم کردن با اینکه عفونت شدیدکراتین خونم بالا ولی خداروشکرخوب شدم ممنونم اززحمات دکتر من راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بااخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۱سلام آقای دکتر خیلی خوش اخلاق وارد نظر طبابت عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰سلام واقعا عالی هستند و من تا حالا هچین دکتر با ادب و شخصیت با فرهنگ بالای را ندیده بودم که جلوی پای مریضشون بلند شوند و با احترام با مریض برخورد کنند واقعا از عالی هم بالاتر هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵راضی خیلی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶بسیار با اخلاق و صبورو حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۱با سلام و عرض ادب. من با درد شدید کلیه به مطب آقای دکتر بهزادی مراجعه کردم که با تشخیص سنگ کلیه تحت درمان قرار گرفتم. جناب دکتر بسیار با اخلاق و حاذق وتشخیص عالی و تجویز داروی مناسب بهبودی حاصل شد.با آرزوی توفیق روزافزون
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۷بسیار حاذق و خوش اخلاق هستند برای بیمار وقت میزارن به صورت کامل توضیح میدن و بهترین درمان رو شروع میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰احتساب ادرار که تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱یبوست برطرف شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۶خیلی عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶باسلام دکتری بسیار با اخلاق باسواد کار بالا در تشخیص و درمان
۱۴۰۴/۱۰/۱۶خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۴دکتر خیلیی خوبیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۲س عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵برای مشکل مجرا به ایشان مراجعه کردم تشخیص و درمان عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۱دکتر بسیار خوب و بسیار خوش اخلاق و در حیطه کاری خود بسیار حاذق هستند . ان شاالله که همیشه آقای دکتر سلامت باشند . من به خاطر عفونت بیضه فرزند دوساله ام مراجعه کردم و شکر خدا سریع با دارو درمان شد و امیدوارم خداوند متعال همه بیماران بهبود پیدا کنند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۹با سواد و باحوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۹دکتر بسیار خوب وبا شخصیت به حرف مریض تا اخر گوش میکنه مشکل نعوظ داشتم سه مرحله مراجعه داشتم با روشهای جدیدودارومشکل برطرف شدوالان از دارو استفاده نمیکنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی و خوش برخورد هستند وقت کافی برای بیمار میگذارند این پزشک پیشنهاد میشود
۱۴۰۴/۰۱/۲۶خیلییی خیلیییی دکتر خوبیه توی یه معاینه تشخیص درست داد و حال بیمار من کاملا خوبه
۱۴۰۳/۱۱/۰۳برای افزایش سایز مراجعه کردم که فیلر زدم، سه هفته گذشته و راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶من مشکل کلیه و عفونت ادرار داشتم ولی داروهای بهم داد ک مشکلم حل شد واقعا دکتر خوب و مهربونی هس حرفای طرف مقابل خوب گوش میدهد خیلی خیلی دکتر خوبی هس انشاالله دفعه بعدی با کوچکترین مشکلی میرم پیشش خیلی دکتر خوبی و عالی هس
۱۴۰۴/۰۵/۰۵برای تزریق فیلر رفتم که عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷سلام. دکتر بهزادی بسیار مهربان خوش اخلاق و عالی و بسبار ادم با کمالات و محترمی بودند. سنگ کلیه داشتم که با دارو رفع شد.. بسیار راضی بودم از ایشوون... انشالا همیشه سالم باشن..
۱۴۰۴/۰۱/۱۷بسیار با مهارت و حوصله و با دقت و خیلی با احترام مریض را طبابت میکنند
۱۴۰۴/۱۱/۰۱بسیار عالی مودب و با تجربه
۱۴۰۴/۰۷/۰۲آقای دکتر خیلی خوش رفتار با حوصله بودن و طرز برخوردشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بسیار مودب و با شخصیت هستن و طبیب حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بهترین دکتر خیلی با مرام وخوش برخورد کار ۲۰
۱۴۰۴/۰۸/۰۶برخورد دکتر عالی و تشخیص خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر خوب با ادب
۱۴۰۳/۱۱/۱۹سلام من کلیه هام به شدت درد میکردند، و بعد از سونوگرافی، تشخیص شن کلید بود.. با دارو ها و مشاوره های آقای دکتر الان خیلی بهترم،
۱۴۰۳/۱۱/۱۸دکتر بااخلاق وبا برخورد خوبی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱با سلام بنده با اینکه اولین بار بود مطب آقای دکتر رفتم ولی واقعا عالی بودن ایشون
۱۴۰۴/۱۰/۰۲برخورد عالی و مناسب
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۸خیلی خ
۱۴۰۴/۰۸/۰۹سلام خسته نباشید بیماراول ازهمه به طرزیرخورد دکتراست که توجه میکند که آقای دکتر واقعا عالی هستن ممنونم از حسن انجام کارتان
۱۴۰۴/۱۲/۱۸سلام مراجعه کردم تشخیص و دارو خوب بود تشکر می نمایم.ارتباط خوبی باسایرپزشگان دارد.
۱۴۰۴/۰۱/۱۷جراحی سنگ کلیه شدم و واقعا راحت شدم و راضیم با تشکر
۱۴۰۳/۱۱/۰۲تشخیص بیمتری زونا که بسیار موثر بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۳تقریبا خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر با حوصله و عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۵سلام عالی دکتر با اخلاق وصبر زیاد تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۱/۱۶