برای دریافت نوبت از دکتر احمد عظیم زاده چشم پزشک فلوشیپ قرنیه در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر احمد عظیم زاده چشم پزشک فلوشیپ قرنیه در تهران: پاسداران نبش گلستان نهم ساختمان پرنس منشی هر روز عصر پاسخگو است ۲۲۷۶۷۹۰۰تماس
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر احمد عظیم زاده چشم پزشک فلوشیپ قرنیه در تهران حدود ۳,۸۵۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر احمد عظیم زاده:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پاسداران نبش گلستان نهم ساختمان پرنس منشی هر روز عصر پاسخگو است ۲۲۷۶۷۹۰۰ تماس
عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالییییییی
۱۴۰۳/۰۹/۱۰عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۴/۲۶لازیک انجام دادم
۱۴۰۱/۰۸/۰۵عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۳دکتر بسیار عالی عمل لازیک انجام دادم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار دکتر خوش اخلاق و مهربان و درست و باسوادی هستن من عمل لیزیک انجام دادم حدود سه سال پیش و هیچ مشکلی ندارم . به همه ی آشنا ها هم دکتر رو معرفی کردم تنشون سلامت باشه
۱۴۰۳/۱۰/۱۹سلام دکتر با اخلاق و خوبی است
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالیییی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹بسیار با دقت و با حوصله هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۷پزشکی بی نظیر که نور وروشنابی را به چشمهای مادر۸۵ ساله ام هدیه کرد ، خدای مهربان را شاکرم که ایشان را الهام بخش نور ومهر کرد.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳من لازک انجام دادم و راضی بودم البته هنوز تار میبینم ک تا یکماه طبیعه.
۱۴۰۰/۱۰/۱۰خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶معاینه چشم و تجویز عینک
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عالی خوش برخورد با تجربه باحوصله
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بسیار دانا و صبور
۱۴۰۰/۰۴/۱۵من چشام ضعیف بودآقای دکترعمل لازک چشم برامن انجام دادند.
۱۴۰۱/۰۸/۰۹کنترل و چکاپ
۱۴۰۳/۰۸/۲۶عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بهترین و باوجدان ترین چشم پزشک ، پزشک خانوادگی ما هستن و همگی راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عالی،بسیار با اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۱۴خواهرم پیش ایشون عمل لازک داشتن و بسیار راضی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷دکتر فوق العاد
۱۴۰۱/۰۸/۰۳عمل لازیک چشم پیششون انجام شد نتیجه بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۱با سلام من خراش راجعه قرنیه دارم و آقای دکتر تنها فردی بودن که بیماری قرنیه من رو تشخیص دادند و به خوبی مراحل درمان موقت را گذراندم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰لیزر چشم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱کاشت لنز
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیا ر دکتر حاذق خوش اخلاق با حوصله و با تخصص کافی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بی نظیرند ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتر با اخلاق و متخصص در کار خود
۱۴۰۴/۰۱/۰۲دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۹باسلام دکتریست بسیار خوش اخلاق و با حوصله ودرکارخودبی نظیرخدابهش سلامتی بده
۱۴۰۱/۰۹/۱۴پدرم آب مروارید داشت پیش آقای دکتر عمل شدن هر دوتا چشمشون خودمم ویزیت شدم واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۲با اخلاق و عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵مشکل کم بینایی بود با عینک بطرف شده
۱۴۰۱/۰۶/۲۳دخترم ویزیت شد و قراره توسط ایشان جراحی صورت بگیره
۱۴۰۰/۰۳/۰۷من و خواهرم پیش دکتر چشماشرو عمل کردیم و عینک رو کلا حذف کردیم و خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷لکه مادرزادی و ابم مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۰۴من حدود 10 سال پش جراحی لیزیک انجام دادم و بسیار راضی بودم، هم از نظر اخلاق بسیار عالی هستن هم بسیار حرفه ای و متعهد به کار هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۴عالی هستند و بسیار خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۹/۰۱عمل لازک با نمره هشت. عالی بود عالی. فوق العاده حاذق خوش اخلاق و متعهد. خدا خیر دنیا اخرت بهشون بده. یعنی عالیتر از عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۷جراحی چشم راست به دلیل آب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۰۱آقای دکتر ، دکتری با اخلاق وصبور ومحترم وبه مریض هاش احترام میگذارن . چند سال پیش عمل حذف عینک انجام دادیم لازک یا لیزیک عالی بوده و راضی هستیم وعمل سر پایی بود دستشون درد نکنه
۱۴۰۵/۰۳/۱۹برادرم و مادرم را ایشان عمل کردن
۱۴۰۱/۰۵/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷در حد ویزیت اولیه و رفتار خوب و پر انرژیشون و وقتی که برای معاینه و شنیدن حرفای بیمارشون میزارند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عمل چشم پدرم رو انجام داده بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷دکتر خوبیست ولی برای بیماران وقت زیادی نمیگذراند
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹آب مروارید
۱۴۰۴/۰۲/۱۶ایشان متخصص و متعهد و بسیار مسئولیت پذیر بوده و با هر بیمار به گونه ای رفتار میکنند که انگار تنها بیمار ایشان همون فرد است و با تمام وجود به سوالات بیمار پاسخ میدهند و در کار خود نیز خبره می باشند ایشان چشم های بنده را لیزیک کردند و خداروشکر مشکل خاصی بعد از هفت سال پیش نیامد
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عمل کاتاراکت و راضی
۱۴۰۳/۱۱/۲۶پزشک عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۰معاینه چک آپ انجام دادم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰8 سال پیش لیزیک انجام دادم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸بسیار دکتر خوبی هستند ومادر من در تحت درمان میباشند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۳کارشون عالی هست وبسیار دکتر مهربانی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵نقققتت
۱۴۰۰/۰۴/۰۱مادرم چشماش پیش ایشون عمل کردن در بیمارستان نگاه دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰معاینه بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عمل چشمم
۱۴۰۱/۰۶/۱۹مراجعه جهت عمل فمتو بسیار دکتر عظیم زاده دکتری حاذق و با حوصله هستند و عمل بسیار عالی انجام شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۳بله راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۲۷عالی و با تجربه
۱۴۰۱/۰۷/۰۵عمل لیزیک
۱۴۰۱/۰۷/۲۵معاینه
۱۴۰۳/۰۹/۲۰از نظر من کارشون عالی بود در خصوص من و من با نمره چشم ۸.۵ پیششون لیزر کردم و الان دو ماه از عملم گذشته و خیلی راضی هستم بدون هیچ مشکلی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳عمل اب سیاه
۱۴۰۴/۰۳/۰۵ویزیت شدم و قراربود واس عمل با بیمارستان لبافی نژاد هماهنگ کنن که هنوز خبری نشد
۱۴۰۰/۰۱/۲۴