برای دریافت نوبت از دکتر رضا بهزادی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی در کرمان، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر رضا بهزادی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی در کرمان: خیابان شهید بهشتی (شریعتی)، نرسیده به چهارراه طهماسب آباد، ساختمان پزشکان متخصص، طبقه سوم
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر رضا بهزادی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی در کرمان حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر رضا بهزادی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شهید بهشتی (شریعتی)، نرسیده به چهارراه طهماسب آباد، ساختمان پزشکان متخصص، طبقه سوم
برای مشکل مجرا به ایشان مراجعه کردم تشخیص و درمان عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۱سلام حالتون خوبه من عمل سنگ شکن داشتم بعد از یک هفته باید برم مطب تا ببینم نظر دکتر چیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار حاذق و خوش اخلاق هستند برای بیمار وقت میزارن به صورت کامل توضیح میدن و بهترین درمان رو شروع میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰تشخیص بیمتری زونا که بسیار موثر بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۳برای افزایش سایز مراجعه کردم که فیلر زدم، سه هفته گذشته و راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶دکتر خوب با ادب
۱۴۰۳/۱۱/۱۹با سلام و احترام ضمن تشکر از جناب آقای دکتر تشخیص و برخوردشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بااخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۸من چکاب کردم وسونو کلی از شکم و لگن وتیروئید داشتم خیلی درویزیت کردن دقت داشتن. وقتی ویزیت کلیه تموم شد با دقت بالایی که داشتن. در مورد تیرویید هم سریع نامه دادن به دکتر دیگر ومعرفی کردن ومن متوجه مشکل درتیروئیدم شدم باتشکر ازآقای دکتر بهزادی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵با سواد و باحوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۹سلام خسته نباشید بیماراول ازهمه به طرزیرخورد دکتراست که توجه میکند که آقای دکتر واقعا عالی هستن ممنونم از حسن انجام کارتان
۱۴۰۴/۱۲/۱۸با سلام خیلی دکتر با اخلاق و حرفه ایی هستن سنگ داشتم که دفع شد خدارشکر
۱۴۰۴/۰۹/۱۵سلام. دکتر بهزادی بسیار مهربان خوش اخلاق و عالی و بسبار ادم با کمالات و محترمی بودند. سنگ کلیه داشتم که با دارو رفع شد.. بسیار راضی بودم از ایشوون... انشالا همیشه سالم باشن..
۱۴۰۴/۰۱/۱۷سلام دکتری بسیار بسیار عالی در تشخیص و درمان
۱۴۰۵/۰۳/۱۷باسلام...توضیحات مفصل وباحوصله درباره نتایج سنوگرافی شکم ولگن ارائه فرمودند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷س عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵من تنگی مجرای ادراری داشتم و دکتر به بهترین شکل مشکل من را برطرف کرد
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۷آقای دکتر خیلی خوش رفتار با حوصله بودن و طرز برخوردشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بسیار با مهارت و حوصله و با دقت و خیلی با احترام مریض را طبابت میکنند
۱۴۰۴/۱۱/۰۱با سلام و عرض ادب. من با درد شدید کلیه به مطب آقای دکتر بهزادی مراجعه کردم که با تشخیص سنگ کلیه تحت درمان قرار گرفتم. جناب دکتر بسیار با اخلاق و حاذق وتشخیص عالی و تجویز داروی مناسب بهبودی حاصل شد.با آرزوی توفیق روزافزون
۱۴۰۳/۱۲/۰۸سلام مراجعه کردم تشخیص و دارو خوب بود تشکر می نمایم.ارتباط خوبی باسایرپزشگان دارد.
۱۴۰۴/۰۱/۱۷بهترین دکتر خیلی با مرام وخوش برخورد کار ۲۰
۱۴۰۴/۰۸/۰۶من مشکل کلیه و عفونت ادرار داشتم ولی داروهای بهم داد ک مشکلم حل شد واقعا دکتر خوب و مهربونی هس حرفای طرف مقابل خوب گوش میدهد خیلی خیلی دکتر خوبی هس انشاالله دفعه بعدی با کوچکترین مشکلی میرم پیشش خیلی دکتر خوبی و عالی هس
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۱خیلییی خیلیییی دکتر خوبیه توی یه معاینه تشخیص درست داد و حال بیمار من کاملا خوبه
۱۴۰۳/۱۱/۰۳کارشون بی نظیره. جواب دهی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱دکتر با حوصله و عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۵بسیار با اخلاق و صبورو حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۱۶سلام واقعا عالی هستند و من تا حالا هچین دکتر با ادب و شخصیت با فرهنگ بالای را ندیده بودم که جلوی پای مریضشون بلند شوند و با احترام با مریض برخورد کنند واقعا از عالی هم بالاتر هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر بسیار خوب و بسیار خوش اخلاق و در حیطه کاری خود بسیار حاذق هستند . ان شاالله که همیشه آقای دکتر سلامت باشند . من به خاطر عفونت بیضه فرزند دوساله ام مراجعه کردم و شکر خدا سریع با دارو درمان شد و امیدوارم خداوند متعال همه بیماران بهبود پیدا کنند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۹تقریبا خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۲راضی خیلی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر بسیار خوب وبا شخصیت به حرف مریض تا اخر گوش میکنه مشکل نعوظ داشتم سه مرحله مراجعه داشتم با روشهای جدیدودارومشکل برطرف شدوالان از دارو استفاده نمیکنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷برای تزریق فیلر رفتم که عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بسیار با اخلاق و با حوصله معاینه کردند
۱۴۰۵/۰۳/۲۳خیلی عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶سلام...بسیار دکتر مودب وعالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۳یبوست برطرف شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۶سلام عالی دکتر با اخلاق وصبر زیاد تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۱/۱۶برخورد عالی و مناسب
۱۴۰۳/۱۲/۲۱برخورد دکتر عالی و تشخیص خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۱جراحی سنگ کلیه شدم و واقعا راحت شدم و راضیم با تشکر
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عالی و خوش برخورد هستند وقت کافی برای بیمار میگذارند این پزشک پیشنهاد میشود
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بسیار مودب و با شخصیت هستن و طبیب حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خیلی خ
۱۴۰۴/۰۸/۰۹دکتر خیلیی خوبیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۲سلام من کلیه هام به شدت درد میکردند، و بعد از سونوگرافی، تشخیص شن کلید بود.. با دارو ها و مشاوره های آقای دکتر الان خیلی بهترم،
۱۴۰۳/۱۱/۱۸سلام آقای دکتر خیلی خوش اخلاق وارد نظر طبابت عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰با سلام بنده با اینکه اولین بار بود مطب آقای دکتر رفتم ولی واقعا عالی بودن ایشون
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۱۴سلام من سنگ کلیه داشتم عفونت کلیه اقای دکترعملم کردن با اینکه عفونت شدیدکراتین خونم بالا ولی خداروشکرخوب شدم ممنونم اززحمات دکتر من راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر بااخلاق وبا برخورد خوبی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱احتساب ادرار که تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار عالی مودب و با تجربه
۱۴۰۴/۰۷/۰۲